travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.901
- Likes
- 16.518
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Αναχώρηση-Άφιξη στην Αστάνα.
- Δεύτερη μέρα στην Αστάνα και πτήση για Αλμάτι. Πρώτη μέρα στο Αλμάτι.
- Αλμάτι, δεύτερη μέρα.
- Φύγαμε από το Αλμάτι με τις καλύτερες εντυπώσεις, για τα βουνά.
- Δεύτερη μέρα στο Saty, Λίμνη Kaindy.
- Δεύτερη μέρα στο Saty, Λίμνες Kolsay.
- Ο δρόμος για το Καρακόλ. Κιργιστάν.
- Στα νότια μέρη της λίμνης Ισσύκ Κουλ, Issyk-Kul, Ζεστό-Νερό.
- Αλλαγή προγράμματος. Πύργος Μπουράνα.
- Στην ύπαιθρο του Κιργιστάν. Κοτσκόρ.
- Tash Rabat και Naryn.
- Από το Naryn στη λίμνη Song Kul
- Από τη Song Kul στο Kazarman.
- Στην Osh.
- Υπέροχη διαδρομή για την περιοχή Sary Chelek.
- Από λίμνες σε ποτάμια και πάλι λίμνες.
- Πάμε Bishkek.
- Βόλτες στο Bishkek.
- Επιστροφή στην Αθήνα.
- Βίντεο Ι
- Βίντεο ΙΙ
Στην Osh.
Η Osh είναι μία πόλη που την ξέρω τώρα και μερικά χρόνια, που σχεδίαζα το ταξίδι στο Κιργιστάν. Βρίσκεται σχετικά κοντά στο Τατζικιστάν. Τότε σκεφτόμουν ότι όταν θα έκανα τον δρόμο των Παμίρ, θα κατέληγα σε αυτή την πόλη. Όμως δεν έγιναν τα πράγματα έτσι και τελικά η σημερινή ημέρα ήταν εκείνη που θα με έφερνε εκεί. Φανταζόμουν ότι είναι μία πόλη μέσα στα βουνά, με κατοίκους που φορούν παραδοσιακές στολές και με χαμηλά σπίτια, όπως αρμόζει σε μεγάλα υψόμετρα. Όμως είναι μία πόλη που έχει αρκετούς ενδιαφέροντες δρόμους, που έχουν μερικά μεγάλα κτίρια, που όμως δεν είναι καθόλου καλόγουστα. Τα πιο πολλά κτίρια βέβαια είναι χαμηλά και χωρίς να είναι τόσο φτωχικά, από ψηλά φαντάζουν λες και βλέπεις στέγες από μία παραγκούπολη.
Το πρωί της Δευτέρας ξυπνήσαμε σε αυτό το καινούργιο σπίτι που το έχουν κάνει ξενώνα και πήραμε ένα καλούτσικο πρωινό. Όλα σε αυτό το σπίτι ήταν καινούργια. Μου άρεσε που στον πάγκο της κουζίνας είχε ακόμα τις κούτες από τα καινούργια σερβίτσια. Ένα σερβίτσιο για μαχαιροπίρουνα, άλλο ένα για φλυτζάνια και ένα τρίτο για πιατάκια και για πιάτα. Το σερβίτσιο βέβαια για μαχαιροπίρουνα είχε πιρούνια και κουτάλια αλλά όχι μαχαίρια. Γενικά στο Κιργιστάν δεν είναι εύκολο να βρεις μαχαίρι όταν παίρνεις πρωινό σε ξενώνες και σε μικρά ξενοδοχεία. Φυσικά μαχαίρι στην κουζίνα του ξενώνα αυτού υπήρχε, αλλά έπρεπε να το ζητήσουμε ή να το ψάξουμε.
Ετοιμαστήκαμε σχετικά πρωί για να φύγουμε. Ήταν η πρώτη μέρα που ο οδηγός μας κοιμήθηκε στον ξενώνα που κοιμηθήκαμε κι εμείς. Την ώρα που φεύγαμε υπήρχε αρκετή κίνηση στην αυλή του σπιτιού, που ήταν βέβαια πολύ μεγάλη. Υπήρχαν τέσσερα πέντε παιδιά και άλλοι τόσοι μεγάλοι άνθρωποι. Η οικοδέσποινα φεύγοντας μας παρακάλεσε να κάνουμε μία καλή κριτική στο booking.com, και δεν της το αρνήθηκα. Όσο και να θέλεις να γράψεις τα στραβά σε ένα ξενώνα αυτού του είδους, όταν βλέπεις την γυναίκα αυτή που προσπαθεί να επιβιώσει και να βγάλει κάποια χρήματα δεν μπορείς να της βάλεις κακή βαθμολογία. Βέβαια κανονικά πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί για να ενημερώσουμε τους επόμενους πελάτες. Όμως όποιος ξέρει να ψάχνει, καταλαβαίνει περί τίνος πρόκειται. Δεν περιμένει πολυτέλειες σε ένα ξενώνα ενός χωριού, στον οποίο πληρώνει μόλις 25 δολάρια την ημέρα. Έτσι και εγώ της έβαλα 9 χωρίς να γράψω πολλά-πολλά.
Αργότερα που ξεκινήσαμε την πορεία μας για την Ος, ο οδηγός μας μάς απεκάλυψε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί που την προηγούμενη μέρα είχαμε πάρει αυτό τον κακό δρόμο για να φτάσουμε στο Καζαρμάν. Ο λόγος ήταν ότι ο άλλος, ο θεωρητικά καλός δρόμος, είχε κλίσει λόγω κατολισθήσεων. Μάλιστα μία οικογένεια που είχε προσπαθήσει να φύγει από το Καζαρμάν μέσω εκείνου του δρόμου, επέστρεψε πίσω και είχε μείνει στο ίδιο σπίτι που μείναμε και εμείς. Για αυτό και υπήρχε τόσος κόσμος το πρωί στην αυλή.
Ξεκινήσαμε παίρνοντας ξανά χωματόδρομους. Στην αρχή το τοπίο δεν είχε κάτι ιδιαίτερο. Όταν αρχίσαμε όμως να ανηφορίζουμε άρχισε και το τοπίο να έχει ενδιαφέρον. Από κάποιο σημείο και μετά, δε χορταίναμε να βλέπουμε γύρω μας την ομορφιά. Ο δρόμος ανηφόριζε όλο και περισσότερο κάνοντας ζικ ζακ και μας ωθούσε συνεχώς να λέμε στον Κανάτ να κάνει στάση για φωτογραφίες. Στον ίδιο δρόμο περνούσαν και ένα δυο άλλα αυτοκίνητα με τουρίστες, οι οποίοι και εκείνοι έκαναν τις ίδιες στάσεις περίπου με εμάς. Το πιο μεγάλο υψόμετρο που περάσαμε ήταν στα 3200 μέτρα. Σε κάποια σημεία του το τοπίο είχε την άγρια ομορφιά των βουνών και σε κάποια άλλα την ήρεμη γαλήνη των λόφων με το γρασίδι.
Πολύ συχνά βλέπαμε ζώα να βόσκουν ακόμα και στα πιο ψηλά σημεία των βουνών. Βέβαια δεν ήταν με τη συχνότητα που τα βλέπαμε στις κοιλάδες. Ήταν εκπληκτικό όμως να βλέπεις τα πρόβατα να βόσκουν σε τέτοιο υψόμετρο και σε μία πλαγιά που νόμιζες ότι μάλλον θα πέσουν κάτω αν παραπατήσουν. Σε αυτά τα ύψη είχε λίγη ομίχλη και έκανε βέβαια πολύ κρύο. Από το Καζαρμάν είχαμε ξεκινήσει με κοντομάνικα και σιγά σιγά αρχίσαμε να φοράμε περισσότερα ρούχα. Στο τέλος φορέσαμε όσα είχαμε και δεν είχαμε, αφού κατεβάσαμε κάτω τις βαλίτσες για να βγάλουμε μπουφάν και μπλούζες.
Κάπου εκεί ο Κανάτ αποφάσισε ότι έπρεπε να αλλάξει λάστιχο και να βάλει τη ρεζέρβα, γιατί το πίσω αριστερό λάστιχο έχανε αέρα και είχε ξεφουσκώσει σε επικίνδυνο βαθμό. Κάτσαμε λοιπόν μέσα στο κρύο και κάναμε αυτή την αλλαγή της ρόδας και ευτυχώς που προλάβαμε και το κάναμε, γιατί όταν τελειώσαμε διαπιστώσαμε ότι ο γρύλος είχε φτάσει στα τελευταία του. Πράγματι στο επόμενο βουλκανιζατέρ που πήγε να διορθώσει τη ρόδα τον πέταξε. Υποτίθεται ότι θα αγόραζε από την Ος καινούργιο.
Ο δρόμος της κατηφόρας ήταν εξίσου όμορφος και είχε ενδιαφέρον. Μόλις όμως φτάσαμε σε υψόμετρα γύρω στα 1.000 μέτρα η ζέστη έγινε πολλή δυνατή και φυσικά πάλι μείναμε με τα κοντομάνικα. Το τοπίο πλέον δεν είχε το ενδιαφέρον που είχε πάνω στα βουνά, αλλά αυτό σπάνια κρατάει για πολύ. Προχωρώντας όλο και σε κάποιο βουνό θα πρέπει να ανέβεις ή κάποιο φαράγγι να περάσεις και αυτό που βλέπεις σου κρατά το ενδιαφέρον.
Πριν την Ος σταματήσαμε στην πόλη Uzgen για να δούμε τον Πύργο Uzgen. Είναι κάτι αντίστοιχο με τον πύργο Μπουράνα, κοντά στο Μπισκέκ, που είχαμε δει λίγες μέρες πριν. Ούτε και εδώ μπήκαμε μέσα για να ανέβουμε στην οροφή του, γιατί τα σκαλιά ήταν στενά. Είχε αρκετό κόσμο και ένα μικρό μουσείο.
Λίγο μετά τις 5:00 φτάσαμε στο μικρό ξενοδοχείο που μέναμε στην Osh. Ήταν πολύ καλό και ευτυχώς αυτή τη φορά είχαμε δικιά μας τουαλέτα στο δωμάτιο το οποίο ήταν τεράστιο. Στις 6 μας περίμενε ο Κανάτ να μας πάει σε κάποιο πάρκο και από εκεί μόνοι μας να δούμε τα ενδιαφέροντα της πόλης. Κάναμε τη βόλτα μας εκεί γύρω. Εγώ πηγαίνοντας σε ένα λούνα παρκ ανέβηκα στη ρόδα, κυρίως για να δω από ψηλά πώς είναι η πόλη. Από εκεί πάνω είδα τις στέγες που περιέγραψα στην αρχή.
Ψάχνοντας στο ίντερνετ δεν βρήκαμε κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να έχει αυτή η πόλη. Αν ψάχναμε βέβαια περισσότερο, είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκαμε τη λεωφόρο Λένιν. Για να τη βρούμε όμως έγινε το εξής:
Θυμηθήκαμε ότι όπως ερχόμασταν στην πόλη και στην αρχή της, είδαμε κάποια αγάλματα στη μέση ενός δρόμου. Αυτά αναπαριστούσαν ανθρώπους και κυρίως ζώα, όπως άλογα και καμήλες και ήταν τουλάχιστον 100 από αυτά στη σειρά. Θέλαμε να πάμε εκεί για να τα δούμε. Βρήκα στο internet μία φωτογραφία και την έδειχνα σε κάποιους ντόπιους για να μας πουν που ήταν για να πάμε. Κάτι κορίτσια μας είπαν ότι είναι στη λεωφόρο Λένιν. Επειδή ήταν μακριά πήραμε ταξί για να πάμε εκεί. Πριν φτάσουμε όμως είδαμε τα αγάλματα στη μέση του δρόμου όπως προχωρούσε το ταξί. Γι’ αυτό σταματήσαμε εκεί να τα τραβήξουμε φωτογραφία.
Μετά αποφασίσαμε να πάμε σε αυτή τη λεωφόρο Λένιν επιτέλους, να δούμε τι έχει. Μήπως είχε και εκεί αγάλματα; Είναι μία μεγάλη κεντρική λεωφόρος με πολύ καλά καταστήματα και μαγαζιά εστίασης. Προχωρώντας μέχρι το θέατρο καταλάβαμε γιατί τα κορίτσια μας είπαν να πάμε εκεί. Ο περιβάλλοντας χώρος του θεάτρου ήταν γεμάτος με αγάλματα. Όχι όμως του είδους που είχαμε δει λίγο πριν. Ήταν πολύ ενδιαφέρον αυτό το σημείο.
Ωστόσο είχε αρχίσει να βραδιάζει και στη λεωφόρο Λένιν είχαμε δει ένα ωραίο εστιατόριο και καθίσαμε για φαγητό. Καθίσαμε έξω, αφού η θερμοκρασία ήταν πολύ καλή και φάγαμε όλοι κρεατικά με ένα πολύ καλό service. Πριν φύγουμε ανακαλύψαμε ότι αυτό το εστιατόριο απείχε μόλις 700 μέτρα από το ξενοδοχείο που μέναμε. Έτσι πολύ σύντομα πήγαμε με τα πόδια στο κατάλυμά μας. Όχι τίποτε άλλο, αλλά μερικοί στην παρέα γκρίνιαζαν όταν φτάσαμε στην Ος, ότι το ξενοδοχείο ήταν μακριά από το κέντρο. Φαινομενικά ίσως, επειδή οι δρόμοι γύρω ήταν σχεδόν χωματόδρομοι. Όμως ήταν κοντά σε όλα.
Η σημερινή διαδρομή φαίνεται εδώ:
Η Osh είναι μία πόλη που την ξέρω τώρα και μερικά χρόνια, που σχεδίαζα το ταξίδι στο Κιργιστάν. Βρίσκεται σχετικά κοντά στο Τατζικιστάν. Τότε σκεφτόμουν ότι όταν θα έκανα τον δρόμο των Παμίρ, θα κατέληγα σε αυτή την πόλη. Όμως δεν έγιναν τα πράγματα έτσι και τελικά η σημερινή ημέρα ήταν εκείνη που θα με έφερνε εκεί. Φανταζόμουν ότι είναι μία πόλη μέσα στα βουνά, με κατοίκους που φορούν παραδοσιακές στολές και με χαμηλά σπίτια, όπως αρμόζει σε μεγάλα υψόμετρα. Όμως είναι μία πόλη που έχει αρκετούς ενδιαφέροντες δρόμους, που έχουν μερικά μεγάλα κτίρια, που όμως δεν είναι καθόλου καλόγουστα. Τα πιο πολλά κτίρια βέβαια είναι χαμηλά και χωρίς να είναι τόσο φτωχικά, από ψηλά φαντάζουν λες και βλέπεις στέγες από μία παραγκούπολη.
Το πρωί της Δευτέρας ξυπνήσαμε σε αυτό το καινούργιο σπίτι που το έχουν κάνει ξενώνα και πήραμε ένα καλούτσικο πρωινό. Όλα σε αυτό το σπίτι ήταν καινούργια. Μου άρεσε που στον πάγκο της κουζίνας είχε ακόμα τις κούτες από τα καινούργια σερβίτσια. Ένα σερβίτσιο για μαχαιροπίρουνα, άλλο ένα για φλυτζάνια και ένα τρίτο για πιατάκια και για πιάτα. Το σερβίτσιο βέβαια για μαχαιροπίρουνα είχε πιρούνια και κουτάλια αλλά όχι μαχαίρια. Γενικά στο Κιργιστάν δεν είναι εύκολο να βρεις μαχαίρι όταν παίρνεις πρωινό σε ξενώνες και σε μικρά ξενοδοχεία. Φυσικά μαχαίρι στην κουζίνα του ξενώνα αυτού υπήρχε, αλλά έπρεπε να το ζητήσουμε ή να το ψάξουμε.
Ετοιμαστήκαμε σχετικά πρωί για να φύγουμε. Ήταν η πρώτη μέρα που ο οδηγός μας κοιμήθηκε στον ξενώνα που κοιμηθήκαμε κι εμείς. Την ώρα που φεύγαμε υπήρχε αρκετή κίνηση στην αυλή του σπιτιού, που ήταν βέβαια πολύ μεγάλη. Υπήρχαν τέσσερα πέντε παιδιά και άλλοι τόσοι μεγάλοι άνθρωποι. Η οικοδέσποινα φεύγοντας μας παρακάλεσε να κάνουμε μία καλή κριτική στο booking.com, και δεν της το αρνήθηκα. Όσο και να θέλεις να γράψεις τα στραβά σε ένα ξενώνα αυτού του είδους, όταν βλέπεις την γυναίκα αυτή που προσπαθεί να επιβιώσει και να βγάλει κάποια χρήματα δεν μπορείς να της βάλεις κακή βαθμολογία. Βέβαια κανονικά πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί για να ενημερώσουμε τους επόμενους πελάτες. Όμως όποιος ξέρει να ψάχνει, καταλαβαίνει περί τίνος πρόκειται. Δεν περιμένει πολυτέλειες σε ένα ξενώνα ενός χωριού, στον οποίο πληρώνει μόλις 25 δολάρια την ημέρα. Έτσι και εγώ της έβαλα 9 χωρίς να γράψω πολλά-πολλά.
Αργότερα που ξεκινήσαμε την πορεία μας για την Ος, ο οδηγός μας μάς απεκάλυψε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί που την προηγούμενη μέρα είχαμε πάρει αυτό τον κακό δρόμο για να φτάσουμε στο Καζαρμάν. Ο λόγος ήταν ότι ο άλλος, ο θεωρητικά καλός δρόμος, είχε κλίσει λόγω κατολισθήσεων. Μάλιστα μία οικογένεια που είχε προσπαθήσει να φύγει από το Καζαρμάν μέσω εκείνου του δρόμου, επέστρεψε πίσω και είχε μείνει στο ίδιο σπίτι που μείναμε και εμείς. Για αυτό και υπήρχε τόσος κόσμος το πρωί στην αυλή.
Ξεκινήσαμε παίρνοντας ξανά χωματόδρομους. Στην αρχή το τοπίο δεν είχε κάτι ιδιαίτερο. Όταν αρχίσαμε όμως να ανηφορίζουμε άρχισε και το τοπίο να έχει ενδιαφέρον. Από κάποιο σημείο και μετά, δε χορταίναμε να βλέπουμε γύρω μας την ομορφιά. Ο δρόμος ανηφόριζε όλο και περισσότερο κάνοντας ζικ ζακ και μας ωθούσε συνεχώς να λέμε στον Κανάτ να κάνει στάση για φωτογραφίες. Στον ίδιο δρόμο περνούσαν και ένα δυο άλλα αυτοκίνητα με τουρίστες, οι οποίοι και εκείνοι έκαναν τις ίδιες στάσεις περίπου με εμάς. Το πιο μεγάλο υψόμετρο που περάσαμε ήταν στα 3200 μέτρα. Σε κάποια σημεία του το τοπίο είχε την άγρια ομορφιά των βουνών και σε κάποια άλλα την ήρεμη γαλήνη των λόφων με το γρασίδι.
Πολύ συχνά βλέπαμε ζώα να βόσκουν ακόμα και στα πιο ψηλά σημεία των βουνών. Βέβαια δεν ήταν με τη συχνότητα που τα βλέπαμε στις κοιλάδες. Ήταν εκπληκτικό όμως να βλέπεις τα πρόβατα να βόσκουν σε τέτοιο υψόμετρο και σε μία πλαγιά που νόμιζες ότι μάλλον θα πέσουν κάτω αν παραπατήσουν. Σε αυτά τα ύψη είχε λίγη ομίχλη και έκανε βέβαια πολύ κρύο. Από το Καζαρμάν είχαμε ξεκινήσει με κοντομάνικα και σιγά σιγά αρχίσαμε να φοράμε περισσότερα ρούχα. Στο τέλος φορέσαμε όσα είχαμε και δεν είχαμε, αφού κατεβάσαμε κάτω τις βαλίτσες για να βγάλουμε μπουφάν και μπλούζες.
Κάπου εκεί ο Κανάτ αποφάσισε ότι έπρεπε να αλλάξει λάστιχο και να βάλει τη ρεζέρβα, γιατί το πίσω αριστερό λάστιχο έχανε αέρα και είχε ξεφουσκώσει σε επικίνδυνο βαθμό. Κάτσαμε λοιπόν μέσα στο κρύο και κάναμε αυτή την αλλαγή της ρόδας και ευτυχώς που προλάβαμε και το κάναμε, γιατί όταν τελειώσαμε διαπιστώσαμε ότι ο γρύλος είχε φτάσει στα τελευταία του. Πράγματι στο επόμενο βουλκανιζατέρ που πήγε να διορθώσει τη ρόδα τον πέταξε. Υποτίθεται ότι θα αγόραζε από την Ος καινούργιο.
Ο δρόμος της κατηφόρας ήταν εξίσου όμορφος και είχε ενδιαφέρον. Μόλις όμως φτάσαμε σε υψόμετρα γύρω στα 1.000 μέτρα η ζέστη έγινε πολλή δυνατή και φυσικά πάλι μείναμε με τα κοντομάνικα. Το τοπίο πλέον δεν είχε το ενδιαφέρον που είχε πάνω στα βουνά, αλλά αυτό σπάνια κρατάει για πολύ. Προχωρώντας όλο και σε κάποιο βουνό θα πρέπει να ανέβεις ή κάποιο φαράγγι να περάσεις και αυτό που βλέπεις σου κρατά το ενδιαφέρον.
Πριν την Ος σταματήσαμε στην πόλη Uzgen για να δούμε τον Πύργο Uzgen. Είναι κάτι αντίστοιχο με τον πύργο Μπουράνα, κοντά στο Μπισκέκ, που είχαμε δει λίγες μέρες πριν. Ούτε και εδώ μπήκαμε μέσα για να ανέβουμε στην οροφή του, γιατί τα σκαλιά ήταν στενά. Είχε αρκετό κόσμο και ένα μικρό μουσείο.
Λίγο μετά τις 5:00 φτάσαμε στο μικρό ξενοδοχείο που μέναμε στην Osh. Ήταν πολύ καλό και ευτυχώς αυτή τη φορά είχαμε δικιά μας τουαλέτα στο δωμάτιο το οποίο ήταν τεράστιο. Στις 6 μας περίμενε ο Κανάτ να μας πάει σε κάποιο πάρκο και από εκεί μόνοι μας να δούμε τα ενδιαφέροντα της πόλης. Κάναμε τη βόλτα μας εκεί γύρω. Εγώ πηγαίνοντας σε ένα λούνα παρκ ανέβηκα στη ρόδα, κυρίως για να δω από ψηλά πώς είναι η πόλη. Από εκεί πάνω είδα τις στέγες που περιέγραψα στην αρχή.
Ψάχνοντας στο ίντερνετ δεν βρήκαμε κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να έχει αυτή η πόλη. Αν ψάχναμε βέβαια περισσότερο, είμαι σίγουρος ότι θα βρίσκαμε τη λεωφόρο Λένιν. Για να τη βρούμε όμως έγινε το εξής:
Θυμηθήκαμε ότι όπως ερχόμασταν στην πόλη και στην αρχή της, είδαμε κάποια αγάλματα στη μέση ενός δρόμου. Αυτά αναπαριστούσαν ανθρώπους και κυρίως ζώα, όπως άλογα και καμήλες και ήταν τουλάχιστον 100 από αυτά στη σειρά. Θέλαμε να πάμε εκεί για να τα δούμε. Βρήκα στο internet μία φωτογραφία και την έδειχνα σε κάποιους ντόπιους για να μας πουν που ήταν για να πάμε. Κάτι κορίτσια μας είπαν ότι είναι στη λεωφόρο Λένιν. Επειδή ήταν μακριά πήραμε ταξί για να πάμε εκεί. Πριν φτάσουμε όμως είδαμε τα αγάλματα στη μέση του δρόμου όπως προχωρούσε το ταξί. Γι’ αυτό σταματήσαμε εκεί να τα τραβήξουμε φωτογραφία.
Μετά αποφασίσαμε να πάμε σε αυτή τη λεωφόρο Λένιν επιτέλους, να δούμε τι έχει. Μήπως είχε και εκεί αγάλματα; Είναι μία μεγάλη κεντρική λεωφόρος με πολύ καλά καταστήματα και μαγαζιά εστίασης. Προχωρώντας μέχρι το θέατρο καταλάβαμε γιατί τα κορίτσια μας είπαν να πάμε εκεί. Ο περιβάλλοντας χώρος του θεάτρου ήταν γεμάτος με αγάλματα. Όχι όμως του είδους που είχαμε δει λίγο πριν. Ήταν πολύ ενδιαφέρον αυτό το σημείο.
Ωστόσο είχε αρχίσει να βραδιάζει και στη λεωφόρο Λένιν είχαμε δει ένα ωραίο εστιατόριο και καθίσαμε για φαγητό. Καθίσαμε έξω, αφού η θερμοκρασία ήταν πολύ καλή και φάγαμε όλοι κρεατικά με ένα πολύ καλό service. Πριν φύγουμε ανακαλύψαμε ότι αυτό το εστιατόριο απείχε μόλις 700 μέτρα από το ξενοδοχείο που μέναμε. Έτσι πολύ σύντομα πήγαμε με τα πόδια στο κατάλυμά μας. Όχι τίποτε άλλο, αλλά μερικοί στην παρέα γκρίνιαζαν όταν φτάσαμε στην Ος, ότι το ξενοδοχείο ήταν μακριά από το κέντρο. Φαινομενικά ίσως, επειδή οι δρόμοι γύρω ήταν σχεδόν χωματόδρομοι. Όμως ήταν κοντά σε όλα.
Η σημερινή διαδρομή φαίνεται εδώ: