• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Σταματάει το Θεσσαλονικη-Παρίσι της Cyprus

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Πάρα πολλές πόλεις που έχουν πολύ καλύτερη υποδομή απο τη Θεσ/νίκη, και με απίστευτη διαθέση απο τους τοπικούς παράγοντες και φορείς και δεν καταφέρνουν να αναπτυχθούν εμπορικά, τουριστικά, κτλ.

Για παράδειγμα στην Αμερική δες πόλεις σαν το Pittsburgh, St. Louis, κτλ και τι τους έχει συμβεί και θα καταλάβεις. Πόλεις που και υπέροχα convention centers έχουν, και ξενοδοχεία, και φτηνές είναι, και ελίτ πανεπιστημια έχουν (sorry αλλά τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σχεδόν άγνωστα στο εξωτερικό). Και πάλι όχι μόνο δεν μπορούν να φέρουν κόσμο/επιχειρήσεις στην πόλη τους αλλα και δεν μπορούν να σταματήσουν την έξοδο αυτών που ήδη έχουν.

Είναι ενδιαφέρον οι παραγώντες που κάνουν μια πόλη να πέσει ή να ανέβει, αλλα δυστηχώς δεν νομίζω οτι η Θεσ/νίκη να ενδιαφέρει κάποιον που δεν είναι Έλληνας. Ούτε μπορεί να ονομάζει κάποιος τη Θεσ/νίκη σαν δεύτερη πόλη όπως το Μιλάνο ή η Βαρκελώνη που μπορεί να έχουν και μεγαλύτερες οικονομίες απο την Αθήνα.

Επίσης η Ελλάδα δεν έχει αρκετά μεγάλη οικονομία για να μοιράσει κλάδους σε πόλεις όπως η Γερμανία. Και να ήταν όμως κάτι τέτοιο συμβαίνει οργανικά...

Άν όντως το route SKG->CDG είχε κάποιο οικονομικό ενδιαφέρον θα είχαμε δεί slot takeover war. Απλά δεν έχει.
Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι εντελώς άτοπες, δεν ζήτησε ή πίστεψε κανείς ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει την ανάπτυξη του Μονάχου, το οποίο είναι πρωτεύουσα κρατιδίου εκτός των άλλων και της Βαρκελώνης ή του Μιλάνου (παρόμοιες περιπτώσεις με το Μόναχο). Μπορούσε όμως αν υπήρχε σοβαρό κράτος να έχει την ανάπτυξη τύπου Μπιλμπάο ή Βαλένθιας και την αναγέννηση τύπου Μάντσεστερ, αυτό θα ήταν αρκετό για τις εποχές που ζούμε.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι εντελώς άτοπες, δεν ζήτησε ή πίστεψε κανείς ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει την ανάπτυξη του Μονάχου, το οποίο είναι πρωτεύουσα κρατιδίου εκτός των άλλων και της Βαρκελώνης ή του Μιλάνου (παρόμοιες περιπτώσεις με το Μόναχο).

Γι'αυτό άλλωστε αναπτύσσεται ταχύτατα έντονο αποσχιστικό κίνημα στη Μακεδονία και τη Θράκη. (με τη βοήθεια ...φίλων και συμμάχων)
Η ιστορία επαναλαμβάνεται: Αδικημένες περιοχές μιας χώρας, ακολουθούν το δικό τους δρόμο μπας και δούνε μια άσπρη μέρα. Το εργάκι το είδαμε στη Γιουγκοσλαβία, στην ΕΣΣΔ και τώρα το βλέπουμε να εξελίσσεται στη Βόρεια Ιταλία και την Καταλωνία, στην Τουρκία, ακόμα και στη μακρινή Βολιβία.
 

LIDA

Member
Μηνύματα
452
Likes
250
Πάρα πολλές πόλεις που έχουν πολύ καλύτερη υποδομή απο τη Θεσ/νίκη, και με απίστευτη διαθέση απο τους τοπικούς παράγοντες και φορείς και δεν καταφέρνουν να αναπτυχθούν εμπορικά, τουριστικά, κτλ.

Για παράδειγμα στην Αμερική δες πόλεις σαν το Pittsburgh, St. Louis, κτλ και τι τους έχει συμβεί και θα καταλάβεις. Πόλεις που και υπέροχα convention centers έχουν, και ξενοδοχεία, και φτηνές είναι, και ελίτ πανεπιστημια έχουν (sorry αλλά τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σχεδόν άγνωστα στο εξωτερικό). Και πάλι όχι μόνο δεν μπορούν να φέρουν κόσμο/επιχειρήσεις στην πόλη τους αλλα και δεν μπορούν να σταματήσουν την έξοδο αυτών που ήδη έχουν.

Είναι ενδιαφέρον οι παραγώντες που κάνουν μια πόλη να πέσει ή να ανέβει, αλλα δυστηχώς δεν νομίζω οτι η Θεσ/νίκη να ενδιαφέρει κάποιον που δεν είναι Έλληνας. Ούτε μπορεί να ονομάζει κάποιος τη Θεσ/νίκη σαν δεύτερη πόλη όπως το Μιλάνο ή η Βαρκελώνη που μπορεί να έχουν και μεγαλύτερες οικονομίες απο την Αθήνα.

Επίσης η Ελλάδα δεν έχει αρκετά μεγάλη οικονομία για να μοιράσει κλάδους σε πόλεις όπως η Γερμανία. Και να ήταν όμως κάτι τέτοιο συμβαίνει οργανικά...

Άν όντως το route SKG->CDG είχε κάποιο οικονομικό ενδιαφέρον θα είχαμε δεί slot takeover war. Απλά δεν έχει.
Αν δεν γίνει προσπάθεια να ξεκινήσει μια κρίσιμη μάζα, μια μαγιά ΠΡΩΤΑ από τους Ελληνες φυσικά και δεν πρόκειται να προσελκύσουμε κάποιον ξένο επενδυτή....Η συζήτηση είναι πολύ μεγάλη....Πρέπει να υπάρχουν κίνητρα αλλά στη Θεσσαλονίκη και σε όλη την Ελλάδα μόνο αντικίνητρα υπάρχουν. Και φυσικά δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη αυτά που λες, όπως ανέφεραν και οι φίλοι κάτω....Αλλά και τότε τι να κάνουμε??Ας κλείσουμε τα μάτια, ας βουλώσουμε τα αυτιά και ας πούμε λοιπον ότι τίποτα δεν γίνεται ούτε πρόκειται να γίνει....
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Γι'αυτό άλλωστε αναπτύσσεται ταχύτατα έντονο αποσχιστικό κίνημα στη Μακεδονία και τη Θράκη. (με τη βοήθεια ...φίλων και συμμάχων)
Καλύτερα να μην επαναλαμβάνουμε τους μεγαλοϊδεατισμούς τοπικών πολιτικών και αθλητικών παραγόντων της Βορείου Ελλάδας και να τους βαφτίζουμε αποσχιστικά κινήματα... αν κάποιοι που ζουν στη Μακεδονία/Θράκη επιθυμούν να αποσχιστούν και προφανώς δεν τους καλύπτει η ιδιότητα του Έλληνα πολίτη, ίσως καλύτερα να γυρίσουν πίσω από τις χώρες που ήρθαν...
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.344
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η απόσχιση/αυτονομία/ανεξαρτησία δεν συζητιέται.
Ο Ιός της Κυριακής της Ελευθεροτυπίας είχε αφιερώσει σελίδες ολόκληρες για το θέμα.
Και θα σου θυμίσω ότι στην πάλαι ποτε κραταιά Γιουγκοσλαβία, τα προβλήματα ξεκίνησαν τη δεκαετία του 70 με εμπρηστικά συνθήματα στα γήπεδα. Κι όλοι τότε, μιλούσαν για γραφικότητες...
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι εντελώς άτοπες, δεν ζήτησε ή πίστεψε κανείς ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει την ανάπτυξη του Μονάχου, το οποίο είναι πρωτεύουσα κρατιδίου εκτός των άλλων και της Βαρκελώνης ή του Μιλάνου (παρόμοιες περιπτώσεις με το Μόναχο). Μπορούσε όμως αν υπήρχε σοβαρό κράτος να έχει την ανάπτυξη τύπου Μπιλμπάο ή Βαλένθιας και την αναγέννηση τύπου Μάντσεστερ, αυτό θα ήταν αρκετό για τις εποχές που ζούμε.
Κάποιος άλλος είχε κάνει τη συγκρίση. Εγώ απλά είπα οτι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ Θεσ/νίκης και άλλων 2ων Ευρωπαικών.
 

cdipis

Member
Μηνύματα
16
Likes
12
Επόμενο Ταξίδι
Ξεραιλα...
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΛΟ
Χτες επεστρεψα με τη συγκεκριμενη πτηση απο Παρισι, το αεροπλανο ηταν τιγκα (και λογω της πρωτοχρονιας φυσικα) απο Μαρτιο και μετα θα επανεξεταστει το δρομολογιο απ' οτι ακουσα μια αεροσυνοδο να λεει σε εναν επιβατη που το χρησιμοποιει πολυ το συγκεκριμενο δρομολογιο.
 

niogr

Member
Μηνύματα
8
Likes
7
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Άντζελες
Με μεση τιμη 250 ευρω το εισιτηριο της απευθειας πτησης, δεν θα το χαρακτηριζε κανεις και φθηνο εισιτηριο παντως ωστε να ειναι δελεαστικο για να προβεις σε μη προγραμματισμενα ταξιδια προς τα εκει. Και επιπλεον ερχοταν απο Κυπρο, αποβιβαζε επιβατες και συνεχιζε για Παρισι. Αρα δεν πετουσε με αδειο το αεροπλανο. Και φυσικα το ιδιο συνεβαινε και στην επιστροφη. Ισως δεν γεμιζε στο βαθμο που θα ηθελαν, αλλα με τετοιες τιμες θα απορουσα αν καταφερναν να το γεμισουν. Κατι λαθος εχουν κανει στο business plan τους.


ΠΕΣ ΤΑ!!!!!!!:xmas_biggrin:
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.122
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η απόσχιση/αυτονομία/ανεξαρτησία δεν συζητιέται.
Ο Ιός της Κυριακής της Ελευθεροτυπίας είχε αφιερώσει σελίδες ολόκληρες για το θέμα.
Και θα σου θυμίσω ότι στην πάλαι ποτε κραταιά Γιουγκοσλαβία, τα προβλήματα ξεκίνησαν τη δεκαετία του 70 με εμπρηστικά συνθήματα στα γήπεδα. Κι όλοι τότε, μιλούσαν για γραφικότητες...

εχουμε τετοια και εδω στην Β.ελλαδα;;; εγω κατι για την Κρητη ειχε παρει το ματι μου σε γηπεδο....
εκτος αν μιλαμε για θρακη κλπ απο αλλη θρησκειας πολιτες..το γνωστο θεμα δηλαδη
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.608
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom