Nikos1986
Member
- Μηνύματα
- 1.054
- Likes
- 4.779
- Επόμενο Ταξίδι
- Κανάρια
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αυστραλία - Καλιφόρνια
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 2. Λίγα Λόγια για τα Νησιά Κουκ
- 3. Πρόσβαση & Μετακινήσεις
- 4. Πρόγραμμα
- 5. Αθήνα - Σιγκαπούρη
- 6. Σιγκαπούρη
- 7. Σίδνεϊ
- 8. Σίδνεϊ - Ραροτόνγκα - Αϊτουτάκι
- 9. Αϊτουτάκι (Αρχικές Βόλτες)
- 10. Αϊτουτάκι (Εξερεύνηση Κυρίως Νησιού)
- 11. Αϊτουτάκι (Γύρος Λιμνοθάλασσας)
- 12. Αϊτουτάκι - Ραροτόνγκα
- 13. Ραροτόνγκα (Αβαρούα & Ανατολή)
- 14. Ραροτόνγκα (Αβαρούα & Δύση)
- 15. Ραροτόνγκα (Te Ara & Te Vara Nui)
- 16. Ραροτόνγκα - Σίδνεϊ - Άμπου Ντάμπι - Αθήνα
- 17. Επίλογος
6. Σιγκαπούρη
Για τη Σιγκαπούρη αρκεί το διαβατήριο. Δεν χρειάζεσαι βίζα, ενώ και η SG Arrival Card (SGAC), που ήταν υποχρεωτική μέχρι πέρυσι, πλέον είχε καταργηθεί. Έτσι, σκανάρεις απλά το διαβατήριο στην ηλεκτρονική πύλη στο αεροδρόμιο και μπορείς να βγεις για να γνωρίσεις την πόλη!
Κάτι που μου έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός ότι στις πύλες του μετρό μπορείς να σκανάρεις την τραπεζική κάρτα και να πληρώσεις το κόμιστρο έτσι. Δεν χρειάζεται να βγάλεις εισιτήριο ή κάποια κάρτα για τα ΜΜΜ.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς βγαίνοντας από τον “αποστειρωμένο” χώρο του αεροδρομίου, είναι η απίστευτη υγρασία. Αντικειμενικά, χωρίς να έχει ιδιαίτερη ζέστη (αν θυμάμαι καλά άντε κανένα τριαντάρι), η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική. Όποτε άλλαζες γραμμή, καθώς σχεδόν όλο το δίκτυο που χρησιμοποίησα ήταν εναέριο, περίμενες πώς και πώς να έρθει ο επόμενος κλιματιζόμενος συρμός.
Οι Σιγκαπουριανοί πολύ ευγενικοί, δεν έτρεχαν να μπουν στο βαγόνι. Υπήρχαν μέχρι και γραμμές στην αποβάθρα που σου θύμιζαν να περιμένεις να κατέβει πρώτα ο κόσμος.
Η πλατφόρμα στη στάση Paya Lebar
Επίσης, ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η εξάρτησή τους από την τεχνολογία. Και αλλού βλέπεις αρκετό κόσμο πάνω από το κινητό του, αλλά εκεί το είχαν τερματίσει νομίζω...
Το μετρό της Σιγκαπούρης
Πάντως, οφείλω να ομολογήσω, ότι, αν και πρώτη φορά σε μια τελείως άγνωστη πόλη ένιωθες ασφάλεια να κυκλοφορήσεις έξω. Όλη τη μέρα είχα πάνω μου σε μετρητά όλα τα χρήματα του ταξιδιού και δεν ανησύχησα ποτέ να τσεκάρω το τσαντάκι μου. Ούτε και να έχω το νου και στην τσέπη που κουβαλούσα το κινητό.
Κλείνοντας αυτή τη μικρή παρένθεση για το μετρό και τους κατοίκους της Σιγκαπούρης, πάμε στο Gardens By The Bay...
Το Gardens By The Bay είναι ένα τεράστιο φυσικό πάρκο, έκτασης 1.000 στρεμμάτων, στο προάστιο Marina South. Αποτελείται από 3 υπο-κήπους: τον Bay Central, τον Bay East και τον Bay South. Ο κήπος που επέλεξα να επισκεφθώ, ήταν ο Bay South, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος από τους 3 και άνοιξε το 2012. Τα γνωστότερα αξιοθέατα αυτού του κήπου, είναι τα τεράστια γυάλινα θερμοκήπια (Flower Dome και Cloud Forest). Από τα δύο αυτά τεράστια θερμοκήπια, το πρώτο προσομοιώνει τις συνθήκες του Μεσογειακού κλίματος, ενώ το δεύτερο, το οποίο περιλαμβάνει και ένα τεράστιο καταρράκτη “εσωτερικού χώρου”, προσομοιώνει το κλίμα της τροπικής ζώνης.
Πηγαίνοντας προς το Bay South
Πάντως, πέρα από αυτά τα δύο, ομολογουμένως εντυπωσιακά, θερμοκήπια, περισσότερο ήμουν περίεργος να δω τα Supertrees.
Τα 18 αυτά “δέντρα”, έχουν ύψος από 25 έως 50 μέτρα. Πέρα από την “τουριστική” τους χρήση, στις κατασκευές αυτές έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά, ενώ χρησιμοποιούνται και για τη συλλογή νερού που χρησιμοποιείται στη συνέχεια για την άρδευση των κήπων. Επίσης, χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες ψύξης στα δύο γυάλινα θερμοκήπια.
Καθ’οδόν για τα Supertrees, περνούσες δίπλα από φοίνικες και διάφορα γλυπτά.
Ένα από τα γλυπτά (πάνω), το ποταμάκι (μέση) και τα Supertrees (κάτω)
Πάνω στο ψηλότερο Supertree, βρίσκεται το Supertree Observatory. Στο παρατηρητήριο αυτό, το οποίο εκτείνεται σε 3 επίπεδα, μπορείς να θαυμάσεις τη θέα της πόλης από τα 50 μέτρα. Ειδικά στο ανώτερο επίπεδο, έχεις ανεμπόδιστη θέα 360 μοιρών. Πάντως, είναι αλήθεια ότι τον αέρα του τον έχει εκεί πάνω. Αν και, δεδομένης της αποπνικτικής ατμόσφαιρας, δεν είναι οπωσδήποτε κακό...
Το ξενοδοχείο / mall / καζίνο Marina Bay Sands (πάνω), αριστερά το Flower Dome και δεξιά το Cloud Forest (μέση), η θάλασσα στα ανοικτά της Σιγκαπούρης στα δεξιά (κάτω)
Πέρα από το Observatory, υπάρχει και ο Skyway. Αυτός ο εναέριος διάδρομος, ενώνει δύο από τα Supertrees, ενώ κρέμεται από τα ενδιάμεσά τους. Εντυπωσιασμένος από την σταθερότητα της καμπύλης διαδρομής, η βόλτα εκεί πάνω ήταν ομολογουμένως ωραία.
Φωτογραφίες από το Skyway
Τμήματα των κήπων ήταν κλειστά, λόγω των προετοιμασιών για την αλλαγή του χρόνου. Όμως, είχε και λιγότερο κόσμο, οπότε και γινόταν πολύ πιο άνετα η βόλτα. Ειδικά στο Observatory, την περισσότερη ώρα ήμουν μόνος στην κορυφή, ενώ και στο Skyway περπατούσες ευχάριστα, χωρίς να πηγαίνεις ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα στον κόσμο ή να πρέπει να περιμένεις για να βγάλεις μια φωτογραφία.
Φεύγοντας, ομολογουμένως εντυπωσιασμένος από τα Supertrees, πέρασα από διάφορα ποταμάκια και λιμνούλες που είχαν φτιάξει στους χώρους των κήπων. Μέσα στις λιμνούλες είχε και ψάρια, αληθινά και ψεύτικα.
Σε μια μικρή λιμνούλα είχε και ψάρια (πάνω), ενώ υπήρχαν και μονοπάτια για βόλτα (μέση και κάτω)
Και στον δρόμο της επιστροφής, δεν μπορούσα να μην θαυμάσω μερικά από τα γλυπτά. Ένα από αυτά, ήταν ενός μωρού, το οποίο είχαν καταφέρει να το ισορροπήσουν πάνω σε ένα λεπτό σίδερο, λίγο πάνω από τη μέση του.
Το μωρό ισορροπεί πάνω σε ένα σίδερο (πάνω), ενώ το αιλουροειδές ήταν κατασκευασμένο από πλαστικά απορρίμματα (κάτω)
Καθώς πλέον είχε πάει σχεδόν 4, και με την Singapore να αναχωρεί στις 8:40, ξεκίνησα για το αεροδρόμιο. Παρεμπιπτόντως, η διαδρομή από το Gardens By The Bay έως το Changi διαρκεί γύρω στην ώρα.
Πίσω στο αεροδρόμιο, δεν μπορούσα να μην κάτσω να θαυμάσω το αεροδρόμιο των Σιγκαπουριανών. Είχα κάνει και μια πιο εκτενή βόλτα και πέρυσι, αλλά αυτό το τμήμα του αεροδρομίου δεν το είχα δει...
Φωτογραφίες από το αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης, τον σχεδιασμό του οποίου κατά κοινή ομολογία τον έχουν πάει σε άλλο επίπεδο
Πρώτη στάση στο αεροδρόμιο, το lounge στο οποίο είχα φάει και πρωινό. Έχοντας πλέον φάει από μια εκτενέστερη επιλογή φαγητών, και αφότου παρέλαβα τη χειραποσκευή που είχα αφήσει για φύλαξη το πρωί, κατευθύνθηκα προς την πύλη...
Δίπλα από την Α3, απ’όπου θα αναχωρούσαμε εμείς, στην Α2 θα αναχωρούσε ένα Α380, αν θυμάμαι καλά για Ινδία. Κάπου εκεί άρχισα να σκέφτομαι “βρε λες;”...
Μέσα στην περιέργειά μου, μπαίνω στο FlightRadar και τι να δω; Μου έβγαζε και τη δική μου πτήση προγραμματισμένη με το διώροφο αεροπλάνο!!! Φυσικά δεν περιγράφεται η χαρά μου όταν αντίκρισα το τέρας να έρχεται στη φυσούνα μας!
Τελικά, η καθυστέρηση που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουμε την ανταπόκριση, είχε βγει σε καλό. Πήρα μια γεύση από τη Σιγκαπούρη, μια πόλη που δεν πιστεύω να της έδινα ποτέ σημασία πέρα από transit, και θα πετούσα και με το 380! Και θα γινόταν και ακόμη καλύτερο.
Το 380 που θα μας πήγαινε στο Σίδνεϊ (πάνω) και στην πύλη, περιμένοντας την επιβίβαση (κάτω)
Όταν μου δόθηκε το εισιτήριο της Singapore, είχα πάρει “ενδιάμεση” θέση. Όταν όμως πήγα να κάτσω, έπεσα σε μια παρέα Γιαπωνέζων που ήταν διασκορπισμένοι σε 3 σειρές (δεν ξέρω πώς τους το έκαναν αυτό) και ήθελαν να κάτσουν μαζί. Έτσι παραχώρησα τη θέση μου, και μου έδωσαν τη θέση στο παράθυρο, στην οποία καθόταν ένας από αυτούς.
Αναχωρήσαμε στην ώρα μας, αν και το τεράστιο αεροπλάνο έτρεχε και έτρεχε και φαινόταν πως δεν θα σηκωνόταν ποτέ. Συμπαθητική η Singapore, με το φαγητό απλά καλύτερο από της Scoot. Τα καθίσματα ίδια με του 787 της Scoot μου φάνηκαν, αλλά από την άλλη είχε οθόνες στα καθίσματα.
Στο σκέλος αυτό, όμως, ήταν κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση: τα φτερά του αεροπλάνου. Τα φτερά ήταν πραγματικά τεράστια σε εμβαδό (με θέση πάνω από το φτερό δεν έβλεπες τίποτα από κάτω). Επίσης, μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η ευλυγισία τους. Κατά την πτήση, το φτερό “τέντωνε” και το έβλεπες ολόκληρο. Όταν το αεροπλάνο ήταν προσγειωμένο και το φτερό δεν σήκωνε όλο το βάρος, έβλεπες λίγο μετά τη μέση του φτερού και μετά καμπύλωνε και έβλεπες στο τέλος το πάνω μέρος του wingtip.
Το φτερό κατά την πτήση (πάνω) και λίγα δευτερόλεπτα μετά, καθώς τροχοδρομούσαμε προς την πύλη (κάτω)
Όλως περιέργως, και στη δεύτερη νυχτερινή πτήση κατάφερα και κοιμήθηκα. Ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη αυτή, βέβαια ίσως έπαιξε ρόλο και η βόλτα την προηγούμενη μέρα και το γεγονός ότι ήμουν ήδη με ένα πεντάωρο, το πολύ, ύπνο. Εν τέλει, προσγειωθήκαμε κατά τις 8 το πρωί. Στο αεροδρόμιο παίζει να ήταν η φορά που ξεμπέρδεψα πιο γρήγορα από το immigration. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός ότι ο υπάλληλος που τσέκαρε το διαβατήριο και τη φόρμα εισόδου δεν γνώριζε πως στο αεροδρόμιο υπήρχε υπηρεσία φύλαξης αποσκευών. Καθώς είχα κλείσει ξεχωριστό εισιτήριο από εδώ και μετά, ενώ είχα χάσει και την κράτηση για τη διανυκτέρευση, έπρεπε να άφηνα τις βαλίτσες στο αεροδρόμιο, προκειμένου να μπορούσα να βγω για μια βόλτα στην πόλη. Αφότου ρώτησα μια, ομολογουμένως πάρα πολύ ευγενική κυρία στις πληροφορίες, κατευθύνθηκα προς το γραφείο για να αφήσω τα μπαγκάζια και επιτέλους μπορούσα να βγω για μια βόλτα στο πάντα λατρεμένο Σίδνεϊ!
Ας κάνω όμως μια ανασκόπηση της Σιγκαπούρης. Όπως είπα, υπό κανονικές συνθήκες, δεν πιστεύω ότι θα μου κινούσε ποτέ την περιέργεια να την επισκεφθώ. Πέρα από την Αυστραλία, στην οποία έχω αδυναμία, η Σιγκαπούρη μοιάζει με ασχημόπαπο ανάμεσα σε τόσους όμορφους προορισμούς στη ΝΑ Ασία (την οποία δεν έχω επισκεφθεί ακόμα). Ομολογουμένως, η πόλη είναι κατασκευασμένη από τον άνθρωπο, χωρίς τα φυσικά τοπία και την πλούσια ιστορία των γειτονικών χωρών. Παρ’όλ’αυτά, η πόλη-κράτος είναι ασφαλέστατη και σε αυτή μπορείς να κινηθείς όσο πιο ξέγνοιαστα μπορείς, κυρίως συγκρινόμενη με τις τριγύρω, αλλά και τις Ευρωπαϊκές, χώρες. Ούτε μια στιγμή δεν ασχολήθηκα με το να ελέγξω τις τσέπες μου. Είσαι ξέγνοιαστος να απορροφηθείς από τη βόλτα σου και με ό,τι αξιοθέατο έχεις μπροστά σου. Ναι, η απίστευτη υγρασία κάνει αποπνικτική την ατμόσφαιρα και ο τροπικός ήλιος χτυπάει ανελέητα. Ίσως να μην έκανα ένα σχεδόν δωδεκάωρο ταξίδι για να πάω μόνο εκεί (δεδομένου και του υψηλού κόστους της διαμονής και του φαγητού). Όμως πιστεύω πως μπορείς να ξεκόψεις 2-3 μέρες από ένα μεγαλύτερο ταξίδι σε κάποια χώρα της περιοχής για να δεις και κάποια αξιοθέατά της, εκμεταλλευόμενος μια λίγο “μεγάλη” ανταπόκριση στις πτήσεις.
Για τη Σιγκαπούρη αρκεί το διαβατήριο. Δεν χρειάζεσαι βίζα, ενώ και η SG Arrival Card (SGAC), που ήταν υποχρεωτική μέχρι πέρυσι, πλέον είχε καταργηθεί. Έτσι, σκανάρεις απλά το διαβατήριο στην ηλεκτρονική πύλη στο αεροδρόμιο και μπορείς να βγεις για να γνωρίσεις την πόλη!
Κάτι που μου έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός ότι στις πύλες του μετρό μπορείς να σκανάρεις την τραπεζική κάρτα και να πληρώσεις το κόμιστρο έτσι. Δεν χρειάζεται να βγάλεις εισιτήριο ή κάποια κάρτα για τα ΜΜΜ.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς βγαίνοντας από τον “αποστειρωμένο” χώρο του αεροδρομίου, είναι η απίστευτη υγρασία. Αντικειμενικά, χωρίς να έχει ιδιαίτερη ζέστη (αν θυμάμαι καλά άντε κανένα τριαντάρι), η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική. Όποτε άλλαζες γραμμή, καθώς σχεδόν όλο το δίκτυο που χρησιμοποίησα ήταν εναέριο, περίμενες πώς και πώς να έρθει ο επόμενος κλιματιζόμενος συρμός.
Οι Σιγκαπουριανοί πολύ ευγενικοί, δεν έτρεχαν να μπουν στο βαγόνι. Υπήρχαν μέχρι και γραμμές στην αποβάθρα που σου θύμιζαν να περιμένεις να κατέβει πρώτα ο κόσμος.
Η πλατφόρμα στη στάση Paya Lebar
Επίσης, ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η εξάρτησή τους από την τεχνολογία. Και αλλού βλέπεις αρκετό κόσμο πάνω από το κινητό του, αλλά εκεί το είχαν τερματίσει νομίζω...
Το μετρό της Σιγκαπούρης
Πάντως, οφείλω να ομολογήσω, ότι, αν και πρώτη φορά σε μια τελείως άγνωστη πόλη ένιωθες ασφάλεια να κυκλοφορήσεις έξω. Όλη τη μέρα είχα πάνω μου σε μετρητά όλα τα χρήματα του ταξιδιού και δεν ανησύχησα ποτέ να τσεκάρω το τσαντάκι μου. Ούτε και να έχω το νου και στην τσέπη που κουβαλούσα το κινητό.
Κλείνοντας αυτή τη μικρή παρένθεση για το μετρό και τους κατοίκους της Σιγκαπούρης, πάμε στο Gardens By The Bay...
Το Gardens By The Bay είναι ένα τεράστιο φυσικό πάρκο, έκτασης 1.000 στρεμμάτων, στο προάστιο Marina South. Αποτελείται από 3 υπο-κήπους: τον Bay Central, τον Bay East και τον Bay South. Ο κήπος που επέλεξα να επισκεφθώ, ήταν ο Bay South, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος από τους 3 και άνοιξε το 2012. Τα γνωστότερα αξιοθέατα αυτού του κήπου, είναι τα τεράστια γυάλινα θερμοκήπια (Flower Dome και Cloud Forest). Από τα δύο αυτά τεράστια θερμοκήπια, το πρώτο προσομοιώνει τις συνθήκες του Μεσογειακού κλίματος, ενώ το δεύτερο, το οποίο περιλαμβάνει και ένα τεράστιο καταρράκτη “εσωτερικού χώρου”, προσομοιώνει το κλίμα της τροπικής ζώνης.
Πηγαίνοντας προς το Bay South
Πάντως, πέρα από αυτά τα δύο, ομολογουμένως εντυπωσιακά, θερμοκήπια, περισσότερο ήμουν περίεργος να δω τα Supertrees.
Τα 18 αυτά “δέντρα”, έχουν ύψος από 25 έως 50 μέτρα. Πέρα από την “τουριστική” τους χρήση, στις κατασκευές αυτές έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά, ενώ χρησιμοποιούνται και για τη συλλογή νερού που χρησιμοποιείται στη συνέχεια για την άρδευση των κήπων. Επίσης, χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες ψύξης στα δύο γυάλινα θερμοκήπια.
Καθ’οδόν για τα Supertrees, περνούσες δίπλα από φοίνικες και διάφορα γλυπτά.
Ένα από τα γλυπτά (πάνω), το ποταμάκι (μέση) και τα Supertrees (κάτω)
Πάνω στο ψηλότερο Supertree, βρίσκεται το Supertree Observatory. Στο παρατηρητήριο αυτό, το οποίο εκτείνεται σε 3 επίπεδα, μπορείς να θαυμάσεις τη θέα της πόλης από τα 50 μέτρα. Ειδικά στο ανώτερο επίπεδο, έχεις ανεμπόδιστη θέα 360 μοιρών. Πάντως, είναι αλήθεια ότι τον αέρα του τον έχει εκεί πάνω. Αν και, δεδομένης της αποπνικτικής ατμόσφαιρας, δεν είναι οπωσδήποτε κακό...
Το ξενοδοχείο / mall / καζίνο Marina Bay Sands (πάνω), αριστερά το Flower Dome και δεξιά το Cloud Forest (μέση), η θάλασσα στα ανοικτά της Σιγκαπούρης στα δεξιά (κάτω)
Πέρα από το Observatory, υπάρχει και ο Skyway. Αυτός ο εναέριος διάδρομος, ενώνει δύο από τα Supertrees, ενώ κρέμεται από τα ενδιάμεσά τους. Εντυπωσιασμένος από την σταθερότητα της καμπύλης διαδρομής, η βόλτα εκεί πάνω ήταν ομολογουμένως ωραία.
Φωτογραφίες από το Skyway
Τμήματα των κήπων ήταν κλειστά, λόγω των προετοιμασιών για την αλλαγή του χρόνου. Όμως, είχε και λιγότερο κόσμο, οπότε και γινόταν πολύ πιο άνετα η βόλτα. Ειδικά στο Observatory, την περισσότερη ώρα ήμουν μόνος στην κορυφή, ενώ και στο Skyway περπατούσες ευχάριστα, χωρίς να πηγαίνεις ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα στον κόσμο ή να πρέπει να περιμένεις για να βγάλεις μια φωτογραφία.
Φεύγοντας, ομολογουμένως εντυπωσιασμένος από τα Supertrees, πέρασα από διάφορα ποταμάκια και λιμνούλες που είχαν φτιάξει στους χώρους των κήπων. Μέσα στις λιμνούλες είχε και ψάρια, αληθινά και ψεύτικα.
Σε μια μικρή λιμνούλα είχε και ψάρια (πάνω), ενώ υπήρχαν και μονοπάτια για βόλτα (μέση και κάτω)
Και στον δρόμο της επιστροφής, δεν μπορούσα να μην θαυμάσω μερικά από τα γλυπτά. Ένα από αυτά, ήταν ενός μωρού, το οποίο είχαν καταφέρει να το ισορροπήσουν πάνω σε ένα λεπτό σίδερο, λίγο πάνω από τη μέση του.
Το μωρό ισορροπεί πάνω σε ένα σίδερο (πάνω), ενώ το αιλουροειδές ήταν κατασκευασμένο από πλαστικά απορρίμματα (κάτω)
Καθώς πλέον είχε πάει σχεδόν 4, και με την Singapore να αναχωρεί στις 8:40, ξεκίνησα για το αεροδρόμιο. Παρεμπιπτόντως, η διαδρομή από το Gardens By The Bay έως το Changi διαρκεί γύρω στην ώρα.
Πίσω στο αεροδρόμιο, δεν μπορούσα να μην κάτσω να θαυμάσω το αεροδρόμιο των Σιγκαπουριανών. Είχα κάνει και μια πιο εκτενή βόλτα και πέρυσι, αλλά αυτό το τμήμα του αεροδρομίου δεν το είχα δει...
Φωτογραφίες από το αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης, τον σχεδιασμό του οποίου κατά κοινή ομολογία τον έχουν πάει σε άλλο επίπεδο
Πρώτη στάση στο αεροδρόμιο, το lounge στο οποίο είχα φάει και πρωινό. Έχοντας πλέον φάει από μια εκτενέστερη επιλογή φαγητών, και αφότου παρέλαβα τη χειραποσκευή που είχα αφήσει για φύλαξη το πρωί, κατευθύνθηκα προς την πύλη...
Δίπλα από την Α3, απ’όπου θα αναχωρούσαμε εμείς, στην Α2 θα αναχωρούσε ένα Α380, αν θυμάμαι καλά για Ινδία. Κάπου εκεί άρχισα να σκέφτομαι “βρε λες;”...
Μέσα στην περιέργειά μου, μπαίνω στο FlightRadar και τι να δω; Μου έβγαζε και τη δική μου πτήση προγραμματισμένη με το διώροφο αεροπλάνο!!! Φυσικά δεν περιγράφεται η χαρά μου όταν αντίκρισα το τέρας να έρχεται στη φυσούνα μας!
Τελικά, η καθυστέρηση που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουμε την ανταπόκριση, είχε βγει σε καλό. Πήρα μια γεύση από τη Σιγκαπούρη, μια πόλη που δεν πιστεύω να της έδινα ποτέ σημασία πέρα από transit, και θα πετούσα και με το 380! Και θα γινόταν και ακόμη καλύτερο.
Το 380 που θα μας πήγαινε στο Σίδνεϊ (πάνω) και στην πύλη, περιμένοντας την επιβίβαση (κάτω)
Όταν μου δόθηκε το εισιτήριο της Singapore, είχα πάρει “ενδιάμεση” θέση. Όταν όμως πήγα να κάτσω, έπεσα σε μια παρέα Γιαπωνέζων που ήταν διασκορπισμένοι σε 3 σειρές (δεν ξέρω πώς τους το έκαναν αυτό) και ήθελαν να κάτσουν μαζί. Έτσι παραχώρησα τη θέση μου, και μου έδωσαν τη θέση στο παράθυρο, στην οποία καθόταν ένας από αυτούς.
Αναχωρήσαμε στην ώρα μας, αν και το τεράστιο αεροπλάνο έτρεχε και έτρεχε και φαινόταν πως δεν θα σηκωνόταν ποτέ. Συμπαθητική η Singapore, με το φαγητό απλά καλύτερο από της Scoot. Τα καθίσματα ίδια με του 787 της Scoot μου φάνηκαν, αλλά από την άλλη είχε οθόνες στα καθίσματα.
Στο σκέλος αυτό, όμως, ήταν κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση: τα φτερά του αεροπλάνου. Τα φτερά ήταν πραγματικά τεράστια σε εμβαδό (με θέση πάνω από το φτερό δεν έβλεπες τίποτα από κάτω). Επίσης, μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η ευλυγισία τους. Κατά την πτήση, το φτερό “τέντωνε” και το έβλεπες ολόκληρο. Όταν το αεροπλάνο ήταν προσγειωμένο και το φτερό δεν σήκωνε όλο το βάρος, έβλεπες λίγο μετά τη μέση του φτερού και μετά καμπύλωνε και έβλεπες στο τέλος το πάνω μέρος του wingtip.
Το φτερό κατά την πτήση (πάνω) και λίγα δευτερόλεπτα μετά, καθώς τροχοδρομούσαμε προς την πύλη (κάτω)
Όλως περιέργως, και στη δεύτερη νυχτερινή πτήση κατάφερα και κοιμήθηκα. Ήταν μια αναπάντεχη έκπληξη αυτή, βέβαια ίσως έπαιξε ρόλο και η βόλτα την προηγούμενη μέρα και το γεγονός ότι ήμουν ήδη με ένα πεντάωρο, το πολύ, ύπνο. Εν τέλει, προσγειωθήκαμε κατά τις 8 το πρωί. Στο αεροδρόμιο παίζει να ήταν η φορά που ξεμπέρδεψα πιο γρήγορα από το immigration. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός ότι ο υπάλληλος που τσέκαρε το διαβατήριο και τη φόρμα εισόδου δεν γνώριζε πως στο αεροδρόμιο υπήρχε υπηρεσία φύλαξης αποσκευών. Καθώς είχα κλείσει ξεχωριστό εισιτήριο από εδώ και μετά, ενώ είχα χάσει και την κράτηση για τη διανυκτέρευση, έπρεπε να άφηνα τις βαλίτσες στο αεροδρόμιο, προκειμένου να μπορούσα να βγω για μια βόλτα στην πόλη. Αφότου ρώτησα μια, ομολογουμένως πάρα πολύ ευγενική κυρία στις πληροφορίες, κατευθύνθηκα προς το γραφείο για να αφήσω τα μπαγκάζια και επιτέλους μπορούσα να βγω για μια βόλτα στο πάντα λατρεμένο Σίδνεϊ!
Ας κάνω όμως μια ανασκόπηση της Σιγκαπούρης. Όπως είπα, υπό κανονικές συνθήκες, δεν πιστεύω ότι θα μου κινούσε ποτέ την περιέργεια να την επισκεφθώ. Πέρα από την Αυστραλία, στην οποία έχω αδυναμία, η Σιγκαπούρη μοιάζει με ασχημόπαπο ανάμεσα σε τόσους όμορφους προορισμούς στη ΝΑ Ασία (την οποία δεν έχω επισκεφθεί ακόμα). Ομολογουμένως, η πόλη είναι κατασκευασμένη από τον άνθρωπο, χωρίς τα φυσικά τοπία και την πλούσια ιστορία των γειτονικών χωρών. Παρ’όλ’αυτά, η πόλη-κράτος είναι ασφαλέστατη και σε αυτή μπορείς να κινηθείς όσο πιο ξέγνοιαστα μπορείς, κυρίως συγκρινόμενη με τις τριγύρω, αλλά και τις Ευρωπαϊκές, χώρες. Ούτε μια στιγμή δεν ασχολήθηκα με το να ελέγξω τις τσέπες μου. Είσαι ξέγνοιαστος να απορροφηθείς από τη βόλτα σου και με ό,τι αξιοθέατο έχεις μπροστά σου. Ναι, η απίστευτη υγρασία κάνει αποπνικτική την ατμόσφαιρα και ο τροπικός ήλιος χτυπάει ανελέητα. Ίσως να μην έκανα ένα σχεδόν δωδεκάωρο ταξίδι για να πάω μόνο εκεί (δεδομένου και του υψηλού κόστους της διαμονής και του φαγητού). Όμως πιστεύω πως μπορείς να ξεκόψεις 2-3 μέρες από ένα μεγαλύτερο ταξίδι σε κάποια χώρα της περιοχής για να δεις και κάποια αξιοθέατά της, εκμεταλλευόμενος μια λίγο “μεγάλη” ανταπόκριση στις πτήσεις.
Last edited: