Señor_Nada
Member
- Μηνύματα
- 1.651
- Likes
- 9.284
- Ταξίδι-Όνειρο
- Άβυσσος
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Tokyo (μέρος 1ο)
- Tokyo (μέρος 2ο)
- Nikko & Tokyo (μέρος 3ο)
- Nagano
- Takayama & Shirakawa-gō
- Kanazawa & Sendai (μέρος 1ο)
- Hirosaki & Sendai (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 1ο)
- Kyoto (μέρος 2ο)
- Kyoto (μέρος 3ο) & Nara
- Osaka (μέρος 1ο)
- Osaka (μέρος 2ο) & Himeji
- Hiroshima (μέρος 1ο)
- Miyajima & Hiroshima (μέρος 2ο)
- Tokyo (μέρος 4ο)
Hirosaki & Sendai (μέρος 2ο)
Ξύπνησα ξεκούραστος και με διάθεση στα ύψη μιας και περίμενα το φεστιβάλ Neputa πως και πως. Ξεκίνησα την μέρα μου μ'ένα κάφε στην αλυσίδα Veloce που υπάρχει σε πάρα πολλές πόλεις της Ιαπωνίας. Περιμένω τον americano μου στο ταμείο, όταν τον φέρνει η barista βλέπω την ταμία να παίρνει μια έκφραση απελπισίας, παίρνει τον καφέ και πηγαίνει να προσθέσει κι άλλον! Ο χαρακτηρισμός τίμιοι πέρναγε συνέχεια απ'το μυαλό μου.
Η Hirosaki δεν ήταν στα πλάνα μου, έκανα έρευνα τελευταίας στιγμής για το τι έχει να δω πριν το φεστιβάλ που ξεκινούσε στις 7 το απόγευμα. Στην πόλη έφτασα μετά τις 14:00. Πάλι είχα περιορισμένο χρόνο. Το ξενοδοχείο ήταν ακριβώς πάνω στο δρόμο που θα πέρναγε το φεστιβάλ. Κατέβαινα με τις παντόφλες που λέει ο λόγος.
Έκανα την πρώτη βόλτα μου περιμένοντας να δω στολισμούς. Εκτός από αυτά τα ψάρια δεν είδα κάτι άλλο.
Ουσιαστικά είχα χρόνο για να επισκεφθώ μόνο ένα πράγμα κι αυτό ήταν το κάστρο της πόλης, τον περιβάλλοντα χώρο του δηλαδή. Η ευρύτερη περιοχή διαθέτει ναούς,σπίτια σαμουράι και παραδοσιακούς Γιαπωνέζικους κήπους. Οι κήποι χρέωναν είσοδο και δεν ασχολήθηκα, κυρίως επειδή πείναγα. Σκέφτηκα να κάτσω στο καφέ ακριβώς έξω από τον κήπο που ήταν καθαρά σε Ευρωπαϊκό στυλ, από τα φαγητά μέχρι την διακόσμηση και πως ήταν ντυμένοι οι υπάλληλοι. Δεν μιλούσαν Αγγλικά κι επειδή έπρεπε να κλείσεις θέση μέσω μια οθόνης, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη κι αποχώρησα. Το ίδιο το κτίριο ήταν σαν να έχει βγει από Ευρωπαϊκή πόλη.
Έκατσα στο καφέ banton που ήταν εκεί κοντά και ήταν κι αυτό σε Ευρωπαϊκό στυλ. Πολύ ωραίος χώρος. Εδώ έφαγα ένα πιάτο που το αποκαλούν rice curry και είναι ρύζι με μια σάλτσα που θυμίζει κοκκινιστό και υπάρχει σε πολλές παραλλαγές με κρέατα ή λαχανικά. Είναι χαρακτηριστικό πιάτο που σερβίρεται σε καφέ. Σε όλες τις πόλεις που πήγα νομίζω το είδα. Αυτό το πιάτο αποτελεί μία από τις πιο φτηνές επιλογές. Ο χώρος του καφέ banton.
Στο κάστρο γίνονταν κάποιες εργασίες αποκατάστεις και μεγάλο τμήμα ήταν καλυμμένο με σιδεριές.
Γύρω απ΄το κάστρο υπάρχει τάφρος.
Γενικά ο χώρος γύρω απ'το κάστρο ήταν ωραίος για βόλτα. Εκεί κοντά βρίσκεται το μουσείο Neputa αφιερωμένο στο φεστιβάλ, που μπορείτε να δείτε τα άρματα της παρέλασης και να μάθετε για την ιστορία του. Από την στιγμή που θα έβλεπα το ίδιο το φεστιβάλ, κάτι τέτοιο δεν με ενδιέφερε.
Είχε πάει 16:30, είχε φτάσει η ώρα να επιστρέψω στο ξενοδοχείο να κάνω ένα ντουζ, να ξεκουραστώ λίγο και να βγω για τον λόγο που είχα έρθει μέχρι το βόρειο κομμάτι του Honsu. Κατά την επιστροφή μου έβλεπα τα πρώτα άρματα να κατευθύνονται στην αφετηρία.
Αυτό που με τρόμαξε ήταν ότι οι Γιαπωνέζοι, σχεδόν 3 ώρες πριν ξεκινήσει το σόου, είχαν πιάσει θέση είτε με την φυσική τους παρουσία είτε με κάποια καρέκλα ή ακόμα και μονωτική ταινία(!), κάνοντας ξεκάθαρο ότι το πρώτο τραπέζι πίστα τους ανήκει.
Δεν θορυβήθηκα! Συνέχισα με το πλάνο που είχα. Ξαναβγήκα κατά τις 18:00. Πλέον οι πρώτες σειρές στο πεζοδρόμιο ήταν όλες πιασμένες. Δεν με πείραζε, έτσι κι αλλιώς κάθονταν κι έβλεπες άνετα από πίσω. Γινόταν πανικός από street food. Ήθελα να δοκιμάσω πράγματα, αλλά δεν ήθελα να μείνω με το πλαστικό στο χέρι. Αποφάσισα να περιμένω μέχρι το τέλος του φεστιβάλ για ότι αποφάγια έχουν περισσέψει.
Το φεστιβάλ Neputa ξεκίνησε από τοπικό μύθο, μια παράδοση που υπάρχει απ'το 800 μΧ και κατά την οποία ένας στρατηγός κατάφερε να τραβήξει την προσοχή κάποιων ανταρτών που κρύβονταν, φτιάχνοντας μεγάλα φωτεινά φανάρια και παίζοντας μουσική. Σήμερα παρελάζουν άρματα με μεγάλα φανάρια και απίθανες Γιαπωνέζικες ζωγραφιές. Το χαρακτηριστικό στη Hirosaki είναι το σχήμα των αρμάτων που είναι σαν βεντάλια. Τα άρματα συνοδεύονται απο ρυθμικό χτύπημα τυμπάνων και Γιαπωνέζικες κραυγές. Όλα αυτά σε ένα πολύ εύθυμο κλίμα.
Είναι περασμένες 7, ο ήλιος έχει πέσει και το πρώτο τύμπανο κάνει την εμφάνισή του.
Στη φώτο με το μακακάκι έγραψα ότι κάτι τέτοιες εικόνες είναι ο λόγος που μου αρέσει να ταξιδεύω. Αυτό το γεγονός μου πρόσφερε τέτοιες εικόνες για πάνω από 2 ώρες. Κοιτούσα αποσβολωμένος και δεν πήρα χαμπάρι πότε πέρασε η ώρα.
Προσέξτε ότι πάνω στο άρμα βρίσκονται άνθρωποι και αυτό το κομμάτι περιστρέφεται. Υπήρχαν κάποιοι που το γύριζαν με σχοινιά. Πρέπει να ήταν ζόρι. Έτσι μπορούσες να δεις τι ζωγραφιές από όλες τις μεριές. Και τι Ιαπωνία είσαι αν κάποιες ζωγραφιές δεν είναι σπλατεριές.
Σε κάποια φάση ήθελα να φωτογραφήσω ένα άρμα αλλά δεν γύρναγε καλά απ'τη μεριά μου. Ξενερώνω και γυρνάω να δω τα άρματα απ΄την άλλη μεριά. Ένας ηλικιωμένος Γιαπωνέζος με σκούντηξε για να μου δείξει ότι τώρα είχε γυρίσει προς το μέρος μου. Αφιερώνω αυτή τη φώτο στον αφανή αυτόν ήρωα.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να γράψω περισσότερα για αυτό το δίωρο έπος. Πίστευα ότι για το ξενοδοχείο είχα δώσει 60ε και όχι 90ε. Είδα ότι ήταν 90ε τώρα που το ξανακοίταξα για την ιστορία. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Όταν ξεχνώ πόσα έχω δώσει και μου μένουν μόνο οι αναμνήσεις, δεν θέλω κάτι άλλο. Σίγουρα το highlight αυτού του ταξιδιού, με μόνο ένα ακόμα μέρος να αγγίζει το μεγαλείο του.
Ευτυχώς βρήκα στο τέλος και κάτι gyozas που ήταν τρομερά και έφυγα χορτάτος από όλες τις απόψεις.
Την επόμενη μέρα η συνήθεια που έγινε λατρεία, τρένο πολύ πρωί κι επιστροφή στη Sendai. Στο σταθμό Hirosaki ήμουν από τις 8 κι εννοείται πως ήθελα καφέ. Πάω στο μοναδικό καφέ που πρόσεξα και βλέπω ότι έχει 2 υπάλληλους μέσα. Η αυτομάτη πόρτα ήταν λίγο ανοιχτή. Πλησιάζω την πόρτα αλλά δεν ανοίγει, κουνάω το χέρι στο μάτι μήπως έχει κολλήσει, τίποτα! Το θολωμένο μου μυαλό σκέφτεται ότι μπορεί να χει κολλήσει και την σπρώχνω με τα χέρια για να μπω. Μπαίνω, λέω καλημέρα και οι υπάλληλοι με κοιτάνε έντρομες. Καφές; Ρωτάω ντροπαλά. Μου λένε ναι και βλέπω την μία υπάλληλο να μου ετοιμάζει τον καφέ και την άλλη να τρέχει να ανοίξει το μαγαζί. Προφανώς ήταν κλειστό, αλλά δεν με έδιωξαν. Αισθάνθηκα πολύ άσχημα και το έκανε ακόμα χειρότερο μια ηλικιωμένη μασκοφορούσα Γιαπωνέζα που με κοίταζε με δολοφονικό βλέμμα από την τζαμαρία.
Φτάνω πάλι στη Sendai. Έχω να επιλέξω μεταξύ δύο εκδρομών. Matsushima bay ή Yama-dera. Επέλεξα τους ναούς στο βουνό, τη Yama-dera, γιατί εκτός του ότι με ενθουσίαζε περισσότερο ήταν πιο εύκολο να πάω. Πηγαίνει τρένο μέχρι ένα σημείο και μετά συνεχίζεις με τα πόδια.
Αν κοιτάξετε ευθεία πάνω θα δείτε που είναι οι ναοί. Ήθελε κανα 45λεπτο σίγουρο η ανάβαση.
Η ανάβαση είχε πάρα πολύ κούραση. Η μπλούζα είχε ποτίστει από ιδρώτα στο 50% θα λεγα. Σίγουρα όμως σε ανταμείβει η θέα.
Τι φοβερό σημείο για ναό είναι αυτό;
Είχε κι άλλους ναούς το μέρος, θέλει τον χρόνο του.
Μου άρεσε αλλά και να χα φύγει κατευθείαν για Kyoto θα ήταν καλή ιδέα, ίσως και προτιμότερο.
Η Sendai είναι μια πόλη που είναι γεμάτη ψησταριές. Ένιωθα πως είμαι τσικνοπέμπτη στην Ελλάδα! Γι'αυτό την πρωτη μέρα έφαγα yakitori και τώρα σκεφτόμουν να δοκιμάσω βοδινό wagyu. Ευτυχώς στην κουβέντα που είχαμε πιάσει στην Takayama μου είχαν πει ότι η Sendai φημίζεται για τη βοδινή γλώσσα. Πράγματι υπήρχε παντού. Έτσι όπως την κόβουν μοιάζει με φιλετάκι. Εύκολα θα την πάταγα. Έπρεπε να πάω κάπου με μικρό ρίσκο. Η Ρωσίδα είναι χορτοφάγος, δεν μπορούσα να βασιστώ σε αυτήν. Δοκίμασε το Kotora μου λέει, το εγκρίνουν κρεατοφάγοι. Έχει ένα μαγαζί στο σταθμό και μερικά ακόμα στην πόλη. Τρόμαξα να το βρω σε τόσους ορόφους. Ευτυχώς είχε θέση. Έρχεται ο σερβιτόρος, του δείχνω τι θέλω να παραγγείλω, τον βλέπω που κοιτάει με βλέμμα μπούφου και το δειχνω ξανά και ξανά. Το κύκλωνα, του έλεγα έχεις καταλάβει ε; Ναι ναι. Ε ο τύπος έφερε το ακριβώς από πάνω! Η κωμωδία της καθημερινότητας που δεν με εκνευρίζει, με κάνει να γελάω. Προφανώς δεν είπα τίποτα. Προτιμούσα την επιλογή που είχε μόνο βόδι, αυτό που έφερε είχε και χοιρινό. Είναι μαγαζί που ψήνεις μόνος σου το κρέας. Ήταν πραγματικά πεντανόστιμο κρέας. Το wagyu ήταν σαν να έφαγα βούτυρο. Δεν θα το πρότεινα το μαγαζί όμως γιατί είναι μικρά κομμάτια κρέατος που περισσότερο δοκιμάζεις παρά τρως κανονικά. Οι τιμές ειναι 20+ και φεύγει 30+ εύκολα.
Κρίμα που δεν θύμαμαι το μαγαζί με τα yakitori που έτρωγες με 2ε το ένα. Το κακό με τη Sendai είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαγαζιών είχε το όνομα γραμμένο με Γιαπωνέζικους χαρακτήρες μόνο.
Προφανώς δεν ξαναπάτησα στο αίσχος κομμάτι με τα maid και bunny cafes. Πήγα στις στοές, συγκεκριμένα σε ένα κομμάτι με υποστοές που είχε πολλά μπαρ και φαγάδικα. Εδώ όλα τα μαγαζιά ήταν τρύπες και το να πιάσεις κουβέντα με τους διπλανούς είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο. Οι μεγάλες παρέες έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγάδικα στην Ιαπωνία.
Ξύπνησα ξεκούραστος και με διάθεση στα ύψη μιας και περίμενα το φεστιβάλ Neputa πως και πως. Ξεκίνησα την μέρα μου μ'ένα κάφε στην αλυσίδα Veloce που υπάρχει σε πάρα πολλές πόλεις της Ιαπωνίας. Περιμένω τον americano μου στο ταμείο, όταν τον φέρνει η barista βλέπω την ταμία να παίρνει μια έκφραση απελπισίας, παίρνει τον καφέ και πηγαίνει να προσθέσει κι άλλον! Ο χαρακτηρισμός τίμιοι πέρναγε συνέχεια απ'το μυαλό μου.
Η Hirosaki δεν ήταν στα πλάνα μου, έκανα έρευνα τελευταίας στιγμής για το τι έχει να δω πριν το φεστιβάλ που ξεκινούσε στις 7 το απόγευμα. Στην πόλη έφτασα μετά τις 14:00. Πάλι είχα περιορισμένο χρόνο. Το ξενοδοχείο ήταν ακριβώς πάνω στο δρόμο που θα πέρναγε το φεστιβάλ. Κατέβαινα με τις παντόφλες που λέει ο λόγος.
Έκανα την πρώτη βόλτα μου περιμένοντας να δω στολισμούς. Εκτός από αυτά τα ψάρια δεν είδα κάτι άλλο.
Ουσιαστικά είχα χρόνο για να επισκεφθώ μόνο ένα πράγμα κι αυτό ήταν το κάστρο της πόλης, τον περιβάλλοντα χώρο του δηλαδή. Η ευρύτερη περιοχή διαθέτει ναούς,σπίτια σαμουράι και παραδοσιακούς Γιαπωνέζικους κήπους. Οι κήποι χρέωναν είσοδο και δεν ασχολήθηκα, κυρίως επειδή πείναγα. Σκέφτηκα να κάτσω στο καφέ ακριβώς έξω από τον κήπο που ήταν καθαρά σε Ευρωπαϊκό στυλ, από τα φαγητά μέχρι την διακόσμηση και πως ήταν ντυμένοι οι υπάλληλοι. Δεν μιλούσαν Αγγλικά κι επειδή έπρεπε να κλείσεις θέση μέσω μια οθόνης, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη κι αποχώρησα. Το ίδιο το κτίριο ήταν σαν να έχει βγει από Ευρωπαϊκή πόλη.
Έκατσα στο καφέ banton που ήταν εκεί κοντά και ήταν κι αυτό σε Ευρωπαϊκό στυλ. Πολύ ωραίος χώρος. Εδώ έφαγα ένα πιάτο που το αποκαλούν rice curry και είναι ρύζι με μια σάλτσα που θυμίζει κοκκινιστό και υπάρχει σε πολλές παραλλαγές με κρέατα ή λαχανικά. Είναι χαρακτηριστικό πιάτο που σερβίρεται σε καφέ. Σε όλες τις πόλεις που πήγα νομίζω το είδα. Αυτό το πιάτο αποτελεί μία από τις πιο φτηνές επιλογές. Ο χώρος του καφέ banton.
Στο κάστρο γίνονταν κάποιες εργασίες αποκατάστεις και μεγάλο τμήμα ήταν καλυμμένο με σιδεριές.
Γύρω απ΄το κάστρο υπάρχει τάφρος.
Γενικά ο χώρος γύρω απ'το κάστρο ήταν ωραίος για βόλτα. Εκεί κοντά βρίσκεται το μουσείο Neputa αφιερωμένο στο φεστιβάλ, που μπορείτε να δείτε τα άρματα της παρέλασης και να μάθετε για την ιστορία του. Από την στιγμή που θα έβλεπα το ίδιο το φεστιβάλ, κάτι τέτοιο δεν με ενδιέφερε.
Είχε πάει 16:30, είχε φτάσει η ώρα να επιστρέψω στο ξενοδοχείο να κάνω ένα ντουζ, να ξεκουραστώ λίγο και να βγω για τον λόγο που είχα έρθει μέχρι το βόρειο κομμάτι του Honsu. Κατά την επιστροφή μου έβλεπα τα πρώτα άρματα να κατευθύνονται στην αφετηρία.
Αυτό που με τρόμαξε ήταν ότι οι Γιαπωνέζοι, σχεδόν 3 ώρες πριν ξεκινήσει το σόου, είχαν πιάσει θέση είτε με την φυσική τους παρουσία είτε με κάποια καρέκλα ή ακόμα και μονωτική ταινία(!), κάνοντας ξεκάθαρο ότι το πρώτο τραπέζι πίστα τους ανήκει.
Δεν θορυβήθηκα! Συνέχισα με το πλάνο που είχα. Ξαναβγήκα κατά τις 18:00. Πλέον οι πρώτες σειρές στο πεζοδρόμιο ήταν όλες πιασμένες. Δεν με πείραζε, έτσι κι αλλιώς κάθονταν κι έβλεπες άνετα από πίσω. Γινόταν πανικός από street food. Ήθελα να δοκιμάσω πράγματα, αλλά δεν ήθελα να μείνω με το πλαστικό στο χέρι. Αποφάσισα να περιμένω μέχρι το τέλος του φεστιβάλ για ότι αποφάγια έχουν περισσέψει.
Το φεστιβάλ Neputa ξεκίνησε από τοπικό μύθο, μια παράδοση που υπάρχει απ'το 800 μΧ και κατά την οποία ένας στρατηγός κατάφερε να τραβήξει την προσοχή κάποιων ανταρτών που κρύβονταν, φτιάχνοντας μεγάλα φωτεινά φανάρια και παίζοντας μουσική. Σήμερα παρελάζουν άρματα με μεγάλα φανάρια και απίθανες Γιαπωνέζικες ζωγραφιές. Το χαρακτηριστικό στη Hirosaki είναι το σχήμα των αρμάτων που είναι σαν βεντάλια. Τα άρματα συνοδεύονται απο ρυθμικό χτύπημα τυμπάνων και Γιαπωνέζικες κραυγές. Όλα αυτά σε ένα πολύ εύθυμο κλίμα.
Είναι περασμένες 7, ο ήλιος έχει πέσει και το πρώτο τύμπανο κάνει την εμφάνισή του.
Στη φώτο με το μακακάκι έγραψα ότι κάτι τέτοιες εικόνες είναι ο λόγος που μου αρέσει να ταξιδεύω. Αυτό το γεγονός μου πρόσφερε τέτοιες εικόνες για πάνω από 2 ώρες. Κοιτούσα αποσβολωμένος και δεν πήρα χαμπάρι πότε πέρασε η ώρα.
Προσέξτε ότι πάνω στο άρμα βρίσκονται άνθρωποι και αυτό το κομμάτι περιστρέφεται. Υπήρχαν κάποιοι που το γύριζαν με σχοινιά. Πρέπει να ήταν ζόρι. Έτσι μπορούσες να δεις τι ζωγραφιές από όλες τις μεριές. Και τι Ιαπωνία είσαι αν κάποιες ζωγραφιές δεν είναι σπλατεριές.
Σε κάποια φάση ήθελα να φωτογραφήσω ένα άρμα αλλά δεν γύρναγε καλά απ'τη μεριά μου. Ξενερώνω και γυρνάω να δω τα άρματα απ΄την άλλη μεριά. Ένας ηλικιωμένος Γιαπωνέζος με σκούντηξε για να μου δείξει ότι τώρα είχε γυρίσει προς το μέρος μου. Αφιερώνω αυτή τη φώτο στον αφανή αυτόν ήρωα.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να γράψω περισσότερα για αυτό το δίωρο έπος. Πίστευα ότι για το ξενοδοχείο είχα δώσει 60ε και όχι 90ε. Είδα ότι ήταν 90ε τώρα που το ξανακοίταξα για την ιστορία. Αυτό νομίζω τα λέει όλα. Όταν ξεχνώ πόσα έχω δώσει και μου μένουν μόνο οι αναμνήσεις, δεν θέλω κάτι άλλο. Σίγουρα το highlight αυτού του ταξιδιού, με μόνο ένα ακόμα μέρος να αγγίζει το μεγαλείο του.
Ευτυχώς βρήκα στο τέλος και κάτι gyozas που ήταν τρομερά και έφυγα χορτάτος από όλες τις απόψεις.
Την επόμενη μέρα η συνήθεια που έγινε λατρεία, τρένο πολύ πρωί κι επιστροφή στη Sendai. Στο σταθμό Hirosaki ήμουν από τις 8 κι εννοείται πως ήθελα καφέ. Πάω στο μοναδικό καφέ που πρόσεξα και βλέπω ότι έχει 2 υπάλληλους μέσα. Η αυτομάτη πόρτα ήταν λίγο ανοιχτή. Πλησιάζω την πόρτα αλλά δεν ανοίγει, κουνάω το χέρι στο μάτι μήπως έχει κολλήσει, τίποτα! Το θολωμένο μου μυαλό σκέφτεται ότι μπορεί να χει κολλήσει και την σπρώχνω με τα χέρια για να μπω. Μπαίνω, λέω καλημέρα και οι υπάλληλοι με κοιτάνε έντρομες. Καφές; Ρωτάω ντροπαλά. Μου λένε ναι και βλέπω την μία υπάλληλο να μου ετοιμάζει τον καφέ και την άλλη να τρέχει να ανοίξει το μαγαζί. Προφανώς ήταν κλειστό, αλλά δεν με έδιωξαν. Αισθάνθηκα πολύ άσχημα και το έκανε ακόμα χειρότερο μια ηλικιωμένη μασκοφορούσα Γιαπωνέζα που με κοίταζε με δολοφονικό βλέμμα από την τζαμαρία.
Φτάνω πάλι στη Sendai. Έχω να επιλέξω μεταξύ δύο εκδρομών. Matsushima bay ή Yama-dera. Επέλεξα τους ναούς στο βουνό, τη Yama-dera, γιατί εκτός του ότι με ενθουσίαζε περισσότερο ήταν πιο εύκολο να πάω. Πηγαίνει τρένο μέχρι ένα σημείο και μετά συνεχίζεις με τα πόδια.
Αν κοιτάξετε ευθεία πάνω θα δείτε που είναι οι ναοί. Ήθελε κανα 45λεπτο σίγουρο η ανάβαση.
Η ανάβαση είχε πάρα πολύ κούραση. Η μπλούζα είχε ποτίστει από ιδρώτα στο 50% θα λεγα. Σίγουρα όμως σε ανταμείβει η θέα.
Τι φοβερό σημείο για ναό είναι αυτό;
Είχε κι άλλους ναούς το μέρος, θέλει τον χρόνο του.
Μου άρεσε αλλά και να χα φύγει κατευθείαν για Kyoto θα ήταν καλή ιδέα, ίσως και προτιμότερο.
Η Sendai είναι μια πόλη που είναι γεμάτη ψησταριές. Ένιωθα πως είμαι τσικνοπέμπτη στην Ελλάδα! Γι'αυτό την πρωτη μέρα έφαγα yakitori και τώρα σκεφτόμουν να δοκιμάσω βοδινό wagyu. Ευτυχώς στην κουβέντα που είχαμε πιάσει στην Takayama μου είχαν πει ότι η Sendai φημίζεται για τη βοδινή γλώσσα. Πράγματι υπήρχε παντού. Έτσι όπως την κόβουν μοιάζει με φιλετάκι. Εύκολα θα την πάταγα. Έπρεπε να πάω κάπου με μικρό ρίσκο. Η Ρωσίδα είναι χορτοφάγος, δεν μπορούσα να βασιστώ σε αυτήν. Δοκίμασε το Kotora μου λέει, το εγκρίνουν κρεατοφάγοι. Έχει ένα μαγαζί στο σταθμό και μερικά ακόμα στην πόλη. Τρόμαξα να το βρω σε τόσους ορόφους. Ευτυχώς είχε θέση. Έρχεται ο σερβιτόρος, του δείχνω τι θέλω να παραγγείλω, τον βλέπω που κοιτάει με βλέμμα μπούφου και το δειχνω ξανά και ξανά. Το κύκλωνα, του έλεγα έχεις καταλάβει ε; Ναι ναι. Ε ο τύπος έφερε το ακριβώς από πάνω! Η κωμωδία της καθημερινότητας που δεν με εκνευρίζει, με κάνει να γελάω. Προφανώς δεν είπα τίποτα. Προτιμούσα την επιλογή που είχε μόνο βόδι, αυτό που έφερε είχε και χοιρινό. Είναι μαγαζί που ψήνεις μόνος σου το κρέας. Ήταν πραγματικά πεντανόστιμο κρέας. Το wagyu ήταν σαν να έφαγα βούτυρο. Δεν θα το πρότεινα το μαγαζί όμως γιατί είναι μικρά κομμάτια κρέατος που περισσότερο δοκιμάζεις παρά τρως κανονικά. Οι τιμές ειναι 20+ και φεύγει 30+ εύκολα.
Κρίμα που δεν θύμαμαι το μαγαζί με τα yakitori που έτρωγες με 2ε το ένα. Το κακό με τη Sendai είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαγαζιών είχε το όνομα γραμμένο με Γιαπωνέζικους χαρακτήρες μόνο.
Προφανώς δεν ξαναπάτησα στο αίσχος κομμάτι με τα maid και bunny cafes. Πήγα στις στοές, συγκεκριμένα σε ένα κομμάτι με υποστοές που είχε πολλά μπαρ και φαγάδικα. Εδώ όλα τα μαγαζιά ήταν τρύπες και το να πιάσεις κουβέντα με τους διπλανούς είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο. Οι μεγάλες παρέες έχουν περιορισμένες επιλογές για φαγάδικα στην Ιαπωνία.