Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Penny90

Member
Μηνύματα
35
Likes
22
Ακριβώς έτσι. Υπήρχαν πολλά μεγάλα λινκ που σε έστελναν στην επιλογή του voucher μεγαλύτερης αξίας από την αξία του εισιτηρίου και ενα μικρό λινκ που έλεγε νομίζω (άλλες επιλογές). Από εκεί επιλέγεις το full refund. Αν δεν έχει αλλάξει κάτι γιατί τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς.
Περιμένουμε και βλέπουμε !!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Ελπίζω τελικά να καταφέρουμε να βγάλουμε άκρη.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.742
Likes
8.037
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Σε συνέχεια των προηγούμενων μηνυμάτων μου σας ενημερώνω ότι έστειλα την καταγγελία στην ΥΠΑ και μέσα σε δύο ώρες μου έστειλαν μαιλ που μου κοινοποιούν το μαιλ που έστειλαν στη ryan air. Σε αυτο ζητούν από την εταιρεία να προχωρήσει στην αποζημίωση μου και περιμένουν το συντομότερο δυνατό τις ενέργειες τους.
Να ρωτήσω κάτι, καταγγελία στην ΥΠΑ μπορεί να κάνει όποιος έχει κλείσει να πετάξει από αεροδρόμιο εντός Ελλάδας έτσι; Η δική μου περίπτωση, που η πτήση είναι από/προς Βαλένθια (6 εισιτήρια), δεν εμπίπτει στη δικαιοδοσία της ΥΠΑ να φανταστώ;

Μπήκα κι εγώ στο κλαμπ...
 

barkour

Member
Μηνύματα
1.264
Likes
6.078
Να ρωτήσω κάτι, καταγγελία στην ΥΠΑ μπορεί να κάνει όποιος έχει κλείσει να πετάξει από αεροδρόμιο εντός Ελλάδας έτσι; Η δική μου περίπτωση, που η πτήση είναι από/προς Βαλένθια (6 εισιτήρια), δεν εμπίπτει στη δικαιοδοσία της ΥΠΑ να φανταστώ;

Μπήκα κι εγώ στο κλαμπ...
Στειλε στην ισπανικη ΥΠΑ , λογικα θα υπαρχει ...
 

Giorgos Mer

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Καλησπέρα, έχουμε κάνει κράτηση για Νέα Υόρκη μέσω της Hotels.com απο 1η έως 10 Μαίου. Η κράτηση ήταν non-refundable, ωστόσο λόγω της κατάστασης ειδικά στη ΝΥ είναι προφανές πως δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε το ταξίδι, χωρίς δική μας ευθύνη. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες επικοινωνίας με τη σελίδα δεν καταφέραμε να έχουμε καμία απάντηση ούτε για το αν δικαιούμαστε αποζημίωση αλλά ούτε και για voucher. Έχει κανείς καμία ιδέα για το πώς θα πρέπει να το χειριστούμε? Ευχαριστώ!
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.685
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
Αποζημίωση ζήτησες; Επιστροφή χρημάτων έπρεπε να ζητήσεις, είναι άλλο. Η αποζημίωση υπάρχει γενικώς αλλά δεν δίνεται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, αντιθέτως η επιστροφή χρημάτων οφείλεται πάντα. Στείλε πάλι και γράψε επιστροφή αντιτίμου εισιτηρίου, όχι αποζημίωση.
Eστειλα και δευτερη για επιστροφη χρηματων,το ονομα μου δεν γινονταν δεκτο,εβαλα της κορης μου που θα ηταν συννεπιβατης στην πτηση,ζητησαν φωτογραφια με την αποδειξη την εστειλα κι αυτην....κι ο θεος βοηθος,απλη αιτηση δεν γινεται να ξανακανεις οπως εγραψαν κι αλλοι,δεχεται μονο μια το συστημα τους.
 

xaris_di

Member
Μηνύματα
19
Likes
44
Καλησπέρα, έχουμε κάνει κράτηση για Νέα Υόρκη μέσω της Hotels.com απο 1η έως 10 Μαίου. Η κράτηση ήταν non-refundable, ωστόσο λόγω της κατάστασης ειδικά στη ΝΥ είναι προφανές πως δεν μπορούμε να πραγματοποιήσουμε το ταξίδι, χωρίς δική μας ευθύνη. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες επικοινωνίας με τη σελίδα δεν καταφέραμε να έχουμε καμία απάντηση ούτε για το αν δικαιούμαστε αποζημίωση αλλά ούτε και για voucher. Έχει κανείς καμία ιδέα για το πώς θα πρέπει να το χειριστούμε? Ευχαριστώ!
Καλησπέρα . Είχα και εγώ κράτηση - non refundable-μέσω της hotels.com για Νέα Υόρκη που ξεκινούσε στις 02/04 . Αρχές Μαρτίου, όταν τους πήρα τηλέφωνο, ζητούσε να πληκτρολογήσουμε τον κωδικό κράτησης, και εξυπηρετούσαν τηλεφωνικά μόνο όσους είχαν κράτηση σε διάστημα 1 εβδομάδας ή λιγότερο, οπότε δε μίλησα μαζί τους. Στις 24 Μαρτίου (9 ημέρες πριν την κράτηση, και χωρίς να έχει προηγηθεί τηλ. επικοινωνία ή να τους έχω υποβάλλει αίτημα) μου έστειλαν mail, δίνοντας μου τη δυνατότητα για full refund αν το επιθυμώ, δίνοντας μου το σχετικό link, στο οποίο απλά τίκαρα το πεδίο για full refund, πολύ απλή διαδικασία . Στο mail επιβεβαίωσης , μου ανέφεραν πως θα μου επιστραφεί το συνολικό ποσό εντός 30 ημερών, και όντως επιστράφηκε στην κάρτα με την οποία είχα κάνει την κράτηση, την προηγούμενη εβδομάδα . Άψογη αντιμετώπιση, ελπίζω να συνεχίζουν έτσι και να ισχύσει το ίδιο και σε σένα .
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.685
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
να ρωτησω κατι ρε παιδια;εκανα οτι μπορουσα,για επιστροφη χρηματων,μου εχει στειλει στο μαιλ μου η ryanair εναν κωδικο με 18 ψηφια αν θυμαμαι καλα με το voucher πως χρησιμοποιηται αυτο;εχεις κανεις υποψην του;που βαζεις τον αριθμο για μελλοντικο ταξιδι;εχει ημερομηνια ληξης 21 απριλη του 2021,ειναι στο ονομα μου κι εχει το ποσο που δωσαμε για τα εισητηρια 175.05 ξερει κανεις τι παιζει σ αυτη την περιπτωση;
 

Jo.kf

Member
Μηνύματα
6
Likes
3
Καλησπέρα! Μια ερώτηση θα ηθελα να υποβάλλω κ παλι οποίος ξερει να με βοηθήσει! Μόλις σήμερα με ενημέρωσε η Aegean για ακύρωση των πτήσεων μου προς Πορτογαλία για 12/5 Λισαβώνα κ 21/5 Πορτο. Μίλησα τηλεφωνικά κ μ είπαν οτι πλεον η μόνη επιλογή που εχω ειναι το γνωστό πια voucher (πέρα απο δωρεάν αλλαγή σε άλλη ημερομηνία). Ωστόσο εγω θελω ν ρωτήσω αν υπαρχει περίπτωση να παρω επιστροφή χρημάτων Γιατι ξερω οτι το δικαιούμαι ! Πως ειναι δυνατόν να υποβάλλω αυτο το αίτημα κ που; Ξερω περι νέου ΠΝΠ για προστασία των αεροπορικών κ μοναδική επιλογή το voucher ομως διάβασα κ γ τον ευρωπαϊκό κανονισμό περι δικαιωμάτων σε επιστροφή χρημάτων. Αναρωτιέμαι τι υπερισχύει κ αν εχει κανεις αναλογία εμεπειρια με Aegean!
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Άρα η ΠΝΠ της κυβέρνησης και η πρακτική της Α3 να μοιράζει κουπονάκια είναι παράνομες σύμφωνα με τη Ρουμάνα επίτροπο.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...-ingrijpen-vanwege-nederlandse-ticketvouchersVolgens EU-verordening 261/2004 hebben passagiers het recht op terugbetaling als hun vlucht geschrapt wordt. Vanwege de coronacrisis zijn verschillende maatschappijen, zoals KLM, daarmee gestopt en geven in plaats daarvan een voucher. Van Nieuwenhuizen ziet dit door de vingers.
(According to EU regulation 261/2004, passengers are entitled to a refund if their flight is canceled. Due to the corona crisis, several companies, such as KLM, have stopped and are giving a voucher instead. Van Nieuwenhuizen condones this.)

Eurocommissaris Valean vindt dit geen goed besluit, zegt ze in een interview met NRC Handelsblad. “De Europese wet is duidelijk. Passagiers moeten kunnen kiezen tussen terugbetaling in geld of een andere vorm van restitutie. […] Terugbetaling moet een optie zijn als de passagier daarvoor kiest.
(European Commissioner Valean does not think this is a good decision, she says in an interview with NRC Handelsblad. “European law is clear. Passengers should be able to choose between cash refund or other form of refund. […] Refund should be an option if the passenger chooses to do so.")

De eurocommissaris hoopt dat Nederland snel met een andere oplossing komt. Anders volgt er actie “tegen beleid dat in strijd is met de Europese wet. Op dit moment hebben we onze handen vol aan de crisis. Maar als dat verandert volgt er actie. Daar hebben we de inbreukprocedure voor.”
(The European Commissioner hopes that the Netherlands will come up with another solution soon. Otherwise, action will be taken “against policies that are contrary to European law. At the moment we have our hands full with the crisis. But if that changes, action will follow. We have the infringement procedure for that. ”)
 

teoper

Member
Μηνύματα
91
Likes
138
Αν θέλουμε να σωθούν και ο τουρισμός στην Ευρώπη και οι πολίτες και τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικες πρέπει σε όλη την Ευρωπαϊκή ένωση να έχουμε 18μηνα voucher από όλους ξενοδοχεία μεταφορικές αεροπορικες για όσο κρατήσει η κρίση με υποχρεωτική ευρωπαϊκή οδηγία.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Οι επίναυλοι καυσίμων θα μειωθούν τώρα που το πετρέλαιο έχει πέσει τόσο ή και αυτό θα πάει στην τσέπη των αεροπορικών μαζί με τα χρήματά μας που έγιναν βάουτσερ;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.643
Μηνύματα
905.501
Μέλη
39.386
Νεότερο μέλος
DaisyAkrita

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom