• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Wizz Air WizzAir -- Πληροφορίες - Ερωτήσεις

tatooine

Member
Μηνύματα
2.046
Likes
8.057
Έκανα ακύρωση πτήσεων στη wizz και υποτίθεται θα μου γυρνούσαν 90€ στο wizz balance. Έχουν περάσει πάνω από τρεις μέρες και το ποσό στο balance είναι ακόμα 0€. Ποιος ξέρει τι θα ήθελαν να πατήσω κατα τη διάρκεια της ακύρωσης και δεν το πρόσεξα. Έχει συμβεί σε κάποιον; Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Ακύρωση που έκανα πριν μερικές βδομάδες μου επέστρεψαν τα χρήματα στον λογαριασμό σε λίγα λεπτά.
Είχα πληρώσει όμως με το πορτοφόλι τους.
Αν καθυστερήσει και άλλο, και έχεις γραμμή με δωρεά κλήσεις προς την ευρωπαϊκή ένωση, κάλεσε στο νούμερο τους στην πολώνια. +48 32 213 29 16 το είχα κάνει παλιότερα και είναι τοπικός κανονικός αριθμός χωρίς χρέωση. Δεν περίμενα πολύ.
  • Poland
    703 703 803
    Rate per minute4.92 PLN/min
    If your query is related to an existing booking please contact us via the Wizz Air Call Centre Existing bookings' local rate number (+48 32 213 29 16) available in the Contact Us Page.

Εναλλακτικά στείλε μειλ.
 

Xristiangel

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Ο αδελφός μου έκανε κράτηση για 22/9/24 με Wizz air δύο μέρες αποφάσισε με πρόσθεση μια βαλίτσα για την οποία δεν εγινε τελικά η πληρωμή λόγο τεχνικού προβλήματος της κάρτας και τώρα λέει θα ακυρωθεί η κράτηση. Η ρωτηση μου είναι ποια κράτηση θα ακυρωθεί της βαλίτσας ή ολόκληρη η κράτηση του ? Γνωρίζει κάποιος?
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.907
Αυτα τα 90€ δεν ειναι ακυρωση φλεξ, ειναι ενα ποσο που σου επιστρεφουν λογικα φοροι αεροδρομιων.
Ειχα πληρωσει με χρεωστικη.
Θα δοκιμασω αυτο το πολωνικο νουμερο, αν με εξυπηρετησουν γιατι απο Ελλαδα λενε να παρεις σε ενα νουμερο με χρεωση.
Στο μειλ δεν εχουν απαντησει.
Διαβασα καπου οτι χρειαζονται καποιες μερες να εμφανιστουν στο balance, λογικα θα εμφανιστουν.
 

georgi d

Member
Μηνύματα
182
Likes
412
Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Εδώ βρήκα νομίζω ένα ενδιαφέρον θέμα για την εταιρεία.
Wizzair.com ακύρωση, επιστροφές.
Ένας στο φόρουμ (158 στις 5 Ιουνίου) είχε γράψει ότι εάν "βασανισεις" λίγο το μποτ θα σε σύνδεση με κάποιον από την εταιρεία.

Επάνω στην δεύτερη ερώτηση (07 Ιουλίου 2024, 23:43) μια κοπέλα ζήτησε από το μποτ το μέιλ και της απάντησε να γράψει στο claim. Αυτή έγραψε και μετά από κάποιες ημέρες της επέστρεψαν τα λεφτά.


Θα δοκιμασω αυτο το πολωνικο νουμερο, αν με εξυπηρετησουν γιατι απο Ελλαδα λενε να παρεις σε ενα νουμερο με χρεωση.
Τώρα το πρόσεξα. Εντάξει τότε δεν υπάρχει πρόβλημα άκρη θα βρείτε.
 
Last edited:

Sof Guru

Member
Μηνύματα
251
Likes
1.455
Επόμενο Ταξίδι
Ντίσελντορφ
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία, Αργεντινή
Έκανα ακύρωση πτήσεων στη wizz και υποτίθεται θα μου γυρνούσαν 90€ στο wizz balance. Έχουν περάσει πάνω από τρεις μέρες και το ποσό στο balance είναι ακόμα 0€. Ποιος ξέρει τι θα ήθελαν να πατήσω κατα τη διάρκεια της ακύρωσης και δεν το πρόσεξα. Έχει συμβεί σε κάποιον; Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Έκανα πρόσφατα επιστροφή χρημάτων όχι credit στη Wizzair. Βέβαια αυτοί ακύρωσαν το δρομολόγιο και μας έδιναν κάποιες επιλογές για το τι θέλουμε να κάνουμε . Σε 5 λεπτά φάνηκαν στο wizz balance και έπειτα αφού πάτησα πίστωση στην κάρτα σε 5 εργάσιμες μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα στην χρεωστική που είχα πληρώσει.
 

piccolo_mondo

Member
Μηνύματα
882
Likes
917
Έκανα ακύρωση πτήσεων στη wizz και υποτίθεται θα μου γυρνούσαν 90€ στο wizz balance. Έχουν περάσει πάνω από τρεις μέρες και το ποσό στο balance είναι ακόμα 0€. Ποιος ξέρει τι θα ήθελαν να πατήσω κατα τη διάρκεια της ακύρωσης και δεν το πρόσεξα. Έχει συμβεί σε κάποιον; Από επικοινωνία μαύρα χάλια, σε μέιλ δεν απαντάνε, το μποτ του τσατ δεν βοηθάει κ το call center είναι πανάκριβο.
Εβγαλες ακρη με αυτο; Ακυρωσα εγω μια πτηση με wizz (οχι flex) αλλα επειδη ειναι 4 μηνες πριν την πτηση ελεγε οτι δικαιουμαι refund ενα μερος του συνολικου ποσου. Ωστοσο μετα την ακυρωση (εχουν περασει 48 ωρες) δεν εχει πιστωθει πουθενα το ποσο ως wizz credits. Επισης η πτηση φαινεται ως ακυρωμενη, αλλα οταν παταω see details προκυπτει error.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.495
Μέλη
39.404
Νεότερο μέλος
eiriniX

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom