Sakis.serres
Member
- Μηνύματα
- 38
- Likes
- 25
Εγω πιστεύω οτι ο άνθρωπος μονο αν εχει κακή εμπειρία απο μια εταιρεία θα μπει μεσα στα διαφορά σάιτ για να γράψει κακή κριτική για να διαμαρτυρηθεί.αν πανε όλα καλά κ εχει μια φυσιολογική πτήση δεν θα κάτσει να ασχοληθεί για να γράψει καλά λόγια. Κάπως ετσι πιστεύω μαζεύτηκαν τόσα αρνητικά σχόλια.Επικοινώνησα με τα γραφεία που εκπροσωπούν και εξυπηρετούν τους πελάτες της SCOOT AIRLINES στην Ελλάδα.
Όσο αφορά το θέμα του φαγητού, με ενημέρωσαν ότι δεν απαγορεύεται να έχεις μαζί σου στο αεροπλάνο δικό σου τοστ, σάντουτσ κτλ αρκεί να μην βάλεις μέσα υπερβολικά πολλές σάλτσες κ επίσης να μην περιέχει υλικά τα οποία μπορεί να μυρίζουν έντονα όπως πχ το κρεμμύδι. Εγώ προσωπικά θα επισκεφτώ τα γραφεία τους σε μερικές μέρες καθώς θα ήθελα να ρωτήσω αρκετά πραγματάκια έτσι ώστε να είμαι σωστά ενημερωμένη. Παρακάτω σας παραθέτω το τηλέφωνο που μπορείτε να επικοινωνήσετε:
210-9942567
211-1988688
ώρες εξυπηρέτησης: 9:00πμ-5:00μμ Δευτέρα-Παρασκευή
Τώρα όσο αφορά τις διάφορες κριτικές από triadvisor κτλ...φυσικά κ εγώ μπήκα στην διαδικασία να τις διαβάσω κ ίσως να λάβω υπ'οψιν μου μερικά πράγματα αλλά γνώμη μου είναι να μην επηρεάζεστε κ δίνεται υπερβολικά σημασία διότι ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του χαρακτήρα κ τις δικές του προσδοκίες όσο αφορά το ταξίδι του κ ανάλογα με αυτά βιώνει κ την αντίστοιχη εμπειρία. Το λέω αυτό γιατί μέχρι τώρα έχω διαβάσει κριτικές πολύ άσχημες για πράγματα κ καταστάσεις που δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα κ αντίστοιχα έχω διαβάσει διθυραμβικές κριτικές για άλλα τα οποία δεν άξιζαν κ τόσο.
Καλά ταξίδια να έχουμε όλοι!