Προβλημα με booking

tripakias

Member
Μηνύματα
8.101
Likes
12.444
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Αυτο ειναι το τηλεφωνο ( +442033202609 )της booking στο Λονδινο και σε αυτο καλουμε απο Ελλαδα απο την στιγμη που εκλεισε τα γραφεια της στη γλυφαδα.
+30 2111211610 νέος ελληνικός αριθμός
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.906
Τι ειναι τωρα παλι αυτο;;
Ο,τι να ναι
Κ δεν βρισκω πουθενα καποια αποδειξη μεσα στο αππ οτι συνεβη αυτο.
Βρηκα καπου κ εστειλα μηνυμα στο help center αλλα αντε να αποδειξω τι συνεβη...τα νευρα μου
 

Attachments

stergioszx

New Member
Μηνύματα
2
Likes
4
Καλησπέρα στην παρέα.
Είχαμε κλείσει για τις 31-12 μέχρι 2-1 μέσω booking κατάλλυμα στη Χαλκιδική.
Πληρώσαμε προκαταβολικά από τις 20-12.
Φτάσαμε στο κατάλλυμα το μεσημέρι της 31-12 και το βρήκαμε κλειστό.
Η κυρία που διαχειρίζεται το κατάλλυμα μου είπε ότι δεν είχε καμία κράτηση απο εμάς.
Δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να μας εξυπηρετήσει (11 άτομα, 3 οικογένειες με παιδιά).
Πήραμε στη booking οι οποίοι δεν μας έδωσαν λύση καθώς δε μας πρότειναν εναλλακτική και απλά μας ήρθε ένα email που έλεγε ότι θα μας επιστρέψουν 60€ αν κλείσουμε μέσω booking κάπου αλλού.
Η κράτηση μας κόστιζε 800€
Εδώ και 15 χρόνια που χρησιμοποιώ την πλατφόρμα δε μου έχει συμβεί ποτέ.
Αξιοπιστία μηδέν. Και της πλατφόρμας αλλά και της ιδιοκτήτριας του σπιτιού.
Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο?
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
379
Likes
1.224
Ταξίδι-Όνειρο
Δάση Βόρειου Καναδά
Στο Rottenburg am Neckar-Γερμανία,οπου το καταλυμα ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΟ για καιρο και προφανως δεν ενημερωσε το Booking, με αποτελεσμα να φτασουμε εκει βραδιατικα και να "ψαχνομαστε"..
Και παλι η μοναδικη προταση τους ηταν να μας στειλουν καπου αλλου, ενω για μεταφορα κλο, μας ειπαν να κρατησουμε αποδειξεις ταξι και να τις στειλουμε οταν γυρισουμε, για να μας τις πληρωσουν.
Εννοειται οτι για νοικιασμενο αμαξι και καυσιμα, δεν το συζητησαν ποτέ.
Δυστυχως δεν ειστε οι μονοι, ουτε θα ειστε οι τελευταιοι.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.455
Likes
7.853
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Κάποτε, πριν χρόνια δηλαδή, η booking ήταν εγγύηση.
Τώρα όπως φαίνεται και από τα δύο Τελευταία παραδείγματα, όχι άλλο.
Δ
Οι διαδικασίες της φαίνεται ότι... μπάζουν νερά.
Δεν γίνεται να κλείνεις στην πλατφόρμα τους τη διανυκτέρευση και όταν πηγαίνεις στο καταλυμα να μαθαίνεις ότι έκλεισε, εδώ και καιρό.
 

chrgkoutz

Member
Μηνύματα
379
Likes
1.224
Ταξίδι-Όνειρο
Δάση Βόρειου Καναδά
καλησπερα σε ολους!αντιμετωπιζω ενα προβλημα σχετικα με μια κρατηση που εκανα στο booking.com για ενα ξενοδοχειο στο πεκινο.ενω στους ορους αναφεροταν οτι η πληρωμη θα γινει σε νομισμα κινας, το ξενοδοχειο με χρεωσε σε€ με καθολου συμφερουσα ισοτιμια. αυτο δεν καταστρατηγει τους ορους που εχω συμφωνησει με το booking?δεν πρεπει να μου επιστρεψουν χρηματα?πειτε μου την γνωμη σας!
Λυπαμαι,αλλα ακρη δεν θα βγαλεις απο το τραπεζικοξενοδοχειακο συστημα.
Ή ακυρωνεις και ψαχνεις αλλο, ή πληρωνεις και το ξεχνας, για να "μην χαλιεσαι".
Στο λεω απο εμπειρια κι οχι αποψη.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Καλησπέρα στην παρέα.
Είχαμε κλείσει για τις 31-12 μέχρι 2-1 μέσω booking κατάλλυμα στη Χαλκιδική.
Πληρώσαμε προκαταβολικά από τις 20-12.
Φτάσαμε στο κατάλλυμα το μεσημέρι της 31-12 και το βρήκαμε κλειστό.
Η κυρία που διαχειρίζεται το κατάλλυμα μου είπε ότι δεν είχε καμία κράτηση απο εμάς.
Δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να μας εξυπηρετήσει (11 άτομα, 3 οικογένειες με παιδιά).
Πήραμε στη booking οι οποίοι δεν μας έδωσαν λύση καθώς δε μας πρότειναν εναλλακτική και απλά μας ήρθε ένα email που έλεγε ότι θα μας επιστρέψουν 60€ αν κλείσουμε μέσω booking κάπου αλλού.
Η κράτηση μας κόστιζε 800€
Εδώ και 15 χρόνια που χρησιμοποιώ την πλατφόρμα δε μου έχει συμβεί ποτέ.
Αξιοπιστία μηδέν. Και της πλατφόρμας αλλά και της ιδιοκτήτριας του σπιτιού.
Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο?
Ακριβως το ιδιο επαθα με την hotels...η μονη λυση πλεον για να σαι σιγουρος ειναι να στελνεις ενα μυνημα στο καταλυμα κανα μηνα πριν ετσι ωστε να αποφευγεις αυτους τους ειδους καταστασεις...αλλιως απ οτι φαινεται καμια πλατφορμα δεν ειναι με το δικιο του πελατη
 

wanderwoman

Member
Μηνύματα
79
Likes
197
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα
Καλησπέρα στην παρέα.
Είχαμε κλείσει για τις 31-12 μέχρι 2-1 μέσω booking κατάλλυμα στη Χαλκιδική.
Πληρώσαμε προκαταβολικά από τις 20-12.
Φτάσαμε στο κατάλλυμα το μεσημέρι της 31-12 και το βρήκαμε κλειστό.
Η κυρία που διαχειρίζεται το κατάλλυμα μου είπε ότι δεν είχε καμία κράτηση απο εμάς.
Πήραμε στη booking οι οποίοι δεν μας έδωσαν λύση καθώς δε μας πρότειναν εναλλακτική και απλά μας ήρθε ένα email που έλεγε ότι θα μας επιστρέψουν 60€ αν κλείσουμε μέσω booking κάπου αλλού.
Η κράτηση μας κόστιζε 800€
Εδώ και 15 χρόνια που χρησιμοποιώ την πλατφόρμα δε μου έχει συμβεί ποτέ.
Αξιοπιστία μηδέν. Και της πλατφόρμας αλλά και της ιδιοκτήτριας του σπιτιού.
Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο?
Ακριβως το ιδιο επαθα με την hotels...η μονη λυση πλεον για να σαι σιγουρος ειναι να στελνεις ενα μυνημα στο καταλυμα κανα μηνα πριν ετσι ωστε να αποφευγεις αυτους τους ειδους καταστασεις...αλλιως απ οτι φαινεται καμια πλατφορμα δεν ειναι με το δικιο του πελατη

Μόνο εμένα μου φαίνεται εντελώς εξωφρενικό αυτό; Αυτα τα χρήματα τι υποτίθεται ότι έγιναν; Σας τα επέστρεψαν τουλάχιστον;
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Μόνο εμένα μου φαίνεται εντελώς εξωφρενικό αυτό; Αυτα τα χρήματα τι υποτίθεται ότι έγιναν; Σας τα επέστρεψαν τουλάχιστον;
Εγω ευτυχως δεν ειχα προπληρωσει αλλα ναι αν εχεις πληρωσει θεωρω στα δινουν πισω...το θεμα ειναι οτι αν σε ακυρωσει καποιος 2 μηνες και λιγοτερο απο το ταξιδι,δε μπορεις να βρεις κατι σε νορμαλ τιμη μετα..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.122
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom