travelgr
Member
Να ενημερώσω και για όποιον άλλο ενδιαφέρεται, πως πήραμε τηλέφωνο ν' αλλάξουμε την πτήση και ενώ η αναμονή ήταν πολύ μικρή και όλα πήγαιναν καλά στο τέλος μου λέει, δεν μπορώ να κάνω την αλλαγή γιατί το σύστημα μου επιτρέπει αλλαγές μόνο 7 ημέρες πριν ή μετά από την ημερομηνία που ήταν να ταξιδέψετε. Στην ερώτησή μου και τι γίνεται στην περίπτωση σαν τη δικιά μου που δεν έχει πτήση σ' αυτό το χρονικό διάστημα, αφού τις σταματήσατε, μου απάντησε, αφού μίλησε 2 φορές με τον "supervisor" του, πως μοναδική δυνατότητα είναι να πάρω τα λεφτά μου πίσω... Μα αν ήταν έτσι γιατί δεν μου το λέγανε εξ αρχής από το email...
Δυστυχώς η εταιρία απέδειξε πως είναι ένα τεράστιο καφενείο. Blacklist από μένα.
Στα κωμικοτραγικά, ενώ μου είχε έρθει το email της ακύρωσης, λίγες μέρες μετά και χωρίς να κάνω τίποτα απολύτως, μου έρχεται άλλο email που ενημερώνει πως έγιναν αλλαγές στην πτήση μου και με ρωτάει αν είμαι οκ μ' αυτές τις αλλαγές. Οι αλλαγές ήταν πως φαινόταν ότι η πτήση θα γίνει κανονικά, είχε ημερομηνίες, ώρες, τα πάντα σωστά. Κοιτώντας το έκπληκτος αποφάσισα να περιμένω να δω τι θα γίνει και την άλλη μέρα το πρωί βλέπω και 2ο email ακύρωσης στην "αλλαγμένη" - ίδια με την αρχική, πτήση μου...
Δυστυχώς η εταιρία απέδειξε πως είναι ένα τεράστιο καφενείο. Blacklist από μένα.
Στα κωμικοτραγικά, ενώ μου είχε έρθει το email της ακύρωσης, λίγες μέρες μετά και χωρίς να κάνω τίποτα απολύτως, μου έρχεται άλλο email που ενημερώνει πως έγιναν αλλαγές στην πτήση μου και με ρωτάει αν είμαι οκ μ' αυτές τις αλλαγές. Οι αλλαγές ήταν πως φαινόταν ότι η πτήση θα γίνει κανονικά, είχε ημερομηνίες, ώρες, τα πάντα σωστά. Κοιτώντας το έκπληκτος αποφάσισα να περιμένω να δω τι θα γίνει και την άλλη μέρα το πρωί βλέπω και 2ο email ακύρωσης στην "αλλαγμένη" - ίδια με την αρχική, πτήση μου...