travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.967
- Likes
- 17.260
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Γραφειοκρατικά προβλήματα στο Σαν Σαλβαδόρ
- 1η μέρα Σαν Σαλβαδόρ
- 1ο ηφαίστειο κ αρχαιολογικοί χώροι
- Επίσκεψη στο Κοπάν της Ονδούρας
- Λίμνη Coatepeque και αναζήτηση ηφαιστείου Santa Ana
- Ανάβαση στο ηφαίστειο Santa Ana
- Βόλτες στον Ruta de la Flores
- Αρχαιολογικός χώρος Cihuatan και βαρκάδα στη λίμνη Suchitlan
- Βόλτα στο Suchitoto
- Παραλίες στον Ειρηνικό κ ξανα στο Σαν Σαλβαδόρ
- Πτήση κ Άφιξη στη Νικαράγουα
- Λίμνη Apoyo κ άφιξη στη Γρανάδα
- Βαρκάδα στα Las Isletas de Granada κ βόλτα στη πόλη Μασάγια
- Επίσκεψη στο ηφαίστειο Masaya και στα Pueblos Blancos
- Συνέχεια στα Pueblos Blancos με ταυρομαχίες
- Ηφαίστειο Mombacho κ βραδινή βόλτα
- Νησί Ometepe
- San Carlos στα βάθη της χώρας
- Ποταμός San Juan κ επίσκεψη στο El Castillo
- Μέχρι την Matagalpa
- Ταλαιπωρία στους δρόμους της Νικαράγουα
- Ανάβαση κ Κατάβαση στο ηφαίστειο Cerro Negro
- Βόλτα στη Λεόν
- Ηφαίστειο Telica
- Παραλία Las Penitas στον Ειρηνικό και λίμνη Xolotlan
- Μανάγουα
- Η επιστροφή - μερικές σκέψεις
- Η επιστροφή - Άγχος σε αμερικάνικο έδαφος
- Επίλογος
- Videos
Βαρκάδα στα Las Isletas de Granada και βόλτα στην πόλη Μασάγια.
Τελικά δεν είχαμε ιδιαίτερο πρόβλημα στον ύπνο στο χώρο της κουζίνας που κοιμηθήκαμε. Πάντως όσον αφορά στο θόρυβο, κάπως το λύσαμε το ζήτημα με τη μετακίνηση. Παρ’ όλ’ αυτά το πρωί απευθύνθηκα στην κυρία που ήταν στη ρεσεψιόν όταν φτάσαμε χθες, και φαίνεται να ήταν η πιο ισχυρή εδώ μέσα, και της είπα για το πρόβλημα. Την παρακάλεσα να αλλάξουμε δωμάτιο και ας πάμε και σε κάποιο υποδεέστερο, χωρίς κλιματισμό.
Το πρωί ετοιμάσαμε τον καφέ μας και αφού τον ήπιαμε, περίπου στις 8, φύγαμε με το αυτοκίνητο για να πάμε 5 με 6 χλμ απόσταση, σε ένα χώρο που ήταν οι βάρκες που κάνουν βόλτα στα νησάκια της Γρανάδας, Las Isletas de Granada. Είχαμε ρωτήσει από πριν και ξέραμε πού ακριβώς θα πάμε. Οι περισσότεροι τουρίστες πηγαίνουν περίπου στις 9, αλλά εμείς φτάσαμε πολύ νωρίτερα. Δεν είχε άλλους πελάτες και μας την έπεσαν 2-3 βαρκάρηδες και μετά από αρκετά παζάρια, αλλά χωρίς να είμαστε πιεστικοί, η τιμή τους έπεσε στα 30$ για βαρκάδα μιάμισης ώρας.
Τελικά ήταν μία ώρα και ένα τέταρτο. Σε κάτι τέτοια δεν διαμαρτυρόμαστε, γιατί άλλωστε οι τελευταίες βόλτες ήταν στα νησάκια που ήταν προς την μεριά της λίμνης και όχι προς τη μεριά της ξηράς και εκεί είχε ένα κυματισμό που ήταν ενοχλητικός. Η βαρκάδα ήταν θαυμάσια και πολύ ωραία τα πουλιά που είδαμε. Βέβαια το πιο σημαντικό για μένα ήταν τα μικρά νησάκια τα οποία ήταν καταπράσινα και πολλά από αυτά είχαν μερικά σπίτια επάνω. Πολλά από τα σπίτια ήταν ντόπιων φτωχών ανθρώπων αλλά πολλά άλλα ανήκαν σε πλούσιους, οι οποίοι έφτιαχναν λιμανάκια για να έχουν και τις βάρκες τους.
Την εποχή αυτή που πήγαμε, η λίμνη Νικαράγουα ήταν στην ανώτερη στάθμη της, αφού μετά από λίγους μήνες μας είπε ο βαρκάρης ότι η στάθμη θα πέσει μέχρι και δυόμιση μέτρα πιο κάτω. Αυτό ήταν εμφανές γιατί στα νησάκια βλέπαμε πόρτες οι οποίες ήταν οι μισές μέσα στο νερό. Και μάλιστα έξω στο δρόμο που ενώνει την πόλη της Γρανάδα με αυτή την περιοχή βλέπεις μία σειρά από κολώνες μέσα στο νερό με λαμπτήρες επάνω για φωτισμό το βράδυ. Χρησιμοποιούνται φυσικά όταν το νερό είναι πιο χαμηλά και ασφαλώς υπάρχει δρόμος που περνάει κόσμος ή και αυτοκίνητα.
Όπως και να είχε, η βαρκάδα κύλησε ομαλά και μας άρεσε. Μετά από αυτήν κάναμε και μία βόλτα τριγύρω για να δούμε τι κάνει ο κόσμος και να τραβήξουμε φωτογραφίες της περιοχής. Εκεί στο δρόμο βλέπαμε κάτι τύπους να προσπαθούν να σταματήσουν τα περαστικά αυτοκίνητα που πήγαιναν για βαρκάδα. Ο καθένας τους είχε βάρκα εκεί στην άκρη της λίμνης και ψάρευε πελάτες. Δεν είδα όμως να σταματά κανένας.
Κατά τις 11:00 πήγαμε στο δωμάτιο για να αφήσουμε το αυτοκίνητο και να κάνουμε μία βόλτα στην πόλη. Πήγαμε και είδαμε κυρίως τα σημεία που είχαμε δει και την προηγούμενη μέρα. Θέλαμε επίσης να ξεκουραστούμε το μεσημέρι για να μπορέσουμε το απόγευμα να πάμε στο ηφαίστειο και στην ομώνυμη πόλη Masaya.
Τελικά η κυρία στη ρεσεψιόν μας άλλαξε δωμάτιο περίπου στις δύο το μεσημέρι. Μας έδωσε ένα ακριβώς ίδιο δωμάτιο μόνο που ήταν ένα όροφο πιο κάτω. Έτσι όταν ξαπλώσαμε το βράδυ δεν ακουγόταν ο παραμικρός θόρυβος από τα κλιματιστικά. Σίγουρα η πισίνα ήταν δίπλα και μπορεί κάποια στιγμή, αλλά κυρίως το μεσημέρι, να πάει κάποιος να κάνει μπάνιο και να μας ενοχλεί, αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα. Μεταφέραμε πολύ γρήγορα τα πράγματά μας και ετοιμαστήκαμε να φύγουμε για την απογευματινή βόλτα.
Φύγαμε και πήγαμε στην πόλη Μασάγια, όπου θέλαμε να δούμε την αγορά με τοπικά είδη που υπήρχε εκεί και ήταν διάσημη. Μέσα στην πόλη, από την πλευρά που την πλησιάσαμε, είχε πάρα πολλή κίνηση στο δρόμο, αλλά βρήκα να παρκάρω σε έναν σχετικά κεντρικό δρόμο, αφού δεν υπήρχε πάρκινγκ επί πληρωμή για τα αυτοκίνητα. Στο ταξίδι αυτό πάντα αναζητώ κανονικό πάρκινγκ όπου θα πληρώσω και να έχω σιγουριά, αλλά αυτό δεν ήταν πάντα εφικτό. Γενικά στους δρόμους υπήρχαν σημεία που μπορείς να παρκάρεις αλλά φοβάσαι κιόλας αφού ακούς ότι γίνονται πάρα πολλά πράγματα. Ρωτώντας φτάσαμε στην αγορά με τα τοπικά είδη και στα γρήγορα ψωνίσαμε μερικά σουβενίρ. Και κάναμε στα γρήγορα για να προλάβουμε να πάμε στο ηφαίστειο Μασάγια, στο οποίο καλό ήταν να βρισκόμασταν στις 5 που ανοίγει η απογευματινή είσοδος.
Φτάσαμε λίγο πριν τις 5 αλλά ο φύλακας μας ενημέρωσε ότι το ηφαίστειο ήταν κλειστό γιατί έγινε κάποια καταστροφή της εξέδρας που υπήρχε, πού και εμείς δεν καταλάβαμε ακριβώς, με αποτέλεσμα αυτό το διάστημα να ήταν κλειστή η βραδινή είσοδος. Μόνο η πρωινή επίσκεψη υπήρχε όπου πας και κάνεις βόλτα, αλλά πρέπει να μπεις μέχρι τις 4:00 το απόγευμα. Αποφασίσαμε λοιπόν να πάμε για πρωινή επίσκεψη κάποια άλλη μέρα.
Ταλαντευτήκαμε για λίγο μέχρι να αποφασίσουμε που θα πηγαίναμε και τελικά καταλήξαμε να γυρίσουμε πάλι στην πόλη Μασάγια και να δούμε την κεντρική πλατεία. Η άλλη επιλογή μας ήταν να γυρίσουμε βέβαια στο ξενοδοχείο γιατί δεν θα αργούσε να νυχτώσει. Πήγαμε λοιπόν στην πόλη και είδαμε δύο ωραίες πλατείες. Η μία ήταν πιο σύγχρονη με πολλά μαγαζιά και κόσμο. Η άλλη όμως ήταν πιο παλιά και δεν είχε πολλά μαγαζιά, αλλά κλασικά είχε την εκκλησία για τον κόσμο, που όμως εκείνη την ώρα δεν ήταν πολύς, όπως στην προηγούμενη πλατεία.
Φυσικά δεν καθίσαμε και λίγο πριν νυχτώσει ξεκινήσαμε την επιστροφή. Η Ντίνα φοβόταν πάρα πολύ στη νυχτερινή οδήγηση γιατί όντως ήταν επικίνδυνη, μιας και δεν είχε καθόλου φωτισμό στους δρόμους. Στους οποίους βέβαια δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλοί άνθρωποι ακόμα και ποδήλατα χωρίς φως. Μέχρι και ένα ζευγάρι είδαμε στο σκοτάδι να σπρώχνει ένα καρότσι με το μωρό τους. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο στις 6:30 και το πάρκινγκ ήταν γεμάτο. Το άφησα προσωρινά έξω που υπήρχε χώρος του ξενοδοχείου. Αυτό ήταν μόνιμο πρόβλημα στη Γρανάδα.
Αμέσως φύγαμε για να πάμε για φαγητό αφού είχαμε αποφασίσει ότι σήμερα θα τρώγαμε έξω. Η αρχική σκέψη ήταν να φάμε πίτσα. Όμως 20 μέτρα από το ξενοδοχείο μας βρήκαμε ένα χώρο που είχε διάφορα μαγαζιά για φαγητό και καθίσαμε και φάγαμε ο καθένας από ένα πιάτο με χοιρινό ψητό. Μάλλον τηγανητό ήταν, αλλά δεν είχε σημασία γιατί ήταν κάτι διαφορετικό. Δεν συνοδευόταν από πατάτες αλλά μόνο από τηγανιτή μπανάνα. Η Ντίνα δεν την ακούμπησε βέβαια αλλά εγώ έφαγα και από τη δική της.
Δεν χρειάζεται να πω ότι γυρίσαμε στο δωμάτιο απλά έχοντας αγοράσει ένα μεγάλο μπουκάλι με νερό και ήμασταν πολύ κουρασμένοι για να κάνουμε κάτι διαφορετικό από το να πλυθούμε λίγο και να πέσουμε για ύπνο.
Τελικά δεν είχαμε ιδιαίτερο πρόβλημα στον ύπνο στο χώρο της κουζίνας που κοιμηθήκαμε. Πάντως όσον αφορά στο θόρυβο, κάπως το λύσαμε το ζήτημα με τη μετακίνηση. Παρ’ όλ’ αυτά το πρωί απευθύνθηκα στην κυρία που ήταν στη ρεσεψιόν όταν φτάσαμε χθες, και φαίνεται να ήταν η πιο ισχυρή εδώ μέσα, και της είπα για το πρόβλημα. Την παρακάλεσα να αλλάξουμε δωμάτιο και ας πάμε και σε κάποιο υποδεέστερο, χωρίς κλιματισμό.
Το πρωί ετοιμάσαμε τον καφέ μας και αφού τον ήπιαμε, περίπου στις 8, φύγαμε με το αυτοκίνητο για να πάμε 5 με 6 χλμ απόσταση, σε ένα χώρο που ήταν οι βάρκες που κάνουν βόλτα στα νησάκια της Γρανάδας, Las Isletas de Granada. Είχαμε ρωτήσει από πριν και ξέραμε πού ακριβώς θα πάμε. Οι περισσότεροι τουρίστες πηγαίνουν περίπου στις 9, αλλά εμείς φτάσαμε πολύ νωρίτερα. Δεν είχε άλλους πελάτες και μας την έπεσαν 2-3 βαρκάρηδες και μετά από αρκετά παζάρια, αλλά χωρίς να είμαστε πιεστικοί, η τιμή τους έπεσε στα 30$ για βαρκάδα μιάμισης ώρας.






Τελικά ήταν μία ώρα και ένα τέταρτο. Σε κάτι τέτοια δεν διαμαρτυρόμαστε, γιατί άλλωστε οι τελευταίες βόλτες ήταν στα νησάκια που ήταν προς την μεριά της λίμνης και όχι προς τη μεριά της ξηράς και εκεί είχε ένα κυματισμό που ήταν ενοχλητικός. Η βαρκάδα ήταν θαυμάσια και πολύ ωραία τα πουλιά που είδαμε. Βέβαια το πιο σημαντικό για μένα ήταν τα μικρά νησάκια τα οποία ήταν καταπράσινα και πολλά από αυτά είχαν μερικά σπίτια επάνω. Πολλά από τα σπίτια ήταν ντόπιων φτωχών ανθρώπων αλλά πολλά άλλα ανήκαν σε πλούσιους, οι οποίοι έφτιαχναν λιμανάκια για να έχουν και τις βάρκες τους.



Την εποχή αυτή που πήγαμε, η λίμνη Νικαράγουα ήταν στην ανώτερη στάθμη της, αφού μετά από λίγους μήνες μας είπε ο βαρκάρης ότι η στάθμη θα πέσει μέχρι και δυόμιση μέτρα πιο κάτω. Αυτό ήταν εμφανές γιατί στα νησάκια βλέπαμε πόρτες οι οποίες ήταν οι μισές μέσα στο νερό. Και μάλιστα έξω στο δρόμο που ενώνει την πόλη της Γρανάδα με αυτή την περιοχή βλέπεις μία σειρά από κολώνες μέσα στο νερό με λαμπτήρες επάνω για φωτισμό το βράδυ. Χρησιμοποιούνται φυσικά όταν το νερό είναι πιο χαμηλά και ασφαλώς υπάρχει δρόμος που περνάει κόσμος ή και αυτοκίνητα.





Όπως και να είχε, η βαρκάδα κύλησε ομαλά και μας άρεσε. Μετά από αυτήν κάναμε και μία βόλτα τριγύρω για να δούμε τι κάνει ο κόσμος και να τραβήξουμε φωτογραφίες της περιοχής. Εκεί στο δρόμο βλέπαμε κάτι τύπους να προσπαθούν να σταματήσουν τα περαστικά αυτοκίνητα που πήγαιναν για βαρκάδα. Ο καθένας τους είχε βάρκα εκεί στην άκρη της λίμνης και ψάρευε πελάτες. Δεν είδα όμως να σταματά κανένας.










Κατά τις 11:00 πήγαμε στο δωμάτιο για να αφήσουμε το αυτοκίνητο και να κάνουμε μία βόλτα στην πόλη. Πήγαμε και είδαμε κυρίως τα σημεία που είχαμε δει και την προηγούμενη μέρα. Θέλαμε επίσης να ξεκουραστούμε το μεσημέρι για να μπορέσουμε το απόγευμα να πάμε στο ηφαίστειο και στην ομώνυμη πόλη Masaya.











Τελικά η κυρία στη ρεσεψιόν μας άλλαξε δωμάτιο περίπου στις δύο το μεσημέρι. Μας έδωσε ένα ακριβώς ίδιο δωμάτιο μόνο που ήταν ένα όροφο πιο κάτω. Έτσι όταν ξαπλώσαμε το βράδυ δεν ακουγόταν ο παραμικρός θόρυβος από τα κλιματιστικά. Σίγουρα η πισίνα ήταν δίπλα και μπορεί κάποια στιγμή, αλλά κυρίως το μεσημέρι, να πάει κάποιος να κάνει μπάνιο και να μας ενοχλεί, αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα. Μεταφέραμε πολύ γρήγορα τα πράγματά μας και ετοιμαστήκαμε να φύγουμε για την απογευματινή βόλτα.
Φύγαμε και πήγαμε στην πόλη Μασάγια, όπου θέλαμε να δούμε την αγορά με τοπικά είδη που υπήρχε εκεί και ήταν διάσημη. Μέσα στην πόλη, από την πλευρά που την πλησιάσαμε, είχε πάρα πολλή κίνηση στο δρόμο, αλλά βρήκα να παρκάρω σε έναν σχετικά κεντρικό δρόμο, αφού δεν υπήρχε πάρκινγκ επί πληρωμή για τα αυτοκίνητα. Στο ταξίδι αυτό πάντα αναζητώ κανονικό πάρκινγκ όπου θα πληρώσω και να έχω σιγουριά, αλλά αυτό δεν ήταν πάντα εφικτό. Γενικά στους δρόμους υπήρχαν σημεία που μπορείς να παρκάρεις αλλά φοβάσαι κιόλας αφού ακούς ότι γίνονται πάρα πολλά πράγματα. Ρωτώντας φτάσαμε στην αγορά με τα τοπικά είδη και στα γρήγορα ψωνίσαμε μερικά σουβενίρ. Και κάναμε στα γρήγορα για να προλάβουμε να πάμε στο ηφαίστειο Μασάγια, στο οποίο καλό ήταν να βρισκόμασταν στις 5 που ανοίγει η απογευματινή είσοδος.



Φτάσαμε λίγο πριν τις 5 αλλά ο φύλακας μας ενημέρωσε ότι το ηφαίστειο ήταν κλειστό γιατί έγινε κάποια καταστροφή της εξέδρας που υπήρχε, πού και εμείς δεν καταλάβαμε ακριβώς, με αποτέλεσμα αυτό το διάστημα να ήταν κλειστή η βραδινή είσοδος. Μόνο η πρωινή επίσκεψη υπήρχε όπου πας και κάνεις βόλτα, αλλά πρέπει να μπεις μέχρι τις 4:00 το απόγευμα. Αποφασίσαμε λοιπόν να πάμε για πρωινή επίσκεψη κάποια άλλη μέρα.


Ταλαντευτήκαμε για λίγο μέχρι να αποφασίσουμε που θα πηγαίναμε και τελικά καταλήξαμε να γυρίσουμε πάλι στην πόλη Μασάγια και να δούμε την κεντρική πλατεία. Η άλλη επιλογή μας ήταν να γυρίσουμε βέβαια στο ξενοδοχείο γιατί δεν θα αργούσε να νυχτώσει. Πήγαμε λοιπόν στην πόλη και είδαμε δύο ωραίες πλατείες. Η μία ήταν πιο σύγχρονη με πολλά μαγαζιά και κόσμο. Η άλλη όμως ήταν πιο παλιά και δεν είχε πολλά μαγαζιά, αλλά κλασικά είχε την εκκλησία για τον κόσμο, που όμως εκείνη την ώρα δεν ήταν πολύς, όπως στην προηγούμενη πλατεία.








Φυσικά δεν καθίσαμε και λίγο πριν νυχτώσει ξεκινήσαμε την επιστροφή. Η Ντίνα φοβόταν πάρα πολύ στη νυχτερινή οδήγηση γιατί όντως ήταν επικίνδυνη, μιας και δεν είχε καθόλου φωτισμό στους δρόμους. Στους οποίους βέβαια δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλοί άνθρωποι ακόμα και ποδήλατα χωρίς φως. Μέχρι και ένα ζευγάρι είδαμε στο σκοτάδι να σπρώχνει ένα καρότσι με το μωρό τους. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο στις 6:30 και το πάρκινγκ ήταν γεμάτο. Το άφησα προσωρινά έξω που υπήρχε χώρος του ξενοδοχείου. Αυτό ήταν μόνιμο πρόβλημα στη Γρανάδα.

Αμέσως φύγαμε για να πάμε για φαγητό αφού είχαμε αποφασίσει ότι σήμερα θα τρώγαμε έξω. Η αρχική σκέψη ήταν να φάμε πίτσα. Όμως 20 μέτρα από το ξενοδοχείο μας βρήκαμε ένα χώρο που είχε διάφορα μαγαζιά για φαγητό και καθίσαμε και φάγαμε ο καθένας από ένα πιάτο με χοιρινό ψητό. Μάλλον τηγανητό ήταν, αλλά δεν είχε σημασία γιατί ήταν κάτι διαφορετικό. Δεν συνοδευόταν από πατάτες αλλά μόνο από τηγανιτή μπανάνα. Η Ντίνα δεν την ακούμπησε βέβαια αλλά εγώ έφαγα και από τη δική της.

Δεν χρειάζεται να πω ότι γυρίσαμε στο δωμάτιο απλά έχοντας αγοράσει ένα μεγάλο μπουκάλι με νερό και ήμασταν πολύ κουρασμένοι για να κάνουμε κάτι διαφορετικό από το να πλυθούμε λίγο και να πέσουμε για ύπνο.
Last edited by a moderator: