• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

The official off-topic v4. ®

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.958
Likes
52.382
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Μέσα σε όλα τα άλλα, στη φανταστική ομιλία του χαζογιώργου διάβασα και τα εξής:
Προσπάθησα να τα αλλάξω όλα, μπορεί να μην πέτυχα, αλλά το προσπάθησα.

Όταν μαζί με πολλούς συντρόφους σηκώσαμε το βάρος μιας επαπειλούμενης χρεοκοπίας - αναλαμβάνοντας βάρος που δεν μας αναλογούσε - το έκανα για την πατρίδα, χωρίς να υπολογίζω το κεφάλι μου.
Πόνεσα για τις αποφάσεις μου. Πολύ.
Και περισσότερο βλέποντας ότι δεν είχαμε χρόνο να είναι ακριβοδίκαιες.

Αλλά δεν φυγομάχησα, δεν κρύφτηκα, δεν πέταξα την καυτή πατάτα σε άλλον, δεν έπαιξα τη χώρα στα ζάρια.
Κάποιοι θα πουν ότι το πλήρωσα ακριβά.
Ίσως, αλλά θα το πλήρωνε πολύ ακριβότερα η χώρα και οι Έλληνες.
Καταλάβατε; Για μας θυσιάστηκε ο άνθρωπος. Και το πλήρωσε και ακριβά (ειδικά ο αδερφός του, δε σου λέω τίποτε, καταχρεώθηκε ο άνθρωπος). Πάλι καλά όμως, διότι θα το πληρώναμε ακριβότερα εμείς οι Έλληνες. Ενώ χάρη στην αυτοθυσία του, τη σκαπουλάραμε οι μπαγάσες, ούτε γάτα ούτε ζημιά... Χαμπάρι δεν πήραμε από την κρίση...

Mind the ΓΑΠ.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.709
Κακοί μαθητές, μεγαλοφυείς ενήλικες
http://sanejoker.info/2013/01/bad-education.html

Άνθρωποι που δεν πήγαν σχολείο κι άλλαξαν τον κόσμο
http://sanejoker.info/2013/01/bad-education-2.html
Δυο -τρεις ενστάσεις στα άρθρα: παρουσιάζουν περιπτώσεις πριν έναν αιώνα ή και παραπάνω.
Οι κοινωνίες είχαν πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά τότε- καμία σχέση με το σήμερα. Σήμρα αν κάποιος αγκαταλείψει την υποχρεωτική εκπαίδευση είναι κοινωνικά αποκλεισμένος. Αλλά ακόμη κι αν την ολοκληρώσει η μελλοντική προσωπική επιτυχία σχετίζεται με άλλους παράγοντες (π.χ τα κίνητρα).
Το ότι αντιπαθούσαν οι περισσότεροι το σχολείο δεν είναι πρωτότυπο- είναι μια μάλλον υγιής αντίδραση.
Και επειδή οι ιστορίες για "ταλαντούχους μεγαλοφυείς" είναι ενδιαφέρουσες αλλά όχι ιδιαίτερα χρήσιμες, εδώ ένα άρθρο για το ότι δεν χρειάζεται καν να αναφέρουμε πόσο "έξυπνος" μαθητής είναι κάποιος. Μπορεί και να εξηγεί την επιτυχία του Νοτιοκορεατικού εκπαιδευτικού συστήματος σε διεθνές επίπεδο, παρά τα σκληρά χαρακτηριστικά του http://www.scientificamerican.com/article/the-secret-to-raising-smart-kids1/?WT.mc_id=SA_Facebook
 
Last edited:

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Οι περισσότεροι απο αυτούς είχαν κάποια μορφή αυτισμού ή άσπεργκερ (ή ADHD ή ή) που τότε οι άνθρωποι δεν ήξεραν τί είναι και πως να αντιμετωπίσουν. Ο "μέτριος" τότε μαθητής Einstein σήμερα μπορεί να είχε πηδήξει 20 τάξεις.

Νομίζω οτι το άρθρο χρησιμοποιεί λάθος ανθρώπους για αυτό που θέλει να πει. Οι επιδόσεις αυτών των παιδιών σε σημερινά σχολεία (σε μια ανεπτυγμένη χώρα) θα ήταν εξαιρετικές γιατί θα ξέρανε πως να τα χειριστούν.

Επίσης, οι "επιδόσεις στο σχολείο" με την "νοημοσύνη" δεν έχουν καμία σχέση.

Επίσης, γράφει :
Ο πατέρας του Έντισον πίστευε ότι ο γιος του ήταν κουτός (μάλλον εκείνος δεν ήταν ιδιαίτερα ευφυής).
Τί σχόλιο είναι αυτό; Προφανώς ένα παιδί με ADHD τότε φαινόταν ηλίθιο σε όλους. Δεν μπορείς να κατηγορείς το τότε περιβάλλον.

Anyway, μια προσθήκη έκανα, για να διαβάσετε το άρθρο πιο προβληματισμένοι. :)
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Ο "μέτριος" τότε μαθητής Einstein σήμερα μπορεί να είχε πηδήξει 20 τάξεις.
Οι επιδόσεις αυτών των παιδιών σε σημερινά σχολεία (σε μια ανεπτυγμένη χώρα) θα ήταν εξαιρετικές γιατί θα ξέρανε πως να τα χειριστούν.
Σε πόσα σχολεία (σε ανεπτυγμένες χώρες) υπάρχει εξατομικευμένη διδασκαλία;

Στην ανεπτυγμένη Αμερική τα παιδιά με ΔΕΠΥ τα αντιμετωπίζουν με Αdderall και Ritalin... Ψήνεσαι;

http://alttherapy.blogspot.gr/2012/10/9-1.html#axzz2AF1fTPoo
 
Last edited:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.896
Likes
44.709
1) Σε πόσα σχολεία (σε ανεπτυγμένες χώρες) υπάρχει εξατομικευμένη διδασκαλία;

2) Στην ανεπτυγμένη Αμερική τα παιδιά με ΔΕΠΥ τα αντιμετωπίζουν με Αdderall και Ritalin... Ψήνεσαι;
1) Λέγεται ότι στην Φινλανδία το 30% των παιδιών δέχεται υποστήριξη εντός του σχολείου. Στην Ελλάδα προβλέπεται εξατομίκευση και παράλληλη στήριξη (συχνά δεν είναι αρκετή).
2) Το πρόβλημα με το Ritalin στην Αμερική είναι ότι το δίνουν σωρηδόν σε κάθε ζωηρό παιδί, όχι μόνο στα ΔΕΠΥ και γι' αυτό έχουν εκτιναχθεί οι πωλήσεις του. Κατά περίπτωση στα πραγματικά ΔΕΠΥ μπορεί να βοηθά.
 
Last edited:

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Ζω στην Ελλάδα και όλοι οι γνωστοί μου δάσκαλοι και καθηγητές γνωρίζουν άψογα (100 φορές καλύτερα απο εμένα) όλα τα παραπάνω.
Οι οποίοι ενημερώνουν άμεσα τους γονείς για τυχόν συμπτώματα και οι ίδιοι (όσοι ενδιαφέρονται για το παιδί τους) δρουν ανάλογα.

edit: για το adderall (/ritalin/...) δεν έχω άποψη. Έχουν γραφτεί τα πάντα και απο την μία και απο την άλλη πλευρά. Προχθές διάβαζα οτι το συνδέσανε με χαμηλές επιδόσεις στο σχολείο. Επίσης λένε οτι δεν έχει κάποιο μακροπρόθεσμο όφελος η χρήση του.
 
Last edited:

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Παρεμπιπτόντως, άσχετα με το ADHD που πλέον είναι "mainstream", οι δάσκαλοι πλέον έχουν αρκετές γνώσεις πάνω στα σύνδρομα Asperger και HFA που είναι ακόμα πιο δύσκολο να ταυτοποιήσεις.

Όταν ήμουν στο σχολείο, τα παιδιά αυτά απλά τα ονομάζανε "αντικοινωνικά" και "έξυπνα". Μετά έγινε της μόδας το "έχει (υψηλό IQ αλλά) χαμηλό EQ".
Αυτά τα παιδιά, δεν θέλουν κάποια ειδική προσοχή ή ειδικά σχολεία. Αρκεί μια πιο έξυπνη αντιμετώπιση στο σχολείο (και στο σπίτι φυσικά).
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Επιτρέψτε μου -επειδή κι εγώ ζω στην Ελλάδα και έχω και παιδί στο δημοτικό και πριν 4-5 χρόνια ασχολήθηκα κάπως με το αντικείμενο καθώς χρειαστηκε ο μικρός να κάνει παρέμβαση (εργοθεραπεία κ.α.)- να πω πως ακόμα και σε ξακουστά ιδιωτικά σχολεία εξατομικευμένη διδασκαλία δεν υφίσταται. Παράλληλη στήριξη ναι, αλλά δυστυχώς το οικονομικό κόστος τελικά σε πολλές περιπτώσεις βαραίνει τους γονείς, αφού οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών καθυστερούν δραματικά.
Επίσης το κόστος της παρέμβασης είναι εξαιρετικά υψηλό, με τα ασφαλιστικά ταμεία να καλύπτουν ψίχουλα σε σχέση με αυτά που καλούνται να πληρώσουν οι γονείς. Ίσως τώρα που μιλάμε να μην καλύπτουν και τίποτα -δεν γνωρίζω.
Οπότε φτάνουμε στο συμπέρασμα πως η εκπαίδευση αλλά και η εξέλιξη εν γένει ενός παιδιού με ΔΕΠΥ ή με ΥΛΑ είναι κι αυτό ταξικό ζήτημα.
Πράγματι πολλοί δάσκαλοι είναι καταρτισμένοι και μπορούν έγκαιρα να αναγνωρίσουν τα συμπτώματα ώστε να ενημερώσουν τους γονείς σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο "θέμα", αν και για μενα σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι νηπιαγωγοί και οι παιδιάτροι καθώς και η συνεργασία των γονιών μαζί τους.

Το ερώτημα παραμένει: Εσείς θα μπουκώνατε ψυχοτρόπα τα παιδιά σας;
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην αντιμετώπιση των ιδιωτικών σχολείων. Δεν γνωρίζω δασκάλους που δουλεύουν σε αυτά. Μιλούσα μόνο για τα δημόσια και μόνο για δασκάλους/καθηγητές έως 40 χρονών που γνωρίζω.

Επίσης δεν μπορώ να απαντήσω εύκολα στην ερώτηση. Συναισθηματικά τώρα σου λέω όχι. Όταν βρεθώ μπροστά στο ζήτημα όμως... δεν ξέρω.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.251
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom