• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Προβλημα με booking

Maria Valta

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
"Τα χρήματα τα έδωσα με ένα εξωτερικό λινκ" Πως δηλαδή;
Γειά σου!! Το booking έλαβε την κάρτα μου αρχικά ως εγγύηση και έπειτα έπρεπε εγώ να πληρώσω προσωπικά τον κάτοχο μέσω sumup pay, ένα λινκ που έστειλε στο τσατ μας στην πλατφόρμα της εφαρμογής για να διεξαχθεί η πληρωμή.
 

Sam-chal

Member
Μηνύματα
1.113
Likes
2.752
Επόμενο Ταξίδι
Απρογραμμάτιστο
Ταξίδι-Όνειρο
Περού, Χιλή, Βολιβία
Γειά σου!! Το booking έλαβε την κάρτα μου αρχικά ως εγγύηση και έπειτα έπρεπε εγώ να πληρώσω προσωπικά τον κάτοχο μέσω sumup pay, ένα λινκ που έστειλε στο τσατ μας στην πλατφόρμα της εφαρμογής για να διεξαχθεί η πληρωμή.
Δεν μου εχει τυχει ποτέ κάτι τέτοιο. Συνηθως πληρώνω μέσω bookink ή μετρητά επί τόπου στο κατάλυμα.

Γειά σου!! Το booking έλαβε την κάρτα μου αρχικά ως εγγύηση και έπειτα έπρεπε εγώ να πληρώσω προσωπικά τον κάτοχο μέσω sumup pay, ένα λινκ που έστειλε στο τσατ μας στην πλατφόρμα της εφαρμογής για να διεξαχθεί η πληρωμή.
2111210051 πάρε τηλέφωνο γραφεία Αθήνας.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
569
Likes
2.244
Καλησπέρα Μαρία. Αρχικά προσπάθησε να ηρεμήσεις, μιας και θα βρεις άκρη εφόσον η ιστορία είναι όπως την περιγράφεις, απλά είναι θέμα να συγχρονιστουν όλες οι πλευρές.

Είσαι σίγουρη ότι η εξυπηρέτηση πελατών της booking κατάλαβε ακριβώς τι έχει συμβεί; Γιατί σύμφωνα μ αυτό που γράφεις, ο κάτοχος ακυρωσε όχι εσύ άρα είναι δεδομένο ότι δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων.

Επίσης είμαστε σίγουροι ότι ο τρόπος πληρωμής είναι μέσω της booking και δεν ειναι κάποια απατεωνια; Θέλω να πω μήπως έκανες πληρωμή μέσω Λίνκ που δεν ειναι από το κατάλυμα/booking ? Πάρε ένα τηλ όπως σου έδωσαν να είσαι βέβαιη ότι εχουν κατανοήσει το πρόβλημα. Στην περίπτωση που η booking δεν εχει ιδέα και προκειται για απατεωνια μίλησε με τη τράπεζα σου.
 
Last edited:

AlexFocus

Member
Μηνύματα
84
Likes
253
Και δε με χαλασε καθολου. Τελικα μου προταθηκε λιγα μετρα πιο κατω απο εκει που ειχα κλεισει αρχικα (κοντα στην Piazza del popolo), αφου ειχα αρνηθει πρωτα μια προσφορα τους που ηταν πολυ εξω απο το κεντρο, με την διολου ευκαταφρονητη διαφορα στην τιμη των €877,93 με συνεπεια να βρεθω σε ενα deluxe 2κλινο.Τη διαφορα τη χρεωθηκα εγω αλλα οταν γυρισω Ελλαδα θα μου την επιστρεψουν. Ουδεν κακο αμιγες καλου🤡

υγ: η ολη μου εμπειρια απο την booking ΑΡΙΣΤΗ!!!
Ολα καλως τελικα με τη booking. Μου επεστραφη το ποσο των €912,93 (=€877,93/διαφορα τιμης + €35/φορος που πληρωσα κατα την αφιξη μου στο καταλυμα ο οποιος απο οτι καταλαβα οταν επεστρεψα στην Ελλαδα και μιλησα ξανα με τη booking δεν επρεπε να μου ζητηθει να τον πληρωσω .... εγω βεβαιως επειδη κατι καταλαβα οτι δεν πηγαινε καλα αλλα εκεινη την ωρα αντε να βρεις ακρη με τον φρατελο κρατησα την αποδειξη και εφυγε με email στη booking για τα περαιτερω) μεσω του πορτοφολιου μου στο app της booking και μετα μεταφορα στο λογαριασμο μου στην ΕΤΕ. Να ευχαριστησω για αλλη μια φορα τον @connosp για το τηλεφωνο.
 

AlexFocus

Member
Μηνύματα
84
Likes
253
Γειά σου!! Το booking έλαβε την κάρτα μου αρχικά ως εγγύηση και έπειτα έπρεπε εγώ να πληρώσω προσωπικά τον κάτοχο μέσω sumup pay, ένα λινκ που έστειλε στο τσατ μας στην πλατφόρμα της εφαρμογής για να διεξαχθεί η πληρωμή.
Ετσι πληρωσα και εγω το καταλυμα μου το οποιο μετα ακυρωθηκε και εγιναν ολα αυτα που περιγραφω παραπανω. Μου ηρθε sms με θεμα SumUp και αφου μπηκα στο λινκ πληρωσα. Οποτε ολα ειναι νομιμα.
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.997
Μηνύματα
922.571
Μέλη
39.702
Νεότερο μέλος
Νώντας Χατζόπουλο

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom