mourohavlos
Member
- Μηνύματα
- 2.560
- Likes
- 4.688
Και τα δύο από την αεροπορική (τουλάχιστον αρχικά)Πώς επιβεβαιώνει κάποιος την ώρα άφιξης; Κ που κάνεις αίτηση για αποζημίωση;
Και τα δύο από την αεροπορική (τουλάχιστον αρχικά)Πώς επιβεβαιώνει κάποιος την ώρα άφιξης; Κ που κάνεις αίτηση για αποζημίωση;
Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά με ποια διαδικασία;Και τα δύο από την αεροπορική (τουλάχιστον αρχικά)
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24Πώς επιβεβαιώνει κάποιος την ώρα άφιξης; Κ που κάνεις αίτηση για αποζημίωση;
Η συνήθης δικαιολογία είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε επιχειρησιακούς λόγους και αποφεύγουν την αποζημίωση.Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
Για πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας βάζεις τον αριθμό πτήσης και βλέπεις αναμενόμενη και τελική ώρα άφιξης.
Τηλέφωνο ή/και mail - δε θυμάμαι τα κανάλια επικοινωνίας της Wizz.Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά με ποια διαδικασία;
Όχι.Λοιπόν η πτήση έπρεπε να φτάσει 14:40 κ έφτασε 17:13 σύμφωνα με την σελίδα που μου είπατε.
Για πείτε που μπορώ να στείλω αίτημα για αποζημίωση ;
Προκειμένου να τα κονομήσει η Air help το ξεσκονιζει το θέμα.Η συνήθης δικαιολογία είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε επιχειρησιακούς λόγους και αποφεύγουν την αποζημίωση.
Με 5 ώρες καθυστέρηση η Turkish επικαλέστηκε αυτούς τους λόγους και δεν μας έδωσε αποζημίωσηΠροκειμένου να τα κονομήσει η Air help το ξεσκονιζει το θέμα.
Δεν δικαιούσαι τίποτα, είναι μικρότερη από τρεις ώρες η καθυστέρηση.Λοιπόν η πτήση έπρεπε να φτάσει 14:40 κ έφτασε 17:13 σύμφωνα με την σελίδα που μου είπατε.
Για πείτε που μπορώ να στείλω αίτημα για αποζημίωση ;