• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Black Friday 2024, 29/11

Elena2508

Member
Μηνύματα
1.326
Likes
4.487
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
N. Υόρκη
Αυτή είναι η απάντηση τους..
Το είπα εξαρχής ότι η αστοχία ήταν της Τράπεζας και όχι του Κώτσου.
Η Τράπεζα λογικά θα αποζημιώσει με πόντους μόνο όσους έκαναν την αγορά μεταξύ 8 και 9 μμ.
Μετά ήταν ξεκάθαρο στη σελίδα του Κωτσόβολου τι έπαιρνες σε κάθε προιόν.
Πάνω από κάθε προιόν υπήρχε banner για όσα ήταν στην ενέργεια των πόντων x40 γιατί δεν ήταν όλα, από ότι τσέκαρα εγώ σε κάποια είδη.
Επίσης, μόλις το επέλεγες το προιόν σου έβγαζε από κάτω η σελίδα πόσους πόντους έπαιρνες με τη συναλλαγή και στο τέλος όταν πλήρωνες σου έβγαινε μήνυμα στην οθόνη που έλεγε πόσους πόντους κέρδισες.
Σε λιγότερο από μία ώρα φάνηκαν όλοι οι πόντοι (1x40) στην εφαρμογή bonus.
To email με την προσφορά της Cyber Monday ήρθε χθες το βράδυ από τον Κωτσόβολο στις 9.31 μ.μ.
Πως ακριβώς παραπλάνησε όσους έκαναν αγορά μετά τις 9 μ.μ. χθες και έβλεπαν ξεκάθαρα ότι οι πόντοι που θα πάρουν ήταν 1x40 και όχι 1x100;

@Thanos92, εσένα τι σου απάντησαν ότι θα σου δώσουν;
 
Last edited:

psilos3

Member
Μηνύματα
6.678
Likes
51.595
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Δεν θυμάμαι πραγματικά. Τον Φεβρουάριο έκανε μονό μια μέρα Χ100. Είχε ξεκινήσει με Χ40 και μετά το ανέβασε; Η ήταν σε διαφορετικές ημερομηνίες;
Είχε βγάλει το Χ40 που είχε διαδοθεί μέσω email και καλά προς λίγους (ψέμα, για όλους ίσχυε), πέσαμε με τα μούτρα ψωνίσαμε οι περισσότεροι και μόλις έληξε η προσφορά αυτή έδωσε το Χ100 και μας γύρισε τα μυαλά.

Τι να κάνεις τα έχει αυτά το κυνήγι των μιλίων, εφόσον μπήκαμε σε αυτή τη διαδικασία πρέπει να τα περιμένουμε όλα. Όποιος έχει υπομονή και δε χρειάζεται κάτι άμεσα ίσως αξίει να πάρει το ρίσκο. Μεταξύ μας αν δεν έπαιζε αυτή η συνεργασία ούτε απ' έξω δε θα περνούσαμε...

Φευγει καταγγελια και στο συνηγορο του καταναλωτη, μου επιτρεπεις να επισυναψω τη συγκεκριμενη απαντηση;
Από αυτούς δε περιμένω τίποτα, είναι και λίγο κυνήγι μαγισσών το όλο ζήτημα κι αυτό θα επικαλεστούν. Ίσως η τράπεζα δικαιώσει όσους ψώνισαν στο χρονικό πλαίσιο της ανάρτησης της προκειμένου να διατηρήσει την υστεροφημίαχαχαχααχα της...
 

Mary Stardust

Member
Μηνύματα
106
Likes
633
Είχε βγάλει το Χ40 που είχε διαδοθεί μέσω email και καλά προς λίγους (ψέμα, για όλους ίσχυε), πέσαμε με τα μούτρα ψωνίσαμε οι περισσότεροι και μόλις έληξε η προσφορά αυτή έδωσε το Χ100 και μας γύρισε τα μυαλά.

Τι να κάνεις τα έχει αυτά το κυνήγι των μιλίων, εφόσον μπήκαμε σε αυτή τη διαδικασία πρέπει να τα περιμένουμε όλα. Όποιος έχει υπομονή και δε χρειάζεται κάτι άμεσα ίσως αξίει να πάρει το ρίσκο. Μεταξύ μας αν δεν έπαιζε αυτή η συνεργασία ούτε απ' έξω δε θα περνούσαμε...


Από αυτούς δε περιμένω τίποτα, είναι και λίγο κυνήγι μαγισσών το όλο ζήτημα κι αυτό θα επικαλεστούν. Ίσως η τράπεζα δικαιώσει όσους ψώνισαν στο χρονικό πλαίσιο της ανάρτησης της προκειμένου να διατηρήσει την υστεροφημίαχαχαχααχα της...
Μα η ανάρτηση έγινε το πρωί.
Έγραφε μέσα ότι ισχύει από τις 8 το βράδυ. Λίγο μετά το κατεβασαν. Όσοι ψώνισαν πριν τις 8 δεν είναι λογικό να περιμένουν "δικαίωση"
Το πιο πιθανό είναι ότι αυτός που το ανέβασε στο Bonus app αντί να πατήσει 40 πάτησε 100. Δε φταίει ο Κωτσοβολος.
 

nick07

Member
Μηνύματα
414
Likes
808
Μα η ανάρτηση έγινε το πρωί.
Έγραφε μέσα ότι ισχύει από τις 8 το βράδυ. Λίγο μετά το κατεβασαν. Όσοι ψώνισαν πριν τις 8 δεν είναι λογικό να περιμένουν "δικαίωση"
Το πιο πιθανό είναι ότι αυτός που το ανέβασε στο Bonus app αντί να πατήσει 40 πάτησε 100. Δε φταίει ο Κωτσοβολος.
Για να πουμε ποιος φταιει θα πρεπει να ξερουμε τι ακριβως συνεβη και αυτο δεν το ξερουμε. Υποθεσεις κανουμε και ουτε μπορουμε να λαβουμε στα σοβαρα τις απαντησεις επιχειρησεων που τρωνε τα προστιμα το ενα μετα το αλλο για διαφορες καταχρησεις εναντιον των καταναλωτων. Το μονο σιγουρο ειναι πως η επιχειρηση μια χαρά βολεύτηκε από το "συστημικο λαθος" της τραπεζας.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.678
Likes
51.595
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Το πιο πιθανό είναι ότι αυτός που το ανέβασε στο Bonus app αντί να πατήσει 40 πάτησε 100. Δε φταίει ο Κωτσοβολος.
Μα νομιζω κανείς δεν είπε ότι φταίει ο Κωτσόβολος αλλά όλοι συμφωνούμε πως είναι ζήτημα της τράπεζας και της ανακοίνωσης της.

Ωστόσο νομίζω πολύ το μεγεθύναμε το όλο ζήτημα. Άδικο; Ίσως, αλλά στην Ελλάδα είμαστε, όποιος θέλει δηλώνει ότι θέλει και μετά το αναιρεί, δεν είναι η πρώτη φορά.
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.398
Likes
2.214
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Μα νομιζω κανείς δεν είπε ότι φταίει ο Κωτσόβολος αλλά όλοι συμφωνούμε πως είναι ζήτημα της τράπεζας και της ανακοίνωσης της.

Ωστόσο νομίζω πολύ το μεγεθύναμε το όλο ζήτημα. Άδικο; Ίσως, αλλά στην Ελλάδα είμαστε, όποιος θέλει δηλώνει ότι θέλει και μετά το αναιρεί, δεν είναι η πρώτη φορά.
Πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση...κ δεν μπορεί με ένα ήταν λάθος του συστήματος να βγουν λάδι.
Εγώ προσωπικά προχώρησα σε μια αγορά, γιατί συνυπολογίζοντας το bonus με συνέφερε πολύ.
Είχε προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με Κωτσοβολο που μου είπαν οτι θα ισχύσει μετά τις 8 και επισης τσεκαρα εκείνη την ωρα το app.
Αν ήταν αλλιώς τα δεδομένα, θα μπορούσα να είχα εκμεταλλευτεί άλλες προσφορές κλπ κλπ...άλλα ακόμα κ αν ήταν λάθος λειτούργησε ανέντιμα προς τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Δεν μπορεί να μην διασφαλίζεται κάπως ο καταναλωτής.
 

Mary Stardust

Member
Μηνύματα
106
Likes
633
Για να πουμε ποιος φταιει θα πρεπει να ξερουμε τι ακριβως συνεβη και αυτο δεν το ξερουμε. Υποθεσεις κανουμε και ουτε μπορουμε να λαβουμε στα σοβαρα τις απαντησεις επιχειρησεων που τρωνε τα προστιμα το ενα μετα το αλλο για διαφορες καταχρησεις εναντιον των καταναλωτων. Το μονο σιγουρο ειναι πως η επιχειρηση μια χαρά βολεύτηκε από το "συστημικο λαθος" της τραπεζας.
Δε νομίζω πως θα μάθουμε πραγματικά τι έγινε. Κάτι ταλαιπωροι υπάλληλοι με βασικό μισθό, στα τηλεφωνικά κέντρα την πληρώνουν προς το παρόν.
Ειχα κατι στο καλάθι. Και ζυγιζα αν μου χρειάζεται στα αλήθεια.
Έγινε το 100, 40. Το έβγαλα από το καλάθι και συνεχίζω τη ζωή μου. Δε νιώθω εξαπατημένη. Μου κάνει εντύπωση ο τρόπος που νιώθουμε πως η Αλφα ο Κωτσος κτλ, μας χρωστάνε πόντους, μιλια, ταξίδια χωρίς πληρωμένα εισιτήρια κτλ.
Εννοείται πως όλο αυτό με τους πόντους είναι τυράκι που μας οδηγεί στον υπερκαταναλωτισμό.
Προσωπικά στενοχωρήθηκα πιο πολύ που δεν κατάφερα να ολοκληρώσω συναλλαγή εξαργυρωνοντας μίσους πόντους προχτές, παρά που δεν ελαφρυνε η τσέπη μου κάτι κατοστάρικα για να πάρω bonus που δε θα γίνουν ποτέ μιλια.
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.398
Likes
2.214
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Δε νομίζω πως θα μάθουμε πραγματικά τι έγινε. Κάτι ταλαιπωροι υπάλληλοι με βασικό μισθό, στα τηλεφωνικά κέντρα την πληρώνουν προς το παρόν.
Ειχα κατι στο καλάθι. Και ζυγιζα αν μου χρειάζεται στα αλήθεια.
Έγινε το 100, 40. Το έβγαλα από το καλάθι και συνεχίζω τη ζωή μου. Δε νιώθω εξαπατημένη. Μου κάνει εντύπωση ο τρόπος που νιώθουμε πως η Αλφα ο Κωτσος κτλ, μας χρωστάνε πόντους, μιλια, ταξίδια χωρίς πληρωμένα εισιτήρια κτλ.
Εννοείται πως όλο αυτό με τους πόντους είναι τυράκι που μας οδηγεί στον υπερκαταναλωτισμό.
Προσωπικά στενοχωρήθηκα πιο πολύ που δεν κατάφερα να ολοκληρώσω συναλλαγή εξαργυρωνοντας μίσους πόντους προχτές, παρά που δεν ελαφρυνε η τσέπη μου κάτι κατοστάρικα για να πάρω bonus που δε θα γίνουν ποτέ μιλια.
Συγγνώμη, αλλά εγώ νιώθω εξαπατημένη για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.
Αυτός ο ωχαδερφισμός είναι που τους κάνει να είναι ανεξέλεγκτοι κ να μπορούν να λένε ότι θέλουν και να το αναιρουν.
Κανείς δεν χρωσταει μιλια, πόντους κ εκπτώσεις...αλλά υπάρχουν όροι ανάμεσα στον ανταγωνισμό των επιχειρήσεων και εδώ υπήρξε ξεκάθαρα μια εξαπάτηση, απο οποιον κ εαν προέρχεται.
 

Mary Stardust

Member
Μηνύματα
106
Likes
633
Πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση...κ δεν μπορεί με ένα ήταν λάθος του συστήματος να βγουν λάδι.
Εγώ προσωπικά προχώρησα σε μια αγορά, γιατί συνυπολογίζοντας το bonus με συνέφερε πολύ.
Είχε προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με Κωτσοβολο που μου είπαν οτι θα ισχύσει μετά τις 8 και επισης τσεκαρα εκείνη την ωρα το app.
Αν ήταν αλλιώς τα δεδομένα, θα μπορούσα να είχα εκμεταλλευτεί άλλες προσφορές κλπ κλπ...άλλα ακόμα κ αν ήταν λάθος λειτούργησε ανέντιμα προς τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Δεν μπορεί να μην διασφαλίζεται κάπως ο καταναλωτής.
Μα την ώρα της αγοράς πριν την πληρωμή αναγράφονται οι πόντοι που κερδίζετε. Έγραφε εκεί κάπου επι 100;
Επιβεβαίωσατε τηλεφωνικά το επί 100;
Ή απλά ότι θα ισχύσει η "προσφορά" μετά τις 8;
 

coco_

Member
Μηνύματα
1.398
Likes
2.214
Επόμενο Ταξίδι
on the beach!
Ταξίδι-Όνειρο
Guatemala
Μα την ώρα της αγοράς πριν την πληρωμή αναγράφονται οι πόντοι που κερδίζετε. Έγραφε εκεί κάπου επι 100;
Επιβεβαίωσατε τηλεφωνικά το επί 100;
Ή απλά ότι θα ισχύσει η "προσφορά" μετά τις 8;
Ναι επιβεβαιωσα τηλεφωνικά οτι στις 8 θα ξεκινησει η προσφορα Χ100 με το τμημα πωλήσεων.
Την ώρα που αγόραζα δεν εγραφε τους ποντους ουτε Χ4 (που τελικά πήρα) ούτε Χ100 αλλά δεν είμαι υποχρεωμενη να ξέρω απέξω το κάθε site, εφόσον γραφει το app (την στιγμη της αγορας) οτι υπάρχει Χ100.
Και στην bp οταν εξαργυρωνω, δεν ρωτάω τον βενζινα, το app κοιτάω για τις προσφορές.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.674
Μηνύματα
907.624
Μέλη
39.417
Νεότερο μέλος
Panagiotis _gfk

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom