Αιθιοπία Τανζανία Mambo Jambo Tanzania

Dr Snoopy

Member
Μηνύματα
969
Likes
13.403
Ταξίδι-Όνειρο
Ν.Ζηλανδία
Aυτό δε θυμάμαι πως το λένε, αν το αναγνωρίζει κάποιος, ας βοηθήσει
Γατόπαρδος λέγεται
Εδώ κάνεις λάθος αγαπητέ @Travelliaris,το ζώο αυτό είναι το καρακάλ.Ο γατόπαρδος (γνωστός και ως τσίτα) έχει ξανθό τρίχωμα με χαρακτηριστικό μοτίβο από μαύρες κηλίδες και λεπτές μαύρες γραμμώσεις στις πλευρές του προσώπου του. Πολλές φορές ιδιαίτερα από μακριά συγχέεται με τη λεοπάρδαλη.Την φωτογραφία του την έχει ήδη ανεβάσει η @evaT Το καρακάλ ανήκει στις μεγάλες αγριόγατες,έχει καστανόξανθο τρίχωμα ενώ η κοιλιά και το κάτω μέρος των ποδιών και του στήθους του είναι υπόλευκα.Το κυριότερο όμως μορφολογικό στοιχείο του καρακάλ είναι τα αυτιά του. Τα πτερύγια είναι μυτερά και η βάση τους στο πίσω τμήμα είναι μαύρη (φαίνεται καθαρά στην 2η φωτογραφία της @evaT).
Τις πληροφορίες για τα ζώα μου τις έδωσε ο φίλος μου Abel που έχει γραφείο και είναι οδηγός σαφάρι στην Ναμίμπια και στην Μποτσουάνα.
είχα πετύχει έναν στο καταφύγιο του λύκου στον Αρκτούρο
Επειδή ο γατόπαρδος ζει σχεδόν αποκλειστικά στην Αφρική και το καρακάλ μόνο στην Αφρική και στην Ασία αυτό που είχες δεί στον Αρκτούρο θα ήταν μάλλον κάποιος Ευρασιατικός λύγκας.
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.875
Likes
15.971
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Επειδή ο γατόπαρδος ζει σχεδόν αποκλειστικά στην Αφρική και το καρακάλ μόνο στην Αφρική και στην Ασία αυτό που είχες δεί στον Αρκτούρο θα ήταν μάλλον κάποιος Ευρασιατικός λύγκας.
Τώρα που το λές νομίζω ο οδηγός μας είπε ότι το ζώο λέγεται λύγκας. Για καρακάλ δεν θυμάμαι να ενδιαφέρθηκε.
Σε κάθε περίπτωση ούτε το ένα γνώριζα ότι υπήρχε ούτε το άλλο!
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.875
Likes
15.971
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Serengeti και pole pole πάμε προς το Kilimanjaro

Pole Pole πάει να πει σιγά σιγά και μαζί με το Hakuna Matata είναι οι αγαπημένες τους εκφράσεις.
Πότε θα έρθει το φαγητό; Pole pole...
Σε μισή ώρα στην ίδια ερώτηση, pole pole ξανά.
Πότε θα έρθει ο οδηγός να φύγουμε; Hakuna Matata, Εύα, κάπως έτσι γυαλίζει το μάτι μου.


Η νύχτα στη σκηνή με τ άγρια θηρία στα κοντά, για μένα πέρασε δύσκολα. 'Ήμουν σε τρίκλινη με τους άλλους δύο οι οποίοι ροχάλιζαν με το που ακούμπησαν μαξιλάρι.

Προσπάθησα να χαλαρώσω όμως η δραστηριότητα εκτός σκηνής δεν μ άφηνε. Πρώτα πάγωσε το αίμα μου όταν άκουσα τις ύαινες να στριγγλίζουν σχεδόν μέσα στο αυτί μου :eek:
Λίγο αργότερα βρυχήθηκε ένα άλλο ζώο που την επόμενη μας είπαν ότι ήταν λιοντάρι και ευτυχώς που δεν το κατάλαβα εκείνη τη στιγμή, ειδάλλως θα έβαζα τα κλάματα.

Ευτυχώς που το ροχαλητό του mapouna_protopao μάλλον τρόμαξε και το ίδιο το λιοντάρι και σύντομα επήλθε μια σχετική ηρεμία.
Τον βάλαμε στη σκηνή για αντιπερισπασμό!

'Εβαλα τις ωτοασπίδες και κάπως ηρέμησα, αλλά ξύπνησα τόσες φορές μέσα στη νύχτα που όταν τα χαράματα χτύπησε το ξυπνητήρι ένιωθα ότι δεν είχα κοιμηθεί καθόλου. Αλλά τι να κάνω τώρα να γκρινιάξω; Εμείς είχαμε πάει στο χώρο τους, δεν ήρθαν αυτά στο σπίτι μου στη Χαριλάου να με κρατάνε ξάγρυπνη!

Η ώρα αναχώρησης είχε οριστεί για τις 06.30 ώστε να είμαστε έξω την ανατολή που τα ζώα είναι ιδιαίτερα δραστήρια.
Αξημέρωτα χτύπησε το ξυπνητήρι, πρώτος πετάχτηκε φρέσκος φρέσκος ο Τάσος, έβαλε τη φόρμα του κ ετοιμάστηκε να βγει έξω.
Ρε τι κάνεις του λέω;
Επειδή ξύπνησε, νόμιζε ότι έχει ξημερώσει.
Πήγε να ανοίξει το φερμουάρ της σκηνής, βλέπει έξω τη μαύρη νύχτα "γράψε λάθος λέει" τσακίστηκε να το κλείσει, ευτυχώς που δεν είδαμε κανένα λιονταράκι να μας κουνάει την ουρά :p

Κάναμε τη διαδικασία σωστά, πήραμε τηλέφωνο τον Μασάι, ήρθε και μας συνόδεψε μέχρι το πρωινό, φάγαμε, φορτώσαμε τα πράγματα και πήραμε το δρόμο την ώρα που ανέτειλε ο ήλιος.
Είχε πλάκα, μόλις έσκασε μύτη η πρώτη ακτίνα άρχισαν να τιτιβίζουν όλα τα πουλιά μαζί!
Σα να γύρισες το διακόπτη. Φασαρία λέμε.

Παρατάχθηκαν όλοι για να μας ξεπροβοδίσουν, και την ώρα που ξεκινούσαμε άρχισαν να μας τραγουδούν
- YouTube

Να κάτι τέτοια κάνουν οι μπαγάσες, πως γίνεται να μην τους αγαπήσεις;
20250209_064731.jpg

Εκτός αν τραγουδούσαν με τόση χαρά επειδή θα ξεκουμπιζόμασταν, όλα είναι πιθανά.

Και οι πρώτες εικόνες του πρωινού ήταν αυτές
20250209_063027.jpg


- YouTube

Σύντομα έσκασαν μύτη τα αερόστατα με τα κορόιδα τους τουρίστες
IMG-677cad1d1af810e3128551685f2b0cc8-V.jpg

IMG-e532a3a50022c19cb38cd850fa83257d-V.jpg


Τη ζηλέψαμε πολύ τη φάση, όμως είναι τρελοί ζητούσαν 450-500 ευρώ για 1 ώρα πτήσης.
Δε σφάξανε. Τα έσκασαν τ άλλα κορόιδα που τους περισσεύουν.

Βάλαμε πλώρη για το νερόλακο με τους ιπποπόταμους μήπως και τους προλάβουμε πριν βυθιστούν μέσα στο νερό.
Στη διαδρομή που και που πετυχαίναμε κανένα λιοντάρι θρονιασμένο στη μέση του δρόμου επειδή λέει τα χόρτα είναι βρεγμένα το πρωί λόγω της υγρασίας, βολεύονται καλύτερα πάνω στο χώμα.

Στο νερόλακο είχε πολλούς ιπποπόταμους, όλοι τεμπελχανάδες, βυθισμένοι.
IMG-542e5b1d8de705aae2389a46809bfcd1-V.jpg

20250209_080356.jpg

Αυτός πήγε να βγει, αλλά το μετάνιωσε και ξαναβούτηξε
Screenshot 2025-03-10 100242.jpg


Είχαν μαζευτεί κάμποσα τζιπ για το θέαμα, ένας από αυτούς κόλλησε, προσπάθησε να τον ξεκολλήσει ο Okulis, βασικά τον σπρώχναμε εμείς με το τζίπ μπας και βγει η ρόδα αλλά τζίφος.

Σύντομα κατέφθασαν οι Rangers του πάρκου, οι οποίοι επεμβαίνουν αν χρειαστεί.
Βλέπαμε πως όταν έπρεπε κάποιος να βγει από το όχημα, έτρεχε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να μείνει όσο το δυνατόν λιγότερο εκτός οχήματος. Μας είπαν ότι αυτά είναι τα πρωτόκολλα ασφαλείας τους, ενώ ο ιπποπόταμος βέβαια είναι ένα από τα πλέον επικίνδυνα ζώα.

Συνεχίσαμε τις βόλτες για λίγο ακόμη.

Αυτό λέγεται λουκανικόδεντρο. Ασχολίαστο επίσης
d6f1733a-8bcc-4941-b2b5-b0b567727501.jpg


Συνάθροιση ελεφάντων
IMG-d5fd29787ff2816e4cf44691daddab60-V.jpg

τι ζουζούνι είναι αυτό;
IMG-d78c5a9d6f946fb480f6f6983630c842-V.jpg

κι αυτό
20250209_081308.jpg

IMG-457c2fce900e3d478599f9506776c219-V.jpg


Κατά τ άλλα τα ζώα το πρωί αποδείχθηκαν πιο νυσταλέα κ από εμάς, αφού δεν μας έκαναν τη χάρη να εμφανιστούν σε κοπάδια όπως ελπίζαμε.

Ευτυχώς λίγο πριν βγούμε στον κεντρικό δρόμο χαρήκαμε για άλλη μια φορά αυτές τις δεσποινίδες.
IMG-3073c91a4f23760a8e05c0e9e2a06ecd-V.jpg

IMG-d015f59f11eb41cc127648b151e7269c-V.jpg


Μπήκαμε ξανά στον επονομαζόμενο highway και ξεκίνησε το κοπάνημα.
'Ολα τα τζιπ έτρεχαν σαν να μην υπάρχει αύριο, να προλάβουν να βγουν από το πάρκο ως το μεσημέρι, η σκόνη που είχε σηκωθεί ήταν ανείπωτη, δεν έβλεπες, δεν ανέπνεες.
Εγώ φόρεσα μια μάσκα που είχα μαζί για το συνωστισμό στις πτήσεις, ενώ ο Τάσος καλύφθηκε όπως μπόρεσε.
20250209_074310.jpg

Εδώ θα τη δει πρώτη φορά αυτή τη φωτογραφία :haha:

Το μαρτύριο της επιστροφή κράτησε αρκετές ώρες, ούτε ήταν δυνατό να κλείσει το μάτι με τόσο χτύπημα, απλά κάναμε υπομονή στην υπομονή μέχρι να πιάσουμε άσφαλτο.

'Οταν βγήκαμε σε κάποιο πολιτισμό κάναμε μια μικρή στάση για φαγητό και στη συνέχεια οι άλλοι πήγαν να χαζέψουν κάτι σουβενίρ, εγώ μπήκα στο τζιπ και σωριάστηκα κατάκοπη να κλείσω λιγάκι τα μάτια μου.
'Αγγλος ασθενής ένιωθα εκείνες τις ώρες, δίχως διάθεση κ ενέργεια, ωστόσο μέσα σε μια ημιθανή κατάσταση άκουσα τους δικούς μου να μιλούν ελληνικά με κάποιον.
'Ανοιξα μισό βλέφαρο κ είδα έναν ψηλό νεαρό.
Το ξανάκλεισα.
Σε λίγο άκουσα να συζητάνε για το Σερενγκέτι με τον τύπο να ρωτάει, τι είναι αυτό ακριβώς και αν αξίζει το σαφάρι.
Μισοκοιμισμένη αναρωτήθηκα, που τον βρήκαν αυτόν τον μπετόβλακα που ρωτάει έξω από το Σερενγκέτι τι είναι το Σερενγκέτι o_O

Οι άλλοι τον έστειλαν σε μένα που ήθελε να μάθει για τις τιμές, τον ρώτησα από που είναι και τι κάνει, 'Ελληνας λέει youtuber που ζει στην Κολομβία και γυρίζει τον κόσμο για να δημιουργεί περιεχόμενο. Πως εκεί βρέθηκε ως καλεσμένος σε μια δραστηριότητα με τόξα (κρατούσε κ ένα μαραφέτι στο χέρι του, από αυτά τα μοντέρνα γκατζετάκια ιδέα δεν έχω πως λέγονται), αλλά για το σαφάρι δεν ήξερε, δεν άκουσε.
Μου έδειξε το λογαριασμό του στο youtube και χαιρετηθήκαμε, με τον Αντώνη να το περιεργάζεται και να σχολιάζει "αν και βλαμμένος είναι πετυχημένος" :haha:

Να με κάτι τέτοια ο κάθε πικραμένος αποκτάει 600.000 ακολούθους και κονομάει χρήμα...

'Οχι εντάξει έχει κ κάτι πιο σκληροπυρηνικά το παλικάρι, ελπίζω να μη με δώσετε που τον κακολόγησα.

Συνεχίσαμε το μακρύ δρόμο ως την πόλη Boma που είχαμε την επόμενη διανυκτέρευση.
Κάναμε μια ακόμη στάση σε ένα από τα καλύτερα τουριστικά μαγαζιά που έχω δει, με εργαστήριο ξυλόγλυπτων, πραγματικά αν δεν ήταν κατάστημα θα μπορούσε να είναι μουσείο.
IMG-8a9b48a809196c92ba57efa2792a669f-V.jpg

IMG-f2d95daae0654edeec6e2a5700e05083-V.jpg


Ατελείωτες πάλι οι ώρες στο δρόμο. Κίνηση και αυστηρά όρια ταχύτητας, σχεδόν σούρουπο φτάσαμε στη Boma η οποία βρίσκεται στους πρόποδες του Κιλιμαντζάρο (όπως το λένε εκεί), την επόμενη μέρα ξεκινούσε ένα 3μερο cultural tour, για το οποίο δεν είχα σαφή εικόνα, κάτι για επίσκεψη σε φυτείες και γνωριμία με φυλές, εικόνες αυθεντικής Αφρικής και τέτοια φούμαρα.
Είχαμε κλείσει μέσω ενός τοπικού πράκτορα που θα μας ξεναγούσε στην περιοχή.
Δεν έχεις άλλο τρόπο να κινηθείς σ αυτά τα μέρη άλλωστε.

Λίγο πριν τον συγκινητικό αποχωρισμό μας με τον Okulis έκανε στην άκρη να βγάλουμε μια φωτογραφία το εμβληματικό Kilimanjaro ενώ μας τόνισε πως είμασταν πολύ τυχεροί που το είδαμε έστω μια φορά, έρχεται λέει κόσμος για 10μερα και δεν εμφανίζεται ούτε μία φορά λόγω ομίχλης.

Κιλιματζάρο με την κορυφή Κίμπο των 5895μ.
IMG-9a2065cde05782ef78e641f13ef80de4-V.jpg


Μας άφησε σ ένα ξενοδοχείο που μας είχαν προτείνει,στο οποίο είδαμε Αφρικανούς και μόνο.
Δεν είχαν ιδέα από τουρισμό και φαινόταν.

'Οχι πως θέλαμε και πολλά...ένα ξεγυρισμένο ντουζ να φύγει η χωματίλα της σαβάνας και κάτι να γεμίσει το στομάχι πριν ξεραθούμε.

Pole pole φάγαμε λίγο φαγητό, ύστερα από μιάμιση ώρα παρακαλετό στην αδιάφορη σερβιτόρα, τουλάχιστον μας πέταξαν από μια κρύα μπύρα να παρηγορηθούμε, κάτω από τα περίεργα βλέμματα των λοιπών θαμώνων-ιθαγενών.

Είχαμε μπει σε μια περιοχή που το αξιοθέατο θα είμασταν πλέον εμείς, ελάχιστοι οι λευκοί στα χωριά τους, η πλειονότητα είναι περαστικοί με στόχο τα πολυήμερα τρεκς στο βουνό, ξέμειναν με μας τους μπουρούχες, με σκοπό μερικές τελευταίες τεμπέλικες βόλτες στα ήθη και έθιμα των λόκαλς.
 
Last edited:

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.497
Likes
12.980
Νομιζα ο,τι χειροτερο σε προφορα ηταν ο Λευτερης Πανταζης στο Breathless αλλα να που ο ελληνας YouTuber με διεψευσε

 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.923
Μηνύματα
918.805
Μέλη
39.638
Νεότερο μέλος
Jones Gisselle

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom