• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

evi01

Member
Μηνύματα
1.130
Likes
2.007
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Ερώτηση σχετική με τις εξελίξεις, έχει τύχει σε κάποιον από εδώ να πτώχευσει η αεροπορική εταιρία και να μείνει με το εισιτήριο στο χέρι....για να μην πω αλλού....
Ναι, έτυχε σε μένα το 2009 που πτώχευσε η skyeurope. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και πήρα τα λεφτά μου πίσω (νομίζω από visa της Πειραιώς).
 

hlmer32

Member
Μηνύματα
102
Likes
62
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος Η.Π.Α.
Νομίζω κάπου διάβασα πως η Aeroflot ακυρωσε όλες τις διεθνείς πτησεις μέχρι Άυγουστο. Λογικά αν μπεις στο site της θα το γράφει κάπου.
Το κοίταξα αλλά δε βρήκα κάτι
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.685
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
εχω κατι νευρα θα σκασω....μου εστειλαν ως απαντηση αυτο....
Αναφερόμαστε στην πρόσφατη αλληλογραφία σας με ημερομηνία 21/04/2020.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ακύρωση της πτήσης σας FR1242 από Αθήνα - ATH προς Βουδαπέστη - BUD στις 01/04/2020, η οποία οφειλόταν στην τρέχουσα παγκόσμια κρίση COVID 19.

Σύμφωνα με τις ερμηνευτικές κατευθυντήριες γραμμές για τα δικαιώματα των επιβατών της ΕΕ, οι οποίες ανακοινώθηκαν από την επιτροπή της ΕΕ σχετικά με τις ακυρώσεις που προκλήθηκαν λόγω της 19ης COVID, αυτό χαρακτηρίζεται πλέον ως έκτακτη περίσταση και η αποζημίωση δεν ισχύει βάσει της ΕΕ261/2004.

Ελπίζουμε ότι τα παραπάνω αποσαφηνίζει το θέμα και έχουμε πλέον κλείσει την αξίωσή σας.

Ειλικρινά δικός σου,

Η. Γκασιόρ
(η μεταφραση ειναι απ το google) που θα πει πως περνουμε ολοι μας μην πω τι περνουμε.
 

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Γεια σας και πάλι. Είχα κάνει αίτημα για επιστροφή χρημάτων από εισητήρια που μου είχε ακυρώσει η Ράιαν. Όμως σήμερα μου ήρθε μειλ και γράφουν ότι μου δίνουν voucher και αν θέλω επιστροφή χρημάτων, να επικοινωνήσω μαζί τους. Πώς επικοινωνώ μαζί τους όμως; Έχετε κάποιο λινκ; Αυτοί με οδηγούν στο bot τους αλλα δεν βγάζω άκρη, τα λινκ που μου δίνει δεν βοηθούν κάπου... Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσουν κουπόνι από την στιγμή που είχα κάνει κανονικά την αίτηση για επιστροφή χρημάτων.... Οπότε δεν με αφήνει να υποβάλω παλι αιτηση για επιστροφη χρηματων...
 
Last edited:

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Γεια σας και πάλι. Είχα κάνει αίτημα για επιστροφή χρημάτων από εισητήρια που μου είχε ακυρώσει η Ράιαν. Όμως σήμερα μου ήρθε μειλ και γράφουν ότι μου δίνουν voucher και αν θέλω επιστροφή χρημάτων, να επικοινωνήσω μαζί τους. Πώς επικοινωνώ μαζί τους όμως; Έχετε κάποιο λινκ; Αυτοί με οδηγούν στο bot τους αλλα δεν βγάζω άκρη, τα λινκ που μου δίνει δεν βοηθούν κάπου... Δεν καταλαβαίνω γιατί να δώσουν κουπόνι από την στιγμή που είχα κάνει κανονικά την αίτηση για επιστροφή χρημάτων.... Οπότε δεν με αφήνει να υποβάλω παλι αιτηση για επιστροφη χρηματων...
Διαβασε τις προηγουμενες 4 -5 σελιδες ,εχουν γραφτει αρκετα για αυτο το θεμα. Ειμαστε αρκετοι που εχουμε το ιδιο θεμα και ειμαστε απ οτι καταλαβα μπερδεμενοι. Μπορει να βοηθηθεις.
 

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.200
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Διαβασε τις προηγουμενες 4 -5 σελιδες ,εχουν γραφτει αρκετα για αυτο το θεμα. Ειμαστε αρκετοι που εχουμε το ιδιο θεμα και ειμαστε απ οτι καταλαβα μπερδεμενοι. Μπορει να βοηθηθεις.
Ναι, τα είδα μετά τα μηνυματα... Ειναι μπερδεμενη η κατασταση λοιπον. Τι να πω, ελπίζω στο τελος να βγαλουμε ακρη.
 

Penny90

Member
Μηνύματα
35
Likes
22
Όντως 3 ημέρες πριν την πτήση μου ήρθε το mail στο οποίο υπήρχε και μια σχετικά κρυφή επιλογή για full refund. Την επέλεξα και περιμένω. Δεν έλαβα κάποιο mail επιβεβαίωσης ή κάποιο άλλο αποδεικτικό. Αρχές Απριλίου έγινε αυτό.
Καλησπέρα κ σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μπορώ να σε ρωτήσω τι εννοείς λέγοντας "σχετικά κρυφή επιλογή για full refund"; Υπάρχει κάποιο παραθυράκι ως προς αυτό; Θα το βρω στο επόμενο email που θα στείλουν;

Προσωπικά θα ηθελα πλήρη επιστροφή χρημάτων και όχι κάποιο voucher, δεδομένου πως δεν ξέρω αν κ ποτέ θα μπορώ να ξανά ταξιδέψω με τη συγκεκριμένη εταιρία.
Σε ευχαριστώ
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Σε συνέχεια των προηγούμενων μηνυμάτων μου σας ενημερώνω ότι έστειλα την καταγγελία στην ΥΠΑ και μέσα σε δύο ώρες μου έστειλαν μαιλ που μου κοινοποιούν το μαιλ που έστειλαν στη ryan air. Σε αυτο ζητούν από την εταιρεία να προχωρήσει στην αποζημίωση μου και περιμένουν το συντομότερο δυνατό τις ενέργειες τους.
 

matsas78

Member
Μηνύματα
119
Likes
1.367
Ταξίδι-Όνειρο
πάντα το επόμενο...
Καλησπέρα κ σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μπορώ να σε ρωτήσω τι εννοείς λέγοντας "σχετικά κρυφή επιλογή για full refund"; Υπάρχει κάποιο παραθυράκι ως προς αυτό; Θα το βρω στο επόμενο email που θα στείλουν;

Προσωπικά θα ηθελα πλήρη επιστροφή χρημάτων και όχι κάποιο voucher, δεδομένου πως δεν ξέρω αν κ ποτέ θα μπορώ να ξανά ταξιδέψω με τη συγκεκριμένη εταιρία.
Σε ευχαριστώ
Ακριβώς έτσι. Υπήρχαν πολλά μεγάλα λινκ που σε έστελναν στην επιλογή του voucher μεγαλύτερης αξίας από την αξία του εισιτηρίου και ενα μικρό λινκ που έλεγε νομίζω (άλλες επιλογές). Από εκεί επιλέγεις το full refund. Αν δεν έχει αλλάξει κάτι γιατί τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς.
Περιμένουμε και βλέπουμε !!
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
εχω κατι νευρα θα σκασω....μου εστειλαν ως απαντηση αυτο....
Αναφερόμαστε στην πρόσφατη αλληλογραφία σας με ημερομηνία 21/04/2020.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ακύρωση της πτήσης σας FR1242 από Αθήνα - ATH προς Βουδαπέστη - BUD στις 01/04/2020, η οποία οφειλόταν στην τρέχουσα παγκόσμια κρίση COVID 19.

Σύμφωνα με τις ερμηνευτικές κατευθυντήριες γραμμές για τα δικαιώματα των επιβατών της ΕΕ, οι οποίες ανακοινώθηκαν από την επιτροπή της ΕΕ σχετικά με τις ακυρώσεις που προκλήθηκαν λόγω της 19ης COVID, αυτό χαρακτηρίζεται πλέον ως έκτακτη περίσταση και η αποζημίωση δεν ισχύει βάσει της ΕΕ261/2004.

Ελπίζουμε ότι τα παραπάνω αποσαφηνίζει το θέμα και έχουμε πλέον κλείσει την αξίωσή σας.

Ειλικρινά δικός σου,

Η. Γκασιόρ
(η μεταφραση ειναι απ το google) που θα πει πως περνουμε ολοι μας μην πω τι περνουμε.
Αποζημίωση ζήτησες; Επιστροφή χρημάτων έπρεπε να ζητήσεις, είναι άλλο. Η αποζημίωση υπάρχει γενικώς αλλά δεν δίνεται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, αντιθέτως η επιστροφή χρημάτων οφείλεται πάντα. Στείλε πάλι και γράψε επιστροφή αντιτίμου εισιτηρίου, όχι αποζημίωση.
 

JimBeam

Member
Μηνύματα
51
Likes
87
Επόμενο Ταξίδι
Γεωργία
Ταξίδι-Όνειρο
Highlands, Ισλανδία
Ερώτηση σχετική με τις εξελίξεις, έχει τύχει σε κάποιον από εδώ να πτώχευσει η αεροπορική εταιρία και να μείνει με το εισιτήριο στο χέρι....για να μην πω αλλού....

Μου έτυχε πριν από αρκετά χρόνια (καμιά δεκαριά) με τη SKYEUROPE. Νομίζω σλοβακική, με την οποία είχα κλείσει σε αρκετά καλή τιμή δύο εισιτήρια μετ'επιστροφής για Πράγα.
Μέχρι να πραγματοποιηθεί η πτήση, η εταιρία έκλεισε και μάλιστα ανακοινωνόταν μέσω internet, ότι τα αποθέματά της δε φθάνουν σε καμία περίπτωση για refund όλων των πελατών.
Τότε, πήγα στην τράπεζα, νομίζω η citibank ήταν τότε και έκανα αμφισβήτηση της χρέωσης. Συμπλήρωσα ένα έντυπο, στο οποίο περιέγραφα την κατάσταση και μετά από ένα μήνα περίπου, αν θυμάμαι καλά, μου πιστώθηκε το πλήρες ποσό!
 

Traveler koko

Member
Μηνύματα
155
Likes
693
Επόμενο Ταξίδι
Ισλανδία
Ταξίδι-Όνειρο
Μαλδίβες
Καλησπέρα όπως με τους υπόλοιπους πιο πάνω με την Ryanair έτσι κ εγώ ταξίδευα 15/4 για Πράγα από θεσσαλονίκη..
Μου στείλανε ότι το θέμα έληξε λόγο νόμου κτλ.. προσπάθησα μέσο φόρμας να ξανακάνω αίτηση επιστροφής κ μου λέει ότι υπάρχει μια ίδια που έχει ξαναγίνει κ δεν με αφήνουν να προχωρήσω..τι κάνουμε από εδώ κ πέρα?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.683
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom