The official off-topic v4. ®

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων. Δεν γνωρίζω δασκάλους που δουλεύουν σε αυτά. Μιλούσα μόνο για τα δημόσια και μόνο για δασκάλους/καθηγητές έως 40 χρονών που γνωρίζω.

Επίσης δεν μπορώ να απαντήσω εύκολα στην ερώτηση. Συναισθηματικά τώρα σου λέω όχι. Όταν βρεθώ μπροστά στο ζήτημα όμως... δεν ξέρω.
Παρεξήγησες, το ζητούμενο δεν είναι η αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων επί του θέματος. Απλά το ανέφερα για να καταδείξω την έλλειψη εξατομικευμένης διδασκαλίας από τα ελληνικά σχολεία γενικά. Και φυσικά δεν τίθεται θέμα ανεπάρκειας των εκπαιδευτικών. Πώς θα μπορούσε άλλωστε όταν έχουν να αντιμετωπίσουν 20+ μαθητές;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.600
να πω πως ακόμα και σε ξακουστά ιδιωτικά σχολεία εξατομικευμένη διδασκαλία δεν υφίσταται. Παράλληλη στήριξη ναι, αλλά δυστυχώς το οικονομικό κόστος τελικά σε πολλές περιπτώσεις βαραίνει τους γονείς, αφού οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών καθυστερούν δραματικά.
Επίσης το κόστος της παρέμβασης είναι εξαιρετικά υψηλό, με τα ασφαλιστικά ταμεία να καλύπτουν ψίχουλα σε σχέση με αυτά που καλούνται να πληρώσουν οι γονείς. Ίσως τώρα που μιλάμε να μην καλύπτουν και τίποτα -δεν γνωρίζω.
Οπότε φτάνουμε στο συμπέρασμα πως η εκπαίδευση αλλά και η εξέλιξη εν γένει ενός παιδιού με ΔΕΠΥ ή με ΥΛΑ είναι κι αυτό ταξικό ζήτημα.
Πράγματι πολλοί δάσκαλοι είναι καταρτισμένοι και μπορούν έγκαιρα να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα ώστε να ενημερώσουν τους γονείς σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο "θέμα", αν και για μενα σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι νηπιαγωγοί και οι παιδιάτροι καθώς και η συνεργασία των γονιών μαζί τους.

Το ερώτημα παραμένει: Εσείς θα μπουκώνατε ψυχοτρόπα τα παιδιά σας;
Μάλλον μπερδεύεις την εξατομίκευση (προσαρμογή των καθηκόντων του παιδιού κατά περίπτωση) με την ατομική διδασκαλία που υπάρχει μόνο ως home schooling σε κάποιες Πολιτείες των ΗΠΑ (και γίνεται για θρησκευτικούς λόγους κυρίως).
Σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Και στο ερώτημα η απάντηση είναι ότι θα έκανα ό,τι και στον εαυτό μου: ό,τι πει ο γιατρός της εμπιστοσύνης μου.
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Παρεξήγησες, το ζητούμενο δεν είναι η αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων επί του θέματος. Απλά το ανέφερα για να καταδείξω την έλλειψη εξατομικευμένης διδασκαλίας από τα ελληνικά σχολεία γενικά. Και φυσικά δεν τίθεται θέμα ανεπάρκειας των εκπαιδευτικών. Πώς θα μπορούσε άλλωστε όταν έχουν να αντιμετωπίσουν 20+ μαθητές;
Ναι, τώρα που το ξαναδιάβασα είδα τί έγραψες. Μπερδεύτηκα.

Πάντως "προσαρμογή" της διδασκαλίας γίνεται σε τάξεις. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι η εξατομίκευση που εννοείς και φυσικά δεν είναι αρκετό.
Η οικογένεια αναλαμβάνει μεγάλο βάρος.

Και πάλι, πιστεύω πως βελτιωνόμαστε αν και εξακολουθώ να έχω το βέτο του "δεν κάνω παιδιά στην Ελλάδα" για διάφορους λόγους (παιδεία, κουλτούρα, υγεία,...).
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μάλλον μπερδεύεις την εξατομίκευση (προσαρμογή των καθηκόντων του παιδιού κατά περίπτωση) με την ατομική διδασκαλία που υπάρχει μόνο ως home schooling σε κάποιες Πολιτείες των ΗΠΑ (και γίνεται για θρησκευτικούς λόγους κυρίως).
Δεν εννοώ ατομική διδασκαλία και το home schooling δεν το έχω ακουστά. Όμως, ειλικρινά τώρα, στα σχολεία μας γίνεται η προσέγγιση των μαθητών με τον τρόπο που περιγράφεται παρακάτω;
(αντιγράφω από εδώ: http://stefanu.wordpress.com/308-2/)

Με τον όρο «εξατομικευμένη ή προσωποποιημένη» μάθηση (personalized learning) αναφερόμαστε στη μάθηση που ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητευόμενων, λαμβάνοντας υπόψη τα μοναδικά τους χαρίσματα, ταλέντα, χαρακτηριστικά, τις δεξιότητες, κλίσεις και επιθυμίες τους. Τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου της Εξατομικευμένης Μάθησης είναι η έμφαση στην συμμετοχή των γονέων του μαθητή στη διαδικασία μάθησης, οι τάξεις με μικρό αριθμό μαθητών, η προσωπική επαφή και αλληλεπίδραση μαθητή-δασκάλου, η απόδοση σημασίας στα διαφορετικά μαθησιακά στυλ, η κατευθυνόμενη από τον ίδιο μαθητή συμμετοχή του στη μαθησιακή διαδικασία, η πρόσβαση στην τεχνολογία, τα ποικίλα μαθησιακά περιβάλλοντα, τα προγράμματα επιμόρφωσης δασκάλων και γονέων και οι επιλογές στο αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων. Πρόκειται για τη μάθηση που στοχεύει στην ενεργότερη και παραγωγικότερη συμμετοχή του κάθε μαθητευόμενου σε διαδικασίες που θα αναπτύξουν τις δυνατότητές του και θα συμβάλλουν στην επιτυχία του.

Το μοντέλο Εξατομικευμένης Μάθησης αναγνωρίζει ότι κάθε μαθητής είναι ένα άτομο με διαφορετικό στυλ μάθησης, ρυθμό μάθησης, τρόπο μάθησης και διαφορετική άποψη για τη μάθηση. Αναγνωρίζει την αξία της εμπλοκής και συμμετοχής των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους και της συνεχιζόμενης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και υποστηρίζει τη συνεργασία γονέων, μαθητών και δασκάλων, παρέχοντας πλήθος από επιλογές και ευκαιρίες, μέσα αλλά και εκτός σχολικής τάξης, έτσι ώστε τα προγράμματα μάθησης να είναι κομμένα και ραμμένα στις ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις κάθε μαθητή. Επιπλέον, συνδυάζει πολλαπλά επίπεδα αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών: εκτός από τις τελικές εξετάσεις καταγράφεται λεπτομερώς και συστηματικά η πορεία του μαθητή στις καθημερινές του επιδόσεις αλλά και μέσα από τον προσωπικό φάκελο επιτευγμάτων του (portfolios).
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.600
Όσο πιο κοντά στο νηπιαγωγείο είναι το παιδί, έτσι γίνεται. Όσο απομακρύνεται και ξεκινούν οι γραπτές εξετάσεις, όχι.
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Να το ρίξω λίγο στο οφφ-τόπικ του οφφ-τόπικ για να ελαφρύνω το κλίμα.

Ευτυχώς παλιά εμείς (οι γέροι) είχαμε τις δέσμες αλλιώς δεν θα είχα περάσει ούτε απ' έξω από την ανωτάτη κρεοπωλική. Νομίζω πρόλαβα ίσα ίσα και μετά τις κόψανε.

Θυμάμαι (περίπου γιατί γέρασα) τον μαθηματικό μου (3η λυκείου) να μου λέει:
-jousis, γιατί πάλι δεν έκανες τις 25 ασκήσεις (συνεχώς η ίδια συζήτηση) του κεφαλαίου;
-Γιατί ήταν οι ίδιες με τις "3" που έκανα αλλά με άλλους αριθμούς, δεν έχει νόημα.
-Θα μείνεις στην ίδια τάξη, όταν δίνω ασκήσεις πρέπει να τις κάνεις.
-Εάν θέλετε να με αφήσετε ενώ γνωρίζετε πως είμαι καλός στα μαθηματικά και θα γράψω άριστα στις τελικές εξετάσεις, κάντε το. Από την πλευρά μου, δεν το έχω το μυαλό μου για κάψιμο (κάτι σχετικές πίπες του είπα-θέλω να βγαίνω/ξεκουράζομαι και διάφορα).

Προσπάθησε να με "φοβίσει" με βαθμούς τριμήνου μέχρι και 11 ή 12 αλλά το κωλόπαιδο δεν μάσησα :haha:

άλλη συζήτηση (2-3 φορές):
-γιατί έδωσες λευκή κόλλα (σε ένα τεστ);
-δυστυχώς δεν το έχουμε κάνει αυτό το κεφάλαιο ακόμα στο φροντιστήριο και δεν θέλω να τα μπλέξω. Δεν το διάβασα.
-σοβαρά μιλάς ;
-Ότι και να πείτε έχετε δίκιο, αλλά εφόσον έχουμε αποφασίσει ότι το φροντιστήριο είναι ανάγκη, έχω συγκεντρωθεί μόνο εκεί.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.290
Likes
11.673
Να το ρίξω λίγο στο οφφ-τόπικ του οφφ-τόπικ για να ελαφρύνω το κλίμα.

Ευτυχώς παλιά εμείς (οι γέροι) είχαμε τις δέσμες αλλιώς δεν θα είχα περάσει ούτε απ' έξω από την ανωτάτη κρεοπωλική. Νομίζω πρόλαβα ίσα ίσα και μετά τις κόψανε.

Θυμάμαι (περίπου γιατί γέρασα) τον μαθηματικό μου (3η λυκείου) να μου λέει:
-jousis, γιατί πάλι δεν έκανες τις 25 ασκήσεις (συνεχώς η ίδια συζήτηση) του κεφαλαίου;
-Γιατί ήταν οι ίδιες με τις "3" που έκανα αλλά με άλλους αριθμούς, δεν έχει νόημα.
-Θα μείνεις στην ίδια τάξη, όταν δίνω ασκήσεις πρέπει να τις κάνεις.
-Εάν θέλετε να με αφήσετε ενώ γνωρίζετε πως είμαι καλός στα μαθηματικά και θα γράψω άριστα στις τελικές εξετάσεις, κάντε το. Από την πλευρά μου, δεν το έχω το μυαλό μου για κάψιμο (κάτι σχετικές πίπες του είπα-θέλω να βγαίνω/ξεκουράζομαι και διάφορα).

Προσπάθησε να με "φοβίσει" με βαθμούς τριμήνου μέχρι και 11 ή 12 αλλά το κωλόπαιδο δεν μάσησα :haha:

άλλη συζήτηση (2-3 φορές):
-γιατί έδωσες λευκή κόλλα (σε ένα τεστ);
-δυστυχώς δεν το έχουμε κάνει αυτό το κεφάλαιο ακόμα στο φροντιστήριο και δεν θέλω να τα μπλέξω. Δεν το διάβασα.
-σοβαρά μιλάς ;
-Ότι και να πείτε έχετε δίκιο, αλλά εφόσον έχουμε αποφασίσει ότι το φροντιστήριο είναι ανάγκη, έχω συγκεντρωθεί μόνο εκεί.

Πολυ σκασμενο ησουν!!
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Και με τα κρασιά τις ίδιες μ@#$%ες κάνει...
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.173
Likes
12.773
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί


Ευρωπαικος Νοτος. Η ανοιξη της κοκκινης αριστερας.

"Στην Ελλαδα με το Συριζα ή στην Ισπανια με τους Podemos οι εναλλακτικες δυναμεις μπορουν να κερδισουν τις επομενες εκλογες. Σε μεγαλη δυσαρεσκεια των Βρυξελλων."

Προκειται για το σημερινο πρωτοσελιδο της Liberation. Εσωτερικα φιλοξενειται αρθρο για τα κακιστα αποτελεσματα των ελληνικων κυβερνησεων και την ελπιδα που φερνει ο ΣΥΡΙΖΑ.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.519
Μέλη
39.473
Νεότερο μέλος
Tassosap

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom