emouli
Member
- Μηνύματα
- 1.239
- Likes
- 3.531
- Ταξίδι-Όνειρο
- Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Παρεξήγησες, το ζητούμενο δεν είναι η αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων επί του θέματος. Απλά το ανέφερα για να καταδείξω την έλλειψη εξατομικευμένης διδασκαλίας από τα ελληνικά σχολεία γενικά. Και φυσικά δεν τίθεται θέμα ανεπάρκειας των εκπαιδευτικών. Πώς θα μπορούσε άλλωστε όταν έχουν να αντιμετωπίσουν 20+ μαθητές;Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων. Δεν γνωρίζω δασκάλους που δουλεύουν σε αυτά. Μιλούσα μόνο για τα δημόσια και μόνο για δασκάλους/καθηγητές έως 40 χρονών που γνωρίζω.
Επίσης δεν μπορώ να απαντήσω εύκολα στην ερώτηση. Συναισθηματικά τώρα σου λέω όχι. Όταν βρεθώ μπροστά στο ζήτημα όμως... δεν ξέρω.
Μάλλον μπερδεύεις την εξατομίκευση (προσαρμογή των καθηκόντων του παιδιού κατά περίπτωση) με την ατομική διδασκαλία που υπάρχει μόνο ως home schooling σε κάποιες Πολιτείες των ΗΠΑ (και γίνεται για θρησκευτικούς λόγους κυρίως).να πω πως ακόμα και σε ξακουστά ιδιωτικά σχολεία εξατομικευμένη διδασκαλία δεν υφίσταται. Παράλληλη στήριξη ναι, αλλά δυστυχώς το οικονομικό κόστος τελικά σε πολλές περιπτώσεις βαραίνει τους γονείς, αφού οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών καθυστερούν δραματικά.
Επίσης το κόστος της παρέμβασης είναι εξαιρετικά υψηλό, με τα ασφαλιστικά ταμεία να καλύπτουν ψίχουλα σε σχέση με αυτά που καλούνται να πληρώσουν οι γονείς. Ίσως τώρα που μιλάμε να μην καλύπτουν και τίποτα -δεν γνωρίζω.
Οπότε φτάνουμε στο συμπέρασμα πως η εκπαίδευση αλλά και η εξέλιξη εν γένει ενός παιδιού με ΔΕΠΥ ή με ΥΛΑ είναι κι αυτό ταξικό ζήτημα.
Πράγματι πολλοί δάσκαλοι είναι καταρτισμένοι και μπορούν έγκαιρα να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα ώστε να ενημερώσουν τους γονείς σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο "θέμα", αν και για μενα σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι νηπιαγωγοί και οι παιδιάτροι καθώς και η συνεργασία των γονιών μαζί τους.
Το ερώτημα παραμένει: Εσείς θα μπουκώνατε ψυχοτρόπα τα παιδιά σας;
Ναι, τώρα που το ξαναδιάβασα είδα τί έγραψες. Μπερδεύτηκα.Παρεξήγησες, το ζητούμενο δεν είναι η αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων επί του θέματος. Απλά το ανέφερα για να καταδείξω την έλλειψη εξατομικευμένης διδασκαλίας από τα ελληνικά σχολεία γενικά. Και φυσικά δεν τίθεται θέμα ανεπάρκειας των εκπαιδευτικών. Πώς θα μπορούσε άλλωστε όταν έχουν να αντιμετωπίσουν 20+ μαθητές;
Δεν εννοώ ατομική διδασκαλία και το home schooling δεν το έχω ακουστά. Όμως, ειλικρινά τώρα, στα σχολεία μας γίνεται η προσέγγιση των μαθητών με τον τρόπο που περιγράφεται παρακάτω;Μάλλον μπερδεύεις την εξατομίκευση (προσαρμογή των καθηκόντων του παιδιού κατά περίπτωση) με την ατομική διδασκαλία που υπάρχει μόνο ως home schooling σε κάποιες Πολιτείες των ΗΠΑ (και γίνεται για θρησκευτικούς λόγους κυρίως).
Να το ρίξω λίγο στο οφφ-τόπικ του οφφ-τόπικ για να ελαφρύνω το κλίμα.
Ευτυχώς παλιά εμείς (οι γέροι) είχαμε τις δέσμες αλλιώς δεν θα είχα περάσει ούτε απ' έξω από την ανωτάτη κρεοπωλική. Νομίζω πρόλαβα ίσα ίσα και μετά τις κόψανε.
Θυμάμαι (περίπου γιατί γέρασα) τον μαθηματικό μου (3η λυκείου) να μου λέει:
-jousis, γιατί πάλι δεν έκανες τις 25 ασκήσεις (συνεχώς η ίδια συζήτηση) του κεφαλαίου;
-Γιατί ήταν οι ίδιες με τις "3" που έκανα αλλά με άλλους αριθμούς, δεν έχει νόημα.
-Θα μείνεις στην ίδια τάξη, όταν δίνω ασκήσεις πρέπει να τις κάνεις.
-Εάν θέλετε να με αφήσετε ενώ γνωρίζετε πως είμαι καλός στα μαθηματικά και θα γράψω άριστα στις τελικές εξετάσεις, κάντε το. Από την πλευρά μου, δεν το έχω το μυαλό μου για κάψιμο (κάτι σχετικές πίπες του είπα-θέλω να βγαίνω/ξεκουράζομαι και διάφορα).
Προσπάθησε να με "φοβίσει" με βαθμούς τριμήνου μέχρι και 11 ή 12 αλλά το κωλόπαιδο δεν μάσησα
άλλη συζήτηση (2-3 φορές):
-γιατί έδωσες λευκή κόλλα (σε ένα τεστ);
-δυστυχώς δεν το έχουμε κάνει αυτό το κεφάλαιο ακόμα στο φροντιστήριο και δεν θέλω να τα μπλέξω. Δεν το διάβασα.
-σοβαρά μιλάς ;
-Ότι και να πείτε έχετε δίκιο, αλλά εφόσον έχουμε αποφασίσει ότι το φροντιστήριο είναι ανάγκη, έχω συγκεντρωθεί μόνο εκεί.