jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.227
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Ημέρα 5η, 7 Αυγούστου 2018
Τυφλίδα - Grozny
Χλμ ημέρας 330
Αφού παίρνουμε το πρωινό μας, αναχωρούμε γρήγορα γιατί μας περιμένει μια μεγάλη μέρα και τα δυσκολότερα χρονικά σύνορα (Γεωργία Ρωσίας). Τα χλμ δεν είναι πολλά, αλλά δύσκολα βγαίνουν με τέτοια σύνορα και κάνοντας και τις 2 επισκέψεις που είχαμε προγραμματίσει!
Σήμερα θα ανεβούμε τον διάσημο Georgian Millitary Road !
Ο γεωργιανός στρατιωτικός δρόμος (πηγή Wikipedia) (μήκους 212 χιλιομέτρων) εκτείνεται μεταξύ της Τιφλίδας (Γεωργία) και της Βλαδικαβάζ (Ρωσία) και ακολουθεί την παραδοσιακή διαδρομή που χρησιμοποιούσαν οι εισβολείς και οι έμποροι καθ 'όλη τη διάρκεια των αιώνων. Από το Vladikavkaz, ο δρόμος εκτείνεται προς τα νότια μέχρι την κοιλάδα του Terek πριν περάσει από το Darial Gorge (το οποίο σηματοδοτεί τα σύνορα μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας). Ακολούθως περνάει το Όρος Καζμπέκ και η εκκλησία του Γκεργκετι Τρινίτι, προτού κατευθυνθεί νοτιοδυτικά μέσω της γεωργιανής περιοχής του Κέβι στο Pass Jvari, όπου φθάνει το μέγιστο υψόμετρο 2.379 μέτρα (42.5042 ° Ν 44.4538 ° E).
Λίγο μετά το πέρασμα ο δρόμος περνάει από το Μνημείο Φιλίας Ρωσίας-Γεωργίας, ένα μεγάλο μνημείο σκυροδέματος χτισμένο το 1983 για να τιμήσει τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και την διακοσαετία της Συνθήκης του Γεωργίου. Ο δρόμος στρίβει στη συνέχεια προς τα νότια-ανατολικά, ακολουθώντας τον ποταμό Tetri Aragvi μέσω του Mtiuleti μέχρι την πόλη Pasanauri, προτού κατευθυνθείτε νότια. Στη συνέχεια περνά κάτω από τα τείχη του μεσαιωνικού φρουρίου του Ανάνουρι πριν κόψει την ευρεία πλημμυρίδα του Τετρά Αραβίκου σε σημείο ακριβώς βόρεια της ιστορικής πρωτεύουσας της Γεωργίας, Mtskheta, όπου θα συγχωνευθεί στην κύρια οδό Ανατολής-Δύσης της Γεωργίας (E60), συνεχίζει τεχνικά κατά μήκος της δεξιάς όχθης του ποταμού Kura (Mtkvari) προτού φτάσει στην κοντινή Τιφλίδα.
Η έκδοση του 1914 της Ρωσίας του Baedeker περιγράφει τον Γεωργιανό Στρατιωτικό Δρόμο ως έναν από τους ομορφότερους ορεινούς δρόμους στον κόσμο. Οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει αυτή τη διαδρομή από την αρχαιότητα - τόσο ο Στράβωνας (στην Γεωγραφική του) όσο και ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος το αναφέρουν. Τα ρωσικά στρατεύματα το ταξίδεψαν για πρώτη φορά το 1769. Ο Παύλος Ποτέμκιν έστειλε 800 άντρες για να βελτιώσει το δρόμο, έτσι ώστε μέχρι τον Οκτώβριο του 1783 ήταν σε θέση να οδηγήσει στην Τιφλίδα με μια μεταφορά που είχε τραβήξει οκτώ άλογα. Ο γεωργιανός στρατιωτικός δρόμος με τη σημερινή του μορφή ξεκίνησε από το ρωσικό στρατό το 1799, αφού οι Γεωργιανοί είχαν απογοητεύσει αιώνες περσικής κυριαρχίας και έγιναν ρωσικό προτεκτοράτο σύμφωνα με τη Συνθήκη του Γκεοργκίεβσκ του 1783. Ο ρωσικός έλεγχος της Γεωργιανής Στρατιωτικής Οδού στο κέντρο του Καύκασου διεύρυνε τον Καυκάσιο πόλεμο (1817-1864) στον Ρωσο-Καυκασιανό πόλεμο (1763-1864) στα δυτικά, και τον πόλεμο Murid στα ανατολικά. Μετά την επίσημη προσάρτηση του Βασιλείου της Γεωργίας το 1801 από τη ρωσική αυτοκρατορία, ο Τσάρος Αλέξανδρος Ι διέταξε τον στρατηγό Aleksey Petrovich Yermolov, τον αρχηγό των ρωσικών δυνάμεων στον Καύκασο, να βελτιώσει την επιφάνεια του δρόμου για να διευκολύνει την κυκλοφορία των στρατευμάτων και τις επικοινωνίες. Όταν ο Yermolov ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των εργασίων το 1817, ο αυτοκινητόδρομος προαναγγέλθηκε ως το "ρωσικό Simplon". Ωστόσο, οι εργασίες συνεχίστηκαν μέχρι το 1863. Στο στάδιο αυτό, το κόστος είχε φτάσει τα £ 4,000,000 (ένα εκπληκτικό ποσό στη δεκαετία του 1860), σύμφωνα με τον Bryce το 1876 το έργο ήταν υψηλής ποιότητας με δύο ή τρεις λωρίδες και «σιδερένιες γέφυρες πάνω από τους χείμαρρους ", κάτι που το θεωρούσε εκπληκτικό επίτευγμα, δεδομένου ότι στη Ρωσία, αυτή τη στιγμή, οι αξιοπρεπείς δρόμοι ήταν σχεδόν ανύπαρκτοι.
Ο γεωργιανός στρατιωτικός δρόμος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της Υπερκαυκασίας και στον Ρωσο-Κυκασιανό πόλεμο. Η σημασία του Γεωργιανού Στρατιωτικού Δρόμου ως διαμετακομιστικής διαδρομής έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των καθυστερήσεων στη διέλευση των συνόρων μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας, φυσικών καταστροφών, όπως οι κατολισθήσεις, και η άμεσα οδήγησε στο το κλείσιμο της διέλευσης των συνόρων από τη Ρωσία το 2006. Ωστόσο, από το 2013, όταν η Ρωσία τελικά συμφώνησε να ανοίξει εκ νέου την πλευρά των συνόρων λόγω των αρμενικών απαιτήσεων, ο δρόμος έγινε και πάλι σημαντική μεταφορική αρτηρία, κυρίως για φορτηγά ρυμουλκούμενα που συνδέει την Αρμενία και τη Ρωσία. Εντούτοις, εξακολουθούν να υφίστανται (και παραμένουν) διάφοροι περιορισμοί, ιδίως για τους Γεωργιανούς πολίτες, αλλά μέχρι το 2013 ένας εκπρόσωπος της ρωσικής πλευράς των συνόρων θα μπορούσε να πει στο πρακτορείο ειδήσεων Interfax ότι περίπου 3 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν περάσει από τους Kazbegi-Verkhni Lars τελωνειακό σημείο ελέγχου. Επί του παρόντος (2015), το γεωργιανό άκρο του δρόμου είναι συχνά φραγμένο με φορτηγά, προφανώς λόγω του χρόνου που απαιτείται για την είσοδο των οχημάτων στη Γεωργία προς τη Ρωσία.
Ο δρόμος αρχικά σε πολλά σημεία κακός με πολλές τρούπες!
Στη συνέχεια φτιάχνει κάπως, περνώντας από όμορφες τεχνητές λίμνες (Bulachauri Reservoir,Zhinvali Reservoir)
Μικρή στάση για φώτο στο Κάστρο Ανανούρι
Το Ananuri είναι ένα κάστρο στον ποταμό Aragvi της Γεωργίας, περίπου 72 χιλιόμετρα από την Τιφλίδα. Το Ananuri ήταν έδρα του eristavis (Δούκα) του Aragvi, μια φεουδαρχική δυναστεία που κυβέρνησε την περιοχή από τον 13ο αιώνα. Το κάστρο ήταν το σκηνικό πολλών μαχών. Το φρούριο παρέμεινε σε λειτουργία μέχρι τις αρχές του 19ου αιώνα. Απ το 2007, το συγκρότημα βρίσκεται στον προσωρινό κατάλογο για να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα της παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO
Σε αρκετά σημεία της διαδρομής τρελές ουρές από νταλίκες, που προφανώς περιμένουν για να περάσουν αργότερα τα σύνορα. Σταθμεύουν στα διάφορα πλατύτερα σημεία που υπάρχουν στον δρόμο, μέχρι να φτάσουν στα σύνορα
ποταμός Aragvi
Τα υπέροχα τοπία μας έκαναν να σταματάμε κάθε τόσο για φώτο!
Καταπληκτικός millitary road! Στρίψαμε με την ψυχή μας!
Ξανά στάση για φώτο (κλασικά )
Η λεγόμενη Κοιλάδα του θανάτου (Devil's Valley)
Τυφλίδα - Grozny
Χλμ ημέρας 330
Αφού παίρνουμε το πρωινό μας, αναχωρούμε γρήγορα γιατί μας περιμένει μια μεγάλη μέρα και τα δυσκολότερα χρονικά σύνορα (Γεωργία Ρωσίας). Τα χλμ δεν είναι πολλά, αλλά δύσκολα βγαίνουν με τέτοια σύνορα και κάνοντας και τις 2 επισκέψεις που είχαμε προγραμματίσει!
Σήμερα θα ανεβούμε τον διάσημο Georgian Millitary Road !
Ο γεωργιανός στρατιωτικός δρόμος (πηγή Wikipedia) (μήκους 212 χιλιομέτρων) εκτείνεται μεταξύ της Τιφλίδας (Γεωργία) και της Βλαδικαβάζ (Ρωσία) και ακολουθεί την παραδοσιακή διαδρομή που χρησιμοποιούσαν οι εισβολείς και οι έμποροι καθ 'όλη τη διάρκεια των αιώνων. Από το Vladikavkaz, ο δρόμος εκτείνεται προς τα νότια μέχρι την κοιλάδα του Terek πριν περάσει από το Darial Gorge (το οποίο σηματοδοτεί τα σύνορα μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας). Ακολούθως περνάει το Όρος Καζμπέκ και η εκκλησία του Γκεργκετι Τρινίτι, προτού κατευθυνθεί νοτιοδυτικά μέσω της γεωργιανής περιοχής του Κέβι στο Pass Jvari, όπου φθάνει το μέγιστο υψόμετρο 2.379 μέτρα (42.5042 ° Ν 44.4538 ° E).
Λίγο μετά το πέρασμα ο δρόμος περνάει από το Μνημείο Φιλίας Ρωσίας-Γεωργίας, ένα μεγάλο μνημείο σκυροδέματος χτισμένο το 1983 για να τιμήσει τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και την διακοσαετία της Συνθήκης του Γεωργίου. Ο δρόμος στρίβει στη συνέχεια προς τα νότια-ανατολικά, ακολουθώντας τον ποταμό Tetri Aragvi μέσω του Mtiuleti μέχρι την πόλη Pasanauri, προτού κατευθυνθείτε νότια. Στη συνέχεια περνά κάτω από τα τείχη του μεσαιωνικού φρουρίου του Ανάνουρι πριν κόψει την ευρεία πλημμυρίδα του Τετρά Αραβίκου σε σημείο ακριβώς βόρεια της ιστορικής πρωτεύουσας της Γεωργίας, Mtskheta, όπου θα συγχωνευθεί στην κύρια οδό Ανατολής-Δύσης της Γεωργίας (E60), συνεχίζει τεχνικά κατά μήκος της δεξιάς όχθης του ποταμού Kura (Mtkvari) προτού φτάσει στην κοντινή Τιφλίδα.
Η έκδοση του 1914 της Ρωσίας του Baedeker περιγράφει τον Γεωργιανό Στρατιωτικό Δρόμο ως έναν από τους ομορφότερους ορεινούς δρόμους στον κόσμο. Οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει αυτή τη διαδρομή από την αρχαιότητα - τόσο ο Στράβωνας (στην Γεωγραφική του) όσο και ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος το αναφέρουν. Τα ρωσικά στρατεύματα το ταξίδεψαν για πρώτη φορά το 1769. Ο Παύλος Ποτέμκιν έστειλε 800 άντρες για να βελτιώσει το δρόμο, έτσι ώστε μέχρι τον Οκτώβριο του 1783 ήταν σε θέση να οδηγήσει στην Τιφλίδα με μια μεταφορά που είχε τραβήξει οκτώ άλογα. Ο γεωργιανός στρατιωτικός δρόμος με τη σημερινή του μορφή ξεκίνησε από το ρωσικό στρατό το 1799, αφού οι Γεωργιανοί είχαν απογοητεύσει αιώνες περσικής κυριαρχίας και έγιναν ρωσικό προτεκτοράτο σύμφωνα με τη Συνθήκη του Γκεοργκίεβσκ του 1783. Ο ρωσικός έλεγχος της Γεωργιανής Στρατιωτικής Οδού στο κέντρο του Καύκασου διεύρυνε τον Καυκάσιο πόλεμο (1817-1864) στον Ρωσο-Καυκασιανό πόλεμο (1763-1864) στα δυτικά, και τον πόλεμο Murid στα ανατολικά. Μετά την επίσημη προσάρτηση του Βασιλείου της Γεωργίας το 1801 από τη ρωσική αυτοκρατορία, ο Τσάρος Αλέξανδρος Ι διέταξε τον στρατηγό Aleksey Petrovich Yermolov, τον αρχηγό των ρωσικών δυνάμεων στον Καύκασο, να βελτιώσει την επιφάνεια του δρόμου για να διευκολύνει την κυκλοφορία των στρατευμάτων και τις επικοινωνίες. Όταν ο Yermolov ανακοίνωσε την ολοκλήρωση των εργασίων το 1817, ο αυτοκινητόδρομος προαναγγέλθηκε ως το "ρωσικό Simplon". Ωστόσο, οι εργασίες συνεχίστηκαν μέχρι το 1863. Στο στάδιο αυτό, το κόστος είχε φτάσει τα £ 4,000,000 (ένα εκπληκτικό ποσό στη δεκαετία του 1860), σύμφωνα με τον Bryce το 1876 το έργο ήταν υψηλής ποιότητας με δύο ή τρεις λωρίδες και «σιδερένιες γέφυρες πάνω από τους χείμαρρους ", κάτι που το θεωρούσε εκπληκτικό επίτευγμα, δεδομένου ότι στη Ρωσία, αυτή τη στιγμή, οι αξιοπρεπείς δρόμοι ήταν σχεδόν ανύπαρκτοι.
Ο γεωργιανός στρατιωτικός δρόμος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της Υπερκαυκασίας και στον Ρωσο-Κυκασιανό πόλεμο. Η σημασία του Γεωργιανού Στρατιωτικού Δρόμου ως διαμετακομιστικής διαδρομής έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των καθυστερήσεων στη διέλευση των συνόρων μεταξύ Ρωσίας και Γεωργίας, φυσικών καταστροφών, όπως οι κατολισθήσεις, και η άμεσα οδήγησε στο το κλείσιμο της διέλευσης των συνόρων από τη Ρωσία το 2006. Ωστόσο, από το 2013, όταν η Ρωσία τελικά συμφώνησε να ανοίξει εκ νέου την πλευρά των συνόρων λόγω των αρμενικών απαιτήσεων, ο δρόμος έγινε και πάλι σημαντική μεταφορική αρτηρία, κυρίως για φορτηγά ρυμουλκούμενα που συνδέει την Αρμενία και τη Ρωσία. Εντούτοις, εξακολουθούν να υφίστανται (και παραμένουν) διάφοροι περιορισμοί, ιδίως για τους Γεωργιανούς πολίτες, αλλά μέχρι το 2013 ένας εκπρόσωπος της ρωσικής πλευράς των συνόρων θα μπορούσε να πει στο πρακτορείο ειδήσεων Interfax ότι περίπου 3 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν περάσει από τους Kazbegi-Verkhni Lars τελωνειακό σημείο ελέγχου. Επί του παρόντος (2015), το γεωργιανό άκρο του δρόμου είναι συχνά φραγμένο με φορτηγά, προφανώς λόγω του χρόνου που απαιτείται για την είσοδο των οχημάτων στη Γεωργία προς τη Ρωσία.
Ο δρόμος αρχικά σε πολλά σημεία κακός με πολλές τρούπες!
Στη συνέχεια φτιάχνει κάπως, περνώντας από όμορφες τεχνητές λίμνες (Bulachauri Reservoir,Zhinvali Reservoir)
Μικρή στάση για φώτο στο Κάστρο Ανανούρι
Το Ananuri είναι ένα κάστρο στον ποταμό Aragvi της Γεωργίας, περίπου 72 χιλιόμετρα από την Τιφλίδα. Το Ananuri ήταν έδρα του eristavis (Δούκα) του Aragvi, μια φεουδαρχική δυναστεία που κυβέρνησε την περιοχή από τον 13ο αιώνα. Το κάστρο ήταν το σκηνικό πολλών μαχών. Το φρούριο παρέμεινε σε λειτουργία μέχρι τις αρχές του 19ου αιώνα. Απ το 2007, το συγκρότημα βρίσκεται στον προσωρινό κατάλογο για να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα της παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO
Σε αρκετά σημεία της διαδρομής τρελές ουρές από νταλίκες, που προφανώς περιμένουν για να περάσουν αργότερα τα σύνορα. Σταθμεύουν στα διάφορα πλατύτερα σημεία που υπάρχουν στον δρόμο, μέχρι να φτάσουν στα σύνορα
ποταμός Aragvi
Τα υπέροχα τοπία μας έκαναν να σταματάμε κάθε τόσο για φώτο!
Καταπληκτικός millitary road! Στρίψαμε με την ψυχή μας!
Ξανά στάση για φώτο (κλασικά )
Η λεγόμενη Κοιλάδα του θανάτου (Devil's Valley)
Last edited by a moderator: