jmar
Member
- Μηνύματα
- 333
- Likes
- 5.228
- Επόμενο Ταξίδι
- Overlanding Africa
- Ταξίδι-Όνειρο
- World
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Δρομολόγιο
- Πριν το ταξίδι
- Τα Παμίρ!
- Πληροφορίες
- Προετοιμασία Μηχανών
- Προετοιμασία Οδηγών
- Στο Καράβι
- Στην Αθήνα
- (Day 1) Cesme - Manisa
- Cesme - Manisa II
- Manisa
- (Day 2) Manisa - Amasya
- Amasya
- Amasya II
- Amasya III
- (Day 3) Amasya - Παναγία Σουμελά - Uzungol
- Παναγία Σουμελά - Uzungol II
- Παναγία Σουμελά
- Λίμνη Uzungol
- Λίμνη Uzungol ΙΙ
- (Day 4) Uzungol - Τιφλίδα
- Uzungol - Τιφλίδα II
- Τιφλίδα
- Τιφλίδα II
- (Day 5) Τιφλίδα - Grozny
- Τιφλίδα - Grozny II
- Τιφλίδα - Grozny III
- Εκκλησία Gergeti Trinity
- Τιφλίδα - Grozny IV
- Grozny
- (Day 6) Grozny - Αστραχάν
- Grozny - Αστραχάν ΙΙ
- Astrakhan
- Astrakhan ΙΙ
- (Day 7) Αστραχάν - Ατιράου
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙ
- Αστραχάν - Ατιράου ΙΙΙ
- Atyrau
- (Day 8) Atyrau - Beyneu
- Atyrau - Beyneu II
- Beyneu
- (Day 9) Beyneu - Muynak
- Beyneu - Muynak II
- Λίμνη Αράλη
- Λίμνη Αράλη ΙΙ
- (Day 10) Muynak - Χίβα
- Χίβα
- Χίβα II
- Χίβα III
- Χίβα IV
- (Day 11) Χίβα - Μπουχάρα
- Μπουχάρα
- Μπουχάρα ΙΙ
- Μπουχάρα ΙΙΙ
- (Day 12) Μπουχάρα - Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη
- Σαμαρκάνδη ΙΙ
- (Day 13) Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε II
- Σαμαρκάνδη - Ντουσάνμπε III
- (Day 14) Dushanbe - Khalaikum
- Dushanbe - Khalaikum II
- Dushanbe - Khalaikum III
- Dushanbe - Khalaikum IV
- Dushanbe - Khalaikum V
- (Day 15) Khalaikum - Khorog
- Khalaikum - Khorog II
- Khalaikum - Khorog III
- Khorog
- (Day 16) Khorog - Bibi Fatima springs
- Khorog - Bibi Fatima II
- Khorog - Bibi Fatima III
- Bibi Fatima Springs
- (Day 17) Bibi Fatima - Murghab
- Kharghush Pass
- Kharghush Pass ΙΙ
- Λίμνη Yashikul
- Λίμνη Yashikul ΙΙ
- Murghab
- (Day 18) Murghab - Sary Tash
- Murghab - Sary Tash II
- Λίμνη KaraKul
- Kyzylart Pass
- Sary-Tash
- (Day 19) Sary Tash - Kazarman
- Sary Tash - Kazarman II
- Pereval Kaldama Pass
- Kazarman
- (Day 20) Kazarman - Song Kul
- Ak-Tal Pass
- Moldo Asuu Pass
- Λίμνη Song Kul
- Λίμνη Song Kul II
- Λίμνη Song Kul III
- (Day 21) Song Kul - Bishkek
- Song Kul - Bishkek II
- Too Ashuu Pass
- Bishkek
- Bishkek II
- (Day 22) Bishkek - Issyk Kul
- Issyk Kul
- (Day 23) Issyk Kul - Almaty
- Sharyn Canyon
- Almaty
- Almaty II
- (Day 24) Almaty - Balkash
- Balkash
- (Day 25) Balkash - Astana
- Astana
- Astana II
- Astana III
- (Day 26) Astana - Kostanay
- (Day 27) Kostanay - Ufa
- Ufa
- Ufa II
- Ufa III
- (Day 28) Ufa - Nizhny Novgorod
- Νίζνι Νόβγκοροντ
- Νίζνι Νόβγκοροντ II
- (Day 29) Nizhny - Moscow
- Moscow
- Moscow II
- Moscow III
- Moscow IV
- (Day 30) Moscow Sightseeing
- Moscow V
- Moscow VI
- Moscow VII
- Moscow VIII
- (Day 31) Moscow - St. Petersburg
- Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη ΙΙ
- (Day 32) Αγία Πετρούπολη
- Αγία Πετρούπολη III
- Αγία Πετρούπολη IV
- (Day 33) Saint Petersburg - Kaluga
- (Day 34) Kaluga - Kiev
- Κίεβο
- Κίεβο ΙΙ
- Κίεβο ΙΙΙ
- (Day 35) Chernobyl
- Chernobyl II
- Pripyat
- Pripyat II
- (Day 36) Kiev - Cotârgași
- Προς Cotârgași
- Cotârgași
- (Day 37) Cotârgași - Novaci
- Φαράγγι Bicaz
- Προς Medias
- Transalpina
- Transalpina II
- Transalpina III
- Rânca
- (Day 38) Novaci - Θεσσαλονίκη
- Επίλογος
Σιγά σιγά φτάσαμε και στην πλευρά του Κιργιστάν. Εκεί τελικά συναντήσαμε το αυτοκίνητο που δεν του είχαν βιδώσει καλά το μπουζί! Βγάλαμε την εργαλειοθήκη που κρατούσαμε και τους βοηθήσαμε...όντως το μπουζί ήταν στον αέρα και το αμάξι πήγαινε με 3 κυλίνδρους!
Οι συνοριακοί μας κράτησαν στην εξωτερική μπάρα για αρκετή ώρα και δεν μας άφησαν να πάμε στα κιόσκια, το εκμεταλλευτήκαμε κι εμείς και τελειώσαμε με την επισκευή . Τα παιδιά είχαν στην οροφή του αυτοκινήτου πιασμένο ένα κρανίο από τα πρόβατα με τα μεγάλα κέρατα (σαν αυτά που είχαμε συναντήσει κι εμείς κάποια στιγμή). Όταν το είδαν οι συνοριακοί του το κατάσχεσαν καθώς του είπαν οτι απαγορεύεται να πάρεις οτιδήποτε από την φύση εκεί. Οι συγκεκριμένοι είχαν και εκπαιδευμένο σκύλο (η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά βλέπαμε). Γενικά ήταν πιο τυπικοί, σοβαροί και μας έλεγξαν και τα πράγματα.
Στα σύνορα στο κιόσκι συναντήσαμε και το πρώτο GS LC του ταξιδιού (στα βουνά, γιατί αργότερα είδα κι άλλα στην Ρωσία).
Ο συγκεκριμένος συνοριακός σταθμός ήταν αρκετά μεγαλούτσικος για την περιοχή, αφού όταν μπήκαμε στα γραφεία μας έβαλαν να βγάλουμε τις μποτες μας για να περάσουμε μέσα! Κάτσαμε ένας ένας στο γραφείο του αξιωματικού και συμπληρώσαμε διάφορα έντυπα τα οποία πέρασε και στον υπολογιστή. Στη συνέχεια πληρώσαμε το πράσινο τέλος (περίπου 7 δολάρια) και μπήκαμε επιτέλους στο Κιργιστάν !
Το τοπίο αμέσως άλλαξε και έγινε αρκετά πράσινο, με πελώριες εκτάσεις από λιβάδια!
Hi five με σπαθιά?? μπα σαν μαγκούρα ήταν
Κιργιστάν, η χώρα των πολλών άγριων ελεύθερων αλόγων
Το Κιργιστάν κατά την είσοδο, μας μάγεψε με την ομορφιά του!
Lenin Peak ή η κορυφή Ibn Sina (Avicenna) ανέρχεται σε 7.134 μέτρα στο Gorno-Badakhshan (GBAO) στα σύνορα του Τατζικιστάν και της Κιργιζίας και είναι το δεύτερο υψηλότερο σημείο των δύο χωρών. Θεωρείται μία από τις πιο απότομες και τραχιές κορυφές των 7000 μέτρων στον κόσμο για να αναρριχηθεί κάποιος και έχει μακράν τις υψηλότερες ανυψώσεις οποιουδήποτε κορυφής ύψους άνω των 7000 μ. πάνω στη Γη.
Το Λένιν Σίτι είναι το ψηλότερο βουνό στην περιοχή Trans-Alay της Κεντρικής Ασίας και στα βουνά Pamir στο Τατζικιστάν, το ξεπερνάει μόνο το Ismoil Somoni Peak (7.495 μ.). Θεωρήθηκε ότι ήταν το υψηλότερο σημείο στα Pamir στο Τατζικιστάν μέχρι το 1933, όταν ο Ismoil Somoni Peak (γνωστός ως Peak Stalin εκείνη τη στιγμή) αναρριχήθηκε και βρέθηκε να είναι πάνω από 300 μέτρα υψηλότερα. Δύο βουνά στο Pamir, στην Κίνα, το Kongur Tagh (7.649 μ.) Και το Muztagh Ata (7.546 μ.), είναι τα υψηλότερα από τις κορυφές του Τατζίκ.
Το καλύτερο ''κάδρο'' του ταξιδιού! (Τυχερέ Κώστα! )
Και μια μοναδική φώτο απ τον Κώστα!
Με τα πολλά φτάσαμε στο Sary-Tash όπου και θα διανυκτερεύαμε
Το Sary-Tash είναι ένα χωριό και μεγάλο σταυροδρόμια στην κοιλάδα Alay της περιφέρειας Osh της Κιργιζίας. Ο πληθυσμός του ήταν 1.427 το 2009. Οι κοντινές πόλεις και χωριά στα βόρεια περιλαμβάνουν το Ak-Bosogo (8 χλμ) και το Chagyr (15 χλμ). Αυτό το απομακρυσμένο χωριό έχει μόνο μερικά καταστήματα-καφετέριες, ένα βενζινάδικο και μερικούς ξενώνες , είναι ένας σημαντικός οδικός κόμβος που συνδέει την Κίνα, το Κιργιζιστάν και το Τατζικιστάν.
Το όνομά του χωριού σημαίνει "κίτρινη πέτρα".Στα βόρεια, ο M41 περνάει απ το Pass Taldyk στο Gulcha και την Osh στην κοιλάδα της Ferghana. Στα νότια, μετά την έξοδο από την κοιλάδα του Alay, ο M41 ανεβαίνει στο 4280 μ. .50 μίλια ανατολικά στον A371 είναι το πέρασμα του Irkeshtam στο Kashgar, επαρχία Xinjiang της Κίνας. Στα δυτικά, ο A372 οδηγεί στην κοιλάδα του Alay.
Συναντήσαμε 2 R 80G/S...ο γενάρχης της σειράς...
Με άξονα χωρίς paralever που πλέει στο λάδι, θηριώδες ταμπούρο πίσω διπλού εμβόλου,
ανάρτηση με 24εκ clearance, μονό δίσκο μπροστά, και fairing-ντεπόζιτο touratech 35lt.
Επίσης το καναρινί είναι πιο νέο από το κίτρινο (μαύρα τετράγωνα καπάκια κεφαλών).
Δεν ήταν δύσκολο που θα επιλέξουμε να κοιμηθούμε! Ενώ είχε κρεβάτια μέσα στον ξενώνα, επιλέξαμε να κοιμηθούμε στο εξωτερικό yurt μόνοι μας!
H Θέα απ τον ξενώνα προς τα χιονισμένα βουνά ήταν καταπληκτική!
Ο Ξενώνας που διανυκτερεύσαμε ήταν ο καλύτερος σε όλο το ταξίδι! Πεντακάθαρος,ν ενώ και η γυναίκα που το είχε ήταν απλά απίστευτη! Hostel Muras, Sary Tash, Κιργιστάν (15 δολάρια με πρωινό και βραδινό) Ήταν γεμάτος ταξιδιώτες και κάποια στιγμή όταν βράδιασε, ήρθε ένα ζευγάρι, τότε τους έδωσε το δωμάτιο της κι αυτή κοιμήθηκε στην τραπεζαρία! Αφού κάτσαμε τα είπαμε με τους 2 Γερμανους με τα R80 οι οποίοι ήταν και οι δύο συνταξιούχοι πλέον.
Κάποια στιγμή ένιωσα τα μάτια μου να με καίνε, ωχ λέω ένδειξη πυρετού είναι αυτή! Μου φέρνει ένα ηλεκτρονικό θερμόμετρο μια άλλη συνταξιδιώτισσα το οποίο βάζοντάς το δείχνει 38.8! Ώπα λέω την κάτσαμε! Μιλάω με τον καλό μου φίλο Παύλο @Paulos.gs που ήταν φαρμακοποιός ο οποίος με καθησύχασε λέγοντας μου ότι είναι πτώση του ανοσοποιητικου . Απ την όλη ταλαιπωρία που είχαμε τραβήξει όλες αυτές τις μέρες, τα τόσα χιλιόμετρα αλλά και απ τις κοιλιακές διαταραχές που είχα από χτες συνέβει αυτό! Μου λέει ''κουμπωσε'' ένα δυνατό παυσίπονο και αύριο θα είσαι περδίκι! Όντως αυτό κι έγινε! Μας έβαλε η οικοδέσποινα στο yurt ένα καλοριφεράκι λαδιού, αλλά και ένα θερμαινόμενο υπόστρωμα στο κρεβάτι μου! Κι όλα αυτά χωρίς να τα ζητήσω!
Πραγματικά η φιλοξενία των ανθρώπων αυτών δεν υπάρχει! Χωρίς κανένα όφελος σου δίνουν και την ψυχή τους...ένοιωθα τόσο ευγνώμων γι αυτό.
Μ αυτά και μ αυτά, σιγά σιγά η ώρα πέρασε κι αποσυρθήκαμε στο ζεστό μας yurt. Η κοιλιά μου ευτυχώς ήταν ήδη αρκετά καλύτερα από χτες. Το βράδυ ο πυρετός έπεσε αμέσως με το postan που πήρα κι έτσι κοιμήθηκα σαν πουλάκι...
ΤΕΛΟΣ 18ης ΗΜΕΡΑΣ
Οι συνοριακοί μας κράτησαν στην εξωτερική μπάρα για αρκετή ώρα και δεν μας άφησαν να πάμε στα κιόσκια, το εκμεταλλευτήκαμε κι εμείς και τελειώσαμε με την επισκευή . Τα παιδιά είχαν στην οροφή του αυτοκινήτου πιασμένο ένα κρανίο από τα πρόβατα με τα μεγάλα κέρατα (σαν αυτά που είχαμε συναντήσει κι εμείς κάποια στιγμή). Όταν το είδαν οι συνοριακοί του το κατάσχεσαν καθώς του είπαν οτι απαγορεύεται να πάρεις οτιδήποτε από την φύση εκεί. Οι συγκεκριμένοι είχαν και εκπαιδευμένο σκύλο (η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά βλέπαμε). Γενικά ήταν πιο τυπικοί, σοβαροί και μας έλεγξαν και τα πράγματα.
Στα σύνορα στο κιόσκι συναντήσαμε και το πρώτο GS LC του ταξιδιού (στα βουνά, γιατί αργότερα είδα κι άλλα στην Ρωσία).
Ο συγκεκριμένος συνοριακός σταθμός ήταν αρκετά μεγαλούτσικος για την περιοχή, αφού όταν μπήκαμε στα γραφεία μας έβαλαν να βγάλουμε τις μποτες μας για να περάσουμε μέσα! Κάτσαμε ένας ένας στο γραφείο του αξιωματικού και συμπληρώσαμε διάφορα έντυπα τα οποία πέρασε και στον υπολογιστή. Στη συνέχεια πληρώσαμε το πράσινο τέλος (περίπου 7 δολάρια) και μπήκαμε επιτέλους στο Κιργιστάν !
Το τοπίο αμέσως άλλαξε και έγινε αρκετά πράσινο, με πελώριες εκτάσεις από λιβάδια!
Hi five με σπαθιά?? μπα σαν μαγκούρα ήταν
Κιργιστάν, η χώρα των πολλών άγριων ελεύθερων αλόγων
Το Κιργιστάν κατά την είσοδο, μας μάγεψε με την ομορφιά του!
Lenin Peak ή η κορυφή Ibn Sina (Avicenna) ανέρχεται σε 7.134 μέτρα στο Gorno-Badakhshan (GBAO) στα σύνορα του Τατζικιστάν και της Κιργιζίας και είναι το δεύτερο υψηλότερο σημείο των δύο χωρών. Θεωρείται μία από τις πιο απότομες και τραχιές κορυφές των 7000 μέτρων στον κόσμο για να αναρριχηθεί κάποιος και έχει μακράν τις υψηλότερες ανυψώσεις οποιουδήποτε κορυφής ύψους άνω των 7000 μ. πάνω στη Γη.
Το Λένιν Σίτι είναι το ψηλότερο βουνό στην περιοχή Trans-Alay της Κεντρικής Ασίας και στα βουνά Pamir στο Τατζικιστάν, το ξεπερνάει μόνο το Ismoil Somoni Peak (7.495 μ.). Θεωρήθηκε ότι ήταν το υψηλότερο σημείο στα Pamir στο Τατζικιστάν μέχρι το 1933, όταν ο Ismoil Somoni Peak (γνωστός ως Peak Stalin εκείνη τη στιγμή) αναρριχήθηκε και βρέθηκε να είναι πάνω από 300 μέτρα υψηλότερα. Δύο βουνά στο Pamir, στην Κίνα, το Kongur Tagh (7.649 μ.) Και το Muztagh Ata (7.546 μ.), είναι τα υψηλότερα από τις κορυφές του Τατζίκ.
Το καλύτερο ''κάδρο'' του ταξιδιού! (Τυχερέ Κώστα! )
Και μια μοναδική φώτο απ τον Κώστα!
Με τα πολλά φτάσαμε στο Sary-Tash όπου και θα διανυκτερεύαμε
Το Sary-Tash είναι ένα χωριό και μεγάλο σταυροδρόμια στην κοιλάδα Alay της περιφέρειας Osh της Κιργιζίας. Ο πληθυσμός του ήταν 1.427 το 2009. Οι κοντινές πόλεις και χωριά στα βόρεια περιλαμβάνουν το Ak-Bosogo (8 χλμ) και το Chagyr (15 χλμ). Αυτό το απομακρυσμένο χωριό έχει μόνο μερικά καταστήματα-καφετέριες, ένα βενζινάδικο και μερικούς ξενώνες , είναι ένας σημαντικός οδικός κόμβος που συνδέει την Κίνα, το Κιργιζιστάν και το Τατζικιστάν.
Το όνομά του χωριού σημαίνει "κίτρινη πέτρα".Στα βόρεια, ο M41 περνάει απ το Pass Taldyk στο Gulcha και την Osh στην κοιλάδα της Ferghana. Στα νότια, μετά την έξοδο από την κοιλάδα του Alay, ο M41 ανεβαίνει στο 4280 μ. .50 μίλια ανατολικά στον A371 είναι το πέρασμα του Irkeshtam στο Kashgar, επαρχία Xinjiang της Κίνας. Στα δυτικά, ο A372 οδηγεί στην κοιλάδα του Alay.
Συναντήσαμε 2 R 80G/S...ο γενάρχης της σειράς...
Με άξονα χωρίς paralever που πλέει στο λάδι, θηριώδες ταμπούρο πίσω διπλού εμβόλου,
ανάρτηση με 24εκ clearance, μονό δίσκο μπροστά, και fairing-ντεπόζιτο touratech 35lt.
Επίσης το καναρινί είναι πιο νέο από το κίτρινο (μαύρα τετράγωνα καπάκια κεφαλών).
Δεν ήταν δύσκολο που θα επιλέξουμε να κοιμηθούμε! Ενώ είχε κρεβάτια μέσα στον ξενώνα, επιλέξαμε να κοιμηθούμε στο εξωτερικό yurt μόνοι μας!
H Θέα απ τον ξενώνα προς τα χιονισμένα βουνά ήταν καταπληκτική!
Ο Ξενώνας που διανυκτερεύσαμε ήταν ο καλύτερος σε όλο το ταξίδι! Πεντακάθαρος,ν ενώ και η γυναίκα που το είχε ήταν απλά απίστευτη! Hostel Muras, Sary Tash, Κιργιστάν (15 δολάρια με πρωινό και βραδινό) Ήταν γεμάτος ταξιδιώτες και κάποια στιγμή όταν βράδιασε, ήρθε ένα ζευγάρι, τότε τους έδωσε το δωμάτιο της κι αυτή κοιμήθηκε στην τραπεζαρία! Αφού κάτσαμε τα είπαμε με τους 2 Γερμανους με τα R80 οι οποίοι ήταν και οι δύο συνταξιούχοι πλέον.
Κάποια στιγμή ένιωσα τα μάτια μου να με καίνε, ωχ λέω ένδειξη πυρετού είναι αυτή! Μου φέρνει ένα ηλεκτρονικό θερμόμετρο μια άλλη συνταξιδιώτισσα το οποίο βάζοντάς το δείχνει 38.8! Ώπα λέω την κάτσαμε! Μιλάω με τον καλό μου φίλο Παύλο @Paulos.gs που ήταν φαρμακοποιός ο οποίος με καθησύχασε λέγοντας μου ότι είναι πτώση του ανοσοποιητικου . Απ την όλη ταλαιπωρία που είχαμε τραβήξει όλες αυτές τις μέρες, τα τόσα χιλιόμετρα αλλά και απ τις κοιλιακές διαταραχές που είχα από χτες συνέβει αυτό! Μου λέει ''κουμπωσε'' ένα δυνατό παυσίπονο και αύριο θα είσαι περδίκι! Όντως αυτό κι έγινε! Μας έβαλε η οικοδέσποινα στο yurt ένα καλοριφεράκι λαδιού, αλλά και ένα θερμαινόμενο υπόστρωμα στο κρεβάτι μου! Κι όλα αυτά χωρίς να τα ζητήσω!
Πραγματικά η φιλοξενία των ανθρώπων αυτών δεν υπάρχει! Χωρίς κανένα όφελος σου δίνουν και την ψυχή τους...ένοιωθα τόσο ευγνώμων γι αυτό.
Μ αυτά και μ αυτά, σιγά σιγά η ώρα πέρασε κι αποσυρθήκαμε στο ζεστό μας yurt. Η κοιλιά μου ευτυχώς ήταν ήδη αρκετά καλύτερα από χτες. Το βράδυ ο πυρετός έπεσε αμέσως με το postan που πήρα κι έτσι κοιμήθηκα σαν πουλάκι...
ΤΕΛΟΣ 18ης ΗΜΕΡΑΣ
Last edited by a moderator: