• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Νέα προσπάθεια συγχώνευσης Olympic Air - Aegean Airlines

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μπα Μέγιστε τώρα πια είναι κουκιά μετρημένα... αν δεν την εγκρίνει απλά η ΟΑ θα βάλει λουκέτο και ο Θόδωρας θα μείνει μόνος με τους Γαλάτες του Βόλου, τα Άστρα και τους Κρητικούς... λεφτά υπάρχουν μόνο στο θολωμένο μυαλό του ΓΑΠ ξέρεις...
 

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Ναι ε? ενδιαφέρον... επειδή είμαι λίγο χαζούλης, ας μου εξηγήσεις εσύ που πιστεύεις ότι τα 200€ είναι αισχροκέρδια, γιατί δεν βγαίνει κανένας άλλος χριστιανός να ανοίξει μια εταιρία να πουλάει 100€ και να κονομίσει... γιατί δεν ανοίγει πτήσεις η Εύκολη και ο Λίγδης... δεν τους κόβω για κορόιδα οπότε το έργο μάλλον είναι ακατάληλο για σοβαρούς παίκτες
και φράγκα δεν υπάρχουν...

Κι επειδή δεν μπορώ να διαβάζω ότι νάναι, με το πετρέλαιο εκεί που είναι και με πελάτες να τους κυνηγάνε με το τουφέκι, 2 μεγάλες εταιρίες δεν υπάρχει περίπτωση να μείνουν στην Ελλάδα... εδώ δεν υπάρχουν σε μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες στην Ελλάδα θα υπάρξουν? Αν εγκριθεί λοιπόν η συγχώνευση εγκρίθηκε, αν όχι η ΟΑ θα αναπαυθεί σε τόπο χλοερό και ο Θόδωρας πάλι μόνος του θα μείνει... τα ρέστα είναι αέρας κοπανιστός...
Όταν πληρώνω 200+ για Ηράκλειο και λιγότερα για εξωτερικό με την ίδια εταιρεία ε ΝΑΙ το θεωρώ κοροϊδία και λέγε εσύ ότι θες...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μπα Μέγιστε τώρα πια είναι κουκιά μετρημένα... αν δεν την εγκρίνει απλά η ΟΑ θα βάλει λουκέτο και ο Θόδωρας θα μείνει μόνος με τους Γαλάτες του Βόλου, τα Άστρα και τους Κρητικούς... λεφτά υπάρχουν μόνο στο θολωμένο μυαλό του ΓΑΠ ξέρεις...
Και κάπου 70 εκ. ευρώ μετρητά διαθέσιμα στο ταμείο της Α3, σύμφωνα με τελευταίους ισολογισμούς, όπως διάβασα κάπου... Τόσα περίπου, βάση του ντηλ, θα τα πάρει η MIG ως αντάλλαγμα (και πράγματι, θα τα πάρει από το ταμείο της Α3, έτσι όπως στήθηκε η συμφωνία). Και θα μείνει μια εταιρία με στεγνό ταμείο, και χωρίς δυνατότητα δανεισμού, να πρέπει να λειτουργήσει μέσα σε περίοδο ύφεσης, και να πρέπει να χρηματοδοτήσει και τη χασούρα της νέας θυγατρικής.... Όχι και τόσο σοφή επιχειρηματική κίνηση, δηλαδή.

Αν η ΟΑ κινδύνευε όντως με άμεση χρεωκοπία, το τίμημα της εξαγοράς δε θα ήταν της τάξης των 70 εκ., αλλά πολύ πολύ χαμηλότερο. Εκτός αν υπήρχε και κάποια ροή χρήματος κάτω από το τραπέζι, αλλά αυτό θα ήταν καραμπινάτη παρανομία και άρα το πρώτο που θα ελεγχθεί από τις ευρωπαϊκές και ελληνικές αρχές.
 

GKCAPO

Member
Μηνύματα
772
Likes
319
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΑΝΑΔΑΣ-Η.Π.Α.
"Θα μου κακοφαίνεται να μείνει η χώρα χωρίς Ελληνική αεροπορική εταιρεία.."


Δεν κατάλαβες καλά...
Όταν λέμε "εταιρεία" εννοούμε φυσικά, ιδιωτική εταιρεία. Οι άλλες που αναφέρεις είναι μούφες (σε μια απ' αυτές εργάστηκα 2 μήνες στις αρχέςτου 1978. Αηδίασα, άφησα μια "λαμπρή καριέρα" κι έφυγα. Άστα δεν με πείθεις).

Όσο για τις Τουρκικές και το 75%...όσο πας ανατολικά το ποσοστό συμμετοχής του κράτους-καθεστώτος, εντελώς συμπτωματικά, αυξάνεται...Φτάνει ακόμη και στο 100%....."συμβαδίζει" με την πολλή ελευθερία της αγοράς....:)
 

SPO

Member
Μηνύματα
163
Likes
56
Το τελευταίο διάστημα η κατάσταση στις δύο εταιρίες ήταν τραγική.Και δε μιλάω για τα οικονομικά τους,δε μπορώ να γνωρίζω ή καλύτερα δεν έχω ασχοληθεί,αλλά μιλάω για την εικόνα που παρουσιάζουν στο επιβατικό κοινό.Αλλάζουν συνεχώς τα προγράμματα πτήσεων, ακυρώνουν δρομολόγια, κάνουν περικοπές,αλλάζουν τα αεροσκάφη που ήταν προγραμματισμένα να δρομολογηθούν.Μια εικόνα απαράδεκτη.Η OA για παράδειγμα μέρες γιορτών έχει αφήσει παραδοσιακούς προορισμούς(βλέπε Χανιά) με μόνο μία πτήση ανά ημέρα(και αυτή με ελικοφόρο),ενώ άλλοι προορισμοί δεν εξυπηρετούνται καθόλου(Γιάννενα,Λήμνος και πάει λέγοντας).Η δε A3 έχει σαφώς μειωμένα δρομολόγια ανά προορισμό με κάτι ώρες τραγικές.Η τελευταία πτήση λόγου χάρη από Ηράκλειο για Αθήνα γίνεται 17:30(όλες τις μέρες εκτός Κυριακής, αν δεν ξαναλλάξει)και από Χανιά για Αθήνα 16:40.Και για άλλους προορισμούς χάλι.
Το μόνο θετικό ότι οι τιμές είναι ικανοποιητικές, κυρίως για τα δρομολόγια που πετούν πάνω από μια εταιρίες.Πολλές προσφορές.Και το HER-SKG θεωρώ ότι είναι ένα από τα ευνοημένα δρομολόγια.Πετούν τρεις εταιρίες με τιμές κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές.Αδίκως ο φίλος γκρινιάζει.Πρόκειται πάντως για ένα από τα μεγαλύτερα σε απόσταση δρομολόγια εσωτερικού στη χώρα, με επαρκή, επαρκέστατη κάλυψη, όπου ακόμα και τα 200 ευρώ για roundtrip δε θεωρώ ότι είναι απαγορευτικά.Οι εναλλακτικές είναι πολύ χειρότερες και χρονοβόρες.
Τι να πω, μια συγχώνευση,εξαγορά ή όπως αλλιώς το λένε, ελπίζω τουλάχιστον να σουλουπώσει την κατάσταση.Θεωρώ ότι όσο υπάρχει το αντίπαλο δέος(λέγε με Cyprus) σοβαρές αλλαγές στις τιμές(προς τα πάνω) δε θα δούμε.Ελπίζω τουλάχιστον...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Αυτό είναι το θέμα σου εσένα; Αν θα ανοίξω εγώ εταιρεία; Και δεν ανοίγεις εσύ να μας γλιτώσεις και από τον κόπο; Αν και μεταξύ μας αν είχα να επιλέξω τον Θόδωρα ή εσένα, δαγκωτό Θόδωρα...Για την ώρα υπάρχουν και εναλλακτικές για να πάω κάπου..Αν σταματήσουν να υπάρχουν θα βρω άλλη, μην αγχώνεσαι και πάθεις και τπτ...
Οκ τα είπες και ξαλάφρωσες... κάτσε τώρα σε μια γωνίτσα να διάβαζεις τι γράφουμε να μαθαίνεις...

Και κάπου 70 εκ. ευρώ μετρητά διαθέσιμα στο ταμείο της Α3, σύμφωνα με τελευταίους ισολογισμούς, όπως διάβασα κάπου... Τόσα περίπου, βάση του ντηλ, θα τα πάρει η MIG ως αντάλλαγμα (και πράγματι, θα τα πάρει από το ταμείο της Α3, έτσι όπως στήθηκε η συμφωνία). Και θα μείνει μια εταιρία με στεγνό ταμείο, και χωρίς δυνατότητα δανεισμού, να πρέπει να λειτουργήσει μέσα σε περίοδο ύφεσης, και να πρέπει να χρηματοδοτήσει και τη χασούρα της νέας θυγατρικής.... Όχι και τόσο σοφή επιχειρηματική κίνηση, δηλαδή.
Μέγιστε τα φράγκα θα τα πάρουν τμηματικά μέχρι τον κόκκινο Μάη... ο Θόδωρας μην ξεχνάς πήρε ένα μπραντ, τα άγονα και ξεμπέρδεψε με την Ελληνική αγορά... οι άλλοι ξεμπέρδεψαν με την αεροπορία γενικότερα... το παιχνίδι στοίχησε στον Βγενό πάνω από 250 μύρια και αν συνέχιζε αυτό το βιολί θα έμπαινε φέτος μέσα άλλα 30... εμένα μια χαρά ντιλ μου φαίνεται...
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Τα slots στο LHR/CDG/JFK τα έχει ακόμα η ΟΑ;
 

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Το τελευταίο διάστημα η κατάσταση στις δύο εταιρίες ήταν τραγική.Και δε μιλάω για τα οικονομικά τους,δε μπορώ να γνωρίζω ή καλύτερα δεν έχω ασχοληθεί,αλλά μιλάω για την εικόνα που παρουσιάζουν στο επιβατικό κοινό.Αλλάζουν συνεχώς τα προγράμματα πτήσεων, ακυρώνουν δρομολόγια, κάνουν περικοπές,αλλάζουν τα αεροσκάφη που ήταν προγραμματισμένα να δρομολογηθούν.Μια εικόνα απαράδεκτη.Η OA για παράδειγμα μέρες γιορτών έχει αφήσει παραδοσιακούς προορισμούς(βλέπε Χανιά) με μόνο μία πτήση ανά ημέρα(και αυτή με ελικοφόρο),ενώ άλλοι προορισμοί δεν εξυπηρετούνται καθόλου(Γιάννενα,Λήμνος και πάει λέγοντας).Η δε A3 έχει σαφώς μειωμένα δρομολόγια ανά προορισμό με κάτι ώρες τραγικές.Η τελευταία πτήση λόγου χάρη από Ηράκλειο για Αθήνα γίνεται 17:30(όλες τις μέρες εκτός Κυριακής, αν δεν ξαναλλάξει)και από Χανιά για Αθήνα 16:40.Και για άλλους προορισμούς χάλι.
Το μόνο θετικό ότι οι τιμές είναι ικανοποιητικές, κυρίως για τα δρομολόγια που πετούν πάνω από μια εταιρίες.Πολλές προσφορές.Και το HER-SKG θεωρώ ότι είναι ένα από τα ευνοημένα δρομολόγια.Πετούν τρεις εταιρίες με τιμές κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές.Αδίκως ο φίλος γκρινιάζει.Πρόκειται πάντως για ένα από τα μεγαλύτερα σε απόσταση δρομολόγια εσωτερικού στη χώρα, με επαρκή, επαρκέστατη κάλυψη, όπου ακόμα και τα 200 ευρώ για roundtrip δε θεωρώ ότι είναι απαγορευτικά.Οι εναλλακτικές είναι πολύ χειρότερες και χρονοβόρες.
Τι να πω, μια συγχώνευση,εξαγορά ή όπως αλλιώς το λένε, ελπίζω τουλάχιστον να σουλουπώσει την κατάσταση.Θεωρώ ότι όσο υπάρχει το αντίπαλο δέος(λέγε με Cyprus) σοβαρές αλλαγές στις τιμές(προς τα πάνω) δε θα δούμε.Ελπίζω τουλάχιστον...
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η Cyprus θεωρείται αντίπαλον δέος...
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.206
Το εισητήριο Αθήνα Χανιά a/r είναι κοντά στα 120 ευρώ καθημερινές και 150 ΣΚ ..ηρεμήστε...

Το γεγονός είναι πως με την σημερινή κρίση 2 μεγάλες Αερ. εταιρείες όπως λέει και ο traveller δεν αντέχει η Ελλάδα ....ακόμα και να μην υπήρχε κρίση πάλι θα ήταν δύσκολα..

Τώρα αν γίνει εξαγορά απο την Aegean και στην ουσία συγχώνευση (δεν πιστεύω να εννοεί κανείς ότι θα υπάρχουν και οι 2 εταιρείες κάτω απο τον ίδιο επιχειρηματία) τότε δημιουργείται στην ουσία μονοπολειακή κατάσταση αφού οι 2 εταιρείες ελέγχουν πάνω απο το 90% των εσωτερικών πτήσεων....

Μπορεί βέβαια αν την αγοράσει τελικά αυτός ο Θόδωρας, να πουλήσει μετα στο εξωτερικό ότι δεν θέλει και να συνεχίζει μόνος, απολύοντας παράλληλα και ένα σωρό κόσμο..

Λέτε να παίζει να ξαναμπεί το δημόσιο μέσα...είναι και αυτές οι πελατειακές σχέσεις των πολιτικών.....αυτό δεν πέθανε ακόμα..

Εδώ θάμαστε να δούμε τι στο καλό θα γίνει τελικά...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
:roll::roll::roll: να υποθέσω είσαι πανευτυχής και το έχεις συνηθίσει να σε πιάνουν κορόιδο ; οκ κανένα πρόβλημα εμένα προσωπικά θα με πείραζε αλλά αυτά είναι ανάλογα τον εγωισμό του ατόμου..
Εύχομαι ολόψυχα να εγκριθεί η συγχώνευση!!

εξάλλου εγώ δεν πληρώνω ούτε θα πληρώσω ποτέ φόρο εδώ.. εσείς τους πληρώνεται μεσα απο ανακεφαλαιοποίησεις,χαράτσια,σκάνδαλα, πετρελαια ..(ολα τα μονοπώλια δηλαδή )όλους τους σύγχρονούς Κωσκοτάδες..και όταν πάτε στο γήπεδο τους χειροκροτάτε και απο πάνω..

Την στιγμή που υπάρχει πλήρης απελευθέρωση δρομολογίων στην Ελλάδα και δεν ανοίγει καμιά καινούργια εταιρία σημαίνει ότι δεν έχει ψωμί η μπίζνα... άμα είχε θα ανοίγανε οι εταιρίες σαν τις αγορές χρυσού η μία πίσω από την άλλη... κοροιδία λοιπόν δεν υπάρχει παρά μόνο στο μυαλό σου... τα 200€ από την SKG στο ΗΕR είναι λογικότατα...κάντε έναν υπολογισμό πόσο κοστίζει να κατέβεις με αυτοκίνητο και πλοίο και κυρίως πόσο χρόνο θέλεις και τα ξαναλέμε... πουθενά δεν υπάρχει στην Ευρώπη κράτος σαν την Ελλάδα με 2 ανταγωνιστικές αεροπορικές εταιρίες... παντού γίνονται συγχωνεύεις γιατί απλά λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν... εξήγησα και το ξαναλέω ότι ουσιαστικά θέμα συγχώνευσης δεν υπάρχει... αν δεν εγκριθεί η συγκεκριμένη συγχώνευση, η ΟΑ απλά θα κλείσει, γιατί κανένα μαγαζί δεν αντέχει να κάνει κάθε χρόνο εκατομμύρια ζημιές...το εύχεσαι ή όχι λοιπόν ο Θόδωρας θα μείνει μόνος του... άσε λοιπόν τις σπαραξικάρδιες δηλώσεις και σκέψου πριν γράψεις...

Και κάτι τελευταίο... τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μας ενδιαφέρει εδώ μέσα αν πληρώνεις φόρους στην Ελλάδα ή όχι... τα κόμπλεξ σου σε παρακαλώ βγάλτα πουθενά αλλού...
 

mad4paok

Member
Μηνύματα
414
Likes
63
Επόμενο Ταξίδι
ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟΥΜΠΑ-ΙΡΑΝ-ΚΑΜΠΟΤΖΗ-ΝΑΜ
Την στιγμή που υπάρχει πλήρης απελευθέρωση δρομολογίων στην Ελλάδα και δεν ανοίγει καμιά καινούργια εταιρία σημαίνει ότι δεν έχει ψωμί η μπίζνα... άμα είχε θα ανοίγανε οι εταιρίες σαν τις αγορές χρυσού η μία πίσω από την άλλη... κοροιδία λοιπόν δεν υπάρχει παρά μόνο στο μυαλό σου... τα 200€ από την SKG στο ΗΕR είναι λογικότατα...κάντε έναν υπολογισμό πόσο κοστίζει να κατέβεις με αυτοκίνητο και πλοίο και κυρίως πόσο χρόνο θέλεις και τα ξαναλέμε...
Επειδή φαίνεται να μην καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε το ξαναλέω..Θεσ/νίκη Ηράκλειο 200+ ευρώ όταν πληρώνεις τόσο για να πας πχ στο Λονδίνο με την ΙΔΙΑ εταιρεία, επαναλαμβάνω. Και μη μου πεις ότι το Λονδίνο είναι πιο κοντά ε; Αν εσύ νομίζεις ότι αυτό είναι λογικό τότε άστο να μιλήσουμε με κανέναν πιο σοβαρό...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.172
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom