themischar
Member
- Μηνύματα
- 504
- Likes
- 4.769
. . . Συνέχεια
9η μέρα, MESTIA – KUTAISI & 213 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=1yZGsYHB3Bk8iKSyWImUVEpy94W9QhFZB&usp=sharing
Το πρωϊ που ήλθε, μας πέτυχε με την πλανόμενη από χθες αβεβαιότητα της συνέχειας του ταξιδιού προς το Kutaisi.
Είχαμε να διαλλέξουμε ανάμεσα από τρεις επιλογές :
Από το αρχικό στάδιο της προετοιμασίας έθεσα, πολλές φορές, στον εαυτό μου το ῀κατά πόσο συνετό θα ήταν αν το επιχειρούσαμε αυτό῀ και αναντίρρητα δεν μπορούσα να ξεχάσω το τι Commando-Ranger υπήρξα στα πρόσφατα νιάτα μου.
Είναι, γνωστό τοις πάσι, πως στα δύσκολα τις περισσότερες φορές οι γυναίκες είναι πιό ψύχραιμες και γρήγορα αποφασίζουν ή τέλος πάντων προτείνουν.
Έτσι λοιπόν και η Κα Μάτα, είπε:
<<- Ξέρεις δε μου αρέσουν και πολύ τα μπρός πίσω (αν είναι να γίνει κάποια φορά από δω και πέρα, ας γίνει όταν δε θα´χουμε άλλη επιλογή) γι´αυτό προτείνω Ushguli κ.τλ.>>
Ξεροκατάπια μερικές φορές για να μη βγεί η χαρούμενη φωνή μου, δεν έβγαλα άχνα, ούτε κιχ, γιατί ενδόμυχα το γούσταρα και πολύ μάλιστα, αλλά πως να το ξεστομίσω όταν ήξερα τι πάνω - κάτω θα συναντούσαμε.
Αφέθηκα, εντελώς, υπέκυψα.
Για πρωϊνό, λές και γνώριζαν οι οικοδεσπότες τις επόμενες κινήσεις μας (για το καλό ξεκίνημα της μέρας), μας ετοίμασαν ένα τοπικό παραδοσιακό που περιελάμβανε μεταξύ των άλλων, φρέσκο λαβάς (ένα είδος λαγανόψωμου) και μτσβάντι (κάτι σαν κεμπάπ) που έπεφτε, για πρωϊνό, πάρα πολύ για μας.
Σηκωθήκαμε να φύγουμε, αν μη τι άλλο, χορτάτοι τόσο από ξεκούραση, φαγητό όσο και από τις εικόνες άλλης εποχής.
Η μέρα μας, αναμφίβολα, ξεκινάει λαμπρά και η επόμενη στάση μας είναι μετά από περίπου 47χλμ στο, φωλιασμένο ακόμη βαθύτερα στα βουνά, χωριό Ushguli.
Εδώ, οι χωρικοί ζούν σε υψόμετρο 2.200μ και λέγεται ῀πως είναι το ψηλότερο κατοικημένο μἐρος της Ευρώπης῀.
Για να φτάσουμε σ´αυτή την ορεινή κοινότητα πήραμε τον έναν ερημικό, κακοτράχαλο στενό δρὀμο που αναπτύσσονταν σύρριζα στο βουνό, ενώ από κάτω έχασκε το ποτάμι.
Σταματάω για λίγο και βγάζω, προληπτικά, αέρα από τα λάστιχα και απενεργοποιώ και το ABS.
<<- Έίί ψιτ, το GPS πού είναι ? Τό´χασες και δεν το πήρες χαμπάρι ?>>
_<< Άαα καλά τώρα, GPS εδώ πάνω δε θέλω, πράσινα άλογα θέλω.>>
Πολύ δυνατές οι σκηνές που εναλλασσόνταν και μάλιστα χωρίς ψεγάδι.
Λες και δεν φτάνανε όλα τα άλλα, στη μέση του πουθενά, είχαμε και όρια ταχύτητας ! ! !
Όλα τα´χε η μαριωρή, η πινακίδα με το όριο των 30χλμ την μάρανε ! ! !
Τι να πω?
Τι να πω?
Και κάπου εδώ, άρχισαν τα πρώτα,
- stop κατεβαίνω εγώ τώρα, πέρνα μόνος σου !
- Βρε καλή μου, έλα μην το παιδεύουμε κι´άλλο.
- Σου είπα, ΟΧΙ. Προχώρα.
Επιτέλους, το χωριό Ushguli έκανε την εμφάνισή του, μέσα από χώμα, σκόνη, πέτρες, λάσπη και 47 χλμ, που τα διανύσαμε σε μόλις 2 ώρες ! ! !
Βεβαίως, βεβαίως και ανταμειφθήκαμε με το θέαμα που αντικρύσαμε και θα μας μείνει αλησμόνητο.
Η μυθική φύση σε απογειώνει, αλλά ο δρόμος προς σ´ αυτήν ενίοτε σε ζημειώνει στην τσέπη.
9η μέρα, MESTIA – KUTAISI & 213 χλμ.
https://drive.google.com/open?id=1yZGsYHB3Bk8iKSyWImUVEpy94W9QhFZB&usp=sharing
Το πρωϊ που ήλθε, μας πέτυχε με την πλανόμενη από χθες αβεβαιότητα της συνέχειας του ταξιδιού προς το Kutaisi.
Είχαμε να διαλλέξουμε ανάμεσα από τρεις επιλογές :
- Την πεπατειμένη, με επιστροφή 136χλμ από τον ίδιο δρόμο που ήλθαμε και συνέχεια μέσω Zugdidi, δηλ. μια απόσταση 250χλμ σε περίπου 4 ώρες.
- Την ενδιάμεση, με επιστροφή 110 χλμ από τον ίδιο δρόμο που ήλθαμε και συνέχεια μέσω Jvari, δηλ. μια απόσταση 223χλμ σε περίπου 4.30 ώρες.
- Και την extreme, να ῀κὀψουμε῀ δρόμο μέσω Ushguli & Lentekhi και ότι είναι να γίνει ας γίνει δηλ. μια απόσταση 213χλμ αλλά σε περίπου 7.30 ώρες
Από το αρχικό στάδιο της προετοιμασίας έθεσα, πολλές φορές, στον εαυτό μου το ῀κατά πόσο συνετό θα ήταν αν το επιχειρούσαμε αυτό῀ και αναντίρρητα δεν μπορούσα να ξεχάσω το τι Commando-Ranger υπήρξα στα πρόσφατα νιάτα μου.
Είναι, γνωστό τοις πάσι, πως στα δύσκολα τις περισσότερες φορές οι γυναίκες είναι πιό ψύχραιμες και γρήγορα αποφασίζουν ή τέλος πάντων προτείνουν.
Έτσι λοιπόν και η Κα Μάτα, είπε:
<<- Ξέρεις δε μου αρέσουν και πολύ τα μπρός πίσω (αν είναι να γίνει κάποια φορά από δω και πέρα, ας γίνει όταν δε θα´χουμε άλλη επιλογή) γι´αυτό προτείνω Ushguli κ.τλ.>>
Ξεροκατάπια μερικές φορές για να μη βγεί η χαρούμενη φωνή μου, δεν έβγαλα άχνα, ούτε κιχ, γιατί ενδόμυχα το γούσταρα και πολύ μάλιστα, αλλά πως να το ξεστομίσω όταν ήξερα τι πάνω - κάτω θα συναντούσαμε.
Αφέθηκα, εντελώς, υπέκυψα.
Για πρωϊνό, λές και γνώριζαν οι οικοδεσπότες τις επόμενες κινήσεις μας (για το καλό ξεκίνημα της μέρας), μας ετοίμασαν ένα τοπικό παραδοσιακό που περιελάμβανε μεταξύ των άλλων, φρέσκο λαβάς (ένα είδος λαγανόψωμου) και μτσβάντι (κάτι σαν κεμπάπ) που έπεφτε, για πρωϊνό, πάρα πολύ για μας.
Σηκωθήκαμε να φύγουμε, αν μη τι άλλο, χορτάτοι τόσο από ξεκούραση, φαγητό όσο και από τις εικόνες άλλης εποχής.
Η μέρα μας, αναμφίβολα, ξεκινάει λαμπρά και η επόμενη στάση μας είναι μετά από περίπου 47χλμ στο, φωλιασμένο ακόμη βαθύτερα στα βουνά, χωριό Ushguli.
Εδώ, οι χωρικοί ζούν σε υψόμετρο 2.200μ και λέγεται ῀πως είναι το ψηλότερο κατοικημένο μἐρος της Ευρώπης῀.
Για να φτάσουμε σ´αυτή την ορεινή κοινότητα πήραμε τον έναν ερημικό, κακοτράχαλο στενό δρὀμο που αναπτύσσονταν σύρριζα στο βουνό, ενώ από κάτω έχασκε το ποτάμι.
Σταματάω για λίγο και βγάζω, προληπτικά, αέρα από τα λάστιχα και απενεργοποιώ και το ABS.
<<- Έίί ψιτ, το GPS πού είναι ? Τό´χασες και δεν το πήρες χαμπάρι ?>>
_<< Άαα καλά τώρα, GPS εδώ πάνω δε θέλω, πράσινα άλογα θέλω.>>
Πολύ δυνατές οι σκηνές που εναλλασσόνταν και μάλιστα χωρίς ψεγάδι.
Λες και δεν φτάνανε όλα τα άλλα, στη μέση του πουθενά, είχαμε και όρια ταχύτητας ! ! !
Όλα τα´χε η μαριωρή, η πινακίδα με το όριο των 30χλμ την μάρανε ! ! !
Τι να πω?
Τι να πω?
Και κάπου εδώ, άρχισαν τα πρώτα,
- stop κατεβαίνω εγώ τώρα, πέρνα μόνος σου !
- Βρε καλή μου, έλα μην το παιδεύουμε κι´άλλο.
- Σου είπα, ΟΧΙ. Προχώρα.
Επιτέλους, το χωριό Ushguli έκανε την εμφάνισή του, μέσα από χώμα, σκόνη, πέτρες, λάσπη και 47 χλμ, που τα διανύσαμε σε μόλις 2 ώρες ! ! !
Βεβαίως, βεβαίως και ανταμειφθήκαμε με το θέαμα που αντικρύσαμε και θα μας μείνει αλησμόνητο.
Η μυθική φύση σε απογειώνει, αλλά ο δρόμος προς σ´ αυτήν ενίοτε σε ζημειώνει στην τσέπη.
Last edited: