Αίγυπτος Drinkies drinkies?

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν

Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Α…

Ξυπνάμε στις επτά και μετά το μπάνιο, πάμε για το νόστιμο πρωινό μας παρατηρώντας τα τελευταία αερόστατα…



PXL_20241210_080649517.jpg PXL_20241210_120042264.jpg



Στις εννιά αποχαιρετάμε τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου και με την BMW σακαράκα (46 ετών παρακαλώ) μας πηγαίνουν στον σταθμό λεωφορείων της GO BUS περνώντας πάνω από μια μεγάλη γέφυρα που ενώνει τις δυο πλευρές της πόλης.

Περνάμε δίπλα από ένα γαϊδούρι πεσμένο στο έδαφος και ο ιδιοκτήτης κλαίει την μοίρα του. Φτάνουμε σχετικά νωρίς και θέλουμε να πιούμε καφέ, ένας τύπος παίρνει την ευκαιρία και μας λέει ότι υπάρχει ένα εστιατόριο αλλά είναι μακριά και θα μας πάει για να μην χαθούμε. Τον αγνοούμε και τελικά το βρίσκουμε στα 100 μέτρα απόσταση.
Πηγαίνοντας προς το λεωφορείο, μας περιτριγυρίζουν κάποιοι για να βοηθήσουν με τα πράγματα μας, με τα εισιτήρια (έχουμε ήδη κλείσει μέσω της πολύ καλής ιστοσελίδας) και οι εκλεκτές ζητάνε μπαχτίσι για τα σακίδια μας. Επί της ευκαιρίας να πω ότι έχουμε της Cabin zero (μέγεθος 44 λίτρων) και είναι αρκετά καλή ποιότητα για τα 60 ευρώ που κοστίζουν. Το λεωφορείο είναι η φθηνότερη λύση με μόλις 7,5 ευρώ για τα 650χλμ και διαρκεί συνολικά δέκα ώρες.

Αφήνουμε πίσω την πόλη και καθόμαστε δυο θέσεις πίσω από τον οδηγό, ο οποίος φαίνεται ότι είναι πολύ προσεκτικός. Ένας ηλικιωμένος κάθεται δίπλα σε έναν μάλλον κακομαθημένο έφηβο τουρίστα, του προσφέρει ένα σάντουιτς και αυτός χωρίς να πει ούτε ευχαριστώ το καταβροχθίζει. Πολλοί Άραβες είναι ιδιαίτερα φιλόξενοι.

Αγελάδες, γαϊδούρια κουβαλάνε την πραμάτεια τους, ο Νείλος, γέφυρες, άμμος, βουνά, χωριά, ναοί. Λίγο μετά το απόλυτο τίποτα, παραπέρα βλέπουμε γυναίκες με μπούρκα, ακόμα και με γάντια στα χέρια, ενώ παραδίπλα άλλες απελευθερωμένες.
Περνάμε μέσα από δυο μεγάλες πόλεις όπου επιβιβάζονται και άλλοι ντόπιοι για το Κάιρο. Πωλητές με φαγώσιμα μπαίνουν, πουλάνε ότι μπορούν και κατεβαίνουν γρήγορα πριν ξεκινήσουμε ξανά.
Τριγύρω παρατηρούμε πάμπολλες ενδιαφέρουσες φυσιογνωμίες που δεν έχεις δυστυχώς τον χρόνο ή το θάρρος να αποτυπώσεις σε φωτογραφία. Όπως λέει και η μητέρα μου είναι εικόνες που μένουν στο μυαλό. Γενικά το θέαμα είναι μονότονο, τα περισσότερα σπίτια είναι χωρίς σοβάδες. Δυο φορές σταματάμε απο τριάντα λεπτά στην μέση του πουθενά για καφέ, ξεμούδιασμα ή φαγητό. Σε ένα από αυτά τα μέρη ο ηλικιωμένος φύλακας της τουαλέτας τσέπωσε με μαεστρία το 50αρι λίρες που του έδωσε η Α και έκανε ένα απότομο και αγενές νεύμα (του τύπου προχώρα). Παρατηρώ την επόμενη πελάτισσα που ήταν Γερμανίδα και κράταγε 100αρικο, της έκανε ακριβώς το ίδιο. Οι ντόπιοι λογικά θα δίνουν 5 λίρες, ελπίζω να τα φάει σε Imodium.




.trashed-1736534843-DSv23S_20241210_122839_lmc_8.4.jpg .trashed-1736534846-DSv23S_20241210_114549_lmc_8.4.jpg PXL_20241210_154254552.jpg PXL_20241210_171531869.jpg



Fun facts της Αιγύπτου…

Το Άγαλμα της Ελευθερίας προοριζόταν αρχικά για τη Διώρυγα του Σουέζ αλλά όλοι ξέρουμε που κατέληξε.

Οι γυναίκες στην αρχαιότητα είχαν δικαίωμα στην ιδιοκτησία ενώ είναι πασίγνωστο ότι η Κλεοπάτρα έκανε μπάνιο με γάλα γαϊδούρας για να διατηρήσει την ομορφιά της.
Η Αίγυπτος συχνά χωρίζεται σε δύο τμήματα, την Άνω Αίγυπτο στο νότο και την Κάτω Αίγυπτο στο βορρά. Τα τμήματα ονομάζονται έτσι επειδή ο Νείλος ρέει από νότο προς βορρά. Ο ποταμός εκβάλλει στη Μεσόγειο Θάλασσα, στη βόρεια ακτή της χώρας. Ενώ χωρίς αυτόν, όλη η Αίγυπτος θα ήταν έρημος. Επίσης η Αίγυπτος συνορεύει με δύο θάλασσες, την δική μας και την ερυθρά.

Οι πρώτοι άνθρωποι που έζησαν στις όχθες του Νείλου ήταν κυνηγοί και ψαράδες, που εγκαταστάθηκαν εκεί πριν από 8000 χρόνια.

Το αιγυπτιακό αλφάβητο περιείχε περισσότερα από 700 ιερογλυφικά και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι επινόησαν το ημερολόγιο των 12 μηνών.

Στο παρελθόν πίστευαν σε περισσότερες από 2000 θεότητες! Είχαν θεούς για όλα, από κινδύνους μέχρι αγγαρείες! Ο καθένας είχε διαφορετικές ευθύνες και έπρεπε να λατρεύονται όλοι έτσι ώστε η ζωή να διατηρείται σε ισορροπία.

Οι γάτες θεωρούνταν ιερά ζώα από τους αρχαίους Αιγύπτιους. Οι περισσότερες οικογένειες διατηρούσαν μια ως κατοικίδιο, η οποία πίστευαν ότι θα έφερνε καλή τύχη στο νοικοκυριό!

Επινόησαν πολλά πράγματα που χρησιμοποιούμε ακόμα και σήμερα, όπως χαρτί, στυλό, κλειδαριές και την οδοντόκρεμα!

Το μακιγιάζ ήταν δημοφιλές τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες της Αιγύπτου. Πίστευαν ότι τους κρατούσε ασφαλείς από την οργή των Θεών. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι φορούσαν συνήθως κόκκινο μακιγιάζ από ώχρα και νερό ή πράσινο μακιγιάζ από χαλκό και μαύρο (από μόλυβδο). Επίσης ήταν μεγάλοι θαυμαστές των κοσμημάτων, καθώς πίστευαν ότι όσα περισσότερα φορούσαν, τόσο πιο ελκυστικοί θα ήταν στα μάτια των Θεών.





Επιστροφή στο τώρα... Παντού γύρω μας αμμόλοφοι, σκόνη, χώμα, ξανά βουνά ενώ διατηρούμε μια καλή ταχύτητα και εκπλήσσομαι απο την ποιότητα των δρόμων στην εθνική. Η τουαλέτα στο λεωφορείο (την οποία επισκέφτηκα πολλές φόρες) είχε να καθαριστεί από την χρονιά που ο Τουτ βρισκόταν στο δημοτικό. Ο ουρανός αλλάζει χρώματα, σκοτεινιάζει, οι δρόμοι χωρίς φώτα και μόνο τα διερχόμενα αυτοκίνητα δείχνουν τα όρια του. Μας απομένουν ακόμα 200χλμ και η ώρα έχει πάει 17:30.
Διάβασα ότι φώτα χρησιμοποιεί μόνο αυτός που δεν ξέρει να οδηγεί, πράγμα που δεν είναι ψέμα. Τα περισσότερα οχήματα έχουν αναμμένα μόνο τα μικρά την ώρα που τρέχουν με 80+ χιλιόμετρα.

Στις 20:30 φτάνουμε στον πρώτο σταθμό μέσα στην πόλη, περιοχές μοντέρνες με τεράστιες γιγαντοοθόνες, εντυπωσιακούς μιναρέδες, όμορφα δέντρα, λίγο παραπέρα άθλιες συνθήκες, ερείπια και φτώχεια. Στις 21:00 επιτελούς φτάνουμε στον προορισμό μας στην ξακουστή πλατεία Tahrir.



Βγαίνοντας μας προσεγγίζει ο μεσάζοντας των ταξί. Η μαφία μας ζητάει τριάντα δολάρια για μια απόσταση πενήντα λεπτών και γελάει με τα λεφτά που προτείνω εγώ. Λέμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε και πάμε στην άκρη, ήρθε η ώρα του Uber παρότι δεν έχουμε ντόπια sim και δεδομένα. Προτιμώ να τα φάω έτσι παρά να υποκύψω στον εκβιασμό τους. Μόλις είδαν την εφαρμογή ήρθαν διάφοροι για να μας κάνουν παζάρι, στο τέλος ένας μας είπε κιόλας “ok Uber price”. Προσοχή η χώρα είναι διαβόητη για τους ανέντιμους οδηγούς. Πχ η τιμή που σου δίνουν είναι σε λίρες Αγγλίας και όχι σε Αιγυπτιακές, κρατάνε κλειστό το πορτ μπαγκαζ με τις αποσκευές σου μέχρι να δώσεις περισσότερα και άλλα τέτοια χαριτωμένα…

Λίγα λεπτά αργότερα εμφανίζεται ένας ευγενικός ουμπεράς ο οποίος δεν ξέρει αγγλικά αλλά μας πηγαίνει με 3,5 ευρώ στην Giza. Με μεγάλη χαρά του δώσαμε το κατιτίς του.
Περνάμε πάνω από μεγάλες γέφυρες, ο Νείλος δίνει και πάλι το παρόν διαχωρίζοντας για άλλη μια φορά την πόλη. Φτάνουμε μετά από τουλάχιστον 45 λεπτά, οι αποστάσεις στην πόλη των 10 εκατομμυρίων είναι τεράστιες. Ολόκληρος ο πληθυσμός της μητροπολιτικής περιοχής του Καίρου
ξεπερνάει τα 23εκ και λέγεται οτι μέχρι το 2030 θα φτάσει τα 30εκ...



PXL_20241210_202400085.jpg PXL_20241210_211252013.jpg



Αφήνοντας το ταξί, κατευθείαν μας διπλαρώνουν τρία παιδιά και ζητάνε βοήθεια, no food madam please, επαναλαμβάνοντας τουλάχιστον 30 φορές το money money money… Μου φάνηκε ότι γίνεται επαγγελματικά από αυτά τα παιδιά, την ίδια ώρα κάποια άλλα μαζεύουν ανακυκλώσιμα υλικά σε τεράστιους σάκους τους οποίους σέρνουν με δυσκολία.

Θα μείνουμε στο Sequoia Pyramids View με 80 ευρώ για 3 βράδια… Πρόκειται για νέο ξενοδοχείο με όμορφα και καθαρά δωμάτια δίπλα από την είσοδο της Σφίγγας. Ανεβαίνουμε σχεδόν τρέχοντας τους δυο ορόφους που απομένουν για την ταράτσα και η θέα είναι όλα τα λεφτά! Πραγματικά, η στιγμή που για πρώτη φορά τα μάτια σου αποτυπώνουν τις τρεις πυραμίδες και την Σφίγγα σου μένει ανεξίτηλα καταγεγραμμένη στο μυαλό! Παρέα μας κάνει ένα μεγάλο φεγγάρι που φωτίζει τον ουρανό.

Μετά από πρόταση του πρόσχαρου ιδιοκτήτη Youssef, θα πάμε για βραδινό μετά τις 22:00 στο Restaurant pyramids, στο οποίο μόνο ντόπιοι έτρωγαν εκείνη την ώρα (συνήθως είναι καλό σημάδι). Αρκετά νόστιμο το φαγητό (πολύ αλμυρό όμως, όπως παντού στην χώρα), με λογικές τιμές (8 ευρώ το άτομο χωρίς αλκοόλ) αλλά το περιβάλλον είναι πολύ ψυχρό.

Επιστρέφουμε στις 23:00 στο ξενοδοχείο μας και χαζεύουμε την θέα από την ταράτσα. Όλοι λένε ότι πρέπει να πλένεις τα δόντια σου με εμφιαλωμένο νερό, όμως παντού μυρίζει έντονα χλωρίνη όποτε δεν ακολουθήσαμε τις οδηγίες και στο τέλος δεν πάθαμε κάτι (από όσο γνωρίζω τουλάχιστον).

Αποκοιμήθηκα ξερός στο άνετο στρώμα με ένα χαμόγελο στα χείλη (καθώς βρισκόμαστε δίπλα στις πυραμίδες) αν και αρχίζει να με πιάνει η μελαγχολία του τέλους του ταξιδιού!




PXL_20241210_223030399.NIGHT.jpg DSv23S_20241210_223111_lmc_8.4.NIGHT.jpg

 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Ταξιδιωτική ιστορία απο τον αγαπημένο μου συγγραφέα! :clap:Καλά είναι περιττό να σου πω οτι αυτή την ιστορία σου την ανέμενα όσο καμία άλλη ως τώρα! Και θα ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη, καθώς θα σε πρήξω λίγο με τις ερωτήσεις... :icon_redface:

Λέω να ξεκινήσω απο τώρα... :)
Έχουμε κλείσει ταξί μεσώ του ξενοδοχείου σε πολύ καλή τιμή (20 ευρω) γιατί αλλιώς λόγω της προχωρημένης ώρας θα ήταν μπέρδεμα. Ο οδηγός μας περιμένει στην έξοδο και μπαίνουμε σε ενα παλίο όχημα που θυμίζει ολίγον νεκροφόρα με κιτς κουρτίνες! Διασχίζουμε το φράγμα, μπαίνουμε στην πόλη, εκατοντάδες ύποπτες φάτσες (πιθανότατα άκακοι άστεγοι) κάθονται τριγύρω από φωτιές σε βαρέλια. Ενδιαφέρουσες εικόνες από την ασφάλεια του αυτοκίνητου μας και 20 λεπτά αργότερα φτάνουμε στην προβλήτα για το Elephantine island. Κατεβαίνουμε τα σκαλιά και στο τέλος τους αντικρύζουμε δεκάδες βάρκες και μεγαλύτερα σκάφη. Μπαίνω στην μια και ο έκπληκτος ιδιοκτήτης με ρωτάει “που ξέρεις που να πας”; Έχω δει την φάτσα σου στο Booking, του απαντώ και ικανοποιημένος λύνει τα σχοινιά. Τραβάει το κορδόνι για να ξεκινήσει ο δίχρονος κινητήρας και η γνώριμη οσμή της εξάτμισης με την λαδίλα γεμίζει την ατμόσφαιρα.
Το ταξί που κλείσατε μέσω του καταλύματος δεν συμπεριλάμβανε στη τιμή τη βαρκάδα μέχρι το νησί όπου βρίσκονταν το κατάλυμα; Γιατί αυτό με το "έχω δει τη φάτσα σου στο booking" με μπέρδεψε λίγο :lol:
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Το ταξί που κλείσατε μέσω του καταλύματος δεν συμπεριλάμβανε στη τιμή τη βαρκάδα μέχρι το νησί όπου βρίσκονταν το κατάλυμα; Γιατί αυτό με το "έχω δει τη φάτσα σου στο booking" με μπέρδεψε λίγο :lol:
Καλησπέρα, εννοείται αν μπορώ να βοηθήσω! Για το "αγαπημένος συγγραφέας" και λίγα λες... Νομίζω ότι υπερβάλεις λιγαααακι αλλά με τιμά ο χαρακτηρισμός!

Στην τιμή του ξενοδοχείου συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά με την βάρκα από την πόλη (στο check in) και από το νησί (στο check out) αλλά όχι βέβαια και το ταξί από το αεροδρόμιο. Αυτό εννοούσα, ελπίζω τώρα να το ξεκαθάρισα μαζι με μια μικρή αλλαγή στο κείμενο!
Σιγά σιγά θα προσπαθήσω να ανεβάσω την συνέχεια τις επόμενες ημέρες. :)
 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Καλησπέρα, εννοείται αν μπορώ να βοηθήσω! Για το "αγαπημένος συγγραφέας" και λίγα λες... Νομίζω ότι υπερβάλεις λιγαααακι αλλά με τιμά ο χαρακτηρισμός!
Σου λέω ωραία λόγια σαν μπαξίσι για να συνεχίσεις να γράφεις :p:haha:

Σοβαρά τώρα. Βασικά μας θεωρώ αφηγητές και όχι συγγραφείς, όλους εμάς που έχουμε γράψει ιστορίες. Πιστεύω τώρα σε κάλυψα! Όπως και να έχει απολαμβάνω πάντα να διαβάζω τις ιστορίες που γράφεις απο τότε που μπήκα στο φόρουμ. Έχουν την μοναδική δική σου πινελιά που σε κάνει να διαβάζεις και στο τέλος να λες μα γιατί τελείωσε τώρα, εγώ θέλω κι άλλο!....

Στην τιμή του ξενοδοχείου συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά με την βάρκα από την πόλη (στο check in) και από το νησί (στο check out) αλλά όχι βέβαια και το ταξί από το αεροδρόμιο. Αυτό εννοούσα, ελπίζω τώρα να το ξεκαθάρισα μαζι με μια μικρή αλλαγή στο κείμενο!
Τώρα ναι! Όλα κομπλέ

Σιγά σιγά θα προσπαθήσω να ανεβάσω την συνέχεια τις επόμενες ημέρες. :)
Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον! Έχεις διορία να τελειώσεις την ιστορία μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο, μετά καίγεσαι :bleh:
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μερος Ά…



Ξυπνάμε στο Abu guesthouse όπου και θα πληρώσουμε 100 ευρώ για τέσσερις βραδιές. Η βρύση στο μπάνιο σχεδόν στάζει και είναι αδύνατον να πλύνουμε τα χέρια μας, ο μαστροχαλαστής μέσα μου θα επιληφθέι και την φτιάχνω γρήγορα. Το βγάλαμε το μεροκάματο μας!
Θερμοκρασία εδάφους στους 15 βαθμούς και ανεβαίνουμε στην ταράτσα για ένα μάλλον απλοϊκό πρωινό. Ένας πολύ συμπαθητικός μπογιατζής (το ξενοδοχείο ετοιμάζει νέα δωμάτια) μας καλημερίζει με το χαρακτηριστικό νεύμα και το χέρι στην καρδιά.
Τριγύρω δέντρα και μια πρώτη μικρή εικόνα του Νείλου με το φως της ημέρας. Ο ήλιος βγαίνει και ζεσταίνει τον χώρο, ένας καθαρός ουρανός και πέρα από εργάτες που δουλεύουν πυρετωδώς δεν ακούς και πολλά.

Το Elephantine island είναι ένα μικροσκοπικό νησί 5800 κάτοικων και αφού εδώ δεν κυκλοφορούν οχήματα, παραμένει ήρεμο και ουσιαστικά αγροτικό. Επίσης είναι γεμάτο από αρχαιολογικούς χώρους, αρχαία μνημειακά ερείπια έτοιμα να ανακαλυφθούν και διαθέτει μια πλούσια και πολύπλευρη ιστορία που εκτείνεται σε χιλιάδες χρόνια.

Τριγύρω παρατημένα κτίρια που έχουν γκρεμιστεί αλλά διατηρούν την ιδιαιτερότητα τους, κάτι που κεντρίζει τον επισκέπτη. Χάνεσαι εύκολα αλλά ουσιαστικά όλοι οι δρόμοι οδηγούν παντού και πουθενά, οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές. Την πρώτη φορά (χωρίς gps) το να βρεις ξανά το δωμάτιο σου στα δαιδαλώδεις στενά είναι πραγματικός άθλος.



DSv23S_20241203_125033_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_135518_lmc_8.4.jpg PXL_20241203_124137908.jpg PXL_20241203_125020694.jpg PXL_20241203_150854172.PORTRAIT.jpg



Η ήμερα θα περάσει με χαλαρές βόλτες γύρω από το νησάκι καθώς είμαστε αρκετά κουρασμένοι. Από την πλευρά της πόλης βλέπουμε πανάκριβα ξενοδοχεία που έχουν πιάσει τις καλύτερες τοποθεσίες, αυτοκίνητα και εκκωφαντικοί ήχοι, ένας χαμός. Κάτω από τα παπούτσια μας χώμα παντού και ολόγυρα μας ο ξακουστός Νείλος. Τουρίστες έρχονται για ημερησία εξόρμηση ή μένουν όπως και εμείς στο νησί. Από την άλλη πλευρά βλέπουμε μόνο την έρημο, τον θόλο Abu Al-Hawa, το μαυσωλείο του Aga Khan και έναν όμορφο κήπο.



DSv23S_20241203_132509_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_133239_lmc_8.4.jpg PXL_20241203_125536280.jpg PXL_20241203_125718453.PORTRAIT.jpg



Περιπλανιόμαστε προς το νότιο άκρο του νησιού, τα αρχαία εδώ δεν προσφέρουν κάτι το συναρπαστικό για το μάτι αλλά εφόσον είναι η πρώτη μας επαφή με την Αίγυπτο, είναι μια χαρά. Βρίσκουμε την μια είσοδο, η οποία τελικά είναι πιθανότατα η δεύτερη έξοδος. Ενώ έχουμε δει ήδη τα μισά και βάλε αξιοθέατα (Ναοί Khnum και Satet), μας εντοπίζει κάποιος και αρχίζει να φωνάζει κουνώντας τα χεριά του. Το παίζω ανέμελος και κοιτάζω τριγύρω σαν να θαυμάζω τα αρχαία. Με τα πολλά έρχεται δίπλα μας και ζητάει να δει τα εισιτήρια μας. Είναι ξεναγός και με πηγαίνει μέχρι την είσοδο για να πληρώσω (την κατάρα του Τουταγχαμών να έχεις), θέλει βεβαία μετά από αυτό να μας γίνει βδέλλα και να μας ξεναγήσει. Αφού του πω ξεκάθαρα και επανειλημμένα (τουλάχιστον 32 φορές) ότι δεν ενδιαφέρομαι, μου ζητάει στο τέλος να του ανταλλάξω 5 ευρώ κέρματα σε χαρτονόμισμα. Οι τράπεζες στην χώρα δεν τα δέχονται όποτε πρέπει να βρουν κάποιον τρόπο για να ανταλλάξουν αυτά που τους αφήνουν για φιλοδώρημα. Προσοχή, κάποιες φόρες δίνουν νομίσματα που δεν είναι ευρώ.



DSv23S_20241203_142042_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_145737_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_145804_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_150021_lmc_8.4.jpg PXL_20241203_141222733.jpg PXL_20241203_141434408.jpg PXL_20241203_142641952.jpg PXL_20241203_142739292.jpg


Μετα από 30 λεπτά ξανάρχεται δίπλα μας και σιγοψυθιρίζει, ελάτε μαζί μου. Θα σας πάω κάτω από τον ναό σε ένα μυστικό μέρος, εδώ έρχονται από όλο τον κόσμο για να προσευχηθούν… Ναι καλά, κλασσική κίνηση για να απαιτήσει λεφτά μετά για τον κόπο του!



PXL_20241203_142832974.jpg PXL_20241203_142939703.jpg PXL_20241203_143250466.jpg PXL_20241203_144659825.jpg PXL_20241203_144742967.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_145533760.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_145803424.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_145913994.jpg PXL_20241203_150023627.jpg PXL_20241203_150103405.jpg



Βγαίνουμε από τον χώρο και επιστρέφουμε στην προβλήτα, χαζεύουμε για λίγο τα χαρακτηριστικά παραδοσιακά σκάφη τύπου Φελούκα και συνεχίζουμε την βόλτα μας.
Βρίσκουμε ένα χαριτωμένο καφέ/εστιατόριο το moon shadow δίπλα στο νερό οπού και θα μείνουμε για πάνω απο μια ώρα!
Ερωδιοί και αλλά πουλιά περιμένουν να πιάσουν το επόμενο γεύμα τους ενώ κοπάδια από ψάρια κρύβονται κάτω από το παχύ πέπλο της πρασινάδας που επιπλέει.


PXL_20241203_123114059.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_130004385.jpg PXL_20241203_130421783.jpg PXL_20241203_124737694.jpg


Το βράδυ θα πάμε για φαγητό στο Bob Marley restaurant οπού βρίσκεις και αλκοόλ, στην χώρα δεν έχουν παντού (αφού είναι μουσουλμάνοι). Το αποδεκτό φαγητό συμπληρώνει την πολύ όμορφη υπερυψωμένη θεά της απέναντι πλευράς, συνοδείας μπύρας και ναργιλέ. Τελικό πόσο νομίζω 20+ ευρώ για τους δυο μας. Ήρθε η ώρα για ξεκούραση, ο Μορφέας είναι επιεικής μαζί μας απόψε!


PXL_20241203_193759783.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_211252013.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μερος ΄Β…



Μετά το εμφανώς καλύτερο πρωινό και την εγκάρδια καλημέρα με τον μπογιατζή θα πάμε βόλτα με την βάρκα του ανιψιού του ιδιοκτήτη για μίση μέρα (15 ευρώ). Οι τιμές που μας έδωσε ο Abu ήταν οι καλύτερες που βρήκαμε όσο και αν έψαξα, γενικά επιτόπου είναι αισθητά φθηνότερα όλα. Αρχίζουμε με τον κήπο Aswan botanical garden, μας αφήνει στην μια πλευρά του και θα μας περιμένει στην άλλη. Ασιάτες και Αραβόφωνοι τουρίστες έχουν κατακλύσει τον χώρο. Ένας όμορφος κήπος, σίγουρα περισσότερο ενδιαφέρον για τους ντόπιους καθώς για αυτούς είναι σπάνιοι. Αρκετά είδη φυτών και δέντρων με τις πινακίδες στις ρίζες τους που εξηγούν κάποια βασικά πράγματα, περπατάμε χαλαροί απολαμβάνοντας την σκιά τους για περισσότερο απο μία ώρα.



PXL_20241204_103033545.jpg PXL_20241204_103459525.jpg PXL_20241204_104253597.jpg PXL_20241204_104437164.jpg PXL_20241204_104639354.jpg PXL_20241204_105404534.jpg PXL_20241204_105934224.PORTRAIT.jpg PXL_20241204_110057729.jpg PXL_20241204_101939612.jpg



Στο τέλος του κήπου, ένα γνώριμο αγουροξυπνημένο πρόσωπο μας κάνει νόημα και συνεχίζουμε την βαρκάδα μας. Μια πανέμορφη ζεστή ήμερα, ψαράδες βάζουν τα δίχτυα τους για την επόμενη ψαριά. Καμήλες, πουλιά, αμμόλοφοι τριγύρω, κάποιοι βράχοι μοιάζουν με ζώα και ο Νείλος μας αγκαλιάζει!



DSv23S_20241204_110329_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_110910_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_111051_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_111141_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_111335_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_112508_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_113136_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_114029_lmc_8.4 (1).jpg DSv23S_20241204_114222_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_132624_lmc_8.4.jpg PXL_20241204_111346988.jpg



Ανεβαίνουμε κόντρα στο ρεύμα του ποταμού για να καταλήξουμε στο Nubian village μια τουριστική χαζομάρα. Highlight η καταπληκτική πίτα Feteer meshaltet με την μελάσα, χαλβά και ένα αρκετά ξινό χυλό τυριού με ταχίνι. Αυτή και μόνο άξιζε την διαδρομή. Αλλιώς πρόκειται για ένα άθλιο θέαμα λίγων κροκόδειλων μέσα σε μια μικρή τσιμεντένια δεξαμενή μεγέθους μπανιέρας. Περνάς δίπλα από τα αμέτρητα μαγαζάκια, ο ξεναγός-οδηγός σου σε πάει για να αγοράσεις απο συγκεκριμένα και να πάρει το κατιτίς του. Στο τρίτο μαγαζί έκανα ξεκάθαρο ότι δεν θέλω να χάσω τον χρόνο μου σε shopping therapy και μούτρωσε λιγάκι, πράγμα φυσικά που με ξένισε. Τέλος πάντως, είναι κάτι στην κουλτούρα τους όποτε το προσπερνάμε.



PXL_20241204_115200407.jpg PXL_20241204_115714647.jpg PXL_20241204_121100211.jpg PXL_20241204_131251884.jpg PXL_20241204_161842887.jpg PXL_20241204_113302451.jpg PXL_20241204_113842135.PORTRAIT.jpg



Ένα δροσερό αεράκι στην επιστροφή και αφήνουμε πίσω μας την φύση, του ζητάμε να μας πάει στην πλευρά της πόλης για να βρούμε τον καταραμένο ταξιδιωτικό οδηγό, δίπλα από τον σταθμό των τραίνων. Δεν χρειάζεται να ρωτήσει κανείς αν βρήκαμε τελικά, η απάντηση είναι απλή και την ξέρετε ήδη! Κλασσικά, όπου και να ψάξαμε δεν είχε αυτό που γυρεύαμε ή ήταν κλειστά.

Η Ασουάν είναι μια πόλη 370000 κάτοικων. Πολλοί ζητάνε ελεημοσύνη/βοήθεια, ακόμα περισσότεροι προσπαθούν να σου πουλήσουν κάτι. Κάνουμε μια βόλτα στην ενδιαφέρουσα αγορά, κάθε ένα μέτρο κάποιος θα σου μιλήσει. Come to my shop, where are you from, just one minute, one dollar madam… Οι εικόνες στα μικρά διπλανά σοκάκια είναι τραγικές, ρακένδυτοι άνθρωποι τρώνε αποφάγια από τα σκουπίδια, παντού βρώμα και δυσωδία.


PXL_20241204_152038514.jpg DSv23S_20241204_150855_lmc_8.4.jpg



Επιστρέφουμε με το πλοιάριο της γραμμής για το νησί μας, ντόπιοι και τουρίστες μαζί για το δυο λεπτών ταξίδι με το αντίτιμο των 10 αιγυπτιακών λιρών (19 σεντς του ευρώ). Οι γυναίκες κάθονται σε διαφορετικό σημείο του σκάφους από τους άντρες και επιτελούς απολαμβάνω την ησυχία μου!



PXL_20241204_161909001.jpg


Πάμε για μια μπύρα στο moon shadow και αγκαλιάζουμε τους χαλαρούς ρυθμούς του νησιού παρέα με την δύση του ηλίου. Στην αρχαιότητα τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά έπιναν πολλή μπύρα καθώς θεωρούνταν βασικό μέρος της διατροφής κάθε Αιγύπτιου. Την χρησιμοποιούσαν επίσης για τις σπονδές στους Θεούς τους και μεθούσαν ως μέρος της λατρείας τους. Χικ, στην υγεία σου Οσίρι!


PXL_20241204_164208061.jpg PXL_20241204_171415920.jpg


Φάγαμε στο τίμιο Nile view restaurant, χωρίς αλκοόλ κόστισε περίπου 6-7 ευρώ το άτομο. Δίπλα μας ψαράδες έβαζαν δίχτυα και με ένα μακρύ καλάμι ανακάτευαν τον βυθό κάνοντας θόρυβο για να πιάσουν τα πανικόβλητα ψάρια. Επιστρέφουμε στο δωμάτιο μας, οπού και βυθίζομαι σε έναν βαθύ αλλά ανήσυχο ύπνο.


PXL_20241204_180434352.PORTRAIT.jpg PXL_20241204_180549439.jpg PXL_20241204_201343679.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος ΄Γ…

Πρωινό ξύπνημα στις 3:30 και παίρνουμε το πρωινό μας σε πακέτο από το ψυγείο. Έξω από το ξενοδοχείο, μας περιμένουν δυο ανήλικα αγόρια για να μας μεταφέρουν στην απέναντι πλευρά… Έχει αρκετό κρύο και μπαίνουμε στο βαρκάκι, μόλις δυο λεπτά διαδρομή και μας λένε να περιμένουμε το όχημα που θα έρθει άμεσα. Πρόκειται για ένα βανάκι (κόστος 30 ευρώ το άτομο) και θα έχουμε μαζί μας ακόμα επτά συνταξιδιώτες. Η ώρα δείχνει 4:30 όταν ο οδηγός ξεκινάει και αφήνουμε πίσω μας την πόλη.


Σήμερα θα πάμε στο πασίγνωστο Abu Simbel, που είναι και ο βασικός λόγος της διαμονής μας στην περιοχή. Σταματάμε σε ένα βενζινάδικο και ο οδηγός επί δυο λεπτά κουνάει πέρα δώθε το βαν για να χωρέσουν ακόμα λίγες σταγόνες καύσιμου (βενζίνη 25 λεπτά του ευρώ το λίτρο)! Με το που ξεκινάμε, ο Πολωνός (που συμπεριφέρεται και μιλάει σαν να έχει κάνει πολλές «γραμμές» στην ζωή του) θυμάται ότι πρέπει να πάει τουαλέτα. Σε λίγο σταματάμε και σχηματίζουμε ένα υποχρεωτικό κομβόι πριν συνεχίσουμε. Μεταξύ ύπνου και ξύπνιου βλέπω μια πανέμορφη ανατολή, κοιτάζω το κινητό. Απομένουν λιγότερο από δυο ώρες για να φτάσουμε, η συνολική απόσταση είναι 280χλμ και οι ταχύτητες μικρές.


PXL_20241205_060352860.jpg


Στα ανατολικά βλέπουμε τη λίμνη Nasser να αστράφτει στον ανατέλλοντα ήλιο και καταλήγουμε στο πάρκινγκ του Abu Simbel. Βρισκόμαστε δίπλα από τα σύνορα με το Σουδάν, εδώ δεσπόζει η λίμνη και ο ήλιος καίει το κοκκινόλευκο δερματάκι μου… Δεν έχουμε αγοράσει εισιτήρια online αλλά ευτυχώς είμαστε μονοί μας στο ταμείο (η είσοδος κοστίζει 750 λίρες, κάτι λιγότερο από 15 ευρώ). Ένα λεπτό αργότερα θα εμφανιστούν τεράστιες ουρές, σήμερα είμαστε τυχεροί. Τρώμε με λαιμαργία τα τρία μικρά σάντουιτς που έχει ετοιμάσει ο ξενοδόχος και βιαστικά ξεκινάμε την διαδρομή προς το αξιοθέατο.

Οι ναοί βρίσκονται στην άκρη της Σαχάρας, της μεγαλύτερης ερήμου στον κόσμο. Όταν βλέπω το πρώτο κεφάλι του Ραμσή Β να εμφανίζεται πίσω από την όψη του βράχου, ξεχνάω τους υπολοίπους τουρίστες.

Από μακριά θα δείτε τα γιγάντια αγάλματα στον θρόνο τους, όπου και βρίσκονται σε αυτή την στάση για περισσότερο από τρεις χιλιάδες χρόνια. Χωρίς αμφιβολία, οι δύο μυστηριώδεις βραχώδεις ναοί του Abu Simbel είναι από τα πιο σημαντικά και εντυπωσιακά κτίρια από την εποχή των Φαραώ.



DSv23S_20241205_091035_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091212_lmc_8.4.jpg PXL_20241205_090513135.jpg PXL_20241205_090935352.jpg PXL_20241205_091303991.jpg PXL_20241205_095216909.jpg PXL_20241205_095947222.jpg PXL_20241205_095539097.jpg



Επισκεφτήκαμε πρώτα τον Μεγάλο Ναό, βγάζοντας αρχικά φωτογραφίες απέξω και μετά πηγαίνοντας μέσα. Το εσωτερικό ήταν αρκετά μεγάλο και πολύ εντυπωσιακό ενώ στον χώρο υπάρχει έντονη ζέστη. Σε κάποια σημεία γίνεται το αδιαχώρητο (instagrammers χώνονται και απαιτούν την αποκλειστικότητα για το αξιοθέατο για πολλά λεπτά), οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με πολύχρωμες και καλοδιατηρημένες ζωγραφιές και ιερογλυφικά. Η ώρα περνάει και πρέπει να προλάβουμε και τον Μικρό Ναό.



DSv23S_20241205_091406_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091442_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091506_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091913_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_092146_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_092254_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_092859_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_093203_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_095108_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_095115_lmc_8.4.jpg PXL_20241205_091646634.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_091739178.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_092400436.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_093038326.PORTRAIT.jpg


PXL_20241205_093313257.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_094053646.jpg PXL_20241205_094533853.jpg PXL_20241205_094144797.jpg PXL_20241205_094817880.jpg DSv23S_20241205_094316_lmc_8.4.jpg



Ο ναός της Nefertari (ή μικρός ναός) είναι λίγο μικρότερος, αλλά εξίσου εντυπωσιακός! Όπως ο Μεγάλος Ναός, έχει και αυτός άριστα διατηρημένες εικόνες.
Το εσωτερικό του Abu Simbel φωτίζεται από τον ήλιο δύο φορές το χρόνο. Πιστεύεται ότι ο άξονας του ναού σχεδιάστηκε από τους Αιγύπτιους τεχνίτες έτσι ώστε στις 22 Οκτωβρίου και στις 22 Φεβρουαρίου οι ακτίνες του ήλιου να διαπερνούν το ιερό και να φωτίζουν τα αγάλματα.



DSv23S_20241205_093246_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_093657_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_093813_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_094028_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_094143_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_101409_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_100145_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_100343_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_101247_lmc_8.4.jpg PXL_20241205_100145877.jpg PXL_20241205_100911476.jpg PXL_20241205_101018836.jpg



Οι ναοί του Abu Simbel χτίστηκαν αρχικά σε διαφορετική τοποθεσία, στη μέση της σημερινής λίμνης Nasser. Όταν χτίστηκε το φράγμα του Ασουάν, έγινε αντιληπτό ότι οι ναοί θα βυθίζονταν στη δεξαμενή που θα προέκυπτε. Μεταφέρθηκαν τη δεκαετία του 1960 στη σημερινή τους θέση, υπό την επίβλεψη της UNESCO και εξακολουθεί να θεωρείται μια τεράστια αρχαιολογική επιτυχία.

Είναι πανέμορφοι ναοί με απίστευτες εικόνες και ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Αρνητικό ότι μέσα γίνεται το αδιαχώρητο από τις ορδές των αδηφάγων τουριστών και η μεγάλη απόσταση απο το Άσουαν.



PXL_20241205_101634994.jpg PXL_20241205_101826697.jpg PXL_20241205_102059472.jpg PXL_20241205_095334843.jpg



Στην επιστροφή καθυστερούμε λίγο παραπάνω και τώρα πρέπει να προλάβουμε το βανάκι μας. Κάνουμε βιαστικά την σχετικά μεγάλη απόσταση εν μέσω δεκάδων πάγκων με ενθύμια και άλλα. Ενώ θα έπρεπε να πάω τουαλέτα, οι μεγάλες ουρές με αποτρέπουν και μπαίνω στο αυτοκίνητο μας (καλά να πάθω). Φτάσαμε στους ναούς του Abu Simbel γύρω στις 8:30, εξερευνήσαμε την περιοχή και αναχωρήσαμε για το Ασουάν στις 10:30 από τον ίδιο δρόμο.
Ευτυχώς (ενώ το παίζω και καλά άνετος), στα μισά του δρόμου ο οδηγός αποφασίζει να ξαποστάσει σε ένα εστιατόριο και έτσι ξαλαφρώνω ανακουφισμένος...



PXL_20241205_111326505.jpg PXL_20241205_140211415.jpg


Περνάμε πάνω από το φράγμα του Ασουάν, ενός από τα μεγαλύτερα του κόσμου και λίγο μετά επιστρέφουμε στην πόλη. Παραμένουμε σε αυτή την πλευρά, θα ψάξουμε στα βιβλιοπωλεία για να βρούμε τον ταξιδιωτικό οδηγό και θα αγοράσουμε μπύρες (νομίζεις). Το duty free (για τις μπύρες) είναι κλειστό και τα βιβλιοπωλεία δεν έχουν τέτοια πράγματα (ποιος λογικός άνθρωπος πάει εκεί για να πάρει βιβλία; )… Θα πάμε μέχρι και στο Nubian museum γιατί εκεί μέσα υπάρχει βιβλιοπωλείο, φτάνουμε λίγο πριν το κλείσιμο και οι υπάλληλοι δεν μας αφήνουν να περάσουμε χωρίς εισιτήριο…
Ένα τουκ τουκ μας γίνεται κολλιτσίδα για 500 μέτρα, το ίδιο αργότερα και ένας τύπος με άμαξα. Five dollars, three dollars, only one dollar… Free ρωτάω, ok my friend (μετά βεβαία θα σε χρεώσω τριπλά αν έρθεις)!
Επιστρέφουμε στην γνωστή μας προβλήτα και θα μπούμε στην βάρκα για το Elephantine island. Στην διαδρομή συζητάμε με ένα ενδιαφέρον ηλικιωμένο ζευγάρι Αμερικάνων (η γυναίκα δεν αφήνει τον άντρα της να αρθρώσει λέξη).
Στην ταράτσα του ξενοδοχείου ο μπογιατζής μου πιάνει συζήτηση και πάλι στην νοηματική για μια ενδιαφέρουσα τεχνική βαψίματος ξυλόπορτας.


PXL_20241205_143651608.jpg PXL_20241205_143804244.jpg PXL_20241205_144455138.jpg


Απόψε θα φάμε στο moon shadow οπού και κανονίζω με τον σερβιτόρο ανταλλαγή γυναικών (αυτός το ξεκίνησε). Το κακό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι Α) δεν έχω δει την δική του και Β) το πακέτο συμπεριλαμβάνει και τα τρία του παιδιά! Τουλάχιστον ελπίζω να έχει λεφτά η νέα νύφη, άντε να ζήσουμε να ευτυχήσουμε!!
Χαλαροί πίνουμε αργά ένα μπουκάλι κρασί (των 10 ευρώ παρακαλώ, όχι τίποτα φτηνιάρικο) κοιτάζοντας το σκοτάδι που πνίγει τα πάντα τριγύρω μας. Το πρώτο ψάρι (του είδους tilapia) ήθελε ακόμα λίγο ψήσιμο, ο σερβιτόρος το κατάλαβε και έφερε ακόμα ένα από μόνος του. Στο διπλανό τραπέζι κάθονται δυο Γάλλοι τους οποίους θα ξαναδούμε και στις επόμενες δυο πόλεις που θα επισκεφθούμε. Επιστρέφοντας μέσα στην νυχτιά και το λιγοστό φως, κάποιοι προσπαθούν να μας βοηθήσουν δείχνοντας μας τον σωστό δρόμο ενώ εμείς θέλουμε να χαθούμε λιγάκι στα στενά. Εδώ οι ντόπιοι είναι πολύ φιλικοί και ειλικρινείς… Καπνοί αναδύονται από κάποια οικόπεδα, λαχανικά περνάνε τις τελευταίες μέρες τους πάνω στο φυτό που τους δίνει ζωή και κάποια βελάσματα από ζώα ακούγονται λίγα μόλις μέτρα δίπλα μας. Α, φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας, μπορούμε και από αυτόν τον δρόμο τελικά!! Το τελευταίο μας βράδυ στο νησί έφτασε, άυριο τα μαζεύουμε για αλλού...


PXL_20241205_193043903.jpg PXL_20241205_181518718.jpg PXL_20241205_190007075.NIGHT.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Εγώ αυτό δεν κατάλαβα, έχει δωρεάν κουπόνι η Aegean premium για είσοδο στο business lounge;
Εγινα silver λογω ποντων που μου εδωσε η αιτηση της καρτας, δεν το ξεκαθαρισα ειναι η αληθεια. :)
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
θα αγοράσουμε μπύρες (νομίζεις).
Καλά μπύρες έψαχνες εσύ εκτός τουριστικών ορίων; Πέρυσι στο Τατζικιστάν ούτε νερό δεν έπιναν... τσάι, τσάι και μόνο ΤΣΑΪ! :cry:

και τα βιβλιοπωλεία δεν έχουν τέτοια πράγματα (ποιος λογικός άνθρωπος πάει εκεί για να πάρει βιβλία; )…
Δόξα και τιμή στον ανύπαρκτο ταξιδιωτικό οδηγό! :haha:

Με άγχωσες με τις 4 μέρες διαμονή στο Ασουάν. Δεν νομίζω οτι μπορώ να διαθέσω τόσες. Τρεις τις έχω βάλει και θα δω ανάλογα τα αεροπορικά....
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Καλά μπύρες έψαχνες εσύ εκτός τουριστικών ορίων; Πέρυσι στο Τατζικιστάν ούτε νερό δεν έπιναν... τσάι, τσάι και μόνο ΤΣΑΪ! :cry:


Δόξα και τιμή στον ανύπαρκτο ταξιδιωτικό οδηγό! :haha:

Με άγχωσες με τις 4 μέρες διαμονή στο Ασουάν. Δεν νομίζω οτι μπορώ να διαθέσω τόσες. Τρεις τις έχω βάλει και θα δω ανάλογα τα αεροπορικά....
Καλημέρα!
Είχα διαβάσει για φθηνή μπύρα στο duty free της πόλης, το πρόβλημα ήταν ότι ανοίγει παράξενες ώρες... Το μάθαμε δυστυχώς αργά.
Μην ξεχνάς ότι φτάσαμε μεσάνυχτα και άυπνοι, άρα μπορείς να πεις ότι για κάποιον που ξεκινάει ξεκούραστος από Αθήνα ακόμα και δύο μέρες φτάνουν. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να πας κατευθείαν στο αεροδρόμιο του Abu Simbel! :)
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Καλησπέρα! :)
για κάποιον που ξεκινάει ξεκούραστος από Αθήνα
Δεν ζω Αθήνα παιδάκι μου! απα πα παααα...
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να πας κατευθείαν στο αεροδρόμιο του Abu Simbel! :)
Το έχω δει το αεροδρόμιο εκεί αλλά δεν με ενθουσιάζει η ιδέα... Επίσης διάβασα οτι το Ασουάν είναι όμορφο και θα ήθελα να το περπατήσω. Δεν πρόκειται να κινηθώ σε όλη τη χώρα, μόνο στο νότο. Επίσης στο Λούξορ μαζί με Κένα, Άβυδο και Σοχάγκ θέλω στάνταρ 6 μέρες... Αναγκαστικά θα μείνουν πράγματα και ψάχνω να προσθέσω και 2 μέρες ακόμα στο ταξίδι. Το ιδανικό για μένα θα ήταν να έβρισκα πτήση απευθείας απο Ελλάδα ή έστω Κωνσταντινούπολη για Λούξορ χωρίς να κατέβω Κάιρο, αλλά είναι δύσκολο και σε χρήμα και σε μίλια και σε χρόνο. Θα το ξανα κοιτάξω όμως γιατί τα αεροπορικά δεν τα έχω κλείσει ακόμα. Ψάχνομαι γενικώς...

Αναμένω συνέχεια!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.928
Μηνύματα
919.016
Μέλη
39.642
Νεότερο μέλος
Maria Valta

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom