travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.901
- Likes
- 16.518
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Αναχώρηση-Άφιξη στην Αστάνα.
- Δεύτερη μέρα στην Αστάνα και πτήση για Αλμάτι. Πρώτη μέρα στο Αλμάτι.
- Αλμάτι, δεύτερη μέρα.
- Φύγαμε από το Αλμάτι με τις καλύτερες εντυπώσεις, για τα βουνά.
- Δεύτερη μέρα στο Saty, Λίμνη Kaindy.
- Δεύτερη μέρα στο Saty, Λίμνες Kolsay.
- Ο δρόμος για το Καρακόλ. Κιργιστάν.
- Στα νότια μέρη της λίμνης Ισσύκ Κουλ, Issyk-Kul, Ζεστό-Νερό.
- Αλλαγή προγράμματος. Πύργος Μπουράνα.
- Στην ύπαιθρο του Κιργιστάν. Κοτσκόρ.
- Tash Rabat και Naryn.
- Από το Naryn στη λίμνη Song Kul
- Από τη Song Kul στο Kazarman.
- Στην Osh.
- Υπέροχη διαδρομή για την περιοχή Sary Chelek.
- Από λίμνες σε ποτάμια και πάλι λίμνες.
- Πάμε Bishkek.
- Βόλτες στο Bishkek.
- Επιστροφή στην Αθήνα.
- Βίντεο Ι
- Βίντεο ΙΙ
Ο δρόμος για το Καρακόλ. Κιργιστάν.
Έχουν περάσει οι πέντε πρώτες μέρες και το ταξίδι πηγαίνει πολύ καλά. Πάντα έχουμε μικρά προβλήματα αλλά τα ξεπερνάμε.
Πήραμε πρωινό κανονικά και δώσαμε τα χρήματα του βραδινού φαγητού στην ιδιοκτήτρια, η οποία ούτε καν τα κοίταξε, λες και ήταν υπεράνω χρημάτων. Το προηγούμενο βράδυ όμως μας είχε ταλαιπωρήσει πάρα πολύ για 3 ολόκληρα ευρώ ενώ της είχαμε δώσει για τη διαμονή μας 140. Λίγο μετά τις 8 ξεκινήσαμε με τον οδηγό μας και το αυτοκίνητό του φορτωμένο με τα πράγματά μας. Στην αρχή προχωρήσαμε το δρόμο τον οποίο ξέραμε, αφού είχαμε έρθει από αυτόν, για περισσότερο από μία ώρα, αλλά κάναμε αρκετές τάσεις όπου μας άρεσε. Σε αυτό ο Aibek ήταν πολύ καλός. Δεν προλαβαίναμε δηλαδή να του πούμε ότι θέλουμε να σταματήσουμε και αμέσως σταματούσε, αρκεί να έβρισκε ένα ασφαλές σημείο. Ποτέ δεν βιαζότανε να μας πάρει να φύγουμε και ας είχαμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Και εκείνος ακόμα παραπάνω. Εκείνη τη μέρα πρώτα θα πηγαίναμε στο Καρακόλ που θα μέναμε και μετά αυτός, αφού θα μας άφηνε, θα έπρεπε να κάνει άλλες τέσσερις ώρες δρόμο μέχρι το Μπισκέκ.
Στη διαδρομή φυσικά οι εικόνες ήταν υπέροχες:
Κάποια στιγμή περάσαμε τα σύνορα με συνοπτικές διαδικασίες. Να σημειώσω φυσικά ότι καμία από αυτές τις δύο χώρες δεν απαιτεί βίζα από τους Έλληνες πολίτες. Όμως εκεί ακριβώς πάνω στα σύνορα που δείξαμε τα διαβατήρια, έκανε πολύ κρύο και άρχισε μία αρκετά δυνατή βροχή. Ευτυχώς βραχήκαμε λίγο και ήταν εύκολο να στεγνώσουμε, αφού λίγο αργότερα βγήκε ήλιος. Ωστόσο είχαμε μπει στο αυτοκίνητο και προχωρούσαμε στους δρόμους του Κιργιστάν. Πράγματι είχαμε μπει σε μία άλλη διαφορετική χώρα. Το τοπίο είχε αλλάξει άρδην. Για πάρα πολλά χιλιόμετρα μέχρι το Καρακόλ που μέναμε το βράδυ δεν είδαμε παρά μόνο πράσινες κοιλάδες και πράσινους λόφους είτε με χορτάρι είτε με δέντρα. Και τα νερά να τρέχουν παντού. Πράγματα όχι τόσο γνωστά για μας στο Καζακστάν.
Για να πω την αλήθεια οι δρόμοι στο Κιργιστάν δεν με ενθουσίασαν και τόσο πολύ. Ειδικά στην αρχή, τα πρώτα 70, 80 χιλιόμετρα ήταν πολύ άσχημα. Πριν να φτάσουμε στο Καρακόλ, στο τελείως πρόχειρο πρόγραμμα που μας είχε δώσει ο Κανάτ, έπρεπε να πάμε στο χωριό Jyrgalalan. Είχα διαβάσει ότι σαν χωριό δεν έλεγε τίποτα, όμως τα γύρω βουνά είχαν πολύ ενδιαφέρον, γι’ αυτό και το είχα προτείνει. Πράγματι, δεν μείναμε σχεδόν καθόλου στο χωριό, αφού δεν είχε τίποτα για να δούμε, όμως κάναμε ένα γύρο και βγάλαμε φωτογραφίες τα βουνά. Από τη διακλάδωση του δρόμου που πήγαινε στο Καρακόλ μέχρι εκεί, η φύση ήταν καταπληκτική και δεν χορταίναμε να την βλέπουμε. Εννοείται ότι κάναμε πάρα πολλές στάσεις για φωτογραφίσεις. Ο Άιμπεκ ήταν ακούραστος, στο να σταματά δηλαδή το αυτοκίνητο. Ευτυχώς που ήταν καπνιστής και έτσι έβρισκε την ευκαιρία να κάνει μερικά τσιγάρα, αφού φυσικά μέσα στο αυτοκίνητο δεν άναβε ποτέ. Επίσης εύρισκε την ευκαιρία να μιλάει και λίγο στο τηλέφωνο, όταν εμείς τραβούσαμε τις φωτογραφίες. Να πω ακόμα ότι μόλις μπήκαμε στο Κιργιστάν, την πατρίδα του δηλαδή, άρχισε αμέσως να τρέχει και να μην προσέχει καθόλου τα όρια ταχύτητας. Είχε αρχίσει να γίνεται επικίνδυνη η οδήγησή του.
Λίγο μετά τις τέσσερις φτάσαμε στο Καρακόλ και πήγαμε στο ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει. Είναι ένα μικρό ξενοδοχείο, αλλά έχει πολύ καλή σχεδίαση και το δωμάτιό του έχει πάρα πολλές ευκολίες αν και είναι σχετικά μικρό. Αποχαιρετήσαμε τον οδηγό μας δίνοντάς του ένα τυπικό φιλοδώρημα. Το Καρακόλ είναι μια μικρή πόλη κοντά στη λίμνη Issyk-Kul, που είναι η ατραξιόν της περιοχής. Θα μέναμε μερικές μέρες σε διάφορα μέρη γύρω από αυτήν. Η περιοχή προσφέρεται για ακόμα περισσότερες αλλά υπάρχει και ο περιορισμός του χρόνου μας.
Εμείς οι τέσσερις λίγο μετά τις 6 ξεκινήσαμε την απογευματινή μας βόλτα. Η πόλη δεν έχει πολλά πράγματα για να δεις και τα είδαμε σχετικά γρήγορα. Αρχικά πήγαμε στην ρωσική εκκλησία, η οποία όμως ήταν κλειστή και έτσι δεν είδαμε το εσωτερικό της. Μετά πήγαμε σε ένα παλιό τζαμί πού ήταν αρκετά ιδιαίτερο, αφού έμοιαζε λίγο με κινέζικο κτίριο. Βέβαια ένα από τα πρώτα πράγματα που κάναμε ήτανε να τραβήξουμε χρήματα από ένα μηχάνημα ΑΤΜ και μετά εγώ να πάρω μία κάρτα sim του Κιργιστάν για το τηλέφωνό μου.
Είχε σπίτια και κτήρια με ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική και όμορφα παράθυρα:
Η αλλαγή των χρημάτων μας κόστισε περίπου 92 σομ του Κιργιστάν για κάθε ευρώ. Άμα βάλλεις και την επί πλέον προμήθεια της τράπεζας Πειραιώς, έρχεται λιγότερο από 90. Όταν πληρώνω με την κάρτα Revolut η αναλογία είναι στα 94 som περίπου. Μετά το τζαμί είδαμε ένα ωραίο μαγαζί και συμφωνήσαμε να φάμε εκεί. Εμείς φάγαμε πίτσα με την Ντίνα. Μόνο που η πίτσα ήταν πολύ μεγάλη και είχα παραγγείλει και μία μακαρονάδα με κιμά και δυστυχώς έφαγα πάρα πολύ. Μετά από το φαγητό κάναμε ακόμα λίγη βόλτα για να χωνέψουμε, περνώντας και από μία μεγάλη πλατεία που ήταν μαζεμένος αρκετός κόσμος για να παίζουν τα παιδιά τους. Τελικά λίγο μετά τις 10 βρεθήκαμε στα ωραία δωμάτια μας για να ξεκουραστούμε επιτέλους και σήμερα. Για αύριο περιμένουμε τον καινούργιο μας οδηγό, τον Κανάτ.
Η σημερινή διαδρομή:
Έχουν περάσει οι πέντε πρώτες μέρες και το ταξίδι πηγαίνει πολύ καλά. Πάντα έχουμε μικρά προβλήματα αλλά τα ξεπερνάμε.
Πήραμε πρωινό κανονικά και δώσαμε τα χρήματα του βραδινού φαγητού στην ιδιοκτήτρια, η οποία ούτε καν τα κοίταξε, λες και ήταν υπεράνω χρημάτων. Το προηγούμενο βράδυ όμως μας είχε ταλαιπωρήσει πάρα πολύ για 3 ολόκληρα ευρώ ενώ της είχαμε δώσει για τη διαμονή μας 140. Λίγο μετά τις 8 ξεκινήσαμε με τον οδηγό μας και το αυτοκίνητό του φορτωμένο με τα πράγματά μας. Στην αρχή προχωρήσαμε το δρόμο τον οποίο ξέραμε, αφού είχαμε έρθει από αυτόν, για περισσότερο από μία ώρα, αλλά κάναμε αρκετές τάσεις όπου μας άρεσε. Σε αυτό ο Aibek ήταν πολύ καλός. Δεν προλαβαίναμε δηλαδή να του πούμε ότι θέλουμε να σταματήσουμε και αμέσως σταματούσε, αρκεί να έβρισκε ένα ασφαλές σημείο. Ποτέ δεν βιαζότανε να μας πάρει να φύγουμε και ας είχαμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Και εκείνος ακόμα παραπάνω. Εκείνη τη μέρα πρώτα θα πηγαίναμε στο Καρακόλ που θα μέναμε και μετά αυτός, αφού θα μας άφηνε, θα έπρεπε να κάνει άλλες τέσσερις ώρες δρόμο μέχρι το Μπισκέκ.
Στη διαδρομή φυσικά οι εικόνες ήταν υπέροχες:
Κάποια στιγμή περάσαμε τα σύνορα με συνοπτικές διαδικασίες. Να σημειώσω φυσικά ότι καμία από αυτές τις δύο χώρες δεν απαιτεί βίζα από τους Έλληνες πολίτες. Όμως εκεί ακριβώς πάνω στα σύνορα που δείξαμε τα διαβατήρια, έκανε πολύ κρύο και άρχισε μία αρκετά δυνατή βροχή. Ευτυχώς βραχήκαμε λίγο και ήταν εύκολο να στεγνώσουμε, αφού λίγο αργότερα βγήκε ήλιος. Ωστόσο είχαμε μπει στο αυτοκίνητο και προχωρούσαμε στους δρόμους του Κιργιστάν. Πράγματι είχαμε μπει σε μία άλλη διαφορετική χώρα. Το τοπίο είχε αλλάξει άρδην. Για πάρα πολλά χιλιόμετρα μέχρι το Καρακόλ που μέναμε το βράδυ δεν είδαμε παρά μόνο πράσινες κοιλάδες και πράσινους λόφους είτε με χορτάρι είτε με δέντρα. Και τα νερά να τρέχουν παντού. Πράγματα όχι τόσο γνωστά για μας στο Καζακστάν.
Για να πω την αλήθεια οι δρόμοι στο Κιργιστάν δεν με ενθουσίασαν και τόσο πολύ. Ειδικά στην αρχή, τα πρώτα 70, 80 χιλιόμετρα ήταν πολύ άσχημα. Πριν να φτάσουμε στο Καρακόλ, στο τελείως πρόχειρο πρόγραμμα που μας είχε δώσει ο Κανάτ, έπρεπε να πάμε στο χωριό Jyrgalalan. Είχα διαβάσει ότι σαν χωριό δεν έλεγε τίποτα, όμως τα γύρω βουνά είχαν πολύ ενδιαφέρον, γι’ αυτό και το είχα προτείνει. Πράγματι, δεν μείναμε σχεδόν καθόλου στο χωριό, αφού δεν είχε τίποτα για να δούμε, όμως κάναμε ένα γύρο και βγάλαμε φωτογραφίες τα βουνά. Από τη διακλάδωση του δρόμου που πήγαινε στο Καρακόλ μέχρι εκεί, η φύση ήταν καταπληκτική και δεν χορταίναμε να την βλέπουμε. Εννοείται ότι κάναμε πάρα πολλές στάσεις για φωτογραφίσεις. Ο Άιμπεκ ήταν ακούραστος, στο να σταματά δηλαδή το αυτοκίνητο. Ευτυχώς που ήταν καπνιστής και έτσι έβρισκε την ευκαιρία να κάνει μερικά τσιγάρα, αφού φυσικά μέσα στο αυτοκίνητο δεν άναβε ποτέ. Επίσης εύρισκε την ευκαιρία να μιλάει και λίγο στο τηλέφωνο, όταν εμείς τραβούσαμε τις φωτογραφίες. Να πω ακόμα ότι μόλις μπήκαμε στο Κιργιστάν, την πατρίδα του δηλαδή, άρχισε αμέσως να τρέχει και να μην προσέχει καθόλου τα όρια ταχύτητας. Είχε αρχίσει να γίνεται επικίνδυνη η οδήγησή του.
Λίγο μετά τις τέσσερις φτάσαμε στο Καρακόλ και πήγαμε στο ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει. Είναι ένα μικρό ξενοδοχείο, αλλά έχει πολύ καλή σχεδίαση και το δωμάτιό του έχει πάρα πολλές ευκολίες αν και είναι σχετικά μικρό. Αποχαιρετήσαμε τον οδηγό μας δίνοντάς του ένα τυπικό φιλοδώρημα. Το Καρακόλ είναι μια μικρή πόλη κοντά στη λίμνη Issyk-Kul, που είναι η ατραξιόν της περιοχής. Θα μέναμε μερικές μέρες σε διάφορα μέρη γύρω από αυτήν. Η περιοχή προσφέρεται για ακόμα περισσότερες αλλά υπάρχει και ο περιορισμός του χρόνου μας.
Εμείς οι τέσσερις λίγο μετά τις 6 ξεκινήσαμε την απογευματινή μας βόλτα. Η πόλη δεν έχει πολλά πράγματα για να δεις και τα είδαμε σχετικά γρήγορα. Αρχικά πήγαμε στην ρωσική εκκλησία, η οποία όμως ήταν κλειστή και έτσι δεν είδαμε το εσωτερικό της. Μετά πήγαμε σε ένα παλιό τζαμί πού ήταν αρκετά ιδιαίτερο, αφού έμοιαζε λίγο με κινέζικο κτίριο. Βέβαια ένα από τα πρώτα πράγματα που κάναμε ήτανε να τραβήξουμε χρήματα από ένα μηχάνημα ΑΤΜ και μετά εγώ να πάρω μία κάρτα sim του Κιργιστάν για το τηλέφωνό μου.
Είχε σπίτια και κτήρια με ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική και όμορφα παράθυρα:
Η αλλαγή των χρημάτων μας κόστισε περίπου 92 σομ του Κιργιστάν για κάθε ευρώ. Άμα βάλλεις και την επί πλέον προμήθεια της τράπεζας Πειραιώς, έρχεται λιγότερο από 90. Όταν πληρώνω με την κάρτα Revolut η αναλογία είναι στα 94 som περίπου. Μετά το τζαμί είδαμε ένα ωραίο μαγαζί και συμφωνήσαμε να φάμε εκεί. Εμείς φάγαμε πίτσα με την Ντίνα. Μόνο που η πίτσα ήταν πολύ μεγάλη και είχα παραγγείλει και μία μακαρονάδα με κιμά και δυστυχώς έφαγα πάρα πολύ. Μετά από το φαγητό κάναμε ακόμα λίγη βόλτα για να χωνέψουμε, περνώντας και από μία μεγάλη πλατεία που ήταν μαζεμένος αρκετός κόσμος για να παίζουν τα παιδιά τους. Τελικά λίγο μετά τις 10 βρεθήκαμε στα ωραία δωμάτια μας για να ξεκουραστούμε επιτέλους και σήμερα. Για αύριο περιμένουμε τον καινούργιο μας οδηγό, τον Κανάτ.
Η σημερινή διαδρομή: