mad4paok
Member
- Μηνύματα
- 414
- Likes
- 63
- Επόμενο Ταξίδι
- ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Tα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται..
Αυτό δεν είναι απάντησηTα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται..
Εγώ ελπίζω να μην συγχωνευθούν γιατί απλά μας πασάρουν το παραμύθι ότι όλα γίνονται υπέρ του καταναλωτή ενώ στην ουσία θα υπάρχει μονοπώλιο. Γι'αυτό και εξ'αρχής έφαγαν άκυρο από την ΕΕ. Επίσης ελεύθερη αγορά ήθελαν, ας παίξουν τώρα με τους κανόνες της. Όποιος δεν μπορεί να επιβιώσει ας κλείσει. Κάποιος άλλος θα βρεθεί να πάρει τη θέση τους να είσαι σίγουρος. Εμένα σαν καταναλωτή με ενδιαφέρει να υπάρχει σωστός ανταγωνισμός με σωστές τιμές και όχι μονοπώλια και καρτέλ. Δεν γίνεται ο κάθε Βασιλάκης να μου ζητάει 200+ ευρώ για να πάω από Θεσ/νίκη στο Ηράκλειο..Και αυτό όταν υπάρχει θεωρητικά αντίπαλον δέος η ΟΑ. Σκέψου να συγχωνευθούν κιόλας..Μονίμως εκεί οι τιμές..Κατανοητό αυτό που λες για την Ελληνική εταιρεία, αλλά σκέψου ότι είμαστε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και σχεδόν τπτ δεν είναι πλέον Ελληνικό, όποτε είναι θέμα ποιος σου κάνει τη δουλεία καλύτερα, αποτελεσματικότερα και εν τέλει φθηνότερα..Εγώ πάντως, δεν εύχομαι να ακυρωθεί η συγχώνευση. Θα μου κακοφαίνεται να μείνει η χώρα χωρίς Ελληνική αεροπορική εταιρεία (κι ας ανήκουν, λέμε τώρα, πχ. όλες οι μετοχές της σε ξένους...). Να χρησιμοποιώ πχ. μια Τουρκική εταιρεία για τις πτήσεις που ως τώρα έκανα με τις ΟΑ & ΑΑ (και δεν έχω τίποτε με τους γείτονες).
Απ' τη άλλη θα μου πείτε: Αεροπορικές Εταιρείες, Πλούσιοι καπιταλιστές, εκμεταλλευτές & βασανιστές των εργαζομένων, ζητούν και κόμιστρο για να σε ταξιδέψουν...
Καλά να πάθουν ....να κλείσουν....
Είναι κι αυτό μια άποψη που...έχει τους οπαδούς της. Και πρέπει να τη συνυπολογίσει κανείς ...σχεδιάζοντας τη ζωή του σ' αυτή τη χώρα.
Υπάρχουν επίσης και αυτοί που δεν έχουν τέτοιες "εκδικητικές" προσδοκίες, αλλά ελπίζουν ακόμη, ότι αν μείνουν και οι δύο εταιρείες ως έχουν, αλλά με νέα "προοδευτική φιλολαϊκή" διαχείριση, θα επιβιώσουν και θα προσφέρουν "φτηνό και ποιοτικό" προϊόν στο Λαό.
Κάτι σαν να λέμε: "τρίτος δρόμος στο σοσιαλισμό..."
Και αυτή την άποψη πρέπει να τη συνυπολογίσει κανείς ...σχεδιάζοντας τη ζωή του σ' αυτή τη χώρα.
Ναι ε? ενδιαφέρον... επειδή είμαι λίγο χαζούλης, ας μου εξηγήσεις εσύ που πιστεύεις ότι τα 200€ είναι αισχροκέρδια, γιατί δεν βγαίνει κανένας άλλος χριστιανός να ανοίξει μια εταιρία να πουλάει 100€ και να κονομίσει... γιατί δεν ανοίγει πτήσεις η Εύκολη και ο Λίγδης... δεν τους κόβω για κορόιδα οπότε το έργο μάλλον είναι ακατάληλο για σοβαρούς παίκτεςΔεν γίνεται ο κάθε Βασιλάκης να μου ζητάει 200+ ευρώ για να πάω από Θεσ/νίκη στο Ηράκλειο..Και αυτό όταν υπάρχει θεωρητικά αντίπαλον δέος η ΟΑ. Σκέψου να συγχωνευθούν κιόλας..Μονίμως εκεί οι τιμές...
Τότε γιατί ακριβώς ακυρώθηκε από την ΕΕ η συγχώνευση την πρώτη φορά αν όχι για μονοπωλιο; Για ποιο λόγο;Μονοπώλιο σημαίνει ότι επιβάλλεται δια νόμου μία εταιρεία να διαχειρίζεται μονοπωλιακά τη γραμμή πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Στην περίπτωση αυτή δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν φίλε μου stratis αν θεωρείς ότι έχεις τις δυνατότητες και τα κεφάλαια κανένας δεν σου απαγορεύει να ανοίξεις τη δική σου αεροπορική εταιρεία, να ανταγωνιστείς τη νέα A3 και να μας προσφέρεις χαμηλές τιμές. Να ΄σαι σίγουρος ότι θα σε προτιμήσω κι εγώ και πολλοί.
Το εξηγείς λίγο? Σε ποια προϊόντα θεωρείς ότι δημιουργείται μονοπώλιο, εφόσον γίνει δεκτή η συμφωνία? (Και πως συγκρίνεις αυτό το μονοπώλιο με το αντίστοιχο της κρατικής ΟΑ?)Η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, δημιουργεί μονοπώλιο.
Τι σχέση έχει τώρα η "Τρόικα εσωτερικού & εξωτερικού" ? Έχουμε να κάνουμε με μια απόφαση 2 εταιριών για εξαγορά της μίας από την άλλη χωρίς συγχώνευση. Δεν έχουμε ακούσει κάποια δήλωση από τις αρχές ανταγωνισμού για το θέμα.... Το τελευταίο που είχαμε ακούσει από την ΕΕ είναι ότι η προηγούμενη συγχώνευση ΔΕΝ εγκρίθηκε. Γιατί τώρα σπεύδουμε να τους κατηγορήσουμε για δημιουργία μονοπωλίου? Στο κάτω κάτω, αν κάποιος δε "φταίει", αυτός είναι η ΕΕ που ήταν οι μόνοι που απέρριψαν την προηγούμενη απόπειρα συγχώνευσης. Και που ενδεχομένως και πάλι να κάνουν το ίδιο...ανταγωνισμός προς όφελος του κοινού δεν μας λέει και η Τρόικα εσωτερικού & εξωτερικού..?! που είναι ;
....πως δε βγαίνει...., βγαίνει....... γιατί δεν βγαίνει κανένας άλλος χριστιανός να ανοίξει μια εταιρία να πουλάει 100€ και να κονομίσει...
Δεν είναι μόνο αυτό μονοπώλιο. Αυτό που περιγράφεις είναι το legal monopoly. Υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις μονοπωλίων, π.χ. coercive mononoply, efficient monopoly κλπ. Εδώ, ο ενοποιημένος ομιλικά αερομεταφορέας θα έχει τέτοιο μέγεθος, που μπορεί πολύ εύκολα να εξωθήσει άλλους "παίκτες" όπως τη Cyprus έξω από την εσωτερική αγορά, με πρακτικές χειραγώγησης, κατά τον ίδιο τρόπο που πριν 2 χρόνια θα είχε τη δυνατότητα να κρατήσει τον ανταγωνισμό έξω από συγκεκριμένα δρομολόγια (σύμφωνα με το σκεπτικό της ευρωπαϊκής ΕΕ, άσχετα με το αν εγώ συμφωνώ μ΄ αυτή τη λογική ή όχι). Είναι λοιπόν θέμα ρύθμισης (regulation) να αποφευχθεί αυτό, και με δεδομένο ότι στις αερομεταφορές δεν υπάρχει δυνατότητα για price regulation (όπως υπάρχει π.χ. στις τηλεπικοινωνίες), προσωπικά εκτιμώ ότι στην παρούσα φάση η ΕΕ είτε θα ζητήσει σημαντικά πρόσθετα μέτρα από τις εταιρίες, ή ίσως απορρίψει και πάλι τη συμφωνία.Μονοπώλιο σημαίνει ότι επιβάλλεται δια νόμου μία εταιρεία να διαχειρίζεται μονοπωλιακά τη γραμμή πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Στην περίπτωση αυτή δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν φίλε μου stratis αν θεωρείς ότι έχεις τις δυνατότητες και τα κεφάλαια κανένας δεν σου απαγορεύει να ανοίξεις τη δική σου αεροπορική εταιρεία, να ανταγωνιστείς τη νέα A3 και να μας προσφέρεις χαμηλές τιμές. Να ΄σαι σίγουρος ότι θα σε προτιμήσω κι εγώ και πολλοί.