Φευγει καταγγελια και στο συνηγορο του καταναλωτη, μου επιτρεπεις να επισυναψω τη συγκεκριμενη απαντηση;Αυτή είναι η απάντηση τους..
Φευγει καταγγελια και στο συνηγορο του καταναλωτη, μου επιτρεπεις να επισυναψω τη συγκεκριμενη απαντηση;Αυτή είναι η απάντηση τους..
Βεβαίως.Φευγει καταγγελια και στο συνηγορο του καταναλωτη, μου επιτρεπεις να επισυναψω τη συγκεκριμενη απαντηση;
Το είπα εξαρχής ότι η αστοχία ήταν της Τράπεζας και όχι του Κώτσου.Αυτή είναι η απάντηση τους..
Είχε βγάλει το Χ40 που είχε διαδοθεί μέσω email και καλά προς λίγους (ψέμα, για όλους ίσχυε), πέσαμε με τα μούτρα ψωνίσαμε οι περισσότεροι και μόλις έληξε η προσφορά αυτή έδωσε το Χ100 και μας γύρισε τα μυαλά.Δεν θυμάμαι πραγματικά. Τον Φεβρουάριο έκανε μονό μια μέρα Χ100. Είχε ξεκινήσει με Χ40 και μετά το ανέβασε; Η ήταν σε διαφορετικές ημερομηνίες;
Από αυτούς δε περιμένω τίποτα, είναι και λίγο κυνήγι μαγισσών το όλο ζήτημα κι αυτό θα επικαλεστούν. Ίσως η τράπεζα δικαιώσει όσους ψώνισαν στο χρονικό πλαίσιο της ανάρτησης της προκειμένου να διατηρήσει την υστεροφημίαχαχαχααχα της...Φευγει καταγγελια και στο συνηγορο του καταναλωτη, μου επιτρεπεις να επισυναψω τη συγκεκριμενη απαντηση;
Μα η ανάρτηση έγινε το πρωί.Είχε βγάλει το Χ40 που είχε διαδοθεί μέσω email και καλά προς λίγους (ψέμα, για όλους ίσχυε), πέσαμε με τα μούτρα ψωνίσαμε οι περισσότεροι και μόλις έληξε η προσφορά αυτή έδωσε το Χ100 και μας γύρισε τα μυαλά.
Τι να κάνεις τα έχει αυτά το κυνήγι των μιλίων, εφόσον μπήκαμε σε αυτή τη διαδικασία πρέπει να τα περιμένουμε όλα. Όποιος έχει υπομονή και δε χρειάζεται κάτι άμεσα ίσως αξίει να πάρει το ρίσκο. Μεταξύ μας αν δεν έπαιζε αυτή η συνεργασία ούτε απ' έξω δε θα περνούσαμε...
Από αυτούς δε περιμένω τίποτα, είναι και λίγο κυνήγι μαγισσών το όλο ζήτημα κι αυτό θα επικαλεστούν. Ίσως η τράπεζα δικαιώσει όσους ψώνισαν στο χρονικό πλαίσιο της ανάρτησης της προκειμένου να διατηρήσει την υστεροφημίαχαχαχααχα της...
Για να πουμε ποιος φταιει θα πρεπει να ξερουμε τι ακριβως συνεβη και αυτο δεν το ξερουμε. Υποθεσεις κανουμε και ουτε μπορουμε να λαβουμε στα σοβαρα τις απαντησεις επιχειρησεων που τρωνε τα προστιμα το ενα μετα το αλλο για διαφορες καταχρησεις εναντιον των καταναλωτων. Το μονο σιγουρο ειναι πως η επιχειρηση μια χαρά βολεύτηκε από το "συστημικο λαθος" της τραπεζας.Μα η ανάρτηση έγινε το πρωί.
Έγραφε μέσα ότι ισχύει από τις 8 το βράδυ. Λίγο μετά το κατεβασαν. Όσοι ψώνισαν πριν τις 8 δεν είναι λογικό να περιμένουν "δικαίωση"
Το πιο πιθανό είναι ότι αυτός που το ανέβασε στο Bonus app αντί να πατήσει 40 πάτησε 100. Δε φταίει ο Κωτσοβολος.
Μα νομιζω κανείς δεν είπε ότι φταίει ο Κωτσόβολος αλλά όλοι συμφωνούμε πως είναι ζήτημα της τράπεζας και της ανακοίνωσης της.Το πιο πιθανό είναι ότι αυτός που το ανέβασε στο Bonus app αντί να πατήσει 40 πάτησε 100. Δε φταίει ο Κωτσοβολος.
Πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση...κ δεν μπορεί με ένα ήταν λάθος του συστήματος να βγουν λάδι.Μα νομιζω κανείς δεν είπε ότι φταίει ο Κωτσόβολος αλλά όλοι συμφωνούμε πως είναι ζήτημα της τράπεζας και της ανακοίνωσης της.
Ωστόσο νομίζω πολύ το μεγεθύναμε το όλο ζήτημα. Άδικο; Ίσως, αλλά στην Ελλάδα είμαστε, όποιος θέλει δηλώνει ότι θέλει και μετά το αναιρεί, δεν είναι η πρώτη φορά.
Δε νομίζω πως θα μάθουμε πραγματικά τι έγινε. Κάτι ταλαιπωροι υπάλληλοι με βασικό μισθό, στα τηλεφωνικά κέντρα την πληρώνουν προς το παρόν.Για να πουμε ποιος φταιει θα πρεπει να ξερουμε τι ακριβως συνεβη και αυτο δεν το ξερουμε. Υποθεσεις κανουμε και ουτε μπορουμε να λαβουμε στα σοβαρα τις απαντησεις επιχειρησεων που τρωνε τα προστιμα το ενα μετα το αλλο για διαφορες καταχρησεις εναντιον των καταναλωτων. Το μονο σιγουρο ειναι πως η επιχειρηση μια χαρά βολεύτηκε από το "συστημικο λαθος" της τραπεζας.
Συγγνώμη, αλλά εγώ νιώθω εξαπατημένη για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.Δε νομίζω πως θα μάθουμε πραγματικά τι έγινε. Κάτι ταλαιπωροι υπάλληλοι με βασικό μισθό, στα τηλεφωνικά κέντρα την πληρώνουν προς το παρόν.
Ειχα κατι στο καλάθι. Και ζυγιζα αν μου χρειάζεται στα αλήθεια.
Έγινε το 100, 40. Το έβγαλα από το καλάθι και συνεχίζω τη ζωή μου. Δε νιώθω εξαπατημένη. Μου κάνει εντύπωση ο τρόπος που νιώθουμε πως η Αλφα ο Κωτσος κτλ, μας χρωστάνε πόντους, μιλια, ταξίδια χωρίς πληρωμένα εισιτήρια κτλ.
Εννοείται πως όλο αυτό με τους πόντους είναι τυράκι που μας οδηγεί στον υπερκαταναλωτισμό.
Προσωπικά στενοχωρήθηκα πιο πολύ που δεν κατάφερα να ολοκληρώσω συναλλαγή εξαργυρωνοντας μίσους πόντους προχτές, παρά που δεν ελαφρυνε η τσέπη μου κάτι κατοστάρικα για να πάρω bonus που δε θα γίνουν ποτέ μιλια.
Μα την ώρα της αγοράς πριν την πληρωμή αναγράφονται οι πόντοι που κερδίζετε. Έγραφε εκεί κάπου επι 100;Πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση...κ δεν μπορεί με ένα ήταν λάθος του συστήματος να βγουν λάδι.
Εγώ προσωπικά προχώρησα σε μια αγορά, γιατί συνυπολογίζοντας το bonus με συνέφερε πολύ.
Είχε προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με Κωτσοβολο που μου είπαν οτι θα ισχύσει μετά τις 8 και επισης τσεκαρα εκείνη την ωρα το app.
Αν ήταν αλλιώς τα δεδομένα, θα μπορούσα να είχα εκμεταλλευτεί άλλες προσφορές κλπ κλπ...άλλα ακόμα κ αν ήταν λάθος λειτούργησε ανέντιμα προς τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Δεν μπορεί να μην διασφαλίζεται κάπως ο καταναλωτής.
Ναι επιβεβαιωσα τηλεφωνικά οτι στις 8 θα ξεκινησει η προσφορα Χ100 με το τμημα πωλήσεων.Μα την ώρα της αγοράς πριν την πληρωμή αναγράφονται οι πόντοι που κερδίζετε. Έγραφε εκεί κάπου επι 100;
Επιβεβαίωσατε τηλεφωνικά το επί 100;
Ή απλά ότι θα ισχύσει η "προσφορά" μετά τις 8;