travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.967
- Likes
- 17.260
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Γραφειοκρατικά προβλήματα στο Σαν Σαλβαδόρ
- 1η μέρα Σαν Σαλβαδόρ
- 1ο ηφαίστειο κ αρχαιολογικοί χώροι
- Επίσκεψη στο Κοπάν της Ονδούρας
- Λίμνη Coatepeque και αναζήτηση ηφαιστείου Santa Ana
- Ανάβαση στο ηφαίστειο Santa Ana
- Βόλτες στον Ruta de la Flores
- Αρχαιολογικός χώρος Cihuatan και βαρκάδα στη λίμνη Suchitlan
- Βόλτα στο Suchitoto
- Παραλίες στον Ειρηνικό κ ξανα στο Σαν Σαλβαδόρ
- Πτήση κ Άφιξη στη Νικαράγουα
- Λίμνη Apoyo κ άφιξη στη Γρανάδα
- Βαρκάδα στα Las Isletas de Granada κ βόλτα στη πόλη Μασάγια
- Επίσκεψη στο ηφαίστειο Masaya και στα Pueblos Blancos
- Συνέχεια στα Pueblos Blancos με ταυρομαχίες
- Ηφαίστειο Mombacho κ βραδινή βόλτα
- Νησί Ometepe
- San Carlos στα βάθη της χώρας
- Ποταμός San Juan κ επίσκεψη στο El Castillo
- Μέχρι την Matagalpa
- Ταλαιπωρία στους δρόμους της Νικαράγουα
- Ανάβαση κ Κατάβαση στο ηφαίστειο Cerro Negro
- Βόλτα στη Λεόν
- Ηφαίστειο Telica
- Παραλία Las Penitas στον Ειρηνικό και λίμνη Xolotlan
- Μανάγουα
- Η επιστροφή - μερικές σκέψεις
- Η επιστροφή - Άγχος σε αμερικάνικο έδαφος
- Επίλογος
- Videos
Επιστροφή από το Cerro Negro και βόλτα στη Leon.
Επιστρέφοντας από το κέντρο επισκεπτών, συνεχίσαμε για να πάρουμε το αυτοκίνητο και να επιστρέψουμε στην πόλη Λεόν και να βρούμε το ξενοδοχείο μας. Το ζήτημα ήταν ότι δεν είχε internet πλέον εκεί πάνω (ή είχε αλλά ήταν πολύ χαμηλό) και αναγκάστηκα να βάλω στον πλοηγό τους χάρτες του mapsme, που δε θέλουν ίντερνετ. Είδαμε ότι μας οδήγησαν από ένα σημείο και μετά από ένα διαφορετικό δρόμο, από εκείνο που ανεβήκαμε. Τον προτίμησα γιατί πίστευα ότι δεν μπορεί να ήταν τόσο κακός όσο ο άλλος.
Στην αρχή ήταν λίγο πιο φαρδύς και ήμασταν χαρούμενοι, αλλά μετά το μετανιώσαμε που δεν πήραμε τον αρχικό. Μάλιστα από αυτούς τους καρόδρομους είδαμε και ένα λεωφορείο να ανεβαίνει με μεγάλη ταχύτητα, αφού εγώ μόλις πρόλαβα να χωθώ σε μία άκρη για να περάσει. Μερικές φορές συναντήσαμε μικρά κοπάδια με αγελάδες και ήταν βάσανο να τις περιμένω να κάνουν στην άκρη για να χωρέσω να περάσω. Η τύχη μας ήταν μεγάλη που σε ένα σταυροδρόμι είδαμε να έρχεται ένα κάρο που το έσερναν δυο βόδια. Περιμέναμε να περάσει, αλλιώς θα έπρεπε να κάνω όπισθεν μέχρι να βρω σημείο που να χωράμε και οι δυο. Τύχη βουνό (Cerro Negro)!
Περάσαμε λοιπόν τεράστια ταλαιπωρία για να δούμε αυτό το ηφαίστειο. Άξιζε το κόπο σίγουρα αλλά και εγώ δεν ξέρω αν θα πηγαίναμε αν ήξερα ότι όντως ο δρόμος ήταν τόσο κακός.
Στο ξενοδοχείο φτάσαμε κατά τις 4, μέσα στις μαύρες σκόνες από το ηφαίστειο. Πλυθήκαμε στα γρήγορα και φύγαμε μία βόλτα για να δούμε την υπέροχη πόλη. Ρώτησα στη ρεσεψιόν ένα νεαρό και μου είπε ότι για να πάμε στο άλλο ηφαίστειο που θέλαμε, στο Telica, έπρεπε να πληρώσουμε 50 δολάρια το άτομο, σε ένα φίλο του. Εγώ όμως είχα δει ένα πρακτορείο το οποίο ζητούσε μόνο 45 και έκανε και κάποια άλλα πράγματα. Γι’ αυτό του είπα ότι δεν θα πάμε με το φίλο του. Του εξήγησα μάλιστα και τον λόγο και έδειξε κατανόηση. Μέχρι να νυχτώσει κάναμε μερικές βόλτες σε αρκετά από τα ενδιαφέροντα της Λεόν. Πραγματικά όμορφη πόλη. Λίγο εγκαταλειμμένη βέβαια σε πολλά σημεία, αλλά καλή.
Το βράδυ πίνοντας μπύρες στη κεντρική πλατεία, βρήκα εκείνο το πρακτορείο και τηλεφώνησα. Σε λίγη ώρα ήμασταν στο «γραφείο του» και κλείσαμε (με μια προκαταβολή) να πάμε την άλλη μέρα το απόγευμα στο ηφαίστειο Telica να το δούμε, καθώς και την δύση του ηλίου. Το πρακτορείο λέγεται Volcano Days. Είχε πολλές δραστηριότητες και οικονομικές τιμές. Κυρίως όμως σε πάει σε ηφαίστεια.
Αν ξέραμε αυτό το πρακτορείο από πριν, θα πηγαίναμε σίγουρα και στο Cerro Negro με αυτούς. Το γραφείο το είχαν μερικοί νέοι και η διαχείριση ήταν σε ένα μπαρ γεμάτο κόσμο. Ωραίο περιβάλλον για κάποιον που θέλει παρέα και είχε και δωμάτια για να μείνεις.
Κατά τα άλλα στη Λεόν κάναμε βόλτα πάνω από μία ώρα και καθίσαμε να πιούμε και τις μπύρες στην κεντρική πλατεία έξω από τον καθεδρικό ναό.
Αυτά λοιπόν είχε και η σημερινή μέρα που αν εξαιρέσουμε την ταλαιπωρία, είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Ταλαιπωρία ήταν και ο καθαρισμός των παπουτσιών από τη μαύρη σκόνη του Cerro Negro. Αν και τα καθάρισα όσο μπορούσα δεν έφευγε η σκόνη αυτή. Την άλλη μέρα που τα φόρεσα, πάλι τα πόδια μου βγήκαν μαύρα. Και στο σπίτι στην Ελλάδα που τα έπλυνα πάλι μαύρη σκόνη έβγαζαν.
Επιστρέφοντας από το κέντρο επισκεπτών, συνεχίσαμε για να πάρουμε το αυτοκίνητο και να επιστρέψουμε στην πόλη Λεόν και να βρούμε το ξενοδοχείο μας. Το ζήτημα ήταν ότι δεν είχε internet πλέον εκεί πάνω (ή είχε αλλά ήταν πολύ χαμηλό) και αναγκάστηκα να βάλω στον πλοηγό τους χάρτες του mapsme, που δε θέλουν ίντερνετ. Είδαμε ότι μας οδήγησαν από ένα σημείο και μετά από ένα διαφορετικό δρόμο, από εκείνο που ανεβήκαμε. Τον προτίμησα γιατί πίστευα ότι δεν μπορεί να ήταν τόσο κακός όσο ο άλλος.

Στην αρχή ήταν λίγο πιο φαρδύς και ήμασταν χαρούμενοι, αλλά μετά το μετανιώσαμε που δεν πήραμε τον αρχικό. Μάλιστα από αυτούς τους καρόδρομους είδαμε και ένα λεωφορείο να ανεβαίνει με μεγάλη ταχύτητα, αφού εγώ μόλις πρόλαβα να χωθώ σε μία άκρη για να περάσει. Μερικές φορές συναντήσαμε μικρά κοπάδια με αγελάδες και ήταν βάσανο να τις περιμένω να κάνουν στην άκρη για να χωρέσω να περάσω. Η τύχη μας ήταν μεγάλη που σε ένα σταυροδρόμι είδαμε να έρχεται ένα κάρο που το έσερναν δυο βόδια. Περιμέναμε να περάσει, αλλιώς θα έπρεπε να κάνω όπισθεν μέχρι να βρω σημείο που να χωράμε και οι δυο. Τύχη βουνό (Cerro Negro)!
Περάσαμε λοιπόν τεράστια ταλαιπωρία για να δούμε αυτό το ηφαίστειο. Άξιζε το κόπο σίγουρα αλλά και εγώ δεν ξέρω αν θα πηγαίναμε αν ήξερα ότι όντως ο δρόμος ήταν τόσο κακός.
Στο ξενοδοχείο φτάσαμε κατά τις 4, μέσα στις μαύρες σκόνες από το ηφαίστειο. Πλυθήκαμε στα γρήγορα και φύγαμε μία βόλτα για να δούμε την υπέροχη πόλη. Ρώτησα στη ρεσεψιόν ένα νεαρό και μου είπε ότι για να πάμε στο άλλο ηφαίστειο που θέλαμε, στο Telica, έπρεπε να πληρώσουμε 50 δολάρια το άτομο, σε ένα φίλο του. Εγώ όμως είχα δει ένα πρακτορείο το οποίο ζητούσε μόνο 45 και έκανε και κάποια άλλα πράγματα. Γι’ αυτό του είπα ότι δεν θα πάμε με το φίλο του. Του εξήγησα μάλιστα και τον λόγο και έδειξε κατανόηση. Μέχρι να νυχτώσει κάναμε μερικές βόλτες σε αρκετά από τα ενδιαφέροντα της Λεόν. Πραγματικά όμορφη πόλη. Λίγο εγκαταλειμμένη βέβαια σε πολλά σημεία, αλλά καλή.








Το βράδυ πίνοντας μπύρες στη κεντρική πλατεία, βρήκα εκείνο το πρακτορείο και τηλεφώνησα. Σε λίγη ώρα ήμασταν στο «γραφείο του» και κλείσαμε (με μια προκαταβολή) να πάμε την άλλη μέρα το απόγευμα στο ηφαίστειο Telica να το δούμε, καθώς και την δύση του ηλίου. Το πρακτορείο λέγεται Volcano Days. Είχε πολλές δραστηριότητες και οικονομικές τιμές. Κυρίως όμως σε πάει σε ηφαίστεια.
Αν ξέραμε αυτό το πρακτορείο από πριν, θα πηγαίναμε σίγουρα και στο Cerro Negro με αυτούς. Το γραφείο το είχαν μερικοί νέοι και η διαχείριση ήταν σε ένα μπαρ γεμάτο κόσμο. Ωραίο περιβάλλον για κάποιον που θέλει παρέα και είχε και δωμάτια για να μείνεις.
Κατά τα άλλα στη Λεόν κάναμε βόλτα πάνω από μία ώρα και καθίσαμε να πιούμε και τις μπύρες στην κεντρική πλατεία έξω από τον καθεδρικό ναό.


Αυτά λοιπόν είχε και η σημερινή μέρα που αν εξαιρέσουμε την ταλαιπωρία, είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Ταλαιπωρία ήταν και ο καθαρισμός των παπουτσιών από τη μαύρη σκόνη του Cerro Negro. Αν και τα καθάρισα όσο μπορούσα δεν έφευγε η σκόνη αυτή. Την άλλη μέρα που τα φόρεσα, πάλι τα πόδια μου βγήκαν μαύρα. Και στο σπίτι στην Ελλάδα που τα έπλυνα πάλι μαύρη σκόνη έβγαζαν.
Last edited by a moderator: