• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Νέα προσπάθεια συγχώνευσης Olympic Air - Aegean Airlines

jimp

Member
Μηνύματα
5.162
Likes
6.738
Ωραιο θεμα,ωραιαες συζητησεις αλλα εμας μας συμφερει,σαν καταναλωτες,αυτη η συγχωνευση?

Θα βγουμε καπου κερδισμενοι,εστω και με καλυτερες υπηρεσιες ή θα συνεχισουμε στα ιδια?

Τελος δεν εχω καταλαβει ακομα κατι.
Τι αγοραζει με αυτα τα 72 μυρια?Τα αεροπλανα που και αυτα δεν ειναι δικα της?Το handling?Τον αερα της ολυμπιακης?Τους κυκλους σαν εικονα?
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
Ωραιο θεμα,ωραιαες συζητησεις αλλα εμας μας συμφερει,σαν καταναλωτες,αυτη η συγχωνευση?

Θα βγουμε καπου κερδισμενοι,εστω και με καλυτερες υπηρεσιες ή θα συνεχισουμε στα ιδια?

Τελος δεν εχω καταλαβει ακομα κατι.
Τι αγοραζει με αυτα τα 72 μυρια?Τα αεροπλανα που και αυτα δεν ειναι δικα της?Το handling?Τον αερα της ολυμπιακης?Τους κυκλους σαν εικονα?



Mόνο το πτητικό έργο της ΟΑ ,

Οχι το handling και το engineering.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Θα βγουμε καπου κερδισμενοι,εστω και με καλυτερες υπηρεσιες ή θα συνεχισουμε στα ιδια?
Tα ίδια ποια είναι ρε παιδιά? Έχετε δηλαδή κανένα παράπονο από τις μέχρι τώρα υπηρεσίες της ΟΑ και της Α3? Και όταν λες κερδισμένοι τι εννοείς? Κερδισμένος θα είσαι που θα έχεις μια εταιρία να εκτελεί με συνέπεια τα άγονα και να σε πηγαίνει σε νορμάλ τιμές και με αξιοπρέπεια στον προορισμό σου... τι άλλο κέρδος δηλαδή περιμένεις να βγάλεις?



Τέλος να θυμίσω στον σύντροφο Traveller ότι η ελεύθερη αγορά βασίζεται στον ανταγωνισμό κι όχι στις μονοπωλιακές πρακτικές.Αν είναι έτσι μπορεί κάποιος απλώς να προτιμήσει τα κρατικά μονοπώλια αντί των ιδιωτικών.Επίσης να μην φανατίζεται με τον νεοφιλελευθερισμό γιατί ώρες-ώρες τον μπερδεύω με τον taver.
Σύντροφε, για την μομφή που μου προσάπτεις περί νεοφιλελευθερισμού θα σε γυρίσω πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 20 στην Σοβιετική Ένωση και στη ΝΕΠ του Λένιν... κανένα άλλο σχόλιο...

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό της ελεύθερης αγοράς που χρησιμοποιείς ως ιδεολογικό δεκανίκι, θα σου υπενθυμίσω ότι για να υπάρξει ανταγωνισμός πρέπει να υπάρξει αγορά και ζήτηση... την στιγμή που εδώ δεν δείχνει να υπάρχει κάτι τέτοιο, τότε ναι αφενός υπάρχουν κρατικά μονοπώλια με την μορφή επιχορηγήσεων για τις άγονες και αφετέρου το σύστημα λειτουργεί στρεβλά ιδιωτικά μονοπωλιακά μια που δεν υπάρχει άλλος επιχειρηματίας να ρίξει τα λεφτά του... εν πάση περίπτωση μην βλέπουμε παντού φαντάσματα και δαιμονοποιούμε καταστάσεις... γνώμη μου είναι ότι το πράγμα κουτσά στραβά τσουλάει... οι τιμές τις περισσότερες φορές είναι λογικές και στην συγκεκριμένη περίπτωση (και δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις πρόβλημα να το δεχθείς) το "μονοπώλιο" μάλλον μπαίνει μέσα παρά συσσωρεύει κέρδη...

Υ.Γ. Κάποιος κάπου ρώτησε για τα σλοτς της ΟΑ για Ν.Υ, Λονδίνο κλπ... αυτά δεν υπάρχουν πια... τα αγόρασε πέρσι ο Θόδωρας... έχουν μείνει μόνο κάτι ψιλά και μάλλον άνευ ουσίας...

Υ.Γ.1. Τα 72 μύρια αφορούν το πτητικό έργο και το brand όπως σωστά είπε ο Χρήστος... ουσιαστικά δηλαδή οι κύκλοι και η προίκα από τις άγονες... τα αεροπλανάκια είναι αγορασμένα από άλλη εταιρία η οποία τα νοίκιαζε στην ΟΑ...
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.162
Likes
6.738
Tα ίδια ποια είναι ρε παιδιά? Έχετε δηλαδή κανένα παράπονο από τις μέχρι τώρα υπηρεσίες της ΟΑ και της Α3? Και όταν λες κερδισμένοι τι εννοείς? Κερδισμένος θα είσαι που θα έχεις μια εταιρία να εκτελεί με συνέπεια τα άγονα και να σε πηγαίνει σε νορμάλ τιμές και με αξιοπρέπεια στον προορισμό σου... τι άλλο κέρδος δηλαδή περιμένεις να βγάλεις?
Κερδισμενος ειναι ο πελατης οταν κατι γινεται προς οφελος του.
Και κυριως αυτο το χρονικο διαστημα κερδισμενος ο πελατης βγαινει μονο με μειωση των τιμων.

Τωρα νορμαλ τιμες ειναι μεγαλη συζητηση.
Για εμενα νορμαλ μπορει να ειναι τα 200 ευρω για λημνο και για εσενα τα 120 ευρω.

Τελος παντων ειναι μεγαλη συζητηση,μακαρι να κρατησει τους προορισμους που εχει,να τους ενισχυσει και ολα να πανε καλα.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Θα βγουμε καπου κερδισμενοι,εστω και με καλυτερες υπηρεσιες ή θα συνεχισουμε στα ιδια?
Τι εννοείς όταν λες καλύτερες υπηρεσίες; Oι Α3 και ΟΑ έχουν απ' τις καλύτερες υπηρεσίες σε ενδοευρωπαϊκά και αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις πετώντας με ξένες εταιρείες είτε loco είτε regular.

Τωρα νορμαλ τιμες ειναι μεγαλη συζητηση.
Για εμενα νορμαλ μπορει να ειναι τα 200 ευρω για λημνο και για εσενα τα 120 ευρω.
Εσύ και ο κάθε πελάτης μπορεί να θέλει να πετά με 10 ευρώ αλλά αυτό δεν είναι δυνατό τουλάχιστον σε δρομολόγια που δεν πριμοδοτούνται κάτω απ' το τραπέζι με τα λεφτά των φορολογουμένων πολιτών.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.162
Likes
6.738
Τι εννοείς όταν λες καλύτερες υπηρεσίες; Oι Α3 και ΟΑ έχουν απ' τις καλύτερες υπηρεσίες σε ενδοευρωπαϊκά και αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις πετώντας με ξένες εταιρείες είτε loco είτε regular.


Εσύ και ο κάθε πελάτης μπορεί να θέλει να πετά με 10 ευρώ αλλά αυτό δεν είναι δυνατό τουλάχιστον σε δρομολόγια που δεν πριμοδοτούνται κάτω απ' το τραπέζι με τα λεφτά των φορολογουμένων πολιτών.
Κοιτα North66 σε αυτα που λες συμφωνω.
Απλα πιστευω πως ο ανταγωνισμος πρεπει να λειτουργει υπερ του ''πελατη''.

Και αυτη τη συμπραξη τη φοβαμαι καπως.Μακαρι να πανε ολα καλα.Για το καλυτερες υπηρεσιες δεν το εγραψα τοσο σωστα.Εννοουσα να μην χαμηλωσουν καποια στανταρ τους.

Και αυτο που λες για τις τιμες ειναι σωστο.
Αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι οσα εγιναν απο πλευρας βγενοπουλου,ηταν χωρις σχεδιο και οτι η aegean θα παρει τωρα την ολυμπιακη,ενω ξερει οτι δεν θα βγαζει τιποτα,παρα τις ψηλες τιμες(για την πλειοψηφια του κοσμου).Δεν τους εχω για τοσο χαζους ωστε να τους λυπαμαι κιολας.

Ολο αυτο μου θυμιζει τις εκπτωσεις,που ξαφνικα βλεπεις ενα μπλουζακι π.χ fred perry(καλη μαρκα,καλη ''υπηρεσια'') στα 35 ευρω και μεχρι τοτε το ειχε στα 100 ευρω...
Και με την πρωτη τιμη εβγαζε κερδος και με τη δευτερη τιμη εβγαζε,πολλα περισσοτερα...
Αλλα με την πρωτη μπορει να πουλησει 20 μπλουζακια και με τη δευτερη 5.

Αλλα επειδη δεν τα ξερω πολυ καλα τα ''αεροπορικα'' με τις τιμες,τα καυσιμα και γενικοτερα το κοστος της εταιρειας και το κερδος της απο καθε εισιτηριο,δεν θα ηθελα να επεκταθουμε.

Μια ερωτηση που ηθελα να σου κανω ειναι,ποιος ειναι ο χαμηλοτερος ναυλος που πουλαει η aegean το αθηνα-λονδινο?
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Χωρίς να είμαι σίγουρος (έχει και κάποιες χρεώσεις τώρα η Α3 για την πληρωμή με πιστωτική) κάπου 135 ευρώ.
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.162
Likes
6.738
Χωρίς να είμαι σίγουρος (έχει και κάποιες χρεώσεις τώρα η Α3 για την πληρωμή με πιστωτική) κάπου 135 ευρώ.
136 τα εχω κλεισει εγω.Δεν ειχε βγαλει προσφορα βεβαια μεχρι τοτε.Μετα την εβγαλε.
Τα εχω κλεισει μεσω του viva ,το οποιο δεν μου χρεωσε τα 7 ευρω, αν δεν κανω λαθος,για την κρατηση με την πιστωτικη.
 

stratis

Member
Μηνύματα
93
Likes
32
Mα δεν καταλαβαίνω, τσάμπα την πήρε η Mig την ΟΑ? Εκατόν εβδομήντα τόσα μύρια δεν έδωσε? και όλα αυτά τα χρόνια μέσα έμπαινε...



Πραγματικά απορώ! 170 ήτανε το deal που τότε όλα τα κανάλια και ιδιαίτερα ο Alpha φώναζαν από χαρά! ( με τον Δήμο Βερύκιο να μιλάει για νέο Ωνάση) ΑΛΛΑ το ποσό αυτό μπορεί να μειωθεί στο μισό ή ακόμα και να εξαφανιστεί ανάλογα με την συμφωνία που έχει γινει υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες...(μελλοντική μεγάλη πτώση της μετοχής,της αγοράς,φόροι κτλ).To ότι μπαίνει μέσα δεν είναι και πολύ αληθές..γνωστό το κόλπο με τις μεγάλες υποχρεώσεις των εταιριών σε "δικές τους" offsore εταιρίες για να μην έχουν μεγάλες φορολογικές υποχρεώσεις..

ταν ήρθε το επίσημο τέλος και την πήρε ο "σωτήρας" δεν μπορούσε να γίνει τίποτε καλύτερο... οι παγκόσμιες συνθήκες ήταν τέτοιες που η κατάσταση δεν ήταν αναστρέψιμη...

Να σου υπενθυμίσω ότι ο "σωτήρας" και πολλοί παρόμοιοι ευθύνονται για την κατάσταση..

ΥΓ1: να σου θυμίσω εφοπλιστής,ιδιοκτήτης παραθαλάσσιου καναλιού αγόρασε σχεδόν τζάμπα στόλο χώρας την δεκαετία του '90! εξαιτίας των λεπτομερειών αυτών.

ΥΓ2: Το μήνυμα απαντάει σε άλλο μήνυμα που ήδη υπάρχει επομένως δεν μπορεί να χαρακτηριστεί offtopic :)

ΥΓ3: Εγω δεν είπα τίποτα για κανέναν Mod

ΥΓ4:Αγαπητέ traveller μόλις γύρισα απο μια βόλτα Αρεοπαγίτου με αυτον τον καιρό και νόμιζα οτι ήμουν σε άλλη εποχη..δεν πρόκειται να με νευριάσεις ! μπορείς βέβαια να προσπαθήσεις :bleh:


Τέλος να θυμίσω στον σύντροφο Traveller ότι η ελεύθερη αγορά βασίζεται στον ανταγωνισμό κι όχι στις μονοπωλιακές πρακτικές.Αν είναι έτσι μπορεί κάποιος απλώς να προτιμήσει τα κρατικά μονοπώλια αντί των ιδιωτικών.Επίσης να μην φανατίζεται με τον νεοφιλελευθερισμό γιατί ώρες-ώρες τον μπερδεύω με τον taver.

..Εγω τον μπερδεύω με τον Σ.Μάνο :p
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Πραγματικά απορώ! 170 ήτανε το deal που τότε όλα τα κανάλια και ιδιαίτερα ο Alpha φώναζαν από χαρά! ( με τον Δήμο Βερύκιο να μιλάει για νέο Ωνάση) ΑΛΛΑ το ποσό αυτό μπορεί να μειωθεί στο μισό ή ακόμα και να εξαφανιστεί ανάλογα με την συμφωνία που έχει γινει υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες...(μελλοντική μεγάλη πτώση της μετοχής,της αγοράς,φόροι κτλ).To ότι μπαίνει μέσα δεν είναι και πολύ αληθές..γνωστό το κόλπο με τις μεγάλες υποχρεώσεις των εταιριών σε "δικές τους" offsore εταιρίες για να μην έχουν μεγάλες φορολογικές υποχρεώσεις..
Ρε μπαγάσα σταμάτα πια να γράφεις ότι σου κατέβει...

Τα 170 που πήρε τότε το κράτος όντως ήταν πραγματικός θρίαμβος για μια εταιρία που ειδικά τους τελευταίους μήνες είχε απαξιωθεί... το ποιοι την απαξίωσαν βέβαια είναι μεγάλη κουβέντα αλλά δυστυχώς εδώ δεν έχει καμιά σχέση...

Στο δια ταύτα επειδή πολλοί έχουν ασθενή μνήμη εδώ μέσα... πριν τα τινάξει η Π.Ο.Α είχαν γίνει 3 άγονοι διαγωνισμοί χωρίς καμιά σοβαρή συμμετοχή, σέρνονταν η απαξίωση της χρόνια με καθυστερήσεις, αεροπλάνα δεν υπήρχαν να βγει το πρόγραμμα και νοικιάζανε ερείπια και έρχεσαι εσύ και μας λες φίδια ότι το κράτος βγήκε ζημιωμένο από την πώληση... εάν πιστεύεις οτι τα 170 που πήρε το κράτος και με την εξασφάλιση μάλιστα των εργαζομένων, κούνα το κεφάλι σου να συνέλθεις... Το θέμα παλλικάρι μου ήταν να μην γίνει ρημάδι η εταιρία, την στιγμή που έγινε ρημάδι και τσάμπα να την δίνανε πάλι κέρδος θα ήταν...
Α και κάνε μου την χάρη μην αρχίσεις να λες παπαριές ότι επίτηδες την απαξίωσαν για να την χαρίσουν γιατί θα μας τρελάνεις... είπαμε το πτώμα δεν πουλιόταν με τίποτε γιατί ήταν πτώμα, ΤΕΛΟΣ...

Τα ρέστα που γράφεις τώρα για πτώση της μετοχής, χάσιμο φόρων και off shore είναι ιστορίες για αγρίους... η εταιρία δεν είναι σε κανένα χρηματιστήριο για να πέσει η τιμή της, το παραδάκι έπεσε κανονικά και φυσικά είτε υπάρχουν είτε όχι off shore το ίδιο κάνει, μια που ειδικά τα πρώτα χρόνια κανένας ήταν δεδομένο ότι δεν θα υπάρχουν κέρδη... αεροπορική εταιρία ξεκίναγε και όχι μαγαζί με κυλότες...

Το μαγαζί λοιπόν δεν περπάτησε αγόρι μου αλλά την στιγμή που έφυγε από το δημόσιο, χεστήκαμε αν το φούνταρε ή όχι ο Βγενό... δεν τα έχουμε μαζί τα φράγκα για να κλαίμε... για την ιστορία... το ποιήμα καλά το πήγαινε ο Βγενό, έκοψε πολλά δρομολόγια, πήρε καινούργια αεροπλάνα, φτηνούς υπαλλήλους αλλά έπεσε στην ρουφιάνα την κρίση και χαντακώθηκε... αλλά όπως είπαμε ιδιωτική εταιρία ήταν, δεν πα να γίνει στάχτη... μόνο τα παιδιά που δουλεύουν εκεί λυπάμαι και κανέναν άλλο...

Να σου υπενθυμίσω ότι ο "σωτήρας" και πολλοί παρόμοιοι ευθύνονται για την κατάσταση..
Α καλά, άστο να πάει στο διάολο... ώστε ο Βγενό και οι όμοιοί του έφεραν μια κρατική εταιρία σε τέτοιο χάλι ε? Γιατί ρε μπαγάσα? γιατί ταξιδεύανε τσάμπα ή γιατί διορίζανε τον μπατζανάκι τους?

Λοιπόν άκου να δεις τι θα κάνεις... τράβα ξανά εκείνη την βολτούλα στην Αρεοπαγίτου να ξελαμπικάρεις και μην μου νευριάζεις γιατί θα σηκώσεις πίεση... Αγοράκι μου αν θες να βρεις ποιος είναι αυτός που φούνταρε την παλιά ΟΑ τράβα μια βόλτα στην Ρηγίλης και στην Χ.Τρικούπη και άσε τις σαχλαμάρες απογευματιάτικα...
 
Last edited by a moderator:

John Doe

Banned
Μηνύματα
10
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο
Η πρώτη προσπάθεια συγχώνευσης νομίζω σταμάτησε λόγω πόρτας απο την ΕΕ και το σκεπτικό της 1ης απόφασης ηταν πως θα δημιουργούταν μονοπώλιο στις πτήσεις εσωτερικού.
Για μενα ήταν ορθη η τοτε αντιμετωπιση της ΕυρΕπιτροπης στο συγκεριμενο ζητημα και ελπιζω κάτι αναλογο να πραξει και τωρα ,μην επιτρέποντας την συγχώνευση.
Τωρα αν θα φαληρίσουν οι 2 εταιρίες ή οχι προσωπικά μου είναι αδιαφορο ή αν κανει τις πτησεις εσωτερικού ελληνική ή όχι εταιρία
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.949
Μέλη
39.484
Νεότερο μέλος
dvasilo_

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom