• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.292
Likes
11.697
Δηλαδη εισαι ευχαριστημενος απο τη booking που σε αναγκασε τελευταια στιγμη να πηρωσεις αλλα 300?
Απο το σαιτ του ξενοδοχειου σε περιπτωση overbooking μας πηγε η δνση του ξενοδοχειου σε ακριβοτερο παραδιπλα και πληρωσαν αυτοι τη διαφορα οπως ηταν υποχρεωμενοι.
Τυχερη ησουν. Καποιοι δεν το θεωρουν υποχρεωση τους. Σου επιστρεφουν μεν τα χρηματα αλλα σε αφηνουν ξεκρεμαστο. Μου συνεβη σε ελληνικο νησι Αυγουστο μηνα. Μη σου τυχει!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
Βεβαια αν υπαρχει overbooking η λογικη λεει πως τους πρωτους που θα κρεμασουν ειναι κρατησεις booking που αν δεν κανω λαθος παιρνουν γυρω στο 15% commission.
Ακριβως. Δεν εχω φαει κρεμασμα ποτε απο κρατηση εκτος πλατφορμας. Μονο το αντιθετο.
 

giorgos vzr

Member
Μηνύματα
83
Likes
305
Επόμενο Ταξίδι
?
Δηλαδη εισαι ευχαριστημενος απο τη booking που σε αναγκασε τελευταια στιγμη να πηρωσεις αλλα 300?
Απο το σαιτ του ξενοδοχειου σε περιπτωση overbooking μας πηγε η δνση του ξενοδοχειου σε ακριβοτερο παραδιπλα και πληρωσαν αυτοι τη διαφορα οπως ηταν υποχρεωμενοι.
Τα 300€ μου τα επέστρεψαν μόλις τελείωσε η διαμονή μου. Μόλις επέστρεψα δηλαδή. Επίσης να πω ότι στο συγκεκριμένο χοτελ έχω μείνει άλλες 2 φορές τα τελευταία χρόνια και την κράτηση την είχα κάνει από το σάιτ τους. Απλά τώρα είχε καλύτερη τιμή από την booking . Δεν μου έχει τύχει ξανά και το ανέφερα.. 1)τους βρήκα εύκολα στα τηλ. 2) έδειξαν έστω ένα ενδιαφέρον να μου δώσουν λύση. 3) μου είπαν εξ αρχής ότι έχω + ένα ποσό ,οπότε έκλεισα κάτι καλύτερο αν και τελευταία στιγμή. 4) τα λεφτά και της 1ης κράτησης και της διαφοράς μπήκαν επί τόπου στον λογαριασμό χωρίς να τους ψάχνω. Στα μείον ξανά λέω γιατί είναι ένα σεβαστό ποσό ,ότι δεν υπάρχει συμψηφισμός τον δύο κρατήσεων, να πληρώσω την διαφορά δηλαδή και έπρεπε να δώσω την ίδια στιγμή τα 900€.
 

mpempa91

Member
Μηνύματα
114
Likes
300
Καλημέρα. Έχω 3 κρατήσεις για Ρουμανία για την αλλη βδομάδα. Είναι 3 διαφορετικά καταλύματα στα οποία θα μείνουμε, δεν είναι κάποια κράτηση προς ακύρωση δηλαδή. Το ένα είναι να πληρωθεί αύριο κ τα αλλα δύο απευθείας στο κατάλυμα. Έκανα μετατροπή σε lei και εβαλα την κάρτα της revolut στην εφαρμογή σήμερα, ενώ στην αρχική κράτηση είχα βάλει την χρεωστική μου που βάζω πάντα.
Στη λίστα με τις κρατήσεις φαίνεται πως είναι όλες επιβεβαιωμένες. Μπαίνοντας μέσα στην καθε μία γράφει πάνω πάνω Ακυρώθηκε (χωρίς να ήρθε κάποιο mail κ χωρίς να φαίνεται ακυρωμένη στην πραγματικότητα) και απο κάτω μήνυμα οτι δεν εμφανίστηκα στα καταλύματα (ενώ δεν έχει έρθει η ημερομηνία κράτησης) και οτι ενδεχεται να με χρεώσουν γι'αυτό. Έχω στείλει μήνυμα κ στα 3 ξενοδοχεία κ περιμένω. Στο μεταξύ, έχω μια δεύτερη κινητή συσκευή στην οποία δεν φαίνονται όλα τα παραπάνω, όλα δείχνουν φυσιολογικά. Πως γίνεται αυτό?? Έχει συμβεί σε κάποιον?
 

mpempa91

Member
Μηνύματα
114
Likes
300
Γιατί δεν επικοινωνείς με booking να δεις τι γίνεται ;
Έστειλα μόλις. Δεν μπορούσα να βγάλω άκρη γιατί μου έβγαζε τις αυτόματες επιλογες και δεν με αφηνε να στείλω μήνυμα.
Τα 2 απο τα 3 ξενοδοχεία μου απάντησαν πάντως οτι η κράτηση ισχύει κανονικά. Ενώ στην booking εξακολουθεί να βγάζει το ίδιο μήνυμα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.142
Έστειλα μόλις. Δεν μπορούσα να βγάλω άκρη γιατί μου έβγαζε τις αυτόματες επιλογες και δεν με αφηνε να στείλω μήνυμα.
Τα 2 απο τα 3 ξενοδοχεία μου απάντησαν πάντως οτι η κράτηση ισχύει κανονικά. Ενώ στην booking εξακολουθεί να βγάζει το ίδιο μήνυμα.
Νομίζω ότι για τα 2 είσαι καλυμένος αφού έχεις την απάντηση του.Περίμενε και το τρίτο.
 

fdara

Member
Μηνύματα
30
Likes
40
Μπαίνοντας μέσα στην καθε μία γράφει πάνω πάνω Ακυρώθηκε (χωρίς να ήρθε κάποιο mail κ χωρίς να φαίνεται ακυρωμένη στην πραγματικότητα) και απο κάτω μήνυμα οτι δεν εμφανίστηκα στα καταλύματα (ενώ δεν έχει έρθει η ημερομηνία κράτησης) και οτι ενδεχεται να με χρεώσουν γι'αυτό. Έχω στείλει μήνυμα κ στα 3 ξενοδοχεία κ περιμένω. Στο μεταξύ, έχω μια δεύτερη κινητή συσκευή στην οποία δεν φαίνονται όλα τα παραπάνω, όλα δείχνουν φυσιολογικά. Πως γίνεται αυτό?? Έχει συμβεί σε κάποιον?
Ειναι bug της εφαρμογης στο κινητο μαλλον.
Μου γραφει το ιδιο απο την εφαρμογη αλλα αν μπεις απο τον υπολογιστη δεν φαινεται καποιο προβλημα.
 
Last edited:

kpv

Member
Μηνύματα
29
Likes
17
20 χρονια ταξιδευω και κλεινω εισητηρια κυριως με booking τετοιο δουλεμα πρωτη φορα επαθα...... Κλεινω ενα studio μεσω booking στην ρωμη το οποιο γρφαει οτι δεν κανει επιστροφη χρηματων και οτι chek in κανει απο 14:00 μεχρι 16:30. αν θελεις αργοτερα χρεωνει απο τις 16:30 μεχρι τις 19:00 20 ευρω και απο τις 19:00 μεχρι τις 23:00 30 ευρω. Στην κρατηση γραφω οτι φτανουμε ρωμη στις 21:00 επομενως θα ειμαστε στπο καταλυμα στις 22:00 με 23:00. Αποδεχεται την κρατηση και μετα απο 5 λεπτα στελνει μηνυμα για να μας τονισει τους κανονισμους και τις εξτρα χρεωσεις για το καθυστερημενο check in και την παροχη σεντονιων και πετσετων.... του απανταμε , οκ. Μετα απο 2 ωρες σχεδον μας στελνει μηνυμα οτι τελικα δεν θα μπορεσει να κανει το chek in την ωρα που ειπαμε και να αλλαξουμε την πτηση μας.... του λεμε οτι αυτο ειναι αδυνατον και αμα δεν μπορει να ακυρωσει την κρατηση. Μας λεει αν θελουμε να ακυρωσουμε εμεις και να χασουμε 278 ευρω...
Μετα απο 6 τηλεφωνα στο booking στην Αγγλια μας εκανε την χαρη να δεχτει να επιστρεψει το 50 %. Το booking στην ερωτηση μας γιατι δεν μας προστατευει απο τετοιες απατες και δεν απαιτει την ακυρωση και επιστροφη ολων των χρηματων μας μας ειπε οτι αυτη ειανι η πολιτικη του και ας προσεχαμε.....
κοινος μας εφαγε 130 ευρω ο ιταλος με τις ευλογιες του booking....
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
837
20 χρονια ταξιδευω και κλεινω εισητηρια κυριως με booking τετοιο δουλεμα πρωτη φορα επαθα...... Κλεινω ενα studio μεσω booking στην ρωμη το οποιο γρφαει οτι δεν κανει επιστροφη χρηματων και οτι chek in κανει απο 14:00 μεχρι 16:30. αν θελεις αργοτερα χρεωνει απο τις 16:30 μεχρι τις 19:00 20 ευρω και απο τις 19:00 μεχρι τις 23:00 30 ευρω. Στην κρατηση γραφω οτι φτανουμε ρωμη στις 21:00 επομενως θα ειμαστε στπο καταλυμα στις 22:00 με 23:00. Αποδεχεται την κρατηση και μετα απο 5 λεπτα στελνει μηνυμα για να μας τονισει τους κανονισμους και τις εξτρα χρεωσεις για το καθυστερημενο check in και την παροχη σεντονιων και πετσετων.... του απανταμε , οκ. Μετα απο 2 ωρες σχεδον μας στελνει μηνυμα οτι τελικα δεν θα μπορεσει να κανει το chek in την ωρα που ειπαμε και να αλλαξουμε την πτηση μας.... του λεμε οτι αυτο ειναι αδυνατον και αμα δεν μπορει να ακυρωσει την κρατηση. Μας λεει αν θελουμε να ακυρωσουμε εμεις και να χασουμε 278 ευρω...
Μετα απο 6 τηλεφωνα στο booking στην Αγγλια μας εκανε την χαρη να δεχτει να επιστρεψει το 50 %. Το booking στην ερωτηση μας γιατι δεν μας προστατευει απο τετοιες απατες και δεν απαιτει την ακυρωση και επιστροφη ολων των χρηματων μας μας ειπε οτι αυτη ειανι η πολιτικη του και ας προσεχαμε.....
κοινος μας εφαγε 130 ευρω ο ιταλος με τις ευλογιες του booking....
Να μην ακυρωσετε και να καντε αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα για υπηρεσιες που δεν παρασχεθηκαν. Εαν με βαση τους κανονισμους ειστε ΟΚ.
Παρ ολα αυτα δεν ηταν λιγο ριψοκινδυνη η επιλογη σας; Αν αργουσε η πτηση και ησασταν στο καταλυμα στις 23:45 που εκεινη τν ωρα δεν κανει check-in τι θα κανατε;
 

kpv

Member
Μηνύματα
29
Likes
17
Να μην ακυρωσετε και να καντε αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα για υπηρεσιες που δεν παρασχεθηκαν. Εαν με βαση τους κανονισμους ειστε ΟΚ.
Παρ ολα αυτα δεν ηταν λιγο ριψοκινδυνη η επιλογη σας; Αν αργουσε η πτηση και ησασταν στο καταλυμα στις 23:45 που εκεινη τν ωρα δεν κανει check-in τι θα κανατε;
Μίλησα με την τράπεζα από την στιγμή που εγκριναμε την συναλλαγή δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Πας δικαστικά αν θες. Δεν νομίζω ότι ήταν ριψοκίνδυνη, 8.40 θα ήμασταν στη Ρώμη και με το τρένο θες 35 λεπτά, θα είχαμε και μιάμιση ώρα σχεδόν περιθώριο αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο φτάναμε μετά τις 23:00 θα ήταν δικό μας πρόβλημα τι θα κάναμε. Εδώ το θέμα είναι ότι το κατάλυμα άλλαξε με το έτσι θέλω τους όρους της κράτησης και μας κράτησε 130 ευρώ με το έτσι θέλω.
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
837
Μίλησα με την τράπεζα από την στιγμή που εγκριναμε την συναλλαγή δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Πας δικαστικά αν θες. Δεν νομίζω ότι ήταν ριψοκίνδυνη, 8.40 θα ήμασταν στη Ρώμη και με το τρένο θες 35 λεπτά, θα είχαμε και μιάμιση ώρα σχεδόν περιθώριο αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο φτάναμε μετά τις 23:00 θα ήταν δικό μας πρόβλημα τι θα κάναμε. Εδώ το θέμα είναι ότι το κατάλυμα άλλαξε με το έτσι θέλω τους όρους της κράτησης και μας κράτησε 130 ευρώ με το έτσι θέλω.
Το οτι εγκρινατε τη συναλλαγη δεν εχει να λεει. Αν δεν παρασχεθουν οι υπηρεσιες ή το προιον μπορεις να κανεις αμφισβητηση αρκει να εχεις επικοινωνησει με τον πωλητη και να εχεις απαιτησει την επιστροφη του ποσου (χωρις να συμφωνησεις καποιο settlement). Μαλιστα σε αιτηση της γιουρομπανγκ για αμφισβητηση συναλλαγων περιλαμβανεται κ αυτο το note για ακυρωσεις που εγιναν εξαιτιας του Covid-19. Το ιδιο ισχυει για οποιαδηποτε αλλη ακυρωση:

+++

Σύµφωνα µε τις Οδηγίες των Διεθνών Οργανισµών VISA και MASTERCARD, στην περίπτωση που το αίτηµά σας αφορά σε ακύρωση υπηρεσιών ή αγοράς προϊόντων για λόγους που σχετίζονται µε την πανδηµία του COVID-19, θα πρέπει να απευθυνθείτε πρώτα στην προµηθεύτρια επιχείρηση για την επίλυση του ζητήµατος. Στην περίπτωση που δεν το έχετε κάνει, δεν θα καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση του αιτήµατός σας. Στην περίπτωση που έχετε ήδη απευθυνθεί στην επιχείρηση και δεν έχετε ικανοποιηθεί, παρακαλούµε περιγράψτε µε σαφήνεια την περίπτωσή σας και επισυνάψτε κάθε έγγραφο ή παραστατικό που αποδεικνύει τη µη παροχή της υπηρεσίας ή την µη παραλαβή του προϊόντος και τον ακριβή λόγο της καθώς και την άρνηση της επιχείρησης να ικανοποιήσει το αίτηµά σας (ενδεικτικά: αλληλογραφία, αγορά εισιτηρίου/φόρµα κράτησης ξενοδοχείου/ακύρωση υπηρεσίας/αναστολή εργασιών επιχείρησης/κυβερνητική οδηγία/απάντηση επιχείρησης/ προσφορά ή όχι πιστωτικού σηµειώµατος 18µηνης διάρκειας, σύµφωνα µε τα προβλεπόµενα στην ΠΝΠ της 13/04/20 (ΦΕΚ Α’ 84/13-04-2020)/πολιτική ακύρωσης επιχείρησης κλπ).»

+++
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.811
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom