Nancoula1
Member
- Μηνύματα
- 37
- Likes
- 25
- Ταξίδι-Όνειρο
- Μεξικό
Αν διαβάσει πάντως κανείς στα φόρα του TripAdvisor πάντως τις ιστορίες όσων έχουν πετάξει με τη Scoot, τρομοκρατείται! https://www.tripadvisor.com/Airline_Review-d8728980-Reviews-Cheap-Flights-Scoot
Επειδή έβγαλαν ακόμη φθηνότερα εισιτήρια για τη Σιγκαπούρη φέτος τον Αύγουστο, πραγματικά δελεάστηκα κι ετοιμάστηκα να κλείσω εισιτήριο. Τελευταία στιγμή πρόσεξα ότι είχε μια υποσημείωση πως αν είσαι εύσωμος ("passengers of size" έλεγε) θα πρέπει να κλείσεις 2 θέσεις, αλλιώς δε θα σου επιτρέψουν να ανέβεις στο αεροπλάνο. Ξαφνιάστηκα, γιατί στις τόσο μεγάλες πτήσεις συνήθως οι θέσεις έχουν πολύ χώρο, (άσε που δεν ξέρεις και τι εννοούν στη Σιγκαπούρη όταν λένε "κάποιου μεγέθους") και η προοπτική εντεκάωρης πτήσης σφηνωμένη ανάμεσα στους συνεπιβάτες μου, δε με τρέλανε κιόλας. Επίσης, μου έκανε εντύπωση ότι είχες μόνο χειραποσκευή στην τιμή του εισιτηρίου και δεν είχες κανένα γεύμα, εκτός αν χρεωνόσουν ένα όχι κι ασήμαντο ποσό.
Διαβάζοντας τις κριτικές όσων είχαν ήδη πετάξει, μου σηκώθηκε η τρίχα κι ας θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά σκληραγωγημένο. Πτήσεις που καθυστερούν 7 και 8 ώρες χωρίς καμία προειδοποίηση και χωρίς αποζημίωση ή εξασφάλιση ότι θα φτάσεις στον τελικό προορισμό σου, ακόμη κι όταν χάνεις δική τους πτήση transit. "Αεροσυνοδοί" αγενείς και αγροίκοι που κύρια δουλειά τους είναι μην τυχόν και βγάλει κανείς από την τσάντα του σαντουιτσάκι ή νερό και χάσει η εταιρία 5 δολλάρια. Επιβάτες διαβητικοί ή με κοιλιοκάκη που δεν τους επιτράπηκε να φέρουν δικό τους γεύμα, αν και κατά τη διάρκεια της πτήσης δεν προσφερόταν γεύμα για τις δικές τους ανάγκες. Διαρκή "μπερδέματα" που πάντα μυστηριωδώς είχαν ως αποτέλεσμα ο επιβάτης που πλήρωσε επιπλέον για έξτρα χώρο, ειδική θέση, γεύμα, κλπ. να μην απολαμβάνει αυτή την υπηρεσία, επειδή το προσωπικό αέρος/εδάφους δεν την έβρισκε στο σύστημα. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρκτη και, το χειρότερο από όλα: η εταιρία δεν είναι μέλος της εταιρίας εύρεσης/αποζημίωσης απολεσθέντων, στην οποία είναι μέλη όλες οι γνωστές αερογραμμές, με αποτέλεσμα αν χάσουν η βαλίτσα σου να μην μπορείς να την εντοπίσεις, ούτε να λαμβάνεις κάποια αποζημίωση.
Οι κακές κριτικές συνεχίζονταν για δεκάδες σελίδες και πάντως με αποθάρρυναν τόσο, ώστε αποφάσισα να εκμεταλλευτώ τις οικονομικές πτήσεις γνωστής εταιρίας για Πεκίνο μέσω Μόσχας φέτος και να αφήσω τη νοτιοανατολική Ασία γι' άλλη χρονιά. Δεν ξέρω κατά πόσο μεταφέρω υπερβολές, αλλά μου φάνηκαν υπερβολικά πολλοί οι αποτροπιασμένοι επιβάτες κι αποφάσισα να το αποφύγω. Αν κατάλαβα καλά, αρχή της κατρακύλας ήταν η συγχώνευση με κάποια Tiger Airways που είχε ήδη πολύ κακή φήμη.
Οι περισσότεροι χρήστες συμφωνούσαν ότι η πιο αξιόπιστη lowcost στην περιοχή είναι η AirAsia (που όμως δυστυχώς δε γνωρίζω αν πραγματοποιεί πτήσεις από/προς ελλάδα).
Επειδή έβγαλαν ακόμη φθηνότερα εισιτήρια για τη Σιγκαπούρη φέτος τον Αύγουστο, πραγματικά δελεάστηκα κι ετοιμάστηκα να κλείσω εισιτήριο. Τελευταία στιγμή πρόσεξα ότι είχε μια υποσημείωση πως αν είσαι εύσωμος ("passengers of size" έλεγε) θα πρέπει να κλείσεις 2 θέσεις, αλλιώς δε θα σου επιτρέψουν να ανέβεις στο αεροπλάνο. Ξαφνιάστηκα, γιατί στις τόσο μεγάλες πτήσεις συνήθως οι θέσεις έχουν πολύ χώρο, (άσε που δεν ξέρεις και τι εννοούν στη Σιγκαπούρη όταν λένε "κάποιου μεγέθους") και η προοπτική εντεκάωρης πτήσης σφηνωμένη ανάμεσα στους συνεπιβάτες μου, δε με τρέλανε κιόλας. Επίσης, μου έκανε εντύπωση ότι είχες μόνο χειραποσκευή στην τιμή του εισιτηρίου και δεν είχες κανένα γεύμα, εκτός αν χρεωνόσουν ένα όχι κι ασήμαντο ποσό.
Διαβάζοντας τις κριτικές όσων είχαν ήδη πετάξει, μου σηκώθηκε η τρίχα κι ας θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά σκληραγωγημένο. Πτήσεις που καθυστερούν 7 και 8 ώρες χωρίς καμία προειδοποίηση και χωρίς αποζημίωση ή εξασφάλιση ότι θα φτάσεις στον τελικό προορισμό σου, ακόμη κι όταν χάνεις δική τους πτήση transit. "Αεροσυνοδοί" αγενείς και αγροίκοι που κύρια δουλειά τους είναι μην τυχόν και βγάλει κανείς από την τσάντα του σαντουιτσάκι ή νερό και χάσει η εταιρία 5 δολλάρια. Επιβάτες διαβητικοί ή με κοιλιοκάκη που δεν τους επιτράπηκε να φέρουν δικό τους γεύμα, αν και κατά τη διάρκεια της πτήσης δεν προσφερόταν γεύμα για τις δικές τους ανάγκες. Διαρκή "μπερδέματα" που πάντα μυστηριωδώς είχαν ως αποτέλεσμα ο επιβάτης που πλήρωσε επιπλέον για έξτρα χώρο, ειδική θέση, γεύμα, κλπ. να μην απολαμβάνει αυτή την υπηρεσία, επειδή το προσωπικό αέρος/εδάφους δεν την έβρισκε στο σύστημα. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρκτη και, το χειρότερο από όλα: η εταιρία δεν είναι μέλος της εταιρίας εύρεσης/αποζημίωσης απολεσθέντων, στην οποία είναι μέλη όλες οι γνωστές αερογραμμές, με αποτέλεσμα αν χάσουν η βαλίτσα σου να μην μπορείς να την εντοπίσεις, ούτε να λαμβάνεις κάποια αποζημίωση.
Οι κακές κριτικές συνεχίζονταν για δεκάδες σελίδες και πάντως με αποθάρρυναν τόσο, ώστε αποφάσισα να εκμεταλλευτώ τις οικονομικές πτήσεις γνωστής εταιρίας για Πεκίνο μέσω Μόσχας φέτος και να αφήσω τη νοτιοανατολική Ασία γι' άλλη χρονιά. Δεν ξέρω κατά πόσο μεταφέρω υπερβολές, αλλά μου φάνηκαν υπερβολικά πολλοί οι αποτροπιασμένοι επιβάτες κι αποφάσισα να το αποφύγω. Αν κατάλαβα καλά, αρχή της κατρακύλας ήταν η συγχώνευση με κάποια Tiger Airways που είχε ήδη πολύ κακή φήμη.
Οι περισσότεροι χρήστες συμφωνούσαν ότι η πιο αξιόπιστη lowcost στην περιοχή είναι η AirAsia (που όμως δυστυχώς δε γνωρίζω αν πραγματοποιεί πτήσεις από/προς ελλάδα).