Προβλημα με booking

stergioszx

New Member
Μηνύματα
2
Likes
4
Μόνο εμένα μου φαίνεται εντελώς εξωφρενικό αυτό; Αυτα τα χρήματα τι υποτίθεται ότι έγιναν; Σας τα επέστρεψαν τουλάχιστον;
τα χρήματα τα επέστρεψαν κανονικά.
Το ζήτημα είναι ότι η ταλαιπωρία που πέρασα εκείνη τη μέρα ήταν τεράστια. Και η ψυχολογική μας κατάσταση στα όρια. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιου είδους αποζημίωση για όλο αυτό.
Έστω και σε δεύτερο χρόνο.
 

johnmat

Member
Μηνύματα
80
Likes
71
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Για κάτι τέτοια , πλέον κάνω κρατηση μόνο με free cancel 1-2 μέρες πριν την άφιξη .... και εννοείται πάντα μνμ καμμιά 10 ριά μέρες με το κατάλυμμα ώστε να επιβεβαιώσω την κράτηση κλπ
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.386
Likes
2.182
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
To έχω πάθει στο Bergamo με Booking. Ευτυχώς προνόησα να στείλω ενα μήνυμα στον ιδιοκτήτη την προηγούμενη μέρα και ανακάλυψα ότι το διαμέρισμα ήταν νοικιασμένο με μηνιαια μίσθωση!
Μου πρότεινε να μου επιστρέψει τα χρήματα, αλλά καθώς έτυχε να είναι το τριημερο με τον γυρο ποδηλασίας της Λομβαρδίας, είχαν ξεφύγει οι τιμές...τελικά μας βρήκε εκείνος μια εναλλάκτική (παίζει να ήταν κ το σπιτι του)
Νομίζω το τελευταίο διάστημα με τους ιδιώτες έχει χάσει την μπάλα η Booking...και το χειρότερο είναι η μετέπειτα αντιμετώπιση...παλιά ήταν καλύτερη η υποστήριξη πελατών.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.647
Likes
51.295
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Νομίζω το τελευταίο διάστημα με τους ιδιώτες έχει χάσει την μπάλα η Booking...και το χειρότερο είναι η μετέπειτα αντιμετώπιση...παλιά ήταν καλύτερη η υποστήριξη πελατών.
Παλιά απλά υπήρχε υποστήριξη, αρκετά σοβαρή μάλιστα.
Ήταν το πρώτο πράγμα που ξηλώσανε όταν έσκασε η πανδημία, με τα αποτελέσματα να φαίνονται...
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.040
Likes
8.016
Ακυρώθηκε η κράτηση μου σε ένα ιδιωτικό κατάλυμα στη Λισσαβόνα και μου πρότειναν ένα πολύ καλύτερο τις ίδιες ημερομηνίες στην ίδια τιμή. Άρα υπάρχει ακόμα εξυπηρέτηση.
Η πρόσφορα-αποδοχή έγινε μέσα σε 5 λεπτά από το τσατ.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Ακυρώθηκε η κράτηση μου σε ένα ιδιωτικό κατάλυμα στη Λισσαβόνα και μου πρότειναν ένα πολύ καλύτερο τις ίδιες ημερομηνίες στην ίδια τιμή. Άρα υπάρχει ακόμα εξυπηρέτηση.
Η πρόσφορα-αποδοχή έγινε μέσα σε 5 λεπτά από το τσατ.
Το προβλημα ξεκινα αν δεν υπαρχει κατι στην ιδια τιμη..εκει φαινεται η εξυπηρετηση πελατων..γιατι τις περισσοτερες φορες υπαρχουν πιο ακριβα κ οι πλατφορμες δε θελουν να σου καλυψουν την διαφορα κ τα βαζεις απο τη τσεπη σου
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.040
Likes
8.016
Το προβλημα ξεκινα αν δεν υπαρχει κατι στην ιδια τιμη..εκει φαινεται η εξυπηρετηση πελατων..γιατι τις περισσοτερες φορες υπαρχουν πιο ακριβα κ οι πλατφορμες δε θελουν να σου καλυψουν την διαφορα κ τα βαζεις απο τη τσεπη σου
Εκφράστηκα ίσως εσφαλμένα, το καινούριο κατάλυμα είναι σχεδόν τριπλάσιο της τιμής του παλιού δεδομένου και των ήμερων που πλησιάζουν. Εγώ θα πληρώσω την τιμή του παλιού καταλύματος.


Η ενημέρωση ήταν του τύπου, """"ο ιδιοκτήτης. δεν θα μπορέσει να σας φιλοξενήσει τις μέρες που επιλέξατε, σας δίνουμε μια διαφορετική λύση, παρακαλώ ενημερώστε μας αν την δεχόσαστε""""
Ενα σύνδεσμο για να δω το κατάλυμα και μια απάντηση στο μήνυμα και εγίνε.
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.517
Likes
8.310
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Εκφράστηκα ίσως εσφαλμένα, το καινούριο κατάλυμα είναι σχεδόν τριπλάσιο της τιμής του παλιού δεδομένου και των ήμερων που πλησιάζουν. Εγώ θα πληρώσω την τιμή του παλιού καταλύματος.


Η ενημέρωση ήταν του τύπου, """"ο ιδιοκτήτης. δεν θα μπορέσει να σας φιλοξενήσει τις μέρες που επιλέξατε, σας δίνουμε μια διαφορετική λύση, παρακαλώ ενημερώστε μας αν την δεχόσαστε""""
Ενα σύνδεσμο για να δω το κατάλυμα και μια απάντηση στο μήνυμα και εγίνε.
Το ίδιο ακριβώς έγινε και σε μένα, τον Ιούνιο του 2021 στη Ρώμη. Μου πλήρωσαν κατάλυμα με τριπλή αξία από αυτό που είχα κλείσει. Τα χρήματα τα πήρα πίσω αμέσως μόλις έστειλα τις αποδείξεις πληρωμής στην Booking.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.647
Likes
51.295
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Κι επιτέλους, είναι γεγονός! 🥳
Μετά από κανά χρόνο που συζητάμε περί των απατεώνων που 'χουν μπει από την πλατφόρμα της booking και κάνουν phising σε ανυποψίαστους πελάτες, είπε η εταιρεία να στείλει ενημερωτικό email με αφορμή μιας επερχόμενης κράτησης. Γρήγορα αντανακλαστικά, δε λέω...

Untitled.jpg
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
569
Likes
4.258
Το προβλημα ξεκινα αν δεν υπαρχει κατι στην ιδια τιμη..εκει φαινεται η εξυπηρετηση πελατων..γιατι τις περισσοτερες φορες υπαρχουν πιο ακριβα κ οι πλατφορμες δε θελουν να σου καλυψουν την διαφορα κ τα βαζεις απο τη τσεπη σου
Η πλατφορμα στελνει στον ιδιοκτητη του καταλυμματος μηνυμα ρωτωντας τον εαν εχει εναλλακτικη αν δεν μπορει να σας φιλοξενησει και αν δεν εχει, ψαχνει η πλατφορμα κατι οσο πιο κοντα γινεται στην τιμη του καταλυματος αν δεν υπαρχει παει στα πιο ακριβα. Την διαφορα την πληρωνει ο ιδιοκτητης οχι η πλατφορμα.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.256
Likes
2.091
Η πλατφορμα στελνει στον ιδιοκτητη του καταλυμματος μηνυμα ρωτωντας τον εαν εχει εναλλακτικη αν δεν μπορει να σας φιλοξενησει και αν δεν εχει, ψαχνει η πλατφορμα κατι οσο πιο κοντα γινεται στην τιμη του καταλυματος αν δεν υπαρχει παει στα πιο ακριβα. Την διαφορα την πληρωνει ο ιδιοκτητης οχι η πλατφορμα.
Εστω εμενα οσες φορες μου χει τυχει εχει αρνηθει να με βοηθησει τουλαχιστον η hotels και η airbnb..ακομα με booking δεν εχω εμπειρια μακαρι να βοηθαει οπως λετε
 

Nikos86

Member
Μηνύματα
569
Likes
4.258
Εστω εμενα οσες φορες μου χει τυχει εχει αρνηθει να με βοηθησει τουλαχιστον η hotels και η airbnb..ακομα με booking δεν εχω εμπειρια μακαρι να βοηθαει οπως λετε
Οχι λεω απλα πως τη διαφορα την πληρωνει ο ιδιοκτητης και οχι η πλατφορμα τωρα ποσο συντομα και ποσο ικανοποιητικα θα σε εξυπηρετησει εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Τι διαθεσιμοτητα εχει, τι απαιτησεις εχει ο πελατης ποσο κοντα ειναι το επομενο διαθεσιμο καταλυμμα. Π.χ. οταν εχει απεργια στα καραβια το καλοκαιρι μπορει ολος ο Πειραιας να ειναι τιγκα και να γινει και καμμια διπλοκρατηση επειδη δεν προλαβαινει το συστημα να κατεβασει το καταλυμα και μπορει να ερθουν 2 κρατησεις για το ιδιο δωματιο μεσα σε λιγα δευτερολεπτα απο 2 διαφορετικες πλατφορμες. Σπανιο, πολυ σπανιο αλλα μπορει να συμβει. Εεε αμα η διαθεσιμοτητα ειναι μηδαμινη προφανως θα δυσκολευτει και η πλατφορμα να σε εξυπηρετησει. Ή αν στο ακυρωσει ο ιδιοκτητης τελευταια στιγμη επειδη εσπασαν οι σωληνες ή δεν ξερω γω τι. Δεν υπαρχει παντα δολος...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.044
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom