Το ειχανε προσπαθησει κ την προηγουμενη φορα αλλα δε τους βγηκε...mad4paok said:Συν ότι πάνε να παρουσιάσουν την Cyprus σαν ανταγωνίστρια εταιρεία...αν είναι δυνατόν!
Το ειχανε προσπαθησει κ την προηγουμενη φορα αλλα δε τους βγηκε...mad4paok said:Συν ότι πάνε να παρουσιάσουν την Cyprus σαν ανταγωνίστρια εταιρεία...αν είναι δυνατόν!
Μην λες ανακρίβειες, η Cyprus μπήκε στην Ελληνική αγορά το καλοκαίρι του 2012... άλλες εταιρίες είχαν αναφέρει τότε... επίσης είχαν δώσει slots σε όποιον ήθελε να μπέι και είχαν δεσμευθεί ότι οι τιμές των εισιτηρίων θα έμεναν σταθερές για 2 νομίζω χρόνια...Το ειχανε προσπαθησει κ την προηγουμενη φορα αλλα δε τους βγηκε...
Είναι γνωστό οτι Αερολιμένας Ηρακλείου Νίκος Καζαντζάκης είναι στολίδι μπροστά στο HeathrowΜην λες σαχλαμάρες αγόρι μου... η τιμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση... εξαρτάται από τον τύπο του αεροσκάφους, την πληρότητα, την συχνότητα, το αεροδρόμιο, τον ανταγωνισμό... ρίξε μια ματιά πόσο πουλάει η LH το MUC-FRA και τότε ίσως καταλάβεις τι λέω...
Είπαμε μην ποστάρεις στο συγκεκριμένο θέμα γιατί ενώ θέλεις να το παίξεις πονηρός γραφεις ανοησίες...
Προσφορές μπορεί να βγαίνουν αλλά τι να το κάνεις όταν τότε που θέλεις εσύ να ταξιδέψεις δεν υπάρχουν; Έχω πάει αμέτρητες φορές Κρήτη το λιγότερο που έχω πληρώσει είναι 120 ευρώ..madpaok σου παραθετω τα παρακατω παραδειγματα που βρηκα τυχαια:
http://www.olympicair.com/media/images/weekendair/WAVE84GR.jpg
http://www.olympicair.com/media/images/weekendair/WAVE89_GR.JPG
Θεσσαλονικη-Ηρακλειο-Θεσσαλονικη : 64 ευρω(τελικη τιμη)
Θεσσαλονικη-Μυτιλινη-Θεσσαλονικη: 64 ευρω(τελικη τιμη)
μπορω να σου βρω αμετρητες τετοιες προσφορες...τωρα εσυ αν κοιτας για την επομενη μερα μπορει το θεσσαλονικη-ηρακλειο να το δινει 200 και 300...
Προσφορές μπορεί να βγαίνουν αλλά τι να το κάνεις όταν τότε που θέλεις εσύ να ταξιδέψεις δεν υπάρχουν; Έχω πάει αμέτρητες φορές Κρήτη το λιγότερο που έχω πληρώσει είναι 120 ευρώ..
Σύμφωνοι..απλά δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές τελικά, σωστά;Με αυτοκινητο-διοδια-βενζινες-φαγητο-ακτοπλοικα-ταλαιπωρια κλπ θα ηθελες τουλαχιστον 320
Θα μπορούσες να το έχεις γράψει αυτό από την αρχή και να μην έχουμε τη στιχομυθία που είχαμε..Η διαφορά μας είναι ότι όταν δεν ξέρω κάτι απλά δεν ποστάρω, όταν όμως ξέρω κάτι και το ξέρω καλά όχι μόνο ποστάρω αλλά και επιμένω σε αυτά που γράφω...
Στο θέμα μας... η εξήγηση που έχεις παραείναι απλή... ο συνδιασμός ενός ναύλου είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων όπως σου έγραψα... ασφαλώς και παίζει ρόλο και ο ανταγωνισμός, αλλά όχι μόνο... παίζει ρόλο και η απόσταση... παίζει ρόλο το τι αεροπλάνο πετάει στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο, παίζει ρόλο η πληρότητα και φυσικά η συχνότητα... πάμε λοιπόν στα δύο παραδείγματα που έθεσες... το Λονδίνο το πετάνε μαζί με τα κονέξιον καμιά δεκαριά εταιρίες ενώ το Ηράκλειο στην καλύτερη δύο... αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αλλά επίσης δεν θα αλλάξει ποτέ και η πληρότητα... ο κόσμος που θα πηγαίνει από την Αθήνα στο Λονδίνο θα είναι πάντα περισσότερος από αυτόν που πάει από την SKG στο HER... αυτό σημαίνει μεγαλύτερες πληρότητες και περισσότερη συχνότητα δρομολογίων άρα και περισσότερα κέρδη... με λίγα λόγια αν έχω 3 γεμάτα αεροπλάνα την ημέρα για Λονδίνο, βγάζω περισσότερα από όταν έχω 1 αεροπλάνο μισογεμάτο την ημέρα για Ηράκλειο, έστω κι αν η τιμή του εισιτηρίου για το Ηράκλειο είναι 2 ή 3 φορές μεγαλύτερη...
θεσσαλονίκη ηρακλειο θεσσαλονίκη η ταρίφα πάει καπου στα 80Ε...Σύμφωνοι..απλά δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές τελικά, σωστά;