• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

30 χρόνια παραμπαστός… στο Ληξούρι (και στην Κεφαλλονιά)

fotast

Member
Μηνύματα
9.648
Likes
14.973
Πέρσι ο Ιανός και φέτος η φωτιά..Κρίμα...Υπάρχει κάποια πρώτη εκτίμηση για τις καταστροφές από την φωτιά;΄Ησασταν εκεί;
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.503
Likes
8.257
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Πέρσι ο Ιανός και φέτος η φωτιά..Κρίμα...Υπάρχει κάποια πρώτη εκτίμηση για τις καταστροφές από την φωτιά;΄Ησασταν εκεί;
Όχι, δεν ήμουν εκεί και δεν έχω εκτίμηση. Στην ευρύτερη περιοχή πάντως τα 8 τελευταία χρόνια έχουν μπει 6 φωτιές.
Και αρχίζω να κάνω πονηρές σκέψεις για τις αιτίες.
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.503
Likes
8.257
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Λειβαθώ, Οροπέδιο Ομαλών

Φεύγοντας από την περιοχή των Ελειών – Πρόνων και ακολουθώντας την νότια ακτογραμμή περνάμε στην Λειβαθώ. Το πρώτο σημαντικό αξιοθέατο της περιοχής είναι η Μονή Σισσίων, ένα μοναστήρι με μακραίωνη ιστορία. Ιδρύθηκε τον 13ο αιώνα και σύμφωνα με την παράδοση, ιδρυτής της ήταν ο ίδιος ο Φραγκίσκος της Ασσίζης. Λέγεται πως το όνομα Σισσίων αποτελεί παραφθορά της λέξης Ασσίζη. Ξεκίνησε ως ανδρικό καθολικό μοναστήρι αλλά σύντομα μετατράπηκε σε ορθόδοξο. Τα ερείπια του παλιού μοναστηριού βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από το σύγχρονο μοναστήρι και ο επισκέπτης μπορεί να διακρίνει ακόμα τα εντυπωσιακά αρχιτεκτονικά της χαρακτηριστικά.

Sissiwn.png


Ο χωματόδρομος που ξεκινά από τα ερείπια και οδηγεί στην ομώνυμη παραλία, ακριβώς από κάτω, δεν ενδείκνυται για όχημα αλλά η διαδρομή με τα πόδια είναι σύντομη. Δίπλα ακριβώς υπάρχει και δεύτερη παραλία χωρίς πρόσβαση από τον δρόμο στην οποία μπορεί να πας κολυμπώντας.

Sissivn_Paralia.png


Αμέσως μετά περνάμε στο χωριό Λουρδάτα με την ομώνυμη παραλία ακριβώς από κάτω (πολλοί την αναφέρουν και παραλία Λουρδά). Σχετικά αμμώδης, αλλά με αρκετά βαθιά νερά, η μεγάλη αυτή παραλία αναπτύσσεται τουριστικά τα τελευταία χρόνια χωρίς όμως να φτάνει το επίπεδο των άλλων «πιασάρικων» παραλιών του νησιού.

Lourdata.png


Δίπλα ακριβώς υπάρχουν μια – δυο ακόμα παραλίες με περίπου ίδια χαρακτηριστικά αλλά σαφώς πιο δυσπρόσιτες (όπως η παραλία Κανάλι που κατεβαίνεις μόνο με μονοπάτι). Ακολουθούν οι μικρές παραλίες Τραπεζάκι και Άγιος Θωμάς οι οποίες είναι κανονικά προσβάσιμες με αυτοκίνητο.

Trapezaki.png


Τα χωριά που βρίσκονται στην περιοχή με το, αν μη τι άλλο, περίεργο όνομα Εικοσιμία (Βλαχάτα, Σιμωτάτα, Λουρδάτα, Μουσάτα κλπ) αναπτύσσονται και αυτά πια τουριστικά, αλλά σαφώς πιο ήπια. Υπάρχουν αρκετές επιλογές καταλυμάτων και φυσικά εστιατορίων και άλλων σχετικών καταστημάτων.

Αμέσως μετά τα Βλαχάτα ο κεντρικός δρόμος συνεχίζει εσωτερικά με τελικό προορισμό το Αργοστόλι, ενώ για να επισκεφτείς τα υπόλοιπα παραλιακά μέρη θα πρέπει ή να ακολουθήσεις μικρότερους και δυσκολότερους δρόμους ή να κάνεις συνεχώς παρακάμψεις από το κεντρικό δρόμο.

Επιλέγοντας την διαδρομή που διασχίζει τον μικρό κάμπο σχετικά κοντά στην θάλασσα συναντάς αρχικά το χωριό Πεσσάδα που από το μικρό λιμανάκι του Αγίου Νικολάου φεύγει καράβι για την Ζάκυνθο. Τα ημερήσια δρομολόγια, το καλοκαίρι, είναι 2, ένα πρωινό στις 07:45 και ένα απογευματινό στις 18:00 (η επιστροφή από Άγιο Νικόλαο είναι στις 09:45 και 19:45) και το ταξίδι διαρκεί 1 ώρα. Θεωρώ πως τα δρομολόγια είναι σχετικά βολικά ακόμη και για μια σύντομη ημερήσια εκδρομή είτε από Κεφαλλονιά προς Ζάκυνθο ή αντίστροφα.

Τα υπόλοιπα χωριά της περιοχής (Δοριζάτα, Κουντουράτα, Κεραμειές, Σπαρτιά, Κοριάννα, Κλείσματα) καθώς και όλη η γύρω περιοχή διαθέτουν πληθώρα καταλυμάτων. Στην Σπαρτιά εκτός της μικρής παραλίας (παραλία Σπαρτιάς ή Κληματσιάς) που βρίσκεται λίγο έξω από το χωριό, υπήρχε μέχρι πριν λίγα χρόνια το μικρό ιδιωτικό μουσείο της Κουκουβάγιας και του Σκαντζόχοιρου. Δύο μεσόκοπες κυρίες (Γερμανίδες νομίζω) που έχουν εγκατασταθεί χρόνια στο χωριό είχαν δημιουργήσει ένα μικρό χώρο όπου συγκέντρωναν διάφορα ετερόκλητα αντικείμενα με μοναδικό κοινό τους στοιχείο την μορφή που προσομοίαζε με τα δύο προαναφερθέντα ζωάκια. Δυστυχώς έχω πολλά χρόνια να επισκεφθώ τη Σπαρτιά και δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχει ακόμη.

Spartia.png


Οι μικρές παραλίες Νιψιά και Παλιολινός που βρίσκονται κάτω από τα Κλείσματα θα έλεγα πως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, με την Νιψιά επιπλέον να μην έχει εύκολη πρόσβαση.

Αντίθετα η παραλία Άβυθος που ακολουθεί είναι από τις ωραίοτερες τις περιοχής. Χρυσή άμμος, αξιοπρεπές μήκος, με σχετικά λίγες ομπρέλες αλλά και ένα συμπαθές ταβερνάκι από πάνω προσελκύουν κάμποσο κόσμο. Το παρκάρισμα είναι φυσικά δύσκολο όσο περνά η ώρα και θα έλεγα πως η επίσκεψη στην παραλία καλό είναι να γίνει νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα. Η πρόσβαση για την παραλία γίνεται από διάφορους δρόμους με ευκολότερη αυτή που ξεκινά περίπου από τα Σβορωνάτα.

Avithos_01.JPG

Avithos_02.JPG


Από το ίδιο σημείο (από τα Σβορωνάτα) ξεκινούν και οι δρόμοι που οδηγούν σε άλλες δύο καλές παραλίες της περιοχής. Αρχικά για την παραλία του Άη Χέλη, μια από τις αγαπημένες μου. Φαρδιά παραλία με μαύρη άμμο (προσοχή καίει!!!, βάλτε παπούτσια), με κρυστάλλινα νερά και κομμάτια οργανωμένα ή μη. Το beach bar που υπάρχει στην μια άκρη της οργανώνει συχνά αγώνες beach volley, ενώ η μουσική του κάθε άλλο παρά ενοχλητική είναι. Η πρόσβαση στην παραλία γίνεται και από τις 2 πλευρές της. Από την αριστερή πλευρά υπάρχει ένας κατηφορικός χωματόδρομος που από κάποιο σημείο και μετά πρέπει να αφήσεις το όχημα και να κατέβεις με τα πόδια ενώ από την δεξιά πλευρά υπάρχουν 75 σκαλιά. Στην πλευρά αυτή, 100 – 150 μέτρα από τα σκαλιά, υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ, που το προτιμούν οι περισσότεροι.

AiXelis_01.JPG

AiXelis_02.jpg

AiXelis_03.jpg

AiXelis_Skalia.JPG


Η άλλη παραλία είναι οι Άμμες που βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο και είναι μια μικρή αμμουδερή παραλία με ξανθιά άμμο. Στην περιοχή υπάρχει και το κατάλυμα με το ευφάνταστο όνομα Baha Ammes.

Ammes.png


Από την άλλη πλευρά του αεροδρομίου υπάρχουν επίσης οι παραλίες Εγλίνα, Μεγάλη Άμμος και Μηνιές (Σπάσματα) που παρόλο που βρίσκονται ακριβώς στο τέλος του αεροδιαδρόμου τις επιλέγει πολύς κόσμος από τα γύρω χωριά.

Minies.png


Αν επιλέξεις από τα Σβορωνάτα να ανέβεις προς τον κεντρικό δρόμο τότε αρχίζεις να συναντάς διαδοχικά διάφορα χωριά όπως τα Ντομάτα και τα Μεταξάτα. Θέλει λίγη προσοχή γιατί η διαδρομή είναι μόνιμα ανηφορική και με δύσκολες στην ορατότητα στροφές. Στα Μεταξάτα, που είναι το χωριό καταγωγής του γνωστού δικτάτορα Μεταξά, υπάρχουν Μυκηναϊκοί θαλαμωτοί τάφοι όπως επίσης και στα γειτονικά χωριά της Λακήθρας και των Μαζαρακάτων. Τα ευρήματα από όλα αυτά τα σημεία μπορούσες να τα δεις στο Αρχαιολογικό μουσείο του Αργοστολίου.

Mazarakata.jpg


Αμέσως μετά ακολουθεί το χωριό – κόσμημα για το νησί, τα Κουρκουμελάτα. Καταστράφηκε σχεδόν ολοκληρωτικά στους σεισμούς του ’53 αλλά αμέσως μετά ο, εφοπλιστής Γιώργος Βεργωτής (καταγόμενος από το χωριό) μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια του, αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια δωρεά, πρωτόγνωρη για την εποχή. Ανοικοδόμησε ολόκληρο το χωριό, σύμφωνα όμως με τη νεοκλασική αρχιτεκτονική της εποχής και με κανόνες αισθητικής και ρυμοτομίας. Η ανοικοδόμηση έγινε πάνω στα πρότυπα των ελβετικών οικισμών της υπαίθρου και κατέστησε το χωριό πρότυπο ενώ στην συνέχεια διένειμε τα καινούργια σπίτια στους παλιούς κατόχους ενώ έχτισε και αρκετά δημόσια κτίρια (κτίριο της Φιλαρμονικής, αθλητικές εγκαταστάσεις, εκκλησία και το εντυπωσιακό πνευματικό – μορφωτικό – πολιτιστικό κέντρο. Ο μόνος όρος που έθεσε στους ντόπιους ήταν να συντηρούν τα σπίτια και τους κήπους τους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Έτσι σήμερα φαντάζει αρκετά δύσκολο να μιλήσεις στους κατοίκους αυτού του χωριού για την εκμετάλλευση της εργοδοσίας και τους αγώνες εναντίων των πλουσίων αφεντικών.

Kourkoumelata_01.jpg

Kourkoumelata_02.jpg

Kourkoumelata_03.JPG

Kourkoumelata_04.JPG


Στο χωριό εκτός των άλλων υπάρχει και ένα μικρό καφέ – ζαχαροπλαστείο που στεγάζεται σε ένα ωραίο κτίριο, με φανταστική θέα και εξαιρετικά προϊόντα (Καφέ Μαρίνα). Η επίσκεψη επιβάλλεται.

Kourkoumelata_Cafe.png

Kourkoumelata_Thea.JPG


Βγαίνοντας πια στον κεντρικό δρόμο, τρία χωριά, ενωμένα μεταξύ τους, τα Τραυλιάτα, Μαζαρακάτα και Περατάτα απλώνονται μπροστά σου, ενώ ακριβώς από πάνω δεσπόζει το κάστρο του Αγίου Γεωργίου. Και ενώ τα 3 χωριά δεν έχουν να προσφέρουν κάτι αισθητικά, πέρα από πολλά καταστήματα, μίνι μάρκετ και καφέ, ο οικισμός που βρίσκεται στο κάστρο είναι ξεχωριστός. Παλιά σπίτια και αρχοντικά, καλά συντηρημένα (τα περισσότερα), απλωμένα στην άκρη του γκρεμού και δίπλα στα τείχη φτιάχνουν ένα γραφικό σκηνικό. Η πέτρινη εκκλησία της Ευαγγελίστριας και δυο - τρία εστιατόρια με ωραία θέα και καλό φαγητό (αν και τσιμπημένο στην τιμή) συμπληρώνουν την εικόνα. Παλιότερα ένα από αυτά ήταν μπαράκι και αρκετές φορές είχαμε απολαύσει τα ποτά μας, ειδικά τις νύχτες με φεγγάρι.

AgiosGeorgios_01.png

AgiosGeorgios_02.JPG


Το ίδιο το φρούριο του Αγίου Γεωργίου στέκει επιβλητικό ακόμη και σήμερα παρά τις φθορές του χρόνου. Το αρχικό κάστρο φτιάχτηκε από τους Βυζαντινούς τον 12ο αιώνα ενώ τα τείχη που βλέπουμε σήμερα είναι αυτά που φτιάχτηκαν από τους Βενετσιάνους στις αρχές του 16ου αιώνα. Ήταν για πολλά χρόνια η πρωτεύουσα του νησιού πριν αυτή μεταφερθεί στο Αργοστόλι, το 1757. Το φρούριο έχει έκταση περίπου 16.000 τ.μ. και στο εσωτερικό υπάρχουν τα ερείπια πολλών εκκλησιών, καθολικών και ορθοδόξων, ενώ έχει κατασκευαστεί και ένα μικρό υπαίθριο θέατρο με ξύλινες εξέδρες.

Kastro_01.png

Kastro_02.png


Συνεχίζοντας τον δρόμο που σε φέρνει στο κάστρο προς τα βόρεια και αφού περάσεις από τα χωριά Δεμουτσαντάτα και Τρωϊανάτα σύντομα καταλήγεις στο οροπέδιο των Ομαλών. Εκεί, πέρα από τα 2 πλήρως ενωμένα χωριά των Βαλσαμάτων και των Φραγκάτων, καθώς και 2-3 οινοποιία (η περιοχή θεωρείται ιδανική για την καλλιέργεια της Ρομπόλας), υπάρχει η πασίγνωστη μονή του Αγίου Γερασίμου.

AgiosGerasimos_01.png


Η αρχική μονή ήταν αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου ενώ το 1561 τα κτίσματα της καθώς και τα περίχωρά παραχωρήθηκαν στον Άγιο Γεράσιμο, ο οποίος και εγκαταστάθηκε εκεί. Μετά τον θάνατο του, το σώμα του μουμιοποιήθηκε με φυσικό τρόπο και διατηρείται έως και σήμερα λίγο πολύ ολόκληρο, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του παλαιότερου Μητροπολίτη Κεφαλληνίας Προκοπίου. Ο εν λόγω «δημοκράτης» κληρικός (το 1967, ενώ ήταν αρχιμανδρίτης στη Γυάρο, δήλωνε φίλος του καθεστώτος της χούντας) κατηγορήθηκε ότι είχε κόψει τμήμα του λειψάνου οπότε προκλήθηκαν μεγάλες διαδηλώσεις στο νησί με συνθήματα του στυλ «Προκόπη, Προκόπη, ο Άγιος εκόπη». Οι διαδηλώσεις αυτές ήταν τελικά η αιτία να φύγει ο Προκόπης από την Μητρόπολη του νησιού κατηγορώντας ως και τους αστυνομικούς του νησιού ως «παλαιοκομουνιστές» αφού δεν μπόρεσαν να τον προστατέψουν από το μένος του κόσμου.

AgiosGerasimos_02.JPG

AgiosGerasimos_03.png


Στο σημερινό γυναικείο μοναστήρι, πέρα από τις «ευγενέστατες» μοναχές μπορεί κάποιος να επισκεφτεί τον ναό και το Ασκηταριό του Αγίου, που ως γνωστό είναι ο Άγιος που «θεραπεύει» την τρέλα και τον δαιμονισμό. Καταλαβαίνεται λοιπόν πως στο συγκεκριμένο νησί έχει πολύ δουλειά ο Άγιος. Στις 16 Αυγούστου που είναι η επίσημη γιορτή του Αγίου περνάνε όλοι, Κεφαλλονίτες και μη, με ψυχικά νοσήματα, κάτω από το σκήνωμα, ώστε να γίνουν καλά. Εγώ πάντως 30 χρόνια στο νησί δεν έχω δει διαφορά…

Χάρτης βασικής διαδρομής

Leivathw_Omala.png
 
Last edited:

Thalassaki

Member
Μηνύματα
767
Likes
4.755
Επόμενο Ταξίδι
........
Συνεχίζεις να με εντυπωσιάζεις με την τόσο εμπεριστατωμένη και αναλυτική σου καταγραφή όπως και με τις όμορφες φωτογραφίες σου πού με φέρνουν έστω και νοερά κοντά στον αγαπημένο μου τόπο!!!
Δυστυχώς φέτος τουλάχιστον το καλοκαίρι δεν προβλέπεται να πάμε αλλά από ότι διάβασα σύντομα θα βρίσκεσαι εκεί οπότε περιμένω τις ζωντανές σου ανταποκρίσεις.
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.045
Likes
2.252
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Αχ τα Κουρκουμελάτα, σα ζωγραφιά σε αναγνωστικό του δημοτικού είναι! Εκεί είχα μείνει για 15 μέρες περίπου το πάλαι ποτέ 1985 (πριν απ΄το μαντολίνο του Κορέλλι!), αλλά θυμάμαι εξαιρετικά την Κεφαλονιά γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. Είσαι τυχερός λοιπόν πούσαι παραμπαστός! ;)
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.503
Likes
8.257
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Συνεχίζεις να με εντυπωσιάζεις με την τόσο εμπεριστατωμένη και αναλυτική σου καταγραφή όπως και με τις όμορφες φωτογραφίες σου πού με φέρνουν έστω και νοερά κοντά στον αγαπημένο μου τόπο!!!
Δυστυχώς φέτος τουλάχιστον το καλοκαίρι δεν προβλέπεται να πάμε αλλά από ότι διάβασα σύντομα θα βρίσκεσαι εκεί οπότε περιμένω τις ζωντανές σου ανταποκρίσεις.
Ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σου λόγια. Τώρα για ανταποκρίσεις θα στέλνω στα διαλείμματα της οινοποσίας και των λοιπών «αγιασμάτων» αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα είναι απ’ όλο το νησί. Από Ληξούρι σίγουρα…
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.503
Likes
8.257
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Αχ τα Κουρκουμελάτα, σα ζωγραφιά σε αναγνωστικό του δημοτικού είναι! Εκεί είχα μείνει για 15 μέρες περίπου το πάλαι ποτέ 1985 (πριν απ΄το μαντολίνο του Κορέλλι!), αλλά θυμάμαι εξαιρετικά την Κεφαλονιά γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. Είσαι τυχερός λοιπόν πούσαι παραμπαστός! ;)
Κάθε χρόνο σχεδόν επισκέπτομαι τα Κουρκουμελάτα έστω για ένα καφέ και ένα γλυκό. Θυμάσαι που είχες μείνει στο χωριό και αν το κατάλυμα ήταν καλό; Ρωτώ γιατί πολλές φορές μου ζητάνε την γνώμη μου για καταλύματα στην περιοχή και δεν ξέρω κανένα να προτείνω.
 

stonerolling

Member
Μηνύματα
32
Likes
166
Εμένα που με φιλοξένησες 5 μέρες πέρυσι γιατί δεν μου τα έδειξες ΟΛΑ αυτά;
Με μπανάκι σε 15 παραλίες και φαγητό σε 5 ταβέρνες ανά μέρα θα έβγαινε άνετα.
 

gkalla

Member
Μηνύματα
1.503
Likes
8.257
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Εμένα που με φιλοξένησες 5 μέρες πέρυσι γιατί δεν μου τα έδειξες ΟΛΑ αυτά;
Με μπανάκι σε 15 παραλίες και φαγητό σε 5 ταβέρνες ανά μέρα θα έβγαινε άνετα.
:D:D:D
Σου είπα κάτσε δεκαπέντε μέρες ακόμα και θα στα δείξω όλα. Αλλά εσύ ήθελες να φύγεις τρέχοντας. Δεν άντεξες την τρέλα.
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.045
Likes
2.252
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Κάθε χρόνο σχεδόν επισκέπτομαι τα Κουρκουμελάτα έστω για ένα καφέ και ένα γλυκό. Θυμάσαι που είχες μείνει στο χωριό και αν το κατάλυμα ήταν καλό; Ρωτώ γιατί πολλές φορές μου ζητάνε την γνώμη μου για καταλύματα στην περιοχή και δεν ξέρω κανένα να προτείνω.
Α, λοιπόν ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα. Το κατάλυμα ήταν εξαιρετικό, το είχε μία κυρία με την κόρη της και ήταν 3 δωμάτια στη σειρά που έδιναν και τα τρία σε μια μεγάλη κοινή βεράντα με ωραία θέα, πεντακάθαρα και άνετα. Εμείς ήμασταν στο πρώτο, το δεύτερο ήταν κενό και στο τρίτο που ήταν ολόκληρο διαμέρισμα -ωιμέ- είχε εγκατασταθεί η οικογένεια ενός ΄Αραβα πλουσίου: 3 γυναίκες, 4 κόρες και 2 Φιλιπινέζες υπηρεσίες. Η φασαρία που κάνανε ήταν το κάτι άλλο. Εμείς φεύγαμε το πρωί και γυρίζαμε κατά τις 11 το βράδυ. Αυτές δεν φεύγανε ποτέ από εκεί και μέχρι τις 3 το βράδυ μιλάγανε, φωνάζανε και ήταν αγενέστατες όταν τις παρακαλέσαμε να κάνουν ησυχία. Στο τέλος -όπως ήταν φυσικό τσακωθήκαμε άσχημα. Πήραν το άνδρα τους τηλέφωνο και ήρθε ο ΄Αραβας να "καθαρίσει", αλλά εκείνη την ώρα φεύγαμε κι έτσι δεν έγινε ελληνοαραβικό επεισόδιο! Δυστυχώς δεν θυμάμαι πως λέγανε το κατάλυμα ούτε την κυρία που το είχε.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.817
Likes
18.171
Κουρκουμελάτα.. απιθανο χωριό.. για πρωτη φορά είχα πάει το '80.. με είχε εντυπωσιάσει ..ακόμα και ο χωρος του γηπέδου ο στιβος οι αυλόπορτες οι δρόμοι κλ ήταν κάποιος εφοπλιστης αν θυμάμαι καλά απο κει.. Την επόμενη φορά όμως που πηγα κάπου το '92 δεν ειχα την ιδια εικόνα.. δεν ήταν τόσο προσεγμένα..
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
1.045
Likes
2.252
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία
Κουρκουμελάτα.. απιθανο χωριό.. για πρωτη φορά είχα πάει το '80.. με είχε εντυπωσιάσει ..ακόμα και ο χωρος του γηπέδου ο στιβος οι αυλόπορτες οι δρόμοι κλ ήταν κάποιος εφοπλιστης αν θυμάμαι καλά απο κει.. Την επόμενη φορά όμως που πηγα κάπου το '92 δεν ειχα την ιδια εικόνα.. δεν ήταν τόσο προσεγμένα..
κι εγώ το 1985 πούχα πάει τα είχα βρει παράδεισο!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.633
Μηνύματα
905.003
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom