• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Wizz Air WizzAir -- Πληροφορίες - Ερωτήσεις

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Έκανα ακύρωση πτήσεων στη wizz και υποτίθεται θα μου γυρνούσαν 90€ στο wizz balance. Έχουν περάσει πάνω από τρεις μέρες και το ποσό στο balance είναι ακόμα 0€. Ποιος ξέρει τι θα ήθελαν να πατήσω κατα τη διάρκεια της ακύρωσης και δεν το πρόσεξα. Έχει συμβεί σε κάποιον; Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Ακύρωση που έκανα πριν μερικές βδομάδες μου επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό σε λίγα λεπτά.
Είχα πληρώσει όμως με το πορτοφόλι τους.
Αν καθυστερήσει και άλλο, και έχεις γραμμή με δωρεά κλήσεις προς την ευρωπαϊκή ένωση, κάλεσε στο νούμερο τους στην πολώνια. +48 32 213 29 16 το είχα κάνει παλιότερα και είναι τοπικός κανονικός αριθμός χωρίς χρέωση. Δεν περίμενα πολύ.
  • Poland
    703 703 803
    Rate per minute4.92 PLN/min
    If your query is related to an existing booking please contact us via the Wizz Air Call Centre Existing bookings' local rate number (+48 32 213 29 16) available in the Contact Us Page.

Εναλλακτικά στείλε μειλ.
 

Xristiangel

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Ο αδελφός μου έκανε κράτηση για 22/9/24 με Wizz air δύο μέρες αποφάσισε με πρόσθεση μια βαλίτσα για την οποία δεν εγινε τελικά η πληρωμή λόγο τεχνικού προβλήματος της κάρτας και τώρα λέει θα ακυρωθεί η κράτηση. Η ρωτηση μου είναι ποια κράτηση θα ακυρωθεί της βαλίτσας ή ολόκληρη η κράτηση του ? Γνωρίζει κάποιος?
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
730
Likes
3.021
Αυτα τα 90€ δεν ειναι ακυρωση φλεξ, ειναι ενα ποσο που σου επιστρεφουν λογικα φοροι αεροδρομιων.
Ειχα πληρωσει με χρεωστικη.
Θα δοκιμασω αυτο το πολωνικο νουμερο, αν με εξυπηρετησουν γιατι απο Ελλαδα λενε να παρεις σε ενα νουμερο με χρεωση.
Στο μειλ δεν εχουν απαντησει.
Διαβασα καπου οτι χρειαζονται καποιες μερες να εμφανιστουν στο balance, λογικα θα εμφανιστουν.
 

georgi d

Member
Μηνύματα
216
Likes
517
Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Εδώ βρήκα νομίζω ένα ενδιαφέρον θέμα για την εταιρεία.
Wizzair.com ακύρωση, επιστροφές.
Ένας στο φόρουμ (158 στις 5 Ιουνίου) είχε γράψει ότι εάν "βασανισεις" λίγο το μποτ θα σε σύνδεση με κάποιον από την εταιρεία.

Επάνω στην δεύτερη ερώτηση (07 Ιουλίου 2024, 23:43) μια κοπέλα ζήτησε από το μποτ το μέιλ και της απάντησε να γράψει στο claim. Αυτή έγραψε και μετά από κάποιες ημέρες της επέστρεψαν τα λεφτά.


Θα δοκιμασω αυτο το πολωνικο νουμερο, αν με εξυπηρετησουν γιατι απο Ελλαδα λενε να παρεις σε ενα νουμερο με χρεωση.
Τώρα το πρόσεξα. Εντάξει τότε δεν υπάρχει πρόβλημα άκρη θα βρείτε.
 
Last edited:

Sof Guru

Member
Μηνύματα
253
Likes
1.504
Επόμενο Ταξίδι
Ντίσελντορφ
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία, Αργεντινή
Έκανα ακύρωση πτήσεων στη wizz και υποτίθεται θα μου γυρνούσαν 90€ στο wizz balance. Έχουν περάσει πάνω από τρεις μέρες και το ποσό στο balance είναι ακόμα 0€. Ποιος ξέρει τι θα ήθελαν να πατήσω κατα τη διάρκεια της ακύρωσης και δεν το πρόσεξα. Έχει συμβεί σε κάποιον; Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Έκανα πρόσφατα επιστροφή χρημάτων όχι credit στη Wizzair. Βέβαια αυτοί ακύρωσαν το δρομολόγιο και μας έδιναν κάποιες επιλογές για το τι θέλουμε να κάνουμε . Σε 5 λεπτά φάνηκαν στο wizz balance και έπειτα αφού πάτησα πίστωση στην κάρτα σε 5 εργάσιμες μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα στην χρεωστική που είχα πληρώσει.
 

piccolo_mondo

Member
Μηνύματα
889
Likes
937
Έκανα ακύρωση πτήσεων στη wizz και υποτίθεται θα μου γυρνούσαν 90€ στο wizz balance. Έχουν περάσει πάνω από τρεις μέρες και το ποσό στο balance είναι ακόμα 0€. Ποιος ξέρει τι θα ήθελαν να πατήσω κατα τη διάρκεια της ακύρωσης και δεν το πρόσεξα. Έχει συμβεί σε κάποιον; Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Εβγαλες ακρη με αυτο; Ακυρωσα εγω μια πτηση με wizz (οχι flex) αλλα επειδη ειναι 4 μηνες πριν την πτηση ελεγε οτι δικαιουμαι refund ενα μερος του συνολικου ποσου. Ωστοσο μετα την ακυρωση (εχουν περασει 48 ωρες) δεν εχει πιστωθει πουθενα το ποσο ως wizz credits. Επισης η πτηση φαινεται ως ακυρωμενη, αλλα οταν παταω see details προκυπτει error.
 

titikos

Member
Μηνύματα
181
Likes
81
Επόμενο Ταξίδι
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Καλησπέρα σε όλους.
Την Κυριακή 8/12 η προγραμματισμένη πτήση της Wizz από Πράγα για Τίρανα είχε καθυστερήση λόγω καθυστερήσεων του αεροπλάνου σε προηγούμενες πτήσεις. Έτσι από 12:40 πέταξε 15:40 σχεδόν.
Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση;;

Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Διαβάζοντας το Μάιλ της καθυστέρησης αποφασίσαμε να πάμε αργότερα στο αεροδρόμιο. Εκεί πληροφορηθηκαμε ότι το check in έκλεισε αφού παρά την καθυστέρηση οι ώρες check in παραμένουν οι αρχικές. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 80€ για την βαλίτσα που έπρεπε να παραδώσω νωρίτερα.
Είναι σωστό αυτό;; Έτσι γίνεται με τις ώρες του check in ??
Ευχαριστώ πολύ
 

Anemos-T

Member
Μηνύματα
53
Likes
345
Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Διαβάζοντας το Μάιλ της καθυστέρησης αποφασίσαμε να πάμε αργότερα στο αεροδρόμιο. Εκεί πληροφορηθηκαμε ότι το check in έκλεισε αφού παρά την καθυστέρηση οι ώρες check in παραμένουν οι αρχικές. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 80€ για την βαλίτσα που έπρεπε να παραδώσω νωρίτερα.
Είναι σωστό αυτό;; Έτσι γίνεται με τις ώρες του check in ??
Ευχαριστώ πολύ
Σχετικά με αυτό, μου έχει τύχει κι εμένα και η δικαιολογία της αεροπορικής ήταν ότι, στο αεροδρόμιο, πληρώνουν για το χώρο του check in για τις συγκεκριμένες προγραμματισμένες ώρες πριν την πτήση.

Μετά κλείνει το check in counter. Αν θέλεις να δώσεις βαλίτσα για check in θα πρέπει να είσαι εκεί την προγραμματισμένη ώρα.

Φυσικά η πτήση μπορεί να έχει καθυστέρηση και να φύγει τελικά πολλές ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα. Έτσι σε υποχρεώνουν να περιμένεις στο αεροδρόμιο για τις ώρες της καθυστέρησης, και όποτε φύγει...

Δεν ξέρω τι σύστημα είναι αυτό και δεν βλέπω να έχει συζητηθεί εδώ, αλλά είναι εκβιαστικό για τους επιβάτες και πρέπει να σταματήσει.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.568
Likes
4.706
Καλησπέρα σε όλους.
Την Κυριακή 8/12 η προγραμματισμένη πτήση της Wizz από Πράγα για Τίρανα είχε καθυστερήση λόγω καθυστερήσεων του αεροπλάνου σε προηγούμενες πτήσεις. Έτσι από 12:40 πέταξε 15:40 σχεδόν.
Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση;;

Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Διαβάζοντας το Μάιλ της καθυστέρησης αποφασίσαμε να πάμε αργότερα στο αεροδρόμιο. Εκεί πληροφορηθηκαμε ότι το check in έκλεισε αφού παρά την καθυστέρηση οι ώρες check in παραμένουν οι αρχικές. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 80€ για την βαλίτσα που έπρεπε να παραδώσω νωρίτερα.
Είναι σωστό αυτό;; Έτσι γίνεται με τις ώρες του check in ??
Ευχαριστώ πολύ
Για την πρώτη ερώτηση, αν είναι πάνω από 3 ώρες δικαιούσαι. Από το "σχεδόν" καταλαβαίνω ότι είναι λιγότερες, οπότε όχι.
Για τη δεύτερη, ναι, ισχύει
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.307
Likes
6.641
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Καλησπέρα σε όλους.
Την Κυριακή 8/12 η προγραμματισμένη πτήση της Wizz από Πράγα για Τίρανα είχε καθυστερήση λόγω καθυστερήσεων του αεροπλάνου σε προηγούμενες πτήσεις. Έτσι από 12:40 πέταξε 15:40 σχεδόν.
Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση;;
Δικαιούσαι αποζημίωση αν η πτήση σου έφτασε στον προορισμό με πάνω από τρεις ώρες καθυστέρηση. Επιβεβαίωσε την ώρα άφιξης και αν είναι πάνω από τρεις ώρες μακριά από την προγραμματισμένη τότε κάνε διαδικασίες αποζημίωσης.

Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής. Διαβάζοντας το Μάιλ της καθυστέρησης αποφασίσαμε να πάμε αργότερα στο αεροδρόμιο. Εκεί πληροφορηθηκαμε ότι το check in έκλεισε αφού παρά την καθυστέρηση οι ώρες check in παραμένουν οι αρχικές. Έτσι αναγκάστηκα να πληρώσω 80€ για την βαλίτσα που έπρεπε να παραδώσω νωρίτερα.
Είναι σωστό αυτό;; Έτσι γίνεται με τις ώρες του check in ??
Ευχαριστώ πολύ
Σε πτήση προς Λονδίνο πήραμε μέιλ από EasyJet ότι η αναχώρηση θα έχει τουλάχιστον δύο ώρες καθυστέρηση. Έτσι πήγαμε αργότερα στο αεροδρόμιο και αρχικά αρνήθηκαν να παραλάβουν τη βαλίτσα μας. Στο τέλος επειδή μαζευτήκαμε τρεις οικογένειες για την ίδια πτήση τις πήρανε χωρίς επιβάρυνση. Πάντως τα check in counters ήταν κανονικά ανοιχτά γιατί εξυπηρετούσαν πολλές πτήσεις της ίδιας εταιρείας.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.650
Αν το σταματησουν και πληρωνουν 3πλο ποσο στον χωρο του τσεκ ιν, θα το μετακυλισουν στο εισιτηριο. Εγω που δεν παραδιδω ποτε βαλιτσα γιατι να χρεωνομαι την ολογωρια οποιου παραδιδει?
Εν πασι περιπτωσει, οποιος εχει παραδοτεα βαλιτσα δεν παει χαλαρα στο gate.
Σχετικά με αυτό, μου έχει τύχει κι εμένα και η δικαιολογία της αεροπορικής ήταν ότι, στο αεροδρόμιο, πληρώνουν για το χώρο του check in για τις συγκεκριμένες προγραμματισμένες ώρες πριν την πτήση.

Μετά κλείνει το check in counter. Αν θέλεις να δώσεις βαλίτσα για check in θα πρέπει να είσαι εκεί την προγραμματισμένη ώρα.

Φυσικά η πτήση μπορεί να έχει καθυστέρηση και να φύγει τελικά πολλές ώρες μετά την προγραμματισμένη ώρα. Έτσι σε υποχρεώνουν να περιμένεις στο αεροδρόμιο για τις ώρες της καθυστέρησης, και όποτε φύγει...

Δεν ξέρω τι σύστημα είναι αυτό και δεν βλέπω να έχει συζητηθεί εδώ, αλλά είναι εκβιαστικό για τους επιβάτες και πρέπει να σταματήσει.
 

titikos

Member
Μηνύματα
181
Likes
81
Επόμενο Ταξίδι
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ
Δικαιούσαι αποζημίωση αν η πτήση σου έφτασε στον προορισμό με πάνω από τρεις ώρες καθυστέρηση. Επιβεβαίωσε την ώρα άφιξης και αν είναι πάνω από τρεις ώρες μακριά από την προγραμματισμένη τότε κάνε διαδικασίες αποζημίωσης.
Πώς επιβεβαιώνει κάποιος την ώρα άφιξης; Κ που κάνεις αίτηση για αποζημίωση;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.747
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom