Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.651
- Likes
- 9.284
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Tokyo (μέρος 1ο)
- Tokyo (μέρος 2ο)
- Nikko & Tokyo (μέρος 3ο)
- Nagano
- Takayama & Shirakawa-gō
- Kanazawa & Sendai (μέρος 1ο)
- Hirosaki & Sendai (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 1ο)
- Kyoto (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 3ο) & Nara
- Osaka (μέρος 1ο)
- Osaka (μέρος 2ο) & Himeji
- Hiroshima (μέρος 1ο)
- Miyajima & Hiroshima (μέρος 2ο)
- Tokyo (μέρος 4ο)
Kyoto (μέρος 1ο)
Ξύπνησα ενθουσιασμένος καθώς το Kyoto ήταν η πόλη που ήθελα περισσότερο να δω στην Ιαπωνία. Η προηγούμενη πρωτεύουσα της Ιαπωνίας για πάνω από 1000 χρόνια μέχρι ο αυτοκράτορας να αποφασίσει να πάει στο Tokyo. Είχα τέσσερις μέρες στην πόλη στις οποίες θα στρίμωχνα τη Nara. Ήξερα ότι θα ήμουν στο τρέξιμο χωρίς σταματημό.
Στη διαδρομή από Sendai μέχρι Tokyo χρειαζόταν κράτηση. Είδα ότι οι θέσεις είχαν εξαντληθεί. Πήγα στο ταμείο, μου λένε μπορείς να κάνεις κράτηση για θέση στα όρθια. Κανένα πρόβλημα τους λέω αφού ήθελα να είμαι στο Kyoto όσο πιο νωρίς γίνεται. Εξάλλου για την διαδρομή Tokyo-Kyoto μου έδωσαν θέση. Παρόλο που τα τρένα shinkansen είναι πολύ γρήγορα, δεν είχα θέμα που ήμουν όρθιος. Καθόμουν σε ένα διάδρομο μεταξύ δύο χώρων για τους υπαλλήλους (δεν θυμάμαι ακριβώς τι ήταν). Σε κάποια φάση θέλει να βγει ο υπάλληλος από εκεί και χτυπάει την πόρτα! Μην τυχόν στηρίζεται κανείς στην πόρτα και πέσει καθώς την ανοίγει. Αυτός ο λαός είναι κάτι άλλο.
Φτάνοντας στο Kyoto σκεφτόμουν, επιτέλους θα μπορέσω να συνεννοηθώ στα Αγγλικά στο ξενοδοχείο. Είχα ένα σερί με ξενοδοχεία που πραγματικά τρόμαξα να συνεννοηθώ. Τζίφος και εδώ τα ίδια. Παντομίμα, google translate και διαβάζοντας το μυαλό τους. Στο Kyoto έμεινα σε ψευδοryokan. Έβγαζες τα παπούτσια στην είσοδο, κοιμόσουν κι έτρωγες στο πάτωμα αλλά το κτίριο ήταν σύγχρονο.
Το είχα κλείσει καθαρά για την τοποθεσία. Μπορούσα να πάω σε πολλά σημεία ενδιαφέροντος με τα πόδια, ήταν κοντά στο σταθμό των τρένων αλλά και σε σταθμό μετρό. Το δωμάτιο έβραζε όταν μπήκα πρώτη φορά. Είχε πολύ ζέστη εκείνη την ημέρα. Στο δωμάτιο αισθάνθηκα ακόμα περισσότερη. Άναψα το aircondition και αποχώρησα πριν αρχίσω να γίνομαι βραστός.
Το ξενοδοχείο βρισκόταν πολύ κοντά στο πρώστο σημείο ενδιαφέροντος. Τον ναό Rengeo-in ή Sanjūsangen-dō με τα 1001 αγάλματα της θεάς Kannon. Οι φωτογραφίες εντός δεν επιτρέπονται. Πολύ εντυπωσιακός ναός, αξίζει επίσκεψη. Εδώ το εξωτερικό του.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή κατάλαβα ότι χάνεις το μέτρημα από ναούς σε αυτή την περιοχή. Κάθε 2 βήματα υπήρχε κι ένας με τον ένα να είναι καλύτερος απ'τον επόμενο.
Ο πρώτος πραγματικός στόχος της ημέρας ήταν η περιοχή Higashiyama. Από τον σταθμό των τρένων είχα καταλάβει ότι το Kyoto δεν θα έχει καμία σχέση σε θέμα αριθμού τουριστών με ότι είχα δει μέχρι εκείνο το σημείο. Στην Higashiyama γινόταν πανικός από κόσμο. Εδώ είναι στην αρχή της Kiyomizu που ακόμα υπήρχε χώρος να αναπνεύσεις.
Όλος αυτός ο δρόμος μέχρι τον ναό Kiyomizu-dera ήταν γεμάτος παραδοσιακές Γιαπωνέζικες κατοικίες που λειτουργούσαν σαν σουβενιράδικα ή φαγάδικα και ενίσχυαν το πρόβλημα του αδιαχώρητου που επικρατούσε. Εδώ είναι ο ίδιος δρόμος με την αποπάνω φώτο στο κατέβασμα. Σαν να φεύγαμε από συναυλία.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο δρόμος παραδίπλα ήταν σχεδόν άδειος. Στην τελική σας κατεβάζει ο Γιαπωνέζος με την άμαξα. Απ'το να ταλαιπωρούν άλογα, καλύτερα να ταλαιπωρούνται οι ίδιοι. Με τέτοια ζέστη δεν ξέρω πως την πάλευαν.
Η κεντρική πύλη πριν τον ναό Kiyomizu-dera.
Για να μπείς απ'το κομμάτι του ναού και πέρα πρέπει να αγοράσεις εισιτήριο. Κατά τη γνώμη μου αυτό το κομμάτι δεν χάνεται. Ο ναός είναι πολύ εντυπωσιακός. Εδώ σε συνδυασμό με την θέα της πόλης. Για να τραβήξω αυτή τη φώτο περίμενα υπομονετικά μια σειρά από influencers.
Ο χώρος είναι πολύ μεγάλος. Υπάρχει μονοπάτι μέσα από δάσος που φτάνει μέχρι την παγόδα στο βάθος κι ακόμα παραπέρα.
Πήγα μέχρι έναν ναό που ήταν στην άλλη ακρή όμως δυστυχώς ήταν κλειστός. Στη διαδρομή πέρασα από ένα δάσος με μπαμπού που υπήρχαν και πινακίδες, προσοχή μαϊμούδες μην τις ταΐζετε και τα σχετικά. Δεν είδα καμία. Μπαμπού μπορείτε να δείτε και σε άλλα δάση της Ιαπωνίας, όχι μόνο στο διάσημο δάσος με μπαμπού στο Kyoto που θα κράξω σε επόμενο ποστ.
Αφού τελειώσα με αυτό τον χώρο, συνέχισα στην περιοχή Higashiyama που έχει πολύ ψωμί. Πολλά πλακόστρωτα σημεία και παραδοσιακές κατοικίες. Η αλήθεια είναι ότι γινόταν χαμός από κόσμο και ιδιαίτερα από influencers που σκηνοθετούσαν κάθε φωτογραφία. Μου άρεσε πολύ η περιοχή, δεν είχα δει κάτι αντίστοιχης ομορφιάς στην Ιαπωνία αλλά η αλήθεια είναι ότι έχανε με τόσο κόσμο. Ευτυχώς το είδα την επόμενη μέρα όπως του άξιζε. Για την ώρα μια ματιά στις μεσημεροαπογευματινές φώτο.
Αν κοιτάξετε προσεκτικά την παρακάτω φώτο θα δείτε τη γνωστή αλυσίδα ντροπή του καφέ. Βρίσκεται σε παμπάλαιο κτίριο και σου ζητάνε να βγάλεις τα παπούτσια σου για να μπεις.
Εκεί στο δρόμο Ninenzaka βρίσκεται και η παγόδα για την πιο χαρακτηριστική φώτο του Kyoto, ίσως και ολόκληρης της Ιαπωνίας. Υπέροχο σημείο πραγματικά, δεν είναι άδικα χιλιοφωτογραφημένο.
Η Higashiyama από την απέναντι μεριά.
Είχα ακόμα μπόλικο ξεποδάριασμα. Πέρασα από το εθνικό μουσείο της πόλης, το οποίο δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο να επισκεφθώ, καθώς και από τον ναό με το τεράστιο άγαλμα Kannon.
Επίσκεψη στο ναό Kodai-ji και τους κήπους του. Συμπαθητικός.
Κι εδώ μπαμπού να φαν κι οι κότες.
Από εκεί πήγα μέχρι το πάρκο Maruyama. Πολύ ωραίο κι αυτό.
Προφανώς είχα ξεθεωθεί κι επέστρεψα στο ξενοδοχείο να ξεκουραστώ. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν οι καλύτερες δυνατές. Μισή μέρα είχα δει πόσα πράγματα και είχα σημειώμενα αμέτρητα ακόμα. Ήταν σίγουρο ότι δεν θα προλάβαινα να δω ότι ήθελα.
Για το βράδυ πήγα στην περιοχή Gion κοντά στο ποτάμι που είχα διαβάσει ότι έχει μπόλικα φαγάδικα και μπαρ. Δίπλα στο ποτάμι είχαν κι ένα μίνι φεστιβάλ με ένα μικρό παζάρι και φαγητά. Προσέξτε ότι τα κτίρια είναι κακάσχημα αλλά τουλάχιστον δεν είναι πολύ ψηλά. Έχει μπει όριο στα ύψη των κτιρίων που κάπως έχει σώσει την κατάσταση. Δεν παύει εκτός των παλιών συνοικιών της να είναι μια άσχημη πόλη που κάνει τον Πειραιά να φαίνεται Παρίσι κρατώντας την σύγχρονη Γιαπωνέζικη παράδοση.
Η περιοχή είχε όντως αμέτρητα φαγάδικα και μπαρ, πλακόστρωτα δρομάκια, γραφικά μαγαζιά. Για βραδινή έξοδο με χάλασε τελείως. Δεν είχε αυτό το ντόπιο χαρακτήρα με τα καλά τους και τα κακά τους που είχαν οι άλλες πόλεις που είχα επισκεφθεί. Σε σημεία κάτι Γιαπωνέζες ντυμένες καμαριέρες κρατούσαν κάτι ταμπέλες στα Αγγλικά (γιατί φαντάζομαι οι ίδιες δεν μιλούσαν λέξη), κάτι μαγαζιά έγραφαν cheap drinks για να τραβληξουν κόσμο, άλλα free shots. Ένας τραγέλαφος που απ'ότι φαίνεται εκ του αποτελέσματος αυτό αρέσει στον κόσμο αφού γινόταν πανικός. Μάλλον εγώ είμαι ο παράξενος. Ακόμα και να μου πείτε ότι εκεί είναι το καλύτερο μπαρ του κόσμου και δίνει τσάμπα ποτά δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω. Παρόλα αυτά έκατσα σε ένα ροκ μπαρ, πρέπει να φυγα πριν τελειώσω τη μπύρα μου και δεν ξαναπάτησα βράδυ στη συγκεκριμένη περιοχή. Ας μείνω με τις πιο γραφικές (με την καλή έννοια) εικόνες.
Ξύπνησα ενθουσιασμένος καθώς το Kyoto ήταν η πόλη που ήθελα περισσότερο να δω στην Ιαπωνία. Η προηγούμενη πρωτεύουσα της Ιαπωνίας για πάνω από 1000 χρόνια μέχρι ο αυτοκράτορας να αποφασίσει να πάει στο Tokyo. Είχα τέσσερις μέρες στην πόλη στις οποίες θα στρίμωχνα τη Nara. Ήξερα ότι θα ήμουν στο τρέξιμο χωρίς σταματημό.
Στη διαδρομή από Sendai μέχρι Tokyo χρειαζόταν κράτηση. Είδα ότι οι θέσεις είχαν εξαντληθεί. Πήγα στο ταμείο, μου λένε μπορείς να κάνεις κράτηση για θέση στα όρθια. Κανένα πρόβλημα τους λέω αφού ήθελα να είμαι στο Kyoto όσο πιο νωρίς γίνεται. Εξάλλου για την διαδρομή Tokyo-Kyoto μου έδωσαν θέση. Παρόλο που τα τρένα shinkansen είναι πολύ γρήγορα, δεν είχα θέμα που ήμουν όρθιος. Καθόμουν σε ένα διάδρομο μεταξύ δύο χώρων για τους υπαλλήλους (δεν θυμάμαι ακριβώς τι ήταν). Σε κάποια φάση θέλει να βγει ο υπάλληλος από εκεί και χτυπάει την πόρτα! Μην τυχόν στηρίζεται κανείς στην πόρτα και πέσει καθώς την ανοίγει. Αυτός ο λαός είναι κάτι άλλο.
Φτάνοντας στο Kyoto σκεφτόμουν, επιτέλους θα μπορέσω να συνεννοηθώ στα Αγγλικά στο ξενοδοχείο. Είχα ένα σερί με ξενοδοχεία που πραγματικά τρόμαξα να συνεννοηθώ. Τζίφος και εδώ τα ίδια. Παντομίμα, google translate και διαβάζοντας το μυαλό τους. Στο Kyoto έμεινα σε ψευδοryokan. Έβγαζες τα παπούτσια στην είσοδο, κοιμόσουν κι έτρωγες στο πάτωμα αλλά το κτίριο ήταν σύγχρονο.
Το είχα κλείσει καθαρά για την τοποθεσία. Μπορούσα να πάω σε πολλά σημεία ενδιαφέροντος με τα πόδια, ήταν κοντά στο σταθμό των τρένων αλλά και σε σταθμό μετρό. Το δωμάτιο έβραζε όταν μπήκα πρώτη φορά. Είχε πολύ ζέστη εκείνη την ημέρα. Στο δωμάτιο αισθάνθηκα ακόμα περισσότερη. Άναψα το aircondition και αποχώρησα πριν αρχίσω να γίνομαι βραστός.
Το ξενοδοχείο βρισκόταν πολύ κοντά στο πρώστο σημείο ενδιαφέροντος. Τον ναό Rengeo-in ή Sanjūsangen-dō με τα 1001 αγάλματα της θεάς Kannon. Οι φωτογραφίες εντός δεν επιτρέπονται. Πολύ εντυπωσιακός ναός, αξίζει επίσκεψη. Εδώ το εξωτερικό του.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή κατάλαβα ότι χάνεις το μέτρημα από ναούς σε αυτή την περιοχή. Κάθε 2 βήματα υπήρχε κι ένας με τον ένα να είναι καλύτερος απ'τον επόμενο.
Ο πρώτος πραγματικός στόχος της ημέρας ήταν η περιοχή Higashiyama. Από τον σταθμό των τρένων είχα καταλάβει ότι το Kyoto δεν θα έχει καμία σχέση σε θέμα αριθμού τουριστών με ότι είχα δει μέχρι εκείνο το σημείο. Στην Higashiyama γινόταν πανικός από κόσμο. Εδώ είναι στην αρχή της Kiyomizu που ακόμα υπήρχε χώρος να αναπνεύσεις.
Όλος αυτός ο δρόμος μέχρι τον ναό Kiyomizu-dera ήταν γεμάτος παραδοσιακές Γιαπωνέζικες κατοικίες που λειτουργούσαν σαν σουβενιράδικα ή φαγάδικα και ενίσχυαν το πρόβλημα του αδιαχώρητου που επικρατούσε. Εδώ είναι ο ίδιος δρόμος με την αποπάνω φώτο στο κατέβασμα. Σαν να φεύγαμε από συναυλία.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο δρόμος παραδίπλα ήταν σχεδόν άδειος. Στην τελική σας κατεβάζει ο Γιαπωνέζος με την άμαξα. Απ'το να ταλαιπωρούν άλογα, καλύτερα να ταλαιπωρούνται οι ίδιοι. Με τέτοια ζέστη δεν ξέρω πως την πάλευαν.
Η κεντρική πύλη πριν τον ναό Kiyomizu-dera.
Για να μπείς απ'το κομμάτι του ναού και πέρα πρέπει να αγοράσεις εισιτήριο. Κατά τη γνώμη μου αυτό το κομμάτι δεν χάνεται. Ο ναός είναι πολύ εντυπωσιακός. Εδώ σε συνδυασμό με την θέα της πόλης. Για να τραβήξω αυτή τη φώτο περίμενα υπομονετικά μια σειρά από influencers.
Ο χώρος είναι πολύ μεγάλος. Υπάρχει μονοπάτι μέσα από δάσος που φτάνει μέχρι την παγόδα στο βάθος κι ακόμα παραπέρα.
Πήγα μέχρι έναν ναό που ήταν στην άλλη ακρή όμως δυστυχώς ήταν κλειστός. Στη διαδρομή πέρασα από ένα δάσος με μπαμπού που υπήρχαν και πινακίδες, προσοχή μαϊμούδες μην τις ταΐζετε και τα σχετικά. Δεν είδα καμία. Μπαμπού μπορείτε να δείτε και σε άλλα δάση της Ιαπωνίας, όχι μόνο στο διάσημο δάσος με μπαμπού στο Kyoto που θα κράξω σε επόμενο ποστ.
Αφού τελειώσα με αυτό τον χώρο, συνέχισα στην περιοχή Higashiyama που έχει πολύ ψωμί. Πολλά πλακόστρωτα σημεία και παραδοσιακές κατοικίες. Η αλήθεια είναι ότι γινόταν χαμός από κόσμο και ιδιαίτερα από influencers που σκηνοθετούσαν κάθε φωτογραφία. Μου άρεσε πολύ η περιοχή, δεν είχα δει κάτι αντίστοιχης ομορφιάς στην Ιαπωνία αλλά η αλήθεια είναι ότι έχανε με τόσο κόσμο. Ευτυχώς το είδα την επόμενη μέρα όπως του άξιζε. Για την ώρα μια ματιά στις μεσημεροαπογευματινές φώτο.
Αν κοιτάξετε προσεκτικά την παρακάτω φώτο θα δείτε τη γνωστή αλυσίδα ντροπή του καφέ. Βρίσκεται σε παμπάλαιο κτίριο και σου ζητάνε να βγάλεις τα παπούτσια σου για να μπεις.
Εκεί στο δρόμο Ninenzaka βρίσκεται και η παγόδα για την πιο χαρακτηριστική φώτο του Kyoto, ίσως και ολόκληρης της Ιαπωνίας. Υπέροχο σημείο πραγματικά, δεν είναι άδικα χιλιοφωτογραφημένο.
Η Higashiyama από την απέναντι μεριά.
Είχα ακόμα μπόλικο ξεποδάριασμα. Πέρασα από το εθνικό μουσείο της πόλης, το οποίο δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο να επισκεφθώ, καθώς και από τον ναό με το τεράστιο άγαλμα Kannon.
Επίσκεψη στο ναό Kodai-ji και τους κήπους του. Συμπαθητικός.
Κι εδώ μπαμπού να φαν κι οι κότες.
Από εκεί πήγα μέχρι το πάρκο Maruyama. Πολύ ωραίο κι αυτό.
Προφανώς είχα ξεθεωθεί κι επέστρεψα στο ξενοδοχείο να ξεκουραστώ. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν οι καλύτερες δυνατές. Μισή μέρα είχα δει πόσα πράγματα και είχα σημειώμενα αμέτρητα ακόμα. Ήταν σίγουρο ότι δεν θα προλάβαινα να δω ότι ήθελα.
Για το βράδυ πήγα στην περιοχή Gion κοντά στο ποτάμι που είχα διαβάσει ότι έχει μπόλικα φαγάδικα και μπαρ. Δίπλα στο ποτάμι είχαν κι ένα μίνι φεστιβάλ με ένα μικρό παζάρι και φαγητά. Προσέξτε ότι τα κτίρια είναι κακάσχημα αλλά τουλάχιστον δεν είναι πολύ ψηλά. Έχει μπει όριο στα ύψη των κτιρίων που κάπως έχει σώσει την κατάσταση. Δεν παύει εκτός των παλιών συνοικιών της να είναι μια άσχημη πόλη που κάνει τον Πειραιά να φαίνεται Παρίσι κρατώντας την σύγχρονη Γιαπωνέζικη παράδοση.
Η περιοχή είχε όντως αμέτρητα φαγάδικα και μπαρ, πλακόστρωτα δρομάκια, γραφικά μαγαζιά. Για βραδινή έξοδο με χάλασε τελείως. Δεν είχε αυτό το ντόπιο χαρακτήρα με τα καλά τους και τα κακά τους που είχαν οι άλλες πόλεις που είχα επισκεφθεί. Σε σημεία κάτι Γιαπωνέζες ντυμένες καμαριέρες κρατούσαν κάτι ταμπέλες στα Αγγλικά (γιατί φαντάζομαι οι ίδιες δεν μιλούσαν λέξη), κάτι μαγαζιά έγραφαν cheap drinks για να τραβληξουν κόσμο, άλλα free shots. Ένας τραγέλαφος που απ'ότι φαίνεται εκ του αποτελέσματος αυτό αρέσει στον κόσμο αφού γινόταν πανικός. Μάλλον εγώ είμαι ο παράξενος. Ακόμα και να μου πείτε ότι εκεί είναι το καλύτερο μπαρ του κόσμου και δίνει τσάμπα ποτά δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω. Παρόλα αυτά έκατσα σε ένα ροκ μπαρ, πρέπει να φυγα πριν τελειώσω τη μπύρα μου και δεν ξαναπάτησα βράδυ στη συγκεκριμένη περιοχή. Ας μείνω με τις πιο γραφικές (με την καλή έννοια) εικόνες.