Αίγυπτος Drinkies drinkies?

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν

Luxor για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος Β…

Τα ξημερώματα ακούω κάτι να ξεφυσάει πολύ δυνατά, τι στο καλό; Σαν να βρίσκεται ένας γίγαντας έξω από το δωμάτιο και μυρίζει τον χώρο για να επιλέξει ποιον τουρίστα θα φάει σήμερα… Μετά από δυο λεπτά, το ξεφύσημα απομακρύνεται και σκέφτομαι ότι μάλλον δεν του άρεσε η οσμή μας και επέλεξε άλλους… Αποκοιμιέμαι άμεσα. Τελικά πρόκειται για αερόστατα που περνάνε σχεδόν πάνω από το κεφάλι μας.

Ξυπνάω μετά από έναν αναζωογονητικό ύπνο και απολαμβάνω τις απλές χαρές της ζωής (μια τουαλέτα στα πέντε μέτρα και ένα πολύ νόστιμο πρωινό). Αραβικές πίτες, Ful (το εθνικό πιάτο με φασόλια), ατομικές ομελέτες μέσα σε πήλινο μπολάκι που καίει και κρατάει ευχάριστα ζεστό το φαγητό. Φρέσκο τυρί, μελάσα, μαρμελάδες και ολόφρεσκα λαχανικά, ρόκα, μαϊντανό, κόλιανδρο τα οποία πραγματικά πριν από δυο λεπτά βρισκόντουσαν ακόμα πάνω στο φυτό. Αλήθεια απολαύσαμε το πρωινό μας εδώ!


DSv23S_20241207_083226_lmc_8.4.jpg


Έχω μήνυμα στο WhatsApp από τον φιλικό σερβιτόρο στο Moon shadow, γράφει ότι έχει μια μεγάλη καταστροφή απροσδιόριστης φύσεως και ζητάει οικονομική βοήθεια. Το ίδιο μου είχε πει πριν από χρόνια ο πρίγκιπάς του Τζιμπουτί και είχα δώσει ότι έχω και δεν έχω. Κρίμα και τον είχαμε συμπαθήσει…


Παίρνουμε τους δρόμους με τουκ τουκ και χαλαρό παζάρι (ένα ευρώ) για το διώροφο πλοιάριο που σε πηγαίνει στην άλλη πλευρά (με 80 λεπτά του ευρώ). Εδώ το συντριπτικό ποσοστό είναι ντόπιοι οι οποίοι ζούνε την καθημερινότητα τους και ο περίπλους διαρκεί περίπου δέκα λεπτά…
Στους χάρτες της google φαίνεται ότι θα μας αφήσει ακριβώς στην απέναντι πλευρά αλλά τελικά πηγαίνει περισσότερο από δυο χιλιόμετρα παραπέρα.

Θέλαμε να βρούμε έναν ταξιδιωτικό οδηγό (αλήθεια; ) και θα τον βρούμε. Ακόμα και αν είναι έκδοσεως του 1982.
Άμαξες και ταξί σταματάνε συνεχώς δίπλα μας για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Περπατάμε από την πλευρά της προβλήτας οπού δεν σε παρενοχλούν και τόσο. Η παραλιακή πλευρά είναι πολύ προσεγμένη και καθαρή, με τα δέντρα, τα ποταμόπλοια και το νερό θα μπορούσε και να είναι μια όμορφη ευρωπαϊκή πόλη τύπου Βουδαπέστης.

Τυχαίος τύπος στον δρόμο με ένα τεράστιο χαμόγελο.
- Hello again… How are you today?
- Where do you know us from?
- I know you from the kitchen.
- Και ποια κουζίνα είναι αυτή;
- Από το πλοίο…

Μάλιστα, οι εφευρετικές απάτες είναι σίγουρα το δυνατό τους σημείο...
Απο εδώ ξεκινάνε ή καταλήγουν πάμπολλες κρουαζιέρες στον Νείλο. Μεγάλα ταξιδιωτικά πρακτορεία (όπως η TUI) διαφημίζουν τα ταξίδια τους.

Στο βιβλιοπωλείο Aboudi βρίσκουμε επιτελούς το πολυπόθητο ράφι με τους καταραμένους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Ο νεότερος έχει τριπλάσια τιμή και αγοράζουμε έναν rough guide (μήπως λέγεται έτσι επειδή είναι δύσκολο να τον βρεις; ) του 2013, έτσι και αλλιώς τα αξιοθέατα δεν αλλάζουν θέση. Επιτέλους τελείωσε αυτό το μαρτύριο και με χαμόγελο προχωράμε για την συνέχεια!


Μια μεγάλη πλατεία σηματοδοτεί την αρχή του ναού του Luxor, πολύς κόσμος, πληρώνουμε την είσοδο των δέκα ευρώ και σταματάμε για έναν καφέ πριν από την εξερεύνηση. Ξεναγοί θέλουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αλλά εμάς μας αρέσει η ανεξαρτησία μας.



DSv23S_20241207_111857_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_111937_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_112412_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_112531_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_112545_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_113209_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_113820_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_114010_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_114131_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_115016_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_115142_lmc_8.4.jpg



Κάποια στιγμή ένας άντρας με ένα χαριτωμένο κοριτσάκι μιλάει στην Α, άντε πάλι τα ίδια σκέφτομαι. Τι θέλει να μας πουλήσει πάλι; Τελικά μας ρωτάει αν μπορεί να βγει φωτογραφία το κορίτσι του μαζί μας. Ακόμα και εδώ κάποιοι μας αναγνωρίζουν! Ο αδελφός της δεν χάνει την ευκαιρία και έρχεται και αυτός για το φωτοσόυτινγκ! Σε τριάντα δευτερόλεπτα εμφανίζεται ένα ολόκληρο σχολείο και με χαμόγελο ρωτάνε αν μπορούν και αυτοί να βγουν φωτογραφία μαζί μας… Πέντε βασανιστικά λεπτά αργότερα είμαστε επιτελούς ελεύθεροι να συνεχίσουμε την ξενάγηση μας. Η εμπειρία είχε την φάση της…




PXL_20241207_112251320.jpg PXL_20241207_112344545.jpg PXL_20241207_112634576.jpg PXL_20241207_112718671.jpg PXL_20241207_113749269.jpg PXL_20241207_114156790.jpg PXL_20241207_114215375.jpg PXL_20241207_114852923.jpg PXL_20241207_115158679.jpg PXL_20241207_120016203.jpg



Αφήνουμε τον Λούξορ και επιλέγουμε τον πεζόδρομο ανάμεσα στους δυο ναούς.
Πολύ ζέστη με τον μεσημεριανό ήλιο να χτυπάει κατακούτελα και ξεκινάμε το περπάτημα από τον πεζόδρομο και την λεωφόρο sphinx. Θα περάσουμε μπροστά από τα περίπου 150 εναπομείναντα πλάσματα που μας περίμεναν ακούνητα εδώ και αιώνες! Βρισκόμαστε μονοί μας για αυτά τα σχεδόν τρία χιλιόμετρα απόστασης (θα πρότεινα ταξί).



DSv23S_20241207_121342_lmc_8.4.jpg PXL_20241207_121313119.jpg PXL_20241207_121359853.jpg PXL_20241207_124519227.jpg



Φτάνουμε επιτελούς στον ναό του Καρνάκ (είσοδο 12 ευρώ) ο οποίος λέγεται ότι φιλοξενεί ένα από τα σημαντικότερα θρησκευτικά μνημεία της Αιγύπτου. Είναι ένα εκτεταμένο συγκρότημα αγαλμάτων και στήλων αφιερωμένο στον Αμούν-Ρα, τον θεό ήλιο.
Όμορφος ναός αλλά λίγο η ζέστη, λίγο ο πολύς κόσμος και περισσότερο το ότι έχουμε ήδη δει πολλά (και με πολύ λιγότερο κόσμο) δεν με εντυπωσίασε όσο φανταζόμουν.

Ακόμα ένας φύλακας μας πλησιάζει και σιγοψυθιρίζει τάχα μου ότι θα μας πάει σε μυστικό μέρος, συνήθως απαντούσαμε ότι δεν μας ενδιαφέρει και φεύγαμε. Μια φορά όμως πρέπει να δούμε τι υπάρχει και πίσω από την κουρτίνα, έτσι για την εμπειρία. Μας πάει κάπου παραδίπλα, κάνει νόημα και καλά να μην πούμε τίποτα σε κανέναν. Ανοίγει μια κλειστή πύλη και μπαίνουμε σε έναν χώρο που δεν είναι ιδιαίτερος σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που έχουμε δει μέχρι τώρα. Εν τέλη, ζήσαμε και το κάναμε και αυτό, πληρώσαμε 100 λίρες (δυο ευρώ) και το έπαιζε και δύσκολος, ο κόπος μου ήταν μεγάλος, έχω να πληρώσω και την εφορία, έχω 32 παιδιά κτλ.


DSv23S_20241207_125913_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_125959_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_132139_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_132215_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_132523_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_132907_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_134742_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241207_135750_lmc_8.4.jpg PXL_20241207_125211893.jpg PXL_20241207_125601451.jpg PXL_20241207_125845659.jpg PXL_20241207_130032001.jpg PXL_20241207_130257930.jpg



Έρχεται η ώρα της καθιερωμένης πια τουαλέτας σε αυτή την ιστορία. Ένας τύπος μου λέει με ύφος ότι η είσοδος είναι 20 λίρες, υποψιάζομαι ότι πάει να μου την φέρει και του ζητάω το εισιτήριο. Μου λέει προχώρα και του απαντάω this is no good…
Στο τέλος κάτι μου ευχήθηκε, κάτι του είπα και εγώ. Μπαίνω μέσα και αλήθεια σκέφτηκα να του κατουρήσω τον μισό χώρο (και έχω μπόλικο απο δάυτο) αλλά συγκρατήθηκα, στην έξοδο μου λέει take your ticket my friend. Τον αγνοώ αλλά η σκέψη μου χαλάει τα επόμενα είκοσι λεπτά.




PXL_20241207_131854845.jpg PXL_20241207_132030752.jpg PXL_20241207_132239447.jpg PXL_20241207_132421634.jpg PXL_20241207_132635153.jpg PXL_20241207_133342240.jpg PXL_20241207_133621827.jpg PXL_20241207_133811397.jpg PXL_20241207_134157356.jpg PXL_20241207_134738409.jpg PXL_20241207_134757631.jpg PXL_20241207_134846624.jpg PXL_20241207_140915312.jpg



Βγαίνοντας πάμε για έναν καφέ και σύντομα παίρνουμε ένα παμπάλαιο ταξί νεκροφόρα με γρήγορο παζάρι. Εύκολο είναι τελικά, να έχετε πάντα μια ιδέα του πόσο κοστίζει κάτι και δεν ανεβαίνετε πχ πάνω από το 10% του ποσού. Συνήθως το επιτυγχάνεται άμεσα.
Φαίνεται ότι οι Αιγύπτιοι δεν προφέρουν το π, άρα τις παρακάτω λέξεις τις λένε έτσι. Bassion fruit, botatoes, Balestine, το βρήκαμε χαριτωμένα αστείο.
Γρήγορα βρισκόμαστε στην είσοδο του παζαριού οπού και θα περάσουμε λίγο χρόνο. Τα hello madam, mister one dollar, hello my friend, where are from, come to my shop συνεχίζονται με καταιγιστικούς ρυθμούς.
Προχωράμε μέχρι την προβλήτα περνώντας μπροστά από τον σταθμό των τραίνων και μέσα απο το χάος του κέντρου. Ισα που προλαβαίνουμε το πλοίο (έχει πολύ συχνά).



PXL_20241207_152629095.jpg PXL_20241207_160744520.jpg



Επιστρέφουμε στην πλευρά μας και περπατάμε παραλιακά χαζεύοντας το τοπίο. Ο ήλιος δύει και πολλοί ιδιοκτήτες Φελούκας μας προσεγγίζουν για μια βόλτα. Θα συνεχίσουμε και πάμε να ρίξουμε μια ματιά στα διαθέσιμα εστιατόρια. Αποφασίζουμε ότι το τελευταίο (σιγά μην ήταν το πρώτο) έχει έναν μικρό κήπο που μας ταιριάζει. Θα ζητήσουμε μπύρα αλλά απαντάει ότι δεν έχει σήμερα, στην ερώτηση μας για κρασί η επιλογή είναι ένα (και μοναδικό) των δέκα ευρώ (πάνε τα λεφτάκια μου).

Καθόμαστε λοιπόν στο Nile rose, η ηρεμία κάτω από τα δέντρα, η πολύ όμορφη θέα του Νείλου που βρίσκεται κυριολεκτικά στα πόδια μας. Η γάτα που αποφασίζει ότι μας συμπαθεί και θα μείνει μαζί μας όλο το βράδυ, μας φέρνει ένα ποντίκι για δώρο!
Θα φάμε σχετικά νωρίς στον ίδιο χώρο, ένα τίμιο γεύμα με κόστος περίπου 30 ευρώ συνολικά...
Μόνη παραφωνία της βραδιάς, ο μουεζίνης που για μια ώρα φωνάζει σαν να απευθύνεται ο γιος του Χίτλερ σε αυτόν του Μουσολίνι... Πραγματικά…



PXL_20241207_163328657.jpg PXL_20241207_170108663.PORTRAIT.jpg PXL_20241207_181104938.NIGHT.jpg PXL_20241207_190251147.jpg



Ξανά τουκ τουκ με 50 λίρες, τώρα πια έμαθα το “τόσα πληρώνω κάθε μέρα”, οκ φίλε μου.
Επιστρέφουμε στο δωμάτιο μας και πάλι οι ιδιοκτήτες κάθονται τριγύρω από την φωτιά και ζεσταίνονται καπνίζοντας ναργιλέ. Αύριο έχουμε μεγάλη μέρα!

 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Ταξιδιωτική ιστορία απο τον αγαπημένο μου συγγραφέα! :clap:Καλά είναι περιττό να σου πω οτι αυτή την ιστορία σου την ανέμενα όσο καμία άλλη ως τώρα! Και θα ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη, καθώς θα σε πρήξω λίγο με τις ερωτήσεις... :icon_redface:

Λέω να ξεκινήσω απο τώρα... :)
Έχουμε κλείσει ταξί μεσώ του ξενοδοχείου σε πολύ καλή τιμή (20 ευρω) γιατί αλλιώς λόγω της προχωρημένης ώρας θα ήταν μπέρδεμα. Ο οδηγός μας περιμένει στην έξοδο και μπαίνουμε σε ενα παλίο όχημα που θυμίζει ολίγον νεκροφόρα με κιτς κουρτίνες! Διασχίζουμε το φράγμα, μπαίνουμε στην πόλη, εκατοντάδες ύποπτες φάτσες (πιθανότατα άκακοι άστεγοι) κάθονται τριγύρω από φωτιές σε βαρέλια. Ενδιαφέρουσες εικόνες από την ασφάλεια του αυτοκίνητου μας και 20 λεπτά αργότερα φτάνουμε στην προβλήτα για το Elephantine island. Κατεβαίνουμε τα σκαλιά και στο τέλος τους αντικρύζουμε δεκάδες βάρκες και μεγαλύτερα σκάφη. Μπαίνω στην μια και ο έκπληκτος ιδιοκτήτης με ρωτάει “που ξέρεις που να πας”; Έχω δει την φάτσα σου στο Booking, του απαντώ και ικανοποιημένος λύνει τα σχοινιά. Τραβάει το κορδόνι για να ξεκινήσει ο δίχρονος κινητήρας και η γνώριμη οσμή της εξάτμισης με την λαδίλα γεμίζει την ατμόσφαιρα.
Το ταξί που κλείσατε μέσω του καταλύματος δεν συμπεριλάμβανε στη τιμή τη βαρκάδα μέχρι το νησί όπου βρίσκονταν το κατάλυμα; Γιατί αυτό με το "έχω δει τη φάτσα σου στο booking" με μπέρδεψε λίγο :lol:
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Το ταξί που κλείσατε μέσω του καταλύματος δεν συμπεριλάμβανε στη τιμή τη βαρκάδα μέχρι το νησί όπου βρίσκονταν το κατάλυμα; Γιατί αυτό με το "έχω δει τη φάτσα σου στο booking" με μπέρδεψε λίγο :lol:
Καλησπέρα, εννοείται αν μπορώ να βοηθήσω! Για το "αγαπημένος συγγραφέας" και λίγα λες... Νομίζω ότι υπερβάλεις λιγαααακι αλλά με τιμά ο χαρακτηρισμός!

Στην τιμή του ξενοδοχείου συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά με την βάρκα από την πόλη (στο check in) και από το νησί (στο check out) αλλά όχι βέβαια και το ταξί από το αεροδρόμιο. Αυτό εννοούσα, ελπίζω τώρα να το ξεκαθάρισα μαζι με μια μικρή αλλαγή στο κείμενο!
Σιγά σιγά θα προσπαθήσω να ανεβάσω την συνέχεια τις επόμενες ημέρες. :)
 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Καλησπέρα, εννοείται αν μπορώ να βοηθήσω! Για το "αγαπημένος συγγραφέας" και λίγα λες... Νομίζω ότι υπερβάλεις λιγαααακι αλλά με τιμά ο χαρακτηρισμός!
Σου λέω ωραία λόγια σαν μπαξίσι για να συνεχίσεις να γράφεις :p:haha:

Σοβαρά τώρα. Βασικά μας θεωρώ αφηγητές και όχι συγγραφείς, όλους εμάς που έχουμε γράψει ιστορίες. Πιστεύω τώρα σε κάλυψα! Όπως και να έχει απολαμβάνω πάντα να διαβάζω τις ιστορίες που γράφεις απο τότε που μπήκα στο φόρουμ. Έχουν την μοναδική δική σου πινελιά που σε κάνει να διαβάζεις και στο τέλος να λες μα γιατί τελείωσε τώρα, εγώ θέλω κι άλλο!....

Στην τιμή του ξενοδοχείου συμπεριλαμβάνεται η μεταφορά με την βάρκα από την πόλη (στο check in) και από το νησί (στο check out) αλλά όχι βέβαια και το ταξί από το αεροδρόμιο. Αυτό εννοούσα, ελπίζω τώρα να το ξεκαθάρισα μαζι με μια μικρή αλλαγή στο κείμενο!
Τώρα ναι! Όλα κομπλέ

Σιγά σιγά θα προσπαθήσω να ανεβάσω την συνέχεια τις επόμενες ημέρες. :)
Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον! Έχεις διορία να τελειώσεις την ιστορία μέχρι τον ερχόμενο Νοέμβριο, μετά καίγεσαι :bleh:
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μερος Ά…



Ξυπνάμε στο Abu guesthouse όπου και θα πληρώσουμε 100 ευρώ για τέσσερις βραδιές. Η βρύση στο μπάνιο σχεδόν στάζει και είναι αδύνατον να πλύνουμε τα χέρια μας, ο μαστροχαλαστής μέσα μου θα επιληφθέι και την φτιάχνω γρήγορα. Το βγάλαμε το μεροκάματο μας!
Θερμοκρασία εδάφους στους 15 βαθμούς και ανεβαίνουμε στην ταράτσα για ένα μάλλον απλοϊκό πρωινό. Ένας πολύ συμπαθητικός μπογιατζής (το ξενοδοχείο ετοιμάζει νέα δωμάτια) μας καλημερίζει με το χαρακτηριστικό νεύμα και το χέρι στην καρδιά.
Τριγύρω δέντρα και μια πρώτη μικρή εικόνα του Νείλου με το φως της ημέρας. Ο ήλιος βγαίνει και ζεσταίνει τον χώρο, ένας καθαρός ουρανός και πέρα από εργάτες που δουλεύουν πυρετωδώς δεν ακούς και πολλά.

Το Elephantine island είναι ένα μικροσκοπικό νησί 5800 κάτοικων και αφού εδώ δεν κυκλοφορούν οχήματα, παραμένει ήρεμο και ουσιαστικά αγροτικό. Επίσης είναι γεμάτο από αρχαιολογικούς χώρους, αρχαία μνημειακά ερείπια έτοιμα να ανακαλυφθούν και διαθέτει μια πλούσια και πολύπλευρη ιστορία που εκτείνεται σε χιλιάδες χρόνια.

Τριγύρω παρατημένα κτίρια που έχουν γκρεμιστεί αλλά διατηρούν την ιδιαιτερότητα τους, κάτι που κεντρίζει τον επισκέπτη. Χάνεσαι εύκολα αλλά ουσιαστικά όλοι οι δρόμοι οδηγούν παντού και πουθενά, οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές. Την πρώτη φορά (χωρίς gps) το να βρεις ξανά το δωμάτιο σου στα δαιδαλώδεις στενά είναι πραγματικός άθλος.



DSv23S_20241203_125033_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_135518_lmc_8.4.jpg PXL_20241203_124137908.jpg PXL_20241203_125020694.jpg PXL_20241203_150854172.PORTRAIT.jpg



Η ήμερα θα περάσει με χαλαρές βόλτες γύρω από το νησάκι καθώς είμαστε αρκετά κουρασμένοι. Από την πλευρά της πόλης βλέπουμε πανάκριβα ξενοδοχεία που έχουν πιάσει τις καλύτερες τοποθεσίες, αυτοκίνητα και εκκωφαντικοί ήχοι, ένας χαμός. Κάτω από τα παπούτσια μας χώμα παντού και ολόγυρα μας ο ξακουστός Νείλος. Τουρίστες έρχονται για ημερησία εξόρμηση ή μένουν όπως και εμείς στο νησί. Από την άλλη πλευρά βλέπουμε μόνο την έρημο, τον θόλο Abu Al-Hawa, το μαυσωλείο του Aga Khan και έναν όμορφο κήπο.



DSv23S_20241203_132509_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_133239_lmc_8.4.jpg PXL_20241203_125536280.jpg PXL_20241203_125718453.PORTRAIT.jpg



Περιπλανιόμαστε προς το νότιο άκρο του νησιού, τα αρχαία εδώ δεν προσφέρουν κάτι το συναρπαστικό για το μάτι αλλά εφόσον είναι η πρώτη μας επαφή με την Αίγυπτο, είναι μια χαρά. Βρίσκουμε την μια είσοδο, η οποία τελικά είναι πιθανότατα η δεύτερη έξοδος. Ενώ έχουμε δει ήδη τα μισά και βάλε αξιοθέατα (Ναοί Khnum και Satet), μας εντοπίζει κάποιος και αρχίζει να φωνάζει κουνώντας τα χεριά του. Το παίζω ανέμελος και κοιτάζω τριγύρω σαν να θαυμάζω τα αρχαία. Με τα πολλά έρχεται δίπλα μας και ζητάει να δει τα εισιτήρια μας. Είναι ξεναγός και με πηγαίνει μέχρι την είσοδο για να πληρώσω (την κατάρα του Τουταγχαμών να έχεις), θέλει βεβαία μετά από αυτό να μας γίνει βδέλλα και να μας ξεναγήσει. Αφού του πω ξεκάθαρα και επανειλημμένα (τουλάχιστον 32 φορές) ότι δεν ενδιαφέρομαι, μου ζητάει στο τέλος να του ανταλλάξω 5 ευρώ κέρματα σε χαρτονόμισμα. Οι τράπεζες στην χώρα δεν τα δέχονται όποτε πρέπει να βρουν κάποιον τρόπο για να ανταλλάξουν αυτά που τους αφήνουν για φιλοδώρημα. Προσοχή, κάποιες φόρες δίνουν νομίσματα που δεν είναι ευρώ.



DSv23S_20241203_142042_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_145737_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_145804_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241203_150021_lmc_8.4.jpg PXL_20241203_141222733.jpg PXL_20241203_141434408.jpg PXL_20241203_142641952.jpg PXL_20241203_142739292.jpg


Μετα από 30 λεπτά ξανάρχεται δίπλα μας και σιγοψυθιρίζει, ελάτε μαζί μου. Θα σας πάω κάτω από τον ναό σε ένα μυστικό μέρος, εδώ έρχονται από όλο τον κόσμο για να προσευχηθούν… Ναι καλά, κλασσική κίνηση για να απαιτήσει λεφτά μετά για τον κόπο του!



PXL_20241203_142832974.jpg PXL_20241203_142939703.jpg PXL_20241203_143250466.jpg PXL_20241203_144659825.jpg PXL_20241203_144742967.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_145533760.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_145803424.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_145913994.jpg PXL_20241203_150023627.jpg PXL_20241203_150103405.jpg



Βγαίνουμε από τον χώρο και επιστρέφουμε στην προβλήτα, χαζεύουμε για λίγο τα χαρακτηριστικά παραδοσιακά σκάφη τύπου Φελούκα και συνεχίζουμε την βόλτα μας.
Βρίσκουμε ένα χαριτωμένο καφέ/εστιατόριο το moon shadow δίπλα στο νερό οπού και θα μείνουμε για πάνω απο μια ώρα!
Ερωδιοί και αλλά πουλιά περιμένουν να πιάσουν το επόμενο γεύμα τους ενώ κοπάδια από ψάρια κρύβονται κάτω από το παχύ πέπλο της πρασινάδας που επιπλέει.


PXL_20241203_123114059.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_130004385.jpg PXL_20241203_130421783.jpg PXL_20241203_124737694.jpg


Το βράδυ θα πάμε για φαγητό στο Bob Marley restaurant οπού βρίσκεις και αλκοόλ, στην χώρα δεν έχουν παντού (αφού είναι μουσουλμάνοι). Το αποδεκτό φαγητό συμπληρώνει την πολύ όμορφη υπερυψωμένη θεά της απέναντι πλευράς, συνοδείας μπύρας και ναργιλέ. Τελικό πόσο νομίζω 20+ ευρώ για τους δυο μας. Ήρθε η ώρα για ξεκούραση, ο Μορφέας είναι επιεικής μαζί μας απόψε!


PXL_20241203_193759783.PORTRAIT.jpg PXL_20241203_211252013.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μερος ΄Β…



Μετά το εμφανώς καλύτερο πρωινό και την εγκάρδια καλημέρα με τον μπογιατζή θα πάμε βόλτα με την βάρκα του ανιψιού του ιδιοκτήτη για μίση μέρα (15 ευρώ). Οι τιμές που μας έδωσε ο Abu ήταν οι καλύτερες που βρήκαμε όσο και αν έψαξα, γενικά επιτόπου είναι αισθητά φθηνότερα όλα. Αρχίζουμε με τον κήπο Aswan botanical garden, μας αφήνει στην μια πλευρά του και θα μας περιμένει στην άλλη. Ασιάτες και Αραβόφωνοι τουρίστες έχουν κατακλύσει τον χώρο. Ένας όμορφος κήπος, σίγουρα περισσότερο ενδιαφέρον για τους ντόπιους καθώς για αυτούς είναι σπάνιοι. Αρκετά είδη φυτών και δέντρων με τις πινακίδες στις ρίζες τους που εξηγούν κάποια βασικά πράγματα, περπατάμε χαλαροί απολαμβάνοντας την σκιά τους για περισσότερο απο μία ώρα.



PXL_20241204_103033545.jpg PXL_20241204_103459525.jpg PXL_20241204_104253597.jpg PXL_20241204_104437164.jpg PXL_20241204_104639354.jpg PXL_20241204_105404534.jpg PXL_20241204_105934224.PORTRAIT.jpg PXL_20241204_110057729.jpg PXL_20241204_101939612.jpg



Στο τέλος του κήπου, ένα γνώριμο αγουροξυπνημένο πρόσωπο μας κάνει νόημα και συνεχίζουμε την βαρκάδα μας. Μια πανέμορφη ζεστή ήμερα, ψαράδες βάζουν τα δίχτυα τους για την επόμενη ψαριά. Καμήλες, πουλιά, αμμόλοφοι τριγύρω, κάποιοι βράχοι μοιάζουν με ζώα και ο Νείλος μας αγκαλιάζει!



DSv23S_20241204_110329_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_110910_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_111051_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_111141_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_111335_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_112508_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_113136_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_114029_lmc_8.4 (1).jpg DSv23S_20241204_114222_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241204_132624_lmc_8.4.jpg PXL_20241204_111346988.jpg



Ανεβαίνουμε κόντρα στο ρεύμα του ποταμού για να καταλήξουμε στο Nubian village μια τουριστική χαζομάρα. Highlight η καταπληκτική πίτα Feteer meshaltet με την μελάσα, χαλβά και ένα αρκετά ξινό χυλό τυριού με ταχίνι. Αυτή και μόνο άξιζε την διαδρομή. Αλλιώς πρόκειται για ένα άθλιο θέαμα λίγων κροκόδειλων μέσα σε μια μικρή τσιμεντένια δεξαμενή μεγέθους μπανιέρας. Περνάς δίπλα από τα αμέτρητα μαγαζάκια, ο ξεναγός-οδηγός σου σε πάει για να αγοράσεις απο συγκεκριμένα και να πάρει το κατιτίς του. Στο τρίτο μαγαζί έκανα ξεκάθαρο ότι δεν θέλω να χάσω τον χρόνο μου σε shopping therapy και μούτρωσε λιγάκι, πράγμα φυσικά που με ξένισε. Τέλος πάντως, είναι κάτι στην κουλτούρα τους όποτε το προσπερνάμε.



PXL_20241204_115200407.jpg PXL_20241204_115714647.jpg PXL_20241204_121100211.jpg PXL_20241204_131251884.jpg PXL_20241204_161842887.jpg PXL_20241204_113302451.jpg PXL_20241204_113842135.PORTRAIT.jpg



Ένα δροσερό αεράκι στην επιστροφή και αφήνουμε πίσω μας την φύση, του ζητάμε να μας πάει στην πλευρά της πόλης για να βρούμε τον καταραμένο ταξιδιωτικό οδηγό, δίπλα από τον σταθμό των τραίνων. Δεν χρειάζεται να ρωτήσει κανείς αν βρήκαμε τελικά, η απάντηση είναι απλή και την ξέρετε ήδη! Κλασσικά, όπου και να ψάξαμε δεν είχε αυτό που γυρεύαμε ή ήταν κλειστά.

Η Ασουάν είναι μια πόλη 370000 κάτοικων. Πολλοί ζητάνε ελεημοσύνη/βοήθεια, ακόμα περισσότεροι προσπαθούν να σου πουλήσουν κάτι. Κάνουμε μια βόλτα στην ενδιαφέρουσα αγορά, κάθε ένα μέτρο κάποιος θα σου μιλήσει. Come to my shop, where are you from, just one minute, one dollar madam… Οι εικόνες στα μικρά διπλανά σοκάκια είναι τραγικές, ρακένδυτοι άνθρωποι τρώνε αποφάγια από τα σκουπίδια, παντού βρώμα και δυσωδία.


PXL_20241204_152038514.jpg DSv23S_20241204_150855_lmc_8.4.jpg



Επιστρέφουμε με το πλοιάριο της γραμμής για το νησί μας, ντόπιοι και τουρίστες μαζί για το δυο λεπτών ταξίδι με το αντίτιμο των 10 αιγυπτιακών λιρών (19 σεντς του ευρώ). Οι γυναίκες κάθονται σε διαφορετικό σημείο του σκάφους από τους άντρες και επιτελούς απολαμβάνω την ησυχία μου!



PXL_20241204_161909001.jpg


Πάμε για μια μπύρα στο moon shadow και αγκαλιάζουμε τους χαλαρούς ρυθμούς του νησιού παρέα με την δύση του ηλίου. Στην αρχαιότητα τόσο οι ενήλικες όσο και τα παιδιά έπιναν πολλή μπύρα καθώς θεωρούνταν βασικό μέρος της διατροφής κάθε Αιγύπτιου. Την χρησιμοποιούσαν επίσης για τις σπονδές στους Θεούς τους και μεθούσαν ως μέρος της λατρείας τους. Χικ, στην υγεία σου Οσίρι!


PXL_20241204_164208061.jpg PXL_20241204_171415920.jpg


Φάγαμε στο τίμιο Nile view restaurant, χωρίς αλκοόλ κόστισε περίπου 6-7 ευρώ το άτομο. Δίπλα μας ψαράδες έβαζαν δίχτυα και με ένα μακρύ καλάμι ανακάτευαν τον βυθό κάνοντας θόρυβο για να πιάσουν τα πανικόβλητα ψάρια. Επιστρέφουμε στο δωμάτιο μας, οπού και βυθίζομαι σε έναν βαθύ αλλά ανήσυχο ύπνο.


PXL_20241204_180434352.PORTRAIT.jpg PXL_20241204_180549439.jpg PXL_20241204_201343679.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Aswan για 4 διανυκτερεύσεις, μέρος ΄Γ…

Πρωινό ξύπνημα στις 3:30 και παίρνουμε το πρωινό μας σε πακέτο από το ψυγείο. Έξω από το ξενοδοχείο, μας περιμένουν δυο ανήλικα αγόρια για να μας μεταφέρουν στην απέναντι πλευρά… Έχει αρκετό κρύο και μπαίνουμε στο βαρκάκι, μόλις δυο λεπτά διαδρομή και μας λένε να περιμένουμε το όχημα που θα έρθει άμεσα. Πρόκειται για ένα βανάκι (κόστος 30 ευρώ το άτομο) και θα έχουμε μαζί μας ακόμα επτά συνταξιδιώτες. Η ώρα δείχνει 4:30 όταν ο οδηγός ξεκινάει και αφήνουμε πίσω μας την πόλη.


Σήμερα θα πάμε στο πασίγνωστο Abu Simbel, που είναι και ο βασικός λόγος της διαμονής μας στην περιοχή. Σταματάμε σε ένα βενζινάδικο και ο οδηγός επί δυο λεπτά κουνάει πέρα δώθε το βαν για να χωρέσουν ακόμα λίγες σταγόνες καύσιμου (βενζίνη 25 λεπτά του ευρώ το λίτρο)! Με το που ξεκινάμε, ο Πολωνός (που συμπεριφέρεται και μιλάει σαν να έχει κάνει πολλές «γραμμές» στην ζωή του) θυμάται ότι πρέπει να πάει τουαλέτα. Σε λίγο σταματάμε και σχηματίζουμε ένα υποχρεωτικό κομβόι πριν συνεχίσουμε. Μεταξύ ύπνου και ξύπνιου βλέπω μια πανέμορφη ανατολή, κοιτάζω το κινητό. Απομένουν λιγότερο από δυο ώρες για να φτάσουμε, η συνολική απόσταση είναι 280χλμ και οι ταχύτητες μικρές.


PXL_20241205_060352860.jpg


Στα ανατολικά βλέπουμε τη λίμνη Nasser να αστράφτει στον ανατέλλοντα ήλιο και καταλήγουμε στο πάρκινγκ του Abu Simbel. Βρισκόμαστε δίπλα από τα σύνορα με το Σουδάν, εδώ δεσπόζει η λίμνη και ο ήλιος καίει το κοκκινόλευκο δερματάκι μου… Δεν έχουμε αγοράσει εισιτήρια online αλλά ευτυχώς είμαστε μονοί μας στο ταμείο (η είσοδος κοστίζει 750 λίρες, κάτι λιγότερο από 15 ευρώ). Ένα λεπτό αργότερα θα εμφανιστούν τεράστιες ουρές, σήμερα είμαστε τυχεροί. Τρώμε με λαιμαργία τα τρία μικρά σάντουιτς που έχει ετοιμάσει ο ξενοδόχος και βιαστικά ξεκινάμε την διαδρομή προς το αξιοθέατο.

Οι ναοί βρίσκονται στην άκρη της Σαχάρας, της μεγαλύτερης ερήμου στον κόσμο. Όταν βλέπω το πρώτο κεφάλι του Ραμσή Β να εμφανίζεται πίσω από την όψη του βράχου, ξεχνάω τους υπολοίπους τουρίστες.

Από μακριά θα δείτε τα γιγάντια αγάλματα στον θρόνο τους, όπου και βρίσκονται σε αυτή την στάση για περισσότερο από τρεις χιλιάδες χρόνια. Χωρίς αμφιβολία, οι δύο μυστηριώδεις βραχώδεις ναοί του Abu Simbel είναι από τα πιο σημαντικά και εντυπωσιακά κτίρια από την εποχή των Φαραώ.



DSv23S_20241205_091035_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091212_lmc_8.4.jpg PXL_20241205_090513135.jpg PXL_20241205_090935352.jpg PXL_20241205_091303991.jpg PXL_20241205_095216909.jpg PXL_20241205_095947222.jpg PXL_20241205_095539097.jpg



Επισκεφτήκαμε πρώτα τον Μεγάλο Ναό, βγάζοντας αρχικά φωτογραφίες απέξω και μετά πηγαίνοντας μέσα. Το εσωτερικό ήταν αρκετά μεγάλο και πολύ εντυπωσιακό ενώ στον χώρο υπάρχει έντονη ζέστη. Σε κάποια σημεία γίνεται το αδιαχώρητο (instagrammers χώνονται και απαιτούν την αποκλειστικότητα για το αξιοθέατο για πολλά λεπτά), οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με πολύχρωμες και καλοδιατηρημένες ζωγραφιές και ιερογλυφικά. Η ώρα περνάει και πρέπει να προλάβουμε και τον Μικρό Ναό.



DSv23S_20241205_091406_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091442_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091506_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_091913_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_092146_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_092254_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_092859_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_093203_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_095108_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_095115_lmc_8.4.jpg PXL_20241205_091646634.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_091739178.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_092400436.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_093038326.PORTRAIT.jpg


PXL_20241205_093313257.PORTRAIT.jpg PXL_20241205_094053646.jpg PXL_20241205_094533853.jpg PXL_20241205_094144797.jpg PXL_20241205_094817880.jpg DSv23S_20241205_094316_lmc_8.4.jpg



Ο ναός της Nefertari (ή μικρός ναός) είναι λίγο μικρότερος, αλλά εξίσου εντυπωσιακός! Όπως ο Μεγάλος Ναός, έχει και αυτός άριστα διατηρημένες εικόνες.
Το εσωτερικό του Abu Simbel φωτίζεται από τον ήλιο δύο φορές το χρόνο. Πιστεύεται ότι ο άξονας του ναού σχεδιάστηκε από τους Αιγύπτιους τεχνίτες έτσι ώστε στις 22 Οκτωβρίου και στις 22 Φεβρουαρίου οι ακτίνες του ήλιου να διαπερνούν το ιερό και να φωτίζουν τα αγάλματα.



DSv23S_20241205_093246_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_093657_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_093813_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_094028_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_094143_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_101409_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_100145_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_100343_lmc_8.4.jpg DSv23S_20241205_101247_lmc_8.4.jpg PXL_20241205_100145877.jpg PXL_20241205_100911476.jpg PXL_20241205_101018836.jpg



Οι ναοί του Abu Simbel χτίστηκαν αρχικά σε διαφορετική τοποθεσία, στη μέση της σημερινής λίμνης Nasser. Όταν χτίστηκε το φράγμα του Ασουάν, έγινε αντιληπτό ότι οι ναοί θα βυθίζονταν στη δεξαμενή που θα προέκυπτε. Μεταφέρθηκαν τη δεκαετία του 1960 στη σημερινή τους θέση, υπό την επίβλεψη της UNESCO και εξακολουθεί να θεωρείται μια τεράστια αρχαιολογική επιτυχία.

Είναι πανέμορφοι ναοί με απίστευτες εικόνες και ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Αρνητικό ότι μέσα γίνεται το αδιαχώρητο από τις ορδές των αδηφάγων τουριστών και η μεγάλη απόσταση απο το Άσουαν.



PXL_20241205_101634994.jpg PXL_20241205_101826697.jpg PXL_20241205_102059472.jpg PXL_20241205_095334843.jpg



Στην επιστροφή καθυστερούμε λίγο παραπάνω και τώρα πρέπει να προλάβουμε το βανάκι μας. Κάνουμε βιαστικά την σχετικά μεγάλη απόσταση εν μέσω δεκάδων πάγκων με ενθύμια και άλλα. Ενώ θα έπρεπε να πάω τουαλέτα, οι μεγάλες ουρές με αποτρέπουν και μπαίνω στο αυτοκίνητο μας (καλά να πάθω). Φτάσαμε στους ναούς του Abu Simbel γύρω στις 8:30, εξερευνήσαμε την περιοχή και αναχωρήσαμε για το Ασουάν στις 10:30 από τον ίδιο δρόμο.
Ευτυχώς (ενώ το παίζω και καλά άνετος), στα μισά του δρόμου ο οδηγός αποφασίζει να ξαποστάσει σε ένα εστιατόριο και έτσι ξαλαφρώνω ανακουφισμένος...



PXL_20241205_111326505.jpg PXL_20241205_140211415.jpg


Περνάμε πάνω από το φράγμα του Ασουάν, ενός από τα μεγαλύτερα του κόσμου και λίγο μετά επιστρέφουμε στην πόλη. Παραμένουμε σε αυτή την πλευρά, θα ψάξουμε στα βιβλιοπωλεία για να βρούμε τον ταξιδιωτικό οδηγό και θα αγοράσουμε μπύρες (νομίζεις). Το duty free (για τις μπύρες) είναι κλειστό και τα βιβλιοπωλεία δεν έχουν τέτοια πράγματα (ποιος λογικός άνθρωπος πάει εκεί για να πάρει βιβλία; )… Θα πάμε μέχρι και στο Nubian museum γιατί εκεί μέσα υπάρχει βιβλιοπωλείο, φτάνουμε λίγο πριν το κλείσιμο και οι υπάλληλοι δεν μας αφήνουν να περάσουμε χωρίς εισιτήριο…
Ένα τουκ τουκ μας γίνεται κολλιτσίδα για 500 μέτρα, το ίδιο αργότερα και ένας τύπος με άμαξα. Five dollars, three dollars, only one dollar… Free ρωτάω, ok my friend (μετά βεβαία θα σε χρεώσω τριπλά αν έρθεις)!
Επιστρέφουμε στην γνωστή μας προβλήτα και θα μπούμε στην βάρκα για το Elephantine island. Στην διαδρομή συζητάμε με ένα ενδιαφέρον ηλικιωμένο ζευγάρι Αμερικάνων (η γυναίκα δεν αφήνει τον άντρα της να αρθρώσει λέξη).
Στην ταράτσα του ξενοδοχείου ο μπογιατζής μου πιάνει συζήτηση και πάλι στην νοηματική για μια ενδιαφέρουσα τεχνική βαψίματος ξυλόπορτας.


PXL_20241205_143651608.jpg PXL_20241205_143804244.jpg PXL_20241205_144455138.jpg


Απόψε θα φάμε στο moon shadow οπού και κανονίζω με τον σερβιτόρο ανταλλαγή γυναικών (αυτός το ξεκίνησε). Το κακό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι Α) δεν έχω δει την δική του και Β) το πακέτο συμπεριλαμβάνει και τα τρία του παιδιά! Τουλάχιστον ελπίζω να έχει λεφτά η νέα νύφη, άντε να ζήσουμε να ευτυχήσουμε!!
Χαλαροί πίνουμε αργά ένα μπουκάλι κρασί (των 10 ευρώ παρακαλώ, όχι τίποτα φτηνιάρικο) κοιτάζοντας το σκοτάδι που πνίγει τα πάντα τριγύρω μας. Το πρώτο ψάρι (του είδους tilapia) ήθελε ακόμα λίγο ψήσιμο, ο σερβιτόρος το κατάλαβε και έφερε ακόμα ένα από μόνος του. Στο διπλανό τραπέζι κάθονται δυο Γάλλοι τους οποίους θα ξαναδούμε και στις επόμενες δυο πόλεις που θα επισκεφθούμε. Επιστρέφοντας μέσα στην νυχτιά και το λιγοστό φως, κάποιοι προσπαθούν να μας βοηθήσουν δείχνοντας μας τον σωστό δρόμο ενώ εμείς θέλουμε να χαθούμε λιγάκι στα στενά. Εδώ οι ντόπιοι είναι πολύ φιλικοί και ειλικρινείς… Καπνοί αναδύονται από κάποια οικόπεδα, λαχανικά περνάνε τις τελευταίες μέρες τους πάνω στο φυτό που τους δίνει ζωή και κάποια βελάσματα από ζώα ακούγονται λίγα μόλις μέτρα δίπλα μας. Α, φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας, μπορούμε και από αυτόν τον δρόμο τελικά!! Το τελευταίο μας βράδυ στο νησί έφτασε, άυριο τα μαζεύουμε για αλλού...


PXL_20241205_193043903.jpg PXL_20241205_181518718.jpg PXL_20241205_190007075.NIGHT.jpg
 
Last edited:

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Εγώ αυτό δεν κατάλαβα, έχει δωρεάν κουπόνι η Aegean premium για είσοδο στο business lounge;
Εγινα silver λογω ποντων που μου εδωσε η αιτηση της καρτας, δεν το ξεκαθαρισα ειναι η αληθεια. :)
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
θα αγοράσουμε μπύρες (νομίζεις).
Καλά μπύρες έψαχνες εσύ εκτός τουριστικών ορίων; Πέρυσι στο Τατζικιστάν ούτε νερό δεν έπιναν... τσάι, τσάι και μόνο ΤΣΑΪ! :cry:

και τα βιβλιοπωλεία δεν έχουν τέτοια πράγματα (ποιος λογικός άνθρωπος πάει εκεί για να πάρει βιβλία; )…
Δόξα και τιμή στον ανύπαρκτο ταξιδιωτικό οδηγό! :haha:

Με άγχωσες με τις 4 μέρες διαμονή στο Ασουάν. Δεν νομίζω οτι μπορώ να διαθέσω τόσες. Τρεις τις έχω βάλει και θα δω ανάλογα τα αεροπορικά....
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
585
Likes
3.123
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Καλά μπύρες έψαχνες εσύ εκτός τουριστικών ορίων; Πέρυσι στο Τατζικιστάν ούτε νερό δεν έπιναν... τσάι, τσάι και μόνο ΤΣΑΪ! :cry:


Δόξα και τιμή στον ανύπαρκτο ταξιδιωτικό οδηγό! :haha:

Με άγχωσες με τις 4 μέρες διαμονή στο Ασουάν. Δεν νομίζω οτι μπορώ να διαθέσω τόσες. Τρεις τις έχω βάλει και θα δω ανάλογα τα αεροπορικά....
Καλημέρα!
Είχα διαβάσει για φθηνή μπύρα στο duty free της πόλης, το πρόβλημα ήταν ότι ανοίγει παράξενες ώρες... Το μάθαμε δυστυχώς αργά.
Μην ξεχνάς ότι φτάσαμε μεσάνυχτα και άυπνοι, άρα μπορείς να πεις ότι για κάποιον που ξεκινάει ξεκούραστος από Αθήνα ακόμα και δύο μέρες φτάνουν. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να πας κατευθείαν στο αεροδρόμιο του Abu Simbel! :)
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.921
Likes
23.573
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Καλησπέρα! :)
για κάποιον που ξεκινάει ξεκούραστος από Αθήνα
Δεν ζω Αθήνα παιδάκι μου! απα πα παααα...
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να πας κατευθείαν στο αεροδρόμιο του Abu Simbel! :)
Το έχω δει το αεροδρόμιο εκεί αλλά δεν με ενθουσιάζει η ιδέα... Επίσης διάβασα οτι το Ασουάν είναι όμορφο και θα ήθελα να το περπατήσω. Δεν πρόκειται να κινηθώ σε όλη τη χώρα, μόνο στο νότο. Επίσης στο Λούξορ μαζί με Κένα, Άβυδο και Σοχάγκ θέλω στάνταρ 6 μέρες... Αναγκαστικά θα μείνουν πράγματα και ψάχνω να προσθέσω και 2 μέρες ακόμα στο ταξίδι. Το ιδανικό για μένα θα ήταν να έβρισκα πτήση απευθείας απο Ελλάδα ή έστω Κωνσταντινούπολη για Λούξορ χωρίς να κατέβω Κάιρο, αλλά είναι δύσκολο και σε χρήμα και σε μίλια και σε χρόνο. Θα το ξανα κοιτάξω όμως γιατί τα αεροπορικά δεν τα έχω κλείσει ακόμα. Ψάχνομαι γενικώς...

Αναμένω συνέχεια!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.928
Μηνύματα
919.016
Μέλη
39.642
Νεότερο μέλος
Maria Valta

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom