Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 13/4 Miraflores (Lima)
- 14/4 Miraflores και πτήση για Βολιβία
- 15/4 Santa Cruz de la Sierra
- 16-18/4 Sucre
- 17/4 Sucre
- 18/4 Τελευταία μέρα στο Σούκρε
- 19-21/4 Potosi
- 20/4 2η μέρα Ποτοσι
- 21/4 Potosi mines & Uyuni
- 22/4 Salar de Uyuni
- 23/4 La Paz
- 24/4 Copa Libertadores
- 25/4 Tiwanaku
- 26/4 Valle de la Luna
- 27 & 28/4 Copacabana
- 29 & 30/4 Arequipa
- 1/5 Cusco
- 2/5 Cusco
- 3/5 Cusco Part 3
- 5/5 Sacred Valley
- 7/5 Ollantaytambo & 8/5 Machu Picchu
- 9/5 Puerto Maldonado
- 10/5 Lago Sandoval
- Λίμα & επίλογος
17/4 Sucre
Όπως είπαμε η σημερινή μέρα ήταν αφιερωμένη στα μουσεία και το Σούκρε προσφέρει πολλές επιλογές. Ξεκινήσαμε στο Museo del Tesoro, το μουσείο πετρωμάτων κ πολύτιμων λίθων. Θα είμαι ειλικρινής, δεν έχω κάποιο εξειδικευμένο ενδιαφέρον για πετράδια, πολύτιμους λίθους κ κοσμήματα. Το επισκέφθηκα με μεγάλη επιφύλαξη και έχοντας κατά νου ότι μάλλον θα βαρεθώ γρήγορα. Ε λοιπόν εξελίχθηκε σε μια από τις καλύτερες και πιο επιμορφωτικές επισκέψεις σε μουσείο ever. Η ξενάγηση ήταν λεπτομερέστατη κ ενδιαφέρουσα, ο ξεναγός μιλούσε άπταιστα αγγλικά ( ο πρώτος ως ώρας) και κατείχε εξαιρετικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο. Ξεκινώντας με την ιστορία του κτιρίου και συνεχίζοντας με τους τρόπους εξόρυξης και επεξεργασίας των πετρωμάτων, η ξενάγηση καταλήγει στην επίδειξη λίθων στους οποίους ξεχωρίζει το bolivianite, ένα φυσικό κράμα αμέθυστου με κιτρίνη που εξορύσσεται μόνο στη Βολιβία. Στο τέλος της ξενάγησης υπάρχει κοσμηματοπωλείο εντός του μουσείου για αγορές. Απαγορεύονται οι φωτο σε όλη τη διάρκεια της ξενάγησης. Συνίσταται σε όλους, ειδικά αν έχεις σκοπό μετά να επισκεφτείς το Ποτοσι κ τα ορυχεία του.
Επόμενη στάση 100 μέτρα πιο κάτω, στο Casa de la Libertad. Εδώ υπογράφτηκε η ανεξαρτησία της Βολιβίας στις 6/8/1825. Πλούσιο αρχειακό υλικό της εποχής συν μερικά εξτρα, όπως η αίθουσα με τα πορτραίτα όλων των προέδρων της Βολιβίας. Μέρος μεγάλης ιστορικής σημασίας για τους ντόπιους.
Ο προαύλιος χώρος του μουσείου
Τοξότης από την Chiquitania, της σαβάνας στην ευρύτερη περιοχή του διαμερίσματος της Σάντα Κρουζ
Προτομή του Μπολιβαρ
Η διακήρυξη της ανεξαρτησίας
Bandera de Macha. Ο Αργεντίνος επαναστάτης Μπελγκράνο κάποια στιγμή συνειδητοποίησε ότι και οι δυο πλευρές πολεμάνε με τα ίδια χρώματα, το κοκκινοκίτρινο της Ισπανίας. Ετσι σχεδίασε 2 σημαίες σε λευκό και γαλάζιο, από τις οποίες προέκυψε αργότερα η σημερινή σημαία της Αργεντινής. Η μια σημαία του Μπελγκράνο βρίσκεται σε μουσείο της Αργεντινής και η άλλη εδώ.
Δυο δρόμους πάνω από το Casa de la Libertad βρίσκεται το πολεμικό μουσείο. Δεν παρείχε ξεναγό, μόνο 2 φαντάροι στην είσοδο που έκοβαν τα εισιτήρια ( μου μοιάζει βυσματικό το πόστο). Δεν είναι τεράστιο μουσείο αλλά μέσα υπάρχει υλικό (σημαίες, όπλα, στολές) απ' όλες τις μάχες κ πολέμους που συμμετείχε η Βολιβία ( συνήθως χαμένοι). Αν έχετε ιστορικά ενδιαφέροντα, αυτή η επισκέψη θα είναι το έναυσμα να ψαχτείτε λίγο παραπάνω.
Ο τομέας για τον πόλεμο του Ειρηνικού, όπου η Χιλή κατατρόπωσε την Περουβιανοβολιβιανή συμμαχία, κόβοντας στην Βολιβία την πρόσβαση στη θάλασσα με τα έδαφη που κατέκτησε.
Στο τέλος του μουσείου υπάρχουν δυο μούμιες από την μάχη της Tacna το 1880. Είπαμε ότι όλα είναι στα Ισπανικά? Οχι γιατι πλέον εννοείται.
Στην κεντρική πλατεία πάντα αγέρωχος ο στρατηγός Σούκρε
Με όλα αυτά βράδιασε και έπρεπε να τσιμπήσουμε κάτι. Δεν θυμάμαι πως καταλήξαμε εκεί, απλά χαίρομαι γι αυτό. Γενικά δεν συνηθίζω να προτείνω ανεπιφύλακτα εστιατόρια γιατί το γούστο είναι υποκειμενικό κτλ αλλά εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Μια πόρτα που δεν σου κάνει για εστιατόριο, σκαλιά που οδηγούν σε μια αυλή, ψησταριά με κάρβουνα που τη χειρίζεται 60χρονος μάστορας, όλοι οι οιωνοί ήταν θετικοί. Το μόνο εστιατόριο που επισκεφτήκαμε 2 φορές σε όλο το ταξίδι. Churrasqueria Guardamonte εκεί στα πέριξ του κέντρου.
Η κεντρική πλατεία το βράδυ
Όπως είπαμε η σημερινή μέρα ήταν αφιερωμένη στα μουσεία και το Σούκρε προσφέρει πολλές επιλογές. Ξεκινήσαμε στο Museo del Tesoro, το μουσείο πετρωμάτων κ πολύτιμων λίθων. Θα είμαι ειλικρινής, δεν έχω κάποιο εξειδικευμένο ενδιαφέρον για πετράδια, πολύτιμους λίθους κ κοσμήματα. Το επισκέφθηκα με μεγάλη επιφύλαξη και έχοντας κατά νου ότι μάλλον θα βαρεθώ γρήγορα. Ε λοιπόν εξελίχθηκε σε μια από τις καλύτερες και πιο επιμορφωτικές επισκέψεις σε μουσείο ever. Η ξενάγηση ήταν λεπτομερέστατη κ ενδιαφέρουσα, ο ξεναγός μιλούσε άπταιστα αγγλικά ( ο πρώτος ως ώρας) και κατείχε εξαιρετικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο. Ξεκινώντας με την ιστορία του κτιρίου και συνεχίζοντας με τους τρόπους εξόρυξης και επεξεργασίας των πετρωμάτων, η ξενάγηση καταλήγει στην επίδειξη λίθων στους οποίους ξεχωρίζει το bolivianite, ένα φυσικό κράμα αμέθυστου με κιτρίνη που εξορύσσεται μόνο στη Βολιβία. Στο τέλος της ξενάγησης υπάρχει κοσμηματοπωλείο εντός του μουσείου για αγορές. Απαγορεύονται οι φωτο σε όλη τη διάρκεια της ξενάγησης. Συνίσταται σε όλους, ειδικά αν έχεις σκοπό μετά να επισκεφτείς το Ποτοσι κ τα ορυχεία του.
Επόμενη στάση 100 μέτρα πιο κάτω, στο Casa de la Libertad. Εδώ υπογράφτηκε η ανεξαρτησία της Βολιβίας στις 6/8/1825. Πλούσιο αρχειακό υλικό της εποχής συν μερικά εξτρα, όπως η αίθουσα με τα πορτραίτα όλων των προέδρων της Βολιβίας. Μέρος μεγάλης ιστορικής σημασίας για τους ντόπιους.
Ο προαύλιος χώρος του μουσείου

Τοξότης από την Chiquitania, της σαβάνας στην ευρύτερη περιοχή του διαμερίσματος της Σάντα Κρουζ

Προτομή του Μπολιβαρ

Η διακήρυξη της ανεξαρτησίας

Bandera de Macha. Ο Αργεντίνος επαναστάτης Μπελγκράνο κάποια στιγμή συνειδητοποίησε ότι και οι δυο πλευρές πολεμάνε με τα ίδια χρώματα, το κοκκινοκίτρινο της Ισπανίας. Ετσι σχεδίασε 2 σημαίες σε λευκό και γαλάζιο, από τις οποίες προέκυψε αργότερα η σημερινή σημαία της Αργεντινής. Η μια σημαία του Μπελγκράνο βρίσκεται σε μουσείο της Αργεντινής και η άλλη εδώ.


Δυο δρόμους πάνω από το Casa de la Libertad βρίσκεται το πολεμικό μουσείο. Δεν παρείχε ξεναγό, μόνο 2 φαντάροι στην είσοδο που έκοβαν τα εισιτήρια ( μου μοιάζει βυσματικό το πόστο). Δεν είναι τεράστιο μουσείο αλλά μέσα υπάρχει υλικό (σημαίες, όπλα, στολές) απ' όλες τις μάχες κ πολέμους που συμμετείχε η Βολιβία ( συνήθως χαμένοι). Αν έχετε ιστορικά ενδιαφέροντα, αυτή η επισκέψη θα είναι το έναυσμα να ψαχτείτε λίγο παραπάνω.


Ο τομέας για τον πόλεμο του Ειρηνικού, όπου η Χιλή κατατρόπωσε την Περουβιανοβολιβιανή συμμαχία, κόβοντας στην Βολιβία την πρόσβαση στη θάλασσα με τα έδαφη που κατέκτησε.

Στο τέλος του μουσείου υπάρχουν δυο μούμιες από την μάχη της Tacna το 1880. Είπαμε ότι όλα είναι στα Ισπανικά? Οχι γιατι πλέον εννοείται.
Στην κεντρική πλατεία πάντα αγέρωχος ο στρατηγός Σούκρε

Με όλα αυτά βράδιασε και έπρεπε να τσιμπήσουμε κάτι. Δεν θυμάμαι πως καταλήξαμε εκεί, απλά χαίρομαι γι αυτό. Γενικά δεν συνηθίζω να προτείνω ανεπιφύλακτα εστιατόρια γιατί το γούστο είναι υποκειμενικό κτλ αλλά εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Μια πόρτα που δεν σου κάνει για εστιατόριο, σκαλιά που οδηγούν σε μια αυλή, ψησταριά με κάρβουνα που τη χειρίζεται 60χρονος μάστορας, όλοι οι οιωνοί ήταν θετικοί. Το μόνο εστιατόριο που επισκεφτήκαμε 2 φορές σε όλο το ταξίδι. Churrasqueria Guardamonte εκεί στα πέριξ του κέντρου.
Η κεντρική πλατεία το βράδυ
