Nikos1986
Member
- Μηνύματα
- 1.054
- Likes
- 4.779
- Επόμενο Ταξίδι
- Κανάρια
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αυστραλία - Καλιφόρνια
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 2. Λίγα Λόγια για τα Νησιά Κουκ
- 3. Πρόσβαση & Μετακινήσεις
- 4. Πρόγραμμα
- 5. Αθήνα - Σιγκαπούρη
- 6. Σιγκαπούρη
- 7. Σίδνεϊ
- 8. Σίδνεϊ - Ραροτόνγκα - Αϊτουτάκι
- 9. Αϊτουτάκι (Αρχικές Βόλτες)
- 10. Αϊτουτάκι (Εξερεύνηση Κυρίως Νησιού)
- 11. Αϊτουτάκι (Γύρος Λιμνοθάλασσας)
- 12. Αϊτουτάκι - Ραροτόνγκα
- 13. Ραροτόνγκα (Αβαρούα & Ανατολή)
- 14. Ραροτόνγκα (Αβαρούα & Δύση)
- 15. Ραροτόνγκα (Te Ara & Te Vara Nui)
- 16. Ραροτόνγκα - Σίδνεϊ - Άμπου Ντάμπι - Αθήνα
- 17. Επίλογος
16. Ραροτόνγκα - Σίδνεϊ - Άμπου Ντάμπι - Αθήνα
Το ταξίδι της επιστροφής φαινόταν (και ήταν) πιο σύντομο από το πήγαινε. Θα αναχωρούσα από τη Ραροτόνγκα στις 9 το πρωί και ύστερα από ένα έξι ώρες και κάτι θα έφτανα στο Σίδνεϊ στις 12:30 το μεσημεράκι της επόμενης μέρας. Στο Σίδνεϊ θα είχα τη μέρα ελεύθερη, μέχρι τις 21:25, οπότε και θα πετούσα για το Άμπου Ντάμπι, στο οποίο θα έφτανα λίγο πριν τις 5, τα επόμενα χαράματα. Από εκεί, στις 9:15 το πρωί θα ξεκινούσα για την Αθήνα, φτάνοντας σε εμάς στις 12:35 το μεσημεράκι.
Ύστερα λοιπόν από ένα γρήγορο πρωινό, ξεκίνησα για το αεροδρόμιο. Σήμερα η μέρα ήταν μουντή, ενώ από τα μέσα της διαδρομής είχε αρχίσει να βρέχει. Πάντως, μεταξύ μας, μια χαρά τελικά είχε κάτσει το ρίσκο του καιρού. Παρότι ο Νοέμβριος σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου των βροχών, κανονική βροχή συνάντησα πρώτη φορά σήμερα, 24/11.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Ραροτόνγκα, άφησα το αυτοκίνητο στο γκισέ της Avis. Σε αντίθεση με την παραλαβή του, που ουσιαστικά δεν είχε κόσμο, στην παράδοσή του γινόταν ένας χαμός. Είχε μόλις φτάσει το αεροπλάνο από το Σίδνεϊ, αυτό που θα έπαιρνα για τον γυρισμό, και είχε κάμποσα άτομα μπροστά. Τρεις από αυτούς δεν είχαν κάνει καν κράτηση από πριν. Έφαγα λίγη ώρα στην ουρά...
Αφότου άφησα τα κλειδιά και ευχαρίστησα την κυρία για τη συμβουλή της να επισκεφθώ την πρώτη μέρα την Punanga Nui, ξεκίνησα για το γκισέ. Ο υπάλληλος του check-in μας έδινε κάρτες, τις οποίες συμπληρώναμε με τα συνηθισμένα στοιχεία: αριθμός πτήσης, ονοματεπώνυμο κλπ. Την κάρτα αυτή την παραδίναμε στους υπαλλήλους του immigration, πριν τον έλεγχο των χειραποσκευών. Εν τέλει, επιβιβαστήκαμε στο γεμάτο και πάλι αεροπλάνο και αρχίσαμε να τροχοδρομούμε, υπό βροχή, κανένα τέταρτο πριν την προγραμματισμένη ώρα απογείωσης. Η πτήση από τη Ραροτόνγκα προς το Σίδνεϊ θα ήταν η πρώτη που θα έκανα ολόκληρη υπό το φως του ήλιου (πέρα από το σύντομο πήγαινε - έλα στο Αϊτουτάκι).
Φεύγοντας από τη Ραροτόνγκα (πάνω), και καθ'οδόν για την Τόνγκα (μέση & κάτω)
Αφότου ανεβήκαμε πάνω από τα σύννεφα, η πτήση κύλισε μια χαρά. Πλέον είχαμε ήλιο, ενώ από κάτω επιτέλους έβλεπες το απέραντο της θάλασσας και περιστασιακά και κάποια στεριά. Πέρα από την Τόνγκα, ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το τοπίο στο σημείο που εκβάλλει ο Wairoa, καμιά 50αριά χιλιόμετρα βόρεια του Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας! Ευτυχώς το πετύχαμε χωρίς σύννεφα!
Το σημείο που ο Wairoa εκβάλλει στον ωκεανό
Η επόμενη στεριά που θα βλέπαμε θα ήταν η Αυστραλία. Κρυφά ήλπιζα ότι θα έβλεπα και το λιμάνι για φωτογράφηση, αλλά τελικά προσεγγίσαμε από τα νότια. Περάσαμε από τα προάστια Bundeena, Cronulla, και τον Bottany Bay.
Το Port Hacking (πάνω), η Cronulla Peninsula (μέση) και ο Bottany Bay (κάτω), λίγο πριν την προσγείωση στο Σίδνεϊ
Αν και ο ουρανός από τη Νέα Ζηλανδία έως το Σίδνεϊ ήταν ανέφελος, πάνω από τη στεριά της Αυστραλίας είχαν πλακώσει μαύρα σύννεφα, ενώ με το που προσγειωθήκαμε διαπιστώσαμε ότι μόλις είχε βρέξει και είχε αέρα και ψύχρα.
Όντας ερωτευμένος με την πόλη, ακόμη και με τις λίγες ώρες που θα είχα για την ανταπόκριση, δεν θα έχανα την ευκαιρία να κατέβω στο λιμάνι. Στην πορεία, ο αέρας και η ψύχρα αποδείχθηκαν τα μικρά προβλήματα. Στον έλεγχο διαβατηρίων συνάντησα μια ατέλειωτη ουρά, πρέπει να έφαγα στην αναμονή τουλάχιστον 1,5 ώρα. Κάποια στιγμή, όταν τελείωσα, κατευθύνθηκα γρήγορα στο γραφείο για να αφήσω τις βαλίτσες και έτρεξα προς το μετρό.
Τσάμπα κόπος... Το τριήμερο αυτό, θα γίνονταν έργα στις γραμμές του μετρό και είχαν κλείσει διάφοροι σταθμοί τριγύρω από το αεροδρόμιο, συμπεριλαμβανομένων και των 2 σταθμών που το εξυπηρετούν. Αντ’αυτού, είχαν βάλει λεωφορεία, ένα δρομολόγιο εκ των οποίων κατευθυνόταν προς το λιμάνι. Αυτό θα έκανε στάσεις σε διάφορους σταθμούς του μετρό (πρώτα σε κάποιους κλειστούς και στη συνέχεια σε ανοικτούς), μέχρι να καταλήξει στην Circular Quay.
Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, ήμουν σίγουρος ότι η πρώτη ανοικτή στάση ήταν η Mascot, σχετικά κοντά στο αεροδρόμιο. Οπότε κατέβηκα εκεί, ελπίζοντας ότι παίρνοντας από εκεί το μετρό θα γλίτωνα χρόνο από την κίνηση στο κέντρο. Δυστυχώς, πηγαίνοντας προς τις σκάλες του μετρό, βλέπω εργάτες και συνειδητοποιώ ότι τελικά η στάση ήταν και αυτή κλειστή. Κάπου εκεί αρχίζει καπάκι να ρίχνει και καρεκλοπόδαρα...
Οπότε, ξαναεπιστρέφω στη στάση του λεωφορείου, για να περιμένω το επόμενο δρομολόγιο από το αεροδρόμιο. Το οποίο, τουλάχιστον, πέρασε σχετικά γρήγορα. Πάντως είχε και τα αστεία του. Ήμουν εγώ, ο ξένος, παραδίπλα κάτι γιαγιάδες από εκεί και έψαχναν να βρουν πού είναι τελικά η πρώτη στάση του μετρό για να κατέβουν. Ρωτάνε εμένα, αρχίζω να ψάχνω στο κινητό, βγάζω και το σχεδιάγραμμα του μετρό, τελικά το βρίσκουμε. Ρίξαμε ένα γέλιο πάντως, που έπεσαν στην περίπτωση, στον επισκέπτη για να τις κατατοπίσει.
Τελικά, έχοντας προσγειωθεί στις 12:30, κοιτάζοντας τώρα τους χρόνους στις φωτογραφίες, έφτασα στην Circular Quay υπό βροχή λίγο πριν τις 4. Ήταν από τις φορές που έλεγες “επιτέλους τα κατάφερα”! Ευτυχώς ήξερα τα κατατόπια, οπότε πήγα γραμμή προς κάτι McDonald’s που είχε εκεί, ώστε αφενός να φάω κάτι στα γρήγορα και αφετέρου να κερδίσω λίγο χρόνο μπας και σταματούσε η βροχή.
Έχοντας φτάσει με τα πολλά στη Circular Quay
Σε αυτό ήμουν τυχερός. Μέχρι να τελειώσω το φαγητό η βροχή σταμάτησε. Φυσικά δεν έχασα χρόνο. Θα είχα μία ώρα ακόμα για να έκανα μια γρήγορη βόλτα, πριν πάρω πάλι το τραμ και το λεωφορείο για το αεροδρόμιο.
Η Γέφυρα (πάνω) και η Όπερα (κάτω), στην Κυκλική Αποβάθρα
Η θέα προς την CBD (πάνω) και το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο Customs' House (κάτω)
Επιστρέφοντας στο αεροδρόμιο, άρχισε και πάλι να βρέχει. Πάντως, ακόμη και την τελευταία μέρα και σε πείσμα των συγκυριών, στο Σίδνεϊ, την βόλτα την έκανα!
Στο αεροδρόμιο έφτασα λίγο πριν τις 7, οπότε και έκλεινε το γραφείο που είχα αφήσει τις βαλίτσες. Παρέλαβα τις βαλίτσες, έκανα check-in στην Etihad και περίμενα την επιβίβαση στο αεροπλάνο που θα έφευγε ακριβώς στις 21:15.
Στο 777 της Etihad, λίγο πριν την αναχώρηση
Φτάνοντας στο Άμπου Ντάμπι στις 4 και κάτι τα χαράματα, όλη η σχεδόν 15ωρη πτήση κύλισε στο σκοτάδι. Πέρα από τις ταινίες που είδα και ύπνο που έριξα, το άλλο αξιοσημείωτο που θυμάμαι από την πτήση αυτή ήταν οι πάμπολλες αστραπές που βλέπαμε από το παράθυρο, πετώντας πάνω από τη νότια Ινδία και τη Σρι Λάνκα. Δυστυχώς με την πίσσα σκοτάδι έξω, το κινητό δεν εστίαζε εύκολα και βλέποντας τα βίντεο που τράβηξα, δεν φαίνονται καθαρά...
Τελικά στο αεροδρόμιο προσγειωθήκαμε μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα. Στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο είχα βρεθεί τελευταία φορά το 2011 και αυτό που θυμόμουν ήταν ότι το αεροδρόμιο μου είχε φανεί μικρό. Προφανώς είχαν γίνει εργασίες επέκτασης όλα αυτά τα χρόνια. Το αεροδρόμιο πλέον είναι μεγάλο, εντυπωσιακό και μέσα αλλά και έξω, με τις κυματιστές οροφές και τους μεγάλους ενιαίους χώρους. Επίσης, παρά την ώρα, πολλά μαγαζιά ήταν ανοικτά, οπότε και έκατσα για να φάω πρωινό. Η τελευταία πτήση αυτού του ταξιδιού, θα αναχωρούσε λίγο μετά τις 9 για την Αθήνα.
Μία από τις μεγάλες αίθουσες του αεροδρομίου του Άμπου Ντάμπι
Κάπου μόλις τελείωσα με το πρωινό και άρχισα να κατευθύνομαι προς την πύλη, ο ήλιος είχε αρχίσει να ανατέλλει. Η μέρα επιτέλους ξημέρωνε.
Χαζεύοντας την ανατολή, ενώ περιμένουμε την πτήση για Αθήνα
Το εσωτερικό του αεροδρομίου, πηγαίνοντας προς την πύλη
Τελικά, και από εδώ απογειωθήκαμε στην ώρα μας, 9:15 ακριβώς. Τελειώνοντας με τις πτήσεις του ταξιδιού, οι μόνες που καθυστέρησαν (και η μία χάθηκε) ήταν αυτές στο πήγαινε στο Σίδνεϊ. Μικρό εν τέλει το κακό, όπως τελικά εξελίχθηκε το όλο ταξίδι...
Η εντυπωσιακή, κυματιστή, οροφή του αεροδρομίου
Το Yas Island, με την πίστα της Formula 1 και ο θόλος του Ferrari World
Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να πετάξαμε πάνω από Σαουδική Αραβία και Αίγυπτο. Για όσο μας το επέτρεπαν τα σύννεφα, θυμάμαι βλέπαμε αρχικά έρημο, θάλασσα, έρημο και στη συνέχεια διασχίσαμε την Ελλάδα από τα νότια προς βορά.
Φωτογραφίες από τη μικρή παράκαμψη που κάναμε, μέχρι να βγούμε στη Μεσόγειο
Φτάνοντας στην Αττική (πάνω), η Βάρκιζα (μέση) και τροχοδρομώντας προς την πύλη του Ελ. Βενιζέλου (κάτω)
Περάσαμε πάνω από τη Βάρκιζα και φτάσαμε στην Αθήνα, μαζί με τις αδερφικές Αραβικές, γύρω στις 1 παρά τέταρτο.
Το ταξίδι της επιστροφής φαινόταν (και ήταν) πιο σύντομο από το πήγαινε. Θα αναχωρούσα από τη Ραροτόνγκα στις 9 το πρωί και ύστερα από ένα έξι ώρες και κάτι θα έφτανα στο Σίδνεϊ στις 12:30 το μεσημεράκι της επόμενης μέρας. Στο Σίδνεϊ θα είχα τη μέρα ελεύθερη, μέχρι τις 21:25, οπότε και θα πετούσα για το Άμπου Ντάμπι, στο οποίο θα έφτανα λίγο πριν τις 5, τα επόμενα χαράματα. Από εκεί, στις 9:15 το πρωί θα ξεκινούσα για την Αθήνα, φτάνοντας σε εμάς στις 12:35 το μεσημεράκι.
Ύστερα λοιπόν από ένα γρήγορο πρωινό, ξεκίνησα για το αεροδρόμιο. Σήμερα η μέρα ήταν μουντή, ενώ από τα μέσα της διαδρομής είχε αρχίσει να βρέχει. Πάντως, μεταξύ μας, μια χαρά τελικά είχε κάτσει το ρίσκο του καιρού. Παρότι ο Νοέμβριος σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου των βροχών, κανονική βροχή συνάντησα πρώτη φορά σήμερα, 24/11.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο της Ραροτόνγκα, άφησα το αυτοκίνητο στο γκισέ της Avis. Σε αντίθεση με την παραλαβή του, που ουσιαστικά δεν είχε κόσμο, στην παράδοσή του γινόταν ένας χαμός. Είχε μόλις φτάσει το αεροπλάνο από το Σίδνεϊ, αυτό που θα έπαιρνα για τον γυρισμό, και είχε κάμποσα άτομα μπροστά. Τρεις από αυτούς δεν είχαν κάνει καν κράτηση από πριν. Έφαγα λίγη ώρα στην ουρά...
Αφότου άφησα τα κλειδιά και ευχαρίστησα την κυρία για τη συμβουλή της να επισκεφθώ την πρώτη μέρα την Punanga Nui, ξεκίνησα για το γκισέ. Ο υπάλληλος του check-in μας έδινε κάρτες, τις οποίες συμπληρώναμε με τα συνηθισμένα στοιχεία: αριθμός πτήσης, ονοματεπώνυμο κλπ. Την κάρτα αυτή την παραδίναμε στους υπαλλήλους του immigration, πριν τον έλεγχο των χειραποσκευών. Εν τέλει, επιβιβαστήκαμε στο γεμάτο και πάλι αεροπλάνο και αρχίσαμε να τροχοδρομούμε, υπό βροχή, κανένα τέταρτο πριν την προγραμματισμένη ώρα απογείωσης. Η πτήση από τη Ραροτόνγκα προς το Σίδνεϊ θα ήταν η πρώτη που θα έκανα ολόκληρη υπό το φως του ήλιου (πέρα από το σύντομο πήγαινε - έλα στο Αϊτουτάκι).
Φεύγοντας από τη Ραροτόνγκα (πάνω), και καθ'οδόν για την Τόνγκα (μέση & κάτω)
Αφότου ανεβήκαμε πάνω από τα σύννεφα, η πτήση κύλισε μια χαρά. Πλέον είχαμε ήλιο, ενώ από κάτω επιτέλους έβλεπες το απέραντο της θάλασσας και περιστασιακά και κάποια στεριά. Πέρα από την Τόνγκα, ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το τοπίο στο σημείο που εκβάλλει ο Wairoa, καμιά 50αριά χιλιόμετρα βόρεια του Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας! Ευτυχώς το πετύχαμε χωρίς σύννεφα!
Το σημείο που ο Wairoa εκβάλλει στον ωκεανό
Η επόμενη στεριά που θα βλέπαμε θα ήταν η Αυστραλία. Κρυφά ήλπιζα ότι θα έβλεπα και το λιμάνι για φωτογράφηση, αλλά τελικά προσεγγίσαμε από τα νότια. Περάσαμε από τα προάστια Bundeena, Cronulla, και τον Bottany Bay.
Το Port Hacking (πάνω), η Cronulla Peninsula (μέση) και ο Bottany Bay (κάτω), λίγο πριν την προσγείωση στο Σίδνεϊ
Αν και ο ουρανός από τη Νέα Ζηλανδία έως το Σίδνεϊ ήταν ανέφελος, πάνω από τη στεριά της Αυστραλίας είχαν πλακώσει μαύρα σύννεφα, ενώ με το που προσγειωθήκαμε διαπιστώσαμε ότι μόλις είχε βρέξει και είχε αέρα και ψύχρα.
Όντας ερωτευμένος με την πόλη, ακόμη και με τις λίγες ώρες που θα είχα για την ανταπόκριση, δεν θα έχανα την ευκαιρία να κατέβω στο λιμάνι. Στην πορεία, ο αέρας και η ψύχρα αποδείχθηκαν τα μικρά προβλήματα. Στον έλεγχο διαβατηρίων συνάντησα μια ατέλειωτη ουρά, πρέπει να έφαγα στην αναμονή τουλάχιστον 1,5 ώρα. Κάποια στιγμή, όταν τελείωσα, κατευθύνθηκα γρήγορα στο γραφείο για να αφήσω τις βαλίτσες και έτρεξα προς το μετρό.
Τσάμπα κόπος... Το τριήμερο αυτό, θα γίνονταν έργα στις γραμμές του μετρό και είχαν κλείσει διάφοροι σταθμοί τριγύρω από το αεροδρόμιο, συμπεριλαμβανομένων και των 2 σταθμών που το εξυπηρετούν. Αντ’αυτού, είχαν βάλει λεωφορεία, ένα δρομολόγιο εκ των οποίων κατευθυνόταν προς το λιμάνι. Αυτό θα έκανε στάσεις σε διάφορους σταθμούς του μετρό (πρώτα σε κάποιους κλειστούς και στη συνέχεια σε ανοικτούς), μέχρι να καταλήξει στην Circular Quay.
Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, ήμουν σίγουρος ότι η πρώτη ανοικτή στάση ήταν η Mascot, σχετικά κοντά στο αεροδρόμιο. Οπότε κατέβηκα εκεί, ελπίζοντας ότι παίρνοντας από εκεί το μετρό θα γλίτωνα χρόνο από την κίνηση στο κέντρο. Δυστυχώς, πηγαίνοντας προς τις σκάλες του μετρό, βλέπω εργάτες και συνειδητοποιώ ότι τελικά η στάση ήταν και αυτή κλειστή. Κάπου εκεί αρχίζει καπάκι να ρίχνει και καρεκλοπόδαρα...
Οπότε, ξαναεπιστρέφω στη στάση του λεωφορείου, για να περιμένω το επόμενο δρομολόγιο από το αεροδρόμιο. Το οποίο, τουλάχιστον, πέρασε σχετικά γρήγορα. Πάντως είχε και τα αστεία του. Ήμουν εγώ, ο ξένος, παραδίπλα κάτι γιαγιάδες από εκεί και έψαχναν να βρουν πού είναι τελικά η πρώτη στάση του μετρό για να κατέβουν. Ρωτάνε εμένα, αρχίζω να ψάχνω στο κινητό, βγάζω και το σχεδιάγραμμα του μετρό, τελικά το βρίσκουμε. Ρίξαμε ένα γέλιο πάντως, που έπεσαν στην περίπτωση, στον επισκέπτη για να τις κατατοπίσει.
Τελικά, έχοντας προσγειωθεί στις 12:30, κοιτάζοντας τώρα τους χρόνους στις φωτογραφίες, έφτασα στην Circular Quay υπό βροχή λίγο πριν τις 4. Ήταν από τις φορές που έλεγες “επιτέλους τα κατάφερα”! Ευτυχώς ήξερα τα κατατόπια, οπότε πήγα γραμμή προς κάτι McDonald’s που είχε εκεί, ώστε αφενός να φάω κάτι στα γρήγορα και αφετέρου να κερδίσω λίγο χρόνο μπας και σταματούσε η βροχή.
Έχοντας φτάσει με τα πολλά στη Circular Quay
Σε αυτό ήμουν τυχερός. Μέχρι να τελειώσω το φαγητό η βροχή σταμάτησε. Φυσικά δεν έχασα χρόνο. Θα είχα μία ώρα ακόμα για να έκανα μια γρήγορη βόλτα, πριν πάρω πάλι το τραμ και το λεωφορείο για το αεροδρόμιο.
Η Γέφυρα (πάνω) και η Όπερα (κάτω), στην Κυκλική Αποβάθρα
Η θέα προς την CBD (πάνω) και το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο Customs' House (κάτω)
Επιστρέφοντας στο αεροδρόμιο, άρχισε και πάλι να βρέχει. Πάντως, ακόμη και την τελευταία μέρα και σε πείσμα των συγκυριών, στο Σίδνεϊ, την βόλτα την έκανα!
Στο αεροδρόμιο έφτασα λίγο πριν τις 7, οπότε και έκλεινε το γραφείο που είχα αφήσει τις βαλίτσες. Παρέλαβα τις βαλίτσες, έκανα check-in στην Etihad και περίμενα την επιβίβαση στο αεροπλάνο που θα έφευγε ακριβώς στις 21:15.
Στο 777 της Etihad, λίγο πριν την αναχώρηση
Φτάνοντας στο Άμπου Ντάμπι στις 4 και κάτι τα χαράματα, όλη η σχεδόν 15ωρη πτήση κύλισε στο σκοτάδι. Πέρα από τις ταινίες που είδα και ύπνο που έριξα, το άλλο αξιοσημείωτο που θυμάμαι από την πτήση αυτή ήταν οι πάμπολλες αστραπές που βλέπαμε από το παράθυρο, πετώντας πάνω από τη νότια Ινδία και τη Σρι Λάνκα. Δυστυχώς με την πίσσα σκοτάδι έξω, το κινητό δεν εστίαζε εύκολα και βλέποντας τα βίντεο που τράβηξα, δεν φαίνονται καθαρά...
Τελικά στο αεροδρόμιο προσγειωθήκαμε μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα. Στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο είχα βρεθεί τελευταία φορά το 2011 και αυτό που θυμόμουν ήταν ότι το αεροδρόμιο μου είχε φανεί μικρό. Προφανώς είχαν γίνει εργασίες επέκτασης όλα αυτά τα χρόνια. Το αεροδρόμιο πλέον είναι μεγάλο, εντυπωσιακό και μέσα αλλά και έξω, με τις κυματιστές οροφές και τους μεγάλους ενιαίους χώρους. Επίσης, παρά την ώρα, πολλά μαγαζιά ήταν ανοικτά, οπότε και έκατσα για να φάω πρωινό. Η τελευταία πτήση αυτού του ταξιδιού, θα αναχωρούσε λίγο μετά τις 9 για την Αθήνα.
Μία από τις μεγάλες αίθουσες του αεροδρομίου του Άμπου Ντάμπι
Κάπου μόλις τελείωσα με το πρωινό και άρχισα να κατευθύνομαι προς την πύλη, ο ήλιος είχε αρχίσει να ανατέλλει. Η μέρα επιτέλους ξημέρωνε.
Χαζεύοντας την ανατολή, ενώ περιμένουμε την πτήση για Αθήνα
Το εσωτερικό του αεροδρομίου, πηγαίνοντας προς την πύλη
Τελικά, και από εδώ απογειωθήκαμε στην ώρα μας, 9:15 ακριβώς. Τελειώνοντας με τις πτήσεις του ταξιδιού, οι μόνες που καθυστέρησαν (και η μία χάθηκε) ήταν αυτές στο πήγαινε στο Σίδνεϊ. Μικρό εν τέλει το κακό, όπως τελικά εξελίχθηκε το όλο ταξίδι...
Η εντυπωσιακή, κυματιστή, οροφή του αεροδρομίου
Το Yas Island, με την πίστα της Formula 1 και ο θόλος του Ferrari World
Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να πετάξαμε πάνω από Σαουδική Αραβία και Αίγυπτο. Για όσο μας το επέτρεπαν τα σύννεφα, θυμάμαι βλέπαμε αρχικά έρημο, θάλασσα, έρημο και στη συνέχεια διασχίσαμε την Ελλάδα από τα νότια προς βορά.
Φωτογραφίες από τη μικρή παράκαμψη που κάναμε, μέχρι να βγούμε στη Μεσόγειο
Φτάνοντας στην Αττική (πάνω), η Βάρκιζα (μέση) και τροχοδρομώντας προς την πύλη του Ελ. Βενιζέλου (κάτω)
Περάσαμε πάνω από τη Βάρκιζα και φτάσαμε στην Αθήνα, μαζί με τις αδερφικές Αραβικές, γύρω στις 1 παρά τέταρτο.
Last edited: