Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Κι εμένα μου ήρθε μαιλ από ryan air για voucher , ενώ έχω κάνει αίτημα για refund και μάλιστα μου έχουν στείλει 3 email επιβεβαίωσης ότι το αίτημα μου προωθείται κανονικά. Νομίζω ότι είναι κάποια παγίδα για να αποδεχτούμε το voucher και να παραιτηθούμε από το refund. Άρα σαν πρώτο βήμα νομίζω ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πατήσουμε το link για το voucher. Το Ρομποτακι που απάντησε για electric wheelchair!!!! Αλλά αντ'αλλων δηλαδή! Μετα απο επιμονή μου είπε ότι θα μιλήσω live με το support και με έχει βάλει στην ουρά και περιμένω. Όταν θα έχω εξελίξεις θα σας ενημερώσω.
Εγω απο τις 18:00 ειμαι στην ουρα για το chat......Κι εγω νομιζω ειναι παγιδα για να παρουμε το voucher. Το θεμα ειναι τι κανουμε; Εχω στειλει μνμ με το messenger. Αντε να δουμε

μια απ τα ιδια,τωρα μολις ειδα κι εγω σε ακυρωμενη πτηση που ειχα κανει αιτηση σαν εσενα,και εχω κρατησει ολα τα μαιλ επιβεβαιωσης,οοτι το αιτημα προωθειται κανονικα.διεγραψα το μνμ δεν θελω voucher ουτε παραιτουμε απ το refund.αν εχεις νεοτερα πες μας,εγω με το ρομποτ δεν βγαζω ακρη.
Ακριβως τα ιδια. Το θεμα ειναι μηπως επειδη εστειλαν υο μειλ για το voucher ακυρωνεται η αιτηση για επιστροφη. Οποτε θα πρεπει να κανουμε καινουρια.
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Ακριβως τα ιδια. Το θεμα ειναι μηπως επειδη εστειλαν υο μειλ για το voucher ακυρωνεται η αιτηση για επιστροφη. Οποτε θα πρεπει να κανουμε καινουρια.
Νομίζω ότι δεν πρέπει να κάνουμε καινούρια αίτηση για refund , γιατί αφενός είναι σαν να αμφισβητούμε εμείς οι ίδιοι την πρώτη μας αίτηση και αφετέρου εκείνη η αίτηση υποτιθεται οτι έχει μπει σε μια σειρά για να διεκπεραιωθει και ο χρόνος μετράει από τότε που έγινε (Η δική μου έγινε πριν 1 μηνα). Στις 9 Απρίλη μου έστειλαν τον τελευταίο email επιβεβαίωσης για να με διαβεβαιώσουν ότι όλα βαίνουν κανονικώς και ότι δε χρειάζεται να επαναλάβω το αίτημα. Όλα αυτά τα έχω κρατήσει. Αύριο το πρωί θα πάρω τηλ στην ΥΠΑ και αν χρειαστεί θα κάνω καταγγελία σε αυτούς. Παντως θεωρώ όπως σας είπα και προηγουμένως ότι το αίτημα μας συνεχίζει να υφίσταται και όλο αυτό είναι μια παγιδουλα για να υπαναχωρησουμε. Ένα ποσοστό υπολογίζουν ότι θα την πατήσει και θα πάρει το voucher οπότε γι αυτούς κέρδος θα είναι. Νομίζω λοιπόν ότι θα χρειαστούμε μια καθοδήγηση για το πώς πρέπει να κινηθούμε από την ΥΠΑ. Ες αύριον τα σπουδαία!
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.315
Likes
2.150
Νομίζω ότι δεν πρέπει να κάνουμε καινούρια αίτηση για refund , γιατί αφενός είναι σαν να αμφισβητούμε εμείς οι ίδιοι την πρώτη μας αίτηση και αφετέρου εκείνη η αίτηση υποτιθεται οτι έχει μπει σε μια σειρά για να διεκπεραιωθει και ο χρόνος μετράει από τότε που έγινε (Η δική μου έγινε πριν 1 μηνα). Στις 9 Απρίλη μου έστειλαν τον τελευταίο email επιβεβαίωσης για να με διαβεβαιώσουν ότι όλα βαίνουν κανονικώς και ότι δε χρειάζεται να επαναλάβω το αίτημα. Όλα αυτά τα έχω κρατήσει. Αύριο το πρωί θα πάρω τηλ στην ΥΠΑ και αν χρειαστεί θα κάνω καταγγελία σε αυτούς. Παντως θεωρώ όπως σας είπα και προηγουμένως ότι το αίτημα μας συνεχίζει να υφίσταται και όλο αυτό είναι μια παγιδουλα για να υπαναχωρησουμε. Ένα ποσοστό υπολογίζουν ότι θα την πατήσει και θα πάρει το voucher οπότε γι αυτούς κέρδος θα είναι. Νομίζω λοιπόν ότι θα χρειαστούμε μια καθοδήγηση για το πώς πρέπει να κινηθούμε από την ΥΠΑ. Ες αύριον τα σπουδαία!
Η ΥΠΑ αν δε διαβασες και τα προηγουμενα μυνηματα ειναι μεσα στο παιχνιδακι...κοινως θα σου πουν να περιμενεις τουλαχιστον κανα 2μηνο για το αν θα παρεις τα λεφτα σου πισω...ουτε ο συνηγορος του καταναλωτη κανει κατι...κοινως μας δινουν απο δω και περα μονο 2 λυσεις...ή παιρνεις οτι σου δινουν(ειτε βαουτσερ ειτε αλλαγη πτησης πχ)ειτε χανεις τα λεφτακια σου...δε νομιζω οτι θα συγκινηθει καμια ΥΠΑ,καμια τραπεζα,κανενας συνηγορος...μεχρι και νεα ΠΝΠ βγαλαν που τους δινουν δικαιωμα για να τα κανουν ολα αυτα περι βαουτσερ..οσοι πηρανε λεφτα πισω να κανουν το σταυρο τους αλλα εμεις οι υπολοιποι μαλλον θα πρεπει να δεκτουμε οτι μας δινουν ειτε μας αρεσει ειτε οχι δυστυχως :cry:
 

Penny90

Member
Μηνύματα
35
Likes
22
Καλησπέρα,
Δε ξέρω αν έχει ξανά σχολιαστεί η volotea, έψαξα λίγο αλλά δεδομένου πως έχετε γράψει πολλά δε κατάφερα να βρω κάτι.
Είχα προγραμματισμένο ταξίδι 29 Απριλίου για Κροατία, το οποίο κ ακυρώθηκε.
Με email μου δίνουν τις παρακάτω δυνατότητες: (το κάνω αντιγραφή)
  • Transfer your flights to any other suitable dates for you without having to pay any change fee (although fare difference may apply).
  • Cancel your flights and recover the total amount of your booking in Volotea credit. You’ll have one year to use it in a new booking with us, on our web or app.
If you do not want to change your flights now nor receive a refund in Volotea credit, 3 days before the departure of your flight you will receive an email with the alternative options available, including a special cash-voucher for a value equivalent to 120% the amount of your flight, or the option to raise a claim for the cancellation due to force majeure.

Και στο τέλος όπως θα δείτε αναφέρουν πως αν δεν κάνω κάποια κίνηση θα επανέλθουν με νέο email 3 μέρες πριν από την πτήση δίνοντας μου την επιλογή σε voucher επιστρέφοντας το 120%!; της τιμής η ακύρωση λόγω ανωτέρας βίας;;
Γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό; Πως γίνεται να ζητήσω επιστροφή χρημάτων; Κάποιος με εμπειρία πάνω στο θέμα; Κάποια πρόταση;
Ευχαριστώ
 

sinefoula

Member
Μηνύματα
451
Likes
1.685
Επόμενο Ταξίδι
;;;;;;;;;;;;;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα,Αίγυπτος,Μαρόκο!
Νομίζω ότι δεν πρέπει να κάνουμε καινούρια αίτηση για refund , γιατί αφενός είναι σαν να αμφισβητούμε εμείς οι ίδιοι την πρώτη μας αίτηση και αφετέρου εκείνη η αίτηση υποτιθεται οτι έχει μπει σε μια σειρά για να διεκπεραιωθει και ο χρόνος μετράει από τότε που έγινε (Η δική μου έγινε πριν 1 μηνα). Στις 9 Απρίλη μου έστειλαν τον τελευταίο email επιβεβαίωσης για να με διαβεβαιώσουν ότι όλα βαίνουν κανονικώς και ότι δε χρειάζεται να επαναλάβω το αίτημα. Όλα αυτά τα έχω κρατήσει. Αύριο το πρωί θα πάρω τηλ στην ΥΠΑ και αν χρειαστεί θα κάνω καταγγελία σε αυτούς. Παντως θεωρώ όπως σας είπα και προηγουμένως ότι το αίτημα μας συνεχίζει να υφίσταται και όλο αυτό είναι μια παγιδουλα για να υπαναχωρησουμε. Ένα ποσοστό υπολογίζουν ότι θα την πατήσει και θα πάρει το voucher οπότε γι αυτούς κέρδος θα είναι. Νομίζω λοιπόν ότι θα χρειαστούμε μια καθοδήγηση για το πώς πρέπει να κινηθούμε από την ΥΠΑ. Ες αύριον τα σπουδαία!
Να σου πω,εκανα το εξης,παρολο που ειχα ηδη κανει αιτηση και μου απαντησαν οπως κι εσενα,δεν εχω να χασω τιποτα και χρονο εχω οσο θελουν,αρκει να τα παρω πισω....θα μπεις στην σελιδα της ryanair με τους κωδικους σου εισοδου,θα κατεβεις κατω,κατω στην σελιδα εκει που λεει επικοινωνηστε μαζι μας,εχει πολλα....το τελευταιο με μικρα γραμματακια...θα σε βγαλει εδω EU261 Φόρμα αιτήματος αποζημίωσης και εξόδων για ακύρωση ή καθυστέρηση πτήσης...θα την συμπληρωσεις με αριθμο τραπεζης iban και τα σχετικα(αυτο δεν μου το ειχε βγαλει σε καμια αλλη αιτηση ως τωρα που ειχα κανει)....θα κανεις αποστολη,και θα περιμενεις,μου απαντησαν σε κανα δυωρο,στο μαιλ μου,οτι σε 10 εργασιμες θα δει την αιτηση υπευθυνος και θα επικοινωνησουν μαζι μου....δε με νοιαζει να περιμενω,αρκει να γινει η δουλεια μου.κανε το και πες μας.καλη επιτυχια.
 

dimistr

Member
Μηνύματα
176
Likes
63
καλημερα
και εγω ελαβα μαιλ απο την ryan για πιστωτικο..... βγηκε κανεις ακρη?? εγω ειχα κανει αιτημα απο τις 15.04..... οχι ομως το eur261.... αυτο πρεπει να κανω????ειχα λαβει κανονικα 2.3.. μαιλ που ελεγαν ολα οκ απλα εχει πολυ κινηση....κ θελουν χρονο κτλ....
 

matsas78

Member
Μηνύματα
119
Likes
1.367
Ταξίδι-Όνειρο
πάντα το επόμενο...
Καλησπέρα,
Δε ξέρω αν έχει ξανά σχολιαστεί η volotea, έψαξα λίγο αλλά δεδομένου πως έχετε γράψει πολλά δε κατάφερα να βρω κάτι.
Είχα προγραμματισμένο ταξίδι 29 Απριλίου για Κροατία, το οποίο κ ακυρώθηκε.
Με email μου δίνουν τις παρακάτω δυνατότητες: (το κάνω αντιγραφή)
  • Transfer your flights to any other suitable dates for you without having to pay any change fee (although fare difference may apply).
  • Cancel your flights and recover the total amount of your booking in Volotea credit. You’ll have one year to use it in a new booking with us, on our web or app.
If you do not want to change your flights now nor receive a refund in Volotea credit, 3 days before the departure of your flight you will receive an email with the alternative options available, including a special cash-voucher for a value equivalent to 120% the amount of your flight, or the option to raise a claim for the cancellation due to force majeure.

Και στο τέλος όπως θα δείτε αναφέρουν πως αν δεν κάνω κάποια κίνηση θα επανέλθουν με νέο email 3 μέρες πριν από την πτήση δίνοντας μου την επιλογή σε voucher επιστρέφοντας το 120%!; της τιμής η ακύρωση λόγω ανωτέρας βίας;;
Γνωρίζετε τι σημαίνει αυτό; Πως γίνεται να ζητήσω επιστροφή χρημάτων; Κάποιος με εμπειρία πάνω στο θέμα; Κάποια πρόταση;
Ευχαριστώ
Όντως 3 ημέρες πριν την πτήση μου ήρθε το mail στο οποίο υπήρχε και μια σχετικά κρυφή επιλογή για full refund. Την επέλεξα και περιμένω. Δεν έλαβα κάποιο mail επιβεβαίωσης ή κάποιο άλλο αποδεικτικό. Αρχές Απριλίου έγινε αυτό.
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.632
Likes
10.657
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Ερώτηση σχετική με τις εξελίξεις, έχει τύχει σε κάποιον από εδώ να πτώχευσει η αεροπορική εταιρία και να μείνει με το εισιτήριο στο χέρι....για να μην πω αλλού....
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
151
Να σου πω,εκανα το εξης,παρολο που ειχα ηδη κανει αιτηση και μου απαντησαν οπως κι εσενα,δεν εχω να χασω τιποτα και χρονο εχω οσο θελουν,αρκει να τα παρω πισω....θα μπεις στην σελιδα της ryanair με τους κωδικους σου εισοδου,θα κατεβεις κατω,κατω στην σελιδα εκει που λεει επικοινωνηστε μαζι μας,εχει πολλα....το τελευταιο με μικρα γραμματακια...θα σε βγαλει εδω EU261 Φόρμα αιτήματος αποζημίωσης και εξόδων για ακύρωση ή καθυστέρηση πτήσης...θα την συμπληρωσεις με αριθμο τραπεζης iban και τα σχετικα(αυτο δεν μου το ειχε βγαλει σε καμια αλλη αιτηση ως τωρα που ειχα κανει)....θα κανεις αποστολη,και θα περιμενεις,μου απαντησαν σε κανα δυωρο,στο μαιλ μου,οτι σε 10 εργασιμες θα δει την αιτηση υπευθυνος και θα επικοινωνησουν μαζι μου....δε με νοιαζει να περιμενω,αρκει να γινει η δουλεια μου.κανε το και πες μας.καλη επιτυχια.
Σ' ευχαριστώ πολύ. Ίσως προχωρήσω και σε αυτό το βήμα. Να σας πω όμως ότι προλιγο επικοινώνησα με ΥΠΑ. Εξέθεσα αναλυτικά όλα τα γεγονότα, όλα τα emails που διαθέτω και μου είπαν να κάνω καταγγελία σε αυτούς. Την οποία έχω ήδη ετοιμάσει και θα στείλω σε λίγο. Ρώτησα ποια θα είναι η διαδικασία από εδώ και πέρα. Μου είπαν τα εξης: θα γίνει η καταγγελία, θα ζητήσουν από την εταιρία να μου δώσει το αντίτιμο, αν αρνηθεί θα της επιβάλλουν πρόστιμο. Επειδή είχα διαβάσει εδώ μέσα αρκετά παράπονα για τη στάση της ΥΠΑ τους "τσίγκλισα" λίγο παραπάνω να μου πουν τι είναι όλα αυτά περί ΠΝΠ και μη εφαρμογής του νόμου και μου είπαν ότι η ΠΝΠ που λέει ότι μπορεί η εταιρία να μην επιστρέψει το ποσό, αλλά να δώσει voucher , μέχρι τώρα ισχύει μόνο για τις ελληνικές εταιρίες. Θα ελέγξουν αν έχει αλλάξει κάτι ως προς αυτό και για τη ryan air , αλλά μέχρι στιγμής δεν είχαν μια τέτοια ενημέρωση. Για το voucher μου είπαν ότι η ΠΝΠ δίνει την ευκαιρία στις αεροπορικές να πληρώσουν αργότερα τις επιστροφες χρηματων , και όχι μαζεμένα τώρα , γιατί είναι υποχρεωμένες αν δε χρησιμοποιηθεί το voucher μέσα σε 18 μήνες, να πληρώσουν την επιστροφή. Τώρα σε σχέση με τον να κάνω πάλι αίτηση για refundμε τη φόρμα που είπες, είμαι λίγο προβληματισμένη, γιατί είναι σαν να αμφισβητώ όλες τις προηγούμενες κινήσεις. Υπάρχει καταγεγραμμένο αίτημα, που έχει μπει στη σειρά εδώ κι ένα μήνα, υπάρχουν emails της εταιρίας που το επιβεβαιώνουν και σε λίγο θα υπάρχει και η καταγγελία μου για το τελευταίο μαιλ που έστειλαν με επισυναπτόμενα όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν την παραδοχή της εταιρίας για refund. Γι αυτό με προβληματίζει η νέα αίτηση για refund. Θα το σκεφτώ όμως, θα δω πως θα πάει και το θέμα με την καταγγελία.
 

elpamy

New Member
Μηνύματα
1
Likes
4
Καλημέρα. Γνωρίζει κανείς πως λειτουργεί το σύστημα με την eDreams? Εχω δύο εισιτήρια μέσα στις ΗΠΑ 29/4 έως 3/5 και δεν έχω καμία ειδοποίηση ενώ τους έχω στείλει μειλ δεν απάντησαν ποτέ και στο τηλέφωνο δεν τους πιάνεις με τίποτα
Είχαμε εισιτήρια για Αμερική με τη dreams 11 με25 /4. Πετούσαμε με SAS ή οποία για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω πρακτορείου σε αναγκάζει να κάνεις τις διαδικασίες μαζί του. Επισήμως κάνει refund.
Στη dreams είναι απατεώνες. Θέλει πολύ μα πάρα πολύ υπομονή για να καταφέρεις να μιλήσεις τηλεφωνικά μαζί τους. Μας δήλωσαν ότι δεν έχουν mail για επικοινωνία!!! Αρχικά επέμεναν ότι μόνη λύση είναι να μεταθεσουμε τις ημερομηνίες μέχρι τον Νοέμβριο . Μιλήσαμε με την ΥΠΑ και μας είπαν να τους αναφέρουμε τους έξεις νόμους
Κανονισμός ς61/2004 αρθρο5& 8
Guidlinesευρωπαϊκής επιτροπής 1830 παράγραφος 3.2
Directive US Department of transporters US DOT.
Μόλις τα αναφέραμε αμέσως μας έδωσαν τη δυνατότητα για voucher για ένα χρόνο. Επίσης αρνήθηκαν ότι μια ώρα πριν δεν μας έδιναν αυτή την εναλλακτική. Βέβαια ακόμα επίσημη απάντηση γραπτή δεν έχουμε λάβει.
Είμαστε στη νέα τηλεφωνική προσπάθεια.
Ελπίζω να βοήθησα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.139
Likes
45.623
Πολύ καλό αυτό. Είσαι τυχερή. Ειναι απίστευτα ευγενικοί στο τηλεφωνικό κέντρο της Alitalia. Και επειδή βρίσκεται στην Αλβανία, λειτουργεί και τις ημέρες που έχουμε εθνικές αργίες. Εννοείται οτι μιλάνε ελληνικά.

Αν ειναι για Alitalia, και το δικό σου αίτημα.
Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με την Alitalia, σταθηκε αδυνατο να ξεκαθαρισουμε αν το γραφειο ζητησε refund η ακυρωση της πτησης χρεωνοντας ακυρωτικα. Καμια χρησιμοτητα των κωδικων που πηρα και ψευδες οτι θα ενημερωθω απο την Alitalia για την προοδο του αιτηματος. Η αεροπορικη μου επισημανε οτι παλι απο το petas.gr θα αναμενω τις ενεργειες (σε βαθος 12μηνου?).
Εχω μπει σε mood "μαλλον τα κλαιμε τα λεφτα".
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.742
Μηνύματα
910.655
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom