Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 13/4 Miraflores (Lima)
- 14/4 Miraflores και πτήση για Βολιβία
- 15/4 Santa Cruz de la Sierra
- 16-18/4 Sucre
- 17/4 Sucre
- 18/4 Τελευταία μέρα στο Σούκρε
- 19-21/4 Potosi
- 20/4 2η μέρα Ποτοσι
- 21/4 Potosi mines & Uyuni
- 22/4 Salar de Uyuni
- 23/4 La Paz
- 24/4 Copa Libertadores
- 25/4 Tiwanaku
- 26/4 Valle de la Luna
- 27 & 28/4 Copacabana
- 29 & 30/4 Arequipa
- 1/5 Cusco
- 2/5 Cusco
- 3/5 Cusco Part 3
- 5/5 Sacred Valley
- 7/5 Ollantaytambo & 8/5 Machu Picchu
- 9/5 Puerto Maldonado
- 10/5 Lago Sandoval
- Λίμα & επίλογος
15/4 Santa Cruz de la Sierra
Η Σάντα Κρουζ είναι η 2η μεγαλύτερη (μετρώντας ως ένα Λα Παζ κ Ελ Αλτο) και η πιο αναπτυσσόμενη πόλη της χώρας. Αν και ιδρύθηκε τον 16ο αιώνα, η πόλη άρχσε να αναπτύσσεται ραγδαία μετά τον Β παγκόσμιο. Συνεισφέρει στο 80% της αγροτικής παραγωγής της χώρας και στο 35% του ΑΕΠ.
Αυτές τις πληροφορίες του wiki είναι εύκολο να τις παρατηρήσεις. Η Σάντα Κρουζ δεν μοιάζει καθόλου με Σούκρε-Ποτοσι, μια σύγχρονη πόλη με τα λίγα παραδοσιακά-colonial στοιχεία να περιορίζονται στο κέντρο. Θα ακούσεις από ντόπιους ότι ταυτίζονται περισσότερο με τις φυλές που βρίσκονται στη Βραζιλία κοντά στα σύνορα παρά με τους ορεσίβιους Βολιβιανούς (η Σαντα Κρουζ είναι μόλις στα 400μ υψόμετρο) τους οποίους σνομπάρουν.
Προσγειωνόμαστε γύρω στις 04.30 το χάραμα. Συμπλήρωνουμε στην τύχη τη χαρτούρα του αεροδρομίου καθώς ήταν μόνο στα ισπανικά, βοηθώ κ έναν Ινδό με τα χαρτιά ο οποίος υπέθεσε ότι ήξερα τι έκανα και βγαίνουμε για ταξί. Εβρεχε καταρρακτωδώς, πρώτη κ τελευταία φορά που πετύχαμε βροχή στην Βολιβία. Φτάνουμε στο κέντρο, εκει που μας έδειχνε ο χάρτης ότι βρίσκεται το hostel και βλέπουμε κάτι σαν γκαραζόπορτα με ένα κουδούνι. Μετά από 5 λεπτά κουδουνίσματος μας ανοίγει ένας νεαρός, ο οποίος όπως αναμενόταν δεν ήξερε τίποτα για την κράτηση μας (είχα μιλήσει από πριν με το hostel κ είχα αναφέρει προβλεπόμενη ώρα άφιξης) κ μας συνέστησε να περιμένουμε κανά 3ωρο να έρθει η αφεντικίνα. Αντ' αυτού καταχωνιάζουμε τα μπαγκάζια μας και βγαίνουμε για αναζήτηση καφέ.
Καλωσήρθατε και καλή διαμονή
Μετά τον καφέ και αφού τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο, βγήκαμε να τσεκάρουμε τι παίζει. Είχα σημειώσει για επίσκεψη το μουσείο ανεξαρτησίας, το μουσείο ιστορίας και το casa municipal de cultura. Ξεκινήσαμε με μια στάση στην entel για βολιβιανή sim. Η βροχή ευτυχώς είχε σταματήσει. Εχοντας σαν αφετηρία τη κεντρική πλατεία 24ης Σεπτεμβρίου περιπλανιόμασταν στο κέντρο της πόλης, το οποίο τελικά ήταν το πιο ήσυχο και με λιγότερη κίνηση σε σύγκριση με όπου αλλού πήγαμε στη συνέχεια.
Αυτός ο γόρδιος δεσμός στα καλώδια μου προκαλούσε ψυχαναγκασμό
Η κεντρική πλατεία
Ανταλλακτήριο με οπαδικές προτιμήσεις
Το μουσείο ιστορίας ήταν ενδιαφέρον, με πληροφορίες για τις αυτόχθονες φυλές της περιοχής, βιβλιοθήκη, συλλογές ζωγραφικής και κάποια αγγεία. Συνίσταται με τη σημείωση ότι όλα είναι στα ισπανικά, όπως και στο μουσείο ανεξαρτησίας. Το δεύτερο είχε κ ξεναγό, δυστυχώς αποκλειστικά ισπανόφωνο, ο οποίος παρόλα αυτά το πάλεψε, λίγα ισπανικά, λίγη παντομίμα. Αξιέπαινος και με χιούμορ, περάσαμε καλά και μάθαμε και κάτι ψιλά. Το casa municipal de cultura είναι περισσότερο γκαλερί με πίνακες ζωγραφικής, είδαμε μερικά όμορφα κομμάτια. Με επιφύλαξη λόγω κακής μνήμης, αλλά νομίζω κανένα δεν είχε είσοδο.
Είχε βραδιάσει πλέον και την επόμενη είχαμε πάλι πρωινή πτήση. Μετά το δείπνο o φίλος μου γύρισε στο δωμάτιο κ εγώ συνέχισα με μια ντόπια γνωριμία στη κεντρική πλατεία, η οποία μου ανέλυσε τα πάντα για τη Βολιβία σε πολιτικό, οικονομικό και πολιτισμικό επίπεδο. Κάναμε και μια βόλτα με το αυτοκίνητο στα πέριξ της πόλης, τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα τουριστικά, μόνο πολυκατοικίες.
Και ένα άγαλμα του Χριστού
Με λύπη αποχωριστήκαμε κατά τις 2, γιατί σε 3 ώρες είχα εγερτήριο. Παρολα αυτά κρατήσαμε επικοινωνία και την αναφέρω γιατί θα κάνει μια κρίσιμη παρέμβαση αργότερα στην ιστορία
Ο καθεδρικός του San Lorenzo

Η Σάντα Κρουζ είναι η 2η μεγαλύτερη (μετρώντας ως ένα Λα Παζ κ Ελ Αλτο) και η πιο αναπτυσσόμενη πόλη της χώρας. Αν και ιδρύθηκε τον 16ο αιώνα, η πόλη άρχσε να αναπτύσσεται ραγδαία μετά τον Β παγκόσμιο. Συνεισφέρει στο 80% της αγροτικής παραγωγής της χώρας και στο 35% του ΑΕΠ.
Αυτές τις πληροφορίες του wiki είναι εύκολο να τις παρατηρήσεις. Η Σάντα Κρουζ δεν μοιάζει καθόλου με Σούκρε-Ποτοσι, μια σύγχρονη πόλη με τα λίγα παραδοσιακά-colonial στοιχεία να περιορίζονται στο κέντρο. Θα ακούσεις από ντόπιους ότι ταυτίζονται περισσότερο με τις φυλές που βρίσκονται στη Βραζιλία κοντά στα σύνορα παρά με τους ορεσίβιους Βολιβιανούς (η Σαντα Κρουζ είναι μόλις στα 400μ υψόμετρο) τους οποίους σνομπάρουν.
Προσγειωνόμαστε γύρω στις 04.30 το χάραμα. Συμπλήρωνουμε στην τύχη τη χαρτούρα του αεροδρομίου καθώς ήταν μόνο στα ισπανικά, βοηθώ κ έναν Ινδό με τα χαρτιά ο οποίος υπέθεσε ότι ήξερα τι έκανα και βγαίνουμε για ταξί. Εβρεχε καταρρακτωδώς, πρώτη κ τελευταία φορά που πετύχαμε βροχή στην Βολιβία. Φτάνουμε στο κέντρο, εκει που μας έδειχνε ο χάρτης ότι βρίσκεται το hostel και βλέπουμε κάτι σαν γκαραζόπορτα με ένα κουδούνι. Μετά από 5 λεπτά κουδουνίσματος μας ανοίγει ένας νεαρός, ο οποίος όπως αναμενόταν δεν ήξερε τίποτα για την κράτηση μας (είχα μιλήσει από πριν με το hostel κ είχα αναφέρει προβλεπόμενη ώρα άφιξης) κ μας συνέστησε να περιμένουμε κανά 3ωρο να έρθει η αφεντικίνα. Αντ' αυτού καταχωνιάζουμε τα μπαγκάζια μας και βγαίνουμε για αναζήτηση καφέ.
Καλωσήρθατε και καλή διαμονή

Μετά τον καφέ και αφού τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο, βγήκαμε να τσεκάρουμε τι παίζει. Είχα σημειώσει για επίσκεψη το μουσείο ανεξαρτησίας, το μουσείο ιστορίας και το casa municipal de cultura. Ξεκινήσαμε με μια στάση στην entel για βολιβιανή sim. Η βροχή ευτυχώς είχε σταματήσει. Εχοντας σαν αφετηρία τη κεντρική πλατεία 24ης Σεπτεμβρίου περιπλανιόμασταν στο κέντρο της πόλης, το οποίο τελικά ήταν το πιο ήσυχο και με λιγότερη κίνηση σε σύγκριση με όπου αλλού πήγαμε στη συνέχεια.
Αυτός ο γόρδιος δεσμός στα καλώδια μου προκαλούσε ψυχαναγκασμό

Η κεντρική πλατεία

Ανταλλακτήριο με οπαδικές προτιμήσεις

Το μουσείο ιστορίας ήταν ενδιαφέρον, με πληροφορίες για τις αυτόχθονες φυλές της περιοχής, βιβλιοθήκη, συλλογές ζωγραφικής και κάποια αγγεία. Συνίσταται με τη σημείωση ότι όλα είναι στα ισπανικά, όπως και στο μουσείο ανεξαρτησίας. Το δεύτερο είχε κ ξεναγό, δυστυχώς αποκλειστικά ισπανόφωνο, ο οποίος παρόλα αυτά το πάλεψε, λίγα ισπανικά, λίγη παντομίμα. Αξιέπαινος και με χιούμορ, περάσαμε καλά και μάθαμε και κάτι ψιλά. Το casa municipal de cultura είναι περισσότερο γκαλερί με πίνακες ζωγραφικής, είδαμε μερικά όμορφα κομμάτια. Με επιφύλαξη λόγω κακής μνήμης, αλλά νομίζω κανένα δεν είχε είσοδο.
Είχε βραδιάσει πλέον και την επόμενη είχαμε πάλι πρωινή πτήση. Μετά το δείπνο o φίλος μου γύρισε στο δωμάτιο κ εγώ συνέχισα με μια ντόπια γνωριμία στη κεντρική πλατεία, η οποία μου ανέλυσε τα πάντα για τη Βολιβία σε πολιτικό, οικονομικό και πολιτισμικό επίπεδο. Κάναμε και μια βόλτα με το αυτοκίνητο στα πέριξ της πόλης, τα οποία δεν προσφέρουν τίποτα τουριστικά, μόνο πολυκατοικίες.
Και ένα άγαλμα του Χριστού

Με λύπη αποχωριστήκαμε κατά τις 2, γιατί σε 3 ώρες είχα εγερτήριο. Παρολα αυτά κρατήσαμε επικοινωνία και την αναφέρω γιατί θα κάνει μια κρίσιμη παρέμβαση αργότερα στην ιστορία
Ο καθεδρικός του San Lorenzo
