• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

paefstra

Member
Μηνύματα
14.148
Likes
45.662
Μια ερωτηση. Στη σελιδσ του Miles and Bonus γραφει πως οποιο εισιτηριο εχει αγοραστει ως 31 Αυγουστου με SAS με μιλια, θα ισχυει κανονικα παροτι αποχωρει η SAS.
Εγω εκλεισα η πρωτη πτηση να γινει με aegean. Επειδη η αλλαγη αεροπλανου ειναι μονο σε μια ωρα, μπορει να παιξουν 2 πιθανα σεναρια:
1. Να αργησει λιγο η πρωτη πτηση με Aegean
2. Η SAS να αλλαξει ωρες, κατι που μηνες πριν το συνηθιζει.
Σε αυτη την περιπτωση επικοινωνω με την Aegean και τακτοποιει το ζητημα ωστε να φτασουμε με αλλη πτηση, σωστα?
Μου ειχε τυχει τη χρονια του κοβιντ (ωσπου ακυρωθηκαν ολα) που σε αλλαγη ωρας της πτησης η Aegean μου εκλεισε πτησεις με αλλη εταιρεια της συμμαχιας χωρις εξτρα κοστος σε εισιτηριο με μιλια.
 
Last edited:

mariath

Member
Μηνύματα
2.307
Likes
6.643
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Μια ερωτηση. Στη σελιδσ του Miles and Bonus γραφει πως οποιο εισιτηριο εχει αγοραστει ως 31 Αυγουστου με SAS με μιλια, θα ισχυει κανονικα παροτι αποχωρει η SAS.
Εγω εκλεισα η πρωτη πτηση να γινει με aegean. Επειδη η αλλαγη αεροπλανου ειναι μονο σε μια ωρα, μπορει να παιξουν 2 πιθανα σεναρια:
1. Να αργησει λιγο η πρωτη πτηση με Aegean
2. Η SAS να αλλαξει ωρες, κατι που μηνες πριν το συνηθιζει.
Σε αυτη την περιπτωση επικοινωνω με την Aegean και τακτοποιει το ζητημα ωστε να φτασουμε με αλλη πτηση, σωστα?
Μου ειχε τυχει τη χρονια του κοβιντ (ωσπου ακυρωθηκαν ολα) που σε αλλαγη ωρας της πτησης η Aegean μου εκλεισε πτησεις με αλλη εταιρεια της συμμαχιας χωρις εξτρα κοστος σε εισιτηριο με μιλια.
Μου έτυχε σε πρόσφατο ταξίδι κλεισμένο με μίλια με εταιρείες εκτός Aegean. Ακυρώθηκε η πρώτη πτήση της επιστροφής και η αμέσως επόμενη θα έφτανε στο αεροδρόμιο ανταπόκρισης αφού η δεύτερη πτήση θα είχε φύγει. Μίλησα στο τηλέφωνο με την Aegean και άλλαξαν τις πτήσεις χωρίς καμια επιβάρυνση.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.148
Likes
45.662
Μου έτυχε σε πρόσφατο ταξίδι κλεισμένο με μίλια με εταιρείες εκτός Aegean. Ακυρώθηκε η πρώτη πτήση της επιστροφής και η αμέσως επόμενη θα έφτανε στο αεροδρόμιο ανταπόκρισης αφού η δεύτερη πτήση θα είχε φύγει. Μίλησα στο τηλέφωνο με την Aegean και άλλαξαν τις πτήσεις χωρίς καμια επιβάρυνση.
Η απορια μου εγκειται στο οτι η sas θα εχει φυγει απο τη συμμαχια. Αρα η Aegean θα βολεψει λογικα την οποιαδηποτε αστοχια.
Υποψιν εχουν μεινει ακομη 10 μερες μονο ως την αποχωρηση για να προλαβει καποιος να κλεισει ως τον Ιουλη του 2025 που ανεβηκαν τα δωρεαν και με 23κιλη βαλιτσα.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.682
Likes
10.390
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand
Η απορια μου εγκειται στο οτι η sas θα εχει φυγει απο τη συμμαχια. Αρα η Aegean θα βολεψει λογικα την οποιαδηποτε αστοχια.
Υποψιν εχουν μεινει ακομη 10 μερες μονο ως την αποχωρηση για να προλαβει καποιος να κλεισει ως τον Ιουλη του 2025 που ανεβηκαν τα δωρεαν και με 23κιλη βαλιτσα.
Είναι όντως λίγο κουλό που προσφέρει η Aegean εισιτήρια με μίλια εξαργύρωσης για πτήσεις που θα γίνουν όταν πια δε θα είναι η SAS στη συμμαχία.

Αλλά όταν γίνουν οι πτήσεις δε θα ισχύουν και τα προνόμια της Star Alliance. Θέλει σκέψη για μακρινούς προορισμούς, αλλά οι άτιμοι και χαμηλούς φόρους έχουν και καλές συνδέσεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.148
Likes
45.662
Είναι όντως λίγο κουλό που προσφέρει η Aegean εισιτήρια με μίλια εξαργύρωσης για πτήσεις που θα γίνουν όταν πια δε θα είναι η SAS στη συμμαχία.

Αλλά όταν γίνουν οι πτήσεις δε θα ισχύουν και τα προνόμια της Star Alliance. Θέλει σκέψη για μακρινούς προορισμούς, αλλά οι άτιμοι και χαμηλούς φόρους έχουν και καλές συνδέσεις.
Το εχει ανακοινωσει οτι ισχυουν ο,τι κλειστει ως 31 Αυγουστου. Το μονο προνομιο που με ενδιαφερει ειναι το ενιαιο εισιτηριο. Τωρα αν αξιζει να πεταχτει η τελευταια ευκαιρια για ενα σαλονι, νομιζω οτι ειναι υπερβολη.
Δεν κλειινω πολυ μακρια, να εδω κοντα Νορβηγια. Αν ολα στραβωσουν, παμε με αλλο τροπο.
Οσοι φλερταρετε τα μακρινα, εχει πολυ ρισκο.
 
Last edited:

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Μια ερωτηση. Στη σελιδσ του Miles and Bonus γραφει πως οποιο εισιτηριο εχει αγοραστει ως 31 Αυγουστου με SAS με μιλια, θα ισχυει κανονικα παροτι αποχωρει η SAS.
Εγω εκλεισα η πρωτη πτηση να γινει με aegean. Επειδη η αλλαγη αεροπλανου ειναι μονο σε μια ωρα, μπορει να παιξουν 2 πιθανα σεναρια:
1. Να αργησει λιγο η πρωτη πτηση με Aegean
2. Η SAS να αλλαξει ωρες, κατι που μηνες πριν το συνηθιζει.
Σε αυτη την περιπτωση επικοινωνω με την Aegean και τακτοποιει το ζητημα ωστε να φτασουμε με αλλη πτηση, σωστα?
Δεν νομίζω να αλλάζει κάτι στην περίπτωση που γράφεις, είναι δεν είναι μέλος της Star Alliance η SAS, πρόκειται για ανεξάρτητα κλεισμένο εισιτήριο και αν καθυστερήσει η πρώτη πτήση, χάνεις την επόμενη. Μία ώρα είναι πολύ επισφαλές διάστημα, αρκεί ένας μικρός γύρος π.χ. λόγω ομίχλης στο αεροδρόμιο του Όσλο και χάνεις την πτήση. Επίσης, να φανταστώ ότι δεν έχεις βαλίτσες, αλλά μπορείς να είσαι σίγουρη ότι δεν πρόκειται η Aegean π.χ. λόγω υπέρβασης βαλιτσών στο αεροσκάφος*, να τη βάλει στο hold? Με την ανάλογη καθυστέρηση για την παραλαβή μετά. Τώρα αν η SAS αλλάξει ώρα πτήσης, θα ισχύσει και για σένα ότι ισχύει κάθε φορά που αλλάζει ώρα κάποια πτήση και δεν σε βολεύει η νέα πτήση: Θα επιτρέπονται αλλαγές εντός κάποιου χρονικού διατήματος ή refund.

*Μου έχει συμβεί φέτος στο αεροδρόμιο του Όσλο, αφαίρεσαν όλες τις βαλίτσες από τους 35-40 τελευταίους επιβάτες, παρά τις διαμαρτυρίες, για πτήση της Aegean προς Αθήνα. Καμία απολύτως δικαιολογία δεν έγινε δεκτή, ούτε έχω επόμενη πτήση, ούτε έχω επείγουσα δουλειά, ούτε έχω κοσμήματα (αφαιρέστε τα πολύτιμα, τους απάντησαν), οι υπάλληλοι, ξακαθάρισαν σε αυτούς που φώναζαν ότι έχει γεμίσει το αεροσκλάφος και έχετε δύο επιλογές: α) να αφήσετε την βαλίτσα σας, β) να μην πάρετε την πτήση.

Είναι όντως λίγο κουλό που προσφέρει η Aegean εισιτήρια με μίλια εξαργύρωσης για πτήσεις που θα γίνουν όταν πια δε θα είναι η SAS στη συμμαχία.
Αλλά όταν γίνουν οι πτήσεις δε θα ισχύουν και τα προνόμια της Star Alliance. Θέλει σκέψη για μακρινούς προορισμούς, αλλά οι άτιμοι και χαμηλούς φόρους έχουν και καλές συνδέσεις.
Δεν τα προσφέρει η Aegean, είναι award εισιτήρια διαθέσιμα στο σύνολο του δικτύου της Star Alliance. Και οι πελάτες της SAS αντίστοιχα (EuroBonus), μπορούν μέχρι τότε να κλείσουν award εισιτήρια στις άλλες εταιρείες. Ναι, αγοράζεις μόνο την πτήση, αν θες lounge, προτεραιότητες και έξτρα βαλίτσες, δεν παίζει. Ούτε μπορείς να κάνεις αλλαγές στο award εισιτήριο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.148
Likes
45.662
. Μία ώρα είναι πολύ επισφαλές διάστημα, αρκεί ένας μικρός γύρος π.χ. λόγω ομίχλης στο αεροδρόμιο του Όσλο και χάνεις την πτήση. Επίσης, να φανταστώ ότι δεν έχεις βαλίτσες, αλλά μπορείς να είσαι σίγουρη ότι δεν πρόκειται η Aegean π.χ. λόγω υπέρβασης βαλιτσών στο αεροσκάφος*, να τη βάλει στο hold? Με την ανάλογη καθυστέρηση για την παραλαβή μετά.
Mεσω Στοκχολμης πεταμε, λογικα δεν εχει ομιχλη το καλοκαιρι.
Με προβληματισες με τις βαλιτσες. Μπορουμε και με 8κιλη συν προσωπικο, 12 κιλα, εννοειται. Και ετσι θα γινει αν παραμεινει ετσι το εισιτηριο, 1 ωρα ανταποκριση.
Χωρις συναινεση ΠΟΤΕ ποτε δεν βαζουν χειραποσκευη στο hold, παντα λεω οχι γιατι περιμενει τρανσφερ και ειναι σεβαστο.
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Mεσω Στοκχολμης πεταμε, λογικα δεν εχει ομιχλη το καλοκαιρι.
Με προβληματισες με τις βαλιτσες. Μπορουμε και με 8κιλη συν προσωπικο, 12 κιλα, εννοειται. Και ετσι θα γινει αν παραμεινει ετσι το εισιτηριο, 1 ωρα ανταποκριση.
Χωρις συναινεση ΠΟΤΕ ποτε δεν βαζουν χειραποσκευη στο hold, παντα λεω οχι γιατι περιμενει τρανσφερ και ειναι σεβαστο.
Ναι, η αλήθεια είναι ότι στο αεροδρόμιο της Αθήνας δεν σε υποχρεώνουν, εκτός αν είναι καμιά αποσκευή ογκώδης και εμφανώς υπέρβαρη, που την βάζουν στο hold χωρίς πρόστιμο. Ομίχλη ίσως να μην παίξει, αλλά μπορεί να παίξει καθυστέρηση αναχώρησης για οποιονδήποτε τυχαίο λόγο π.χ. λόγω φόρτου εναέριας κυκλοφορίας. Για να σε καθησυχάσω, οι πιθανότητες αυτές είναι μικρές, ειδικά το πρωί η συντριπτική πλειοψηφία των πτήσεων της Aegean πάει σύμφωνα με το πρόγραμμα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.148
Likes
45.662
Ναι, η αλήθεια είναι ότι στο αεροδρόμιο της Αθήνας δεν σε υποχρεώνουν, εκτός αν είναι καμιά αποσκευή ογκώδης και εμφανώς υπέρβαρη, που την βάζουν στο hold χωρίς πρόστιμο. Ομίχλη ίσως να μην παίξει, αλλά μπορεί να παίξει καθυστέρηση αναχώρησης για οποιονδήποτε τυχαίο λόγο π.χ. λόγω φόρτου εναέριας κυκλοφορίας. Για να σε καθησυχάσω, οι πιθανότητες αυτές είναι μικρές, ειδικά το πρωί η συντριπτική πλειοψηφία των πτήσεων της Aegean πάει σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Μου ειναι παγερα αδιαφορο ακομη κι αν διανυκτερευσουμε Στοκχολμη με δικα τους εξοδα κι αποζημιωση. Εως και επιθυμητο.
 

pan82

Member
Μηνύματα
780
Likes
1.029
Γιατί άραγε εδώ και αρκετές μέρες που προσπαθώ να αλλάξω κάτι εισιτήρια με μίλια όταν πάω στο τελικό βήμα της πληρωμής βγάζει σφάλμα και το μήνυμα
"Προέκυψε σφάλμα κατά τη διαδικασία της κράτησής σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000. ,Σφάλμα (26135)"

Και λέω θα είχε θέμα μια κράτηση αλλά δοκίμασα και σε μια άλλη και το ιδιο σφάλμα. Έχει δοκιμάσει κάποιος να μεταφέρει εξαργυρωμένα εισιτήρια τελευταία;
 

Porfyria

Member
Μηνύματα
165
Likes
322
Επόμενο Ταξίδι
Τζέντα
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού
Γιατί άραγε εδώ και αρκετές μέρες που προσπαθώ να αλλάξω κάτι εισιτήρια με μίλια όταν πάω στο τελικό βήμα της πληρωμής βγάζει σφάλμα και το μήνυμα
"Προέκυψε σφάλμα κατά τη διαδικασία της κράτησής σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000. ,Σφάλμα (26135)"

Και λέω θα είχε θέμα μια κράτηση αλλά δοκίμασα και σε μια άλλη και το ιδιο σφάλμα. Έχει δοκιμάσει κάποιος να μεταφέρει εξαργυρωμένα εισιτήρια τελευταία;
Μόλις σήμερα άλλαξα εισιτήριο με μίλια και δεν είχα πρόβλημα. Όμως, δεν είχε διαφορά στην τιμή, οπότε δεν χρειαζόταν να πληρώσω κάτι...
 

katerina**

Member
Μηνύματα
26
Likes
29
Γιατί άραγε εδώ και αρκετές μέρες που προσπαθώ να αλλάξω κάτι εισιτήρια με μίλια όταν πάω στο τελικό βήμα της πληρωμής βγάζει σφάλμα και το μήνυμα
"Προέκυψε σφάλμα κατά τη διαδικασία της κράτησής σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Τμήμα Κρατήσεων στο +30 210 6261000. ,Σφάλμα (26135)"

Και λέω θα είχε θέμα μια κράτηση αλλά δοκίμασα και σε μια άλλη και το ιδιο σφάλμα. Έχει δοκιμάσει κάποιος να μεταφέρει εξαργυρωμένα εισιτήρια τελευταία;
Εγώ και μου συνέβη το ίδιο....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.884
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom