BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 585
- Likes
- 3.123
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Α…
- Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Β…
- Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Γ…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Α…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Β…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Γ…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Δ…
- Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Α…
- Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Β…
- Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Γ…
- Επίλογος
Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Α…
Ξυπνάμε στις επτά και μετά το μπάνιο, πάμε για το νόστιμο πρωινό μας παρατηρώντας τα τελευταία αερόστατα…

Στις εννιά αποχαιρετάμε τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου και με την BMW σακαράκα (46 ετών παρακαλώ) μας πηγαίνουν στον σταθμό λεωφορείων της GO BUS περνώντας πάνω από μια μεγάλη γέφυρα που ενώνει τις δυο πλευρές της πόλης.
Περνάμε δίπλα από ένα γαϊδούρι πεσμένο στο έδαφος και ο ιδιοκτήτης κλαίει την μοίρα του. Φτάνουμε σχετικά νωρίς και θέλουμε να πιούμε καφέ, ένας τύπος παίρνει την ευκαιρία και μας λέει ότι υπάρχει ένα εστιατόριο αλλά είναι μακριά και θα μας πάει για να μην χαθούμε. Τον αγνοούμε και τελικά το βρίσκουμε στα 100 μέτρα απόσταση.
Πηγαίνοντας προς το λεωφορείο, μας περιτριγυρίζουν κάποιοι για να βοηθήσουν με τα πράγματα μας, με τα εισιτήρια (έχουμε ήδη κλείσει μέσω της πολύ καλής ιστοσελίδας) και οι εκλεκτές ζητάνε μπαχτίσι για τα σακίδια μας. Επί της ευκαιρίας να πω ότι έχουμε της Cabin zero (μέγεθος 44 λίτρων) και είναι αρκετά καλή ποιότητα για τα 60 ευρώ που κοστίζουν. Το λεωφορείο είναι η φθηνότερη λύση με μόλις 7,5 ευρώ για τα 650χλμ και διαρκεί συνολικά δέκα ώρες.
Αφήνουμε πίσω την πόλη και καθόμαστε δυο θέσεις πίσω από τον οδηγό, ο οποίος φαίνεται ότι είναι πολύ προσεκτικός. Ένας ηλικιωμένος κάθεται δίπλα σε έναν μάλλον κακομαθημένο έφηβο τουρίστα, του προσφέρει ένα σάντουιτς και αυτός χωρίς να πει ούτε ευχαριστώ το καταβροχθίζει. Πολλοί Άραβες είναι ιδιαίτερα φιλόξενοι.
Αγελάδες, γαϊδούρια κουβαλάνε την πραμάτεια τους, ο Νείλος, γέφυρες, άμμος, βουνά, χωριά, ναοί. Λίγο μετά το απόλυτο τίποτα, παραπέρα βλέπουμε γυναίκες με μπούρκα, ακόμα και με γάντια στα χέρια, ενώ παραδίπλα άλλες απελευθερωμένες.
Περνάμε μέσα από δυο μεγάλες πόλεις όπου επιβιβάζονται και άλλοι ντόπιοι για το Κάιρο. Πωλητές με φαγώσιμα μπαίνουν, πουλάνε ότι μπορούν και κατεβαίνουν γρήγορα πριν ξεκινήσουμε ξανά.
Τριγύρω παρατηρούμε πάμπολλες ενδιαφέρουσες φυσιογνωμίες που δεν έχεις δυστυχώς τον χρόνο ή το θάρρος να αποτυπώσεις σε φωτογραφία. Όπως λέει και η μητέρα μου είναι εικόνες που μένουν στο μυαλό. Γενικά το θέαμα είναι μονότονο, τα περισσότερα σπίτια είναι χωρίς σοβάδες. Δυο φορές σταματάμε απο τριάντα λεπτά στην μέση του πουθενά για καφέ, ξεμούδιασμα ή φαγητό. Σε ένα από αυτά τα μέρη ο ηλικιωμένος φύλακας της τουαλέτας τσέπωσε με μαεστρία το 50αρι λίρες που του έδωσε η Α και έκανε ένα απότομο και αγενές νεύμα (του τύπου προχώρα). Παρατηρώ την επόμενη πελάτισσα που ήταν Γερμανίδα και κράταγε 100αρικο, της έκανε ακριβώς το ίδιο. Οι ντόπιοι λογικά θα δίνουν 5 λίρες, ελπίζω να τα φάει σε Imodium.

Fun facts της Αιγύπτου…
Το Άγαλμα της Ελευθερίας προοριζόταν αρχικά για τη Διώρυγα του Σουέζ αλλά όλοι ξέρουμε που κατέληξε.
Οι γυναίκες στην αρχαιότητα είχαν δικαίωμα στην ιδιοκτησία ενώ είναι πασίγνωστο ότι η Κλεοπάτρα έκανε μπάνιο με γάλα γαϊδούρας για να διατηρήσει την ομορφιά της.
Η Αίγυπτος συχνά χωρίζεται σε δύο τμήματα, την Άνω Αίγυπτο στο νότο και την Κάτω Αίγυπτο στο βορρά. Τα τμήματα ονομάζονται έτσι επειδή ο Νείλος ρέει από νότο προς βορρά. Ο ποταμός εκβάλλει στη Μεσόγειο Θάλασσα, στη βόρεια ακτή της χώρας. Ενώ χωρίς αυτόν, όλη η Αίγυπτος θα ήταν έρημος. Επίσης η Αίγυπτος συνορεύει με δύο θάλασσες, την δική μας και την ερυθρά.
Οι πρώτοι άνθρωποι που έζησαν στις όχθες του Νείλου ήταν κυνηγοί και ψαράδες, που εγκαταστάθηκαν εκεί πριν από 8000 χρόνια.
Το αιγυπτιακό αλφάβητο περιείχε περισσότερα από 700 ιερογλυφικά και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι επινόησαν το ημερολόγιο των 12 μηνών.
Στο παρελθόν πίστευαν σε περισσότερες από 2000 θεότητες! Είχαν θεούς για όλα, από κινδύνους μέχρι αγγαρείες! Ο καθένας είχε διαφορετικές ευθύνες και έπρεπε να λατρεύονται όλοι έτσι ώστε η ζωή να διατηρείται σε ισορροπία.
Οι γάτες θεωρούνταν ιερά ζώα από τους αρχαίους Αιγύπτιους. Οι περισσότερες οικογένειες διατηρούσαν μια ως κατοικίδιο, η οποία πίστευαν ότι θα έφερνε καλή τύχη στο νοικοκυριό!
Επινόησαν πολλά πράγματα που χρησιμοποιούμε ακόμα και σήμερα, όπως χαρτί, στυλό, κλειδαριές και την οδοντόκρεμα!
Το μακιγιάζ ήταν δημοφιλές τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες της Αιγύπτου. Πίστευαν ότι τους κρατούσε ασφαλείς από την οργή των Θεών. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι φορούσαν συνήθως κόκκινο μακιγιάζ από ώχρα και νερό ή πράσινο μακιγιάζ από χαλκό και μαύρο (από μόλυβδο). Επίσης ήταν μεγάλοι θαυμαστές των κοσμημάτων, καθώς πίστευαν ότι όσα περισσότερα φορούσαν, τόσο πιο ελκυστικοί θα ήταν στα μάτια των Θεών.
Επιστροφή στο τώρα... Παντού γύρω μας αμμόλοφοι, σκόνη, χώμα, ξανά βουνά ενώ διατηρούμε μια καλή ταχύτητα και εκπλήσσομαι απο την ποιότητα των δρόμων στην εθνική. Η τουαλέτα στο λεωφορείο (την οποία επισκέφτηκα πολλές φόρες) είχε να καθαριστεί από την χρονιά που ο Τουτ βρισκόταν στο δημοτικό. Ο ουρανός αλλάζει χρώματα, σκοτεινιάζει, οι δρόμοι χωρίς φώτα και μόνο τα διερχόμενα αυτοκίνητα δείχνουν τα όρια του. Μας απομένουν ακόμα 200χλμ και η ώρα έχει πάει 17:30.
Διάβασα ότι φώτα χρησιμοποιεί μόνο αυτός που δεν ξέρει να οδηγεί, πράγμα που δεν είναι ψέμα. Τα περισσότερα οχήματα έχουν αναμμένα μόνο τα μικρά την ώρα που τρέχουν με 80+ χιλιόμετρα.
Στις 20:30 φτάνουμε στον πρώτο σταθμό μέσα στην πόλη, περιοχές μοντέρνες με τεράστιες γιγαντοοθόνες, εντυπωσιακούς μιναρέδες, όμορφα δέντρα, λίγο παραπέρα άθλιες συνθήκες, ερείπια και φτώχεια. Στις 21:00 επιτελούς φτάνουμε στον προορισμό μας στην ξακουστή πλατεία Tahrir.
Βγαίνοντας μας προσεγγίζει ο μεσάζοντας των ταξί. Η μαφία μας ζητάει τριάντα δολάρια για μια απόσταση πενήντα λεπτών και γελάει με τα λεφτά που προτείνω εγώ. Λέμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε και πάμε στην άκρη, ήρθε η ώρα του Uber παρότι δεν έχουμε ντόπια sim και δεδομένα. Προτιμώ να τα φάω έτσι παρά να υποκύψω στον εκβιασμό τους. Μόλις είδαν την εφαρμογή ήρθαν διάφοροι για να μας κάνουν παζάρι, στο τέλος ένας μας είπε κιόλας “ok Uber price”. Προσοχή η χώρα είναι διαβόητη για τους ανέντιμους οδηγούς. Πχ η τιμή που σου δίνουν είναι σε λίρες Αγγλίας και όχι σε Αιγυπτιακές, κρατάνε κλειστό το πορτ μπαγκαζ με τις αποσκευές σου μέχρι να δώσεις περισσότερα και άλλα τέτοια χαριτωμένα…
Λίγα λεπτά αργότερα εμφανίζεται ένας ευγενικός ουμπεράς ο οποίος δεν ξέρει αγγλικά αλλά μας πηγαίνει με 3,5 ευρώ στην Giza. Με μεγάλη χαρά του δώσαμε το κατιτίς του.
Περνάμε πάνω από μεγάλες γέφυρες, ο Νείλος δίνει και πάλι το παρόν διαχωρίζοντας για άλλη μια φορά την πόλη. Φτάνουμε μετά από τουλάχιστον 45 λεπτά, οι αποστάσεις στην πόλη των 10 εκατομμυρίων είναι τεράστιες. Ολόκληρος ο πληθυσμός της μητροπολιτικής περιοχής του Καίρου
ξεπερνάει τα 23εκ και λέγεται οτι μέχρι το 2030 θα φτάσει τα 30εκ...

Αφήνοντας το ταξί, κατευθείαν μας διπλαρώνουν τρία παιδιά και ζητάνε βοήθεια, no food madam please, επαναλαμβάνοντας τουλάχιστον 30 φορές το money money money… Μου φάνηκε ότι γίνεται επαγγελματικά από αυτά τα παιδιά, την ίδια ώρα κάποια άλλα μαζεύουν ανακυκλώσιμα υλικά σε τεράστιους σάκους τους οποίους σέρνουν με δυσκολία.
Θα μείνουμε στο Sequoia Pyramids View με 80 ευρώ για 3 βράδια… Πρόκειται για νέο ξενοδοχείο με όμορφα και καθαρά δωμάτια δίπλα από την είσοδο της Σφίγγας. Ανεβαίνουμε σχεδόν τρέχοντας τους δυο ορόφους που απομένουν για την ταράτσα και η θέα είναι όλα τα λεφτά! Πραγματικά, η στιγμή που για πρώτη φορά τα μάτια σου αποτυπώνουν τις τρεις πυραμίδες και την Σφίγγα σου μένει ανεξίτηλα καταγεγραμμένη στο μυαλό! Παρέα μας κάνει ένα μεγάλο φεγγάρι που φωτίζει τον ουρανό.
Μετά από πρόταση του πρόσχαρου ιδιοκτήτη Youssef, θα πάμε για βραδινό μετά τις 22:00 στο Restaurant pyramids, στο οποίο μόνο ντόπιοι έτρωγαν εκείνη την ώρα (συνήθως είναι καλό σημάδι). Αρκετά νόστιμο το φαγητό (πολύ αλμυρό όμως, όπως παντού στην χώρα), με λογικές τιμές (8 ευρώ το άτομο χωρίς αλκοόλ) αλλά το περιβάλλον είναι πολύ ψυχρό.
Επιστρέφουμε στις 23:00 στο ξενοδοχείο μας και χαζεύουμε την θέα από την ταράτσα. Όλοι λένε ότι πρέπει να πλένεις τα δόντια σου με εμφιαλωμένο νερό, όμως παντού μυρίζει έντονα χλωρίνη όποτε δεν ακολουθήσαμε τις οδηγίες και στο τέλος δεν πάθαμε κάτι (από όσο γνωρίζω τουλάχιστον).
Αποκοιμήθηκα ξερός στο άνετο στρώμα με ένα χαμόγελο στα χείλη (καθώς βρισκόμαστε δίπλα στις πυραμίδες) αν και αρχίζει να με πιάνει η μελαγχολία του τέλους του ταξιδιού!
Ξυπνάμε στις επτά και μετά το μπάνιο, πάμε για το νόστιμο πρωινό μας παρατηρώντας τα τελευταία αερόστατα…


Στις εννιά αποχαιρετάμε τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου και με την BMW σακαράκα (46 ετών παρακαλώ) μας πηγαίνουν στον σταθμό λεωφορείων της GO BUS περνώντας πάνω από μια μεγάλη γέφυρα που ενώνει τις δυο πλευρές της πόλης.
Περνάμε δίπλα από ένα γαϊδούρι πεσμένο στο έδαφος και ο ιδιοκτήτης κλαίει την μοίρα του. Φτάνουμε σχετικά νωρίς και θέλουμε να πιούμε καφέ, ένας τύπος παίρνει την ευκαιρία και μας λέει ότι υπάρχει ένα εστιατόριο αλλά είναι μακριά και θα μας πάει για να μην χαθούμε. Τον αγνοούμε και τελικά το βρίσκουμε στα 100 μέτρα απόσταση.
Πηγαίνοντας προς το λεωφορείο, μας περιτριγυρίζουν κάποιοι για να βοηθήσουν με τα πράγματα μας, με τα εισιτήρια (έχουμε ήδη κλείσει μέσω της πολύ καλής ιστοσελίδας) και οι εκλεκτές ζητάνε μπαχτίσι για τα σακίδια μας. Επί της ευκαιρίας να πω ότι έχουμε της Cabin zero (μέγεθος 44 λίτρων) και είναι αρκετά καλή ποιότητα για τα 60 ευρώ που κοστίζουν. Το λεωφορείο είναι η φθηνότερη λύση με μόλις 7,5 ευρώ για τα 650χλμ και διαρκεί συνολικά δέκα ώρες.
Αφήνουμε πίσω την πόλη και καθόμαστε δυο θέσεις πίσω από τον οδηγό, ο οποίος φαίνεται ότι είναι πολύ προσεκτικός. Ένας ηλικιωμένος κάθεται δίπλα σε έναν μάλλον κακομαθημένο έφηβο τουρίστα, του προσφέρει ένα σάντουιτς και αυτός χωρίς να πει ούτε ευχαριστώ το καταβροχθίζει. Πολλοί Άραβες είναι ιδιαίτερα φιλόξενοι.
Αγελάδες, γαϊδούρια κουβαλάνε την πραμάτεια τους, ο Νείλος, γέφυρες, άμμος, βουνά, χωριά, ναοί. Λίγο μετά το απόλυτο τίποτα, παραπέρα βλέπουμε γυναίκες με μπούρκα, ακόμα και με γάντια στα χέρια, ενώ παραδίπλα άλλες απελευθερωμένες.
Περνάμε μέσα από δυο μεγάλες πόλεις όπου επιβιβάζονται και άλλοι ντόπιοι για το Κάιρο. Πωλητές με φαγώσιμα μπαίνουν, πουλάνε ότι μπορούν και κατεβαίνουν γρήγορα πριν ξεκινήσουμε ξανά.
Τριγύρω παρατηρούμε πάμπολλες ενδιαφέρουσες φυσιογνωμίες που δεν έχεις δυστυχώς τον χρόνο ή το θάρρος να αποτυπώσεις σε φωτογραφία. Όπως λέει και η μητέρα μου είναι εικόνες που μένουν στο μυαλό. Γενικά το θέαμα είναι μονότονο, τα περισσότερα σπίτια είναι χωρίς σοβάδες. Δυο φορές σταματάμε απο τριάντα λεπτά στην μέση του πουθενά για καφέ, ξεμούδιασμα ή φαγητό. Σε ένα από αυτά τα μέρη ο ηλικιωμένος φύλακας της τουαλέτας τσέπωσε με μαεστρία το 50αρι λίρες που του έδωσε η Α και έκανε ένα απότομο και αγενές νεύμα (του τύπου προχώρα). Παρατηρώ την επόμενη πελάτισσα που ήταν Γερμανίδα και κράταγε 100αρικο, της έκανε ακριβώς το ίδιο. Οι ντόπιοι λογικά θα δίνουν 5 λίρες, ελπίζω να τα φάει σε Imodium.




Fun facts της Αιγύπτου…
Το Άγαλμα της Ελευθερίας προοριζόταν αρχικά για τη Διώρυγα του Σουέζ αλλά όλοι ξέρουμε που κατέληξε.
Οι γυναίκες στην αρχαιότητα είχαν δικαίωμα στην ιδιοκτησία ενώ είναι πασίγνωστο ότι η Κλεοπάτρα έκανε μπάνιο με γάλα γαϊδούρας για να διατηρήσει την ομορφιά της.
Η Αίγυπτος συχνά χωρίζεται σε δύο τμήματα, την Άνω Αίγυπτο στο νότο και την Κάτω Αίγυπτο στο βορρά. Τα τμήματα ονομάζονται έτσι επειδή ο Νείλος ρέει από νότο προς βορρά. Ο ποταμός εκβάλλει στη Μεσόγειο Θάλασσα, στη βόρεια ακτή της χώρας. Ενώ χωρίς αυτόν, όλη η Αίγυπτος θα ήταν έρημος. Επίσης η Αίγυπτος συνορεύει με δύο θάλασσες, την δική μας και την ερυθρά.
Οι πρώτοι άνθρωποι που έζησαν στις όχθες του Νείλου ήταν κυνηγοί και ψαράδες, που εγκαταστάθηκαν εκεί πριν από 8000 χρόνια.
Το αιγυπτιακό αλφάβητο περιείχε περισσότερα από 700 ιερογλυφικά και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι επινόησαν το ημερολόγιο των 12 μηνών.
Στο παρελθόν πίστευαν σε περισσότερες από 2000 θεότητες! Είχαν θεούς για όλα, από κινδύνους μέχρι αγγαρείες! Ο καθένας είχε διαφορετικές ευθύνες και έπρεπε να λατρεύονται όλοι έτσι ώστε η ζωή να διατηρείται σε ισορροπία.
Οι γάτες θεωρούνταν ιερά ζώα από τους αρχαίους Αιγύπτιους. Οι περισσότερες οικογένειες διατηρούσαν μια ως κατοικίδιο, η οποία πίστευαν ότι θα έφερνε καλή τύχη στο νοικοκυριό!
Επινόησαν πολλά πράγματα που χρησιμοποιούμε ακόμα και σήμερα, όπως χαρτί, στυλό, κλειδαριές και την οδοντόκρεμα!
Το μακιγιάζ ήταν δημοφιλές τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες της Αιγύπτου. Πίστευαν ότι τους κρατούσε ασφαλείς από την οργή των Θεών. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι φορούσαν συνήθως κόκκινο μακιγιάζ από ώχρα και νερό ή πράσινο μακιγιάζ από χαλκό και μαύρο (από μόλυβδο). Επίσης ήταν μεγάλοι θαυμαστές των κοσμημάτων, καθώς πίστευαν ότι όσα περισσότερα φορούσαν, τόσο πιο ελκυστικοί θα ήταν στα μάτια των Θεών.
Επιστροφή στο τώρα... Παντού γύρω μας αμμόλοφοι, σκόνη, χώμα, ξανά βουνά ενώ διατηρούμε μια καλή ταχύτητα και εκπλήσσομαι απο την ποιότητα των δρόμων στην εθνική. Η τουαλέτα στο λεωφορείο (την οποία επισκέφτηκα πολλές φόρες) είχε να καθαριστεί από την χρονιά που ο Τουτ βρισκόταν στο δημοτικό. Ο ουρανός αλλάζει χρώματα, σκοτεινιάζει, οι δρόμοι χωρίς φώτα και μόνο τα διερχόμενα αυτοκίνητα δείχνουν τα όρια του. Μας απομένουν ακόμα 200χλμ και η ώρα έχει πάει 17:30.
Διάβασα ότι φώτα χρησιμοποιεί μόνο αυτός που δεν ξέρει να οδηγεί, πράγμα που δεν είναι ψέμα. Τα περισσότερα οχήματα έχουν αναμμένα μόνο τα μικρά την ώρα που τρέχουν με 80+ χιλιόμετρα.
Στις 20:30 φτάνουμε στον πρώτο σταθμό μέσα στην πόλη, περιοχές μοντέρνες με τεράστιες γιγαντοοθόνες, εντυπωσιακούς μιναρέδες, όμορφα δέντρα, λίγο παραπέρα άθλιες συνθήκες, ερείπια και φτώχεια. Στις 21:00 επιτελούς φτάνουμε στον προορισμό μας στην ξακουστή πλατεία Tahrir.
Βγαίνοντας μας προσεγγίζει ο μεσάζοντας των ταξί. Η μαφία μας ζητάει τριάντα δολάρια για μια απόσταση πενήντα λεπτών και γελάει με τα λεφτά που προτείνω εγώ. Λέμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε και πάμε στην άκρη, ήρθε η ώρα του Uber παρότι δεν έχουμε ντόπια sim και δεδομένα. Προτιμώ να τα φάω έτσι παρά να υποκύψω στον εκβιασμό τους. Μόλις είδαν την εφαρμογή ήρθαν διάφοροι για να μας κάνουν παζάρι, στο τέλος ένας μας είπε κιόλας “ok Uber price”. Προσοχή η χώρα είναι διαβόητη για τους ανέντιμους οδηγούς. Πχ η τιμή που σου δίνουν είναι σε λίρες Αγγλίας και όχι σε Αιγυπτιακές, κρατάνε κλειστό το πορτ μπαγκαζ με τις αποσκευές σου μέχρι να δώσεις περισσότερα και άλλα τέτοια χαριτωμένα…
Λίγα λεπτά αργότερα εμφανίζεται ένας ευγενικός ουμπεράς ο οποίος δεν ξέρει αγγλικά αλλά μας πηγαίνει με 3,5 ευρώ στην Giza. Με μεγάλη χαρά του δώσαμε το κατιτίς του.
Περνάμε πάνω από μεγάλες γέφυρες, ο Νείλος δίνει και πάλι το παρόν διαχωρίζοντας για άλλη μια φορά την πόλη. Φτάνουμε μετά από τουλάχιστον 45 λεπτά, οι αποστάσεις στην πόλη των 10 εκατομμυρίων είναι τεράστιες. Ολόκληρος ο πληθυσμός της μητροπολιτικής περιοχής του Καίρου
ξεπερνάει τα 23εκ και λέγεται οτι μέχρι το 2030 θα φτάσει τα 30εκ...


Αφήνοντας το ταξί, κατευθείαν μας διπλαρώνουν τρία παιδιά και ζητάνε βοήθεια, no food madam please, επαναλαμβάνοντας τουλάχιστον 30 φορές το money money money… Μου φάνηκε ότι γίνεται επαγγελματικά από αυτά τα παιδιά, την ίδια ώρα κάποια άλλα μαζεύουν ανακυκλώσιμα υλικά σε τεράστιους σάκους τους οποίους σέρνουν με δυσκολία.
Θα μείνουμε στο Sequoia Pyramids View με 80 ευρώ για 3 βράδια… Πρόκειται για νέο ξενοδοχείο με όμορφα και καθαρά δωμάτια δίπλα από την είσοδο της Σφίγγας. Ανεβαίνουμε σχεδόν τρέχοντας τους δυο ορόφους που απομένουν για την ταράτσα και η θέα είναι όλα τα λεφτά! Πραγματικά, η στιγμή που για πρώτη φορά τα μάτια σου αποτυπώνουν τις τρεις πυραμίδες και την Σφίγγα σου μένει ανεξίτηλα καταγεγραμμένη στο μυαλό! Παρέα μας κάνει ένα μεγάλο φεγγάρι που φωτίζει τον ουρανό.
Μετά από πρόταση του πρόσχαρου ιδιοκτήτη Youssef, θα πάμε για βραδινό μετά τις 22:00 στο Restaurant pyramids, στο οποίο μόνο ντόπιοι έτρωγαν εκείνη την ώρα (συνήθως είναι καλό σημάδι). Αρκετά νόστιμο το φαγητό (πολύ αλμυρό όμως, όπως παντού στην χώρα), με λογικές τιμές (8 ευρώ το άτομο χωρίς αλκοόλ) αλλά το περιβάλλον είναι πολύ ψυχρό.
Επιστρέφουμε στις 23:00 στο ξενοδοχείο μας και χαζεύουμε την θέα από την ταράτσα. Όλοι λένε ότι πρέπει να πλένεις τα δόντια σου με εμφιαλωμένο νερό, όμως παντού μυρίζει έντονα χλωρίνη όποτε δεν ακολουθήσαμε τις οδηγίες και στο τέλος δεν πάθαμε κάτι (από όσο γνωρίζω τουλάχιστον).
Αποκοιμήθηκα ξερός στο άνετο στρώμα με ένα χαμόγελο στα χείλη (καθώς βρισκόμαστε δίπλα στις πυραμίδες) αν και αρχίζει να με πιάνει η μελαγχολία του τέλους του ταξιδιού!


Last edited: