Περού Περού τέσσερα χρόνια αργότερα, ή αλλιώς «Ο επιμένων νικά»

psilos3

Member
Μηνύματα
6.396
Likes
49.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πανέμορφο το Κούσκο! Χαλάλι τα ζητήματα του υψομέτρου!
Χαλάλι δε λες τίποτα!:)
Δικαίως άνοιξε ξανά τη συζήτηση στην εκδρομή μας περί της ωραιότερης πόλης στη Λατινική Αμερική. ;)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.396
Likes
49.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Centro Historico και πέριξ



Ήταν φανερό πως δίχως να στερούμαστε κάτι από την εκδρομή -στην οποία εις γνώση μας έτσι κι αλλιώς ήταν αδύνατο να προλάβουμε τα πάντα- είχαμε ρίξει λίγο ρυθμούς, αποφασίζοντας ν’ αφιερώσουμε και τη συγκεκριμένη μέρα στο Cusco.

Έτσι αφού φάγαμε το εξαιρετικό πρωινό μας για άλλη μια μέρα πεταχτήκαμε στη διπλανή αγορά του San Pedro, που βρισκόταν λίγα μόνο μέτρα μακριά. Αρχικά περιηγηθήκαμε στις εξωτερικές τέντες:

DSC_0621.JPG

DSC_0620.JPG


Στη συνέχεια περάσαμε την είσοδο της πολυσύχναστης σκεπαστής αγοράς με τους ιδιαίτερα φορτωμένους πάγκους από τους οποίους θα κάναμε κι εμείς τα ψώνια μας:

DSC_0622.JPG


Όπως είναι λογικό σταθήκαμε στα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, όπως τσάι κόκας, σοκολάτες με μεγάλη περιεκτικότητα σε κακάο, αρωματικό καφέ, αλάτι από τις αλυκές με διάφορες γεύσεις, καραμέλες κόκας και πολλά άλλα:

DSC_0637.JPG


Κάθε αγορά βέβαια που σέβεται τον εαυτό της έτσι και αυτή διέθετε αρκετά καταστήματα παρασκευής και σερβιρίσματος φαγητού, στα οποία αν και νωρίς γινόταν ήδη προσκύνημα:

DSC_0638.JPG


Βγήκαμε φορτωμένοι σακούλες από τα αρκετά ψώνια που κάναμε και κατευθυνθήκαμε στο χόστελ προκειμένου να τις αφήσουμε για να συνεχίσουμε το δρόμο μας και το πρόγραμμα της ημέρας:

DSC_0646.JPG
DSC_0650.JPG


Είχα επιλέξει μια ξεχωριστή διαδρομή αυτή τη φορά προς το κέντρο, κάτω από τη συνηθισμένη που ακολουθούσαμε τις προηγούμενες ημέρες προκειμένου να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε απ’ την πόλη που -ας γίνω ξανά γραφικός- ούτε σ’ εκείνη την περιοχή στερείται ομορφιάς:

DSC_0651.JPG
DSC_0657.JPG


Γι’ άλλη μια μέρα προχωρούσαμε ανάμεσα στα εναπομείναντα τείχη των Ινκάς, φτάνοντας στον ακάλυπτο χώρο πίσω ακριβώς από την εκκλησία de la compañía, με τα Λάμα να ξεκουράζονται από τη σκλαβιά τους:

DSC_0661.JPG
DSC_0665.JPG


Κάπου εκεί ήταν που ένιωσα έναν οξύ πόνο στο δεξί προσαγωγό, ενθύμιο που κουβαλάω πάνω μου απ’ το 2019, γεγονός που μου δυσχέραινε προς ώρας την πορεία μου καθώς δεν ήμουν σε φάση για περπάτημα. Πονούσα...
  • Νίκο πρέπει να κάνουμε μια μικρή στάση, δε μπορώ να κάνω βήμα, ευκαιρία ν’ ανεβούμε μέχρι την πάμπ μιας και είμαστε ήδη στην Plaza de Armas αν και είναι νωρίς
  • Αχ τι κρίμα, δε θέλω
DSC_0672.JPG

DSC_0673.JPG


Με το γιατρικό που ονομάζεται Cerveza Cusqueña να κάνει τελικά το θαύμα του συνεχίσαμε το πρόγραμμα μας προχωρώντας στην πιο διάσημη ίσως λεωφόρο του Cusco, με το όνομα «Avenida El Sol» ή του ήλιου όπως θα λέγαμε στα Ελληνικά, μιας κι εκεί βρισκόταν το επόμενο αξιοθέατο που είχαμε κατά νου:

DSC_0675.JPG

DSC_0677.JPG


Βλέποντας τις εξαιρετικές τοιχογραφίες ανεβήκαμε τη μικρή ανηφόρα που οδηγούσε στην είσοδο του σπουδαίου ναού και μουσειακού συγκροτήματος:

DSC_0681.JPG
DSC_0682.JPG

DSC_0683.JPG


Αφού εκδώσαμε το εισιτήριο κόστους 15 soles κατ΄ άτομο προχωρήσαμε στα ενδότερα του ιστορικού σημείου, διαβάζοντας αρχικά τις περιγραφές μιας και υπήρχαν και στην αγγλική γλώσσα, με τις εικόνες των σπουδαίων αρχιτεκτονικών σημείων να ξεκινούν σχεδόν αμέσως:

Scan20007.JPG


DSC_0685.JPG


Ο «χρυσός ναός» ή Qorikancha όπως λέγεται επισήμως στη γλώσσα των Κετσούα, αποτελεί τον πιο σημαντικό ναό της αυτοκρατορίας των Ινκάς και δείγμα για άλλη μια φορά της σπουδαίας αρχιτεκτονικής τους, μιας και ήταν δομημένος από τους χαρακτηριστικούς λίθους οικοδόμησης που συναντάμε ευρύτερα στην περιοχή:

DSC_0687.JPG

DSC_0691.JPG


Ο ναός του ήλιου εμπλουτίστηκε επί αυτοκρατορίας Pachakutiq Inca με πολύτιμα μέταλλα όπως ασήμι και χρυσό, κι εκτός από λατρευτικό ναό μιας και ο αρχιερέας τον χρησιμοποιούσε σαν οίκο του, ήταν και σημαντικός χώρος μελέτης και παρατήρησης αστρονομικών φαινομένων, κάτι που εξηγείται πολύ ωραία κατά την περιήγηση από τμήμα σε τμήμα, με το σημερινό τελείωμα του να αφορά ακόμα ένα καθεδρικό ναό. Έτσι κι αλλιώς οι Ισπανοί χρησιμοποίησαν πολλά υλικά από το ναό του ήλιου για την κατασκευή αντίστοιχων καθεδρικών:

DSC_0707.JPG
DSC_0711.JPG


Πολύ όμορφοι και προσεγμένοι είναι και οι εξωτερικοί χώροι με τους κήπους, προσφέροντας ευρεία θέα προς την παλιά και την πιο σύγχρονη πόλη του Κούσκο:

DSC_0712.JPG


Σ' αυτήν θα ξαναβγαίναμε κι εμείς σε λίγα λεπτά… :cool:
 
Last edited:

varioAthens

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
9.864
Ε λοιπον για καλο δεν πηγες το 2020… να δεις που δεν θα μπορουσες να περπατησεις λογω του (τοτε πιο προσφατου) τραυματισμου
 

apodrasi

Member
Μηνύματα
592
Likes
1.118
Επόμενο Ταξίδι
France
Ταξίδι-Όνειρο
Κίνα-Ινδία-Περού
  • Νίκο πρέπει να κάνουμε μια μικρή στάση, δε μπορώ να κάνω βήμα, ευκαιρία ν’ ανεβούμε μέχρι την πάμπ μιας και είμαστε ήδη στην Plaza de Armas αν και είναι νωρίς
  • Αχ τι κρίμα, δε θέλω


😂🤣🤣
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.674
Likes
14.160
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Κάπου εκεί ήταν που ένιωσα έναν οξύ πόνο στο δεξί προσαγωγό, ενθύμιο που κουβαλάω πάνω μου απ’ το 2019,
story of my life....μονίμως με ένα τραυματισμένο ποδάρι ασχολούμαι :rolleyes:

ασύλληπτες εικόνες Γιάννη, τα τοπία, οι άνθρωποι, όλα!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.396
Likes
49.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ε λοιπον για καλο δεν πηγες το 2020… να δεις που δεν θα μπορουσες να περπατησεις λογω του (τοτε πιο προσφατου) τραυματισμου
story of my life....μονίμως με ένα τραυματισμένο ποδάρι ασχολούμαι :rolleyes:
Το μεγαλύτερο λούκι το πέρασα το 2019 στην Κρακοβία, όπου μου 'ρθε να κάνω ταξίδι εν μέσω θεραπειών και ζορίστηκα πάρα πολύ. Από τότε και μετά με θυμάται όποτε τύχει, ιδιαίτερα όμως στις εκδρομές που κάνω υπερπροσπάθεια στο περπάτημα, με το κλίμα κάθε τόπου να παίζει το ρόλο του σ' αυτό. Το ίδιο είχε συμβεί και στη Μάλτα, ευτυχώς περιστασιακά πλέον όπως και στο Περού. Ύπουλος τραυματισμός οι προσαγωγοί...

Τύχη βουνό που περνούσαμε από μια φιλόξενη παμπ εκείνη την ώρα, μη συζητάς!:haha:

ασύλληπτες εικόνες Γιάννη, τα τοπία, οι άνθρωποι, όλα!
Σ΄ ευχαριστώ Εύα, έχουν και ανθρωπογεωγραφία οι Άνδεις, είναι δεδομένο! :)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.396
Likes
49.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Ως την τελευταία νύχτα στις Άνδεις



Η κλεψύδρα άδειαζε γι’ άλλη μια φορά σε μια εξ’ αρχής πεπιεσμένη εκδρομή. Όχι πως ο χρόνος περνάει διαφορετικά στο Περού, αλλά το Περού χρειάζεται το χρόνο του, κάτι που το καταλαβαίναμε και από πρώτο χέρι.

Έπρεπε να διανύσουμε μια απόσταση κοντά στα 3 χιλιόμετρα ευτυχώς σε απόλυτη ευθεία μέσω της Avenida El Sol με σκοπό να συνδυάσουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, αντικρύζοντας για ακόμα μια διαδρομή πολύ ωραίες εικόνες στα μάτια μας, όπως για παράδειγμα η σημαία της πόλης συχνά-πυκνά αλλά και μια υπέροχη τοιχογραφία με το παρελθόν της:

DSC_0721b.jpg


Πάνω που ο δρόμος άρχισε ν’ αλλάζει μιας και η λεωφόρος του ήλιου έφτανε στο τέλος της, βρεθήκαμε σ’ ένα πάρκο με το όνομα Plaza maradona (μη ρωτάτε από πού προκύπτει, ιδέα δεν έχω, έτσι το βρίσκω), μια μεγάλη νησίδα ουσιαστικά καταμεσής δύο δρόμων, με το κύριο γνώρισμα του να είναι οι χρυσές μικρογραφίες από χαρακτηριστικά μνημεία και σύμβολα της περιοχής, κάτι που δεν είχαμε στα υπόψιν μας:

DSC_0726.JPG

DSC_0729.JPG

Αυτό που θέσαμε ως στόχο το είχαμε πετύχει, μιας και είχαμε μπροστά μας το τεράστιο χάλκινο άγαλμα του inca Pachacutec στην επιβλητική πέτρινη βάση του. Ο Pachacutec ήταν ο σημαντικότερος ηγεμόνας της Αυτοκρατορίας των Ίνκας, με το μνημείο του να συμβολίζει τη δύναμη και τη σοφία των Ίνκας σε όλη την ιστορία τους, αλλά και την επέκταση της επικράτειας του:

DSC_0735.JPG


Βέβαια είχαμε ξεφύγει αρκετά από το ιστορικό κέντρο, κι όπως μπορείτε να δείτε οι εικόνες γύρω μας ήταν κάπως διαφορετικές, πλην όμως ξεχωριστές. Δυστυχώς δεν είχαμε ανακαλύψει το «Mirador Cusco» που ήταν πάνω απ’ τα κεφάλια μας, μ’ ένα ακόμα τεράστιο Ινκάς άγαλμα που κοιτάει προς την πόλη, θα ήταν μια καλή ευκαιρία γι’ ανάβαση:

DSC_0737.JPG


Ο σκοπός μας ήταν να φτάσουμε σ’ ένα εστιατόριο εκτός τουριστικών πλάνων για το οποίο είχαμε σύσταση, όμως η γειτονιά στην οποία προχωρούσαμε για λίγη ώρα έμοιαζε ερημική. Δε ξέρω και δεν καταλάβαμε αν ήταν έτσι γενικά ή λόγω μεγάλης Παρασκευής, πιθανότερο το δεύτερο, ωστόσο με τα πάντα κλειστά δεν είχαμε λόγο να μείνουμε λεπτό παραπάνω, γυρνώντας άμεσα μ’ ένα ταξί κόστους 8 Sol στο ιστορικό κέντρο:

DSC_0743.JPG
DSC_0742.JPG


Η πείνα μας είχε βαρέσει ώρα πριν, έτσι με το που φτάσαμε στο γνωστό στενό της Triunfo, στρωθήκαμε στο εστιατόριο «Nuna Raymi» που βρίσκεται κάτω από την Ιρλανδική και είχε σταμπαριστεί, ειδικότερα μόλις είδα την πολύ καλή του βαθμολογία στους χάρτες google. Εξαιρετικό παραδοσιακό φαγητό, μοσχάρι με ντομάτες και κρεμμύδια και για τους δύο, μαζί με μια πίτσα στον ξυλόφουρνο που την έβλεπα μέρες και τη λιγουρευόμουν:

DSC_0747.JPG


Απίστευτα σκασμένοι φύγαμε για τα επόμενα κι εν προκειμένω να περπατήσουμε λίγο για να χωνέψουμε, αφού πρώτα κάναμε και μερικά ψώνια για μας. Είχαμε ακόμη ένα σκοπό, να κλείσουμε με το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, κάτι που ήθελε αν μη τι άλλο καλό ψάξιμο, κινώντας έτσι προς τα πρακτορεία του κέντρου που βρίσκονται κοντά στο παρκάκι απέναντι από τη βασιλική της Menor de la Merced και την προτομή του Juan B Zubiaga, ήρωα του Περου-Βολιβιανού πολέμου:

DSC_0748.JPG

DSC_0760.JPG


Έχοντας πάρει κάποιες συστάσεις από τα πρακτορεία αλλά τρώγοντας παράλληλα και κάποιες μεγάλες φόλες από θέμα κόστους ανηφορίσαμε προς το χοστελ με τις εικόνες της μαγικής αυτής πόλης να μας συνοδεύουν, εικόνες που δε χορταίνεις όσες φορές κι αν ξαναδείς σε τόσες μέρες:

DSC_0763.JPG

DSC_0764.JPG

DSC_0766.JPG


Από ένα φαρμακείο αγοράσαμε μερικές ακόμη σακούλες με καραμέλες κόκας προκειμένου να φέρουμε στην Ελλάδα, και κατόπιν συζήτησης μια συσκευασία με φύλλα κόκας από έναν πάγκο της αγοράς που απαγορευόταν φυσικά να φέρουμε στην Ελλάδα, αλλά έπρεπε οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε. Δε γίνεται να μη το κάναμε, στο Περού βρισκόμασταν!

DSC_0772.JPG

DSC_0767.JPG


Για την ιστορία το μάσημα ήταν μια αηδία και μισή (μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που έτρωγα γρασίδι κατά λάθος, μιλάμε για σίχαμα) ενώ από την άλλη το τσάι που ψήσαμε λίγη ώρα μετά ήταν κάπως πιο υποφερτό…

Ήταν δεύτερη συνεχόμενη μέρα που ο σύντομος απογευματινός ύπνος έμοιαζε απαραίτητος, πόσο μάλλον με τους ουρανούς (πάλι) να έχουν ανοίξει, με τη διαφορά πως αυτή τη φορά αντί να καταμουσκευτούμε νανουριζόμασταν, κάτω από 5 (ολογράφως πέντε το ξαναλέω) κουβέρτες έκαστος. Μπορείτε να καταλάβετε τι συνέβη από τις εικόνες που αντικρύσαμε μόλις βγήκαμε για τη βόλτα μας:

DSC_0773b (1).jpg
DSC_0773b (2).jpg

  • Δε πάμε κανένα Republica del Pisco να πιούμε ένα – δύο ν’ ανοίξει το μάτι; Θα ‘χει και ζωντανή μουσική, ωραία θα ‘ναι.
  • Και δε πάμε, άμα βρούμε και χώρο στο κεντρικό μπαρ ακόμη καλύτερα:
DSC_0773b (3).jpg

DSC_0773b (4).jpg


Μπορεί να περνούσαμε θαυμάσια αλλά έπρεπε ν’ ανακαλύψουμε κι άλλα ωραία στέκια σ’ αυτή την πόλη, κάτι που είχαμε καθυστερήσει κάπως να κάνουμε, στρίβοντας έτσι προς την Tecsecocha όπως και τη προηγούμενη νύχτα που συγκεντρώνει αρκετή από τη νυχτερινή ζωή του κέντρου:

DSC_0773b (6).jpg


Η παράδοση με τα υπόγεια μπαρ συνεχίστηκε, με ένα εξ’ αυτών να είναι το «Blackbird Club» μία από τις εξαιρετικές περιπτώσεις καταστήματος με ωραίες παρουσίες, ζωντανή ροκ μουσική και πολύ παγωμένες μπυρίτσες.

DSC_0773b (7).jpg

DSC_0773b (8).jpg


Μας έκανε εντύπωση ένα ποτό που τιμούσαν όλοι οι ντόπιοι, κάτι σαν τσάι προφανώς με αλκοόλ, κάτι που είχαμε δει και την περασμένη βραδιά και παραδόξως δε δοκιμάσαμε!

Κι αφού αφήσαμε τα υπόγεια πιάσαμε τα ύψη, με την επόμενη μπαράρα που έφερε το όνομα «Rock House Cusco» να βρίσκεται στον πρώτο όροφο μιας πολυκατοικίας. Παραγγείλαμε την ώρα που μία από τις μπάντες της βραδιάς κούρδιζε προκειμένου να ξεκινήσει, όλα αυτά γύρω στη μία το βράδυ:

DSC_0773b (11).jpg


Το live ξεκίνησε και μόνο ροκ δεν ήταν, αλλά metal, ατόφιο και καθαρό Thrash, κάτι που μ’ έκανε να μνημονεύσω τον @Señor_Nada για άλλη μια φορά στην εκδρομή, παρόλο που δε θυμόμουν αν έγραψε ή όχι για τέτοιο μπαρ στη δική του περιγραφή για τη χώρα. Οι «γείτονες» Βραζιλιάνοι Sepultura είχαν την τιμητική τους στη λίστα τραγουδιών της μπάντας, μ’ εμένα να συνδυάζω όσα άκουγα φορώντας τη φρεσκοπλυμένη μπλούζα του Άρη, τηρώντας πιστά το δόγμα και παλιό σύνθημα των 90’s (Άρης – Κουλτούρα – Sepultura).

Άντε, ας ρίξω κι ένα από τα πολλά που ακούσαμε εκείνο το βράδυ έτσι για το γούστο:


Πρέπει να ήταν περασμένες τρεις όταν βγήκαμε γεμάτοι μουσικές κι αλκοόλ από τη βραδιά, με τους καπνούς του πάγκου ψησίματος να μας τραβάνε σα μαγνήτης, όπως και η εικόνα με τα σουβλάκια και την καρφωμένη πατατούλα πάνω τους:

DSC_0773b (12).jpg

  • Να το πάρουμε το ρίσκο φίλε;
  • Είσαι σίγουρος; Θα ‘θελα να τσιμπήσω αλλά το φοβάμαι λίγο.
  • Ναι μωρέ, καλό φαίνεται, τι να καταλάβουμε!
Καλό ήταν… ;)
 
Last edited:

evaT

Member
Μηνύματα
1.674
Likes
14.160
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που έτρωγα γρασίδι κατά λάθος, μιλάμε για σίχαμα)
Έκλαψα! Δηλαδή πως τρως γρασίδι κατά λάθος;

Κατά τ άλλα Περού, Άρης κ Sepultura....τρελαίνομαι :cool:
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.396
Likes
49.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Έκλαψα! Δηλαδή πως τρως γρασίδι κατά λάθος;
Άμα είσαι χαζό παιδί-χαρά γεμάτο στο χωριό όλα γίνονται, και πέτρες τρως, όχι μόνο γρασίδι.
Κατά τ άλλα Περού, Άρης κ Sepultura....τρελαίνομαι :cool:
Ανεβαίνει το επίπεδο απότομα! ;)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.396
Likes
49.561
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εκδρομή στην Ιερή Κοιλάδα



Είχε ξημερώσει κιόλας η τελευταία μας ημέρα στα βουνά. Καλός ύπνος, καλό πρωινό και βουρ για εξόρμηση, με τον οδηγό να μας παραλαμβάνει στις δέκα ακριβώς έξω από το χόστελ. Ευτυχώς είχαμε βρει καλή τιμή σ’ ένα από τα ταξιδιωτικά γραφεία, 220 Soles στο σύνολο, έτσι θα κάναμε μια ακόμη δραστηριότητα, αν και γεγονός είναι πως υπήρχαν πολλές διαθέσιμες ακόμη που δεν είχαμε προλάβει:

DSC_0774.JPG
DSC_0776.JPG


Αφού ανηφορίσαμε αφήνοντας πίσω μας το Κούσκο, κάναμε στάση για φωτογραφίες σ’ ένα μέρος που μας υπέδειξε βλέποντας για άλλη μια φορά τις μαγικές εικόνες των Άνδεων. Παρέα μας η γυναίκα του, υποτίθεται για να κάνει εκπαίδευση στ’ Αγγλικά που μάθαινε, χωρίς βέβαια ν’ ανοίγει το στόμα της ούτε καν για ένα hello σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής:

DSC_0779.JPG


Η επιλογή μας (σοφή όπως αποδείχτηκε) ήταν να πάμε στο Pisac, ξεκινώντας από το «Parque Arqueológico», ένα ακόμα ζητούμενο της εκδρομής. Εκδώσαμε εισιτήριο 70 soles και για τους δύο, κάτι που δε περιμέναμε αλλά όπως μας εξήγησαν γίνεται αν θες να δεις μόνο το συγκεκριμένο μνημείο, αν και προσωπικά μυρίζομαι μαμουνιά, μιας και το εισιτήριο ήταν εμφανώς χρησιμοποιημένο με ημερομηνία της προηγούμενης.
Μικρή σημασία έχει καθώς μας συνέφερε, το γεγονός όμως που μας ξενέρωσε ήταν πως ο ξεναγός κρίθηκε ασύμφορος στα δύο άτομα με όσα ζητούσε, παίρνοντας την απόφαση να το δούμε μόνοι μας. Τι διάολο, τόσα είχαμε δει τις τελευταίες μέρες, κάτι θα καταλαβαίναμε, είπαμε και μπήκαμε στο πάρκο:

DSC_0788.JPG
DSC_0790.JPG


Αν το έλεγε κανείς μικρό αδερφάκι του Machu picchu ενδεχομένως να μην έπεφτε και πολύ έξω, μιας και σε κάθε βήμα μας το θύμιζε όλο και περισσότερο:

DSC_0791.JPG
DSC_0795.JPG


Αναβαθμίδες, κατοικίες, τελετουργικά κέντρα και ότι άλλο συμπεριλαμβάνει μια ακόμη πρότυπη πόλη των Ινκάς, όπως όλες της ιερής κοιλάδας:

DSC_0799.JPG
DSC_0803.JPG


Το Inca Complex of Pisac αποτελεί βέβαια και αυτό μέρος της ιστορικής κληρονομιάς του έθνους του Περού και καλύπτει έκταση 9000 περίπου εκταρίων:

DSC_0808.JPG
DSC_0809.JPG


Χωρίζεται επίσης σε διαφορετικές περιοχές αναλόγως με τη δραστηριότητα και τροφοδοτείται από το τρεχούμενο νερό του διπλανού ποταμού που βλέπει κανείς κατά την είσοδο του:

DSC_0810.JPG

DSC_0814.JPG


Το ζόρικο βεβαίως της όλης υπόθεσης είναι πως φιλοξενείται σε υψόμετρο 3500 μέτρων, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα δύσκολη την περιήγηση πόσο μάλλον με σκαλιά κι έντονη ανηφορική κλίση. Με λίγα λόγια αγαπητοί φίλοι τα είδαμε όλα στην ανάβαση, αναγκασμένοι να σταματάμε κάθε λίγο και λιγάκι μπας και βρούμε ανάσες τις οποίες δεν είχαμε... Γενικά όσο φέρνω στο μυαλό μου τις Άνδεις νομίζω ότι ήταν το πιο δύσκολο σημείο από πλευράς αναπνοών.

Altimeter.jpg


Ευτυχώς όμως η θέα, η σημαντικότητα του μέρους και το όλο συναίσθημα να περπατάς σε τέτοιο χώρο υπερνικούσαν ξεκάθαρα το οτιδήποτε αρνητικό. Τα ζωάκια του αρχαιολογικού χώρου μια φορά δεν είχαν τέτοια προβλήματα:

DSC_0817.JPG

DSC_0824.JPG


Ο χρόνος μας ήταν περιορισμένος, γύρω στη μιάμιση ώρα, οπότε κι αναγκαστικά επιστρέψαμε στο όχημα αν και χρειαζόμασταν νομίζω λίγη ώρα ακόμη. Η επόμενη στάση έγινε λίγο πριν το χωριό, σ’ ένα παραδοσιακό εργαστήριο κοσμημάτων κι ασημικών όπου εκτός από κάποια δώρα που πήραμε, είδαμε και τον τρόπο επεξεργασίας και κατασκευής του πολύτιμου μετάλλου, φημισμένου από τις εποχές των Ίνκας καθώς κι ένα τρόπο για να ξεχωρίζει κάποιος την καθαρότητα του:

DSC_0829.JPG

DSC_0832.JPG


Θα είχαμε άλλη τόση ώρα στο χωριό, έχοντας την ευκαιρία για μια βόλτα στα ξακουστά του καταστήματα θέλοντας να ψωνίσουμε και κάποια ακόμη πράγματα:

DSC_0835.JPG

DSC_0837.JPG


Το δύσκολο όμως στην υπόθεση ήταν να βρεθούν μετρητά, μιας κι ένα ζευγάρι Αμερικανών τελείωσε όλο το διαθέσιμο συνάλλαγμα σ’ ένα ανταλλακτήριο μπροστά μου. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω με κάρτα παρόλο που το ήθελαν έχοντας κρυμμένα επιμελώς τα POS, κάτι που διαπιστώσαμε σε όλο το ταξίδι μας, τουλάχιστον εκτός Λίμα. Οι περισσότεροι διέθεταν POS ακόμα και στις μεγάλες αγορές τροφίμων, απέφευγαν όμως να μας το θέσουν ως τρόπο πληρωμής, προτιμώντας ξεκάθαρα τα μετρητά, ακόμα και τα Ευρώ σε μια περίπτωση!

DSC_0839.JPG

DSC_0843.JPG


Να ‘μαστε και στην όμορφη πλατεία του χωριού, συμπεραίνοντας γρήγορα πως μια ανάσα δροσιάς ήταν χρειαζούμενη εδώ και ώρα, με τις επιλογές μας ευτυχώς να είναι αρκετές:

DSC_0847.JPG

DSC_0848.JPG


Ήπιαμε τις μπυρίτσες μας στο μπαλκόνι του μπαρ έχοντας θέα την πλατεία, την ώρα που για άλλη μια φορά ο καιρός μας την έκανε γυριστή κι ένας δυνατός αέρας μαζί με ψιλή βροχή έκανε την κατεβασιά του προς το χωριό.

DSC_0852.JPG

DSC_0857.JPG


Μάλλον είχε έρθει η ώρα να γυρίσουμε στο Κούσκο…
 
Last edited:

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.627
Likes
9.120
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Μπράβο! Πάντα τέτοια εύχομαι!

Το Pisac πολύ καλό φαίνεται και δυστυχώς δεν πήγα.

Για την ιστορία το μάσημα ήταν μια αηδία και μισή (μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που έτρωγα γρασίδι κατά λάθος, μιλάμε για σίχαμα)
😂 εγώ ένιωσα σαν να τρώω χώμα. Μου το κέρασε ένας οδηγός και ντρεπόμουν να το φτύσω. Πραγματικά απαίσιο.

Μας έκανε εντύπωση ένα ποτό που τιμούσαν όλοι οι ντόπιοι, κάτι σαν τσάι προφανώς με αλκοόλ
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι λες το te piteado. Το όνομα παραπέμπει σε τσάι αλλά δεν είναι. Είναι pisco ζεστό με φρούτα. Κάτι σαν το gluhwein αλλά πολύ πιο νόστιμο για τα γούστα μου. Χρησιμοποιούν εξωτικά φρούτα.

Το live ξεκίνησε και μόνο ροκ δεν ήταν, αλλά metal, ατόφιο και καθαρό Thrash, κάτι που μ’ έκανε να μνημονεύσω τον @Señor_Nada για άλλη μια φορά στην εκδρομή, παρόλο που δε θυμόμουν αν έγραψε ή όχι για τέτοιο μπαρ στη δική του περιγραφή για τη χώρα
Joder! Σίγουρα δεν πήγα! Είχα απογοητευτεί με τη νυχτερινή ζωή στο Κουσκο. Μακάρι να είχα πετύχει κάτι τέτοιο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.525
Μηνύματα
899.033
Μέλη
39.244
Νεότερο μέλος
ifi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom