BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 585
- Likes
- 3.123
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Α…
- Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Β…
- Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Γ…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Α…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Β…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Γ…
- Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Δ…
- Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Α…
- Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Β…
- Cairo 3 διανυκτερεύσεις μέρος Γ…
- Επίλογος
Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Β…
Τα ξημερώματα ακούω κάτι να ξεφυσάει πολύ δυνατά, τι στο καλό; Σαν να βρίσκεται ένας γίγαντας έξω από το δωμάτιο και μυρίζει τον χώρο για να επιλέξει ποιον τουρίστα θα φάει σήμερα… Μετά από δυο λεπτά, το ξεφύσημα απομακρύνεται και σκέφτομαι ότι μάλλον δεν του άρεσε η οσμή μας και επέλεξε άλλους… Αποκοιμιέμαι άμεσα. Τελικά πρόκειται για αερόστατα που περνάνε σχεδόν πάνω από το κεφάλι μας.
Ξυπνάω μετά από έναν αναζωογονητικό ύπνο και απολαμβάνω τις απλές χαρές της ζωής (μια τουαλέτα στα πέντε μέτρα και ένα πολύ νόστιμο πρωινό). Αραβικές πίτες, Ful (το εθνικό πιάτο με φασόλια), ατομικές ομελέτες μέσα σε πήλινο μπολάκι που καίει και κρατάει ευχάριστα ζεστό το φαγητό. Φρέσκο τυρί, μελάσα, μαρμελάδες και ολόφρεσκα λαχανικά, ρόκα, μαϊντανό, κόλιανδρο τα οποία πραγματικά πριν από δυο λεπτά βρισκόντουσαν ακόμα πάνω στο φυτό. Αλήθεια απολαύσαμε το πρωινό μας εδώ!

Έχω μήνυμα στο WhatsApp από τον φιλικό σερβιτόρο στο Moon shadow, γράφει ότι έχει μια μεγάλη καταστροφή απροσδιόριστης φύσεως και ζητάει οικονομική βοήθεια. Το ίδιο μου είχε πει πριν από χρόνια ο πρίγκιπάς του Τζιμπουτί και είχα δώσει ότι έχω και δεν έχω. Κρίμα και τον είχαμε συμπαθήσει…
Παίρνουμε τους δρόμους με τουκ τουκ και χαλαρό παζάρι (ένα ευρώ) για το διώροφο πλοιάριο που σε πηγαίνει στην άλλη πλευρά (με 80 λεπτά του ευρώ). Εδώ το συντριπτικό ποσοστό είναι ντόπιοι οι οποίοι ζούνε την καθημερινότητα τους και ο περίπλους διαρκεί περίπου δέκα λεπτά…
Στους χάρτες της google φαίνεται ότι θα μας αφήσει ακριβώς στην απέναντι πλευρά αλλά τελικά πηγαίνει περισσότερο από δυο χιλιόμετρα παραπέρα.
Θέλαμε να βρούμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό (αλήθεια; ) και θα τον βρούμε. Ακόμα και αν είναι έκδοσεως του 1982.
Άμαξες και ταξί σταματάνε συνεχώς δίπλα μας για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Περπατάμε από την πλευρά της προβλήτας οπού δεν σε παρενοχλούν και τόσο. Η παραλιακή πλευρά είναι πολύ προσεγμένη και καθαρή, με τα δέντρα, τα ποταμόπλοια και το νερό θα μπορούσε και να είναι μια όμορφη ευρωπαϊκή πόλη τύπου Βουδαπέστης.
Τυχαίος τύπος στον δρόμο με ένα τεράστιο χαμόγελο.
- Hello again… How are you today?
- Where do you know us from?
- I know you from the kitchen.
- Και ποια κουζίνα είναι αυτή;
- Από το πλοίο…
Μάλιστα, οι εφευρετικές απάτες είναι σίγουρα το δυνατό τους σημείο...
Απο εδώ ξεκινάνε ή καταλήγουν πάμπολλες κρουαζιέρες στον Νείλο. Μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία (όπως η TUI) διαφημίζουν τα ταξίδια τους.
Στο βιβλιοπωλείο Aboudi βρίσκουμε επιτελούς το πολυπόθητο ράφι με τους καταραμένους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ο νεότερος έχει τριπλάσια τιμή και αγοράζουμε έναν rough guide (μήπως λέγεται έτσι επειδή είναι δύσκολο να τον βρεις; ) του 2013, έτσι και αλλιώς τα αξιοθέατα δεν αλλάζουν θέση. Επιτέλους τελείωσε αυτό το μαρτύριο και με χαμόγελο προχωράμε για την συνέχεια!
Μια μεγάλη πλατεία σηματοδοτεί την αρχή του ναού του Luxor, πολύς κόσμος, πληρώνουμε την είσοδο των δέκα ευρώ και σταματάμε για έναν καφέ πριν από την εξερεύνηση. Ξεναγοί θέλουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αλλά εμάς μας αρέσει η ανεξαρτησία μας.

Κάποια στιγμή ένας άντρας με ένα χαριτωμένο κοριτσάκι μιλάει στην Α, άντε πάλι τα ίδια σκέφτομαι. Τι θέλει να μας πουλήσει πάλι; Τελικά μας ρωτάει αν μπορεί να βγει φωτογραφία το κορίτσι του μαζί μας. Ακόμα και εδώ κάποιοι μας αναγνωρίζουν! Ο αδελφός της δεν χάνει την ευκαιρία και έρχεται και αυτός για το φωτοσόυτινγκ! Σε τριάντα δευτερόλεπτα εμφανίζεται ένα ολόκληρο σχολείο και με χαμόγελο ρωτάνε αν μπορούν και αυτοί να βγουν φωτογραφία μαζί μας… Πέντε βασανιστικά λεπτά αργότερα είμαστε επιτελούς ελεύθεροι να συνεχίσουμε την ξενάγηση μας. Η εμπειρία είχε την φάση της…

Αφήνουμε τον Λούξορ και επιλέγουμε τον πεζόδρομο ανάμεσα στους δυο ναούς.
Πολύ ζέστη με τον μεσημεριανό ήλιο να χτυπάει κατακούτελα και ξεκινάμε το περπάτημα από τον πεζόδρομο και την λεωφόρο sphinx. Θα περάσουμε μπροστά από τα περίπου 150 εναπομείναντα πλάσματα που μας περίμεναν ακούνητα εδώ και αιώνες! Βρισκόμαστε μονοί μας για αυτά τα σχεδόν τρία χιλιόμετρα απόστασης (θα πρότεινα ταξί).

Φτάνουμε επιτελούς στον ναό του Καρνάκ (είσοδο 12 ευρώ) ο οποίος λέγεται ότι φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα θρησκευτικά μνημεία της Αιγύπτου. Είναι ένα εκτεταμένο συγκρότημα αγαλμάτων και στήλων αφιερωμένο στον Αμούν-Ρα, τον θεό ήλιο.
Όμορφος ναός αλλά λίγο η ζέστη, λίγο ο πολύς κόσμος και περισσότερο το ότι έχουμε ήδη δει πολλά (και με πολύ λιγότερο κόσμο) δεν με εντυπωσίασε όσο φανταζόμουν.
Ακόμα ένας φύλακας μας πλησιάζει και σιγοψυθιρίζει τάχα μου ότι θα μας πάει σε μυστικό μέρος, συνήθως απαντούσαμε ότι δεν μας ενδιαφέρει και φεύγαμε. Μια φορά όμως πρέπει να δούμε τι υπάρχει και πίσω από την κουρτίνα, έτσι για την εμπειρία. Μας πάει κάπου παραδίπλα, κάνει νόημα και καλά να μην πούμε τίποτα σε κανέναν. Ανοίγει μια κλειστή πύλη και μπαίνουμε σε έναν χώρο που δεν είναι ιδιαίτερος σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που έχουμε δει μέχρι τώρα. Εν τέλη, ζήσαμε και το κάναμε και αυτό, πληρώσαμε 100 λίρες (δυο ευρώ) και το έπαιζε και δύσκολος, ο κόπος μου ήταν μεγάλος, έχω να πληρώσω και την εφορία, έχω 32 παιδιά κτλ.

Έρχεται η ώρα της καθιερωμένης πια τουαλέτας σε αυτή την ιστορία. Ένας τύπος μου λέει με ύφος ότι η είσοδος είναι 20 λίρες, υποψιάζομαι ότι πάει να μου την φέρει και του ζητάω το εισιτήριο. Μου λέει προχώρα και του απαντάω this is no good…
Στο τέλος κάτι μου ευχήθηκε, κάτι του είπα και εγώ. Μπαίνω μέσα και αλήθεια σκέφτηκα να του κατουρήσω τον μισό χώρο (και έχω μπόλικο απο δάυτο) αλλά συγκρατήθηκα, στην έξοδο μου λέει take your ticket my friend. Τον αγνοώ αλλά η σκέψη μου χαλάει τα επόμενα είκοσι λεπτά.

Βγαίνοντας πάμε για έναν καφέ και σύντομα παίρνουμε ένα παμπάλαιο ταξί νεκροφόρα με γρήγορο παζάρι. Εύκολο είναι τελικά, να έχετε πάντα μια ιδέα του πόσο κοστίζει κάτι και δεν ανεβαίνετε πχ πάνω από το 10% του ποσού. Συνήθως το επιτυγχάνεται άμεσα.
Φαίνεται ότι οι Αιγύπτιοι δεν προφέρουν το π, άρα τις παρακάτω λέξεις τις λένε έτσι. Bassion fruit, botatoes, Balestine, το βρήκαμε χαριτωμένα αστείο.
Γρήγορα βρισκόμαστε στην είσοδο του παζαριού οπού και θα περάσουμε λίγο χρόνο. Τα hello madam, mister one dollar, hello my friend, where are from, come to my shop συνεχίζονται με καταιγιστικούς ρυθμούς.
Προχωράμε μέχρι την προβλήτα περνώντας μπροστά από τον σταθμό των τραίνων και μέσα απο το χάος του κέντρου. Ισα που προλαβαίνουμε το πλοίο (έχει πολύ συχνά).

Επιστρέφουμε στην πλευρά μας και περπατάμε παραλιακά χαζεύοντας το τοπίο. Ο ήλιος δύει και πολλοί ιδιοκτήτες Φελούκας μας προσεγγίζουν για μια βόλτα. Θα συνεχίσουμε και πάμε να ρίξουμε μια ματιά στα διαθέσιμα εστιατόρια. Αποφασίζουμε ότι το τελευταίο (σιγά μην ήταν το πρώτο) έχει έναν μικρό κήπο που μας ταιριάζει. Θα ζητήσουμε μπύρα αλλά απαντάει ότι δεν έχει σήμερα, στην ερώτηση μας για κρασί η επιλογή είναι ένα (και μοναδικό) των δέκα ευρώ (πάνε τα λεφτάκια μου).
Καθόμαστε λοιπόν στο Nile rose, η ηρεμία κάτω από τα δέντρα, η πολύ όμορφη θέα του Νείλου που βρίσκεται κυριολεκτικά στα πόδια μας. Η γάτα που αποφασίζει ότι μας συμπαθεί και θα μείνει μαζί μας όλο το βράδυ, μας φέρνει ένα ποντίκι για δώρο!
Θα φάμε σχετικά νωρίς στον ίδιο χώρο, ένα τίμιο γεύμα με κόστος περίπου 30 ευρώ συνολικά...
Μόνη παραφωνία της βραδιάς, ο μουεζίνης που για μια ώρα φωνάζει σαν να απευθύνεται ο γιος του Χίτλερ σε αυτόν του Μουσολίνι... Πραγματικά…

Ξανά τουκ τουκ με 50 λίρες, τώρα πια έμαθα το “τόσα πληρώνω κάθε μέρα”, οκ φίλε μου.
Επιστρέφουμε στο δωμάτιο μας και πάλι οι ιδιοκτήτες κάθονται τριγύρω από την φωτιά και ζεσταίνονται καπνίζοντας ναργιλέ. Αύριο έχουμε μεγάλη μέρα!
Τα ξημερώματα ακούω κάτι να ξεφυσάει πολύ δυνατά, τι στο καλό; Σαν να βρίσκεται ένας γίγαντας έξω από το δωμάτιο και μυρίζει τον χώρο για να επιλέξει ποιον τουρίστα θα φάει σήμερα… Μετά από δυο λεπτά, το ξεφύσημα απομακρύνεται και σκέφτομαι ότι μάλλον δεν του άρεσε η οσμή μας και επέλεξε άλλους… Αποκοιμιέμαι άμεσα. Τελικά πρόκειται για αερόστατα που περνάνε σχεδόν πάνω από το κεφάλι μας.
Ξυπνάω μετά από έναν αναζωογονητικό ύπνο και απολαμβάνω τις απλές χαρές της ζωής (μια τουαλέτα στα πέντε μέτρα και ένα πολύ νόστιμο πρωινό). Αραβικές πίτες, Ful (το εθνικό πιάτο με φασόλια), ατομικές ομελέτες μέσα σε πήλινο μπολάκι που καίει και κρατάει ευχάριστα ζεστό το φαγητό. Φρέσκο τυρί, μελάσα, μαρμελάδες και ολόφρεσκα λαχανικά, ρόκα, μαϊντανό, κόλιανδρο τα οποία πραγματικά πριν από δυο λεπτά βρισκόντουσαν ακόμα πάνω στο φυτό. Αλήθεια απολαύσαμε το πρωινό μας εδώ!

Έχω μήνυμα στο WhatsApp από τον φιλικό σερβιτόρο στο Moon shadow, γράφει ότι έχει μια μεγάλη καταστροφή απροσδιόριστης φύσεως και ζητάει οικονομική βοήθεια. Το ίδιο μου είχε πει πριν από χρόνια ο πρίγκιπάς του Τζιμπουτί και είχα δώσει ότι έχω και δεν έχω. Κρίμα και τον είχαμε συμπαθήσει…
Παίρνουμε τους δρόμους με τουκ τουκ και χαλαρό παζάρι (ένα ευρώ) για το διώροφο πλοιάριο που σε πηγαίνει στην άλλη πλευρά (με 80 λεπτά του ευρώ). Εδώ το συντριπτικό ποσοστό είναι ντόπιοι οι οποίοι ζούνε την καθημερινότητα τους και ο περίπλους διαρκεί περίπου δέκα λεπτά…
Στους χάρτες της google φαίνεται ότι θα μας αφήσει ακριβώς στην απέναντι πλευρά αλλά τελικά πηγαίνει περισσότερο από δυο χιλιόμετρα παραπέρα.
Θέλαμε να βρούμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό (αλήθεια; ) και θα τον βρούμε. Ακόμα και αν είναι έκδοσεως του 1982.
Άμαξες και ταξί σταματάνε συνεχώς δίπλα μας για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Περπατάμε από την πλευρά της προβλήτας οπού δεν σε παρενοχλούν και τόσο. Η παραλιακή πλευρά είναι πολύ προσεγμένη και καθαρή, με τα δέντρα, τα ποταμόπλοια και το νερό θα μπορούσε και να είναι μια όμορφη ευρωπαϊκή πόλη τύπου Βουδαπέστης.
Τυχαίος τύπος στον δρόμο με ένα τεράστιο χαμόγελο.
- Hello again… How are you today?
- Where do you know us from?
- I know you from the kitchen.
- Και ποια κουζίνα είναι αυτή;
- Από το πλοίο…
Μάλιστα, οι εφευρετικές απάτες είναι σίγουρα το δυνατό τους σημείο...
Απο εδώ ξεκινάνε ή καταλήγουν πάμπολλες κρουαζιέρες στον Νείλο. Μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία (όπως η TUI) διαφημίζουν τα ταξίδια τους.
Στο βιβλιοπωλείο Aboudi βρίσκουμε επιτελούς το πολυπόθητο ράφι με τους καταραμένους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ο νεότερος έχει τριπλάσια τιμή και αγοράζουμε έναν rough guide (μήπως λέγεται έτσι επειδή είναι δύσκολο να τον βρεις; ) του 2013, έτσι και αλλιώς τα αξιοθέατα δεν αλλάζουν θέση. Επιτέλους τελείωσε αυτό το μαρτύριο και με χαμόγελο προχωράμε για την συνέχεια!
Μια μεγάλη πλατεία σηματοδοτεί την αρχή του ναού του Luxor, πολύς κόσμος, πληρώνουμε την είσοδο των δέκα ευρώ και σταματάμε για έναν καφέ πριν από την εξερεύνηση. Ξεναγοί θέλουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αλλά εμάς μας αρέσει η ανεξαρτησία μας.











Κάποια στιγμή ένας άντρας με ένα χαριτωμένο κοριτσάκι μιλάει στην Α, άντε πάλι τα ίδια σκέφτομαι. Τι θέλει να μας πουλήσει πάλι; Τελικά μας ρωτάει αν μπορεί να βγει φωτογραφία το κορίτσι του μαζί μας. Ακόμα και εδώ κάποιοι μας αναγνωρίζουν! Ο αδελφός της δεν χάνει την ευκαιρία και έρχεται και αυτός για το φωτοσόυτινγκ! Σε τριάντα δευτερόλεπτα εμφανίζεται ένα ολόκληρο σχολείο και με χαμόγελο ρωτάνε αν μπορούν και αυτοί να βγουν φωτογραφία μαζί μας… Πέντε βασανιστικά λεπτά αργότερα είμαστε επιτελούς ελεύθεροι να συνεχίσουμε την ξενάγηση μας. Η εμπειρία είχε την φάση της…










Αφήνουμε τον Λούξορ και επιλέγουμε τον πεζόδρομο ανάμεσα στους δυο ναούς.
Πολύ ζέστη με τον μεσημεριανό ήλιο να χτυπάει κατακούτελα και ξεκινάμε το περπάτημα από τον πεζόδρομο και την λεωφόρο sphinx. Θα περάσουμε μπροστά από τα περίπου 150 εναπομείναντα πλάσματα που μας περίμεναν ακούνητα εδώ και αιώνες! Βρισκόμαστε μονοί μας για αυτά τα σχεδόν τρία χιλιόμετρα απόστασης (θα πρότεινα ταξί).




Φτάνουμε επιτελούς στον ναό του Καρνάκ (είσοδο 12 ευρώ) ο οποίος λέγεται ότι φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα θρησκευτικά μνημεία της Αιγύπτου. Είναι ένα εκτεταμένο συγκρότημα αγαλμάτων και στήλων αφιερωμένο στον Αμούν-Ρα, τον θεό ήλιο.
Όμορφος ναός αλλά λίγο η ζέστη, λίγο ο πολύς κόσμος και περισσότερο το ότι έχουμε ήδη δει πολλά (και με πολύ λιγότερο κόσμο) δεν με εντυπωσίασε όσο φανταζόμουν.
Ακόμα ένας φύλακας μας πλησιάζει και σιγοψυθιρίζει τάχα μου ότι θα μας πάει σε μυστικό μέρος, συνήθως απαντούσαμε ότι δεν μας ενδιαφέρει και φεύγαμε. Μια φορά όμως πρέπει να δούμε τι υπάρχει και πίσω από την κουρτίνα, έτσι για την εμπειρία. Μας πάει κάπου παραδίπλα, κάνει νόημα και καλά να μην πούμε τίποτα σε κανέναν. Ανοίγει μια κλειστή πύλη και μπαίνουμε σε έναν χώρο που δεν είναι ιδιαίτερος σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που έχουμε δει μέχρι τώρα. Εν τέλη, ζήσαμε και το κάναμε και αυτό, πληρώσαμε 100 λίρες (δυο ευρώ) και το έπαιζε και δύσκολος, ο κόπος μου ήταν μεγάλος, έχω να πληρώσω και την εφορία, έχω 32 παιδιά κτλ.













Έρχεται η ώρα της καθιερωμένης πια τουαλέτας σε αυτή την ιστορία. Ένας τύπος μου λέει με ύφος ότι η είσοδος είναι 20 λίρες, υποψιάζομαι ότι πάει να μου την φέρει και του ζητάω το εισιτήριο. Μου λέει προχώρα και του απαντάω this is no good…
Στο τέλος κάτι μου ευχήθηκε, κάτι του είπα και εγώ. Μπαίνω μέσα και αλήθεια σκέφτηκα να του κατουρήσω τον μισό χώρο (και έχω μπόλικο απο δάυτο) αλλά συγκρατήθηκα, στην έξοδο μου λέει take your ticket my friend. Τον αγνοώ αλλά η σκέψη μου χαλάει τα επόμενα είκοσι λεπτά.













Βγαίνοντας πάμε για έναν καφέ και σύντομα παίρνουμε ένα παμπάλαιο ταξί νεκροφόρα με γρήγορο παζάρι. Εύκολο είναι τελικά, να έχετε πάντα μια ιδέα του πόσο κοστίζει κάτι και δεν ανεβαίνετε πχ πάνω από το 10% του ποσού. Συνήθως το επιτυγχάνεται άμεσα.
Φαίνεται ότι οι Αιγύπτιοι δεν προφέρουν το π, άρα τις παρακάτω λέξεις τις λένε έτσι. Bassion fruit, botatoes, Balestine, το βρήκαμε χαριτωμένα αστείο.
Γρήγορα βρισκόμαστε στην είσοδο του παζαριού οπού και θα περάσουμε λίγο χρόνο. Τα hello madam, mister one dollar, hello my friend, where are from, come to my shop συνεχίζονται με καταιγιστικούς ρυθμούς.
Προχωράμε μέχρι την προβλήτα περνώντας μπροστά από τον σταθμό των τραίνων και μέσα απο το χάος του κέντρου. Ισα που προλαβαίνουμε το πλοίο (έχει πολύ συχνά).


Επιστρέφουμε στην πλευρά μας και περπατάμε παραλιακά χαζεύοντας το τοπίο. Ο ήλιος δύει και πολλοί ιδιοκτήτες Φελούκας μας προσεγγίζουν για μια βόλτα. Θα συνεχίσουμε και πάμε να ρίξουμε μια ματιά στα διαθέσιμα εστιατόρια. Αποφασίζουμε ότι το τελευταίο (σιγά μην ήταν το πρώτο) έχει έναν μικρό κήπο που μας ταιριάζει. Θα ζητήσουμε μπύρα αλλά απαντάει ότι δεν έχει σήμερα, στην ερώτηση μας για κρασί η επιλογή είναι ένα (και μοναδικό) των δέκα ευρώ (πάνε τα λεφτάκια μου).
Καθόμαστε λοιπόν στο Nile rose, η ηρεμία κάτω από τα δέντρα, η πολύ όμορφη θέα του Νείλου που βρίσκεται κυριολεκτικά στα πόδια μας. Η γάτα που αποφασίζει ότι μας συμπαθεί και θα μείνει μαζί μας όλο το βράδυ, μας φέρνει ένα ποντίκι για δώρο!
Θα φάμε σχετικά νωρίς στον ίδιο χώρο, ένα τίμιο γεύμα με κόστος περίπου 30 ευρώ συνολικά...
Μόνη παραφωνία της βραδιάς, ο μουεζίνης που για μια ώρα φωνάζει σαν να απευθύνεται ο γιος του Χίτλερ σε αυτόν του Μουσολίνι... Πραγματικά…




Ξανά τουκ τουκ με 50 λίρες, τώρα πια έμαθα το “τόσα πληρώνω κάθε μέρα”, οκ φίλε μου.
Επιστρέφουμε στο δωμάτιο μας και πάλι οι ιδιοκτήτες κάθονται τριγύρω από την φωτιά και ζεσταίνονται καπνίζοντας ναργιλέ. Αύριο έχουμε μεγάλη μέρα!
Last edited: