travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.967
- Likes
- 17.260
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Γραφειοκρατικά προβλήματα στο Σαν Σαλβαδόρ
- 1η μέρα Σαν Σαλβαδόρ
- 1ο ηφαίστειο κ αρχαιολογικοί χώροι
- Επίσκεψη στο Κοπάν της Ονδούρας
- Λίμνη Coatepeque και αναζήτηση ηφαιστείου Santa Ana
- Ανάβαση στο ηφαίστειο Santa Ana
- Βόλτες στον Ruta de la Flores
- Αρχαιολογικός χώρος Cihuatan και βαρκάδα στη λίμνη Suchitlan
- Βόλτα στο Suchitoto
- Παραλίες στον Ειρηνικό κ ξανα στο Σαν Σαλβαδόρ
- Πτήση κ Άφιξη στη Νικαράγουα
- Λίμνη Apoyo κ άφιξη στη Γρανάδα
- Βαρκάδα στα Las Isletas de Granada κ βόλτα στη πόλη Μασάγια
- Επίσκεψη στο ηφαίστειο Masaya και στα Pueblos Blancos
- Συνέχεια στα Pueblos Blancos με ταυρομαχίες
- Ηφαίστειο Mombacho κ βραδινή βόλτα
- Νησί Ometepe
- San Carlos στα βάθη της χώρας
- Ποταμός San Juan κ επίσκεψη στο El Castillo
- Μέχρι την Matagalpa
- Ταλαιπωρία στους δρόμους της Νικαράγουα
- Ανάβαση κ Κατάβαση στο ηφαίστειο Cerro Negro
- Βόλτα στη Λεόν
- Ηφαίστειο Telica
- Παραλία Las Penitas στον Ειρηνικό και λίμνη Xolotlan
- Μανάγουα
- Η επιστροφή - μερικές σκέψεις
- Η επιστροφή - Άγχος σε αμερικάνικο έδαφος
- Επίλογος
- Videos
Συνέχεια στα Los Pueblos Blancos με ταυρομαχίες στους δρόμους
Συνεχίσαμε την πορεία μας και επισκεφθήκαμε διαδοχικά τα χωριά Niquinohomo και Masatepe. Το δεύτερο ήταν αρκετά μεγάλο και είχε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Συνεχίσαμε στο χωριό San Juan de Oriente.
Και ο κλασικός αγρότης που υπάρχει παντού στη Νικαράγουα:
Εκεί κοντά ήταν και το τελευταίο χωριό που είχαμε σκοπό να επισκεφθούμε και ονομάζεται Diriomo. Ήμασταν στο κεντρικό δρόμο και ετοιμαζόμασταν να στρίψουμε δεξιά για να μπούμε στο χωριό. Μπροστά από εκεί που θα στρίβουμε είδαμε μαζεμένο κόσμο και καταλάβαμε ότι κάτι συνέβαινε. Ένας αστυνομικός μας σταμάτησε και περιμέναμε να δούμε τι πρόκειται να γίνει. Εμείς με το αυτοκίνητο ήμασταν οι πρώτοι που είχαν ακινητοποιήσει οι αστυνομικοί.
Αμέσως μετά είδαμε να βγαίνουν από ένα κάθετο δρόμο του χωριού άλογα με αναβάτες και πολύς κόσμος να τους ακολουθεί, εκτός από εκείνους που ήταν ήδη μέσα στο δρόμο μπροστά μας. Δεν καταλάβαμε τι μπορεί να συμβαίνει αλλά καταλάβαμε ότι επρόκειτο για μία γιορτή. Ζήτησα από τον αστυνομικό να μου επιτρέψει να στρίψω δεξιά για να πάω να παρκάρω. Εκείνος με άφησε, γιατί βέβαια δεν μπορούσα να πάω ευθεία ούτε πέντε μέτρα, αφού είχε μαζευτεί πολύς κόσμος και πολλοί ιππείς. Πράγματι έστριψα σε ένα δρόμο και μετά από 200 μέτρα πάρκαρα σε ένα σημείο που δεν ενοχλούσα. Γενικά στα χωριά το παρκάρισμα ήταν πολύ εύκολο, αρκεί να μη θέλεις να παρκάρεις ακριβώς πάνω στην πλατεία. Και θεωρώ επίσης ότι δεν ήταν και επικίνδυνο για ένα αυτοκίνητο.
Παρκάραμε λοιπόν και γυρίσαμε πίσω στο κεντρικό δρόμο όπου τότε καταλάβαμε περί τίνος επρόκειτο. Ο κόσμος είχε δεμένο από το λαιμό και τα κέρατα ένα ταύρο και κάποιοι τον κυνηγούσαν σαν να κάνουν ταυρομαχίες στους δρόμους. Κάποιοι κρατούσαν το ζώο και το πράγμα γινότανε πολύ επικίνδυνο γιατί του έδιναν αέρα να κινείται. Μερικές φορές τους ξέφευγε και άντε να τον μαζέψουν. Καλού κακού πάντως υπήρχαν πολλοί αστυνομικοί, ασθενοφόρο και διασώστες. Οι ιππείς ουσιαστικά αποτελούσαν μία ασπίδα για τον κόσμο, ώστε ο ταύρος να μην επιτεθεί πρώτα στους ανθρώπους που ήταν με τα πόδια, αλλά να αντιμετωπίσει τα άλογα τα οποία όμως μάλλον φοβόταν.
Τα άλογα με τους αναβάτες τους πρέπει να ήταν περισσότερα από 100. Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς, αλλά οι περισσότεροι ήταν θεατές. Μόνο κάποιοι νέοι και παιδιά έτρεχαν κοντά στον ταύρο προκαλώντας τον να τους επιτεθεί. Ήμασταν τυχεροί που βρεθήκαμε σε ένα τέτοιο θέαμα, άσχετα με την αγριότητα που αυτό μπορεί να είχε. Φυσικά τα παιδιά τραβούσαν τον ταύρο από την ουρά ή τον προκαλούσαν από μπροστά του με φωνές και χοροπηδητά για να τους επιτεθεί. Υπήρχε σίγουρα κι άλλος ένας τουλάχιστον ταύρος, ίσως και δύο, οι οποίοι όμως δεν ήταν τόσο επιθετικοί, και όσο κι αν τα παιδιά τους προκαλούσαν εκείνοι ήταν αδιάφοροι.
Όλο το πλήθος με τους αναβάτες, μαζί και εμείς βέβαια, έφυγαν μετά από λίγο από το κεντρικό δρόμο και ανέβηκαν ένα κάθετο και κατευθυνθήκαμε όλοι μαζί προς το χωριό Diria. Εμείς από μια απόσταση παρακολουθούσαμε όλη τη φάση. Κάθε τόσο τα παιδιά, ακόμα και οι ιππείς, οπισθοχωρούσαν τρέχοντας. Προφανώς τους κυνηγούσε ο ταύρος. Ουσιαστικά όμως εκείνοι ήταν αυτοί που κατεύθυναν τον ταύρο όπου ήθελαν, ειδικά οι άνθρωποι που κρατούσαν το σκοινί που ήταν δεμένος.
Ανεβήκαμε προς το δεύτερο χωριό και σε ένα σημείο είχαν σταματήσει για αρκετή ώρα όλοι αυτοί οι άνθρωποι. Σε όλη τη διάρκεια που ήμασταν εκεί, τουλάχιστον τρεις φορές ο ταύρος πέρασε μπροστά μας και σε απόσταση 2-3 μέτρα. Η Ντίνα φοβόταν λίγο αλλά εγώ δεν ξέρω γιατί είχα εμπιστοσύνη ότι δεν μπορούσε να συμβεί κάτι. Μόνο που όταν πλησίαζε ο ταύρος εγώ άρπαζα την Ντίνα και την τραβούσα να πάμε σε κάποιο πεζοδρόμιο για προστασία. Ειδικά όμως την τελευταία φορά που πέρασε από κοντά μας ο ταύρος, ήμασταν σε ένα σημείο που πιστεύαμε ότι ήταν το πιο ασφαλές. Δεν προλάβαμε να το σκεφτούμε και ο ταύρος ξέφυγε από αυτούς που τον είχαν δεμένο και ήρθε ακριβώς εκεί που ήμασταν. Ευτυχώς πέρασε δίπλα μας και προσπάθησε να επιτεθεί σε δύο ιππείς. Τότε ήταν που αποφασίσαμε και εμείς να φύγουμε αφού είχαμε μείνει ήδη πάνω από μία ώρα βλέποντας το θέαμα.
Αφού τραβήξαμε κάποιες φωτογραφίες από το χωριό κατευθυνθήκαμε στο αυτοκίνητο για να πάμε να δούμε και το άλλο χωριό από όπου είχαν ξεκινήσει όλοι αυτοί οι άνθρωποι, το Diriomo.
Πήγαμε και το είδαμε και μας άρεσε και αυτό όπως και τα υπόλοιπα.
Μερικά από αυτά τα χωριά είχαν κάποιες ιδιαιτερότητες. Άλλα πάλι δεν είχαν μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα αλλά ήταν πάντα όμορφα. Όμως είχε ήδη αρχίσει να βραδιάζει αλλά προλάβαμε με το φως και επισκεφθήκαμε ένα παλιό σιδηροδρομικό σταθμό μέσα στην πόλη της Γρανάδα.
Ορίστε και η διαδρομή της ημέρας:
Η σημερινή μέρα μπορεί να μην είχε τα πολλά χιλιόμετρα, αλλά είχε μεγάλο ενδιαφέρον με τις πολλές στάσεις που κάναμε. Και φυσικά δεν ήταν μόνο αυτές που ανέφερα αλλά ήταν και άλλες σε σημεία τα οποία δεν είχαν κάποια ονομασία και έτσι δεν μπορώ να τα αναφέρω. Αν και περιμέναμε για τη σημερινή μέρα το πιο ενδιαφέρον να ήταν το ηφαίστειο Μασάγια, τελικά το πιο ενδιαφέρον ήταν το κυνήγι του ταύρου. Από κάπου ψηλά είδαμε και τη Λίμνη Μασάγια, αλλά δεν είδαμε κάποιο δρόμο για να την επισκεφτούμε. Μπορεί τα χωριά να ήταν φτωχικά (α ρε έρμη επανάσταση!) αλλά είχαν τεράστιο ενδιαφέρον.
Συνεχίσαμε την πορεία μας και επισκεφθήκαμε διαδοχικά τα χωριά Niquinohomo και Masatepe. Το δεύτερο ήταν αρκετά μεγάλο και είχε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Συνεχίσαμε στο χωριό San Juan de Oriente.

Και ο κλασικός αγρότης που υπάρχει παντού στη Νικαράγουα:
















Εκεί κοντά ήταν και το τελευταίο χωριό που είχαμε σκοπό να επισκεφθούμε και ονομάζεται Diriomo. Ήμασταν στο κεντρικό δρόμο και ετοιμαζόμασταν να στρίψουμε δεξιά για να μπούμε στο χωριό. Μπροστά από εκεί που θα στρίβουμε είδαμε μαζεμένο κόσμο και καταλάβαμε ότι κάτι συνέβαινε. Ένας αστυνομικός μας σταμάτησε και περιμέναμε να δούμε τι πρόκειται να γίνει. Εμείς με το αυτοκίνητο ήμασταν οι πρώτοι που είχαν ακινητοποιήσει οι αστυνομικοί.




Αμέσως μετά είδαμε να βγαίνουν από ένα κάθετο δρόμο του χωριού άλογα με αναβάτες και πολύς κόσμος να τους ακολουθεί, εκτός από εκείνους που ήταν ήδη μέσα στο δρόμο μπροστά μας. Δεν καταλάβαμε τι μπορεί να συμβαίνει αλλά καταλάβαμε ότι επρόκειτο για μία γιορτή. Ζήτησα από τον αστυνομικό να μου επιτρέψει να στρίψω δεξιά για να πάω να παρκάρω. Εκείνος με άφησε, γιατί βέβαια δεν μπορούσα να πάω ευθεία ούτε πέντε μέτρα, αφού είχε μαζευτεί πολύς κόσμος και πολλοί ιππείς. Πράγματι έστριψα σε ένα δρόμο και μετά από 200 μέτρα πάρκαρα σε ένα σημείο που δεν ενοχλούσα. Γενικά στα χωριά το παρκάρισμα ήταν πολύ εύκολο, αρκεί να μη θέλεις να παρκάρεις ακριβώς πάνω στην πλατεία. Και θεωρώ επίσης ότι δεν ήταν και επικίνδυνο για ένα αυτοκίνητο.







Παρκάραμε λοιπόν και γυρίσαμε πίσω στο κεντρικό δρόμο όπου τότε καταλάβαμε περί τίνος επρόκειτο. Ο κόσμος είχε δεμένο από το λαιμό και τα κέρατα ένα ταύρο και κάποιοι τον κυνηγούσαν σαν να κάνουν ταυρομαχίες στους δρόμους. Κάποιοι κρατούσαν το ζώο και το πράγμα γινότανε πολύ επικίνδυνο γιατί του έδιναν αέρα να κινείται. Μερικές φορές τους ξέφευγε και άντε να τον μαζέψουν. Καλού κακού πάντως υπήρχαν πολλοί αστυνομικοί, ασθενοφόρο και διασώστες. Οι ιππείς ουσιαστικά αποτελούσαν μία ασπίδα για τον κόσμο, ώστε ο ταύρος να μην επιτεθεί πρώτα στους ανθρώπους που ήταν με τα πόδια, αλλά να αντιμετωπίσει τα άλογα τα οποία όμως μάλλον φοβόταν.





Τα άλογα με τους αναβάτες τους πρέπει να ήταν περισσότερα από 100. Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς, αλλά οι περισσότεροι ήταν θεατές. Μόνο κάποιοι νέοι και παιδιά έτρεχαν κοντά στον ταύρο προκαλώντας τον να τους επιτεθεί. Ήμασταν τυχεροί που βρεθήκαμε σε ένα τέτοιο θέαμα, άσχετα με την αγριότητα που αυτό μπορεί να είχε. Φυσικά τα παιδιά τραβούσαν τον ταύρο από την ουρά ή τον προκαλούσαν από μπροστά του με φωνές και χοροπηδητά για να τους επιτεθεί. Υπήρχε σίγουρα κι άλλος ένας τουλάχιστον ταύρος, ίσως και δύο, οι οποίοι όμως δεν ήταν τόσο επιθετικοί, και όσο κι αν τα παιδιά τους προκαλούσαν εκείνοι ήταν αδιάφοροι.




Όλο το πλήθος με τους αναβάτες, μαζί και εμείς βέβαια, έφυγαν μετά από λίγο από το κεντρικό δρόμο και ανέβηκαν ένα κάθετο και κατευθυνθήκαμε όλοι μαζί προς το χωριό Diria. Εμείς από μια απόσταση παρακολουθούσαμε όλη τη φάση. Κάθε τόσο τα παιδιά, ακόμα και οι ιππείς, οπισθοχωρούσαν τρέχοντας. Προφανώς τους κυνηγούσε ο ταύρος. Ουσιαστικά όμως εκείνοι ήταν αυτοί που κατεύθυναν τον ταύρο όπου ήθελαν, ειδικά οι άνθρωποι που κρατούσαν το σκοινί που ήταν δεμένος.
Ανεβήκαμε προς το δεύτερο χωριό και σε ένα σημείο είχαν σταματήσει για αρκετή ώρα όλοι αυτοί οι άνθρωποι. Σε όλη τη διάρκεια που ήμασταν εκεί, τουλάχιστον τρεις φορές ο ταύρος πέρασε μπροστά μας και σε απόσταση 2-3 μέτρα. Η Ντίνα φοβόταν λίγο αλλά εγώ δεν ξέρω γιατί είχα εμπιστοσύνη ότι δεν μπορούσε να συμβεί κάτι. Μόνο που όταν πλησίαζε ο ταύρος εγώ άρπαζα την Ντίνα και την τραβούσα να πάμε σε κάποιο πεζοδρόμιο για προστασία. Ειδικά όμως την τελευταία φορά που πέρασε από κοντά μας ο ταύρος, ήμασταν σε ένα σημείο που πιστεύαμε ότι ήταν το πιο ασφαλές. Δεν προλάβαμε να το σκεφτούμε και ο ταύρος ξέφυγε από αυτούς που τον είχαν δεμένο και ήρθε ακριβώς εκεί που ήμασταν. Ευτυχώς πέρασε δίπλα μας και προσπάθησε να επιτεθεί σε δύο ιππείς. Τότε ήταν που αποφασίσαμε και εμείς να φύγουμε αφού είχαμε μείνει ήδη πάνω από μία ώρα βλέποντας το θέαμα.


Αφού τραβήξαμε κάποιες φωτογραφίες από το χωριό κατευθυνθήκαμε στο αυτοκίνητο για να πάμε να δούμε και το άλλο χωριό από όπου είχαν ξεκινήσει όλοι αυτοί οι άνθρωποι, το Diriomo.


Πήγαμε και το είδαμε και μας άρεσε και αυτό όπως και τα υπόλοιπα.



Μερικά από αυτά τα χωριά είχαν κάποιες ιδιαιτερότητες. Άλλα πάλι δεν είχαν μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα αλλά ήταν πάντα όμορφα. Όμως είχε ήδη αρχίσει να βραδιάζει αλλά προλάβαμε με το φως και επισκεφθήκαμε ένα παλιό σιδηροδρομικό σταθμό μέσα στην πόλη της Γρανάδα.



Ορίστε και η διαδρομή της ημέρας:

Η σημερινή μέρα μπορεί να μην είχε τα πολλά χιλιόμετρα, αλλά είχε μεγάλο ενδιαφέρον με τις πολλές στάσεις που κάναμε. Και φυσικά δεν ήταν μόνο αυτές που ανέφερα αλλά ήταν και άλλες σε σημεία τα οποία δεν είχαν κάποια ονομασία και έτσι δεν μπορώ να τα αναφέρω. Αν και περιμέναμε για τη σημερινή μέρα το πιο ενδιαφέρον να ήταν το ηφαίστειο Μασάγια, τελικά το πιο ενδιαφέρον ήταν το κυνήγι του ταύρου. Από κάπου ψηλά είδαμε και τη Λίμνη Μασάγια, αλλά δεν είδαμε κάποιο δρόμο για να την επισκεφτούμε. Μπορεί τα χωριά να ήταν φτωχικά (α ρε έρμη επανάσταση!) αλλά είχαν τεράστιο ενδιαφέρον.
Last edited by a moderator: