• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
1. Βλεπεις κατσαπλια που εχει παραθυρο για δωρεαν τσεκ ιν μονο απο 2 ως 4.30 και μετα αρχιζει να τρεχει ο μετρητης και τον εμπιστευεσαι?
2. Ο κατσαπλιας ειναι ο πελατης της booking, οχι ο τουριστας. Αυτον καλυψε μη στεναχωρηθει.
 

kpv

Member
Μηνύματα
29
Likes
17
Το οτι εγκρινατε τη συναλλαγη δεν εχει να λεει. Αν δεν παρασχεθουν οι υπηρεσιες ή το προιον μπορεις να κανεις αμφισβητηση αρκει να εχεις επικοινωνησει με τον πωλητη και να εχεις απαιτησει την επιστροφη του ποσου (χωρις να συμφωνησεις καποιο settlement). Μαλιστα σε αιτηση της γιουρομπανγκ για αμφισβητηση συναλλαγων περιλαμβανεται κ αυτο το note για ακυρωσεις που εγιναν εξαιτιας του Covid-19. Το ιδιο ισχυει για οποιαδηποτε αλλη ακυρωση:

+++

Σύµφωνα µε τις Οδηγίες των Διεθνών Οργανισµών VISA και MASTERCARD, στην περίπτωση που το αίτηµά σας αφορά σε ακύρωση υπηρεσιών ή αγοράς προϊόντων για λόγους που σχετίζονται µε την πανδηµία του COVID-19, θα πρέπει να απευθυνθείτε πρώτα στην προµηθεύτρια επιχείρηση για την επίλυση του ζητήµατος. Στην περίπτωση που δεν το έχετε κάνει, δεν θα καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση του αιτήµατός σας. Στην περίπτωση που έχετε ήδη απευθυνθεί στην επιχείρηση και δεν έχετε ικανοποιηθεί, παρακαλούµε περιγράψτε µε σαφήνεια την περίπτωσή σας και επισυνάψτε κάθε έγγραφο ή παραστατικό που αποδεικνύει τη µη παροχή της υπηρεσίας ή την µη παραλαβή του προϊόντος και τον ακριβή λόγο της καθώς και την άρνηση της επιχείρησης να ικανοποιήσει το αίτηµά σας (ενδεικτικά: αλληλογραφία, αγορά εισιτηρίου/φόρµα κράτησης ξενοδοχείου/ακύρωση υπηρεσίας/αναστολή εργασιών επιχείρησης/κυβερνητική οδηγία/απάντηση επιχείρησης/ προσφορά ή όχι πιστωτικού σηµειώµατος 18µηνης διάρκειας, σύµφωνα µε τα προβλεπόµενα στην ΠΝΠ της 13/04/20 (ΦΕΚ Α’ 84/13-04-2020)/πολιτική ακύρωσης επιχείρησης κλπ).»

+++
Φίλε μου αυτό αφορά τις ακυρώσεις λόγο τις πανδημίας όταν είχαμε τα lockdown. Στη τράπεζα δουλεύει η σύζυγος μου , ξέρει από μέσα τι ισχύει...

1. Βλεπεις κατσαπλια που εχει παραθυρο για δωρεαν τσεκ ιν μονο απο 2 ως 4.30 και μετα αρχιζει να τρεχει ο μετρητης και τον εμπιστευεσαι?
2. Ο κατσαπλιας ειναι ο πελατης της booking, οχι ο τουριστας. Αυτον καλυψε μη στεναχωρηθει.
Σε αυτό έχεις δίκιο, αλλά το λάθος της booking είναι ότι οι πελάτες της είμαστε εμείς όχι ο καθε ξενοδόχος..
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
837
Φίλε μου αυτό αφορά τις ακυρώσεις λόγο τις πανδημίας όταν είχαμε τα lockdown. Στη τράπεζα δουλεύει η σύζυγος μου , ξέρει από μέσα τι ισχύει...
Αφορα καθε μη παραδοση υπηρεσιας ή προιοντος για λογο που δεν καλυπτεται απο τους ορους αγορας. Σε παρομοιο case με N26 μου επιστραφηκε το ποσο εντος 3 εβδομαδων. Οι ελλ τραπεζες βεβαια πολλες φορες κανουν το ασπρο μαυρο οποτε τρεχα γηρευε.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
Σε αυτό έχεις δίκιο, αλλά το λάθος της booking είναι ότι οι πελάτες της είμαστε εμείς όχι ο καθε ξενοδόχος..
Κι εγω ετσι νομιζα αλλα μου το ειπαν ξεκαθαρα στο τηλ. Εμεις μονο αρνητικη κριτικη αν μεινουμε, τιποτε αλλο.
 

kpv

Member
Μηνύματα
29
Likes
17
Κι εγω ετσι νομιζα αλλα μου το ειπαν ξεκαθαρα στο τηλ. Εμεις μονο αρνητικη κριτικη αν μεινουμε, τιποτε αλλο.
Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις που δεν μένεις καν έιναι ότι δεν μπορείς να κάνεις έστω κριτική μην την πατήσει και άλλος..
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.492
Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις που δεν μένεις καν έιναι ότι δεν μπορείς να κάνεις έστω κριτική μην την πατήσει και άλλος..
Κριτική χωρίς να μείνεις μόνο στο γκουγκλ. Πρέπει να τσεκάρεις κι εκεί για να αποφεύγεις τους κατσαπλιάδες όπως αυτόν.
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
837
Κριτική χωρίς να μείνεις μόνο στο γκουγκλ. Πρέπει να τσεκάρεις κι εκεί για να αποφεύγεις τους κατσαπλιάδες όπως αυτόν.
Και trip advisor.
Μου εχει τυχει να δω κριτικες για ακυρωσεις κλπ και να εχω αποφυγει ξενοδοχειο λογω αυτου.
ΒΕΒΑΙΑ αν δεν εχεις την πληρη εικονα και απο τις 2 μεριες δεν μπορεις να εισαι βεβαιος πως οτι συνεβη ειναι αποκλειστικη ευθυνη του καταλυματος.
Υπαρχει αρκετος κοσμος που δεν διαβαζει ορους χρησης ή που αλλα διαβαζει κι αλλα καταλαβαινει.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.110
Likes
28.890
Μετα απο 6 τηλεφωνα στο booking στην Αγγλια μας εκανε την χαρη να δεχτει να επιστρεψει το 50 %.
Φίλε μου , με όλο το σεβασμό γι αυτό που έπαθες, αλλά μας τα λες λίγο μπερδεμένα.
Η booking δεν έχει γραφείο για ξενοδοχεία η στούντιο στην Αγγλία. Έχει μόνο για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Κάπου αλλού πήρες.
Μετα απο 2 ωρες σχεδον μας στελνει μηνυμα οτι τελικα δεν θα μπορεσει να κανει το chek in την ωρα που ειπαμε και να αλλαξουμε την πτηση μας....
Από την στιγμή που σου έστειλε γραπτό μήνυμα ότι δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει, στέλνεις
γραπτό μήνυμα στην booking ότι αθετεί την μεταξύ σας συμφωνία και να προχωρ΄σει η booking
στις ενέργειες της λύσης της σύμβασης μεταξύ σας , εξαιτίας του ιδιοκτήτη. Και τέλος.
Όχι τηλέφωνα.
 

kpv

Member
Μηνύματα
29
Likes
17
Φίλε μου , με όλο το σεβασμό γι αυτό που έπαθες, αλλά μας τα λες λίγο μπερδεμένα.
Η booking δεν έχει γραφείο για ξενοδοχεία η στούντιο στην Αγγλία. Έχει μόνο για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Κάπου αλλού πήρες.

Από την στιγμή που σου έστειλε γραπτό μήνυμα ότι δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει, στέλνεις
γραπτό μήνυμα στην booking ότι αθετεί την μεταξύ σας συμφωνία και να προχωρ΄σει η booking
στις ενέργειες της λύσης της σύμβασης μεταξύ σας , εξαιτίας του ιδιοκτήτη. Και τέλος.
Όχι τηλέφωνα.
Αυτο ειναι το τηλεφωνο ( +442033202609 )της booking στο Λονδινο και σε αυτο καλουμε απο Ελλαδα απο την στιγμη που εκλεισε τα γραφεια της στη γλυφαδα.
Εαν αμφιβαλεις απλα καλεσε...
και μυνηματα εστειλα και προσβαση σε ολο το chat που εκανα με τον ιδιοκτητη της κατοικιας εχει η booking.
και εαν θελεις μια άμεση λυση παιρνεις τηλεφωνο γιατι μεσω μηνυματων θα φας 2 μερες τουλαχιστον και οι κλησεις ηχογραφουνται οποτε παλι καλυμενος εισαι.
η booking οπως εγραψα και πιο πανω μου ειπε οτι ναι μεν εχω δικιο αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα...
για του λογου το αληθες παραθετω το συγκεκριμενο σπιτι στο google που υπαρχει κριτικη και απο αλλον που επαθε ακριβως το ιδιο πραγμα...
Cavour 1&2 · Via dei Quattro Cantoni, 6, 00184 Roma RM, Ιταλία
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
837
Αυτο ειναι το τηλεφωνο ( +442033202609 )της booking στο Λονδινο και σε αυτο καλουμε απο Ελλαδα απο την στιγμη που εκλεισε τα γραφεια της στη γλυφαδα.
Εαν αμφιβαλεις απλα καλεσε...
και μυνηματα εστειλα και προσβαση σε ολο το chat που εκανα με τον ιδιοκτητη της κατοικιας εχει η booking.
και εαν θελεις μια άμεση λυση παιρνεις τηλεφωνο γιατι μεσω μηνυματων θα φας 2 μερες τουλαχιστον και οι κλησεις ηχογραφουνται οποτε παλι καλυμενος εισαι.
η booking οπως εγραψα και πιο πανω μου ειπε οτι ναι μεν εχω δικιο αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα...
για του λογου το αληθες παραθετω το συγκεκριμενο σπιτι στο google που υπαρχει κριτικη και απο αλλον που επαθε ακριβως το ιδιο πραγμα...
Cavour 1&2 · Via dei Quattro Cantoni, 6, 00184 Roma RM, Ιταλία
Βασικα αν εχεις κλεισει μεσω booking και ακυρωθει καταλυμα χωρις δικη σου υπαιτιοτητα, δεν μπαινεις στη διαδικασια να διαπραγματευτεις. Ολα γραπτως, απαιτηση για full refund και αν επιμεινεις αποκλειεται να μην αποζημιωθεις απο booking ΑΝ οντως εχεις δικιο. Αν δεν αποζημιωθεις υπαρχουν κ αλλοι τροποι να βρεις το δικιο σου απο το να πληρωσεις κερατιατικα.
 

kpv

Member
Μηνύματα
29
Likes
17
Βασικα αν εχεις κλεισει μεσω booking και ακυρωθει καταλυμα χωρις δικη σου υπαιτιοτητα, δεν μπαινεις στη διαδικασια να διαπραγματευτεις. Ολα γραπτως, απαιτηση για full refund και αν επιμεινεις αποκλειεται να μην αποζημιωθεις απο booking ΑΝ οντως εχεις δικιο. Αν δεν αποζημιωθεις υπαρχουν κ αλλοι τροποι να βρεις το δικιο σου απο το να πληρωσεις κερατιατικα.
Γραπτώς γίνανε όλα και το booking ενώ μας είπε ότι έχουμε δίκιο επί της ουσίας δεν μπορεί να κάνει τίποτα, τα έχω αναλύσει παραπάνω. Για αυτό και επέστρεψε τα μισά λεφτά, γιατί για 130 ευρώ δεν συμφέρει να βάλεις δικηγόρο και να ξεκινήσεις αγωγή με μία πολυεθνική εταιρεία..
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.292
Likes
11.697
Κριτική χωρίς να μείνεις μόνο στο γκουγκλ. Πρέπει να τσεκάρεις κι εκεί για να αποφεύγεις τους κατσαπλιάδες όπως αυτόν.
Και στο trip advisor! Τα εχω σουρει σε ελληνα επιχειρηματια που μας ακυρωσε τελευταια στιγμη δωματιο σε νησι Αυγουστο μηνα γιατι, οπως ευθαρσως μας παραδεχτηκε, τον συνεφερε να το δωσει τελικα σε ξενο γκρουπ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.811
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom