Φιλιππίνες Οικογενειακό Island Hopping στις Φιλιππίνες

Μηνύματα
831
Likes
785
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Η έμπνευση για το συγκεκριμένο ταξίδι και το γενικό πλάνο είχε βγει κάποια χρόνια πριν... Έλα όμως που ο προγραμματισμός του συνέπεσε με την πανδημία και η κυβέρνηση των Φιλιππίνων αποφάσισε να κρατήσει τη χώρα σχετικά κλειστή για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο προγραμματισμός μας λοιπόν αναβλήθηκε και μετατράπηκε σε απωθημένο τουλάχιστον για τα επόμενα 3 χρόνια. Έφτασε όμως επιτέλους η στιγμή και αξιωθήκαμε οικογενειακώς να κλείσουμε τα εισιτήρια (Ιούλιος) για να επιστρέψουμε στην πολυλατρεμένη μας νοτιοανατολική Ασία τον προσεχή Δεκέμβριο.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.56.56 μμ.png

Οι Φιλιππίνες, όντας χώρα με 7000+ νησιά βρίθει από ιδέες και προορισμούς για κάθε γούστο και στυλ Island Hopping. Εμείς, αποφασίσαμε να βάλουμε ως προτεραιότητα ένα ισορροπημένο μίγμα εξερεύνησης-δραστηριοτήτων αλλά και χαλάρωσης. Προκαταβολικά και σε πείσμα κάθε σύστασης είχαμε απορρίψει τoν Top διαφημισμένο προορισμό της χώρας Boracay για λόγους υπερτουρισμού ειδικά στην περίοδο των εορτών όπως και την Μανίλα λόγω υπερπληθυσμού. Επομένως, η πτήση Doha-Cebu (στην κατάλληλη τιμή προφανώς) βόλεψε σε όλα τα θέλω μας. Ομοίως και η «γειτονιά» του Cebu για island hopping με κάθε μεταφορικό μέσο (αεροπλάνο, ταχύπλοο, ferry και αυτοκίνητο). Τα κεφάλαια επομένως του ταξιδιού, αλλά και της ιστορίας, θα είναι Moalboal, Coron, Bantayan & Bohol.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.57.33 μμ.png

Moalboal
Πρώτη μας στάση, στα νότια του νησιού η περιοχή Moalboal. Ο δρόμος μακρύς, όχι τόσο λόγω απόστασης αλλά λόγω κίνησης και δρόμου. Ο οποίος κεντρικός δρόμος περνάει από το κέντρο κάθε χωριού/πόλης και τον μοιράζεσαι με κάθε τροχοφόρο (ποδήλατο, τρίκυκλο, μηχανάκι, λεωφορείο, βανάκι αυτοσχέδιο, φορτηγό) και ζωντανό (πεζούς, κότες, σκύλους, γουρούνια, κατσίκια). Διαδρομή όχι απαραίτητα με πολύ όμορφο φυσικό τοπίο αλλά με πλήθος ωραίες εικόνες, με τα μαγαζάκια (πάγκους) κάθε λογής να ψήνουν ή να πουλούν την πραμάτεια τους, τα παιδάκια με τις στολές τους να πηγαίνουν σχολείο και τους πάντα χαμογελαστούς ντόπιους να συνεχίζουν τις δουλειές τους.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.58.04 μμ.png

Μετά από 4 ώρες φθάνουμε στο Moalboal. Πρόκειται για έναν αρκετά απλωμένο οικισμό, που αναπτύχθηκε τουριστικά (δυστυχώς βέβαια πολύ άναρχα) λόγω της σαρδέλας! Ναι της σαρδέλας! Ακριβώς μπροστά στην -όχι και τόσο ειδυλλιακή- παραλία Panagsama ο βυθός δημιουργεί έναν τεράστιο υποθαλάσσιο «γκρεμό». Εκεί λοιπόν δημιουργείται το ιδανικό περιβάλλον για την παρουσία μεγάλων κοπαδιών σαρδέλας. Όταν λέμε μεγάλων όμως, το εννοούμε. Σμήνη εκατομμυρίων ασημί σαρδελών όπου και αν κοιτάξεις στροβιλίζονται γύρω σου, λαμπυρίζουν στον βυθό σε μικρό βάθος και προσφέρουν μια εντυπωσιακή αίσθηση όταν κολυμπάς και βουτάς ανάμεσά τους.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.12.41 μμ.png
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.14.19 μμ.png

Η βουτιά είναι εύκολη, περίπου στα 30-50μ. από την ακτή και δεν χρειάζονται ικανότητες κατάδυσης. Μάσκες, αναπνευστήρες και τα απαραίτητα σωσίβια για ξεκούραση από τις βουτιές καθώς και ένας ντόπιος οδηγός για καθοδήγηση στα κατάλληλα σημεία (και τις απαραίτητες φωτό) και όλος ο βυθός είναι δικός σου. Τον μοιράζεσαι μόνο με κάποιες θαλάσσιες χελώνες που και αυτές βγαίνουν να «βοσκήσουν» στα ρηχά. Όσο και να ακούγεται απλοϊκό, μικροί-μεγάλοι δεν χορταίναμε τη μοναδικότητα του «θεάματος» και παραδεχτήκαμε όλοι πως οι ώρες που περάσαμε εκεί ήταν από τις ωραιότερες εμπειρίες της ζωής μας. Μοναδικές!
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.13.19 μμ.png

Το «χωριό» του Moalboal τα απογεύματα παίρνει ζωή από τους τουρίστες που επιστρέφουν από τις γύρω δραστηριότητες. Έχει ένα υγιές μείγμα από hostels, ξενώνες και μικρά ξενοδοχεία που απευθύνονται κυρίως σε short-stay active ταξιδιώτες, όχι μόνο backpackers βέβαια. Αρκετός και ο εσωτερικός τουρισμός, ειδικά λόγω εορτών. Έχει επίσης κάμποσα εστιατόρια με διεθνή σνακ αλλά και τοπικής κουζίνας σε εξαιρετικές τιμές, ενώ στο τουριστικό «κέντρο» του υπάρχουν και κάποια μπαράκια (ίσως και nightlife, αλλά δεν είμαστε και οι πλέον αρμόδιοι). Η αλλαγή του χρόνου μας βρήκε αποκαμωμένους στην ακροθαλασσιά χωρίς να αναζητήσουμε κάποιο πάρτυ, αλλά τα βεγγαλικά και εκατοντάδες firecrackers έδιναν και έπαιρναν παρέα με δεκάδες γειτονικά καραόκε από κάθε αυλή.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.49.41 μμ.png

Στην ευρύτερη ενδοχώρα γύρω από το Moalboal υπάρχει πλήθος από καταρράκτες. Οι πιο γνωστοί είναι οι εντυπωσιακοί Kawasan Falls στους οποίους διοργανώνονται canyoning tours, αλλά πήζουν από κόσμο. Για να αποφύγουμε για άλλη μια φορά τα πλήθη, εμείς κατευθυνθήκαμε λίγο πιο νότια, σε κάποιος καταρράκτες που μας είχαν «γυαλίσει» βλέποντας τους ως “hidden” σε κάποιο βίντεο του youtube. Hidden βέβαια δεν ήταν, αλλά σίγουρα για λίγους επομένως δεν απογοητευτήκαμε καθόλου, το αντίθετο μάλιστα.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.51.10 μμ.png

Οι καταρράκτες Inambakan Falls (περίπου 1,5 ώρα από το Moalboal) αποτελούνται από 6 διαφορετικά επίπεδα, με διάφορες λεκάνες, σπηλιές και φυσικά περάσματα, μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο. Ο ορισμός του τροπικού που έχουμε όλοι στο μυαλό μας. Το αυτοσχέδιο canyoning γίνεται με τη βοήθεια τοπικού οδηγού που περιμένει στην είσοδο έναντι μικρού τιμήματος. Μπορείς φυσικά να μπεις και χωρίς οδηγό, αλλά μόνο στο κατώτερο επίπεδο που οι καταρράκτες δημιουργούν μια μεγάλη λεκάνη.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.51.38 μμ.png


Η ανάβαση στα ψηλά επίπεδα γίνεται από ανηφορικό μονοπάτι, μια διαδρομή 15 περίπου λεπτών που διακόπτεται κάθε λίγο για φωτογραφίες του εντυπωσιακότατου τοπίου σε συνδυασμό με την ροή των νερών. Η κατάβαση δε, σε πολλά σημεία μέσα από τους καταρράκτες απολαυστική (και δροσιστική). Κάποια σημεία τα κατεβαίνεις με σκοινί, κάποια με βουτιά, κάποια ποια με τσουλήθρα και κάποια άλλα από κρυφά περάσματα μέσα στο νερό. Η επιλογή των συγκεκριμένων καταρρακτών αποδείχθηκε πολύ επιτυχημένη, αφού σε όλα τα ανώτερα επίπεδα ήμασταν σχεδόν μόνοι μας ενώ όταν μαζεύτηκε κάποιος κόσμος στο κάτω επίπεδο (20-30 άνθρωποι, μην φανταστείτε) εμείς ήδη στεγνώναμε.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.55.46 μμ.png
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.54.13 μμ.png


O καιρός στο ξεκίνημα της μέρας μας επεφύλασσε βροχή, αλλά έτσι κι αλλιώς ο βρεγμένος (στους καταρράκτες) τη βροχή δεν την φοβάται. Οι τρεις περίπου ώρες που μείναμε στους καταρράκτες πέρασαν κυριολεκτικά νερό. Αργότερα βέβαια ξαναβγήκε ο ήλιος, αλλά εμείς ήμασταν ήδη μούσκεμα μέχρι το κόκαλο από τα cliff diving, τα ταρζανικά κλπ και δεν μας χάλασε καθόλου!
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.55.09 μμ.png

Στον γυρισμό από τους καταρράκτες ο δρόμος περνάει από κάποιες παραλιακές κοινότητες, όπου κάποιο αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν κυρίως οι εκκλησίες τους. Γενικά, οι εκκλησίες του αρχιπελάγους Visayas στο οποίο ανήκει το Cebu είναι από τις παλαιότερες και ομορφότερες της χώρας, όπως θα δούμε και αργότερα. Κατανοητό βέβαια αφού εκεί πρωτοέγινε η επαφή των ντόπιων με τους ιεραποστόλους (μετά τον χαμό του Μαγγελάνου από το χέρι του ιθαγενή Lapu Lapu. Ο σταυρός που έστησε ο Μαγγελάνος υπάρχει ακόμη στην πόλη του Cebu.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-04, 3.56.41 μμ.png
Άλλο ένα απόγευμα στο Moalboal κύλησε ήρεμα με όμορφο ηλιοβασίλεμα, San Miguel μπυρίτσες και την ανακάλυψη του τοπικού πιάτου Sisig το οποίο τιμήσαμε ιδιαιτέρως και στη συνέχεια του ταξιδιού. Μιας και ξεκινήσαμε με το Sisig, η γαστρονομία των Φιλιππίνων μας άρεσε, με highlights φυσικά τα ψάρια και θαλασσινά, τα διάφορα οστρακοειδή, σουβλάκια διάφορα, τα ευρύτερα ασιατικά noodles, σούπες, κάρυ κλπ αλλά χωρίς τον κίνδυνο των υπερ-spicy όπως στις άλλες χώρες. Α, πολύ σημαντικό και τους φρέσκους χυμούς (όχι shakes) κυρίως Calamansi (τοπικό λεμονομανταρίνι) και Buko (καρύδες).


Συνεχίζεται...
 

Attachments

Last edited:
Μηνύματα
831
Likes
785
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
CORON PALAWAN

H επιστροφή από το Moalboal προς το terminal εσωτερικού του Cebu κουραστική και μακρόσυρτη λόγω της κίνησης. Το αεροδρόμιο όμως του Cebu πολύ όμορφο. Έξαιρετικά διακοσμημένα και τα δύο terminals με ξυλόγλυπτα αγάλματα αναπαραστάσεις της ιστορίας τους και μεγάλο food court (πριν τον έλεγχο). Η στάση στα Jolibee επιβεβλημένη αν και η ουρά τεράστια. Δοκιμάσαμε αρκετά από τα “περιβόητα“πιάτα τους και κάποια από αυτά (chickenjoy & tuna empanada) μας έκαναν καλή εντύπωση. Καλό και το κόστος, οπότε δικαιολογημένο το hype.

H πτήση με το ελικοφόρο της Philippine Airlines πολύ σύντομη και με εξαιρετική θέα στα νησιά λόγω καλού καιρού και χαμηλού ύψους. Περάσαμε πάνω από το αρχιπέλαγος Visayas και κατευθυνθήκαμε βορειοδυτικά στην κορυφή του Palawan στο Busuanga. Αυτό είναι και το αεροδρόμιο που εξυπηρετεί την περιοχή του Coron, μικρό αλλά χρήσιμο και οικονομικό καθώς δεν είναι μονοπώλειο μιας μόνο αεροπορικής εταιρίας όπως στο El Nido. Εξυπηρετείται από 3 εταιρίες κυρίως Philippine Airlines (καλή) και Cebu Pacific (καλή αλλά για hobbits, οι ψηλοί μακρια…). Από εκεί, μισή ώρα δρόμο με shared van προς το Coron Town Proper.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 3.56.45 μμ.png

H “πόλη” του Coron από μόνη της δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να δείξει, πέρα από ένα μεγάλο λόφο με sunset spot και θέα προς το αρχιπέλαγος και τα νησάκια του. Ούτε καν παραλία. Μεγάλη ποικιλία εστιατορίων, διεθνείς κουζίνες, dive shops, τουριστικά και πολλά μπαράκια. Το κοινό εδώ πιο backpackers και νέοι ταξιδιώτες. Πάρα πολλές επιλογές καταλυμάτων βέβαια για κάθε βαλάντιο σε απόσταση έως και 10-15 λεπτών με το τρίκυκλο από το λιμάνι. Γιατί η καρδιά του Coron είναι το λιμάνι. Κάθε πρωί, εκατοντάδες σκάφη, κυρίως οι παραδοσιακές banka (με τους πλωτήρες από μπαμπού) ξεχύνονται προς το ιδιαίτερο αρχιπέλογος για ημερήσιες εκδρομές.

Το αρχιπέλαγος του Coron,είναι ένας από τους πιο εντυπωσιακούς προορισμούς στις Φιλιππίνες, γνωστό για τα κρυστάλλινα νερά, τα εντυπωσιακά καρστικά βράχια, τα lagoons, τα νησάκια με τις λευκές παραλίες, τους κοραλιογενείς υφάλους και τα διάσπαρτα ναυάγια από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 3.57.59 μμ.png

Το πρώτο μας ημερήσιο tour, ήταν το λεγόμενο Super Ultimate Tour (και βάλε…). Με το χαρακτηριστικό καϊκι ξεκινάμε προς τα απέναντι ακατοίκητα νησιά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από ένα 20λεπτο ταξίδι δίπλα στα πανύψηλα κάθετα βράχια που τελειώνουν σε άλλοτε βαθύ μπλε και άλλοτε τυρκουάζ νερά, μεταφερόμαστε στην περιοχή της λίμνης Kayangan.
Για να φτάσεις στη λίμνη από εκεί που δένει το καϊκι, πρέπει να ανέβεις περίπου 300 σκαλοπάτια, αλλά η πανοραμική θέα από το διάσημο Kayangan Viewpoint είναι εκπληκτική και σίγουρα αξίζει την προσπάθεια. Ειδικά αν δεν έχεις να περιμένεις στην ουρά δεκάδες ασιάτες wannabe influencers θα σημειώσω. Η λίμνη αυτή καθεαυτή αποτελείται από ένα μείγμα γλυκού και αλμυρού νερού, γεγονός που την καθιστά ιδανική για κολύμπι και snorkeling. Κάτω από την επιφάνεια, οι βραχώδεις σχηματισμοί δημιουργούν έναν σχεδόν εξωπραγματικό υποβρύχιο κόσμο. Θεωρείται δε η καθαρότερη και διαυγέστερη λίμνη της Ασίας. Το κολύμπι γίνεται υποχρεωτικά με σωσίβιο, υπάρχει όμως μια ανοχή για τις βουτιές προς τον δροσερό. Το θέαμα μοναδικό ειδικά στις άκρες που οι κατακόρυφοι βράχοι συνεχίζουν από τα βάθη προς τον ουρανό.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.04.59 μμ.png

Μετά τη λίμνη, μεταφερόμαστε σε ένα σημείο για snorkeling (σχετικά αδιάφορος ύφαλος) και σε ένα διαφορετικό σημείο για snοrkeling σε ένα ναυάγιο ιαπωνικού πλοίου από τον πόλεμο. Ωραίο σημείο, με την υποβρύχια ζωή να έχει καταλάβει το ενεπομείναν κουφάρι του πλοίου. Σίγουρα στην περιοχή υπάρχουν πολλά και πολύ πιο ενδιαφέροντα ναυάγια και ύφαλοι ειδικά για αυτούς που κάνουν κανονική κατάδυση. Αλλά και οι απλοί κολυμβητές με τη μάσκα μας πήραμε μια ωραία γεύση.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.01.45 μμ.png

Στη συνέχεια, σειρά έχει μια μικρή παραλία για κολύμπι, kayak και φαγητό. Παρόλο που η μέρα δεν ήταν από τις πιο ηλιόλουστες, τα χρώματα στις παραλίες προσομοίαζαν με το ειδυλιακό τυρκουάζ των διαφημιστικών πόστερ και μάλιστα σε ωραία αντίθεση με τα πάντα κατάφυτα κάθετα βράχια. Το δε φαγητό, ευπρόσδεκτο μετά από τόσες βουτιές (και κουπί), πλούσιο και πολύ γευστικό (ψητό ψάρι, chicken adobo, noodles κλπ).
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.00.34 μμ.png

Σειρά έχει τώρα η Barracuda Lake, εξίσου όμορφη, με έναν απόκοσμο βυθό και νερά σε κάθε πιθανή απόχρωση του μπλε. Θρύλοι λένε πως εκεί ζούσε κάποιο τεράστιο μπαρακούντα από το οποίο πήρε το όνομα της, αλλά ευτυχώς φαίνεται πως παραμένουν θρύλοι…
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.05.29 μμ.png

Επόμενη στάση, η περιβόητη Twin Lagoon, ένα από τα πιο εντυπωσιακά φυσικά αξιοθέατα της περιοχής, κάποιοι λένε και όλου του Palawan. Πρόκειται για δύο λιμνοθάλασσες που χωρίζονται από έναν τεράστιο ασβεστολιθικό βράχο, δημιουργώντας ένα μαγευτικό τοπίο με τιρκουάζ νερά και υποβλητικούς βραχώδεις σχηματισμούς. Η πρόσβαση στη δεύτερη λιμνοθάλασσα γίνεται είτε κολυμπώντας μέσα από ένα μικρό πέρασμα κάτω από τα βράχια (όταν η στάθμη του νερού είναι χαμηλή) είτε περνώντας από μια ξύλινη σκάλα πάνω από τον βράχο (όταν το νερό είναι ψηλά) είτε κωπηλατώντας με καγιάκ. Η στάθμη του νερού στην περίπτωση μας ήταν στη μέση, οπότε δοκιμάσαμε και τους τρεις τρόπους. Τα νερά μέσα στην Twin Lagoon είναι μείγμα γλυκού και αλμυρού νερού, δημιουργώντας ένα μοναδικό θερμικό φαινόμενο. Το αλμυρό νερό από τη θάλασσα είναι πιο ζεστό και βαρύτερο, ενώ το γλυκό νερό (που προέρχεται από βροχές ή υπόγειες πηγές) είναι πιο κρύο και ελαφρύτερο. Καθώς κολυμπάς στη λίμνη, νιώθεις αυτές τις εναλλαγές θερμοκρασίας στο σώμα σου, σαν ζεστά και κρύα "ρεύματα" να σε αγκαλιάζουν ταυτόχρονα! Είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία που κάνει την κολύμβηση εκεί ακόμα πιο ξεχωριστή.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.04.26 μμ.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.03.50 μμ.png

Στο σημείο αυτό, να σημειώσουμε ότι το “μεγαλείο” του τοπίου στο Coron και τις λιμνοθάλασσες του, αυτό το καρτποσταλικό, αποτυπώνεται τέλεια με drone από μεγάλο ύψος. Όσο είσαι μέσα στο νερό, νοιώθεις βέβαια το δέος αλλά δύσκολα αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος και τον χώρο. Ο δε ήλιος έστω και λίγος αν είναι μεταμορφώνει όλα τα χρώματα και μεγενθύνει την εμπειρία του ματιού.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.02.40 μμ.png

Γεμάτοι εικόνες και εμπειρίες λοιπόν, παίρνουμε τον δρόμο (τον υδάτινο) για την τελευταία στάση της ημέρας προς τα Secret Lagoons. Όχι τόσο ευφάνταστο όνομα αλλά ταιριαστό. Μέσα από ένα στενό πέρασμα με καγιάκ ανάμεσα από βράχια και μανγκρόβια, αποκαλύπτεται μια ακόμη αρκετά ανοικτή λιμνοθάλασσα. Το σημείο μάλιστα είχε και πολύ λιγότερο κόσμο από όλες τις άλλες στάσεις, επομένως μπορούσες πραγματικά να νιώσεις μόνος μέσα στη φύση, σχεδόν εξερευνητής και να ακούσεις τους ήχους της. Ωραίο μπόνους, που δεν υπήρχε στο αρχικό πλάνο της εκδρομής.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.06.22 μμ.png

Το ηλιοβασίλεμα εκείνης της μέρας μας βρίσκει εξουθενωμένους να κυκλοφορούμε στα πολύβουα πλέον δρομάκια της πόλης του Coron προς αναζήτηση φαγητού, το οποίο και απολαύσαμε κάνοντας σχέδια για την επόμενη δραστηριότητα.

Υπάρχουν πολλές επιλογές από τουρ να επιλέξει κάποιος, Α-B-C και άλλα, με βόλτες σε διάφορα lagoon και κάποια σε συνδυασμό με παραλίες. Θεωρώντας όμως ότι έχουμε καλύψει τα βασικά και ότι χορτάσαμε βράχο, lagoon και “αγριάδα” η επιλογή μας ήταν το χαλαρό Beach Escapade.
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.12.13 μμ.png

Σε απόσταση περίπου μιας ώρας από το Coron, προς τον νότο βρίσκεται ένα ακόμη σύμπλεγμα μικρών νησιών. Κάποια από αυτά είναι αραιοκατοικημένα, κυρίως από ψαράδες με τις ξύλινες παράγκες τους πάνω στο κύμα, κάποια από αυτά με μικρά πεντάστερα resort ομολογουμένως υπέροχα (και εξίσου πανάκριβα…) και κάποια ακατοίκητα. Κοινό γνώρισμα όλων των νησιών όμως είναι οι κατάλευκες παραλίες, πολλές φορές με τα ανάλογα sandbars και τον ίσκιο από τους κοκοφοίνικες (quintessentially tropical που λέμε και στο χωριό).
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.09.28 μμ.png

Εμείς επισκεφθήκαμε 3 από αυτά, τα Bulog Dos, Banana Island (εμπνευσμένο!) και Malcapuya. Ευτυχώς, ειδικά στα δύο πρώτα τα πλήθη ήταν πολύ λιγότερα από ότι στα lagoons και μπορούσαμε να ρουφήξουμε αρκετά απερίσπαστοι το τοπίο. Βουτιές λοιπόν στα γαλαζοπράσινα νερά, λίγο snorkeling στο βυθό, τσαλαβούτημα στα sandbars ήταν στο πρόγραμμα για το επόμενο 8ωρο. Απολαυστικό και το παραθαλάσσιο γεύμα με τις κρύες San Miguel. Στο σημείο αυτό, ήρθε και η ώρα να αποτίσουμε φόρο τιμής στο πολυαγαπημένο μας drone που μας συντρόφευσε ως το τελευταίο νησί αλλά αναπαύτηκε κάπου εκεί, στα ρηχά της Sulu Sea. Ήθελε και αυτό να απολαύσει τα υπέροχα νερά (τουλάχιστον σώθηκαν τα πλάνα).
Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.11.50 μμ.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2025-02-05, 4.10.23 μμ.png

Με αυτά και αυτά, το τριήμερο μας στο υπέροχο Coron φθάνει στο τέλος του. Άξιζε και με το παραπάνω, γιατί αυτή τη μοναδικότητα του τοπίου δεν τη συναντάς σε άλλα μέρη της γης, τουλάχιστον τόσο “συμπυκνωμένα”. Συμπερασματικά θεωρώ πως φθάνουν 3 max 4 ημέρες για να χορτάσει κάποιος το Coron, καθώς εκτός από τα απαραίτητα τουρ με τις βάρκες το ίδιο το κεντρικό νησί δεν έχει κάποια δραστηριότητα ή αξιοθέατο να δείξει. Υπάρχουν κάποιες φυσικές θερμές πηγές κοντά στην πόλη και υπάρχει και το Mount Taypo για ανάβαση, αλλά μετά το απολαυστικό ξεθέωμα στη θάλασσα εμείς δεν τα προτιμήσαμε. Ωραία επιλογή για συνδυασμό El Nido με Coron είμαι σίγουρος ότι αποτελούν τα λεγόμενα expeditions που ξεκινούν από το ένα, καταλήγουν στο άλλο και ενδιάμεσα περνούν 3-4 ημέρες σε πολλά νησάκια για βουτιές, εξερεύνηση και διανυκτέρευση. Στην περίπτωση μας, λόγω εορταστικής περιόδου αλλά και λόγω παιδιού κρίναμε πως εκτός από αρκετά ακριβό ίσως ήταν και “ζόρικο” καθώς το θεωρούμε πιο “νεανική” και παρεΐστικη δραστηριότητα, επομένως δεν το κυνηγήσαμε. Προκρίναμε δε το Coron έναντι του El Nido κυρίως λόγω προσιτότερων πτήσεων αλλά και καταλυμάτων.


Συνεχίζεται...
 

Attachments


Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.834
Μηνύματα
915.817
Μέλη
39.585
Νεότερο μέλος
pthe9

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom