Borealis
Member
- Μηνύματα
- 3.820
- Likes
- 7.710
Οι συγκρίσεις που κάνεις είναι εντελώς άτοπες, δεν ζήτησε ή πίστεψε κανείς ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να έχει την ανάπτυξη του Μονάχου, το οποίο είναι πρωτεύουσα κρατιδίου εκτός των άλλων και της Βαρκελώνης ή του Μιλάνου (παρόμοιες περιπτώσεις με το Μόναχο). Μπορούσε όμως αν υπήρχε σοβαρό κράτος να έχει την ανάπτυξη τύπου Μπιλμπάο ή Βαλένθιας και την αναγέννηση τύπου Μάντσεστερ, αυτό θα ήταν αρκετό για τις εποχές που ζούμε.Πάρα πολλές πόλεις που έχουν πολύ καλύτερη υποδομή απο τη Θεσ/νίκη, και με απίστευτη διαθέση απο τους τοπικούς παράγοντες και φορείς και δεν καταφέρνουν να αναπτυχθούν εμπορικά, τουριστικά, κτλ.
Για παράδειγμα στην Αμερική δες πόλεις σαν το Pittsburgh, St. Louis, κτλ και τι τους έχει συμβεί και θα καταλάβεις. Πόλεις που και υπέροχα convention centers έχουν, και ξενοδοχεία, και φτηνές είναι, και ελίτ πανεπιστημια έχουν (sorry αλλά τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι σχεδόν άγνωστα στο εξωτερικό). Και πάλι όχι μόνο δεν μπορούν να φέρουν κόσμο/επιχειρήσεις στην πόλη τους αλλα και δεν μπορούν να σταματήσουν την έξοδο αυτών που ήδη έχουν.
Είναι ενδιαφέρον οι παραγώντες που κάνουν μια πόλη να πέσει ή να ανέβει, αλλα δυστηχώς δεν νομίζω οτι η Θεσ/νίκη να ενδιαφέρει κάποιον που δεν είναι Έλληνας. Ούτε μπορεί να ονομάζει κάποιος τη Θεσ/νίκη σαν δεύτερη πόλη όπως το Μιλάνο ή η Βαρκελώνη που μπορεί να έχουν και μεγαλύτερες οικονομίες απο την Αθήνα.
Επίσης η Ελλάδα δεν έχει αρκετά μεγάλη οικονομία για να μοιράσει κλάδους σε πόλεις όπως η Γερμανία. Και να ήταν όμως κάτι τέτοιο συμβαίνει οργανικά...
Άν όντως το route SKG->CDG είχε κάποιο οικονομικό ενδιαφέρον θα είχαμε δεί slot takeover war. Απλά δεν έχει.