• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Νέα προσπάθεια συγχώνευσης Olympic Air - Aegean Airlines

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Είναι γνωστό οτι Αερολιμένας Ηρακλείου Νίκος Καζαντζάκης είναι στολίδι μπροστά στο Heathrow

τον ανταγωνισμό <-- Οποίος θα εξαφανιστεί..

"τύπο του αεροσκάφους " πέταγα τις προάλλες με A380 Θεσσαλονικη-Κρήτη ...

Munich - Frankfurt 27 Oct 88.33 Euro
Με αφορμή τα όσα γράφτηκαν πιο πάνω ας πούμε 2-3 πραγματάκια πάνω σε αυτό που έλεγα ότι η τιμή είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων και δεν αφορά μόνο τον ανταγωνισμό...

Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου δεν ξέρω αν είναι στολίδι μπροστά στο LHR αλλά ξέρω ότι η τιμή των εισιτηρίων για Λονδίνο εξαρτάται άμεσα και από το αεροδρόμιο που πετάει μια εταιρία... άλλους φόρους έχει το Heathrow άλλους το City άλλους το Luton και άλλους το Stansted... η διαφορά αυτού του φόρου μεταφέρεται φυσικά στην τελική τιμή του εισιτηρίου...

Για τον ανταγωνισμό... για να εξαφανιστεί ο ανταγωνισμός πρέπει να εξαφανιστεί το ενδιαφέρον των πελατών για τις πτήσεις... δηλαδή... ο ανταγωνισμός στο ATH-LON δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να εξαφανιστεί μια που χιλιάδες άνθρωποι κάθε μήνα πηγαίνουν και θα πηγαίνουν στο Λονδίνο... ανταγωνισμός στο Αθήνα - Σκύρος όμως και ειδικά τον χειμώνα δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει στην δευτέρα παρουσία...

Πολύ σωστά τα λέει ο δικός μας για το SKG-HER... αυτός πέταγε με 380, εγώ το έχω πετάξει με 320, κάποιος άλλος με Dash... όσο και άσχετος με τα αεροπορικά και να είσαι καταλαβαίνεις ότι ένα μικρό ελικοφόρο Dash καίει πολύ λιγότερο από ένα jet, άρα η εταιρία που το δρομολογεί έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και μπορεί να προσφέρει καλύτερες τιμές...

Α γειά σου ρε Στρατή ατσίδα που έψαξες και το βρήκες... αυτό φωνάζω... το FRA-MUC-FRA στη Γερμανία, που υποτίθεται ότι η αγορά λειτουργεί καλύτερα, οι δρόμοι είναι άριστοι και τα τρένα φυσάνε, αρχίζει από τα 180€ στην καλύτερη και φτάνει στο Θεό... για κάντε μια σύγκριση με το δικό μας ATH-SKG-ATH και τα ξαναλέμε...

Αυτά τα λίγα και ψυχραιμία... ας μην το παίζουμε πονηροί εκεί που δεν μας παίρνει...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Βλέπω,όλοι επικεντρώνεστε στον δήθεν ανταγωνισμό και τις τιμές και τα άλλα αεροδρόμια,τις πληρότητες κλπ κλπ

Το πως απαξιώθηκε μια από τις καλύτερες Ευρωπαϊκές αερογραμμές σε βάθος χρόνου για να έρθει κάποια στιγμή ο σωτήρας-μεσάζοντας και να την αναλάβει δήθεν για να την σώσει με μοναδικό απώτερο σκοπό να την απαξιώσει κι άλλο και να την σπρώξει κοψοχρονιά στον μοναδικό ανταγωνιστή δεν το εξετάζει κανείς.

Κι έχει και προηγούμενο ο κύριος σε αυτές τις δουλειές (ΟΤΕ-Deutsche Telekom).Βέβαια τι έγινε κάτω από το τραπέζι ποτέ δεν θα μάθουμε οι κοινοί θνητοί.Θα μείνουμε να τσακωνόμαστε για τα επιχειρηματικά συμφέροντα κάποιων...
 

Spyros-007

Member
Μηνύματα
756
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Δεν ξέρω ...
Ταξίδι-Όνειρο
Ταϊλανδη κα ξανά Ταϊλάνδη
Εδω τσακωνόμαστε για τα επιχειρηματικά συμφέροντα των Π.Α.Ε. στις αεροπορικές εταιρείες θα κολλήσουμε! :rolleyes:
 

SPO

Member
Μηνύματα
163
Likes
56
Μερικά από αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα είναι για κλάματα.
Πρώτον αν επιχειρήσεις να κλείσεις τελευταία στιγμή εισιτήριο οι τιμές γενικά είναι στο Θεό.Και είναι λογικό.Είτε αυτό είναι SKG-HER είτε είναι ATH-LHR.Πάρτε τη σελίδα της A3 και δείτε.Για το μεν πρώτο με ημερομηνία αναχώρησης 24/10 η τιμή είναι 110 ευρώ τελική για το μεν δεύτερο 269 ευρώ και αυτό με ελάχιστη διαθεσιμότητα σε ένα μόνο δρομολόγιο από τα 3 τις ημέρας(στην απογευματινή πτήση λόγου χάρη η τιμή πάει 487!).Έτσι κάντε τις συγκρίσεις.Δεν μπορείς να συγκρίνεις το δρομολόγιο προσφοράς στις 13 του Μάρτη για το Λονδίνο με το αυριανό από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο.
Τώρα και για το φίλο maltakias η παλιά Ολυμπιακή ήταν μία από τις καλύτερες ευρωπαικές;Πότε, το 1968;Και ναι απαξιώθηκε, μετά από τόσες δεκαετίες κάποια πράγματα άλλαξαν.Να σταματήσει η πιπίλα με το δήθεν κύρος και μεγαλείο της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής.Τίποτα σπουδαίο δεν ήταν.Όχι βέβαια ότι ήταν το χάλι της σημερινής.Κάνα δυο wide body είχε και αυτό ήταν όλο.Μια Νέα Υόρκη και κανά Μπανγκοκ-Σύνδευ για το πρεστιζ.Και από ατυχήματα άλλο τίποτα.
Οι καιροί αλλάζουν.Κάποιες εταιρίες για χίλιους δέκα λόγους δεν ανταποκρίθηκαν στο πνεύμα της αλλαγής και τις σύγχρονες απαιτήσεις και τις πήρε ο διάολος.Εύχομαι το καινούριο εγχείρημα να πετύχει και αυτή η εταιρία που θα βγει να ναι καλοστέριωτη.Είτε τη λένε Aegean είτε Ολυμπιακή είτε και γω δεν ξέρω πως.Ελάχιστη σημασία έχει.Και δε με ενδιαφέρει ποιος θα τη διοικεί.Αρκεί να έχει γνώση του αντικειμένου και ενδιαφέρον να την πάει μπροστά.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Το πως απαξιώθηκε μια από τις καλύτερες Ευρωπαϊκές αερογραμμές σε βάθος χρόνου για να έρθει κάποια στιγμή ο σωτήρας-μεσάζοντας και να την αναλάβει δήθεν για να την σώσει με μοναδικό απώτερο σκοπό να την απαξιώσει κι άλλο και να την σπρώξει κοψοχρονιά στον μοναδικό ανταγωνιστή δεν το εξετάζει κανείς.

Η ΟΑ Μaltakias και το ξέρεις πολύ καλά, απαξιώθηκε από την στιγμή που έγινε κομματικό μαγαζάκι για να βολευτούν οι ημέτεροι... όταν ήρθε το επίσημο τέλος και την πήρε ο "σωτήρας" δεν μπορούσε να γίνει τίποτε καλύτερο... οι παγκόσμιες συνθήκες ήταν τέτοιες που η κατάσταση δεν ήταν αναστρέψιμη... βέβαια στην τελική μια χαρά του ήρθε του κράτους η κατάσταση... την ξεφορτώθηκε και έβγαλε και ένα χαρτζηλίκι... ο Βγενό από την όλη κατάσταση μπήκε μέσα με τα τσαρούχια... αλλιώς τα υπολόγιζε τα πράγματα αλλά ήρθε η κρίση και έμεινε με τον μουτζούρη στο χέρι...

Το αν θα μπορούσε να παραμείνει βιώσιμη μια κρατική εταιρία το 2012 είναι μια κουβέντα που σηκώνει συζήτηση... από την μια ο κλάδος πάει κατά διαόλου και στην Ευρώπη καμιά εταιρία δεν έχει μείνει κρατική, αλλά από την άλλη υπάρχει το παράδειγμα των Τούρκων που χάρη στις κρατικές επιχορηγήσεις ζούν και βασιλεύουν... στην κατάλληλη όμως χρονική συγκυρία και με τέτοια κρίση, για να κρατήσεις βιώσιμη μια κρατική εταιρία πρέπει να έχει τα λεφτά των Εμίρηδων, να τα πετάς σε ένα βαρέλι χωρίς πάτο, να αναπτύξεις ένα τεράστιο δίκτυο, να αγοράσεις πολλά αεροπλάνα μπας και σώσεις την παρτίδα... επειδή όμως ούτε Σιγκαπούρη ούτε Κατάρ είμαστε, η εκτίμησή μου είναι πως πρέπει να κρατηθεί στάση αναμονής...

Όσον αφορά το δια ταύτα... σιγά μην τσακωνόμαστε για τα κέρδη και τις ζημιές του Θόδωρα και του Αντρέα... απλά αεροπορική κουβέντα κάνουμε γιατί το έχουμε ψώνιο...
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
κι... ο Βγενό από την όλη κατάσταση μπήκε μέσα με τα τσαρούχια... αλλιώς τα υπολόγιζε τα πράγματα αλλά ήρθε η κρίση και έμεινε με τον μουτζούρη στο χέρι...
Το σενάριο να έχει παιχτεί κάτω από το τραπέζι το παιχνίδι δεν το εξετάζεις δηλαδή;
Ότι γνώριζε πως πρόκειται περί μουτζούρη αλλά έκανε τον μεσάζοντα,όπως συνηθίζει,για να ξεφορτωθεί το κράτος από πάνω του την εταιρεία και να φορτωθεί το χάλι και τις απολύσεις ο καημένος ιδιώτης που στη συνέχεια τη σπρώχνει στον μοναδικό ανταγωνιστή που πλέον εγκαθιδρύει το μονοπώλιό του,όπως είχε σχεδιαστεί εξαρχής.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
πάντως ο Mr MIG δεν την χαρίζει κιόλας
θα πάρει 72 ( τον κόκκινο Μαη που λέει και ο traveller ,μα θα τα παρει ) και έχει ήδη πάρει και αλλά σχεδόν 100+ απο τις άγονες

Τώρα προσπαθούν να τελειώσουν και τυπικά το θέμα ( εξαγορά ) γιατί ουτως η άλλως ο ένας ''χάριζε'' δρομολόγια και κομμάτια πτητικού έργου εντός και εκτός και οι τιμές είχαν διαφορές μόνο στις δεκάρες .

Ας ενωθούν για να μην χαθούν

ΥΓ. υπάρχει περίπτωση αν προχωρήσει η εδώ εξαγορά να έρθει η μαμά LH να αγοράσει ολόκληρη την κοινή εταιρεία η το κομμάτι του εξωτερικού άραγε ..?????
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
........ απαξιώθηκε από την στιγμή που έγινε κομματικό μαγαζάκι για να βολευτούν οι ημέτεροι...
...
Αυτό, αυτό, το γνωστό κόμμα, φταίει μόνο...(εννοείται ότι φταίει χίλιες φορές...)
Δεν φταίνε ΟΛΑ τα άλλα κόμματα, που έβλεπαν και δεν μιλούσαν...
(βολεύονταν όλοι κατ' αναλογίαν...)
Δεν φταίνε τα Συνδικάτα Ο.Α. (και οι συνδ. παρατάξεις) που τα έβλεπαν, τα ήξεραν και δεν μιλούσαν...
(βολεύονταν όλοι...δεν άκουσα καμιά κινητοποίηση για οικονομικές ατασθαλίες, άχρηστες κομματικές προσλήψεις κλπ., μόνο για λεφτά και συνθήκες χαμάμ...)
Δεν φταίνε οι "απλοί εργαζόμενοι" που περπατούσαν αμέριμνοι στο δρόμο, βρήκαν εντελώς τυχαία μπροστά τους μια θέση αργομισθίας....έσκυψαν την σήκωσαν και την πήραν ΧΩΡΙΣ τύψεις. Σαν να βρίσκεις ένα γεμάτο πορτοφόλι, ξέρεις ποιανού είναι (των φορολογούμενων), κοιτάς γύρω γύρω ....και το βουτάς...
Δεν φταίει η πληροφορημένη κοινωνία, που ήξερε....αλλά νάμας...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Το σενάριο να έχει παιχτεί κάτω από το τραπέζι το παιχνίδι δεν το εξετάζεις δηλαδή;
Ότι γνώριζε πως πρόκειται περί μουτζούρη αλλά έκανε τον μεσάζοντα,όπως συνηθίζει,για να ξεφορτωθεί το κράτος από πάνω του την εταιρεία και να φορτωθεί το χάλι και τις απολύσεις ο καημένος ιδιώτης που στη συνέχεια τη σπρώχνει στον μοναδικό ανταγωνιστή που πλέον εγκαθιδρύει το μονοπώλιό του,όπως είχε σχεδιαστεί εξαρχής.
Mα δεν καταλαβαίνω, τσάμπα την πήρε η Mig την ΟΑ? Εκατόν εβδομήντα τόσα μύρια δεν έδωσε? και όλα αυτά τα χρόνια μέσα έμπαινε... ο Βγενό από όλη αυτή την υπόθεση μέσα έμπαινε και τις απολύσεις δεν τις φορτώθηκε αυτός αλλά το κράτος... οι εργαζόμενοι πάλι στο δημόσιο κατέληξαν ή βγήκαν με εθελουσία σε σύνταξη...

Τώρα για το μονοπώλιο που λες πάλι δεν καταλαβαίνω... τα έχουμε ξαναπεί... η αγορά είναι ελεύθερη... όποιος γουστάρει αγοράζει 2-3-5 100 αεροπλάνα παίρνει άδεια από την ΥΠΑ και πετάει όπου γουστάρει μέσα ή έξω εκτός από τα άγονα φυσικά... για να μην βρίσκονται καινούργιοι παίκτες πάει να πει ότι η μπίζνα δεν έχει ψωμί... είναι δεδομένο πως παγκόσμια οι εποχές είναι δύσκολες και η αεροπορία μπαίνει μέσα...
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.461
Likes
17.546
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Το θέμα καθαρίστηκε από τα άσχετα μηνύματα. Αν θέλετε να συνεχιστεί η συζήτηση, μόνο on topic μηνύματα.

Επίσης, παραινέσεις για το αν κάνουν οι mod "τη δουλειά τους" είναι προσβλητικές όχι μόνο για τους ανθρώπους που χάνουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να βοηθάνε το site, αλλά και για όλα τα υπόλοιπα μέλη που συμβάλουν στο συντονισμό με τις αναφορές που κάνουν.

Μπορείτε να συνεχίσετε την κουβέντα.
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Κάπου εδώ να θυμίσω ότι η νέα Olympic ξεκίνησε επίσημα πτητικό έργο την 1/10/2009 και 4 μήνες μετά εμφανίστηκε το σχέδιο συγχώνευσης με την Aegean.

Αν κάποιος πιστεύει ότι αυτό δεν ήταν προσχεδιασμένο,εμένα πάντως δεν με έπεισε.Απλώς είχαν λογαριάσει χωρίς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού ή νόμιζαν ότι μπορούν να την χειραγωγήσουν όπως κάνουν με τις εγχώριες.

Όχι πως δεν χειραγωγούνται και οι Ευρωπαϊκές Επιτροπές,απλώς εκεί τα ποσά για να το κάνεις αυτό είναι δυσθεώρητα για τέτοιου μεγέθους εταιρείες.

Τέλος να θυμίσω στον σύντροφο Traveller ότι η ελεύθερη αγορά βασίζεται στον ανταγωνισμό κι όχι στις μονοπωλιακές πρακτικές.Αν είναι έτσι μπορεί κάποιος απλώς να προτιμήσει τα κρατικά μονοπώλια αντί των ιδιωτικών.Επίσης να μην φανατίζεται με τον νεοφιλελευθερισμό γιατί ώρες-ώρες τον μπερδεύω με τον taver.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.950
Μέλη
39.484
Νεότερο μέλος
dvasilo_

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom