Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.651
- Likes
- 9.284
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Tokyo (μέρος 1ο)
- Tokyo (μέρος 2ο)
- Nikko & Tokyo (μέρος 3ο)
- Nagano
- Takayama & Shirakawa-gō
- Kanazawa & Sendai (μέρος 1ο)
- Hirosaki & Sendai (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 1ο)
- Kyoto (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 3ο) & Nara
- Osaka (μέρος 1ο)
- Osaka (μέρος 2ο) & Himeji
- Hiroshima (μέρος 1ο)
- Miyajima & Hiroshima (μέρος 2ο)
- Tokyo (μέρος 4ο)
Kanazawa & Sendai (μέρος 1ο)
Αφού είδα την αγορά της Takayama και ήπια χαλαρός τον καφέ μου, έφυγα για τον επόμενο προορισμό μου, την Kanazawa. Άλλη μία πόλη που γλίτωσε τους βομβαρδισμούς και έχουν διατηρηθεί σπίτια των σαμουράι και οι συνοικίες των γκεϊσών. Είναι η μόνη πόλη εκτός του Kyoto που δραστηριοποιούνται οι γκέισες.
Στην Kanazawa έφτασα το μεσημέρι. Καθώς πήγαινα προς το ξενοδοχείο πιο δίπλα παράλληλα με μένα περπατούσε μια Γιαπωνέζα. Μου λέει πολύ ζέστη ε; Μου πιασε λοιπόν την κουβέντα. Σε κάποια φάση εκεί που μιλάμε μου λέει (το γράφω στα Αγγλικά γιατί στα Ελληνικά χάνει) "Sorry I want to touch the cat" και πάει να χαϊδέψει μια γάτα που ήταν αραχτή μπροστά σε μια πόρτα. Έκανα προσπάθεια να μην γελάω σαν χαζός μόνος μου καθώς περπατούσα αλλά μάταια. Πρέπει να γέλαγα μέχρι τη στιγμή που έφτασα στο ξενοδοχείο. Κλασσικά άφησα τα πράγματα μου και δεν έχασα καθόλου χρόνο βγήκα κατευθείαν για βόλτες. Πρώτο μου μέλημα να φάω. Επέλεξα την αγορά Omicho για σούσι. Ήταν πολύ καλό.
Αφού έφαγα, είπα να πάρω με τη σειρά τις συνοικίες των γκεϊσών. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές συνοικίες στην πόλη. Ξεκίνησα με αυτή που είναι γνωστή ως η κρυφή συνοικία, την Kazue-machi που βρίσκεται παράλληλα στον ποταμό Asano. Εδώ η συνοικία μαζί με τον ποταμό.
Οι γκέισες λέει προσλαμβάνονται για να παίξουν μουσική, να χορέψουν και να κάνουν παρέα όπως μπορεί ένας πλούσιος να προσλάβει έναν τραγουδιστή για να τραγουδήσει στη γιορτή του. Δεν είναι πόρνες, η πορνεία στη χώρα είναι παράνομη (θα επανέλθω αργότερα σε αυτό).
Η Kazue-machi έχει περίπου 20 σπίτια, φαίνεται πιο μεγάλη επειδή υπάρχουν μπαρ και εστιατορία μαζί.
Συνέχισα με την πιο μεγάλη, πιο διάσημη, πιο τουριστική, πιο φωτογενής συνοικία της πόλης, την Higashi Chaya. Εδώ βρίσκονται γύρω στα 140 κτίρια με τα 2/3 αυτών να προστατεύονται. Μπορείτε και να επισκεφθείτε κάποιο από αυτά για τσάι αλλά με τον περιορισμένο χρόνο που είχα στην πόλη δεν το θεώρησα καλή ιδέα. Πλακόστρωτοι δρόμοι που έχουν διατηρήσει το σχήμα τους από την παλιά εποχή και ξύλινα κτίρια.
Κοντά στην Higashi Chaya βρίσκεται το κάστρο της πόλης ή μάλλον καλύτερα το πάρκο μαζί με κομμάτια κάστρου. Πολλά τμήματα του κάστρου έχουν καταστραφεί από φωτιές. Σήμερα υπάρχουν μόνο τμήματα του κάστρου που έχουν ανασκευαστεί.
Στο εσωτερικό του κάστρου δεν κατάφερα να μπω. Ήταν 16:00+ και το κάστρο είχε ήδη κλείσει. Γενικά οι είσοδοι σε κάστρα και ναούς σταματούσαν νωρίς. Αυτό που παρέμενε ανοιχτό εκείνη την ώρα ήταν ο κήπος Kenroku-en που βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Θεωρείται ένας από τους κήπους που ανήκει στο τοπ3 της Ιαπωνίας. Χρεώνει είσοδο για να μπεις.
Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί ο αυτοκράτωρ αν πω ότι δεν ενθουσιάστηκα.
Στην Kanazawa υπάρχει επίσης σπίτι σαμουράι που μπορείς να επισκεφθείς αλλά ήταν αδύνατον χρονικά να τα καταφέρω. Ενώ δεν κατάφερα να επισκεφθώ ούτε το εσωτερικό του ναού αφιερωμένο στους νίντζα αφού αυτό γίνεται μόνο με ραντεβού. Τουλάχιστον ήταν ανοιχτός ο περιβάλλοντας χώρος κι έριξα μια ματιά.
Τελευταίος μου στόχος ήταν η τρίτη συνοικία των γκεϊσών, η Nishi Chaya Gai. Παρόλο που είναι μόλις ένας δρόμος ουσιαστικά είναι πολύ ωραίος και δεν είχε ούτε έναν τουρίστα.
Για τη σύγχρονη πόλη δεν χρειάζεται να αφιερώσω χρόνο. Αδιάφορα αδιάφορη.
Πηγαίνω επιτέλους στο ξενοδοχείο πτώμα από την κούραση. Στα μόνα μέρη που είχα κάνει κράτηση καιρό πριν ήταν το Tokyo τις 3 πρώτες μέρες και το Kyoto που φοβόμουν ότι ίσως να μην βρω. Όλα τα άλλα τα έκλεινα μια μέρα πριν. Έτσι είχα την ευκαιρία να πάω στο Nagano με απόφαση της τελευταίας στιγμής. Είχε έρθει η ώρα να κλείσω την διαμονή στην Aomori που γινόταν το φεστιβάλ Neputa που ήθελα οπωσδήποτε να δω. Ψάχνω διαμονή και βλέπω ότι για το Σάββατο που με βόλευε δεν υπήρχε διαθεσιμότητα! Σοκ! Κοιτάω για Πέμπτη ή Παρασκεύη και το μόνο ξενοδοχείο που είχε διαθεσιμότητα κόστιζε 280ε/βραδιά! Εκτός της Aomori, Neputa φέστιβαλ υπήρχε και στην κοντινή Hirosaki ακριβώς τις ίδιες ημερομηνίες και ακριβώς στο ίδιο στυλ εορτασμού. Ούτε αυτό είχε διαθεσιμότητα Πέμπτη και Σάββατο που θα με βόλευε αλλά βρήκα κάτι για την Παρασκεύη. Ένα ξενοδοχείο περίπου 90ε/βραδιά (με διαφορά η πιο ακριβή διαμονή του ταξιδιού), έκανες λάθος που δεν έκλεισες πολύ νωρίτερα σκέφτομαι, τα σκας και σκας. Το πρόβλημα με αυτό το πλάνο είναι ότι αντί να κάτσω 2 μέρες σερί στη Sendai και μετά να πάω Hirosaki θα έκανα το Sendai-Hirosaki-Sendai, δηλαδή το μία μέρα-μία πόλη δεν είχε τελειώσει. Αυτό το πρόβλημα πάντως με θορύβησε κι έκατσα τότε κι έκλεισα όλες τις διαμονές μέχρι το τέλος του ταξιδιού.
Αφού τελείωσα με αυτά έκανα ακόμα μια, βραδινή αυτή τη φορά, βόλτα στις συνοικίες των γκεϊσών, οι οποίες ήταν σκοτεινές και όχι τόσο φωτογενείς. Η Kanazawa είναι μια πόλη που σίγουρα αξίζει επίσκεψη, έχει πράγματα να δεις αλλά για τα δικά μου κριτήρια θέλει 2 μέρες. Με κουτσή μία μέρα που είχα δεν άξιζε, θα προτιμούσα να είχα δώσει την ημέρα στην Takayama. Αν είχα 2 μέρες επιπλέον φυσικά και θα άξιζε.
Το επόμενο πρωί έπρεπε πάλι να φύγω νωρίς γιατί ήταν μεγάλη η απόσταση μέχρι τη Sendai. Έφτασα στη Sendai το μεσημέρι. Μια πόλη που έζησε μεγάλες καταστροφές και στον 2ο ΠΠ αλλά και πρόσφατα, το 2011 που τη χτύπησε τσουνάμι (υπάρχει μνημείο στην πόλη για τα θύματα). Είναι εντυπωσιακό πως η πόλη έχει επανέλθει τόσο γρήγορα. Είναι κάτι αξιοθαύμαστο στην χώρα πόσο γρήγορα επιστρέφουν μετά από μεγάλες καταστροφές. Η πόλη είναι αδελφοποιημένη με μία από τις αγαπημένες μου Γαλλικες πόλεις τη Rennes. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να δω κάτι συγκεκριμένο εντός πόλης. Ήθελα την μία μέρα να επισκεφθώ τους ναούς στο βουνό Yama-dera και την άλλη τον κόλπο Matsushima με τα πολλά νησάκια.
Οι πρώτες εικόνες ήταν εμπορικά, εμπορικά και πάλι εμπορικά.
Από το σταθμό ξεκινούσε και μια σειρά από στοές. Ξεχώριζαν οι στολισμοί tanabata, αυτές οι πολύχρωμες σφαίρες με τα πλοκάμια. Στη Sendai έχει φεστιβάλ tanabata τον Αύγουστο.
Σε μία από αυτές τις στοές είδα ένα κατάστημα που πουλούσε γλυκά mochi και φαίνονταν πολύ καλά. Αγοράζω μερικά κι έτσι όπως μου τα δίνει, μου δίνει μαζί κι ένα χαρτάκι με κάτι αριθμούς και Γιαπωνέζικα. Μου δείχνει ένα γλυκό, μετά έναν αριθμό στο χαρτάκι και λέει no eat. Έτσι κουρασμένος που ήμουν μπερδεύτηκα και σκεφτόμουν έχε γούστο να πήρα τίποτα διακοσμητικό γιατί έμοιαζαν με ψεύτικα. Αυτή το βιολί της γλυκό, νούμερο, no eat. Προσέχοντας τον αριθμό κατάλαβα ότι ήταν ημερομηνία (ο μήνας γραμμένος στα Γιαπωνέζικα) που λήγουν. Πόσο τίμιοι είναι έλεγα από μέσα μου. Σε έναν ξεκάρφωτο τουρίστα που δεν πρόκειται να ξαναδεί και δεν μπορεί να συννενοηθεί, κάθεται και του εξηγεί.
Συνέχισα το περπάτημα στις στοές κι έπεσα πάνω σε μαγαζί don quijote. Μου είχε μιλήσει για αυτά η Ρωσίδα. Είναι λέει πολυκατάστημα και πουλάνε μαζί με φαγώσιμα, ηλεκτρικά είδη κι ερωτικά αξεσουάρ. Για να δω τι θα δω. Βλέπω ότι τα ερωτικά αξεσουάρ είναι σε συγκεκριμένο όροφο. Πριν πάω σε αυτόν κάνω μια στάση στον όροφο με τα βιντεοπαιχνίδια για να δω τιμές. Έτσι όπως έβλεπα το τμήμα με τη Nintendo κοιτάω ακριβώς δίπλα και βλέπω αυτό.
Έπαιζε τσόντα κανονικά και ήταν και μέρα μεσημέρι. Μ'αρέσει που την δείχνει και στον υπολογιστή δίπλα, μάλλον για κανέναν που θέλει να αράξει στην καρέκλα να βαρέσει μια παχιά. Στον δε όροφο με τα ερωτικά αξεσουάρ, ακριβώς δίπλα είχε παιδικά παιχνίδια. Δεν ξέρω πιο διεστράμμενο μυαλό έχει αυτές τις ιδέες αλλά μιλάμε για μεγάλο καραγκιόζη.
Επιστρέφω στον σταθμό των τρένων με σκοπό να φάω κάτι και μετά να πάω στη Yama-dera. Όπως τρώω το σούσι μου αρχίζω να αναρωτιέμαι αν χωρίς να κοιτάξω τις φωτογραφίες μου θυμάμαι που είδα τι; Που έφαγα; Που έμεινα; Οι απαντήσεις φυσικά ήταν όχι σε όλα. Έτσι αποφάσισα να αναβάλω τη Yama-dera, να κινηθώ χαλαρά εντός Sendai και την επόμενη μέρα να είμαι ξεκούραστος για το φεστιβάλ. Όταν επιστρέψω στη Sendai θα δω τι θα κάνω. Έτσι λοιπόν επέστρεψα στο ξενοδοχείο και ξεράθηκα.
Το βράδυ έκανα ένα πέρασμα από τις στοές πάλι και μετά πήγα στην περιοχή Kokubuncho που διάβαζα ότι είναι τα εστιατόρια και τα μπαρ.
Καθώς περιφέρομαι στην περιοχή αρχίζω να παρατηρώ περίεργα άτομα, πολλούς κράχτες για μαγαζιά και κάτι μαγαζιά πολύ παράξενα. Τα αγνόησα προς στιγμήν γιατί πείναγα σαν τρελός. Έφαγα τρομερά yakitori εδώ αλλά δυστυχώς δεν συγκράτησα το μαγαζί. Παράγγελνες μέσω του κινητού σου και στα έφερναν στο τραπέζι! Προφανώς ήταν στα Γιαπωνέζικα κι εμένα με βοήθησε ο υπάλληλος. Αφού έφαγα ξεκίνησα την χαλαρή βόλτα και να παρατηρώ καλύτερα. Βλέπω καλά; Maid cafe και BUNNY cafe; Μα εδώ δεν έχει πολλούς τουρίστες και πόσοι από αυτούς να είναι τόσο κριντζιάρηδες που θα περάσουν το κατώφλι τέτοιων μαγαζιών; Και όλα αυτά τα μαγαζιά (κάθε 10 μέτρα κι ένα) με men information και κάτι πρόσωπα γυναικών με τηλέφωνα και τιμές τι είναι; Δεν απαγορεύεται η πορνεία στην Ιαπωνία;
Μήνυμα στη Ρωσίδα να δώσει εξηγήσεις. Αυτά τα μαγαζιά είναι για συνοδούς. Θεωρητικά είναι μόνο για παρέα αλλά ποιος ξερει που καταλήγει το πράγμα πίσω από κλειστές πόρτες και προφανώς απευθύνονται σε Γιαπωνέζους κυρίως, παίζει να μην μιλανε καν Αγγλικά. Δηλαδή μου λες ότι τα maid και bunny cafes απευθύνονται στους παρθένους Γιαπωνέζους μαλακοπίτουρες (σε ελεύθερη μετάφραση); Μπα, μάλλον σε ηλικίες 40-60. Ακραίες απόψεις του στυλ βάψιμο μπλε και πέταμα στον Ειρηνικό ωκεανό προφανώς τις καταδικάζω. Χαίρομαι που είδα αυτό το μέρος γιατί θα έφευγα με τελείως λάθος εντύπωση από την χώρα. Θα τα ριχνα όλα στους τουρίστες.
Αφού είδα την αγορά της Takayama και ήπια χαλαρός τον καφέ μου, έφυγα για τον επόμενο προορισμό μου, την Kanazawa. Άλλη μία πόλη που γλίτωσε τους βομβαρδισμούς και έχουν διατηρηθεί σπίτια των σαμουράι και οι συνοικίες των γκεϊσών. Είναι η μόνη πόλη εκτός του Kyoto που δραστηριοποιούνται οι γκέισες.
Στην Kanazawa έφτασα το μεσημέρι. Καθώς πήγαινα προς το ξενοδοχείο πιο δίπλα παράλληλα με μένα περπατούσε μια Γιαπωνέζα. Μου λέει πολύ ζέστη ε; Μου πιασε λοιπόν την κουβέντα. Σε κάποια φάση εκεί που μιλάμε μου λέει (το γράφω στα Αγγλικά γιατί στα Ελληνικά χάνει) "Sorry I want to touch the cat" και πάει να χαϊδέψει μια γάτα που ήταν αραχτή μπροστά σε μια πόρτα. Έκανα προσπάθεια να μην γελάω σαν χαζός μόνος μου καθώς περπατούσα αλλά μάταια. Πρέπει να γέλαγα μέχρι τη στιγμή που έφτασα στο ξενοδοχείο. Κλασσικά άφησα τα πράγματα μου και δεν έχασα καθόλου χρόνο βγήκα κατευθείαν για βόλτες. Πρώτο μου μέλημα να φάω. Επέλεξα την αγορά Omicho για σούσι. Ήταν πολύ καλό.
Αφού έφαγα, είπα να πάρω με τη σειρά τις συνοικίες των γκεϊσών. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές συνοικίες στην πόλη. Ξεκίνησα με αυτή που είναι γνωστή ως η κρυφή συνοικία, την Kazue-machi που βρίσκεται παράλληλα στον ποταμό Asano. Εδώ η συνοικία μαζί με τον ποταμό.
Οι γκέισες λέει προσλαμβάνονται για να παίξουν μουσική, να χορέψουν και να κάνουν παρέα όπως μπορεί ένας πλούσιος να προσλάβει έναν τραγουδιστή για να τραγουδήσει στη γιορτή του. Δεν είναι πόρνες, η πορνεία στη χώρα είναι παράνομη (θα επανέλθω αργότερα σε αυτό).
Η Kazue-machi έχει περίπου 20 σπίτια, φαίνεται πιο μεγάλη επειδή υπάρχουν μπαρ και εστιατορία μαζί.
Συνέχισα με την πιο μεγάλη, πιο διάσημη, πιο τουριστική, πιο φωτογενής συνοικία της πόλης, την Higashi Chaya. Εδώ βρίσκονται γύρω στα 140 κτίρια με τα 2/3 αυτών να προστατεύονται. Μπορείτε και να επισκεφθείτε κάποιο από αυτά για τσάι αλλά με τον περιορισμένο χρόνο που είχα στην πόλη δεν το θεώρησα καλή ιδέα. Πλακόστρωτοι δρόμοι που έχουν διατηρήσει το σχήμα τους από την παλιά εποχή και ξύλινα κτίρια.
Κοντά στην Higashi Chaya βρίσκεται το κάστρο της πόλης ή μάλλον καλύτερα το πάρκο μαζί με κομμάτια κάστρου. Πολλά τμήματα του κάστρου έχουν καταστραφεί από φωτιές. Σήμερα υπάρχουν μόνο τμήματα του κάστρου που έχουν ανασκευαστεί.
Στο εσωτερικό του κάστρου δεν κατάφερα να μπω. Ήταν 16:00+ και το κάστρο είχε ήδη κλείσει. Γενικά οι είσοδοι σε κάστρα και ναούς σταματούσαν νωρίς. Αυτό που παρέμενε ανοιχτό εκείνη την ώρα ήταν ο κήπος Kenroku-en που βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Θεωρείται ένας από τους κήπους που ανήκει στο τοπ3 της Ιαπωνίας. Χρεώνει είσοδο για να μπεις.
Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί ο αυτοκράτωρ αν πω ότι δεν ενθουσιάστηκα.
Στην Kanazawa υπάρχει επίσης σπίτι σαμουράι που μπορείς να επισκεφθείς αλλά ήταν αδύνατον χρονικά να τα καταφέρω. Ενώ δεν κατάφερα να επισκεφθώ ούτε το εσωτερικό του ναού αφιερωμένο στους νίντζα αφού αυτό γίνεται μόνο με ραντεβού. Τουλάχιστον ήταν ανοιχτός ο περιβάλλοντας χώρος κι έριξα μια ματιά.
Τελευταίος μου στόχος ήταν η τρίτη συνοικία των γκεϊσών, η Nishi Chaya Gai. Παρόλο που είναι μόλις ένας δρόμος ουσιαστικά είναι πολύ ωραίος και δεν είχε ούτε έναν τουρίστα.
Για τη σύγχρονη πόλη δεν χρειάζεται να αφιερώσω χρόνο. Αδιάφορα αδιάφορη.
Πηγαίνω επιτέλους στο ξενοδοχείο πτώμα από την κούραση. Στα μόνα μέρη που είχα κάνει κράτηση καιρό πριν ήταν το Tokyo τις 3 πρώτες μέρες και το Kyoto που φοβόμουν ότι ίσως να μην βρω. Όλα τα άλλα τα έκλεινα μια μέρα πριν. Έτσι είχα την ευκαιρία να πάω στο Nagano με απόφαση της τελευταίας στιγμής. Είχε έρθει η ώρα να κλείσω την διαμονή στην Aomori που γινόταν το φεστιβάλ Neputa που ήθελα οπωσδήποτε να δω. Ψάχνω διαμονή και βλέπω ότι για το Σάββατο που με βόλευε δεν υπήρχε διαθεσιμότητα! Σοκ! Κοιτάω για Πέμπτη ή Παρασκεύη και το μόνο ξενοδοχείο που είχε διαθεσιμότητα κόστιζε 280ε/βραδιά! Εκτός της Aomori, Neputa φέστιβαλ υπήρχε και στην κοντινή Hirosaki ακριβώς τις ίδιες ημερομηνίες και ακριβώς στο ίδιο στυλ εορτασμού. Ούτε αυτό είχε διαθεσιμότητα Πέμπτη και Σάββατο που θα με βόλευε αλλά βρήκα κάτι για την Παρασκεύη. Ένα ξενοδοχείο περίπου 90ε/βραδιά (με διαφορά η πιο ακριβή διαμονή του ταξιδιού), έκανες λάθος που δεν έκλεισες πολύ νωρίτερα σκέφτομαι, τα σκας και σκας. Το πρόβλημα με αυτό το πλάνο είναι ότι αντί να κάτσω 2 μέρες σερί στη Sendai και μετά να πάω Hirosaki θα έκανα το Sendai-Hirosaki-Sendai, δηλαδή το μία μέρα-μία πόλη δεν είχε τελειώσει. Αυτό το πρόβλημα πάντως με θορύβησε κι έκατσα τότε κι έκλεισα όλες τις διαμονές μέχρι το τέλος του ταξιδιού.
Αφού τελείωσα με αυτά έκανα ακόμα μια, βραδινή αυτή τη φορά, βόλτα στις συνοικίες των γκεϊσών, οι οποίες ήταν σκοτεινές και όχι τόσο φωτογενείς. Η Kanazawa είναι μια πόλη που σίγουρα αξίζει επίσκεψη, έχει πράγματα να δεις αλλά για τα δικά μου κριτήρια θέλει 2 μέρες. Με κουτσή μία μέρα που είχα δεν άξιζε, θα προτιμούσα να είχα δώσει την ημέρα στην Takayama. Αν είχα 2 μέρες επιπλέον φυσικά και θα άξιζε.
Το επόμενο πρωί έπρεπε πάλι να φύγω νωρίς γιατί ήταν μεγάλη η απόσταση μέχρι τη Sendai. Έφτασα στη Sendai το μεσημέρι. Μια πόλη που έζησε μεγάλες καταστροφές και στον 2ο ΠΠ αλλά και πρόσφατα, το 2011 που τη χτύπησε τσουνάμι (υπάρχει μνημείο στην πόλη για τα θύματα). Είναι εντυπωσιακό πως η πόλη έχει επανέλθει τόσο γρήγορα. Είναι κάτι αξιοθαύμαστο στην χώρα πόσο γρήγορα επιστρέφουν μετά από μεγάλες καταστροφές. Η πόλη είναι αδελφοποιημένη με μία από τις αγαπημένες μου Γαλλικες πόλεις τη Rennes. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήθελα να δω κάτι συγκεκριμένο εντός πόλης. Ήθελα την μία μέρα να επισκεφθώ τους ναούς στο βουνό Yama-dera και την άλλη τον κόλπο Matsushima με τα πολλά νησάκια.
Οι πρώτες εικόνες ήταν εμπορικά, εμπορικά και πάλι εμπορικά.
Από το σταθμό ξεκινούσε και μια σειρά από στοές. Ξεχώριζαν οι στολισμοί tanabata, αυτές οι πολύχρωμες σφαίρες με τα πλοκάμια. Στη Sendai έχει φεστιβάλ tanabata τον Αύγουστο.
Σε μία από αυτές τις στοές είδα ένα κατάστημα που πουλούσε γλυκά mochi και φαίνονταν πολύ καλά. Αγοράζω μερικά κι έτσι όπως μου τα δίνει, μου δίνει μαζί κι ένα χαρτάκι με κάτι αριθμούς και Γιαπωνέζικα. Μου δείχνει ένα γλυκό, μετά έναν αριθμό στο χαρτάκι και λέει no eat. Έτσι κουρασμένος που ήμουν μπερδεύτηκα και σκεφτόμουν έχε γούστο να πήρα τίποτα διακοσμητικό γιατί έμοιαζαν με ψεύτικα. Αυτή το βιολί της γλυκό, νούμερο, no eat. Προσέχοντας τον αριθμό κατάλαβα ότι ήταν ημερομηνία (ο μήνας γραμμένος στα Γιαπωνέζικα) που λήγουν. Πόσο τίμιοι είναι έλεγα από μέσα μου. Σε έναν ξεκάρφωτο τουρίστα που δεν πρόκειται να ξαναδεί και δεν μπορεί να συννενοηθεί, κάθεται και του εξηγεί.
Συνέχισα το περπάτημα στις στοές κι έπεσα πάνω σε μαγαζί don quijote. Μου είχε μιλήσει για αυτά η Ρωσίδα. Είναι λέει πολυκατάστημα και πουλάνε μαζί με φαγώσιμα, ηλεκτρικά είδη κι ερωτικά αξεσουάρ. Για να δω τι θα δω. Βλέπω ότι τα ερωτικά αξεσουάρ είναι σε συγκεκριμένο όροφο. Πριν πάω σε αυτόν κάνω μια στάση στον όροφο με τα βιντεοπαιχνίδια για να δω τιμές. Έτσι όπως έβλεπα το τμήμα με τη Nintendo κοιτάω ακριβώς δίπλα και βλέπω αυτό.
Έπαιζε τσόντα κανονικά και ήταν και μέρα μεσημέρι. Μ'αρέσει που την δείχνει και στον υπολογιστή δίπλα, μάλλον για κανέναν που θέλει να αράξει στην καρέκλα να βαρέσει μια παχιά. Στον δε όροφο με τα ερωτικά αξεσουάρ, ακριβώς δίπλα είχε παιδικά παιχνίδια. Δεν ξέρω πιο διεστράμμενο μυαλό έχει αυτές τις ιδέες αλλά μιλάμε για μεγάλο καραγκιόζη.
Επιστρέφω στον σταθμό των τρένων με σκοπό να φάω κάτι και μετά να πάω στη Yama-dera. Όπως τρώω το σούσι μου αρχίζω να αναρωτιέμαι αν χωρίς να κοιτάξω τις φωτογραφίες μου θυμάμαι που είδα τι; Που έφαγα; Που έμεινα; Οι απαντήσεις φυσικά ήταν όχι σε όλα. Έτσι αποφάσισα να αναβάλω τη Yama-dera, να κινηθώ χαλαρά εντός Sendai και την επόμενη μέρα να είμαι ξεκούραστος για το φεστιβάλ. Όταν επιστρέψω στη Sendai θα δω τι θα κάνω. Έτσι λοιπόν επέστρεψα στο ξενοδοχείο και ξεράθηκα.
Το βράδυ έκανα ένα πέρασμα από τις στοές πάλι και μετά πήγα στην περιοχή Kokubuncho που διάβαζα ότι είναι τα εστιατόρια και τα μπαρ.
Καθώς περιφέρομαι στην περιοχή αρχίζω να παρατηρώ περίεργα άτομα, πολλούς κράχτες για μαγαζιά και κάτι μαγαζιά πολύ παράξενα. Τα αγνόησα προς στιγμήν γιατί πείναγα σαν τρελός. Έφαγα τρομερά yakitori εδώ αλλά δυστυχώς δεν συγκράτησα το μαγαζί. Παράγγελνες μέσω του κινητού σου και στα έφερναν στο τραπέζι! Προφανώς ήταν στα Γιαπωνέζικα κι εμένα με βοήθησε ο υπάλληλος. Αφού έφαγα ξεκίνησα την χαλαρή βόλτα και να παρατηρώ καλύτερα. Βλέπω καλά; Maid cafe και BUNNY cafe; Μα εδώ δεν έχει πολλούς τουρίστες και πόσοι από αυτούς να είναι τόσο κριντζιάρηδες που θα περάσουν το κατώφλι τέτοιων μαγαζιών; Και όλα αυτά τα μαγαζιά (κάθε 10 μέτρα κι ένα) με men information και κάτι πρόσωπα γυναικών με τηλέφωνα και τιμές τι είναι; Δεν απαγορεύεται η πορνεία στην Ιαπωνία;
Μήνυμα στη Ρωσίδα να δώσει εξηγήσεις. Αυτά τα μαγαζιά είναι για συνοδούς. Θεωρητικά είναι μόνο για παρέα αλλά ποιος ξερει που καταλήγει το πράγμα πίσω από κλειστές πόρτες και προφανώς απευθύνονται σε Γιαπωνέζους κυρίως, παίζει να μην μιλανε καν Αγγλικά. Δηλαδή μου λες ότι τα maid και bunny cafes απευθύνονται στους παρθένους Γιαπωνέζους μαλακοπίτουρες (σε ελεύθερη μετάφραση); Μπα, μάλλον σε ηλικίες 40-60. Ακραίες απόψεις του στυλ βάψιμο μπλε και πέταμα στον Ειρηνικό ωκεανό προφανώς τις καταδικάζω. Χαίρομαι που είδα αυτό το μέρος γιατί θα έφευγα με τελείως λάθος εντύπωση από την χώρα. Θα τα ριχνα όλα στους τουρίστες.