jackson_1919
Member
- Μηνύματα
- 21
- Likes
- 6
Θα μας δείξεις και το fax που τους έστειλες?
δηλαδή η αποζημίωση kαι η καταβολή της εξαρτάται απο το αν μια εταιρία ειναι low cost η regular?:roll:...και μας απάντησαν μετά από 3-4 μέρες με email οτι σαν low cost εταιρία δεν μπορούν να μας αποζημιώσουν. Σήμερα όμως μετά από αυτά που διάβασα εδώ τους έστειλα κι άλλο φαξ, στέλνοντας και την Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ακυρωμένες πτήσεις. Ελπίζω να έχουμε νέα σύντομα. Εννοείται θα σας ενημερώσω.
Μπορείς να γράψεις ακριβώς τη διατύπωση που χρησιμοποιησαν;Εγώ είχα στείλει αρχικά μια δισέλιδη επιστολή κατά την οποία έγραφα αναλυτικά για ποιούς λόγους ζητάμε αποζημίωση, και μας απάντησαν μετά από 3-4 μέρες με email οτι σαν low cost εταιρία δεν μπορούν να μας αποζημιώσουν. Σήμερα όμως μετά από αυτά που διάβασα εδώ τους έστειλα κι άλλο φαξ, στέλνοντας και την Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ακυρωμένες πτήσεις. Ελπίζω να έχουμε νέα σύντομα. Εννοείται θα σας ενημερώσω.
Ελα ντε;;;Με ποιο κριτήριο κάποιοι αποζημιώνονται και κάποιοι όχι απ' τη Ryanair σε περίπτωση ακύρωσης πτήσεων? Γιατί όσα διαβάζω στα τελευταία ποστς είναι αντιφατικά.