Αυτό δεν λειτουργεί πλέονkai to 2108984470
Λυπαμαι,αλλα ακρη δεν θα βγαλεις απο το τραπεζικοξενοδοχειακο συστημα.καλησπερα σε ολους!αντιμετωπιζω ενα προβλημα σχετικα με μια κρατηση που εκανα στο booking.com για ενα ξενοδοχειο στο πεκινο.ενω στους ορους αναφεροταν οτι η πληρωμη θα γινει σε νομισμα κινας, το ξενοδοχειο με χρεωσε σε€ με καθολου συμφερουσα ισοτιμια. αυτο δεν καταστρατηγει τους ορους που εχω συμφωνησει με το booking?δεν πρεπει να μου επιστρεψουν χρηματα?πειτε μου την γνωμη σας!
Ακριβως το ιδιο επαθα με την hotels...η μονη λυση πλεον για να σαι σιγουρος ειναι να στελνεις ενα μυνημα στο καταλυμα κανα μηνα πριν ετσι ωστε να αποφευγεις αυτους τους ειδους καταστασεις...αλλιως απ οτι φαινεται καμια πλατφορμα δεν ειναι με το δικιο του πελατηΚαλησπέρα στην παρέα.
Είχαμε κλείσει για τις 31-12 μέχρι 2-1 μέσω booking κατάλλυμα στη Χαλκιδική.
Πληρώσαμε προκαταβολικά από τις 20-12.
Φτάσαμε στο κατάλλυμα το μεσημέρι της 31-12 και το βρήκαμε κλειστό.
Η κυρία που διαχειρίζεται το κατάλλυμα μου είπε ότι δεν είχε καμία κράτηση απο εμάς.
Δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να μας εξυπηρετήσει (11 άτομα, 3 οικογένειες με παιδιά).
Πήραμε στη booking οι οποίοι δεν μας έδωσαν λύση καθώς δε μας πρότειναν εναλλακτική και απλά μας ήρθε ένα email που έλεγε ότι θα μας επιστρέψουν 60€ αν κλείσουμε μέσω booking κάπου αλλού.
Η κράτηση μας κόστιζε 800€
Εδώ και 15 χρόνια που χρησιμοποιώ την πλατφόρμα δε μου έχει συμβεί ποτέ.
Αξιοπιστία μηδέν. Και της πλατφόρμας αλλά και της ιδιοκτήτριας του σπιτιού.
Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο?
Καλησπέρα στην παρέα.
Είχαμε κλείσει για τις 31-12 μέχρι 2-1 μέσω booking κατάλλυμα στη Χαλκιδική.
Πληρώσαμε προκαταβολικά από τις 20-12.
Φτάσαμε στο κατάλλυμα το μεσημέρι της 31-12 και το βρήκαμε κλειστό.
Η κυρία που διαχειρίζεται το κατάλλυμα μου είπε ότι δεν είχε καμία κράτηση απο εμάς.
Πήραμε στη booking οι οποίοι δεν μας έδωσαν λύση καθώς δε μας πρότειναν εναλλακτική και απλά μας ήρθε ένα email που έλεγε ότι θα μας επιστρέψουν 60€ αν κλείσουμε μέσω booking κάπου αλλού.
Η κράτηση μας κόστιζε 800€
Εδώ και 15 χρόνια που χρησιμοποιώ την πλατφόρμα δε μου έχει συμβεί ποτέ.
Αξιοπιστία μηδέν. Και της πλατφόρμας αλλά και της ιδιοκτήτριας του σπιτιού.
Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο?
Ακριβως το ιδιο επαθα με την hotels...η μονη λυση πλεον για να σαι σιγουρος ειναι να στελνεις ενα μυνημα στο καταλυμα κανα μηνα πριν ετσι ωστε να αποφευγεις αυτους τους ειδους καταστασεις...αλλιως απ οτι φαινεται καμια πλατφορμα δεν ειναι με το δικιο του πελατη
Εγω ευτυχως δεν ειχα προπληρωσει αλλα ναι αν εχεις πληρωσει θεωρω στα δινουν πισω...το θεμα ειναι οτι αν σε ακυρωσει καποιος 2 μηνες και λιγοτερο απο το ταξιδι,δε μπορεις να βρεις κατι σε νορμαλ τιμη μετα..Μόνο εμένα μου φαίνεται εντελώς εξωφρενικό αυτό; Αυτα τα χρήματα τι υποτίθεται ότι έγιναν; Σας τα επέστρεψαν τουλάχιστον;