travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.967
- Likes
- 17.260
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Γραφειοκρατικά προβλήματα στο Σαν Σαλβαδόρ
- 1η μέρα Σαν Σαλβαδόρ
- 1ο ηφαίστειο κ αρχαιολογικοί χώροι
- Επίσκεψη στο Κοπάν της Ονδούρας
- Λίμνη Coatepeque και αναζήτηση ηφαιστείου Santa Ana
- Ανάβαση στο ηφαίστειο Santa Ana
- Βόλτες στον Ruta de la Flores
- Αρχαιολογικός χώρος Cihuatan και βαρκάδα στη λίμνη Suchitlan
- Βόλτα στο Suchitoto
- Παραλίες στον Ειρηνικό κ ξανα στο Σαν Σαλβαδόρ
- Πτήση κ Άφιξη στη Νικαράγουα
- Λίμνη Apoyo κ άφιξη στη Γρανάδα
- Βαρκάδα στα Las Isletas de Granada κ βόλτα στη πόλη Μασάγια
- Επίσκεψη στο ηφαίστειο Masaya και στα Pueblos Blancos
- Συνέχεια στα Pueblos Blancos με ταυρομαχίες
- Ηφαίστειο Mombacho κ βραδινή βόλτα
- Νησί Ometepe
- San Carlos στα βάθη της χώρας
- Ποταμός San Juan κ επίσκεψη στο El Castillo
- Μέχρι την Matagalpa
- Ταλαιπωρία στους δρόμους της Νικαράγουα
- Ανάβαση κ Κατάβαση στο ηφαίστειο Cerro Negro
- Βόλτα στη Λεόν
- Ηφαίστειο Telica
- Παραλία Las Penitas στον Ειρηνικό και λίμνη Xolotlan
- Μανάγουα
- Η επιστροφή - μερικές σκέψεις
- Η επιστροφή - Άγχος σε αμερικάνικο έδαφος
- Επίλογος
- Videos
Πτήση και άφιξη στη Νικαράγουα.
Σήμερα είχαμε ένα άγχος, γιατί είχαμε την πτήση από το Εl Salvador μέχρι την Νικαράγουα, που ήταν σχετικά πρωί. Συγκεκριμένα στις 08:15. Όμως έπρεπε να παραδώσουμε το αυτοκίνητο στην εταιρεία Εuropcar. Είχα κανονίσει η παράδοση να γίνει περίπου στις 6:00 το πρωί. Και να φανταστεί κανείς ότι η απόσταση του αεροδρομίου ήταν περίπου 44 χλμ από το ξενοδοχείο μας. Μάλλον από υπερβολική σιγουριά έβαλα το ξυπνητήρι 4:20 για να φύγουμε λίγο μετά τις 5:00. Τελικά όμως φύγαμε σχεδόν στις 5:30. Έπρεπε να σταματήσω να βάλω και βενζίνη. Αυτό ήταν μία μικρή καθυστέρηση 5 λεπτών. Ο πλοηγός μου έδειχνε ότι θα φτάναμε στις 6:17. Αυτό με έκανε να ανησυχώ λίγο γιατί εκεί στο αεροδρόμιο δεν ήξερα τι με περίμενε.
Πράγματι φτάσαμε γύρω στις 6:20 και βάλαμε όπως-όπως κάπου το αυτοκίνητο, αφού δεν μπορούσα να προσεγγίσω το σημείο που μου είχε πει ο εκπρόσωπος της εταιρείας ενοικίασης ότι έπρεπε να πάω να το αφήσω. Το πάρκαρα και άρχισα να ψάχνω στο πάρκιν κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας. Δεν υπήρχε πουθενά κανένας αλλά ευτυχώς βρήκα έναν τύπο ο οποίος ήταν του αεροδρομίου και ήθελε να με εξυπηρετήσει. Πήρε τηλέφωνο την εταιρεία, και του είπαν ότι θα στείλουν κάποιον άνθρωπο εκεί για να παραλάβει το αυτοκίνητο. Η ώρα περνούσε, όμως κανένας δεν ερχόταν. Γι’ αυτό και εγώ μετά από 10 λεπτά αναμονής πήγα για να βρω το γραφείο ενοικίασης. Ευτυχώς βρήκα το σημείο που είχα παραλάβει το αυτοκίνητο και εκείνη την ώρα ερχόταν ο τύπος από τη Εuropcar για να το παραλάβει και αυτός από μένα. Πήγαμε μαζί μέχρι το αυτοκίνητο όπου έμεινα μέχρι να το τσεκάρει κανονικά, και αφού διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, μου έδωσε να υπογράψω σε ένα tablet και έφυγα για να πάμε προς την πτήση μας.
Η ώρα πλέον είχε φτάσει 7 και γι’ αυτό πήγα να ρωτήσω αν μπορούμε να προσπεράσουμε μία τεράστια ουρά που υπήρχε και απευθυνόταν σε όλες τις πτήσεις της Avianca. Ένας τύπος στον γκισέ μου είπε να περιμένω στην ουρά για μισή ώρα και μετά, αν δεν είχα προλάβει να παραδώσω τη βαλίτσα μου (τρελός παπάς σε βάφτισε!) τότε θα με φώναζαν για να προχωρήσω στο check in πιο νωρίς. Τι να κάνω κι εγώ, πήγα με τη Ντίνα σε μία ουρά χιλίων ατόμων και περίμενα. Ρώτησα έναν ντόπιο πίσω μου που ήξερε αγγλικά και μου είπε ότι η δική του πτήση ήταν στις 9, δηλαδή 45 λεπτά μετά από τη δική μας.
Για καλή μου τύχη εκείνη τη στιγμή μία κοπέλα της Avianca ήρθε και κάτι έλεγε στα ισπανικά το οποίο φυσικά δεν κατάλαβα. Έτσι βρήκα την ευκαιρία να τη ρωτήσω αν απευθυνόταν στην πτήση για Μανάγουα που ήταν στις 8:15. Εκείνη επειδή δεν ήξερε καλά αγγλικά μου ζήτησε να της δείξω την πτήση μου. Μόλις είδε το boarding pass, το οποίο είχα βγάλει από την προηγούμενη μέρα, με πήρε μαζί με την Ντίνα και μας πήγε σε ένα γκισέ για να περάσουμε πιο γρήγορα τη βαλίτσα μας.
Στις 7:20 είχαμε μπει μέσα και προχωρούσαμε προς την πύλη από όπου θα έφευγε η πτήση μας. Και εκεί είχε μεγάλη καθυστέρηση γιατί περνούσαν τις χειραποσκευές ξανά από έναν ακόμα πιο ενδελεχή έλεγχο. Περιμέναμε και εκεί κάμποση ώρα και μόλις τέλειωσε και αυτός ο έλεγχος είχαν ήδη αρχίσει οι πρώτοι επιβάτες να μπαίνουν στο αεροπλάνο. Και εμείς χωρίς άλλη καθυστέρηση μπήκαμε στην ουρά και 15 λεπτά πριν πετάξουμε είχαμε καθίσει στις θέσεις μας που φυσικά ήταν τυχαίες και δεν ήταν η μία κοντά στην άλλη.
Τελικά δηλαδή όλα πήγαν καλά, αλλά αυτό θα πρέπει να μας γίνει μάθημα. Παρ' ολίγο να την πατήσουμε στην αναχώρηση από την Αθήνα και το ίδιο θα παθαίναμε και στο Σαν Σαλβαδόρ αυτή τη μέρα. Από το ξενοδοχείο έπρεπε να ξεκινήσουμε μία ώρα νωρίτερα για να μην είχαμε άγχος. Αυτό όμως που κάνουν κάποιες αεροπορικές εταιρείες και βάζουν στην ίδια ουρά τους επιβάτες για όλες τις πτήσεις τους επιβάτες, είναι πολύ άσχημο, γιατί ενδέχεται να περιμένεις πάρα πολλή ώρα. Η εταιρείες φυσικά γλιτώνουν προσωπικό αλλά αν είσαι και λίγο μάγκας μπορείς να πας πιο αργά για την πτήση σου και σίγουρα θα σε φωνάξουν, για να περάσεις από αυτές τις τεράστιες ουρές. Μας είχε τύχει άλλη μία φορά με την Aegean, όταν νομίζω πηγαίναμε στο Βουκουρέστι. Μετά όμως το σταμάτησε. Αρκεί φυσικά να μην τύχεις σε Αμερικάνους. Αυτό που μας έτυχε στην επιστροφή αναιρεί αυτά που έλεγα τώρα. Εκείνοι σε βάζουν στην ουρά και ας χάσεις το αεροπλάνο σου. Δύσκολα συγκινείται κάποιος υπάλληλος.
Φτάσαμε στη Managua κανονικά στην ώρα μας, δηλαδή περίπου στις 9 και ξεκινήσαμε τις διαδικασίες για τον έλεγχο των διαβατηρίων. Δεν νομίζω ότι χρειάστηκε πουθενά το χαρτί που είχα φτιάξει πριν φύγουμε και το οποίο ζητούσε το προξενείο της Νικαράγουα στην Αθήνα. Γενικά οι διαδικασίες ήταν πολύ γρήγορες στο αεροδρόμιο.
Εκεί που περιμέναμε στον ιμάντα την βαλίτσα μας, αποφάσισα να πάω να αλλάξω χρήματα σε ένα γραφείο. Δεν έγραφε όμως πουθενά την τιμή του συναλλάγματος και όταν ρώτησα αν με συμφέρει να αλλάξω δολάρια ή ευρώ η κοπέλα χαμογέλασε χωρίς να μου δώσει καμία απάντηση. Μάλλον δεν καταλάβαινε τι εννοούσα. Τέλος πάντων πίστευα ότι δεν θα με έκλεβε και της είπα να αλλάξω 300€. Εκείνη με χαμόγελο μου είπε ότι θα μου έδινε κάτι λιγότερο από 9.000 κόρδοβες, πού ήταν το επίσημο νόμισμα στην Νικαράγουα. Πάντως από την πρώτη μέρα διαπιστώνεις ότι μπορείς να πληρώνεις σχεδόν τα πάντα και με δολάρια Αμερικής. Μάλιστα σου δίνουν και ρέστα από το ίδιο νόμισμα. Εν τω μεταξύ στο γραφείο που περίμενα να μου δώσει τα χρήματα έβλεπα τις τιμές για κάθε νόμισμα σε μια ηλεκτρονική κυλιόμενη μπάρα. Ξάφνου βλέπω ότι η αλλαγή του ευρώ γίνεται με κάπου 43 κόρδοβες. Κάνω τον πολλαπλασιασμό με τα 300€. Και διαπιστώνω ότι έπρεπε να μου δώσει πάνω από 12.000 κόρδοβες. Όταν της το λέω μου απάντησε ότι έτσι ήταν και αν μου άρεσε. Γι’ αυτό της είπα ότι θέλω να ακυρώσω την αγορά.
Έφυγα λοιπόν και πήγα σε ένα μηχάνημα ΑΤΜ το οποίο όμως δεν μου έδωσε χρήματα, δεν ξέρω για ποιο λόγο. Δίπλα όμως, αφού πήραμε τη βαλίτσα, ήταν ένα ανταλλακτήριο και είχε κάμποσα άτομα που άλλαζαν χρήματα. Πήγα και εγώ στη σειρά μου και άλλαξα 100€ για να ξέρω τι μου γίνεται. Η αγορά έγινε με κάτι λιγότερες από 36 κόρδοβες για κάθε ευρώ. Πάντως κάπου εκεί ήταν η τιμή ανταλλαγής. Το διαπίστωσα και σε μία αγορά που έκανα με την κάρτα Revolut και ανταλλαγή έγινε με 37,50 κόρδοβες το 1€. Έτσι αποφάσισα όπου μπορώ να χρησιμοποιώ την Revolut και όπου δεν μπορώ να πληρώνω με δολάρια, αφού το ευρώ μάλλον δεν το ξέρουν καν. Ευτυχώς κρατούσα αρκετά δολάρια μαζί μου.
Μετά πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο από την Hertz, το οποίο είχα κλείσει ι αρκετό καιρό πριν. Καλού κακού στο ταμείο έκλεισα και πλήρη ασφάλιση και πλήρωσα συνολικά πάνω από 900 δολάρια για 12 μέρες. Η ασφάλιση ήταν τα μισά. Όταν έκλεινα το αυτοκίνητο οι διάφορες εταιρείες που υπήρχαν, δυστυχώς δεν διευκρίνιζαν τις καλύψεις της ασφάλειας. Έτσι επειδή φοβήθηκα λίγο την κίνηση στην Νικαράγουα, αποφάσισα να πάρω αυτή την πλήρη κάλυψη. Τελικά βέβαια δεν ήταν και 100% πλήρης αφού τα πρώτα 100 δολάρια τα πληρώνω εγώ και επίσης αν συμβεί οτιδήποτε πρέπει να φωνάξω την Ηertz για να διαπιστώσει τι είχε γίνει. Άντε τώρα να συμβεί κάτι σε ένα μέρος που δεν υπήρχε και σήμα για το τηλέφωνο. Καλή δύναμη. Έβαλα και μια καινούργια κάρτα στο τηλέφωνο. Ήταν για 15 μέρες, 7GB και πλήρωσα 7 ευρώ.
Εγώ είχα κλείσει ένα μικρό αυτοκίνητο, τύπου i10 ή Yaris αλλά τελικά μου έδωσαν ένα αυτόματο Kia Rio. Φυσικά δεν είχε καμία σχέση με το προηγούμενο Creta Hyundai. Ήταν μικρότερο, αν και το πορτ μπαγάζ νομίζω χωρούσε περισσότερα πράγματα. Φορτώσαμε τα πράγματα και φύγαμε με κατεύθυνση την πόλη Γρανάδα, που θα μέναμε την πρώτη μας βραδιά στη χώρα.
Σήμερα είχαμε ένα άγχος, γιατί είχαμε την πτήση από το Εl Salvador μέχρι την Νικαράγουα, που ήταν σχετικά πρωί. Συγκεκριμένα στις 08:15. Όμως έπρεπε να παραδώσουμε το αυτοκίνητο στην εταιρεία Εuropcar. Είχα κανονίσει η παράδοση να γίνει περίπου στις 6:00 το πρωί. Και να φανταστεί κανείς ότι η απόσταση του αεροδρομίου ήταν περίπου 44 χλμ από το ξενοδοχείο μας. Μάλλον από υπερβολική σιγουριά έβαλα το ξυπνητήρι 4:20 για να φύγουμε λίγο μετά τις 5:00. Τελικά όμως φύγαμε σχεδόν στις 5:30. Έπρεπε να σταματήσω να βάλω και βενζίνη. Αυτό ήταν μία μικρή καθυστέρηση 5 λεπτών. Ο πλοηγός μου έδειχνε ότι θα φτάναμε στις 6:17. Αυτό με έκανε να ανησυχώ λίγο γιατί εκεί στο αεροδρόμιο δεν ήξερα τι με περίμενε.
Πράγματι φτάσαμε γύρω στις 6:20 και βάλαμε όπως-όπως κάπου το αυτοκίνητο, αφού δεν μπορούσα να προσεγγίσω το σημείο που μου είχε πει ο εκπρόσωπος της εταιρείας ενοικίασης ότι έπρεπε να πάω να το αφήσω. Το πάρκαρα και άρχισα να ψάχνω στο πάρκιν κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας. Δεν υπήρχε πουθενά κανένας αλλά ευτυχώς βρήκα έναν τύπο ο οποίος ήταν του αεροδρομίου και ήθελε να με εξυπηρετήσει. Πήρε τηλέφωνο την εταιρεία, και του είπαν ότι θα στείλουν κάποιον άνθρωπο εκεί για να παραλάβει το αυτοκίνητο. Η ώρα περνούσε, όμως κανένας δεν ερχόταν. Γι’ αυτό και εγώ μετά από 10 λεπτά αναμονής πήγα για να βρω το γραφείο ενοικίασης. Ευτυχώς βρήκα το σημείο που είχα παραλάβει το αυτοκίνητο και εκείνη την ώρα ερχόταν ο τύπος από τη Εuropcar για να το παραλάβει και αυτός από μένα. Πήγαμε μαζί μέχρι το αυτοκίνητο όπου έμεινα μέχρι να το τσεκάρει κανονικά, και αφού διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, μου έδωσε να υπογράψω σε ένα tablet και έφυγα για να πάμε προς την πτήση μας.
Η ώρα πλέον είχε φτάσει 7 και γι’ αυτό πήγα να ρωτήσω αν μπορούμε να προσπεράσουμε μία τεράστια ουρά που υπήρχε και απευθυνόταν σε όλες τις πτήσεις της Avianca. Ένας τύπος στον γκισέ μου είπε να περιμένω στην ουρά για μισή ώρα και μετά, αν δεν είχα προλάβει να παραδώσω τη βαλίτσα μου (τρελός παπάς σε βάφτισε!) τότε θα με φώναζαν για να προχωρήσω στο check in πιο νωρίς. Τι να κάνω κι εγώ, πήγα με τη Ντίνα σε μία ουρά χιλίων ατόμων και περίμενα. Ρώτησα έναν ντόπιο πίσω μου που ήξερε αγγλικά και μου είπε ότι η δική του πτήση ήταν στις 9, δηλαδή 45 λεπτά μετά από τη δική μας.
Για καλή μου τύχη εκείνη τη στιγμή μία κοπέλα της Avianca ήρθε και κάτι έλεγε στα ισπανικά το οποίο φυσικά δεν κατάλαβα. Έτσι βρήκα την ευκαιρία να τη ρωτήσω αν απευθυνόταν στην πτήση για Μανάγουα που ήταν στις 8:15. Εκείνη επειδή δεν ήξερε καλά αγγλικά μου ζήτησε να της δείξω την πτήση μου. Μόλις είδε το boarding pass, το οποίο είχα βγάλει από την προηγούμενη μέρα, με πήρε μαζί με την Ντίνα και μας πήγε σε ένα γκισέ για να περάσουμε πιο γρήγορα τη βαλίτσα μας.
Στις 7:20 είχαμε μπει μέσα και προχωρούσαμε προς την πύλη από όπου θα έφευγε η πτήση μας. Και εκεί είχε μεγάλη καθυστέρηση γιατί περνούσαν τις χειραποσκευές ξανά από έναν ακόμα πιο ενδελεχή έλεγχο. Περιμέναμε και εκεί κάμποση ώρα και μόλις τέλειωσε και αυτός ο έλεγχος είχαν ήδη αρχίσει οι πρώτοι επιβάτες να μπαίνουν στο αεροπλάνο. Και εμείς χωρίς άλλη καθυστέρηση μπήκαμε στην ουρά και 15 λεπτά πριν πετάξουμε είχαμε καθίσει στις θέσεις μας που φυσικά ήταν τυχαίες και δεν ήταν η μία κοντά στην άλλη.

Τελικά δηλαδή όλα πήγαν καλά, αλλά αυτό θα πρέπει να μας γίνει μάθημα. Παρ' ολίγο να την πατήσουμε στην αναχώρηση από την Αθήνα και το ίδιο θα παθαίναμε και στο Σαν Σαλβαδόρ αυτή τη μέρα. Από το ξενοδοχείο έπρεπε να ξεκινήσουμε μία ώρα νωρίτερα για να μην είχαμε άγχος. Αυτό όμως που κάνουν κάποιες αεροπορικές εταιρείες και βάζουν στην ίδια ουρά τους επιβάτες για όλες τις πτήσεις τους επιβάτες, είναι πολύ άσχημο, γιατί ενδέχεται να περιμένεις πάρα πολλή ώρα. Η εταιρείες φυσικά γλιτώνουν προσωπικό αλλά αν είσαι και λίγο μάγκας μπορείς να πας πιο αργά για την πτήση σου και σίγουρα θα σε φωνάξουν, για να περάσεις από αυτές τις τεράστιες ουρές. Μας είχε τύχει άλλη μία φορά με την Aegean, όταν νομίζω πηγαίναμε στο Βουκουρέστι. Μετά όμως το σταμάτησε. Αρκεί φυσικά να μην τύχεις σε Αμερικάνους. Αυτό που μας έτυχε στην επιστροφή αναιρεί αυτά που έλεγα τώρα. Εκείνοι σε βάζουν στην ουρά και ας χάσεις το αεροπλάνο σου. Δύσκολα συγκινείται κάποιος υπάλληλος.

Φτάσαμε στη Managua κανονικά στην ώρα μας, δηλαδή περίπου στις 9 και ξεκινήσαμε τις διαδικασίες για τον έλεγχο των διαβατηρίων. Δεν νομίζω ότι χρειάστηκε πουθενά το χαρτί που είχα φτιάξει πριν φύγουμε και το οποίο ζητούσε το προξενείο της Νικαράγουα στην Αθήνα. Γενικά οι διαδικασίες ήταν πολύ γρήγορες στο αεροδρόμιο.

Εκεί που περιμέναμε στον ιμάντα την βαλίτσα μας, αποφάσισα να πάω να αλλάξω χρήματα σε ένα γραφείο. Δεν έγραφε όμως πουθενά την τιμή του συναλλάγματος και όταν ρώτησα αν με συμφέρει να αλλάξω δολάρια ή ευρώ η κοπέλα χαμογέλασε χωρίς να μου δώσει καμία απάντηση. Μάλλον δεν καταλάβαινε τι εννοούσα. Τέλος πάντων πίστευα ότι δεν θα με έκλεβε και της είπα να αλλάξω 300€. Εκείνη με χαμόγελο μου είπε ότι θα μου έδινε κάτι λιγότερο από 9.000 κόρδοβες, πού ήταν το επίσημο νόμισμα στην Νικαράγουα. Πάντως από την πρώτη μέρα διαπιστώνεις ότι μπορείς να πληρώνεις σχεδόν τα πάντα και με δολάρια Αμερικής. Μάλιστα σου δίνουν και ρέστα από το ίδιο νόμισμα. Εν τω μεταξύ στο γραφείο που περίμενα να μου δώσει τα χρήματα έβλεπα τις τιμές για κάθε νόμισμα σε μια ηλεκτρονική κυλιόμενη μπάρα. Ξάφνου βλέπω ότι η αλλαγή του ευρώ γίνεται με κάπου 43 κόρδοβες. Κάνω τον πολλαπλασιασμό με τα 300€. Και διαπιστώνω ότι έπρεπε να μου δώσει πάνω από 12.000 κόρδοβες. Όταν της το λέω μου απάντησε ότι έτσι ήταν και αν μου άρεσε. Γι’ αυτό της είπα ότι θέλω να ακυρώσω την αγορά.

Έφυγα λοιπόν και πήγα σε ένα μηχάνημα ΑΤΜ το οποίο όμως δεν μου έδωσε χρήματα, δεν ξέρω για ποιο λόγο. Δίπλα όμως, αφού πήραμε τη βαλίτσα, ήταν ένα ανταλλακτήριο και είχε κάμποσα άτομα που άλλαζαν χρήματα. Πήγα και εγώ στη σειρά μου και άλλαξα 100€ για να ξέρω τι μου γίνεται. Η αγορά έγινε με κάτι λιγότερες από 36 κόρδοβες για κάθε ευρώ. Πάντως κάπου εκεί ήταν η τιμή ανταλλαγής. Το διαπίστωσα και σε μία αγορά που έκανα με την κάρτα Revolut και ανταλλαγή έγινε με 37,50 κόρδοβες το 1€. Έτσι αποφάσισα όπου μπορώ να χρησιμοποιώ την Revolut και όπου δεν μπορώ να πληρώνω με δολάρια, αφού το ευρώ μάλλον δεν το ξέρουν καν. Ευτυχώς κρατούσα αρκετά δολάρια μαζί μου.
Μετά πήγα να παραλάβω το αυτοκίνητο από την Hertz, το οποίο είχα κλείσει ι αρκετό καιρό πριν. Καλού κακού στο ταμείο έκλεισα και πλήρη ασφάλιση και πλήρωσα συνολικά πάνω από 900 δολάρια για 12 μέρες. Η ασφάλιση ήταν τα μισά. Όταν έκλεινα το αυτοκίνητο οι διάφορες εταιρείες που υπήρχαν, δυστυχώς δεν διευκρίνιζαν τις καλύψεις της ασφάλειας. Έτσι επειδή φοβήθηκα λίγο την κίνηση στην Νικαράγουα, αποφάσισα να πάρω αυτή την πλήρη κάλυψη. Τελικά βέβαια δεν ήταν και 100% πλήρης αφού τα πρώτα 100 δολάρια τα πληρώνω εγώ και επίσης αν συμβεί οτιδήποτε πρέπει να φωνάξω την Ηertz για να διαπιστώσει τι είχε γίνει. Άντε τώρα να συμβεί κάτι σε ένα μέρος που δεν υπήρχε και σήμα για το τηλέφωνο. Καλή δύναμη. Έβαλα και μια καινούργια κάρτα στο τηλέφωνο. Ήταν για 15 μέρες, 7GB και πλήρωσα 7 ευρώ.
Εγώ είχα κλείσει ένα μικρό αυτοκίνητο, τύπου i10 ή Yaris αλλά τελικά μου έδωσαν ένα αυτόματο Kia Rio. Φυσικά δεν είχε καμία σχέση με το προηγούμενο Creta Hyundai. Ήταν μικρότερο, αν και το πορτ μπαγάζ νομίζω χωρούσε περισσότερα πράγματα. Φορτώσαμε τα πράγματα και φύγαμε με κατεύθυνση την πόλη Γρανάδα, που θα μέναμε την πρώτη μας βραδιά στη χώρα.
Last edited by a moderator: